die superman was idd ergquote:Op maandag 9 maart 2009 20:38 schreef B1tchwax het volgende:
Veel games hier zijn goede games. Wellicht niet je smaak en vaak overhypt, maar zeker niet slecht..
Onder slecht versta ik slecht ontwerp, afschuwelijke collision detection, onduidelijk doel, tergende jumps en controls waarvan je spontaan wilt huilen
Voorbeelden:
Ghostbusters voor Commodore 64, Street Fighter The Movie voor PSX, Big Rigs: Over the Road Racing, Superman 64 (N64), etc. etc.
Als je die allemaal minimaal een kwartier hebt gespeeld, dan mag je me nogmaals uitleggen dat Diablo en Civ3 de slechtste spellen ooi gemaakt zijn
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:46 schreef Dagonet het volgende:
E.T.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:52 schreef Dagonet het volgende:
Commando Libya was ook best wel ruk eigenlijk.
Die was te slecht voor woorden, maar ik vond Legendary nog slechter. Yep ook van Spark Unlimitedquote:
Jammer dat je troll over Doom, GTA:SA en Day of the Tentacle gefaald heeft hè? Ik zat zó te hopen dat iemand zou happen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:22 schreef PDOA het volgende:
Transformers, ook zo'n slap spel wat je na 10 minuten al zat bent.
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Jammer dat je troll over Doom, GTA:SA en Day of the Tentacle gefaald heeft hè? Ik zat zó te hopen dat iemand zou happen.
Welke? Die uit 1986 was zo slecht nog niet hoor. De anderen ken ik niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:22 schreef PDOA het volgende:
Transformers, ook zo'n slap spel wat je na 10 minuten al zat bent.
Nee, de nieuwe versie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welke? Die uit 1986 was zo slecht nog niet hoor. De anderen ken ik niet..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |