Die laatste zin klinkt een beetje alsof je op korte termijn van plan bent bij hem weg te gaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds honger
En financiele crisis.. ben gvd 300E aan boodschappen kwijt, dat is inclusief blikvoer enzo... elke keer als zijn kinderen er zijn draai ik voor de kosten op.. wil ik niet meer, ik wil een aparte rekening... Hij ook wel maar wat is nou voor wie?
Ik woon bij zijn huis in.. WOZ, rioolrechten dat wil ik voor de helft meebetalen maar nieuwe trapbekleding niet.. da's nooit van mij en zal van mij, met verkoop van het huis, nooit voor mij zijn.
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Het was een luchtig garpje dearquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, laten we daar op juichen
Haha, zo ernstig is het nou ook niet maar ik betaal sowieso de helft van de vaste lasten en dus veel te veel boodschappen
Aparte rekening gaan we dus deze week nog regelenNiks aan de hand dus eigenlijks maar ik heb nu niks meer op de lopende rekening en dat heb ik nou nog nooit gehad
Tink, nee, het gaat niet goed. Geestelijk wel, want haar humor en spirit waarmee ze iedereen om zich heen weet op te fleuren is een niet-aflatende bron van verbazing en bewondering voor mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe is het met haar? Houdt ze de moed er nog een beetje in? Lijkt de opleving door te zetten?
You're kiddin' right???quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:04 schreef sigme het volgende:
Ik lever gewoon alle inkomsten in bij mijn lief. En in ruil ervoor krijg ik zakgeld. Al jaren te weinig
![]()
Ben jij gek! Niet schamen, ik verbied het je!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja maar ik was gewoon te snel met ergeren
Wij gaan die rekening ook openen om uit eten te gaan, lekker hotelletje te pakken enzo.. dus da's alweer klaar![]()
![]()
Zo klein zijn mijn problemen dus... ik weet dat er grotere zijn en ik schaam mij
En wat Greys zegt: Verder hebben we óók een gezamenlijke rekening waar ik elke maand geld op stort en hij het dubbele van mijn bedrag. Daar betalen we de hypotheek, de boodschappen en al die hoerige rioolrechten, waterschapsbelasting, afvalstoffenheffing, WOZ enzo van.
datte
Nee hoorquote:
Wat mooi en lief dat Stan die video heeft gemaakt zeg..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tink, nee, het gaat niet goed. Geestelijk wel, want haar humor en spirit waarmee ze iedereen om zich heen weet op te fleuren is een niet-aflatende bron van verbazing en bewondering voor mij.
Maar fysiek gaat het erg, erg slecht. Zo slecht dat ze een datum voor euthanasie wil gaan prikken, binnenkort. Ze houdt totaal geen voedsel meer binnen, haar lever is ernstig vergroot en eergisteren is er 2,5 liter vocht uit haar buik gehaald met een drain. En de tumoren schieten als paddestoelen omhoog in d'r lijfje.
Ik zal d'r zo missen straks..zelfs de gesprekken waarvan je normaliter denkt "Pfff...jaahaaahhh, maaaahhh!"
Kutkloteziekte. Ik snap gewoon niet dat ze mensen op de maan kunnen zetten en niks aan die ziekte kunnen doen.
En Dean, hij is zo gek op oma en wil d'r elke dag bellen. Nu zal hij nooit op woensdagmiddag taartjes met oma kunnen gaan eten oid. En hij is nog te klein om hem echt iets uit te leggen, maar niet klein genoeg om niet te merken dat oma straks *weg* is. Ik probeer het wel hoor, vertellen dat oma ziek is en straks naar de hemel gaat, maar ik betwijfel of hij er ook maar iets van begrijpt.
Stan is wel echt mijn rots momenteel, dat is superfijn. Hij heeft een hele mooie film gemaakt over mijn moeder voor op d'r uitvaart en is een middag alleen bij haar geweest om haar te "interviewen". Ze heeft voor ons (ik en mijn broertje en Dean) ook nog allerlei dingen gezegd op video, maar die krijgen we "later" pas. Stan was helemaal geemotioneerd toen ie thuiskwam, zo lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |