quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:23 schreef Hondenbrokken het volgende:Heel wat slechte flash-spellen gespeeld. Weinig slechte commerciële spellen, hoewel een redcat-spel, waarin je Engels zou moeten leren superslechte gameplay had. Wel veel slechte levels en slechte gameplay elementen meegemaakt. 3 levens en als je die verliest een uur lang aan vorderingen verliezen is behoorlijk fustrerend, maar ook als je niet weet hoe je verder moet, niet op kan slaan en een uur lang spelen verliest als je hem uitzet is erg slecht.
In James Bond Nigfhtdire, maar ook in tekken 5 in devil within komt dat voor (bij die eindbaas ogre, waarom kun je daar godverdomme niet saven!?)
Ik had er geen last van bij nightfire. Althans niet dat ik het me herinner. Ik vind het aan de andere kant ook wel wat hebben dat het ernstig lastig en moeilijk is en dat je een lang stuk moet herspelen als je sterft. In real life is het ook niet prettig om te sterven.
Ik vond zelf trouwens Halo erg tegen vallen (PC). Ik had op een gegeven moment het idee dat ik halverwege het spel was, en ik kreeg nog steeds dezelfde aliens tegenover me enzo, alleen dan steeds wat meer. Bij een serious sam weet je dat je dat voor je kiezen krijgt als je het schijfje in je pc duwt, als je dat speelt kies je niet voor niets voor een hersenloze knaller met slechte humor. Maar bij een game als Halo had ik toch wat anders verwacht.
Waar ik over het algemeen de grootste hekel aan heb zijn vijanden die de mogelijkheid hebben om onzichtbaar te worden. Je zit dan de halve game te kutten met warmtebrillen of nightcams ofzo.