abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66704037
Het vorige deel: Slank de lente in #603 De geloofwaardigheid van P.F

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66704055
Had ik daar toch opeens de laatste post . Die ook nog eens dieptriest is, dus niet voor herhaling vatbaar.
pi_66704075
niet met dropjes?
pi_66704085
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zó goed van je Muis! Sporten, kledingkast opruimen...
Ben echt jaloers op je. Die Supradyn moet bij mij nog even inwerken denk ik, want ik heb echt nul komma nul energie. Moet niet aan sporten of kledingkasten opruimen denken!
Ik ben net begonnen met sporten en echt, het gééft je energie. Kan je niet gewoon naar de sportschool ipv hardlopen proberen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66704092
Dat herhalen van de laatste post ontgaat me sowieso wat. Die is toch al geplaatst & gelezen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66704119
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef Miss_S het volgende:
niet met dropjes?
Nee, ik heb een verbod gekregen, ik mag niet meer nemen omdat ik de halve pot al in mn eentje opheb (in 2 dagen). Mijn excuus: normaal neem ik ook af en toe een handje, maar nu was ik 2 dagen bijna continue thuis ... en de rest van het gezin was juist bijna niet thuis ...
pi_66704144
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef sigme het volgende:
Dat herhalen van de laatste post ontgaat me sowieso wat. Die is toch al geplaatst & gelezen?
De laatste post staat toch ook helemaal niet in dit topic? Of bedoel je wat anders?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66704208
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef sigme het volgende:
Soms wordt de laatste post niet meer echt gelezen, of is het gewoon handig als handvat waar het ook alweer over ging (vooral als het maken van een nieuw topic erg lang duurde).
pi_66704224
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee, ik heb een verbod gekregen, ik mag niet meer nemen omdat ik de halve pot al in mn eentje opheb (in 2 dagen). Mijn excuus: normaal neem ik ook af en toe een handje, maar nu was ik 2 dagen bijna continue thuis ... en de rest van het gezin was juist bijna niet thuis ...
Dat is altijd het gevaar van een snoep/dropjespot, begrijp ook niet waarom mijn ouders die nu weer in huis hebben gehaald (voor hun zelf dan, ik kan er goed afblijven)
pi_66704282
Ik moet ook echt geen snoep kopen, want dan kan ik prima dagen zonder. Maar is zo'n zak in huis...
pi_66704438
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet ook echt geen snoep kopen, want dan kan ik prima dagen zonder. Maar is zo'n zak in huis...
Dat ja . En het gaat ook altijd goed, tot ik de eerste in mn mond stop ... dan moet die pot ook zo snel mogelijk leeg.
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:28:09 #12
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66704492
Tieviepie, kindjes in de douche na verjaardag jongste, nu snel alle soeppannen wassen! Nog iets schokkends voorgevallen?
Prrrrr
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:28:38 #13
236335 neen
schone schijn
pi_66704518
Ik ben te lui om snoep te pakken.
het lijkt niet wat het is
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2009 @ 20:29:10 #14
163650 Greys
pi_66704549
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben net begonnen met sporten en echt, het gééft je energie. Kan je niet gewoon naar de sportschool ipv hardlopen proberen?
Kan mezelf er echt niet toe zetten. En daar baal ik zelf ook enorm van.
Komt vast door mijn gemoedstoestand lately die om op te schieten is.
Gaat wel weer over. En dan ga ik vast sporten. Ooit
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 20:30:32 #15
70532 loveli
N
pi_66704615
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Sportmaatje nodig? Om je te 'dwingen' dat rondje te lopen. Of iemand om gedurende dat rondje voor 'treurwilg' uit te maken.
crap in = crap out
pi_66704727
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Gewoon een half uurtje thuis op de crosstrainer gaan! Dan hoef je er niet zoveel heisa over te maken (naar buiten, kleding, omkleden, douchen, weer omkleden, terug naar huis...) en is het gedaan voor je het weet! Anders pas je het toch in je Peggy-schema in, gebeurt het vanzelf
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 20:34:37 #17
70532 loveli
N
pi_66704790
En dan ook in Peggy stijl he, met een luipaard-legging
crap in = crap out
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:37:09 #18
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66704903
tvp
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66704907
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:34 schreef loveli het volgende:
En dan ook in Peggy stijl he, met een luipaard-legging
En dan op de crosstrainer voor de tv, met naast je een schaal chocomuffins die je onder het 'trainen' één voor één in je mond propt!
pi_66705005
Oh Greys, dat verwenfruit is écht lekker Wel boordevol suiker geloof ik, maar soit.

Lijstje:
O: brinta
T: halve appel
L: klein bord spaghetti met tomatensaus en gehakt
D: 2 pitabroodjes met tonijn en salade
T: bekertje chocomousse en een paar lepels verwenfruit
pi_66705067
zonnebank
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2009 @ 20:41:46 #22
163650 Greys
pi_66705105
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Sportmaatje nodig? Om je te 'dwingen' dat rondje te lopen. Of iemand om gedurende dat rondje voor 'treurwilg' uit te maken.
Misschien wel leuk om daar eens over na te denken!
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Gewoon een half uurtje thuis op de crosstrainer gaan! Dan hoef je er niet zoveel heisa over te maken (naar buiten, kleding, omkleden, douchen, weer omkleden, terug naar huis...) en is het gedaan voor je het weet! Anders pas je het toch in je Peggy-schema in, gebeurt het vanzelf
Dat ding staat op de logeerkamer en is veel te zwaar om steeds van boven naar beneden te slepen. Maar met een muziekje op mijn oren moet het misschien in de logeerkamer ook wel kunnen.
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:37 schreef Laureline het volgende:

[..]

En dan op de crosstrainer voor de tv, met naast je een schaal chocomuffins die je onder het 'trainen' één voor één in je mond propt!
Zo, dit klinkt dus echt aantrekkelijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66705119
Ik ben weg even sportief doen
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:44:18 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66705242
Ik wil ook wel weer sporten maar ik ben vorige week gevallen in de douche en het heup knapt nog niet echt op. En ik heb allemaal bobbels op mijn scheenbeen, het voelt alsof het been zo in slaap kan vallen en ik kan niet normaal bal/voet lopen zeg maar, zet mijn bal op de grond en mijn voet knalt er ongecontroleerd achteraan
Kut is dat want ik voel me er niet fitter op.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66705395
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil ook wel weer sporten maar ik ben vorige week gevallen in de douche en het heup knapt nog niet echt op. En ik heb allemaal bobbels op mijn scheenbeen, het voelt alsof het been zo in slaap kan vallen en ik kan niet normaal bal/voet lopen zeg maar, zet mijn bal op de grond en mijn voet knalt er ongecontroleerd achteraan
Kut is dat want ik voel me er niet fitter op.
Misschien, als je toch bij de huisarts bent, een balletje opgooien?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66705396
Lijstje vandaag is weer eens heel anorectisch, omdat ik van 11 tot 4 alleen maar moest hollen en vliegen, dus er slechts 1 banaantje in kon proppen. Maar ik heb waarschijnlijk wel weer een behoorlijk grote opdracht Alleen was de vraag of ik mijn tarieven wel even aan wilde passen aan de kredietcrisis

O: verse ananas met magere yoghurt
L: banaan
T: geroosterde boterham filet americain
T: cashewnootjes
D: sperciebonen (las net het vorige topic, zeker iets kosmisch, iedereen aan die bonen!) en japanse zalm
T: geroosterde boterham filet americain, cashewnootjes
T: magere kwark en citroenkwark

En Peggy heeft me geïnspireerd, ik ga zo ook nog even op de crosstrainer, intussen een beetje naar een dom programma kijken. 'Smaken verschillen' vind ik erg prettig tijdens het sporten, een tip van Viking geloof ik.
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:48:16 #27
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66705407
Hallooooooo daar ben ik wieder!

De troep in mijn kleerkast viel mee en ik heb voor de lol even mijn Jackie O. jasje aangetrokken en de Marilyn gedaan.

Gewoon, omdat het kan!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:48:44 #28
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66705424
tvp
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:49:16 #29
148689 Muis006
pi_66705445
Oh en Laureline, ik heb geen kapotte spijkerbroeken gevonden
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:49:42 #30
148689 Muis006
pi_66705463
En overmorgen is mijn moesje weer thuis!
pi_66705476
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat ding staat op de logeerkamer en is veel te zwaar om steeds van boven naar beneden te slepen. Maar met een muziekje op mijn oren moet het misschien in de logeerkamer ook wel kunnen.
[..]
Theo Theo Theo
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:50:05 #32
148689 Muis006
pi_66705478
En ik heb energie teveel. Ik zou zo wel een uurtje op Greysie d'r crosstrainer kunnen!
pi_66705512
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:47 schreef Laureline het volgende:
Alleen was de vraag of ik mijn tarieven wel even aan wilde passen aan de kredietcrisis

In verband met de crisis zie ik mij genoodzaakt de prijzen te verhogen.

Gefeliciteerd

Ik kreeg ooit een briefje van de huiseigenaar dat in verband met de gestegen woonkosten *mijn* huur werd verhoogd .
pi_66705610
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:49 schreef Muis006 het volgende:
Oh en Laureline, ik heb geen kapotte spijkerbroeken gevonden
Maak je gewoon zelf op een goede plek een gat Of beter nog: je doet gewoon alsof er ergens een gat zat, maar dat is er helemaal niet! MUHAHAHAHA
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:53:48 #35
148689 Muis006
pi_66705656
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:52 schreef Laureline het volgende:

[..]

Maak je gewoon zelf op een goede plek een gat Of beter nog: je doet gewoon alsof er ergens een gat zat, maar dat is er helemaal niet! MUHAHAHAHA
Die is goed! Dat ik daar niet aan gedacht heb! Niemand die het ziet
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:54:16 #36
148689 Muis006
pi_66705667
Hee waar is Greysie nou?

Op de crosstrainer?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2009 @ 20:59:10 #37
163650 Greys
pi_66705864
Nee hoor Muis, dat was iets te optimistisch van je. Ik zit te bedenken of ik maar weer even in bad zal gaan.
Loop een beetje met mijn ziel onder mijn arm zonder aanwijsbare reden, dat heb je wel eens.
Baal van mezelf omdat ik overdag zo'n net lijstje had en ik het (voor de zoveelste keer) weer verziekt heb met chocolade en ik trek heb in nog meer snaaierij. Ik heb een ruggengraat als een natte krant

Moet eerlijk zeggen dat ik er niet gelukkiger op ben geworden, sinds het stoppen met roken. Het is nu al bijna anderhalve maand maar ik ga me elke dag rotter voelen lijkt wel Zou dat vanzelf weer beter worden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66705912
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:50 schreef sigme het volgende:

[..]

In verband met de crisis zie ik mij genoodzaakt de prijzen te verhogen.

Gefeliciteerd

Ik kreeg ooit een briefje van de huiseigenaar dat in verband met de gestegen woonkosten *mijn* huur werd verhoogd .
Ja, dat was ook mijn eerste reactie, die ik niet heb uitgesproken (Ik ben zo goed in vriendelijk blijven glimlachen terwijl ik mijn werkelijke gedachten verberg Als ik daar de kost mee zou verdienen, waren we allang binnen.) Maar dit zijn lui die mijn kunstenaarshongerloontje van twee jaar geleden al "schrikken!" vonden.
pi_66706004
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, dat was ook mijn eerste reactie, die ik niet heb uitgesproken (Ik ben zo goed in vriendelijk blijven glimlachen terwijl ik mijn werkelijke gedachten verberg Als ik daar de kost mee zou verdienen, waren we allang binnen.) Maar dit zijn lui die mijn kunstenaarshongerloontje van twee jaar geleden al "schrikken!" vonden.
Wat doe jij in opdracht?
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:02:29 #40
148689 Muis006
pi_66706033
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Nee hoor Muis, dat was iets te optimistisch van je. Ik zit te bedenken of ik maar weer even in bad zal gaan.
Loop een beetje met mijn ziel onder mijn arm zonder aanwijsbare reden, dat heb je wel eens.
Baal van mezelf omdat ik overdag zo'n net lijstje had en ik het (voor de zoveelste keer) weer verziekt heb met chocolade en ik trek heb in nog meer snaaierij. Ik heb een ruggengraat als een natte krant

Moet eerlijk zeggen dat ik er niet gelukkiger op ben geworden, sinds het stoppen met roken. Het is nu al bijna anderhalve maand maar ik ga me elke dag rotter voelen lijkt wel Zou dat vanzelf weer beter worden?
Ik heb geen verstand van (stoppen met) roken, maar ik weet wel dat ik je ab fab vind en iederéén heeft wel eens dipjes! Hallo, ik ben al een maand lang maar wat aan het aankloten, daar begint nu pas een beetje verandering in te komen.

Dus tip van flip Muis: maak je er geen zorgen om en focus je op de dingen die wél lukken. Dan zul je vanzelf zien dat het binnen no time weer beter gaat!
pi_66706114
quote:

Ja. Echt leuk ben ik het nooit gaan vinden, dat niet-roken, maar het wordt wel beter.
Oh, en sporten blijft een stupide onnodige inspanning. Als je de motivatie niet hebt kan je inderdaad het best een maatje zoeken. Tenminste, voor mij is het het enige wat werkt, ik ga echt echt echt niet zinloos 5 kilometer rennen, ben jij gek.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:05:01 #42
14746 k_i_m
pi_66706146
quote:
Bij mij schijnt de zon ook nog steeds niet. Ik voel me lichamelijk steeds gammeler, maar misschien komt dat wel door iets anders. ik moet maandag naar de huisarts, trouwens .
In my life
Why do I smile
pi_66706173
quote:

Echt Greys, NU gaan sporten! Dat halve uurtje maakt zoveel verschil! Ik ben echt geen liefhebber van bezweet rondrennen of wat, er zijn weinig mensen denk ik luier dan ik van nature, maar je doet het vooral voor het gevoel erna. Dan steek je zoveel lekkerder in je vel! En als je maar dat halve uurtje per dag, of om de dag, wat jij wilt, even iets aan bewegen doet, zal je merken dat het gezonde eten vanzelf veel beter gaat. Bij mij is het altijd een totaalpakket: ik ben sportief en eet uiterst gezond, of ik ben lui, vreet me vol, voel me daar klote over dus vreet me nog maar meer vol, en dan word ik nog luier, etc....Maar één keertje weer hardlopen of op de crosstrainer en mijn hele regime is weer omgegooid! Doen hoor!!!
pi_66706294
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat doe jij in opdracht?
Ik ontwerp kostuums, en heb een eigen atelier waar ik ze (met mijn lieftallige medewerksters ) eventueel ook uitvoer.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:08:11 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66706306
Weet niet Greys, ik ben daarna maar gaan scheiden enzo, moest toch wat doen om afleiding te zoeken
Nee maar sporten heeft mij zeker geholpen! Trap onder je reet you woman!!! *schop*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66706327
Greys, geef je het stoppen met roken nog wel een kans tot de lente? Je bent niet de enige die op dit moment loopt te klooien, zich rot en slecht in dr vel voelt zitten ... en daar zouden de zon en wat warmer weer misschien verandering in brengen. Dit seizoen is hét moment om je rot te gaan voelen. En stoppen met roken maakt dat niet makkelijker.
pi_66706387
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:07 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik ontwerp kostuums, en heb een eigen atelier waar ik ze (met mijn lieftallige medewerksters ) eventueel ook uitvoer.
O! Wat leuk!
Wat voor soort kostuum? Nette pakken, kinderverkleedkleden, filmaankleding? Dat alles? Vertel vertel!
pi_66706787
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:09 schreef sigme het volgende:

[..]

O! Wat leuk!
Wat voor soort kostuum? Nette pakken, kinderverkleedkleden, filmaankleding? Dat alles? Vertel vertel!
Ik begon bij theater, deed de laatste jaren vooral kostuums voor opera's, maar deze opdracht is voor een ballet. Wel een heel showbizzachtig ballet deze keer (ik mag ook niet "te artistiek! doen van de opdrachtgever, dat vinden ze eng). Maar ik heb ook dingen voor de Efteling, musea, of grote bedrijven op beurzen ontworpen. Ik ben bijvoorbeeld ook heel goed in het Wezen van een kleurenprinter omzetten in een serie kostuums

Als ik mezelf google (net nav het topic weer even gedaan ) krijg ik eerst een zure recensie van de Volkskrant waarin de hele opera met de grond wordt gelijkgemaakt, dus "de kostuums van XXX toch niet veel toevoegden" , maar gelukkig word ik in die er direct na geroemd om mijn "fantastische toiletten en vindingrijke vormgeving". Oef.
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:27:06 #49
14746 k_i_m
pi_66707085
Wat mij nog een beetje dwarszit was de opmerking dat ik mij maar eens door iemand moest laten adviseren hoe ik over kwam.

En dat snap ik dan niet, want je weet niet hoe ik over kom als je me niet in het echt gezien hebt en met me gesproken hebt.
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:30:30 #50
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66707216
Is dat dan niet wat ze bedoielen Kim, dat je iemand moet ontmoeten en met iemand moet praten die jou dan gaat vertellen wat voor indruk je maakt?
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')