controls op pc waren om te huilenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:23 schreef ITCHY1 het volgende:
[..]
Vond het anders best een leuk spel destijds voor ps.
Die was zijn tijd erg vooruitquote:
Je was bekend met de eerdere games en het genre? Ik kan me voorstellen dat het jouw soort spel niet is. Maar het is wel een topper.quote:
Killerinstinct?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:13 schreef mirved het volgende:
Enige spel dat ik ooit gekocht heb dat echt kut was is voor NES geweest. Een soort vecht spelletje met robots. Had iets van "killer" in de naam. .
nee, ik herinner het me net weer "Rise of the robots" weet niet hoe ik aan dat killer kom.quote:
Euh, Driv3r was deel 3. Die is er voor de PS2 en Xbox geweest.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:23 schreef ITCHY1 het volgende:
[..]
Vond het anders best een leuk spel destijds voor ps.
Ik heb het nog niet eens geprobeerd. Door al die posters met vrouwen heeft het spel nogal een hoog FHM-gehalte en sowieso zijn 90% van die gehypte games kut.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:13 schreef Tizitl het volgende:
red alert 3
Echt gewoon bedroevend slecht, zekers als je de voorgaande delen gespeeld hebt. Sfeer ontbrak in 3 mijns inziens volledig, het was veel en veel te simpel en de missies veel te kort...
Ze moeten zich schamen!
Foutje, bedankt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:52 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Euh, Driv3r was deel 3. Die is er voor de PS2 en Xbox geweest.
Ik vond TU wel gaaf, het zat alleen stikvol met bugs, omdat die hufters verzuimd hebben om het ook te testen op Nvidia-kaarten.quote:
Ah je bent niet zo van de vrouwen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet eens geprobeerd. Door al die posters met vrouwen heeft het spel nogal een hoog FHM-gehalte en sowieso zijn 90% van die gehypte games kut.
Dat wel, alleen ik kan me niet identificeren met de typische FHM alleen over voetbal en bier-pratende man of de puisterige gamenerd die fapt op boothbabes op de CBIT. Ik bedoel, een game als Red Alert hoeft het niet te hebben van sexy vrouwen, als dat wel ineens word gebruikt is het gewoon een middel om iets van matige kwaliteit toch te laten verkopen. Vergelijkbaar met de clips van kutnummers, waar dan lekkere chicks in spelen zodat het toch nog elk uur op TV komt.quote:
Killer instinct is echt top!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:34 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
voor de nes![]()
killer instinct, 1 vd beste vechtspelletjes ooit
quote:
Dat is echt een baasquote:
Check hier. Nu laat ie hem landen. Die kop!quote:
Dat is een klassieker inderdaad. "FUCK FIRE!"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Check hier. Nu laat ie hem landen. Die kop!![]()
waarom specifiek 3?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sid Meier's Civilization 3
quote:
Kende de reeks niet. Kwam er dus rauw in en het beviel mij helemaal niet gewoonquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:10 schreef mirved het volgende:
[..]
Je was bekend met de eerdere games en het genre? Ik kan me voorstellen dat het jouw soort spel niet is. Maar het is wel een topper.
1 en 2 heb ik nooit gespeeldquote:
Die DGVF show is mij niet echt bekend wat is dat precies??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:16 schreef DGVF het volgende:
Velen zullen DGVF de gameshow nog wel kennen. Dit heeft er een beetje meet te maken. Ik ben namelijk benieuwd wat jullie het slechste spel ooit vinden. Jullie mogen er ook meerdere noemen.
Ik vind tot nu toe de zelda cdi spellen het slechst.
"I'm playing Rad Racer with the Power Glove and 3D Glasses. You can't get anymore rad than that!"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Check hier. Nu laat ie hem landen. Die kop!![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die DGVF show is mij niet echt bekend wat is dat precies??
Ik vond verder Fable 2 erg slecht
OMGquote:
diablo 1 kon ik zeer waarderen, bij 2 was je meer aan het lopen dan monsters slachten, bijzonder ruk...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk Diablo op de PC.Dat constant geklik... bleh.
Verder nog:
Oblivion (PC)
GRID (PC)
Ik wil niet de troll uithangen, maar die spellen vond ik echt niks.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Verder nog:
Oblivion (PC)
GRID (PC)
Cultuurbarbaren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
diablo 1 kon ik zeer waarderen, bij 2 was je meer aan het lopen dan monsters slachten, bijzonder ruk...
pc was het niet eens tof gta was toffer die ongveer gelijk uitkwamquote:
als ik rond wil lopen in een spel ga ik wel rondlopen in second life. (wat overigens ook ruk is)quote:
En om te testen met alleen maar het meest verkochte stuurwiel ter wereld, de G25quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vond TU wel gaaf, het zat alleen stikvol met bugs, omdat die hufters verzuimd hebben om het ook te testen op Nvidia-kaarten.
Ssttt...quote:
Nauwelijks hack n slash in diablo II..?quote:Op zondag 8 maart 2009 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik rond wil lopen in een spel ga ik wel rondlopen in second life. (wat overigens ook ruk is)
Diablo koop je voor de hack 'n slash..
als dat er vervolgens nouwelijks inzit is het een ruk spel jaen nee ben geen cultuurbarbaar
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:59 schreef sjonge_jonge het volgende:
sjonge jonge
veel slechte spelletjes
Fable 2 ZZZzzzzzzzzzz
Dat wel inderdaad, het maken van beestjes is echt prachtig maar de gameplay zelf.... ronduit belabberd.quote:
Ik heb 10x meer tijd doorgebracht in de editor dan het spel zelfquote:Op zondag 8 maart 2009 14:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad, het maken van beestjes is echt prachtig maar de gameplay zelf.... ronduit belabberd.
Same, alleen had ik het geeneens uitgespeeldquote:Op zondag 8 maart 2009 14:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb 10x meer tijd doorgebracht in de editor dan het spel zelf. Een keer 'uitgespeeld', daarna was het wel weer genoeg.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:40 schreef Fir3fly het volgende:
Spore. Wat een enorme teleurstelling.
WoW is juist supermooi.quote:
WoWquote:Op zondag 8 maart 2009 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
WoW is juist supermooi.Beste traditionele MMORPG die er is.
Alleen vind ik traditionele MMORPG's zo stom. Al die cijfertjes enzo zijn echt zo fucking stom.Dat je moet uitrekenen hoeveel schade je doet enzo... DPS en al dat onzin. Nee dat hoeft van mij niet.
WoW is geen traditionele MMORPG. Het mmorpg genre bestaat al sinds 96'. WoW met zijn beperkte PVP en dungeons waar je alleen in bent met je eigen groep is alles behalve traditioneel. De originele mmorpg's hebben 1 grote wereld waar iedereen inzit en je buiten de steden iedereen kan afmaken/aanvallen die je maar wilt.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
WoW is juist supermooi.Beste traditionele MMORPG die er is.
Alleen vind ik traditionele MMORPG's zo stom. Al die cijfertjes enzo zijn echt zo fucking stom.Dat je moet uitrekenen hoeveel schade je doet enzo... DPS en al dat onzin. Nee dat hoeft van mij niet.
Dat zijn de details. WoW is gewoon een traditionele MMORPG. Kleine features zoals jij die noemt (PVP die in het geval van WoW beperkt is) zijn niet bepalend voor een genre. (Ja, je zal er vast sterke gevoelens bij hebben, maar het blijven kleine features. Één grote wereld met veel mensen [MMO], en levenskracht, schade en dergelijke die worden uitgedrukt in cijfertjes [RPG] wordt vertaald naar één genre: MMORPG.)quote:Op zondag 8 maart 2009 19:16 schreef mirved het volgende:
[..]
WoW is geen traditionele MMORPG. Het mmorpg genre bestaat al sinds 96'. WoW met zijn beperkte PVP en dungeons waar je alleen in bent met je eigen groep is alles behalve traditioneel. De originele mmorpg's hebben 1 grote wereld waar iedereen inzit en je buiten de steden iedereen kan afmaken/aanvallen die je maar wilt.
of juist heel rustig blijven en al die kotertjes helemaal gek makenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:09 schreef Dibble het volgende:
[..]
echte mannen spelen een stevig potje DoTa met veel gescheld en gezuip
zeuren over de graphics op de wii is zoo 2007....quote:Op zondag 8 maart 2009 13:45 schreef Steve-O het volgende:
Far Cry op de Wii. Die controls zijn dramatisch om het nog niet over de graphics te hebben ..
Far Cry Wii was toch echt slecht in alle aspecten. De graphics waren N64 kwaliteit.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
zeuren over de graphics op de wii is zoo 2007....
Over de slechtste game moet nog nagedacht en gediscussieerd worden maar de slechtste gameshow is in ieder geval duidelijkquote:
Ja masterlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:55 schreef Wriggles het volgende:
[..]
"I'm playing Rad Racer with the Power Glove and 3D Glasses. You can't get anymore rad than that!"![]()
Die kop van hem ook nadat ie dat gezegd heeft, met zo'n huge smile.
Lmao.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, de editor is fantastisch, maar het is nog al zinloos op wezens te gaan maken voor een spel wat je toch niet speelt.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:35 schreef Wriggles het volgende:
[..]
Inderdaad.
Creature Editor is superleuk, maar tot na, misschien de tribal stage, wordt het een stuk minder leuk.
Edit: En die Metal Gear Solid waar je ineens met die blonde homo aan het spelen bentquote:Op maandag 9 maart 2009 11:02 schreef Lyzio het volgende:
Ohja, Far Cry Predator op de 360 was ook stront door een koffiefilterEn Half Life 2. Bagger. Overhyped.
Dat vind ik juist mooi.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:53 schreef Frollo het volgende:
Ik lees me meestal goed in voordat ik een game ga kopen (ja kopen!) en echt slechte titels heb ik dus nauwelijks in mijn collectie.
De grootste teleurstelling die me zo te binnen schiet is Divine Divinity. Ik speel graag een RPG op zijn tijd en in recensies scoorde deze titel meestal tussen de 8 en de 9. Interessant dus. Maar helaas, de graphics waren echt hinderlijk slecht. Ik ben absoluut geen graphicshoer, maar het knullige perspectief van DD stoorde me zo mateloos dat het me maar niet lukte om lekker in het spel te komen.
[ afbeelding ]
Figuur 1: Nee, dit spel is niet uit 1991, maar uit 2002. Serieus.
Ik ben er mee gekapt omdat de enemy levels vogensmij totaal random waren, kwam je een groepje orcs tegen, waren er 5 l1 en 2 level 20 ofzo, daarnaast was de game sowieso al behoorlijk buggy(wat bij hack&slash RPG's van eu devs toch al behoorlijk vaak voorkomt , kijk bijvoorbeeld naar Sacred en Arcanum)quote:Op maandag 9 maart 2009 12:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat vind ik juist mooi.
Ik ben uiteindelijk gekapt met dat spel. Weet eigelijk niet waarom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |