abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 10:26:37 #51
163650 Greys
pi_66757599
Vik en Moblo, veel succes!

DML heeft het over 'mijn lief'

En de TT en de OP!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66757622
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:00 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hey, jij ook weer terug hier?

Dat heb ik ook ja, grote happen en snel eten. Ik zit altijd te wachten tot vriendje zijn eerste portie op heeft, dan ben ik allang klaar voor de tweede.
Ik vermoed dat mijn beste maatregel was het terugbrengen van het avondeten tot maar 1 bord.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:27:47 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66757634
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Tabasco, hoop ik? Doe je dat op brood?
Ik doe er soms sambal op, tabasco lijkt me lastig te verdelen.
Tabasco dus. Op de avocado. Gewoon wat drupjes.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66757660
Ik ben nog in het vorige topic, Greys, dit setje is echt leuk!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 10:30:22 #55
163650 Greys
pi_66757712
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:02 schreef Syrena het volgende:
Haai!

Greys, die witte hakken die je postte zijn in het echt cremekleurig/beige en zien er heel nep uit. De poppen in de winkel hadden ze aan. Ik heb ze in het zwart besteld (voordat ik ze gezien had). Ik kan er ook niet op lopen, maar ik wil ze gewoon ff aan hebben
Die hele hoge die ik niet besteld heb bedoel je? Dan ben ik blij dat ik ze niet besteld heb
Ben wel benieuwd of die bruine schoenen leuk zijn. Ze lijken zo een beetje tuttig, maar misschien kan ik ze er sekseh uit doen zien als ik ze aan heb. En anders breng ik ze weer terug
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66757725
Een snelle TVP.

Loveli, wie was er overleden, familie?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 10:31:08 #57
163650 Greys
pi_66757734
Dank je PF! Ik hoop dat het net zo leuk is als ik er in zit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:32:12 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66757771
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:28 schreef P.F het volgende:
Ik ben nog in het vorige topic, Greys, dit setje is echt leuk!
[ afbeelding ]
Hé, die rok heb ik in het crème. Was maar ¤ 5
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 maart 2009 @ 10:32:28 #59
163650 Greys
pi_66757782
Rommelt Fok! bij jullie ook zo? Steeds gekke schermen en geen verbinding enzo?
Ik kan soms amper lezen wat ik aan het typen ben, met donkere achtergronden en gekke layout enzo!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66757789
Wow, dat zwart-witte rokje is NICE!
Ik keek nog even terug naar wat je besteld hebt, Greys. Dat beige kokerrokje met knoopjes doet mij denken aan van die reforokjes uit de jaren '90
pi_66757793
Waar is de zon nou gebleven?

Oh ja, PF, heeft Haven eigenlijk al glasvezel? Ze zijn het hier in de straat nu aan het leggen (herrie ) en over een halfjaar moet heel Almere hebben ofzo? En dan veel teveel betalen voor een abbo .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66757878
Nog even de daglijst:
O: magere yoghurt met een beetje blueberryprut
T: sinaasappel, kiwi
S: zwemmen
L: leftovers: kip cashew, rijst, broccoli
T: amandelen
T: sinaasappel, appel
D: homemade bobotie, rijst, banaan, chutney en tomatensalade. Toe citroencheesecake met blueberryprut en slagroom.
T: wijn, olijven, kaas
pi_66757882
Zou het kunnen dat ik een beetje een nare bloedsuikerspiegel heb?
Ik dronk gister namelijk 2 glazen fernandes - helemaal hyper
Na een halfuur was ik doodmoe en viel ik bijna in slaap..
Daarna dronk ik weer een glas fernandes en was ik weer helemaal wakker.
Na een half uur viel ik doodmoe in slaap op de bank, en sleepte mijzelf naar m'n bed om daar nog een half uur in coma te liggen..
En daarna nergens last meer van

Ik bedoel, Fernandes is niet gezond, maar dit is wel heeeel overdreven!
pi_66757905
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:32 schreef Chicolate het volgende:
Waar is de zon nou gebleven?

Oh ja, PF, heeft Haven eigenlijk al glasvezel? Ze zijn het hier in de straat nu aan het leggen (herrie ) en over een halfjaar moet heel Almere hebben ofzo? En dan veel teveel betalen voor een abbo .
Ja al ruim een jaar?
pi_66757924
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Linolzuur is een vorm van omega-6. Als we daar te veel van binnen krijgen, wordt het omgezet in arachidonzuur, wat ontstekingsreacties aan o.a. de vaatwanden veroorzaakt. In ons dagelijks voedsel zit al te veel omega-6 (door mais, o.a. als diervoeding), waardoor de verhouding omega-3/omega-6 scheef is.

Nuancering: er is een verschil tussen omega-6 ALA en GLA. GLA (gamma linoleenzuur, a staat voor alfa) is nog wel goed voor ons, de theorie daarachter heb ik even niet paraat.
Maar als je overwegend vegetarisch eet, kan het dan minder kwaad?
Ik denk dat het voor mij niet veel uitmaakt, gezien de familiehistorie, maar voor mijn vriend misschien wel.
Alhoewel zijn moeder ook een te hoog cholestorol-gehalte heeft. En dus zweert bij Becel.

Nou ja, ik kan nu in elk geval een punt inbrengen als ze met zijn allen weer eens een fijne discussie beginnen over "Waarom er nog mensen zijn die gewone margarine smeren" (ja ze kunnen af en toe heerlijk hoog van de toren blazen).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66757951
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Avocado doe ik dan weer met zout en peper
Ik heb er nog drie liggen.

En nu ga ik kattevoer halen. Dat was ik vergeten bij het grote-voorraden-inslaan .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66757959
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:35 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja al ruim een jaar?
Wow wtf, dat is in Haven een jaar geleden al gelegd? Heb je dan ook al aansluiting? Is het snel?
pi_66758002
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wow wtf, dat is in Haven een jaar geleden al gelegd? Heb je dan ook al aansluiting? Is het snel?
Nee, want er waren nog geen abonnementen. Ik geloof dat vorige week de definitieve aansluiting werd gelegd.
pi_66758129
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Lekker Limoensap is ook een goeie combi
Ik ken ook wel mensen die hun avocado met suiker eten Dat lijkt me zo vies!

Van Sonja B mag je geen avocado wegens teveel kcal. Alleen dat al
pi_66758141
succes Vik vandaag!!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_66758156
sow een goedemorgen iedereen

Pff ik slaap de hele week al slecht... lag vannacht al voor de eerst keer om half 2 wakker .. en daarna zo ongeveer ieder uur...
pi_66758167
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vermoed dat mijn beste maatregel was het terugbrengen van het avondeten tot maar 1 bord.
Ik eet ook geen twee volle borden hoor. Om één of andere reden vind ik het gewoon fijn als het niet in één keer op is, als je nog wat tegoed hebt. Vroeger thuis ook altijd in twee porties gegeten, misschien is dat het.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Je laat er geen gras over groeien !
Oh ja, ik had er helemaal overheen gelezen!
Klinkt goed DML!
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:44:55 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66758216
Zurück! Zie weblog (zie sig) voor blogje .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 10:45:28 #74
70532 loveli
N
pi_66758238
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:30 schreef ColdFeet het volgende:
Een snelle TVP.

Loveli, wie was er overleden, familie?
Een 'oom' die geen familie was. Jammer genoeg geen familie, want hij was een fantastich warm mens met veel talenten. Dat was ook goed te merken bij het afscheid, heel persoonlijk en heel aangrijpend, mooi.
crap in = crap out
pi_66758241
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Avocado doe ik dan weer met zout en peper [ afbeelding ]
Ik heb er nog drie liggen.
Oeh ja, dat is echt zo lekker. Op lekker bruin brood, meer heb je niet nodig.
Avocado
pi_66758321
Vik! Wat tof! En het komt vast snel goed!!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:47:53 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66758338
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Viking84 het volgende:
Gelezen! Klinkt aardig bizar. Begrijp ik goed dat de geluiden niet "natuurlijk" klinken, maar meer mechanisch? Dat moet vreemd zijn.
pi_66758349
Misschien kunnen we over twee weken al bellen of zo (Dan zeg ik maandag-woensdag en mag je raden )
pi_66758379
quote:
Spannend, ben benieuwd hoe snel je vooruit gaat.

Ben je eigenlijk altijd even doof geweest, of ken je bepaalde geluiden nog van vroeger? Of klinkt het met CI toch allemaal anders dan met je eigen oren?
pi_66758415
Interessant Vik! Ik hoop dat de revalidatie je mee gaat vallen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:50:14 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66758425
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gelezen! Klinkt aardig bizar. Begrijp ik goed dat de geluiden niet "natuurlijk" klinken, maar meer mechanisch? Dat moet vreemd zijn.
Ja, heel mechanisch ja Op zich best logisch ook, aangezien ik niet op een natuurlijke manier hoor maar elektronisch .
En voor jou is het net zo vreemd als voor mij natuurlijk, want ik ben ook helemaal niet vertrouwd met deze manier van horen Het is dan ook heel lastig uit te leggen .

Haha, PF .
Niet meer actief op Fok!
pi_66758429
quote:
Wat lijkt me dat vreemd!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:52:18 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66758506
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Spannend, ben benieuwd hoe snel je vooruit gaat.

Ben je eigenlijk altijd even doof geweest, of ken je bepaalde geluiden nog van vroeger? Of klinkt het met CI toch allemaal anders dan met je eigen oren?
Ik ben altijd al slechthorend geweest, maar ik hoorde vroeger wel stukken beter dan nu, zeker toen ik nog met m'n rechteroor hoorde (tot 1992 ongeveer). Het helpt wel om een auditief geheugen te hebben, maar alles klinkt alsnog heel anders dan met een hoorapparaat.
Niet meer actief op Fok!
pi_66758528
quote:
zo lijkt me allemaal erg overweldigend
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:53:07 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66758532
Ik voel me nu echt een doofje btw, want ik mag m'n hoorapparaat niet in hebben . En ik doe die CI het liefst zsm af, maar ja, daar schiet ik niks mee op natuurlijk . Ff doorzetten.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 10:54:38 #86
70532 loveli
N
pi_66758579
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:36 schreef Syrena het volgende:

[..]

Maar als je overwegend vegetarisch eet, kan het dan minder kwaad?
Ik denk dat het voor mij niet veel uitmaakt, gezien de familiehistorie, maar voor mijn vriend misschien wel.
Alhoewel zijn moeder ook een te hoog cholestorol-gehalte heeft. En dus zweert bij Becel.

Nou ja, ik kan nu in elk geval een punt inbrengen als ze met zijn allen weer eens een fijne discussie beginnen over "Waarom er nog mensen zijn die gewone margarine smeren" (ja ze kunnen af en toe heerlijk hoog van de toren blazen).
Ligt eraan wat je verder eet. Omega-3 en -6 zit ook in plantaardige olien en vetten, zonnebloemolie bevat te veel omega-6, lijnzaadolie bevat heel veel omega-3 en is dus goed. Als je veel geraffineerde koolhydraten eet (suikers, pasta) is dat ook niet goed voor je cholesterol. In de regel geldt hoe dichter bij de natuur, des te gezonder.

Gewone margarine is ook niet geweldig, ik zou zowel becel als margarine mijden. Kokosvet is een leuk (helaas ook prijzig) alternatief. Smeerbaar bij kamertemperatuur en ook goed om in te bakken.

Linolzuur op zich is niet slecht, maar we krijgen te veel binnen en het wordt omgezet in arachidonzuur, dat wil je niet:
quote:
Uit het overschot arachidonzuur worden ontstekingsfactoren gemaakt:
1) Histamine = ontsteking, hooikoorts,astma , reactie: na een half uur, onmiddellijk
2) PGE2 = ontstekingsboodschapperstof voor het immuunsysteem reactie: na een paar uur
3) IL4 = ontstekingsboodschapperstof voor het immuunsysteem reactie: tot een paar dagen
4) PAF = ontstekingsfactor in het bloed reactie: na een paar dagen tot weken

Arachidonzuur veroorzaakt hogere bloeddruk en veroorzaakt bloedstolsels (van bloedplaatjes).Mensen met hooikoorts, arteriosclerose, en andere ontstekingsziekten kunnen dus beter geen vlees eten. Vlees eten, eens in de 10 dagen is voldoende en dan alleen ‘bewegend’ vlees Dus alles wat rent, zwemt en vliegt.
crap in = crap out
pi_66758583
Achteraf ben je alleen maar blij dat je vol hebt gehouden!!
pi_66758669
Klinkt heel bizar, Viking! Maar het lijkt me wel spannend om ineens weer allerlei nieuwe dingen te kunnen horen En op die manier steeds meer te kunnen herkennen!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:57:20 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66758679
Loveli: dat van dat kokosvet verbaast mij! Ik had juist altijd geleerd dat kokosvet heel ongezond is.

En dat van dat vlees vind ik wel grappig. Ik ken geen vlees dat niet heeft bewogen
pi_66758854
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:57 schreef Tinkepink het volgende:
Loveli: dat van dat kokosvet verbaast mij! Ik had juist altijd geleerd dat kokosvet heel ongezond is.

En dat van dat vlees vind ik wel grappig. Ik ken geen vlees dat niet heeft bewogen
Ik zat net te denken ja
Maar dat van die allergieen klinkt wel . Ik heb namelijk een allergie en hij heeft aanleg voor astma en heeft veel last van hooikoorts.

Maar we eten elke dag vega of vis.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 11:03:11 #91
70532 loveli
N
pi_66758871
quote:
Gelezen. Is het erg inspannend om alle prikkels te kunnen verwerken? En ik ben blij voor de dat je Mark hebt als steun.
crap in = crap out
pi_66758908
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me nu echt een doofje btw, want ik mag m'n hoorapparaat niet in hebben . En ik doe die CI het liefst zsm af, maar ja, daar schiet ik niks mee op natuurlijk . Ff doorzetten.
Ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend is!
Ik ben dan echt iemand die na een uur dat CI tegen de muur gooit en dan weigert om het nog te gebruiken, totdat ik weer afgekoeld en bij zinnen ben

Neem geen voorbeeld aan mij dus
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 11:08:03 #93
70532 loveli
N
pi_66759020
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:02 schreef Syrena het volgende:
Maar we eten elke dag vega of vis.
Leuk weetje over kweekvis met omega-3: het schijnt dat ze kweekvis vermalen wilde vis geven als voer, om zo het omega-3 gehalte op te krikken. Schijnt goedkoper te zijn dan wilde vis aan de consument te leveren.
crap in = crap out
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:12:13 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66759154
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend is!
Ik ben dan echt iemand die na een uur dat CI tegen de muur gooit en dan weigert om het nog te gebruiken, totdat ik weer afgekoeld en bij zinnen ben

Neem geen voorbeeld aan mij dus
Dat ding kost 8100 euro, dus ik zal hem maar niet tegen de muur gooien . En qua inspanning valt het nog mee, loveli, al kan ik me voorstellen dat ik vanavond wel hoofdpijn heb en moe ben.
Niet meer actief op Fok!
pi_66759173
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:08 schreef loveli het volgende:

[..]

Leuk weetje over kweekvis met omega-3: het schijnt dat ze kweekvis vermalen wilde vis geven als voer, om zo het omega-3 gehalte op te krikken. Schijnt goedkoper te zijn dan wilde vis aan de consument te leveren.
Kannibalenvis Maar dat is weer een hele andere discussie.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:20:43 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66759416
Hooi!

Vik: wat maf! Moet je weer helemaal opnieuw 'leren' horen ofzo! Ik hoop dat het allemaal awesome wordt

Loveli: knuffel voor het verlies van je oom, fijn dat je zo mooi afscheid van hem hebt kunnen nemen

On the me-front: ik ben, ondanks uit eten, in een week de 0.5 kilo die ik aangekomen was weer kwijt! Ik weeg nu weer 71,1 zoals eerst ook in het lijstje stond (en nu weer)! Nou volhouden en hopelijk ga ik dan eindelijk richting 70
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66759458
Maria
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:22:40 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66759473
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:22 schreef Chicolate het volgende:
Maria
Chicochicochico! Mucho thanks to you!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:26:24 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66759590
@loveli: ik heb daar helemaal overheen gelezen, dat van je "oom" Sorry. Zo`n bijzonder mens te moeten missen zal vast niet makkelijk zijn.
pi_66759594
Weet iemand toevallig of alpro soja drink (naturel) een eko keurmerk heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')