abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:47:07 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66750482

Het vorige deel: Slank #605 - met groenvoer! Or else...

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:47:51 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_66750512
mi-auw
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:49:05 #3
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66750547
zinnigere tvp
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:49:44 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66750566
Welterusten .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:49:49 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66750570
Whehe, echt he! Bink kijkt eng en in de camera... buitenaards hondje
Boris heeft een mooie tekening
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66750578
@Clayton: nou gewoon raar. Dat heb je soms.
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:51:20 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66750627
Thanks Vik voor nieuw topic!
Welterusten meis
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:53:13 #8
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66750681
*delete*
Prrrrr
  vrijdag 6 maart 2009 @ 00:03:53 #9
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66751045
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66751149
tvp
en welterusten!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 00:08:07 #11
70532 loveli
N
pi_66751165
Hello. Vandaag naar een hele mooie begrafenis geweest van een 90+er. Het was echt een warm afscheid, ben nog onder de indruk.
crap in = crap out
pi_66751179
Oh ja, ik was eigenlijk toch niet slapen . Nu misschien wel. En bink is maf .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66751388
De film was leuk, van te voren nog wel een McFlurry op maar daarna ook 3km op hakken naar huis gelopen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 00:17:37 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66751428
Op hakken? OMG

Ik heb van mijn vriend een schort, ovenhandschoenen en ovenwanten gekregen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 02:23:41 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66753205
Terusten
pi_66753716
mogge.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 6 maart 2009 @ 07:31:05 #17
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_66753869
ik heb een verkeersboete van 109.- voor te hard rijden
pi_66753901
je mag ook niet te hard rijden

goedemorgen!

ik had me in de tentamentijd vergist hij is 2 uur later dan ik dacht, dus kan zo nog even de boel doorlezen Was dood en ben om 10 uur gaan slapen en heb eindelijk weer's doorgeslapen

Hopelijk haal ik een 5 ofzo
Ja doei.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 07:41:29 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66753924
Goeiemorgen .

Vandaag De Aansluiting (klinkt net als een spannend oorlogsboek ).

Op hakken naar huis lopen... Ik heb medelijden met je . Ik draag zelf zo min mogelijk hakken. Alleen als ik sexay wl zijn voor eoa vrouwspersoon .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 07:47:06 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66753963
Succes met je tentamen, MoBlo . En haal maar liever een 5,5, anders kan je het weer overdoen .
Niet meer actief op Fok!
pi_66754020
Succes VikingI
"Resistance is futile"
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:35:16 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66754506
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 07:41 schreef Viking84 het volgende:

Spannend! Ik duim voor je dat alles goed gaat.

En zolang de hakken niet 12 cm hoog zijn kan ik er kilomters op lopen (en dat doe ik dan ook )
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66755134
Goedemorgen.

Succes Viking!
Succes MoBlo!
pi_66755158
Haai!

Greys, die witte hakken die je postte zijn in het echt cremekleurig/beige en zien er heel nep uit. De poppen in de winkel hadden ze aan. Ik heb ze in het zwart besteld (voordat ik ze gezien had). Ik kan er ook niet op lopen, maar ik wil ze gewoon ff aan hebben
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66755181
Oja, succes Vikje!! Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan!
En ook voor Mo:
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66755306
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 07:41 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen .

Op hakken naar huis lopen... Ik heb medelijden met je . Ik draag zelf zo min mogelijk hakken. Alleen als ik sexay wl zijn voor eoa vrouwspersoon .
Succes Viking, wat spannend
pi_66755399
Oeh, spannend Vik! Succes!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66755726
Planning voor vandaag Resultaat van gister:
O: brinta
T: ijsbergsla met light mozarella, azijn en peper, 3 bolletjes falafel
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met philadelphia light
T: opkikker tomaat
D: nog onbekend ciabatta gevuld met knof, ui, prei, paddo's en roomkaas
T: handje amandelen

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met philadelphia light
T: 1 volkoren knackebrod met philadelphia light
D: nog onbekend
T: handje amandelen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:31:53 #29
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66756008
Mijn dagplanning:
o. 2 boterhammen met mayo, tomaat, avocado en tabaco
t. banaan
t. yoghurt
l. weet ik nog niet - iig groente en toetje
t. sushi (5 stuks)
d. brood
s. 1,5 uur bodypump, steps + grondoefeningen

De eieren skip ik voorlopig. Ik vind het zo frustrerend dat ik meer sport dan ooit, gezond en relatief mager eet en dat mijn cholesterol hoger is dan het ooit geweest is. Dat kan toch niet alleen aan de eieren en de koffie liggen
Ik snoep nauwelijks, eet weinig verborgen vet, nauwelijks koekjes ed, drink matig alcohol, eet regelmatig vis en geen vet vlees... Wat kan het zijn?
pi_66756228
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:31 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn dagplanning:
t. banaan
t. yoghurt
t. sushi (5 stuks)
d. brood

De eieren skip ik voorlopig. Ik vind het zo frustrerend dat ik meer sport dan ooit, gezond en relatief mager eet en dat mijn cholesterol hoger is dan het ooit geweest is. Dat kan toch niet alleen aan de eieren en de koffie liggen
Ik snoep nauwelijks, eet weinig verborgen vet, nauwelijks koekjes ed, drink matig alcohol, eet regelmatig vis en geen vet vlees... Wat kan het zijn?
Aanleg?

Vik! Thinking about you!
pi_66756293
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 07:47 schreef Viking84 het volgende:
Succes met je tentamen, MoBlo . En haal maar liever een 5,5, anders kan je het weer overdoen .
dit is een vak met twee deeltentamens en dit is de herkansing van het eerste deeltentamen.

Originele score
1: 0 (niet gemaakt)
2: 4,7 (niet echt geleerd)

als ik nu

1: 5,5 doe en leer voor 2 en
2: 5,7 > haal, dan heb ik 't gehaald

Alles wat ik nu hoger haal dan een 5,5 is meegenomen, maar als ik zonder écht goed te leren voor 2 een 4,7 haal, dan heb ik nog een prima kans om 't te halen denk ik

Gaat over agents, environments, Breadth-First Search (T=bd), A* Search (T=bd), Depth First Search (T=bm) en Greedy Best First Search (T=bm).

En even ter notatie:
Soorten environments:

Partially observable vs. fully observable
Determinisctic vs. Stochastig
Episodic vs. Sequential
Discrete vs. Continuous
Single Agent vs. Multi-Agent
Static vs Dynamic

zo maar 's fietsen op m'n gemakje
Ja doei.
pi_66756311
en succes Vik!
Ja doei.
pi_66756376
Succes Moblo en Viking!

Hier wilde ik nog ff op reageren:
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef Claudia_x het volgende:

Ik laat daarentegen NOOIT eten achter op m'n bord. Dat is ondenkbaar. Dat doe je gewoon niet. (Heb ik van huis uit geleerd.) En dan dat wegsnaaien van hele repen chocola en zakken aardappelkroketjes... Picture this: ik op de bank met een bord vol aardappelkroketjes, een grote smile op m'n gezicht en ketchup in m'n mondhoeken. In en in gelukkig ben ik dan. Niet bepaald charmant!

Je zou denken dat ik er slim genoeg voor ben om mate te houden, maar het is helaas te moeilijk voor me. Gewoon niet aan beginnen en dan komt het met mij wel goed.
Dit had ik echt kunnen schrijven, inclusief de aardappelkroketjes...
Een paar jaar geleden een gebakken aardappel-fase gehad, meerdere keren per week na het avondeten.
Hoewel van die kleine frituurhapjes uit de oven het ook altijd goed doen...

Helemaal geen snoep en snacks vind ik ook veel beter vol te houden dan af en toe. Niets is tenminste een duidelijke grens. Als je eenmaal bezig bent is het op zich wel vol te houden, maar het risico van een terugval is wel groot.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mini_rulez op 06-03-2009 09:49:18 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66756512
quote:
Mijn dagplanning:
t. banaan
t. yoghurt
t. sushi (5 stuks)
d. brood

Bij ons zit het in de familie en is het alleen omlaag te krijgen met tabletten. Bij mijn vader en mijn ooms tenminste, ik heb de mijne nog nooit na laten kijken. Ga ik nu wel doen. Ook hebben mijn vader en mijn ooms op dit moment last van diabetes type 2, maar dan in hele lichte mate.

[ Bericht 0% gewijzigd door Syrena op 06-03-2009 10:00:55 ]
pi_66756521
Hoi allemaal,
Ik heb me ondertussen ook weer aangemeld bij Troel en bij dieet-web.
Misschien kent een aantal me nog van een jaar of 3-4 geleden, toen ben ik met behulp van dit topic 15 kg afgevallen. Ondertussen zit er alweer 21 kg aan helaas, en ben ik in januari weer begonnen. Er is alweer 9 kg af en ik heb nu een BMI van 27,73 waarmee ik hoop weer in dit topic te mogen! Het was de vorige keer in ieder geval echt een steuntje in de rug om hier te posten.
Volgende week zal het wel niet zo hard gaan want dan ben ik jarig, mijn moeder heeft beloofd een moddervette chocoladetaart te maken (doet ze elk jaar, zonder die taart ben ik niet jarig ) dus die week daarna zal weer wat strenger worden
pi_66756631
Welkom (terug) Sabinee!
Met 9 kilo ben je al goed op weg! Heb je een bepaalde methode?
pi_66756684
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Succes Moblo en Viking!

Hier wilde ik nog ff op reageren:
[..]

Dit had ik echt kunnen schrijven, inclusief de aardappelkroketjes...
Helemaal geen snoep en snacks vind ik ook veel beter vol te houden dan af en toe. Niets is tenminste een duidelijke grens. Als je eenmaal bezig bent is het op zich wel vol te houden, maar het risico van een terugval is wel groot.
Bij mij precies hetzelfde! Maar langzaam maar zeker begin ik het gewoon beter te kunnen. Ik vind grote happen eten ook lekkerder dan kleine en ik eet heel snel maar dat komt misschien doordat ik thuis het gevoel had dat als je niet doorat je geen tweede portie meer kreeg .

Succes Viking en MoBlo vandaag!

En om even terug te komen op de huisarts: Ik ben een jaar geleden verhuisd en heb nu een nieuwe huisarts en moet er eigenlijk heen om mijn spiraaltje te laten controleren, maar ik ga liever even op een andere manier kennis met hem maken.

Planning voor vandaag:

O: vanilleyoghurt met muesli
T: tandarts (en nee, die ga ik niet op eten )
L: 3 volkoren boterhammen en een kommetje soep
T: pakje sultana als ik nog harde dingen kan eten
D: geen idee nog.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_66756743
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:47 schreef Sabinee het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb me ondertussen ook weer aangemeld bij Troel en bij dieet-web.
Misschien kent een aantal me nog van een jaar of 3-4 geleden, toen ben ik met behulp van dit topic 15 kg afgevallen. Ondertussen zit er alweer 21 kg aan helaas, en ben ik in januari weer begonnen. Er is alweer 9 kg af en ik heb nu een BMI van 27,73 waarmee ik hoop weer in dit topic te mogen! Het was de vorige keer in ieder geval echt een steuntje in de rug om hier te posten.
Volgende week zal het wel niet zo hard gaan want dan ben ik jarig, mijn moeder heeft beloofd een moddervette chocoladetaart te maken (doet ze elk jaar, zonder die taart ben ik niet jarig ) dus die week daarna zal weer wat strenger worden
Welkom terug Sabinee

Stel, je eet op je verjaardag 2(!) grote stukken moddervette chocolade taart, en verder eet je gewoon normaal en beweeg je wat, dan hoeft dat echt niet te betekenen dat je niet afvalt hoor . Dat denk ik altijd en dan ga ik vanalles eten, maar als je het bij die chocolade taart houdt hoeft er nog niks aan de hand te zijn .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_66756783
Dankje
Tja de methode is simpel as hell: genoeg bewegen en minder en gezonder eten!

's ochtends eet ik vaak een bakje Optimel yoghurt of kwark, tegen een uur of 10/11 een stukje fruit en als lunch 2 of 3 broodjes met 30+ kaas, 20+ smeerkaas, kipfilet, achterham, filet americain, light smeerworst, etc. Kortom: de 'light'producten. Maakt toch meer uit dan je denkt, vind ik.
Tegen een uur of 3 weer een stukje fruit of een cracker (zo'n Brinta vezelfit ding heb ik nu, die zijn lekker ) met een beetje beleg.
's avonds eet ik nu vaak recepten van het voedingscentrum of uit een boekje van Matthijs Vrieze, die heet ' Lekker eten en gezond afvallen'. Ik zoek dan gerechten uit die onder de 600 kcal zitten en niet teveel vet bevatten.

En verder: veel water, af en toe koffie, 's avonds glaasje light frisdrank.
Veel met de hond wandelen, tennis 1x per week, stijldansen 1x per week, dansen(uitgaan!) fietsen etc!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:56:47 #40
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_66756797
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 07:31 schreef kaasplankje het volgende:
ik heb een verkeersboete van 109.- voor te hard rijden
Mijn lief wist ook wel een plekje om gratis te parkeren afgelopen zondag. Nou dat was dus een parkeerboete van ¤60,- toen we terug kwamen en we waren met mijn auto

Vik veel succes

Welkom terug Sabinee

Mo succes met je tentamen

Ik ga morgen naar Antwerpen
Ik heb je lief mijn hele leven
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 10:00:21 #41
70532 loveli
N
pi_66756894
quote:
Het ligt niet aan de eieren. Daar zit wel cholesterol in, maar wat er aan cholesterol in je bloed terecht komt wordt voornamelijk veroorzaakt door verzadigd vet en slechte koolhydraten. De lecithine in eigeel werkt juist cholesterolverlagend. Koffie is wel slecht, er staat me bij dat grof gemalen koffie erger is dan fijngemalen door de manier van zetten. Hoe was de verhouding ldl/hdl? Het totale cholesterolgehalte zegt niets, je wilt de verhoudingen weten. Pas op met cholesterolverlagers, want daarvan zakt ook je hdl-gehalte. Alcohol mag en kan zelfs positief bijdragen.

Verder spelen er nog veel meer factoren een rol, stress en je cyclus hebben ook invloed. In de tweede helft van je cyclus is je cholesterolgehalte hoger. Het kan dus ook zijn dat je op het verkeerde moment geprikt bent, een tweede test kan beter uitvallen. Als je de vorige dag slecht hebt gegeten, kan dat van invloed zijn. De 'schoonste' meting krijg je als je een dag van te voren niet eet

Kokosvet is erg goed, dat kun je gebruiken ipv boter op brood of om in te bakken. Becel liever niet, linolzuur was een foutje van Unilever.
crap in = crap out
pi_66756901
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:52 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Bij mij precies hetzelfde! Maar langzaam maar zeker begin ik het gewoon beter te kunnen. Ik vind grote happen eten ook lekkerder dan kleine en ik eet heel snel maar dat komt misschien doordat ik thuis het gevoel had dat als je niet doorat je geen tweede portie meer kreeg .
Hey, jij ook weer terug hier?

Dat heb ik ook ja, grote happen en snel eten. Ik zit altijd te wachten tot vriendje zijn eerste portie op heeft, dan ben ik allang klaar voor de tweede. Ok, ik schep bij hem ook wel wat meer op sinds ik bedacht dat ik als meisje van 1m60 vast minder energie nodig heb dan hij en dat ik misschien niet evenveel zou moeten eten...
pi_66756956
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:00 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hey, jij ook weer terug hier?

Dat heb ik ook ja, grote happen en snel eten. Ik zit altijd te wachten tot vriendje zijn eerste portie op heeft, dan ben ik allang klaar voor de tweede. Ok, ik schep bij hem ook wel wat meer op sinds ik bedacht dat ik als meisje van 1m60 vast minder energie nodig heb dan hij en dat ik misschien niet evenveel zou moeten eten...
Oh hallo, wij zijn geloof ik familie Al gaat het met het opscheppen weer niet zo goed deze week, daar ga ik maar weer eens op letten.

Loveli> Misschien heb je het al gepost, maar wat was er nu met Becel en linolzuur?
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 10:03:42 #44
70532 loveli
N
pi_66756969
Viking, spannend!! Laat straks wat van he horen
crap in = crap out
pi_66756995
quote:
Mijn dagplanning:
t. banaan
t. yoghurt
t. sushi (5 stuks)
d. brood

Wat raar inderdaad, en ontzettend frustrerend lijkt me! Heb je nog tips gekregen van je dokter?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_66757049
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:56 schreef laziness het volgende:
Ik ga morgen naar Antwerpen
Oh leuk .

Ik had yoghurt met muesli als ontbijt. En mijn bakje daarna omgespoeld en op het aanrecht gezet ... en nu loopt er een spoor van witte pootafdrukjes door de kamer . Kat is blijkbaar in mn bakje gaan staan, zal wel weer honger gehad hebben.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:10:05 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66757165
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:04 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Wat raar inderdaad, en ontzettend frustrerend lijkt me! Heb je nog tips gekregen van je dokter?
Nee. Hij vind medicijnen niet nodig omdat mijn bloeddruk laag is en ik regelmatig sport. Medicijnen hebben ook teveel nadelen. Wel adviseerde hij me te proberen nog meer stress af te bouwen. En dat ik regelmatig alleen op vakantie ga was ook prima

Stom genoeg vind ik het vervelender voor mijn kinderen. Mijn man heeft ook aanleg voor een hoog cholesterolgehalte, dus onze kinderen waarschijnlijk ook.
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 10:15:19 #48
70532 loveli
N
pi_66757294
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:03 schreef Syrena het volgende:
Loveli> Misschien heb je het al gepost, maar wat was er nu met Becel en linolzuur?
Linolzuur is een vorm van omega-6. Als we daar te veel van binnen krijgen, wordt het omgezet in arachidonzuur, wat ontstekingsreacties aan o.a. de vaatwanden veroorzaakt. In ons dagelijks voedsel zit al te veel omega-6 (door mais, o.a. als diervoeding), waardoor de verhouding omega-3/omega-6 scheef is.

[knip]
Weet niet helemaal zeker, dus haal het maar weg.

[ Bericht 13% gewijzigd door loveli op 06-03-2009 10:28:39 ]
crap in = crap out
pi_66757532
quote:
Mijn dagplanning:
Tabasco, hoop ik? Doe je dat op brood?
Ik doe er soms sambal op, tabasco lijkt me lastig te verdelen.
pi_66757576
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:56 schreef laziness het volgende:

[..]

Mijn lief wist ook wel een plekje om gratis te parkeren afgelopen zondag.
Je laat er geen gras over groeien !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')