quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die DGVF show is mij niet echt bekend wat is dat precies??
Ik vond verder Fable 2 erg slecht
OMGquote:
diablo 1 kon ik zeer waarderen, bij 2 was je meer aan het lopen dan monsters slachten, bijzonder ruk...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk Diablo op de PC.Dat constant geklik... bleh.
Verder nog:
Oblivion (PC)
GRID (PC)
Ik wil niet de troll uithangen, maar die spellen vond ik echt niks.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk Diablo op de PC.Dat constant geklik... bleh.
Verder nog:
Oblivion (PC)
GRID (PC)
Ik wil niet de troll uithangen, maar die spellen vond ik echt niks.
Cultuurbarbaren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
diablo 1 kon ik zeer waarderen, bij 2 was je meer aan het lopen dan monsters slachten, bijzonder ruk...
pc was het niet eens tof gta was toffer die ongveer gelijk uitkwamquote:
als ik rond wil lopen in een spel ga ik wel rondlopen in second life. (wat overigens ook ruk is)quote:
En om te testen met alleen maar het meest verkochte stuurwiel ter wereld, de G25quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vond TU wel gaaf, het zat alleen stikvol met bugs, omdat die hufters verzuimd hebben om het ook te testen op Nvidia-kaarten.
Ssttt...quote:
Nauwelijks hack n slash in diablo II..?quote:Op zondag 8 maart 2009 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik rond wil lopen in een spel ga ik wel rondlopen in second life. (wat overigens ook ruk is)
Diablo koop je voor de hack 'n slash..
als dat er vervolgens nouwelijks inzit is het een ruk spel jaen nee ben geen cultuurbarbaar
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:59 schreef sjonge_jonge het volgende:
sjonge jonge
veel slechte spelletjes
Fable 2 ZZZzzzzzzzzzz
Dat wel inderdaad, het maken van beestjes is echt prachtig maar de gameplay zelf.... ronduit belabberd.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |