controls op pc waren om te huilenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:23 schreef ITCHY1 het volgende:
[..]
Vond het anders best een leuk spel destijds voor ps.
Die was zijn tijd erg vooruitquote:
Je was bekend met de eerdere games en het genre? Ik kan me voorstellen dat het jouw soort spel niet is. Maar het is wel een topper.quote:
Killerinstinct?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:13 schreef mirved het volgende:
Enige spel dat ik ooit gekocht heb dat echt kut was is voor NES geweest. Een soort vecht spelletje met robots. Had iets van "killer" in de naam. .
nee, ik herinner het me net weer "Rise of the robots" weet niet hoe ik aan dat killer kom.quote:
Euh, Driv3r was deel 3. Die is er voor de PS2 en Xbox geweest.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:23 schreef ITCHY1 het volgende:
[..]
Vond het anders best een leuk spel destijds voor ps.
Ik heb het nog niet eens geprobeerd. Door al die posters met vrouwen heeft het spel nogal een hoog FHM-gehalte en sowieso zijn 90% van die gehypte games kut.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:13 schreef Tizitl het volgende:
red alert 3
Echt gewoon bedroevend slecht, zekers als je de voorgaande delen gespeeld hebt. Sfeer ontbrak in 3 mijns inziens volledig, het was veel en veel te simpel en de missies veel te kort...
Ze moeten zich schamen!
Foutje, bedankt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:52 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Euh, Driv3r was deel 3. Die is er voor de PS2 en Xbox geweest.
Ik vond TU wel gaaf, het zat alleen stikvol met bugs, omdat die hufters verzuimd hebben om het ook te testen op Nvidia-kaarten.quote:
Ah je bent niet zo van de vrouwen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet eens geprobeerd. Door al die posters met vrouwen heeft het spel nogal een hoog FHM-gehalte en sowieso zijn 90% van die gehypte games kut.
Dat wel, alleen ik kan me niet identificeren met de typische FHM alleen over voetbal en bier-pratende man of de puisterige gamenerd die fapt op boothbabes op de CBIT. Ik bedoel, een game als Red Alert hoeft het niet te hebben van sexy vrouwen, als dat wel ineens word gebruikt is het gewoon een middel om iets van matige kwaliteit toch te laten verkopen. Vergelijkbaar met de clips van kutnummers, waar dan lekkere chicks in spelen zodat het toch nog elk uur op TV komt.quote:
Killer instinct is echt top!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:34 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
voor de nes![]()
killer instinct, 1 vd beste vechtspelletjes ooit
quote:
Dat is echt een baasquote:
Check hier. Nu laat ie hem landen. Die kop!quote:
Dat is een klassieker inderdaad. "FUCK FIRE!"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Check hier. Nu laat ie hem landen. Die kop!![]()
waarom specifiek 3?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sid Meier's Civilization 3
quote:
Kende de reeks niet. Kwam er dus rauw in en het beviel mij helemaal niet gewoonquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:10 schreef mirved het volgende:
[..]
Je was bekend met de eerdere games en het genre? Ik kan me voorstellen dat het jouw soort spel niet is. Maar het is wel een topper.
1 en 2 heb ik nooit gespeeldquote:
Die DGVF show is mij niet echt bekend wat is dat precies??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:16 schreef DGVF het volgende:
Velen zullen DGVF de gameshow nog wel kennen. Dit heeft er een beetje meet te maken. Ik ben namelijk benieuwd wat jullie het slechste spel ooit vinden. Jullie mogen er ook meerdere noemen.
Ik vind tot nu toe de zelda cdi spellen het slechst.
"I'm playing Rad Racer with the Power Glove and 3D Glasses. You can't get anymore rad than that!"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Check hier. Nu laat ie hem landen. Die kop!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |