Idioot hè, hoeveel verschil je bouw maaktquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat, inderdaad~!
Al kan ik me voorstellen dat als je gewend bent een uberslankie te zijn het wel even wennen is![]()
Plus, bouw enzo. Ik ben vrij breed gebouwd ook, PFje volgens mij niet! Maar echt vadsig zal je niet geweest zijn denk ik hoor
Ik geloof het wel... (got the T-shirt enzo), alleen ik ontbeet nogal laat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en ik geloof ook niet dat je 15 boterhammen met nutella in je ontbijt kunt opeten.
Ben ik nu heel erg?
Ja! Zo veel is het ook weer niet!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en ik geloof ook niet dat je 15 boterhammen met nutella in je ontbijt kunt opeten.
Ben ik nu heel erg?
Holy moly! Het is idd een prestatiequote:'s ochtends 15 boterhammen nutella
's middags 10 boterhammen nutella + een pak Spaanse crackers
1 pak chocomel, 1 pak fristi.
Eventueel 's avonds nog een zak chips.
Tadaaa En honger dat ik had!
Doeegquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Holy moly! Het is idd een prestatie![]()
Ik ga naar de bus en dan les hebben van 5-7!Bai bai luffli wans!
Ik wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gewichten zijn raar! Op de vorige meet was ik 1.75, SHE ook. Ik woog 67, SHE ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef loveli het volgende:
Bouw maakt ontzettend veel uit. Oud-huisgenootje van me was 1.92 en 63 kilo, maar ze moest maat 42 broeken kopen ivm bouw. Op dat moment was ik 14cm korter en woog hetzelfde, maar wel broekmaat 36. O ja, zij had wel grotere borsten dan ik.
Nog zo'n handicap van mijn geschifte lijf: zelfs bij een BMI van 18 paste ik maar net in laarzen met normale wijdtemaatquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
joykrijg m'n laars nèt dicht
even de stad in om een luchtje te scheppen, onderdelen te halen en dan weer terug
Ik geloof het niet, maar ze eet wel weinig vlees of ander biologisch. Dacht ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:44 schreef P.F het volgende:
Is Mini_rulez vegetariër?
Ik kwam haar naam tegen in het vega topic, dus ik dacht van: Hèquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, maar ze eet wel weinig vlees of ander biologisch. Dacht ik.
En oke, ik ben overtuigd.
shut up.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:00 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Het is echt lekker weer buiten! Helemaal niet koud enzo!
Heb helemaal de lente in m'n bol.
Het regent idiootquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:00 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Het is echt lekker weer buiten! Helemaal niet koud enzo!
Heb helemaal de lente in m'n bol.
Hey, mijn naam!quote:
Oja, ik zag je andere post te laat...quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:18 schreef P.F het volgende:
Ik was aan het lezen in het vegetariër topic in CUL!
Wat moet je maken? Het hangt ook van de soort bloem af hoeveel je nodig hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:23 schreef P.F het volgende:
Ik kan de verhoudingen voor aangemengde bloem niet vindenSowieso, sauzen zijn fiesss.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:20 schreef k_i_m het volgende:
Goddamnit. Afgewezen worden voor een simpele administratieve baan. Watskebeurt?.
2 maanden geleden gevallen tijdens het snowboarden. Eigenlijjk, gevallen bij het uit de lift komenquote:
Dat is inderdaad precies wat de huisarts me verteldequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Chickie, lig daar niet teveel wakker van. Een gescheurde meniscus is echt de piece of cake onder het knieenleed! Het doet pijn zolang dat loszittende flupje meniscus er nog zit, dat irriteert en doet vaak zelfs flink pijn.
Wat ze doen bij gescheurde meniscus: kijkoperatie, losgescheurde stukje eraf knippen. Je kunt dat kleine stukje best missen, je meniscus blijft het prima doen, en de irritatie is weg. Meestal is de revalidatietijd zolang als nodig is om je kniegewricht weer soepel te maken na een kijkoperatie: week of 4.
Dat lijkt mij nou zo leukquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met bikken&boren is dat wat anders, maar ik vond een kijkoperatie aan mijn knie echt leukDie ruggenprik vond ik sowieso echt de grap van de eeuw
Hè, wat heeft die arts daar nu beet? Oh, mijn been
![]()
En ik mocht op het scherm meekijken en dan liet 'ie zo zien van 'dit zijn je banden *peur peur* mooi elastisch hoor'
Noem mij maar raar
250 ml rode wijnsaus obv aangemende bloem.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat moet je maken? Het hangt ook van de soort bloem af hoeveel je nodig hebt.
Maar ik weet niet of dat goed is/een saus zo hoortquote:2. Ingrediënten en materialen
250 ml rode wijn
25 g bloem
25 g boter of minder
3 g zout
Maatbeker
Weegschaal
Steelpan
pollepel
3. Activiteiten
De materialen pakken. De wijn afmeten. De bloem af wegen. De boter afwegen.
De boter smelten, de bloem erdoor mengen en er met de rode wijn een gebonden saus van maken. Bij gebruik van minder boter dan bloem, de hete wijn binden met aangemengde bloem en de boter er door roeren. De saus afmaken met zout.
Tijdsschema
Tijd Activiteit
0-5 Materialen pakken
5-10 Afwegen en afmeten
10-25 Ingrediënten toevoegen, saus binden
25-30 Saus op smaak maken met zout
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:38 schreef P.F het volgende:
[..]
250 ml rode wijnsaus obv aangemende bloem.
Ik heb nu dit (bedacht)
[..]
Maar ik weet niet of dat goed is/een saus zo hoort
Ja dat zijn minuten (quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:41 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn dat minuten PF? Volgens mij maak ik een sausje in een minuut of 10. Incl. voorbereiding.
Of de hoeveelheden kloppen weet ik niet. Ik kook op gevoel
Ben bang dat conleche gelijk heeftquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef conleche het volgende:
[..]
PF!! Die saus is niet te vreten, wat ik je brom!!
Ik moet 250 ml saus maken OBV (wat is obvquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef conleche het volgende:
[..]
PF!! Die saus is niet te vreten, wat ik je brom!!
Zal een prima saus worden zo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:38 schreef P.F het volgende:
Maar ik weet niet of dat goed is/een saus zo hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |