abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:39:24 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66728101

Het vorige deel: Slank #604 Sporten, klerenkast opruimen ...

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:40:08 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66728128
Je zat al lang te azen op de lapo, Muis .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:40:48 #3
148689 Muis006
pi_66728149
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
Je zat al lang te azen op de lapo, Muis .
ja klopt, daarom zat ik recepten over te typen.

is het sarcasmedag ofzo?
pi_66728165
Sorry, ik begon met het hele gedoe. .

Ik neem straks een bakje yoghurt denk ik, en vanavond eet ik leftover krieltjes met kip, rode ui en alle kleurtjes paprika.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66728198
ik ga het uitmaken met René vanavond
Ja doei.
pi_66728226
Gillian! *bibber

Maar die tiramisu komt er natuurlijk alsnog. Kun je dat invriezen, of wordt het dan soppig?
pi_66728268
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga het uitmaken met René vanavond
Het lulligste is dat, als je dat in OUD in een soortgelijke discussie zegt, je al die troelala's over je heen krijgt: 'je zegt dat nu wel, maar bij mijn partner was dat dus echt zo.'
Ja muts, maar dat zegt niet dat mijn partner niet de ware is
pi_66728279
VMW: meestal plan ik ook wel en dat is voor mij inderdaad de enige manier die werkt. Overdag is makkelijk want dan kan ik eigenlijk alleen eten wat ik zelf meeneem naar de uni. Verder tel ik meestal punten (tenzij ik er geen zin in heb, zoals de afgelopen paar dagen ) en dan check ik voordat ik iets eet ook wel even of ik dan nog wel uitkom. Dat werkt eigenlijk altijd goed, maar afgelopen weekend had ik niks gepland omdat ik met anderen samen of buitenshuis at en sindsdien heb ik elke dag zoiets gehad van 'ach, ik zie wel'. Dat werkt dus niet.
Maar goed, vandaag ga ik me weer netjes aan m'n punten houden, dan moet het goedkomen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66728328
quote:
Ooh!
Ik dacht al, dat kan ze niet menen...
pi_66728336
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het lulligste is dat, als je dat in OUD in een soortgelijke discussie zegt, je al die troelala's over je heen krijgt: 'je zegt dat nu wel, maar bij mijn partner was dat dus echt zo.'
Ja muts, maar dat zegt niet dat mijn partner niet de ware is
het valt me ook mee dat het topic nog niet is

Gemoved naar oud
Gemerged met dat andere topic hierover
Volgebaggerd is
Inclusief een deel 2 en daar halverwege staakt omdat niemand meer wat te zeuren heeft
Ja doei.
pi_66728346
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ooh!
Ik dacht al, dat kan ze niet menen...
mijn vent is wel mijn ware
heus
Ja doei.
pi_66728367
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef Mini_rulez het volgende:
VMW: meestal plan ik ook wel en dat is voor mij inderdaad de enige manier die werkt. Overdat is makkelijk want dan kan ik eigenlijk alleen eten wat ik zelf meeneem naar de uni. Verder tel ik meestal punten (tenzij ik er geen zin in heb, zoals de afgelopen paar dagen ) en dan check ik voordat ik iets eet ook wel even of ik dan nog wel uitkom. Dat werkt eigenlijk altijd goed, maar afgelopen weekend had ik niks gepland omdat ik met anderen samen of buitenshuis at en sindsdien heb ik elke dag zoiets gehad van 'ach, ik zie wel'. Dat werkt dus niet.
Maar goed, vandaag ga ik me weer netjes aan m'n punten houden, dan moet het goedkomen.
Tuurlijk komt het goed.
Ik kon me ook niet herinneren dat jij slechte lijstjes plaatste.
Wat voor punten hou jij eigenlijk bij? WW?
pi_66728383
Die Lemmeb ook het moet een hoax zijn hoop ik of een jongetje van 16
Ja doei.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:47:39 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66728412
Misschien is het een idee om discussies in een ander topic ook in dat andere topic te laten?
Niet meer actief op Fok!
pi_66728426
zeur 's niet zo
Ja doei.
pi_66728441
Wat een vreselijk topic trouwens, in het begin tenminste... Ik had er vanochtend even in gekeken maar ik ben snel weer weggegaan.
pi_66728447
de schade van vandaag.. 2 pepermunt ballen en 2 dropjes.. hopelijk kan ik me verder inhouden ....
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:48:39 #19
148689 Muis006
pi_66728451
Dames, I bid thee farewell voor vanmiddag!

Moge u rijk worden en veel bleekselderij eten.

pi_66728454
er wordt zo vaak naar topics gelinked en hier er (even) over gesproken
Ja doei.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:48:50 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66728460
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
zeur 's niet zo
Hier ga ik maar niet op in .
Niet meer actief op Fok!
pi_66728476
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een vreselijk topic trouwens, in het begin tenminste... Ik had er vanochtend even in gekeken maar ik ben snel weer weggegaan.
\
het idee was me wel grappig maar dat het hier op uit zou draaien dat kon elke helderziende voorspellen
Ja doei.
pi_66728478
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Misschien is het een idee om discussies in een ander topic ook in dat andere topic te laten?
Ben jij met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
pi_66728490
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hier ga ik maar niet op in .
mooi
Ja doei.
pi_66728534
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Tuurlijk komt het goed.
Ik kon me ook niet herinneren dat jij slechte lijstjes plaatste.
Wat voor punten hou jij eigenlijk bij? WW?
Yep. Redelijk streng, maar wel vrije porties fruit en groente en zoveel aardappels/pasta als je wilt voor een vast aantal punten, zodat je toch iets kunt eten als je echt wilt.

Moblo: er kwamen van beide kanten ook alleen maar uitersten naar voren, heel vermoeiend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')