abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:47:07 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66750482

Het vorige deel: Slank #605 - met groenvoer! Or else...

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:47:51 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_66750512
mi-auw
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:49:05 #3
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66750547
zinnigere tvp
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:49:44 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66750566
Welterusten .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:49:49 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66750570
Whehe, echt he! Bink kijkt eng en in de camera... buitenaards hondje
Boris heeft een mooie tekening
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66750578
@Clayton: nou gewoon raar. Dat heb je soms.
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:51:20 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66750627
Thanks Vik voor nieuw topic!
Welterusten meis
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:53:13 #8
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66750681
*delete*
Prrrrr
  vrijdag 6 maart 2009 @ 00:03:53 #9
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66751045
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66751149
tvp
en welterusten!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 00:08:07 #11
70532 loveli
N
pi_66751165
Hello. Vandaag naar een hele mooie begrafenis geweest van een 90+er. Het was echt een warm afscheid, ben nog onder de indruk.
crap in = crap out
pi_66751179
Oh ja, ik was eigenlijk toch niet slapen . Nu misschien wel. En bink is maf .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66751388
De film was leuk, van te voren nog wel een McFlurry op maar daarna ook 3km op hakken naar huis gelopen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 00:17:37 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66751428
Op hakken? OMG

Ik heb van mijn vriend een schort, ovenhandschoenen en ovenwanten gekregen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 02:23:41 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66753205
Terusten
pi_66753716
mogge.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 6 maart 2009 @ 07:31:05 #17
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66753869
ik heb een verkeersboete van 109.- voor te hard rijden
pi_66753901
je mag ook niet te hard rijden

goedemorgen!

ik had me in de tentamentijd vergist hij is 2 uur later dan ik dacht, dus kan zo nog even de boel doorlezen Was dood en ben om 10 uur gaan slapen en heb eindelijk weer's doorgeslapen

Hopelijk haal ik een 5 ofzo
Ja doei.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 07:41:29 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66753924
Goeiemorgen .

Vandaag De Aansluiting (klinkt net als een spannend oorlogsboek ).

Op hakken naar huis lopen... Ik heb medelijden met je . Ik draag zelf zo min mogelijk hakken. Alleen als ik sexay wl zijn voor eoa vrouwspersoon .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 07:47:06 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66753963
Succes met je tentamen, MoBlo . En haal maar liever een 5,5, anders kan je het weer overdoen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66754020
Succes VikingI
"Resistance is futile"
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:35:16 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66754506
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 07:41 schreef Viking84 het volgende:

Spannend! Ik duim voor je dat alles goed gaat.

En zolang de hakken niet 12 cm hoog zijn kan ik er kilomters op lopen (en dat doe ik dan ook )
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66755134
Goedemorgen.

Succes Viking!
Succes MoBlo!
pi_66755158
Haai!

Greys, die witte hakken die je postte zijn in het echt cremekleurig/beige en zien er heel nep uit. De poppen in de winkel hadden ze aan. Ik heb ze in het zwart besteld (voordat ik ze gezien had). Ik kan er ook niet op lopen, maar ik wil ze gewoon ff aan hebben
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66755181
Oja, succes Vikje!! Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan!
En ook voor Mo:
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66755306
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 07:41 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen .

Op hakken naar huis lopen... Ik heb medelijden met je . Ik draag zelf zo min mogelijk hakken. Alleen als ik sexay wl zijn voor eoa vrouwspersoon .
Succes Viking, wat spannend
pi_66755399
Oeh, spannend Vik! Succes!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66755726
Planning voor vandaag Resultaat van gister:
O: brinta
T: ijsbergsla met light mozarella, azijn en peper, 3 bolletjes falafel
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met philadelphia light
T: opkikker tomaat
D: nog onbekend ciabatta gevuld met knof, ui, prei, paddo's en roomkaas
T: handje amandelen

Planning voor vandaag:
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met philadelphia light
T: 1 volkoren knackebrod met philadelphia light
D: nog onbekend
T: handje amandelen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:31:53 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66756008
Mijn dagplanning:
o. 2 boterhammen met mayo, tomaat, avocado en tabaco
t. banaan
t. yoghurt
l. weet ik nog niet - iig groente en toetje
t. sushi (5 stuks)
d. brood
s. 1,5 uur bodypump, steps + grondoefeningen

De eieren skip ik voorlopig. Ik vind het zo frustrerend dat ik meer sport dan ooit, gezond en relatief mager eet en dat mijn cholesterol hoger is dan het ooit geweest is. Dat kan toch niet alleen aan de eieren en de koffie liggen
Ik snoep nauwelijks, eet weinig verborgen vet, nauwelijks koekjes ed, drink matig alcohol, eet regelmatig vis en geen vet vlees... Wat kan het zijn?
pi_66756228
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:31 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn dagplanning:
t. banaan
t. yoghurt
t. sushi (5 stuks)
d. brood

De eieren skip ik voorlopig. Ik vind het zo frustrerend dat ik meer sport dan ooit, gezond en relatief mager eet en dat mijn cholesterol hoger is dan het ooit geweest is. Dat kan toch niet alleen aan de eieren en de koffie liggen
Ik snoep nauwelijks, eet weinig verborgen vet, nauwelijks koekjes ed, drink matig alcohol, eet regelmatig vis en geen vet vlees... Wat kan het zijn?
Aanleg?

Vik! Thinking about you!
pi_66756293
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 07:47 schreef Viking84 het volgende:
Succes met je tentamen, MoBlo . En haal maar liever een 5,5, anders kan je het weer overdoen .
dit is een vak met twee deeltentamens en dit is de herkansing van het eerste deeltentamen.

Originele score
1: 0 (niet gemaakt)
2: 4,7 (niet echt geleerd)

als ik nu

1: 5,5 doe en leer voor 2 en
2: 5,7 > haal, dan heb ik 't gehaald

Alles wat ik nu hoger haal dan een 5,5 is meegenomen, maar als ik zonder écht goed te leren voor 2 een 4,7 haal, dan heb ik nog een prima kans om 't te halen denk ik

Gaat over agents, environments, Breadth-First Search (T=bd), A* Search (T=bd), Depth First Search (T=bm) en Greedy Best First Search (T=bm).

En even ter notatie:
Soorten environments:

Partially observable vs. fully observable
Determinisctic vs. Stochastig
Episodic vs. Sequential
Discrete vs. Continuous
Single Agent vs. Multi-Agent
Static vs Dynamic

zo maar 's fietsen op m'n gemakje
Ja doei.
pi_66756311
en succes Vik!
Ja doei.
pi_66756376
Succes Moblo en Viking!

Hier wilde ik nog ff op reageren:
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef Claudia_x het volgende:

Ik laat daarentegen NOOIT eten achter op m'n bord. Dat is ondenkbaar. Dat doe je gewoon niet. (Heb ik van huis uit geleerd.) En dan dat wegsnaaien van hele repen chocola en zakken aardappelkroketjes... Picture this: ik op de bank met een bord vol aardappelkroketjes, een grote smile op m'n gezicht en ketchup in m'n mondhoeken. In en in gelukkig ben ik dan. Niet bepaald charmant!

Je zou denken dat ik er slim genoeg voor ben om mate te houden, maar het is helaas te moeilijk voor me. Gewoon niet aan beginnen en dan komt het met mij wel goed.
Dit had ik echt kunnen schrijven, inclusief de aardappelkroketjes...
Een paar jaar geleden een gebakken aardappel-fase gehad, meerdere keren per week na het avondeten.
Hoewel van die kleine frituurhapjes uit de oven het ook altijd goed doen...

Helemaal geen snoep en snacks vind ik ook veel beter vol te houden dan af en toe. Niets is tenminste een duidelijke grens. Als je eenmaal bezig bent is het op zich wel vol te houden, maar het risico van een terugval is wel groot.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mini_rulez op 06-03-2009 09:49:18 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66756512
quote:
Mijn dagplanning:
t. banaan
t. yoghurt
t. sushi (5 stuks)
d. brood

Bij ons zit het in de familie en is het alleen omlaag te krijgen met tabletten. Bij mijn vader en mijn ooms tenminste, ik heb de mijne nog nooit na laten kijken. Ga ik nu wel doen. Ook hebben mijn vader en mijn ooms op dit moment last van diabetes type 2, maar dan in hele lichte mate.

[ Bericht 0% gewijzigd door Syrena op 06-03-2009 10:00:55 ]
pi_66756521
Hoi allemaal,
Ik heb me ondertussen ook weer aangemeld bij Troel en bij dieet-web.
Misschien kent een aantal me nog van een jaar of 3-4 geleden, toen ben ik met behulp van dit topic 15 kg afgevallen. Ondertussen zit er alweer 21 kg aan helaas, en ben ik in januari weer begonnen. Er is alweer 9 kg af en ik heb nu een BMI van 27,73 waarmee ik hoop weer in dit topic te mogen! Het was de vorige keer in ieder geval echt een steuntje in de rug om hier te posten.
Volgende week zal het wel niet zo hard gaan want dan ben ik jarig, mijn moeder heeft beloofd een moddervette chocoladetaart te maken (doet ze elk jaar, zonder die taart ben ik niet jarig ) dus die week daarna zal weer wat strenger worden
pi_66756631
Welkom (terug) Sabinee!
Met 9 kilo ben je al goed op weg! Heb je een bepaalde methode?
pi_66756684
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Succes Moblo en Viking!

Hier wilde ik nog ff op reageren:
[..]

Dit had ik echt kunnen schrijven, inclusief de aardappelkroketjes...
Helemaal geen snoep en snacks vind ik ook veel beter vol te houden dan af en toe. Niets is tenminste een duidelijke grens. Als je eenmaal bezig bent is het op zich wel vol te houden, maar het risico van een terugval is wel groot.
Bij mij precies hetzelfde! Maar langzaam maar zeker begin ik het gewoon beter te kunnen. Ik vind grote happen eten ook lekkerder dan kleine en ik eet heel snel maar dat komt misschien doordat ik thuis het gevoel had dat als je niet doorat je geen tweede portie meer kreeg .

Succes Viking en MoBlo vandaag!

En om even terug te komen op de huisarts: Ik ben een jaar geleden verhuisd en heb nu een nieuwe huisarts en moet er eigenlijk heen om mijn spiraaltje te laten controleren, maar ik ga liever even op een andere manier kennis met hem maken.

Planning voor vandaag:

O: vanilleyoghurt met muesli
T: tandarts (en nee, die ga ik niet op eten )
L: 3 volkoren boterhammen en een kommetje soep
T: pakje sultana als ik nog harde dingen kan eten
D: geen idee nog.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_66756743
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:47 schreef Sabinee het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb me ondertussen ook weer aangemeld bij Troel en bij dieet-web.
Misschien kent een aantal me nog van een jaar of 3-4 geleden, toen ben ik met behulp van dit topic 15 kg afgevallen. Ondertussen zit er alweer 21 kg aan helaas, en ben ik in januari weer begonnen. Er is alweer 9 kg af en ik heb nu een BMI van 27,73 waarmee ik hoop weer in dit topic te mogen! Het was de vorige keer in ieder geval echt een steuntje in de rug om hier te posten.
Volgende week zal het wel niet zo hard gaan want dan ben ik jarig, mijn moeder heeft beloofd een moddervette chocoladetaart te maken (doet ze elk jaar, zonder die taart ben ik niet jarig ) dus die week daarna zal weer wat strenger worden
Welkom terug Sabinee

Stel, je eet op je verjaardag 2(!) grote stukken moddervette chocolade taart, en verder eet je gewoon normaal en beweeg je wat, dan hoeft dat echt niet te betekenen dat je niet afvalt hoor . Dat denk ik altijd en dan ga ik vanalles eten, maar als je het bij die chocolade taart houdt hoeft er nog niks aan de hand te zijn .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_66756783
Dankje
Tja de methode is simpel as hell: genoeg bewegen en minder en gezonder eten!

's ochtends eet ik vaak een bakje Optimel yoghurt of kwark, tegen een uur of 10/11 een stukje fruit en als lunch 2 of 3 broodjes met 30+ kaas, 20+ smeerkaas, kipfilet, achterham, filet americain, light smeerworst, etc. Kortom: de 'light'producten. Maakt toch meer uit dan je denkt, vind ik.
Tegen een uur of 3 weer een stukje fruit of een cracker (zo'n Brinta vezelfit ding heb ik nu, die zijn lekker ) met een beetje beleg.
's avonds eet ik nu vaak recepten van het voedingscentrum of uit een boekje van Matthijs Vrieze, die heet ' Lekker eten en gezond afvallen'. Ik zoek dan gerechten uit die onder de 600 kcal zitten en niet teveel vet bevatten.

En verder: veel water, af en toe koffie, 's avonds glaasje light frisdrank.
Veel met de hond wandelen, tennis 1x per week, stijldansen 1x per week, dansen(uitgaan!) fietsen etc!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:56:47 #40
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_66756797
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 07:31 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb een verkeersboete van 109.- voor te hard rijden
Mijn lief wist ook wel een plekje om gratis te parkeren afgelopen zondag. Nou dat was dus een parkeerboete van ¤60,- toen we terug kwamen en we waren met mijn auto

Vik veel succes

Welkom terug Sabinee

Mo succes met je tentamen

Ik ga morgen naar Antwerpen
Ik heb je lief mijn hele leven
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 10:00:21 #41
70532 loveli
N
pi_66756894
quote:
Het ligt niet aan de eieren. Daar zit wel cholesterol in, maar wat er aan cholesterol in je bloed terecht komt wordt voornamelijk veroorzaakt door verzadigd vet en slechte koolhydraten. De lecithine in eigeel werkt juist cholesterolverlagend. Koffie is wel slecht, er staat me bij dat grof gemalen koffie erger is dan fijngemalen door de manier van zetten. Hoe was de verhouding ldl/hdl? Het totale cholesterolgehalte zegt niets, je wilt de verhoudingen weten. Pas op met cholesterolverlagers, want daarvan zakt ook je hdl-gehalte. Alcohol mag en kan zelfs positief bijdragen.

Verder spelen er nog veel meer factoren een rol, stress en je cyclus hebben ook invloed. In de tweede helft van je cyclus is je cholesterolgehalte hoger. Het kan dus ook zijn dat je op het verkeerde moment geprikt bent, een tweede test kan beter uitvallen. Als je de vorige dag slecht hebt gegeten, kan dat van invloed zijn. De 'schoonste' meting krijg je als je een dag van te voren niet eet

Kokosvet is erg goed, dat kun je gebruiken ipv boter op brood of om in te bakken. Becel liever niet, linolzuur was een foutje van Unilever.
crap in = crap out
pi_66756901
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:52 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Bij mij precies hetzelfde! Maar langzaam maar zeker begin ik het gewoon beter te kunnen. Ik vind grote happen eten ook lekkerder dan kleine en ik eet heel snel maar dat komt misschien doordat ik thuis het gevoel had dat als je niet doorat je geen tweede portie meer kreeg .
Hey, jij ook weer terug hier?

Dat heb ik ook ja, grote happen en snel eten. Ik zit altijd te wachten tot vriendje zijn eerste portie op heeft, dan ben ik allang klaar voor de tweede. Ok, ik schep bij hem ook wel wat meer op sinds ik bedacht dat ik als meisje van 1m60 vast minder energie nodig heb dan hij en dat ik misschien niet evenveel zou moeten eten...
pi_66756956
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:00 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ja, grote happen en snel eten. Ik zit altijd te wachten tot vriendje zijn eerste portie op heeft, dan ben ik allang klaar voor de tweede. Ok, ik schep bij hem ook wel wat meer op sinds ik bedacht dat ik als meisje van 1m60 vast minder energie nodig heb dan hij en dat ik misschien niet evenveel zou moeten eten...
Oh hallo, wij zijn geloof ik familie Al gaat het met het opscheppen weer niet zo goed deze week, daar ga ik maar weer eens op letten.

Loveli> Misschien heb je het al gepost, maar wat was er nu met Becel en linolzuur?
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 10:03:42 #44
70532 loveli
N
pi_66756969
Viking, spannend!! Laat straks wat van he horen
crap in = crap out
pi_66756995
quote:
Mijn dagplanning:
t. banaan
t. yoghurt
t. sushi (5 stuks)
d. brood

Wat raar inderdaad, en ontzettend frustrerend lijkt me! Heb je nog tips gekregen van je dokter?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66757049
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:56 schreef laziness het volgende:
Ik ga morgen naar Antwerpen
Oh leuk .

Ik had yoghurt met muesli als ontbijt. En mijn bakje daarna omgespoeld en op het aanrecht gezet ... en nu loopt er een spoor van witte pootafdrukjes door de kamer . Kat is blijkbaar in mn bakje gaan staan, zal wel weer honger gehad hebben.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:10:05 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66757165
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:04 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Wat raar inderdaad, en ontzettend frustrerend lijkt me! Heb je nog tips gekregen van je dokter?
Nee. Hij vind medicijnen niet nodig omdat mijn bloeddruk laag is en ik regelmatig sport. Medicijnen hebben ook teveel nadelen. Wel adviseerde hij me te proberen nog meer stress af te bouwen. En dat ik regelmatig alleen op vakantie ga was ook prima

Stom genoeg vind ik het vervelender voor mijn kinderen. Mijn man heeft ook aanleg voor een hoog cholesterolgehalte, dus onze kinderen waarschijnlijk ook.
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 10:15:19 #48
70532 loveli
N
pi_66757294
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:03 schreef Syrena het volgende:
Loveli> Misschien heb je het al gepost, maar wat was er nu met Becel en linolzuur?
Linolzuur is een vorm van omega-6. Als we daar te veel van binnen krijgen, wordt het omgezet in arachidonzuur, wat ontstekingsreacties aan o.a. de vaatwanden veroorzaakt. In ons dagelijks voedsel zit al te veel omega-6 (door mais, o.a. als diervoeding), waardoor de verhouding omega-3/omega-6 scheef is.

[knip]
Weet niet helemaal zeker, dus haal het maar weg.

[ Bericht 13% gewijzigd door loveli op 06-03-2009 10:28:39 ]
crap in = crap out
pi_66757532
quote:
Mijn dagplanning:
Tabasco, hoop ik? Doe je dat op brood?
Ik doe er soms sambal op, tabasco lijkt me lastig te verdelen.
pi_66757576
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:56 schreef laziness het volgende:

[..]

Mijn lief wist ook wel een plekje om gratis te parkeren afgelopen zondag.
Je laat er geen gras over groeien !
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 10:26:37 #51
163650 Greys
pi_66757599
Vik en Moblo, veel succes!

DML heeft het over 'mijn lief'

En de TT en de OP!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66757622
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:00 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat heb ik ook ja, grote happen en snel eten. Ik zit altijd te wachten tot vriendje zijn eerste portie op heeft, dan ben ik allang klaar voor de tweede.
Ik vermoed dat mijn beste maatregel was het terugbrengen van het avondeten tot maar 1 bord.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:27:47 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66757634
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Tabasco, hoop ik? Doe je dat op brood?
Ik doe er soms sambal op, tabasco lijkt me lastig te verdelen.
Tabasco dus. Op de avocado. Gewoon wat drupjes.
pi_66757660
Ik ben nog in het vorige topic, Greys, dit setje is echt leuk!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 10:30:22 #55
163650 Greys
pi_66757712
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:02 schreef Syrena het volgende:
Haai!

Greys, die witte hakken die je postte zijn in het echt cremekleurig/beige en zien er heel nep uit. De poppen in de winkel hadden ze aan. Ik heb ze in het zwart besteld (voordat ik ze gezien had). Ik kan er ook niet op lopen, maar ik wil ze gewoon ff aan hebben
Die hele hoge die ik niet besteld heb bedoel je? Dan ben ik blij dat ik ze niet besteld heb
Ben wel benieuwd of die bruine schoenen leuk zijn. Ze lijken zo een beetje tuttig, maar misschien kan ik ze er sekseh uit doen zien als ik ze aan heb. En anders breng ik ze weer terug
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66757725
Een snelle TVP.

Loveli, wie was er overleden, familie?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 10:31:08 #57
163650 Greys
pi_66757734
Dank je PF! Ik hoop dat het net zo leuk is als ik er in zit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:32:12 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66757771
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:28 schreef P.F het volgende:
Ik ben nog in het vorige topic, Greys, dit setje is echt leuk!
[ afbeelding ]
Hé, die rok heb ik in het crème. Was maar ¤ 5
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 10:32:28 #59
163650 Greys
pi_66757782
Rommelt Fok! bij jullie ook zo? Steeds gekke schermen en geen verbinding enzo?
Ik kan soms amper lezen wat ik aan het typen ben, met donkere achtergronden en gekke layout enzo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66757789
Wow, dat zwart-witte rokje is NICE!
Ik keek nog even terug naar wat je besteld hebt, Greys. Dat beige kokerrokje met knoopjes doet mij denken aan van die reforokjes uit de jaren '90
pi_66757793
Waar is de zon nou gebleven?

Oh ja, PF, heeft Haven eigenlijk al glasvezel? Ze zijn het hier in de straat nu aan het leggen (herrie ) en over een halfjaar moet heel Almere hebben ofzo? En dan veel teveel betalen voor een abbo .
pi_66757878
Nog even de daglijst:
O: magere yoghurt met een beetje blueberryprut
T: sinaasappel, kiwi
S: zwemmen
L: leftovers: kip cashew, rijst, broccoli
T: amandelen
T: sinaasappel, appel
D: homemade bobotie, rijst, banaan, chutney en tomatensalade. Toe citroencheesecake met blueberryprut en slagroom.
T: wijn, olijven, kaas
pi_66757882
Zou het kunnen dat ik een beetje een nare bloedsuikerspiegel heb?
Ik dronk gister namelijk 2 glazen fernandes - helemaal hyper
Na een halfuur was ik doodmoe en viel ik bijna in slaap..
Daarna dronk ik weer een glas fernandes en was ik weer helemaal wakker.
Na een half uur viel ik doodmoe in slaap op de bank, en sleepte mijzelf naar m'n bed om daar nog een half uur in coma te liggen..
En daarna nergens last meer van

Ik bedoel, Fernandes is niet gezond, maar dit is wel heeeel overdreven!
pi_66757905
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:32 schreef Chicolate het volgende:
Waar is de zon nou gebleven?

Oh ja, PF, heeft Haven eigenlijk al glasvezel? Ze zijn het hier in de straat nu aan het leggen (herrie ) en over een halfjaar moet heel Almere hebben ofzo? En dan veel teveel betalen voor een abbo .
Ja al ruim een jaar?
pi_66757924
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Linolzuur is een vorm van omega-6. Als we daar te veel van binnen krijgen, wordt het omgezet in arachidonzuur, wat ontstekingsreacties aan o.a. de vaatwanden veroorzaakt. In ons dagelijks voedsel zit al te veel omega-6 (door mais, o.a. als diervoeding), waardoor de verhouding omega-3/omega-6 scheef is.

Nuancering: er is een verschil tussen omega-6 ALA en GLA. GLA (gamma linoleenzuur, a staat voor alfa) is nog wel goed voor ons, de theorie daarachter heb ik even niet paraat.
Maar als je overwegend vegetarisch eet, kan het dan minder kwaad?
Ik denk dat het voor mij niet veel uitmaakt, gezien de familiehistorie, maar voor mijn vriend misschien wel.
Alhoewel zijn moeder ook een te hoog cholestorol-gehalte heeft. En dus zweert bij Becel.

Nou ja, ik kan nu in elk geval een punt inbrengen als ze met zijn allen weer eens een fijne discussie beginnen over "Waarom er nog mensen zijn die gewone margarine smeren" (ja ze kunnen af en toe heerlijk hoog van de toren blazen).
pi_66757951
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Avocado doe ik dan weer met zout en peper
Ik heb er nog drie liggen.

En nu ga ik kattevoer halen. Dat was ik vergeten bij het grote-voorraden-inslaan .
pi_66757959
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:35 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja al ruim een jaar?
Wow wtf, dat is in Haven een jaar geleden al gelegd? Heb je dan ook al aansluiting? Is het snel?
pi_66758002
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wow wtf, dat is in Haven een jaar geleden al gelegd? Heb je dan ook al aansluiting? Is het snel?
Nee, want er waren nog geen abonnementen. Ik geloof dat vorige week de definitieve aansluiting werd gelegd.
pi_66758129
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Lekker Limoensap is ook een goeie combi
Ik ken ook wel mensen die hun avocado met suiker eten Dat lijkt me zo vies!

Van Sonja B mag je geen avocado wegens teveel kcal. Alleen dat al
pi_66758141
succes Vik vandaag!!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66758156
sow een goedemorgen iedereen

Pff ik slaap de hele week al slecht... lag vannacht al voor de eerst keer om half 2 wakker .. en daarna zo ongeveer ieder uur...
pi_66758167
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vermoed dat mijn beste maatregel was het terugbrengen van het avondeten tot maar 1 bord.
Ik eet ook geen twee volle borden hoor. Om één of andere reden vind ik het gewoon fijn als het niet in één keer op is, als je nog wat tegoed hebt. Vroeger thuis ook altijd in twee porties gegeten, misschien is dat het.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Je laat er geen gras over groeien !
Oh ja, ik had er helemaal overheen gelezen!
Klinkt goed DML!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:44:55 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66758216
Zurück! Zie weblog (zie sig) voor blogje .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 10:45:28 #74
70532 loveli
N
pi_66758238
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
Een snelle TVP.

Loveli, wie was er overleden, familie?
Een 'oom' die geen familie was. Jammer genoeg geen familie, want hij was een fantastich warm mens met veel talenten. Dat was ook goed te merken bij het afscheid, heel persoonlijk en heel aangrijpend, mooi.
crap in = crap out
pi_66758241
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Avocado doe ik dan weer met zout en peper [ afbeelding ]
Ik heb er nog drie liggen.
Oeh ja, dat is echt zo lekker. Op lekker bruin brood, meer heb je niet nodig.
Avocado
pi_66758321
Vik! Wat tof! En het komt vast snel goed!!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:47:53 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66758338
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Gelezen! Klinkt aardig bizar. Begrijp ik goed dat de geluiden niet "natuurlijk" klinken, maar meer mechanisch? Dat moet vreemd zijn.
pi_66758349
Misschien kunnen we over twee weken al bellen of zo (Dan zeg ik maandag-woensdag en mag je raden )
pi_66758379
quote:
Spannend, ben benieuwd hoe snel je vooruit gaat.

Ben je eigenlijk altijd even doof geweest, of ken je bepaalde geluiden nog van vroeger? Of klinkt het met CI toch allemaal anders dan met je eigen oren?
pi_66758415
Interessant Vik! Ik hoop dat de revalidatie je mee gaat vallen. .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:50:14 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66758425
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gelezen! Klinkt aardig bizar. Begrijp ik goed dat de geluiden niet "natuurlijk" klinken, maar meer mechanisch? Dat moet vreemd zijn.
Ja, heel mechanisch ja Op zich best logisch ook, aangezien ik niet op een natuurlijke manier hoor maar elektronisch .
En voor jou is het net zo vreemd als voor mij natuurlijk, want ik ben ook helemaal niet vertrouwd met deze manier van horen Het is dan ook heel lastig uit te leggen .

Haha, PF .
Niet meer actief op Fok!
pi_66758429
quote:
Wat lijkt me dat vreemd!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:52:18 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66758506
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Spannend, ben benieuwd hoe snel je vooruit gaat.

Ben je eigenlijk altijd even doof geweest, of ken je bepaalde geluiden nog van vroeger? Of klinkt het met CI toch allemaal anders dan met je eigen oren?
Ik ben altijd al slechthorend geweest, maar ik hoorde vroeger wel stukken beter dan nu, zeker toen ik nog met m'n rechteroor hoorde (tot 1992 ongeveer). Het helpt wel om een auditief geheugen te hebben, maar alles klinkt alsnog heel anders dan met een hoorapparaat.
Niet meer actief op Fok!
pi_66758528
quote:
zo lijkt me allemaal erg overweldigend
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:53:07 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66758532
Ik voel me nu echt een doofje btw, want ik mag m'n hoorapparaat niet in hebben . En ik doe die CI het liefst zsm af, maar ja, daar schiet ik niks mee op natuurlijk . Ff doorzetten.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 10:54:38 #86
70532 loveli
N
pi_66758579
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:36 schreef Syrena het volgende:

[..]

Maar als je overwegend vegetarisch eet, kan het dan minder kwaad?
Ik denk dat het voor mij niet veel uitmaakt, gezien de familiehistorie, maar voor mijn vriend misschien wel.
Alhoewel zijn moeder ook een te hoog cholestorol-gehalte heeft. En dus zweert bij Becel.

Nou ja, ik kan nu in elk geval een punt inbrengen als ze met zijn allen weer eens een fijne discussie beginnen over "Waarom er nog mensen zijn die gewone margarine smeren" (ja ze kunnen af en toe heerlijk hoog van de toren blazen).
Ligt eraan wat je verder eet. Omega-3 en -6 zit ook in plantaardige olien en vetten, zonnebloemolie bevat te veel omega-6, lijnzaadolie bevat heel veel omega-3 en is dus goed. Als je veel geraffineerde koolhydraten eet (suikers, pasta) is dat ook niet goed voor je cholesterol. In de regel geldt hoe dichter bij de natuur, des te gezonder.

Gewone margarine is ook niet geweldig, ik zou zowel becel als margarine mijden. Kokosvet is een leuk (helaas ook prijzig) alternatief. Smeerbaar bij kamertemperatuur en ook goed om in te bakken.

Linolzuur op zich is niet slecht, maar we krijgen te veel binnen en het wordt omgezet in arachidonzuur, dat wil je niet:
quote:
Uit het overschot arachidonzuur worden ontstekingsfactoren gemaakt:
1) Histamine = ontsteking, hooikoorts,astma , reactie: na een half uur, onmiddellijk
2) PGE2 = ontstekingsboodschapperstof voor het immuunsysteem reactie: na een paar uur
3) IL4 = ontstekingsboodschapperstof voor het immuunsysteem reactie: tot een paar dagen
4) PAF = ontstekingsfactor in het bloed reactie: na een paar dagen tot weken

Arachidonzuur veroorzaakt hogere bloeddruk en veroorzaakt bloedstolsels (van bloedplaatjes).Mensen met hooikoorts, arteriosclerose, en andere ontstekingsziekten kunnen dus beter geen vlees eten. Vlees eten, eens in de 10 dagen is voldoende en dan alleen ‘bewegend’ vlees Dus alles wat rent, zwemt en vliegt.
crap in = crap out
pi_66758583
Achteraf ben je alleen maar blij dat je vol hebt gehouden!!
pi_66758669
Klinkt heel bizar, Viking! Maar het lijkt me wel spannend om ineens weer allerlei nieuwe dingen te kunnen horen En op die manier steeds meer te kunnen herkennen!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:57:20 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66758679
Loveli: dat van dat kokosvet verbaast mij! Ik had juist altijd geleerd dat kokosvet heel ongezond is.

En dat van dat vlees vind ik wel grappig. Ik ken geen vlees dat niet heeft bewogen
pi_66758854
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:57 schreef Tinkepink het volgende:
Loveli: dat van dat kokosvet verbaast mij! Ik had juist altijd geleerd dat kokosvet heel ongezond is.

En dat van dat vlees vind ik wel grappig. Ik ken geen vlees dat niet heeft bewogen
Ik zat net te denken ja
Maar dat van die allergieen klinkt wel . Ik heb namelijk een allergie en hij heeft aanleg voor astma en heeft veel last van hooikoorts.

Maar we eten elke dag vega of vis.
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 11:03:11 #91
70532 loveli
N
pi_66758871
quote:
Gelezen. Is het erg inspannend om alle prikkels te kunnen verwerken? En ik ben blij voor de dat je Mark hebt als steun.
crap in = crap out
pi_66758908
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me nu echt een doofje btw, want ik mag m'n hoorapparaat niet in hebben . En ik doe die CI het liefst zsm af, maar ja, daar schiet ik niks mee op natuurlijk . Ff doorzetten.
Ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend is!
Ik ben dan echt iemand die na een uur dat CI tegen de muur gooit en dan weigert om het nog te gebruiken, totdat ik weer afgekoeld en bij zinnen ben

Neem geen voorbeeld aan mij dus
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 11:08:03 #93
70532 loveli
N
pi_66759020
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:02 schreef Syrena het volgende:
Maar we eten elke dag vega of vis.
Leuk weetje over kweekvis met omega-3: het schijnt dat ze kweekvis vermalen wilde vis geven als voer, om zo het omega-3 gehalte op te krikken. Schijnt goedkoper te zijn dan wilde vis aan de consument te leveren.
crap in = crap out
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:12:13 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66759154
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend is!
Ik ben dan echt iemand die na een uur dat CI tegen de muur gooit en dan weigert om het nog te gebruiken, totdat ik weer afgekoeld en bij zinnen ben

Neem geen voorbeeld aan mij dus
Dat ding kost 8100 euro, dus ik zal hem maar niet tegen de muur gooien . En qua inspanning valt het nog mee, loveli, al kan ik me voorstellen dat ik vanavond wel hoofdpijn heb en moe ben.
Niet meer actief op Fok!
pi_66759173
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Leuk weetje over kweekvis met omega-3: het schijnt dat ze kweekvis vermalen wilde vis geven als voer, om zo het omega-3 gehalte op te krikken. Schijnt goedkoper te zijn dan wilde vis aan de consument te leveren.
Kannibalenvis Maar dat is weer een hele andere discussie.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:20:43 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66759416
Hooi!

Vik: wat maf! Moet je weer helemaal opnieuw 'leren' horen ofzo! Ik hoop dat het allemaal awesome wordt

Loveli: knuffel voor het verlies van je oom, fijn dat je zo mooi afscheid van hem hebt kunnen nemen

On the me-front: ik ben, ondanks uit eten, in een week de 0.5 kilo die ik aangekomen was weer kwijt! Ik weeg nu weer 71,1 zoals eerst ook in het lijstje stond (en nu weer)! Nou volhouden en hopelijk ga ik dan eindelijk richting 70
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66759458
Maria
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:22:40 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66759473
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:22 schreef Chicolate het volgende:
Maria
Chicochicochico! Mucho thanks to you!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:26:24 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66759590
@loveli: ik heb daar helemaal overheen gelezen, dat van je "oom" Sorry. Zo`n bijzonder mens te moeten missen zal vast niet makkelijk zijn.
pi_66759594
Weet iemand toevallig of alpro soja drink (naturel) een eko keurmerk heeft?
pi_66759688
En worden er citroenen verbouwd in Nederland? Nee he?
pi_66759758
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef P.F het volgende:
En worden er citroenen verbouwd in Nederland? Nee he?
Dat lijkt me niet. Ik had een citroenboompje (die bloesem, wat rúikt dat lekker! ) op het terras, maar die moest iedere winter naar binnen. Ze kunnen niet tegen strenge vorst.
pi_66759893
Hmpf. Daar gaat m'n duurzame recept
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:35:05 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66759924
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:33 schreef P.F het volgende:
Hmpf. Daar gaat m'n duurzame recept
Kan je geen citroenvervanger gebruiken? Volgens mij bestaat er van dat spul in flesjes ook een bioversie. En dat is níet van citroenen gemaakt, maar van wat anders. Alleen dat plastic, dat is natuurlijk niet duurzaam
pi_66759978
Ik heb mijn eerste magnetronappel . En gelukkig smaakt ie beter dan ie ruikt , wat stinkt dat ding zeg. En de hele magnetron stond onder de damp ...
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:37:16 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66760006
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
@loveli: ik heb daar helemaal overheen gelezen, dat van je "oom" Sorry. Zo`n bijzonder mens te moeten missen zal vast niet makkelijk zijn.
Ik ook .

Gecondoleerd, loveli .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:39:32 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66760081
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:36 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb mijn eerste magnetronappel . En gelukkig smaakt ie beter dan ie ruikt , wat stinkt dat ding zeg. En de hele magnetron stond onder de damp ...
Magnetronappel! Ik heb nooit dat ie stinkt
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 11:45:30 #108
70532 loveli
N
pi_66760286
Tnx, iedereen. Het verlies van iemand blijft moeilijk, maar hij is bijna 100 geworden en het is goed zo.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 11:50:17 #109
70532 loveli
N
pi_66760483
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef P.F het volgende:
*grijpt in koelkast*
Sustainable Development
Wij zijn overtuigd dat duurzaam ondernemen het voortbestaan van onze planeet ten goede komt.
Ontdek ons engaement op: www.alprosoya.com

En zijn de citroenen alleen duurzaam als ze in Nederland worden verbouwd? Nee toch?
crap in = crap out
pi_66760550
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef loveli het volgende:
Tnx, iedereen. Het verlies van iemand blijft moeilijk, maar hij is bijna 100 geworden en het is goed zo.
Oh loveli, gecondoleerd Ik had geloof ik niet meegekregen dat het je oom was.
pi_66760701
Gecondoleerd Loveli
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Magnetronappel! Ik heb nooit dat ie stinkt
Mja ik geloof dat ik iets fout deed ofzo . Het was wel een groene, zure appel (waar ik wat zoetstof over gegooid heb achteraf), misschien daarom?
pi_66760705
Lijstje gisteren:
L: salade
T: verwenfruitrestje
D: kip hawaii met heel veel groenten en een beetje rijst. Gekookte paprika's(ik bak ze altijd alleen) zijn trouwens best lekker.
T: klein bakje yoghurt met appel en kaneel

Vandaag
L: 4 knäckebröd met pindakaas (wel al op)
T: misschien wat salade met een paar gebakken kipstukjes
T: appel mits geen salade
D: iets in frituur
T: niets, of die salade als ik die straks niet eet

Voor het weekend heb ik wel allemaal gezonde dingetjes gepland, soepjes, salades, lekkere broodjes Want ik heb na het weekend een paar tentamens, dus als ik me niet op een gezonde manier verwen, wordt het een vreetfestijn met vooral veel suiker.
pi_66760789
Gecondoleerd loveli.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef P.F het volgende:
Google wist het.
Zie vraag 4 van dit pdfje: klik
pi_66760882
Vik, wat spannend Is het niet beangstigend, dat metaalachtige geluid?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:01:35 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66760889
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:56 schreef Chicolate het volgende:

Mja ik geloof dat ik iets fout deed ofzo . Het was wel een groene, zure appel (waar ik wat zoetstof over gegooid heb achteraf), misschien daarom?
Groene zijn lekkerder gewoon zo, vind ik Knapperig en niet weeïg. Zoetstof ben ik zelf geen fan van (niet alleen om het aspartaam vraagstuk waarvan de een zegt dat het troep is en de ander zegt dat het tof is, ik vind het niet lekker ), misschien dat dat als je het warm maakt vaag gaat doen? Zou kunnen! Edit: of wacht, mn mams deed het in dr koffie of thee, dus het zou moeten kunnen zonder raar te doen

Ik doe altijd appel met kaneel zonder suiker, maar soms met een handje rozijntjes (ook suiker )
pi_66760937
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Groene zijn lekkerder gewoon zo, vind ik Knapperig en niet weeïg. Zoetstof ben ik zelf geen fan van (niet alleen om het aspartaam vraagstuk waarvan de een zegt dat het troep is en de ander zegt dat het tof is, ik vind het niet lekker ), misschien dat dat als je het warm maakt vaag gaat doen? Zou kunnen!

Ik doe altijd appel met kaneel zonder suiker, maar soms met een handje rozijntjes (ook suiker )
Ik weet in ieder geval wel dat van die poederzoetstof gek gaat schuimen en vreemd ruikt als je het in de magnetron zet. Toen ben ik maar brinta zonder zoetstof gaan eten.

edit: Oh, achteraf nee dan weet ik het niet. Bij mij ruikt het juist lekker, naar appeltaart/crumble.
pi_66761009
Zoetstof moet je inderdaad niet te ver verwarmen, apartaam denatureert bij 180 graden . Dan ben je dus je zoete smaakje ook meteen kwijt. Je kan er ook geen cake mee bakken ofzo. Maar ik gooide het er dus achteraf pas overheen .
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 12:06:23 #118
70532 loveli
N
pi_66761056
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:51 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Oh loveli, gecondoleerd Ik had geloof ik niet meegekregen dat het je oom was.
Tnx, we noemden hem alleen 'oom', hij was geen familie.
crap in = crap out
pi_66761081
Bij het koken/bakken kan je beter Natrena vloeibaar gebruiken. Dat behoudt wel zijn zoetkracht!!
pi_66761120
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]
Zoetstof ben ik zelf geen fan van (niet alleen om het aspartaam vraagstuk waarvan de een zegt dat het troep is en de ander zegt dat het tof is, ik vind het niet lekker ),
I'm with you! Zoetstof smaakt raar. En cola light enzo dientengevolge ook. Bah.

Suiker FTW (met mate) (maar 200 gram in de cheesecake, hoor)

Afijn: zwembad!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:11:15 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66761205
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:01 schreef SiTuSavais het volgende:
Vik, wat spannend Is het niet beangstigend, dat metaalachtige geluid?
Ja best wel . En ook doordat ik allemaal verhalen over bliksemstarts heb gelezen en me afvraag of het bij mij wel goed gaat komen. Ben nu even aan het lezen op het CI-forum, soortgelijke verhalen van mensen die ook een beetje teleurgesteld waren na de eerste aansluiting, en dat helpt wel bij het relativeren. Het gáát goed komen, het duurt misschien even wat langer .
* Viking84 probeert optimistisch te blijven...

Ben wel blij dat ik m'n hoorapparaat nog heb, dus ben iig niet helemáál doof.
Niet meer actief op Fok!
pi_66761264
Ik hou eigenlijk ook helemaal niet van zoetstof. Je koffie gaat er héél vies van smaken
Hoewel ik cola light wel juist lekkerder vind. Maar dat is dan ook het enige.

Bij mij is suiker echt hét probleem met eten, ik blijf er moeite mee hebben om dat met mate te eten.
Ik vind het helemaal niet moeilijk om avondeten/hartige snacks te laten staan, en als ik even iets zouts 'moet' (wat dus bijna nooit gebeurt) dan is het met een kopje bouillon ook verholpen.
pi_66761355
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja best wel . En ook doordat ik allemaal verhalen over bliksemstarts heb gelezen en me afvraag of het bij mij wel goed gaat komen. Ben nu even aan het lezen op het CI-forum, soortgelijke verhalen van mensen die ook een beetje teleurgesteld waren na de eerste aansluiting, en dat helpt wel bij het relativeren. Het gáát goed komen, het duurt misschien even wat langer .
* Viking84 probeert optimistisch te blijven...

Ben wel blij dat ik m'n hoorapparaat nog heb, dus ben iig niet helemáál doof.
Oh, ik had er eigenlijk wel het idee bij dat het best lang duurde voordat het allemaal een beetje te verstaan was. Maar ik heb er natuurlijk geen onderzoek naar gedaan, misschien op tv gezien. Is dit dat apparaatje waarbij ze nog het een en ander moeten afstellen, of is dat eerder bij dat van Muis?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:21:51 #124
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66761565
joehoe!

even een grote zwaai, ik ben weer thuis, en ook al bijna uitgepakt en opgeruimd!

heel moe dus geen tijd genomen om bij te lezen. alleen even een dikke voor vikje, kop op! het wordt vast beter, je hersenen moeten gewoon even wat neuropaadjes aanleggen enzo spannend hoor allemaal, veel sterkte met je nieuwe bionische onderdeel...

nu ga ik boodschappen doen. hongerrrr... en ben in de war met de tijd. ik denk steeds "oh ik heb vaochtend nog..." en dan is dat eigenlijk gisterochtend... gelukkig wel een paar uur geslapen in t vliegtuig met behulp van een slaapmasker en wat inslaaptabletjes (te koop op vliegveld, jeuj!) nu nog even doorzetten tot vanavond wat later, en dan hoop ik de jetlag voor te blijven...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66761607
WB Kwakkie!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:23:13 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66761611
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:16 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Oh, ik had er eigenlijk wel het idee bij dat het best lang duurde voordat het allemaal een beetje te verstaan was. Maar ik heb er natuurlijk geen onderzoek naar gedaan, misschien op tv gezien. Is dit dat apparaatje waarbij ze nog het een en ander moeten afstellen, of is dat eerder bij dat van Muis?
Nou dat verschilt heel erg per persoon. De één kan meteen al geluiden onderscheiden, bij anderen klinkt het als één bak herrie waar niks van te maken valt (zoals bij mij dus). Maar van spraakverstaan moet ik idd nog niets verwachten nu en ze moeten idd nog eea afstellen. Denk dat dat bij een ABI (dat heeft Muis dus) ook zo is, al zijn de resultaten met een ABI wel minder goed dan met een CI.

Heb hem nu ff afgezet. Word er dizzy van. Later vanmiddag maar weer even een uurtje oefenen. Water laten stromen, telefoon laten overgaan etc etc .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:23:38 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66761630
Hee kwakkie . Welkom terug! .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:25:53 #128
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66761697
ik ben zo blij! ik stond toen ik t eerste vleigtuig in stapte eventjes met traantjes in mn ogen omdat ik besefte dat ik nu écht naar huis ging, en toen werd ik zó gelukkig
pi_66761712
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou dat verschilt heel erg per persoon. De één kan meteen al geluiden onderscheiden, bij anderen klinkt het als één bak herrie waar niks van te maken valt (zoals bij mij dus). Maar van spraakverstaan moet ik idd nog niets verwachten nu en ze moeten idd nog eea afstellen. Denk dat dat bij een ABI (dat heeft Muis dus) ook zo is, al zijn de resultaten met een ABI wel minder goed dan met een CI.

Heb hem nu ff afgezet. Word er dizzy van. Later vanmiddag maar weer even een uurtje oefenen. Water laten stromen, telefoon laten overgaan etc etc .
Aha Het zal bij jou vast niet anders zijn dan bij de rest van de mensen waarbij het eerst niet zo goed ging En waarschijnlijk helpt het dat je nog jong bent ,toch? Succes met oefenen in ieder geval!

En WB Kwak

Nou ga ik toch echt een keer aan de studie, bye!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:31:14 #130
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66761887
mn moeder belt ne dat de poltiie leiden haar belde, dat mn cjp pas gevonden is bij de super de boer - daar ben ik echt serieus al in geen twee maanden meer binnen geweest. maar mn cjp is wel weg (de rest van mn portemonnee niet) dus blijkbaar ben ik m verloren. echt vaag dit!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:34:15 #131
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66761968
Vikkerd, niet opgeven!

Mijn implantaat is een stuk minder goed dan het jouwe en bij mij was na 2 weken de 'knop' om: toen hoorde ik alles weer zoals ik het me herinnerde.

Moraal: niet opgeven!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_66762068
Welkom terug Kwak!

Waar bestaat de revalidatie nu uit Viking?
En begint die maandag al?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:40:46 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66762161
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef Muis006 het volgende:
Vikkerd, niet opgeven!

Mijn implantaat is een stuk minder goed dan het jouwe en bij mij was na 2 weken de 'knop' om: toen hoorde ik alles weer zoals ik het me herinnerde.

Moraal: niet opgeven!
Natuurlijk geef ik niet op joh . Alleen een beetje bezorgd: "Gaat dit wel goedkomen?". Maar maandag gaan ze weer prutsen en dan kunnen ze hem vast al beter afstellen .

@ VMW: revalidatie is gewoon oefenen met geluiden, weer leren verstaan...
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:42:08 #134
148689 Muis006
pi_66762198
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Natuurlijk geef ik niet op joh . Alleen een beetje bezorgd: "Gaat dit wel goedkomen?". Maar maandag gaan ze weer prutsen en dan kunnen ze hem vast al beter afstellen .

Goedzo! De enige verdere tip die ik je kan geven is: hou hem de hele dag op. Ik weet dat het vermoeiend en absoluut niet leuk is, maar je bereikt de meeste en snelste resultaten als je hem de hele dag op hebt.

En nu ga ik douchen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:47:44 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66762394
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:25 schreef kwakveense het volgende:
ik ben zo blij! ik stond toen ik t eerste vleigtuig in stapte eventjes met traantjes in mn ogen omdat ik besefte dat ik nu écht naar huis ging, en toen werd ik zó gelukkig
Awww! Welkom thuis! Wat is het fijn om een écht thuis te hebben om naar terug te verlangen als je weg bent! (althans, zolang je nog wel geniet van je tijd weg natuurlijk, maar da's een beetje captain Obvious )
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:00:06 #136
236335 neen
schone schijn
pi_66762831
.
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:03:42 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66762944
Je zet er een punt achter neen?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:14:01 #138
236335 neen
schone schijn
pi_66763313
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:03 schreef Tinkepink het volgende:
Je zet er een punt achter neen?
Ja
pi_66763629
Welkom thuis Kwak!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:23:46 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66763668
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:14 schreef neen het volgende:

[..]

Ja
pi_66763769
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het komt vast wel goed, gewoon blijven oefenen.
Zoals Kwak zegt, je hersenen moeten vast gewoon even wat nieuwe paadjes aanleggen om de nieuwe input goed te kunnen verwerken.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:26:29 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66763779
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:14 schreef neen het volgende:

[..]

Ja
En nu moeten wij vragen waarachter en waarom?
pi_66763783
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zal ik hem dan maar inkoppen? Een punt achter zijn slechte eetgewoontes.

Zo. Ik heb zo'n beetje alles wel doorgelezen wat ik moet weten voor tentamen, kan nu niets oefenen (want mijn excel is opeens nederlands geworden en dan werken de engelse commando's niet meer Het is een veredeld tentamen 'omgaan met excel' ofzo) ... en hoe zou het tentamen van Moblo gegaan zijn?
pi_66763808
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 00:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Op hakken? OMG

Zonder problemen eigenlijk
Waren die pumps van de H&M die ik hier een keer gepost heb
pi_66763920
goedemiddag!

fijn dat je weer teurg bent Vik!
Zit nu op 't werk, dus zal zo even rustig bijlezen

Tentamen ging best nog wel redelijk, eigenlijk, maargoed, dat kan ook schijn zijn.
Denk dat ik met de herkansing van volgende week het wel ga halen, dus dát is in ieder geval mooi
Ja doei.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:30:08 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66763954
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zo. Ik heb zo'n beetje alles wel doorgelezen wat ik moet weten voor tentamen, kan nu niets oefenen (want mijn excel is opeens nederlands geworden en dan werken de engelse commando's niet meer Het is een veredeld tentamen 'omgaan met excel' ofzo) ... en hoe zou het tentamen van Moblo gegaan zijn?
Oh leuk, standaard universiteits-ICT-tentamentjes? Die heb ik ook moeten doen 3 jaar geleden. En ze hebben afgelopen maand voor de leuk eens een keer mn resultaten op mn cijferoverzicht gezet
Zuukzes iig chico-san!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:30:41 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66763980
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag!

Tentamen ging best nog wel redelijk, eigenlijk, maargoed, dat kan ook schijn zijn.
Denk dat ik met de herkansing van volgende week het wel ga halen, dus dát is in ieder geval mooi
pi_66763990
quote:
goedemiddag!

Da's een fijn idee.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:31:04 #149
236335 neen
schone schijn
pi_66763995
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En nu moeten wij vragen waarachter en waarom?
Eigenlijk was het gewoon een tvp
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee joh, dan zou het juist achter goede staan! Deze week heb ik wel oke gedaan al zeg ik het zelf! Alleen vanavond ga ik uit eten en dan naar voetbal dus dat wordt wat minder.
pi_66764146
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh leuk, standaard universiteits-ICT-tentamentjes? Die heb ik ook moeten doen 3 jaar geleden. En ze hebben afgelopen maand voor de leuk eens een keer mn resultaten op mn cijferoverzicht gezet
Zuukzes iig chico-san!
Nou, het is data-analyse. Krijg een zooi cijfertjes, en dan is het gemiddelde niet het 'ware' gemiddelde en dat moet je dan weer ombouwen via excel. An sich niet veel mis mee (open boek tentamen) maar het duurt lang en we gebruiken het verder nooit. Dus zinloos. Vorige keer had ik halverwege geen zin meer (moest nog een tentamen doen die dag) en ben ik weggelopen. Toen was het een 2 . Ik moet nu een 6 halen.

En mooi dat Moblo dr tentamen goed ging . Hoop vanavond ook zoiets te melden.
pi_66764183
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:31 schreef neen het volgende:
Nee joh, dan zou het juist achter goede staan! Deze week heb ik wel oke gedaan al zeg ik het zelf! Alleen vanavond ga ik uit eten en dan naar voetbal dus dat wordt wat minder.
Punt achter zetten = stoppen. Dus jij wil stoppen met je goede eetgewoontes?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:35:59 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66764203
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou, het is data-analyse. Krijg een zooi cijfertjes, en dan is het gemiddelde niet het 'ware' gemiddelde en dat moet je dan weer ombouwen via excel. An sich niet veel mis mee (open boek tentamen) maar het duurt lang en we gebruiken het verder nooit. Dus zinloos. Vorige keer had ik halverwege geen zin meer (moest nog een tentamen doen die dag) en ben ik weggelopen. Toen was het een 2 . Ik moet nu een 6 halen.

En mooi dat Moblo dr tentamen goed ging . Hoop vanavond ook zoiets te melden.
DAt is toch heel makkelijk? Of denk ik nu te makkelijk?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:36:33 #153
148689 Muis006
pi_66764232
Weet je he, niks horen is echt weird

Ik fohn mijn haar een keer niet maar dan kan ik mijn implantaat niet in vanwege het vocht, dus ik zit nu beneden terwijl ik niks hoor. Echt bizar
pi_66764233
quote:
En Kwak heeft een CI!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:38:00 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66764303
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

En Kwak heeft een CI!
.

En Muis: join the club . M'n hoorapparaat roept mij .
Niet meer actief op Fok!
pi_66764304
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

DAt is toch heel makkelijk? Of denk ik nu te makkelijk?
Notatie en afronding enzo lopen ze heel erg over te zeuren. En over vrijheidsgraden. Het is op zich best makkelijk, maar zo'n gezoek wat voor geval je nu weer te pakken hebt.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:38:09 #157
236335 neen
schone schijn
pi_66764312
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Punt achter zetten = stoppen. Dus jij wil stoppen met je goede eetgewoontes?
Het was een punt achter een neenloos topic!
ja, dat was het
pi_66764319
ben ook wel opgelucht en blij

was gisteren echt dood (heb ook niet meer gepost gisteravond) en lag om 10 uur op bed. Had 2 nachten slecht geslapen en was lichamelijk ook echt op.

Vanochtend ging de wekker en was ik eigenlijk wel redelijk wakker en fit.
Lekker gedouched en en en nou ja het ging soepeler dan ik dacht.

Ergste pijntjes zijn weg inmiddels en morgen gaan we aan de Div klussen
Ja doei.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:38:20 #159
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66764321
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Welkom thuis Kwak!
thnx mini!! (en iedereen)

echt tof, ik ga mini gewoon mini-meeten donderdag al! bizarrrr...bij de repetitie (ben hard brahsm aan t studeren nu...wil ze ook mee kunnen doen)
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:38:42 #160
148689 Muis006
pi_66764334
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

En Muis: join the club . M'n hoorapparaat roept mij .
De mijnes ligt hier naast me mijn beige en bruine schatje.
pi_66764351
oh kwak! welkom terug!

Ik meot binnenkort nog een keer naar Leiden Centraal (voor een project) zullen we dan ook mini-meeten?
Ja doei.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:39:18 #162
3185 Adelante
To let it go now
pi_66764360
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef Muis006 het volgende:
Weet je he, niks horen is echt weird

Ik fohn mijn haar een keer niet maar dan kan ik mijn implantaat niet in vanwege het vocht, dus ik zit nu beneden terwijl ik niks hoor. Echt bizar
Het is ook wel bizar dat een fohn of een stofzuiger uberhaupt geluid hoort te maken, omdat mensen anders denken dat ie niet werkt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:39:25 #163
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66764364
fijn moblo!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:39:36 #164
148689 Muis006
pi_66764374
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Notatie en afronding enzo lopen ze heel erg over te zeuren. En over vrijheidsgraden. Het is op zich best makkelijk, maar zo'n gezoek wat voor geval je nu weer te pakken hebt.
Ik haat vrijheidsgraden en de wortelN wet enzo met een passie
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:40:33 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66764407
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

Het is ook wel bizar dat een fohn of een stofzuiger uberhaupt geluid hoort te maken, omdat mensen anders denken dat ie niet werkt
Nee hoor, ze hoeven geen geluid te maken. Ik voel wel of een stofzuiger aan staat of niet .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:40:34 #166
148689 Muis006
pi_66764408
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef Adelante het volgende:

[..]

Jamaar, het geluid van de stofzuiger is lekker als ik ziek ben en ik lig onder mijn dekentje op de bank, doe ik altijd de stofzuiger aan want ik kan zo lekker in slaap vallen bij het geluid van dat ding

vrijdag 6 maart 2009 @ 13:40:52 #167
148689 Muis006
pi_66764418
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee hoor, ze hoeven geen geluid te maken. Ik voel wel of een stofzuiger aan staat of niet .
Ja dat ook, aan de trilling van de vloer
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:40:53 #168
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66764423
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
oh kwak! welkom terug!

Ik meot binnenkort nog een keer naar Leiden Centraal (voor een project) zullen we dan ook mini-meeten?
is goed! zitten wel leuke cafés/koffietentjes in de buurt het café waar McEx me gdumpt heeft bijvoorbeeld is erg leuk....
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:41:37 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66764462
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik dacht te makkelijk
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:42:24 #170
148689 Muis006
pi_66764505
Kwak, ben je alweer terug in het zonnige Nederland?

WB!
pi_66764531
Welkom terug kwak! En fijn dat het goed ging Mo!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:44:30 #172
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66764601
jaaaa ik ben terug muisz0r!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:44:35 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66764605
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef kwakveense het volgende:

[..]

is goed! zitten wel leuke cafés/koffietentjes in de buurt het café waar McEx me gdumpt heeft bijvoorbeeld is erg leuk....
Hoe voel je je nu verder eigenlijk? Ook wat betreft McBijnaVriendjeMaarTochNiet?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:44:48 #174
148689 Muis006
pi_66764613
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:44 schreef kwakveense het volgende:
jaaaa ik ben terug muisz0r!
Jeej last van jetlag of niet?
pi_66764650
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik dacht te makkelijk
Nouja, of ik doe te moeilijk . Nu maar eens richting uni gaan dan.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:46:48 #176
148689 Muis006
pi_66764697
Ohja, lijst tot nu toe:

O: 2 meergranen toast met roomboter, glas jus d'orange
T: chocoladekoekje (het was er maar 1)
Nu: potje appelcompote
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:46:51 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66764699
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja dat ook, aan de trilling van de vloer
Ik heb meestal m'n iPod op tijdens het zuigen. Moet wel zeggen: als ik druk bezig ben en Mark zet hem uit om mij te pesten, dan merk ik het niet altijd . Zal best een komisch gezicht zijn: iemand die doodserieus doorzuigt, terwijl dat ding niet aan staat .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:48:19 #178
148689 Muis006
pi_66764758
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb meestal m'n iPod op tijdens het zuigen
. Moet wel zeggen: als ik druk bezig ben en Mark zet hem uit om mij te pesten, dan merk ik het niet altijd . Zal best een komisch gezicht zijn: iemand die doodserieus doorzuigt, terwijl dat ding niet aan staat .
Wahahaha
pi_66764786
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb een jaar in Leiden gestudeerd
Dat ene tentje op de eerste hoek, waar ze verse appeltarat hebben
(als je vanaf station richting varkenmarktdingofzo loopt
Ja doei.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:52:04 #180
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66764867
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb een jaar in Leiden gestudeerd
Dat ene tentje op de eerste hoek, waar ze verse appeltarat hebben
(als je vanaf station richting varkenmarktdingofzo loopt
ja daar ja, de bruine boon!

en ik was je jaar kunstgeschiedenis alweer bijna vergeten
pi_66764893

ik verdring het ook liever
Ja doei.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:53:53 #182
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66764937
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe voel je je nu verder eigenlijk? Ook wat betreft McBijnaVriendjeMaarTochNiet?
best goed eigenlijk. t is jammer, maar hij vindt me in elk geval aardig en ach, wat doe je eraan. jaja, kwak kan na een paar dagen drama soms ook best dingen loslaten.

heb nu ook wee andere dingen om me op te richten enzo, niet meer zoveel piekertijd.

ik ga er nu vandoor, ga met een vriend shoppen in utrecht dan uit eten en dan naar concert (hij is de jack to my karen ) dagdag!!

oh en dad: ja, jetlag ja... ben kapot. maar ga gewoon vanavond om een uur of half twaalf twaalf slapen, en orgen om 8 ur weer op en oop m dan een beetje voor te blijven...
pi_66764946
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef kwakveense het volgende:

[..]

thnx mini!! (en iedereen)

echt tof, ik ga mini gewoon mini-meeten donderdag al! bizarrrr...bij de repetitie (ben hard brahsm aan t studeren nu...wil ze ook mee kunnen doen)
Oja, donderdag al!

Wat vind je van Brahms? Ik vind ze echt mooi, erg romantisch maar daar hou ik wel van. "Du bist mein Trost auf Erden", je zou toch willen dat iemand dat ooit tegen je zei.
pi_66764957
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef loveli het volgende:
Gecondoleerd.. ik had dit gemist geloof ik
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:54:55 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66764980
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:52 schreef motorbloempje het volgende:

ik verdring het ook liever
Ik wist het niet eens. Vind ik ook helemaal niet "des moblos".
pi_66765072
Oja, gecondoleerd loveli... Beter laat dan nooit.
pi_66765140
Kwak welkom terug
pi_66765146
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik wist het niet eens. Vind ik ook helemaal niet "des moblos".
kunst vind ik best leuk en interessant, maar zag mezelf niet mn hele toekomst er mee vullen bij nader inzien
Ja doei.
pi_66765159
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, gecondoleerd loveli... Beter laat dan nooit.
Watzijzei
Ja doei.
pi_66765201
Lijstje!

O: allbran + halfvolle melk
T: 100 gram druiven
L: salade van kikkererwten, tomaat, komkommer, bosui en dressing van olijfolie, beetje azijn boel kruiden
T: 125 gram magere kwark + worteltjes
D: geen idee, moet nog naar de winkel, iets van groeten en mager vlees denk ik

En mijn collega's zaten vanmiddag aan de whoppers van de burgerking (en patat en milkshake...)
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:01:50 #191
148689 Muis006
pi_66765290
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef progje het volgende:
Lijstje!

L: salade van kikkererwten, tomaat, komkommer, bosui en dressing van olijfolie, beetje azijn boel kruiden

En mijn collega's zaten vanmiddag aan de whoppers van de burgerking (en patat en milkshake...)
Beroepsmatige opmerking:

Burger King
pi_66765326
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef progje het volgende:
Lijstje!

Wat een kwelling.
Niet flauw bedoeld, ik heb echt een enorm zwak voor Burger King.
pi_66765358
Lijstje gisteren:

O: 3 rijstwafels
T: banaan
T: appel
L: kopje tomatensoep en broodje gezond (ham, kaas, ei, tomaat)
D: big americain pizza

Lijstje vandaag:

O: 3 rijstwafels
T: appel
T: banaan
L: 2 boterhammen
D: geen idee, eten bij Vork
T: bier

Ja doei.
pi_66765366
Ah, Kwak is back. Gee but it's great to be back home?
En MoBlo: wat voor beroep moet je in hemelsnaam kiezen na een studie kunstgeschiedenis? Recensent bij een krant, ofzo?

Mijn 64 baantjes zitten er weer op nog een uur of 4 werken en dan eeeeindelijk weekend
pi_66765432
MoBlo, moddervette tomaatrisotto, ik weet het bijna zeker

En progje, ik vind BK zo vies! Jouw lunch kan mij veel meer bekoren
pi_66765495
Tomaatrisotto?
Ja doei.
pi_66765514
Wij hebben ook weer voor een week boodschappen gedaan. Leuk terugtochtje, met 5 volle tassen op de fiets. .
pi_66765526
oh, en wat ik had kunnen worden: conservator ofzo of weetikveelwat..

ik dacht toen helemáál niet na over wat ik deed, toen ik 19 was
Ja doei.
pi_66765559
Oja, lijstjes...

Gisteren:
O: Brinta
L: kopje groentesoep, 2 boterhammen met mager spul
T: 1 boterham
D: kaastortellini met kaassaus, champignons, sperziebonen
T: 2 Wasa-knäckers met Slankie, 2 mandarijnen en een pruim... ik kreeg 's avonds weer honger

Vandaag:
O: Brinta
L: 2 boterhammen
T: nog ergens 2 boterhammen
D: AH-huismerk viscuisine (klein beetje) met aardappelpartjes uit de oven en sla ofzo
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 14:09:12 #200
70532 loveli
N
pi_66765632
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, Kwak is back. Gee but it's great to be back home?
En MoBlo: wat voor beroep moet je in hemelsnaam kiezen na een studie kunstgeschiedenis? Recensent bij een krant, ofzo?
Conservator bij een museum, leraar of werkloze.
crap in = crap out
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:10:01 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66765675
Ik heb ook heerlijk geluncht:
2 opscheplepels spinazie, 1 opscheplepel bloemkool, 2 opscheplepels sperziebonen, 1 visje met citroen, beetje saus en een lekker griesmeeltoetje.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:11:33 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66765732
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Conservator bij een museum, leraar of werkloze.
Altijd al willen worden en nu ben ik het .
En ik dacht op m'n 19e ook niet goed na over wat ik nu wilde. Maar denk niet dat ik iets heel anders zou hebben gekozen. Als ik niet voor Nederlands had gekozen, dan wel voor Engels, geschiedenis of godsdienstwetenschap. De ene kansloze studie ipv de andere dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_66765893
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ik dacht op m'n 19e ook niet goed na over wat ik nu wilde. Maar denk niet dat ik iets heel anders zou hebben gekozen. Als ik niet voor Nederlands had gekozen, dan wel voor Engels, geschiedenis of godsdienstwetenschap. De ene kansloze studie ipv de andere dus .
Same here. . Ik heb ook uiteindelijk gekozen tussen Nederlands, geschiedenis of kunstgeschiedenis. Heb bij die laatste twee wel ook vakken gevolgd. Ik weet ook precies wat ik wil worden, er is alleen niet zoveel vraag naar mensen die dat beroep uitoefenen. .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:17:23 #204
148689 Muis006
pi_66765963
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Same here. . Ik heb ook uiteindelijk gekozen tussen Nederlands, geschiedenis of kunstgeschiedenis. Heb bij die laatste twee wel ook vakken gevolgd. Ik weet ook precies wat ik wil worden, er is alleen niet zoveel vraag naar mensen die dat beroep uitoefenen. .
President van de VS?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:17:40 #205
148689 Muis006
pi_66765973
Nee wacht!

De hofnar van Mugabe!
pi_66765998
Editeur.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:19:47 #207
148689 Muis006
pi_66766061
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Editeur.
I was close!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:20:12 #208
148689 Muis006
pi_66766076
Ik moet vaker mijn haar niet föhnen. Het zit keigoed
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:22:37 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66766182
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Same here, ik ben zo alfa dat het er vanaf druipt en dan op de grond kristalliseert

Dus toen ben ik eerst kunstacademie gaan doen, wat een Faal was, en daarna literatuurwetenschap en Engels erbij. Dus nu heb ik twee kansloze bachelors En bijna een kansloze MA En na nog anderhalf jaar nog een kansloze MA. Hoera.
En dan word ik uitgeverij-miep, docent, als ik het heul goed doe academische miep, als ik veel mazzel heb schrijfster, onder-niveau-werkende of werkloos
Gelukkig heb ik nooit écht lang zonder werk gezeten dus ik heb goede hoop dat ik iig wat ga verdienen tegen die tijd, al dan niet met waar ik voor gestudeerd heb (liever wel natuurlijk )
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:23:17 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66766198
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:19 schreef Muis006 het volgende:

[..]

I was close!
Misschien is de hofnar van Mugabe wel ook editeur!
pi_66766237
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik wilde ook heel graag geschiedenis studeren. Gewoon om de studie. Maar toen won de nerd in mij en ben ik ingenieur geworden
Misschien ga ik nog wel 's een bachelor geschiedenis doen, ofzo. Gewoon, voor de leuk
pi_66766250
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:02 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat een kwelling.
Niet flauw bedoeld, ik heb echt een enorm zwak voor Burger King.
ik ook...
pi_66766253
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:

Phaidra (nee, het wordt anders gespeld, namen zijn m'n fort niet) zal denk ik ook kunstgeschiedenis gestudeerd hebben?

Een vriend van me heeft dat gestudeerd en die is nu conservator bij het Bonnefanten. Met regelmatig reisjes naar buitenlanden. Ok, hij is ook een paar jaar werkloos geweest, maar hij heeft er niks geen spijt van zijn studiekeuze dunkt me..
pi_66766286
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Misschien is de hofnar van Mugabe wel ook editeur!
Ik zou niet graag de hofnar van Mugabe zijn; elke dag aardappels en steeds die agressieve Grace in de buurt
Je zou er buikpijn vann krijgen
pi_66766291
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik wilde ook heel graag geschiedenis studeren. Gewoon om de studie. Maar toen won de nerd in mij en ben ik ingenieur geworden
Misschien ga ik nog wel 's een bachelor geschiedenis doen, ofzo. Gewoon, voor de leuk
Ik ook ja! Niet om er ooit in te gaan werken, dat leek me dan weer niks, maar de studie zelf wel. Het lijkt me zo heerlijk om daar veel vanaf te weten.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:27:01 #216
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66766324
Ik studeer Geschiedenis en ik weet nog steeds niets .
pi_66766354
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Phaidra (nee, het wordt anders gespeld, namen zijn m'n fort niet) zal denk ik ook kunstgeschiedenis gestudeerd hebben?

Een vriend van me heeft dat gestudeerd en die is nu conservator bij het Bonnefanten. Met regelmatig reisjes naar buitenlanden. Ok, hij is ook een paar jaar werkloos geweest, maar hij heeft er niks geen spijt van zijn studiekeuze dunkt me..
Ik weet dat die banen er zijn (en wat Phaidra doet lijkt me echt een ultiem gave baan (maar die deed toch iets van Archeologie?)), maar je hebt natuurlijk wel een kleine discrepantie tussen aanbod en vraag in dat werkveld
pi_66766393
Dom wijf van de klantenservice aan de telefoon
pi_66766422
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik weet dat die banen er zijn (en wat Phaidra doet lijkt me echt een ultiem gave baan), maar je hebt natuurlijk wel een kleine discrepantie tussen aanbod en vraag in dat werkveld
Ja, maar tot mijn verbazing heeft die vriend van me dus een goede baan gevonden, en zijn vriendin - zelfde studie- uiteindelijk ook. Misschien zijn er toch niet zoveel die het einde van de rit halen..
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:29:19 #220
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66766427
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:28 schreef P.F het volgende:
Dom wijf van de klantenservice aan de telefoon
Ik ook net . Kutverzekeringen ook!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:30:24 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66766475
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Same here, ik ben zo alfa dat het er vanaf druipt en dan op de grond kristalliseert
Interessante uitdrukking voor een alfa .
quote:
Dus toen ben ik eerst kunstacademie gaan doen, wat een Faal was, en daarna literatuurwetenschap en Engels erbij. Dus nu heb ik twee kansloze bachelors En bijna een kansloze MA En na nog anderhalf jaar nog een kansloze MA. Hoera.
En dan word ik uitgeverij-miep, docent, als ik het heul goed doe academische miep, als ik veel mazzel heb schrijfster, onder-niveau-werkende of werkloos
Gelukkig heb ik nooit écht lang zonder werk gezeten dus ik heb goede hoop dat ik iig wat ga verdienen tegen die tijd, al dan niet met waar ik voor gestudeerd heb (liever wel natuurlijk )
Je hebt iig een geweldige studententijd gehad . Ik weet niet of ik het ook zo naar m'n zin zou hebben gehad als ik een studie zou hebben gedaan waar ik wel goeie banenkansen mee had.
Al denk ik soms dat ik bij commerciële economie / marketing ook wel op m'n plek zou hebben gezeten, maar die gedachte verdring ik dan maar snel .
Niet meer actief op Fok!
pi_66766496
Ik zo: Ja hoi ik wil de instellingen om te internetten. Via het smsje werkte niet. Handmatig ook niet
-Ja dan moet je een smsje sturen naar ..
Nee, dat werkte niet!
-Ja dan moet je handmatig..
Nee.. Dat werkte niet
(en dat 10 minuten lang

Sterf.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:34:29 #223
236335 neen
schone schijn
pi_66766626
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:31 schreef P.F het volgende:
Ik zo: Ja hoi ik wil de instellingen om te internetten. Via het smsje werkte niet. Handmatig ook niet
-Ja dan moet je een smsje sturen naar ..
Nee, dat werkte niet!
-Ja dan moet je handmatig..
Nee.. Dat werkte niet
(en dat 10 minuten lang

Sterf.
Ik weet niet wat voor telefoon je hebt... ik moest de verbindingsinstellingen in m'n telefoon veranderen om op internet te kunnen.
Naar GPRS of weet ik veel wat.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:34:32 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66766630
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Interessante uitdrukking voor een alfa .
[..]

Je hebt iig een geweldige studententijd gehad . Ik weet niet of ik het ook zo naar m'n zin zou hebben gehad als ik een studie zou hebben gedaan waar ik wel goeie banenkansen mee had.
Al denk ik soms dat ik bij commerciële economie / marketing ook wel op m'n plek zou hebben gezeten, maar die gedachte verdring ik dan maar snel .
Dat zou ik ook verdringen ja
Ik zou niet weten waar ik goed in zou zijn geweest waar ik superrijk mee zou zijn geworden. Ik bedoel, wiskunde was mijn dooooom, economie heb ik nooit gehad en leek me verschrikkelijk en natuurkunde/scheikunde heb ik gedumpt zodra het goed en wel kon. Het enige andere waar ik nog over getwijfeld heb ik Sociale Antropologie, omdat dat interessant én nuttig is. Achteraf heb ik geen idee of dat had gewerkt, al weet ik wel dat ik sociale vraagstukken binnen de literatuurwetenschap wél heel interessant vind altijd

Dan kán ik natuurlijk altijd nog hopen dat ik ongekende literaire talenten heb en ooit een dusdanige bestseller eruit pers dat ik de rest van mijn leven op rozen zit
pi_66766729
Maria, misschien kun je zo'n blitse NRC-nextcolumniste worden? Dat lijkt me wel iets voor jou. En dan je colums elke twee jaar gebundeld uit laten geven, als een soort Aaf.
Word je vast niet superrijk mee, maar je kunt er allicht van leven
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:38:47 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66766785
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, misschien kun je zo'n blitse NRC-nextcolumniste worden? Dat lijkt me wel iets voor jou. En dan je colums elke twee jaar gebundeld uit laten geven, als een soort Aaf.
Word je vast niet superrijk mee, maar je kunt er allicht van leven
Dat zou wel gaaf zijn, maar ik weet niet of ik periodiek over interessante dingen kan zeuren (al lees ik geen NRC-next, dus ik weet niet of die columns ook zo zijn ).
Al is het natuurlijk ook een kunst om een oninteressant leven zodanig te kunnen brengen dat het boeiend wordt om te lezen
pi_66766919
En met de combinatie van jouw literaire en artistieke talent kun je altijd nog de nieuwe Dick Bruna worden
Ik bedacht laatst dat dat toch wel een gelukkig mens moet zijn: hij laat de wereld echt wat moois na als hij overlijdt
pi_66766943
Aaf mag voor de krant naar allerlei dingen toe om er een column over te schrijven, dus dan heb je vanzelf elke keer een onderwerp.
pi_66766999
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:34 schreef neen het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor telefoon je hebt... ik moest de verbindingsinstellingen in m'n telefoon veranderen om op internet te kunnen.
Naar GPRS of weet ik veel wat.
Nokia 6220 classic
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:45:47 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66767016
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat zou wel gaaf zijn, maar ik weet niet of ik periodiek over interessante dingen kan zeuren (al lees ik geen NRC-next, dus ik weet niet of die columns ook zo zijn ).
Al is het natuurlijk ook een kunst om een oninteressant leven zodanig te kunnen brengen dat het boeiend wordt om te lezen
Zo interessant zijn Aafs columns ook weer niet anders En een interessante persoonlijkheid is het ook al niet. Zij is echt één van de saaiste sidekicks bij DWDD. Dat kun jij vast beter .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:46:30 #231
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66767044
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
En met de combinatie van jouw literaire en artistieke talent kun je altijd nog de nieuwe Dick Bruna worden
Ik bedacht laatst dat dat toch wel een gelukkig mens moet zijn: hij laat de wereld echt wat moois na als hij overlijdt

Ik ben ooit met een vriendin al eens een projectje begonnen voor een kinderboekenserie dat ging over een hondje en een vlinder en hun vrienden Prikkie de egel en Meneer Fret enzo. Zij schreef de verhaaltjes (met inbreng van moi) en ik maakte plaatjes. Helaas is dat stil gaan liggen en afgezien van een buttload aan verhaaltjes en schetsjes en gekke krabbels op papier hebben we welgeteld 1 gekleurde illustratie

Dick Bruna is zo gaaf Die Nijntje boeken zitten ook geniaal in elkaar, ik was zwaar onder de indruk van De Dood van Oma Pluis, echt geweldig hoe hij zo'n moeilijk onderwerp brengt Hij heeft inderdaad echt zijn stempel gedrukt op de wereld
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:56:13 #232
236335 neen
schone schijn
pi_66767438
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Nokia 6220 classic
Is dat met Windows anders weet ik het niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66767447
Maria: Ik vind hem zo'n enorme aaibaarheidsfactor hebben, die man komt een beetje doordat hij, al is 'ie 80+ en multimiljonair, nog steeds op de fiets naar z'n atelier gaat, elke dag. Maar vooral door die leuke snor

Mini, volgens mij is jounalist sowieso een leuk & interssant beroep, vaak.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:02:02 #234
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66767650
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Dat hangt een beetje van je type af en waar je werkt eerlijk gezegd
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:02:39 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66767667
Lijst;
halve stokbrood met osseworst.
appel, peer

D: kabeljauwfilet, bloemkool, peultjes, champignons, paprika, bosui, peterselie

Ik wil de kabeljauw graag uit aluminiumpakketjes uit de oven... iemand een recept?

82 baantjes gezwommen En ik woog 63.2 kg vanochtend
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:03:14 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66767683
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Maria: Ik vind hem zo'n enorme aaibaarheidsfactor hebben, die man komt een beetje doordat hij, al is 'ie 80+ en multimiljonair, nog steeds op de fiets naar z'n atelier gaat, elke dag. Maar vooral door die leuke snor

QFT!

Die snor inderdaad! En de blije opa-ogen! En hij fietst via de Trans naar zijn atelier geloof ik, want heb hem daar wel eens zien fietsen. En dan dacht ik: "haa! Dick Bruna! Zomaar ineens een verpersoonlijking van Nederlandse cultuur voor je snufferd! "

Tofheid!

pi_66767838
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat hangt een beetje van je type af en waar je werkt eerlijk gezegd
Is zo Laat ik het zo stellen: ik ken best wel wat journalisten, en de meesten hebben echt leuk werk
Heb jij slechte ervaringen?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:10:22 #238
244125 laziness
pi_66767941
Eens even kijken hoor...

Loveli gecondoleerd

Vik, het gaat vast een hoop tijd en moeite kosten maar ik weet zeker dat het gaat lukken om te kunnen spraakverstaan. Succes!

Ik was het zat om maar telkens te refereren aan 'de collega' en inmiddels weet het halve kantoor het ook al en om je partner/date/lief/whatever te noemen door middel van zo'n vind ik stom. Dus ja ik zei mijn lief. Misschien moet ik 'm gewoon M. noemen, dat is ook een idee.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:12:13 #239
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66768018
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is zo Laat ik het zo stellen: ik ken best wel wat journalisten, en de meesten hebben echt leuk werk
Heb jij slechte ervaringen?
Ik vond de televisiewereld niet zo leuk (ben waarschijnlijk niet snel en hip genoeg ). De dagblad- en tijdschriftenwereld ken ik niet zo goed eerlijk gezegd. Wel weet ik dat het steeds moeilijker wordt om ertussen te komen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:13:00 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66768037
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:10 schreef laziness het volgende:
Eens even kijken hoor...

Loveli gecondoleerd

Vik, het gaat vast een hoop tijd en moeite kosten maar ik weet zeker dat het gaat lukken om te kunnen spraakverstaan. Succes!

Ik was het zat om maar telkens te refereren aan 'de collega' en inmiddels weet het halve kantoor het ook al en om je partner/date/lief/whatever te noemen door middel van zo'n vind ik stom. Dus ja ik zei mijn lief. Misschien moet ik 'm gewoon M. noemen, dat is ook een idee.
Hoe wordt er op gereageerd? Al ontboden bij de baas?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:16:04 #241
244125 laziness
pi_66768136
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe wordt er op gereageerd? Al ontboden bij de baas?
Nee, van de week had ik het met de baas over kantoor indeling en hij wilde ons tegen over elkaar zetten. Leek mij niet zo'n goed idee en toen hij vroeg waarom niet heb ik eerlijk gezegd dat we het wel erg goed kunnen vinden en hij zei alleen iets van nee oké dan doen we dat niet.
Voor de rest vind iedereen het alleen maar leuk geloof ik.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:17:12 #242
244125 laziness
pi_66768170
Oh kwakkie, welkom thuis meid
pi_66768230
Ik noem René geheel willekeurig:

René

Mr. MoBlo
mn vent
vriendlief

Ja doei.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:20:30 #244
148689 Muis006
pi_66768288
Ik noem mijn mister irl altijd Koentje

En ja, jullie mogen raden hoe hij heet
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:21:04 #245
244125 laziness
pi_66768310
Ja maar jij en René hebben al jaren iets.

Ik hou het wel bij M. want mensen slaan hier direct op tilt bij mijn lief
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:29:45 #246
236335 neen
schone schijn
pi_66768616
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:20 schreef Muis006 het volgende:

Edgar
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:30:38 #247
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66768655
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:20 schreef Muis006 het volgende:

Jaap
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:34:55 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66768783
Ik gok op:

- Koenraad
- Koendert
- Koenjit
- Koko
- Lodewijk
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:58:46 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66769682
Ah, heb net even 2 kommen kippensoep gehad.
Heb zoveel groentes in huis, 1 liter water, 2 kipboillonblokjes, beetje gesneden kipfilet, 3 broccoliroosjes, kwart rode paprika, struikje peterselie, bosuitje, sojasaus, 4 grote champignons, handje peultjes..
Nou dat even koken en dan heb je een enorm vullende kippensoep van,ik denk nog geen 20 kcal per 100 gram
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:03:01 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66769825
Heb een leuke kooksite 'ontdekt' : http://www.sandstorms-kookboek.nl/Index.htm
pi_66769915
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, heb net even 2 kommen kippensoep gehad.
Heb zoveel groentes in huis, 1 liter water, 2 kipboillonblokjes, beetje gesneden kipfilet, 3 broccoliroosjes, kwart rode paprika, struikje peterselie, bosuitje, sojasaus, 4 grote champignons, handje peultjes..
Nou dat even koken en dan heb je een enorm vullende kippensoep van,ik denk nog geen 20 kcal per 100 gram
Ik denk dat er wel iets meer dan 20 kcal/100 ml inzit, maar dan nog. De 'bevrediging' en verzadiging die zo'n bak soep geeft, dat is echt prima voor afvallers! Lekker

Ben je nu al naar de dokter geweest?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:08:51 #252
148689 Muis006
pi_66770016
Jullie mogen nooit meer raden!

Volledige naam:
Koenjit Edgar Jaap

Lijstje:

O: 2 meergranentoast met roomboter, glas jus d'orange
T: 1 chocoladekoekje
L: potje appelcompote
T: Lasagne en bruschetta
S: werken van 17.00 tot 22.15
T: tijdens werk, ik denk een fruit&yoghurt en een HB

Und?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:11:49 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66770136
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb meestal m'n iPod op tijdens het zuigen. Moet wel zeggen: als ik druk bezig ben en Mark zet hem uit om mij te pesten, dan merk ik het niet altijd . Zal best een komisch gezicht zijn: iemand die doodserieus doorzuigt, terwijl dat ding niet aan staat .
?

Niet bijgelezen verder maar welkom terug Kwaksiedorie!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:14:33 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66770243
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel iets meer dan 20 kcal/100 ml inzit, maar dan nog. De 'bevrediging' en verzadiging die zo'n bak soep geeft, dat is echt prima voor afvallers! Lekker

Ben je nu al naar de dokter geweest?
Denk je?? Heb er 50 gram kipfilet in gedaan en bouillon is 4 kcal per 100 ml.. Voor de rest zijn er alleen groentes toegevoegd en een scheutje sojasaus..

ja
pi_66770286
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:

ja
pi_66770349
quote:

[..]

Denk je?? Heb er 50 gram kipfilet in gedaan en bouillon is 4 kcal per 100 ml.. Voor de rest zijn er alleen groentes toegevoegd en een scheutje sojasaus..

ja
Nja, al zit er het dubbele of driedubbele in, maakt dat uit? Is toch sowieso een gezonde&verantwoorde lunch?
Maar ik weet het niet precies hoor, ik tel eigenlijk nooit kcals.

En: fijn dat je er achteraan gegaan bent
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:18:35 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66770399
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben ooit met een vriendin al eens een projectje begonnen voor een kinderboekenserie dat ging over een hondje en een vlinder en hun vrienden Prikkie de egel en Meneer Fret enzo. Zij schreef de verhaaltjes (met inbreng van moi) en ik maakte plaatjes. Helaas is dat stil gaan liggen en afgezien van een buttload aan verhaaltjes en schetsjes en gekke krabbels op papier hebben we welgeteld 1 gekleurde illustratie

Dick Bruna is zo gaaf Die Nijntje boeken zitten ook geniaal in elkaar, ik was zwaar onder de indruk van De Dood van Oma Pluis, echt geweldig hoe hij zo'n moeilijk onderwerp brengt Hij heeft inderdaad echt zijn stempel gedrukt op de wereld
Die heb ik net besteld .

Dick Bruna is wel een chagrijnige man, btw .
pi_66770459
ik had net chocopinda's

en

De Dood van Oma Pluis ken ik heul nie?
Klinkt wel vet handig voor nare situaties...
Ja doei.
pi_66770461
Ik vond het te veel moeite om m'n mixer tevoorschijn te halen, maar nu sta ik al een kwartier slagroom te kloppen. De mixer pakken was toch sneller geweest. .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:21:02 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66770483
Het is "Dag lieve oma Pluis", trouwens .
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 16:21:02 #261
70532 loveli
N
pi_66770484
quote:
ja
crap in = crap out
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:22:47 #262
148689 Muis006
pi_66770552
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vond het te veel moeite om m'n mixer tevoorschijn te halen, maar nu sta ik al een kwartier slagroom te kloppen. De mixer pakken was toch sneller geweest. .
Herkenbaar ik moest volgens mijn kookboek met een 'houten lepel de boter losroeren'. Na drie minuten dacht ik "waar ben ik mee bezig?!" en heb ik toch maar de mixer gepakt.

Ik gebruik de mixer trouwens alleen met de beslaghaken. Deeg vind ik veel makkelijker om met de hand te kneden.
pi_66770578
Iedereen nog bedankt voor de tips over de citroenen en het eko keurmerk!!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:24:04 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66770589
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm lekker,waarvoor??
pi_66770637
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hmm lekker,waarvoor??
Warme chocomelk. .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:26:56 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66770682
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:21 schreef Vivi het volgende:
Het is "Dag lieve oma Pluis", trouwens .
Ohja, dan had ik het thema in mn hoofd! Goed dat je die gekocht hebt! Ik vond het een mooi boekje.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:28:59 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66770779
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:18 schreef Vivi het volgende:
Dick Bruna is wel een chagrijnige man, btw .
Daar spat een droom uiteen .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 16:30:08 #268
70532 loveli
N
pi_66770831
DaD, door je inspanningen is je slagroom vandaag calorie-neutraal.

[ Bericht 1% gewijzigd door loveli op 06-03-2009 16:37:48 ]
crap in = crap out
pi_66770905
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:30 schreef loveli het volgende:
DaA, door je inspanningen is je slagroom vandaag calorie-neutraal.
Ja, dat hield ik mijzelf ook al voor. .
pi_66771004
Geen zin om echt terug te lezen, maar in ieder geval welkom terug Kwak

Dit weekend is het eerste weekend in 1 jaar dat ik en mijn vriendje niet samen zijn
Hij is een weekendje weg met zijn cordiaal.
pi_66771056
He ik kan dit topic eindelijk volgen whohoo ! Alleen ik post geen lijstjes, want erg slecht gegeten de afgelopen dagen niet qua kcal, maar groenten kwamen er niet in voor
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:40:13 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66771191
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:35 schreef Miss_S het volgende:
Geen zin om echt terug te lezen, maar in ieder geval welkom terug Kwak

Dit weekend is het eerste weekend in 1 jaar dat ik en mijn vriendje niet samen zijn
Hij is een weekendje weg met zijn cordiaal.
Nou lijkt me best gezond als je een keer een weekendje zonder vriendje bent . Kom je ons zeker lastigvallen hier? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66771251
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou lijkt me best gezond als je een keer een weekendje zonder vriendje bent . Kom je ons zeker lastigvallen hier? .
Sorry alvast
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:49:40 #274
236335 neen
schone schijn
pi_66771504
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sorry alvast
Shit!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:52:05 #275
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66771588
tvp..

ik heb vanavond een gala. Het begint al om 6.30, dus even een heel klein beetje bijlezen, en dan moet ik mezelf mooi gaan maken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:52:49 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66771605
Ohh ik zag net allemaal caviafoto's en en en misschien....

Maar misschien toch maar niet, want ik heb denk ik te weinig tijd voor huisdieren
pi_66771637
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:49 schreef neen het volgende:

[..]

Shit!

Hey! don't break my heart

Gisteren volgens mij nog wel veel kcal binnen gekregen want lasagne is al snel 700kcal en Mcflurry 395kcal.
Gelukkig de rest van de dag maar 2 volkoren boterhamen met een plakje oude kaas en peer + allbran cornflakes
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:55:14 #278
236335 neen
schone schijn
pi_66771675
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hey! don't break my heart

Gisteren volgens mij nog wel veel kcal binnen gekregen want lasagne is al snel 700kcal en Mcflurry 395kcal.
Gelukkig de rest van de dag maar 2 volkoren boterhamen met een plakje oude kaas en peer + allbran cornflakes
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:52 schreef AKnynke het volgende:
tvp..

ik heb vanavond een gala. Het begint al om 6.30, dus even een heel klein beetje bijlezen, en dan moet ik mezelf mooi gaan maken!
Dat is toch helemaal niet nodig!
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohh ik zag net allemaal caviafoto's en en en misschien....

Maar misschien toch maar niet, want ik heb denk ik te weinig tijd voor huisdieren
Neem een tamagotchi

Waar is onze Feyenoord supporter eigenlijk?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:01:02 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66771863
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:55 schreef neen het volgende:

Neem een tamagotchi

Weet je hoe fukking veel tijd je nodig hebt voor een Tamagotchi! Behalve als je vals speelt en hem reset, maar da's voor mietjes. Mijn moeder had een kind in de klas (ze is juf) die zo'n Tamagotchi mee had en toen zat het kind er de hele tijd mee te kloten, dus mn moeder zegt "Geef maar hier, dan krijg je hem aan het eind van de dag terug" en dat kind: "Jamaar dan gaat ie DOOoOoOOOooOOD "
M'n moeder:

Plus, Tamagotchi's zijn niet pluizig. Pft.
pi_66771893
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Je spelling was goed hoor!

Ben ik even random bij aan het lezen, zie ik opeens mijn nick voorbij komen!! Ik geen kunstgeschiedenis gestudeerd, maar Oudheidkunde (CF, je was close ), dat is een combi van archeologie, oude talen en geschiedenis van het middellandse zeegebied. Dat heb ik aangevuld met vakken museologie, en een stage in een museum. Ik ben wel 1 van de weinigen die zonder kunstgeschiedenis in het museumwezen terecht komt. Er zijn idd niet veel banen in en dan beperk ik me ook nog eens tot musea mbt oude kunst. Hoewel ik me nu bezig houdt met het Jeruzalem uit de 19e eeuw. Toch ook wel erg interessant!
Venus in pocketformaat
İ loveli
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:03:29 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66771950
quote:

voor de flirtskillz0rs van neen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:05:20 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66772011
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Goed dat je me erop attendeert, ik las er zo overheen Smooth-ass moddafukka, die Neen!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:05:59 #283
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66772038
quote:

[..]

[..]

[..]

Neem een tamagotchi

Waar is onze Feyenoord supporter eigenlijk?
slijmbal.

Stap iig onder de douche nu!
pi_66772046
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

pi_66772049
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Goed dat je me erop attendeert, ik las er zo overheen Smooth-ass moddafukka, die Neen!
Beetje flirten met dames die een kop groter zijn dan hij
pi_66772111
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:52 schreef AKnynke het volgende:
tvp..

pics or it didn't happen

veel plezier
Ja doei.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:08:21 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66772123
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:09:03 #288
236335 neen
schone schijn
pi_66772143
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is dat zo? Dan gaat het feest niet door.

Maar niemand de Feyenoord supporter gezien? Die post normaal toch wel elke dag dat hij wel een kapsalon blieft
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:09:17 #289
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66772147
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

pics or it didn't happen

veel plezier
K ga proberen een leuke foto te laten maken van de duitser en mij...

Ik heb hem nog nooit in pak gezien, ben benieuwd!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:10:26 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66772181
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

<foute mannelijke bierbuikenstem> Hurhur, dan heeft ie iig zekersteweten goed uitzicht, hurhurhur! </foute mannelijke bierbuikenstem>

En ik wil ook pics van Nynke's hottidity
pi_66772282
Ik moet zo hard lachen om jullie. . Neen en Maria. .
pi_66772590
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

?
Niemand flirt met mij
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:27:10 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66772730
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Niemand flirt met mij
Heejeuhw, kom jaai hier vaakurrrr

...

Nee, dit is niet voor mij weggelegd Ik hou het dus wel bij een *aai over de bol* en laat nu de experts weer aan het werk (Neen? Viking? This is your cue!).
pi_66772776
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

...

Nee, dit is niet voor mij weggelegd Ik hou het dus wel bij een *aai over de bol* en laat nu de experts weer aan het werk (Neen? Viking? This is your cue!).
Thanks
Hoe gaat het met de reis naar de 70?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:30:11 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66772809
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Thanks
Hoe gaat het met de reis naar de 70?
De halve kilo die er ongewenst aan was komen zeilen is weer retour afzender! Ik weeg u dus weer 71.1 en hopelijk kan ik nu dan éindelijk richting 70 gaan!

En met jou gaat het ook wel goed volgens mij?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:30:20 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66772813
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

...

Ik flirt alleen met de dertigplussers hier .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:31:41 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66772849
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik flirt alleen met de dertigplussers hier .
Leeftijdsdis-krie-mie-naa-sie, wat ik je brom!

Edit: ik merk dat ik teveel post vandaag *gaat in retraite*
pi_66772854
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

De halve kilo die er ongewenst aan was komen zeilen is weer retour afzender! Ik weeg u dus weer 71.1 en hopelijk kan ik nu dan éindelijk richting 70 gaan!

En met jou gaat het ook wel goed volgens mij?
Klinkt goed, bij mij gaat het ook wel redelijk.
Moet alleen weer ongesteld worden dus zal dan wel weer meer wegen

Vik iedereen gokt me altijd ouder dus
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:32:38 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66772874
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klinkt goed, bij mij gaat het ook wel redelijk.
Moet alleen weer ongesteld worden dus zal dan wel weer meer wegen

Vik iedereen gokt me altijd ouder dus
Nou, ik mag hopen voor jou dat je er niet ineens 10 jr bij hebt gekregen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66772901
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, ik mag hopen voor jou dat je er niet ineens 10 jr bij hebt gekregen .
Soms krijg ik wel het idee dat mensen dat denken
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:38:09 #301
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66773026
Hallo!

Vik, heel veel succes met je gehoor. Dit soort dingen hebben áltijd tijd nodig. Laat het rustig over je heenkomen en blijf sterk, want het komt goed! Even geduld hebben .

Lijstje:
O: Twee boterhammen met kruidenkaas en 'n banaan
L: Appel + twee crackers (1 kaas, 1 roomboter)
D: Geen idee, maar gezond.

En er liggen hier overal koekjes en chips . Maar ik wacht wel, want straks gaan we lekker gezond eten . En daar heb ik behoefte aan.

Maar nu eerst weer aan de studie .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')