abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2009 @ 22:55:51 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66672595
Het vorige deel: Slank de zomer in # 601 Het ontopic topic

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!

[ Bericht 50% gewijzigd door uniekhoorn op 03-03-2009 23:02:38 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66672657
En blote buiken
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 maart 2009 @ 22:57:17 #3
163650 Greys
pi_66672680
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds honger
En financiele crisis.. ben gvd 300E aan boodschappen kwijt, dat is inclusief blikvoer enzo... elke keer als zijn kinderen er zijn draai ik voor de kosten op.. wil ik niet meer, ik wil een aparte rekening... Hij ook wel maar wat is nou voor wie?
Ik woon bij zijn huis in.. WOZ, rioolrechten dat wil ik voor de helft meebetalen maar nieuwe trapbekleding niet.. da's nooit van mij en zal van mij, met verkoop van het huis, nooit voor mij zijn.
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Die laatste zin klinkt een beetje alsof je op korte termijn van plan bent bij hem weg te gaan?
Of lees ik dat nou verkeerd? Jij wandelt toch ook elke dag over die vloerbedekking, daar slijt het toch ook van? Ik bedoel het niet aanvallend hoor! Echt niet! Maar ik snap het niet zo goed
Want je hebt het over 'aparte rekeningen gaan we regelen deze week' maar ook over dat je de helft van de vaste lasten betaalt. Dat klinkt alsof jullie al aparte rekeningen hebben?

Confused!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66672684
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66672866
Tijd Voor PizzaPeentjes!!

o my, die heb ik wel eens beter bedacht
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:02:07 #6
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66672924
mijn ouders hebben aparte rekeningen, en zijn op huwelijkse voorwaarden getrouwd (mijn vader had toen een eigen bedrijf, dus dat was sowieso handiger. eerlijk gezegd zou ik dat misschien ook sowieso wel willen, ipv gemeenschap van goederen...)

mijn vader betaalt de vaste lasten, mijn moeder betaalt alle boodschappen en spaart wat. ook onze studies heeft mijn moeder betaald. (die werkt voor dat soort dingen en de esxtra's zeg maar, dat was ooit de bedeling...). ze krijgt wel huishoudgeld, maar dat is in 28 jaar nog nooit omhooggegaan geloof ik of er was laatst een nieuwe financiele constructie waardoor ze at niet meer krijgt ofzo. eigen rekeningen hebben ze atijd gehad, en nooit anders gewild...

als er grote aankopen gedaan worden dan schuiven ze onderling wat heen en weer met geld en betaalt mn vader t meestal maar dan dus ook met geld van mn moeder als dat nodig is.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66673057
Ik ga douchen en naar bed toe
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:04:55 #8
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66673070
Ik had het nooit een probleem gevonden hoor maar nu zijn er kinderen,niet van mij en ik verdien zo'n 1300E minder dan hij doet..
En nee we gaan niet uit elkaar, we zijn veel te dol op elkaar!!
Maar gezamelijke rekening voor ONZE kosten lijkt ons handig dus dat maar doen

En voor de rest heb ik nog steeds honger
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:04:58 #9
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66673073
whah wat een walgelijk fout plaatje!
pi_66673076
Ik lever gewoon alle inkomsten in bij mijn lief . En in ruil ervoor krijg ik zakgeld. Al jaren te weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:05:13 #11
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66673092
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, laten we daar op juichen
Haha, zo ernstig is het nou ook niet maar ik betaal sowieso de helft van de vaste lasten en dus veel te veel boodschappen

Aparte rekening gaan we dus deze week nog regelen Niks aan de hand dus eigenlijks maar ik heb nu niks meer op de lopende rekening en dat heb ik nou nog nooit gehad
Het was een luchtig garpje dear

Wat je ook doet en bedenkt: los het op en leg je er vervolgens bij neer. Anders blijft het tot in lengte van dagen een ergenis (of is het nou ergernis? Ja, dat laatste denk ik...).

Ik zou zeggen: ff met de natte vinger een leuke schatting maken, allebei maandelijks je deel leveren en je vervolgens druk gaan maken om leuke dingen en weer blij worden

Ik lijk Dr. Phil wel vandaag
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 maart 2009 @ 23:06:45 #12
163650 Greys
pi_66673137
Heer G en ik hebben ook al jaren aparte rekeningen. Dit om te voorkomen dat ik ga zeiken als hij zijn 5e drumstel koopt (nou ja, ik zeik dan alleen een pietsie omdat de zolder al zo vol staat ) en als ik een deel van mijn zus d'r laminaat wil betalen o.i.d. hoef ik zijn toestemming daarvoor niet te vragen. Werkt prima.
Verder hebben we óók een gezamenlijke rekening waar ik elke maand geld op stort en hij het dubbele van mijn bedrag. Daar betalen we de hypotheek, de boodschappen en al die hoerige rioolrechten, waterschapsbelasting, afvalstoffenheffing, WOZ enzo van.

En nu ga ik een appel met kaneel in de magnetron gooien.
Of weer beginnen met roken.
Maar toch maar het eerste
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:08:12 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66673191
Ja maar ik was gewoon te snel met ergeren
Wij gaan die rekening ook openen om uit eten te gaan, lekker hotelletje te pakken enzo.. dus da's alweer klaar
Zo klein zijn mijn problemen dus... ik weet dat er grotere zijn en ik schaam mij

En wat Greys zegt: Verder hebben we óók een gezamenlijke rekening waar ik elke maand geld op stort en hij het dubbele van mijn bedrag. Daar betalen we de hypotheek, de boodschappen en al die hoerige rioolrechten, waterschapsbelasting, afvalstoffenheffing, WOZ enzo van.

datte
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:08:23 #14
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66673202
oh jongens ik ben zo moe! komt vast van de wind enzo om mn ortjes vandaag, t was -12 gevoelstemperatuur -18 brrrrrrrrrr
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:08:27 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66673209
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe is het met haar? Houdt ze de moed er nog een beetje in? Lijkt de opleving door te zetten?
Tink, nee, het gaat niet goed. Geestelijk wel, want haar humor en spirit waarmee ze iedereen om zich heen weet op te fleuren is een niet-aflatende bron van verbazing en bewondering voor mij.

Maar fysiek gaat het erg, erg slecht. Zo slecht dat ze een datum voor euthanasie wil gaan prikken, binnenkort. Ze houdt totaal geen voedsel meer binnen, haar lever is ernstig vergroot en eergisteren is er 2,5 liter vocht uit haar buik gehaald met een drain. En de tumoren schieten als paddestoelen omhoog in d'r lijfje.

Ik zal d'r zo missen straks..zelfs de gesprekken waarvan je normaliter denkt "Pfff...jaahaaahhh, maaaahhh! "

Kutkloteziekte. Ik snap gewoon niet dat ze mensen op de maan kunnen zetten en niks aan die ziekte kunnen doen.

En Dean, hij is zo gek op oma en wil d'r elke dag bellen. Nu zal hij nooit op woensdagmiddag taartjes met oma kunnen gaan eten oid. En hij is nog te klein om hem echt iets uit te leggen, maar niet klein genoeg om niet te merken dat oma straks *weg* is. Ik probeer het wel hoor, vertellen dat oma ziek is en straks naar de hemel gaat, maar ik betwijfel of hij er ook maar iets van begrijpt.

Stan is wel echt mijn rots momenteel, dat is superfijn. Hij heeft een hele mooie film gemaakt over mijn moeder voor op d'r uitvaart en is een middag alleen bij haar geweest om haar te "interviewen". Ze heeft voor ons (ik en mijn broertje en Dean) ook nog allerlei dingen gezegd op video, maar die krijgen we "later" pas. Stan was helemaal geemotioneerd toen ie thuiskwam, zo lief.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_66673306
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:04 schreef sigme het volgende:
Ik lever gewoon alle inkomsten in bij mijn lief . En in ruil ervoor krijg ik zakgeld. Al jaren te weinig
You're kiddin' right???
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 maart 2009 @ 23:12:17 #17
163650 Greys
pi_66673389
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja maar ik was gewoon te snel met ergeren
Wij gaan die rekening ook openen om uit eten te gaan, lekker hotelletje te pakken enzo.. dus da's alweer klaar
Zo klein zijn mijn problemen dus... ik weet dat er grotere zijn en ik schaam mij

En wat Greys zegt: Verder hebben we óók een gezamenlijke rekening waar ik elke maand geld op stort en hij het dubbele van mijn bedrag. Daar betalen we de hypotheek, de boodschappen en al die hoerige rioolrechten, waterschapsbelasting, afvalstoffenheffing, WOZ enzo van.

datte
Ben jij gek! Niet schamen, ik verbied het je!
Iedereen heeft zijn of haar eigen dingen waar je je aan ergert of even kwijt moet of wat dan ook.
Punt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66673394
Aargh wat is leven toch klote.

Sorry Vivi. Ik wou dat ik wat nuttigers kon zeggen.
Ik hoop dat MoBlo's schoonmoeder er beter af komt.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:12:52 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66673413
vivi, dat vind ik zó mooi van die film... meer kan ik eigenlijk niet zeggen tegen je. ik denk aan je, best vaak. maar ja, dat helpt niet echt he?
pi_66673438
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:10 schreef conleche het volgende:

[..]

You're kiddin' right???
Nee hoor . Dat is echt zo. Hij doet er niks raars mee hoor; hij doet de boekhouding. (Het is wel een gezamelijke rekening trouwens.)
pi_66673454
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Tink, nee, het gaat niet goed. Geestelijk wel, want haar humor en spirit waarmee ze iedereen om zich heen weet op te fleuren is een niet-aflatende bron van verbazing en bewondering voor mij.

Maar fysiek gaat het erg, erg slecht. Zo slecht dat ze een datum voor euthanasie wil gaan prikken, binnenkort. Ze houdt totaal geen voedsel meer binnen, haar lever is ernstig vergroot en eergisteren is er 2,5 liter vocht uit haar buik gehaald met een drain. En de tumoren schieten als paddestoelen omhoog in d'r lijfje.

Ik zal d'r zo missen straks..zelfs de gesprekken waarvan je normaliter denkt "Pfff...jaahaaahhh, maaaahhh! "

Kutkloteziekte. Ik snap gewoon niet dat ze mensen op de maan kunnen zetten en niks aan die ziekte kunnen doen.

En Dean, hij is zo gek op oma en wil d'r elke dag bellen. Nu zal hij nooit op woensdagmiddag taartjes met oma kunnen gaan eten oid. En hij is nog te klein om hem echt iets uit te leggen, maar niet klein genoeg om niet te merken dat oma straks *weg* is. Ik probeer het wel hoor, vertellen dat oma ziek is en straks naar de hemel gaat, maar ik betwijfel of hij er ook maar iets van begrijpt.

Stan is wel echt mijn rots momenteel, dat is superfijn. Hij heeft een hele mooie film gemaakt over mijn moeder voor op d'r uitvaart en is een middag alleen bij haar geweest om haar te "interviewen". Ze heeft voor ons (ik en mijn broertje en Dean) ook nog allerlei dingen gezegd op video, maar die krijgen we "later" pas. Stan was helemaal geemotioneerd toen ie thuiskwam, zo lief.
Wat mooi en lief dat Stan die video heeft gemaakt zeg..
En wat ontzettend sterk dat ze nog steeds die spirit heeft, ondanks dat haar lichaam het zo ontzettend zwaar heeft... Phoe, ik weet niet zoveel te zeggen. Vind het aangrijpend en vreselijk naar en oneerlijk dat je moeder er straks niet meer is
Het ljikt me ook erg moeilijk om zoiets aan zo;n klein ventje - jouw kleine ventje- te moeten vertellen...
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 maart 2009 @ 23:15:10 #22
163650 Greys
pi_66673498
Viev, wat geweldig van Stan dat hij dat doet! Mooi om te hebben later, zo'n video document. Mooi voor Dean dat hij zijn oma in bewegende beelden kan zien later. Ook al had hij haar dan nog veel liever bij zich gehad natuurlijk, net als jullie allemaal.

Dammit, wat komt het dichtbij zo he Viefke, met die te prikken datum.
Hoe jij schrijft over je mams, dat je haar bewondert, zo bewonder ik jou om je kracht. Dat wist je al, maar ik zeg het gewoon nog maar even. En als ik iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag. Wat dan ook.

PowerVief! Feel tha force!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:15:15 #23
33954 ElisaB
pi_66673505
Hoe betrekkelijk kan een tennisarm ineens weer worden

Vief. Ik heb de woorden niet. Ik wens je véél. Van dingen waar ik de woorden niet voor weet. Want 'sterkte' is te plat.
pi_66673514
Viev! Dat wat je zegt he, van die maan en al die andere technische hoogstandjes en dan niet kanker kunnen genezen (en de honger in de wereld kunnen oplossen) ik trek dat ook erg slecht.

Waarschijnlijk is het lichaam toch zo'n gecompliceerde machine, dat we gewoon nog nauwelijks wat weten...
Ik vind het echt zó naar voor je! (en voor je moeder ook natuurlijk, dat spreekt voor zich!)
  Vis een optie? dinsdag 3 maart 2009 @ 23:19:05 #25
70532 loveli
N
pi_66673647
Vivi, ik krijg er kippevel van. Voor wat het waard is, ik was net drie toen mijn oma overleed. Ik heb nog best sterke herinneringen aan haar. Toen ze was overleden heb ik haar nog een kus en een knuffel gegeven en ik begreep het heel goed toen m'n moeder vertelde dat ze in de hemel was.
En zeker met de films die gemaakt zijn, maak je de herinneringen van Dean sterker. Zoals ik het me herinner is het voor een kind een stuk makkelijker om met sterfgevallen om te gaan. Voor jou ben ik blij dat je Stan hebt. Zo te horen doet hij precies de goede dingen voor jullie.
crap in = crap out
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:19:38 #26
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66673669
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef sigme het volgende:
Aargh wat is leven toch klote.

Sorry Vivi. Ik wou dat ik wat nuttigers kon zeggen.
Ik hoop dat MoBlo's schoonmoeder er beter af komt.
Geeft niks joh, er valt ook niks nuttigs op te zeggen .
En dat hoop ik ook, uiteraard!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:20:09 #27
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66673690
Ik weet gewoon effe niks beters te zeggen dan kut. KUT. Met een hoofdletter K. en een hoofdletter U. en een hoofdletter T. En godverdomme.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:20:29 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66673703
Vief.. jij mooie sterke vrouw,je lijkt waarschijnlijk heel erg op je moeder, zoveel kracht, wijsheid en humor.
Lieve schat ik vind het zo moeilijk om er wat van te zeggen.. tja, geniet van haar, zuig haar woorden in.. pffff, ik weet hoe het is maar als buitenstaander kan je zeggen wat je wilt maar je moet het helaas zelf doen. Maar jij, jij met de sterke genen van je moeder, dat gaat lukken! Geniet van je moeder lieverd!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:21:40 #29
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66673744
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef kwakveense het volgende:
vivi, dat vind ik zó mooi van die film... meer kan ik eigenlijk niet zeggen tegen je. ik denk aan je, best vaak. maar ja, dat helpt niet echt he?
Weet je, dat helpt eigenlijk best wel !
Serieus, het is echt fijn om jullie lieve woorden te lezen en af en toe ff van me af te kunnen blaten hier. Of gewoon weer even de normaliteitszin te krijgen door lekker te kwekken over ditjes en datjes!

Dus vergis je daar niet in, dat is heel fijn om te horen .
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:24:57 #30
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66673890
Alleen ben ik altijd wel wat huiverig om dit soort stukjes te schrijven omdat ik dan bang ben dat jullie je opgelaten voelen of verplicht om ellenlange bemoedigende stukken te schrijven . Dat moeten jullie echt niet zo voelen hoor, het is al genoeg als ik het ff kwijt ben en dit is helaas momenteel nu mijn realiteit. Maar zoals Greys zegt, dat ze me bewondert enzo, dat hoeft helemaal niet want ik doe helemaal niks bijzonders, behalve zo normaal mogelijk te blijven functioneren, voor mijn kind en ook voor mezelf en voor mijn moeder, want niemand is er bij gebaat als ik gillend rondjes ga rennen ofzo .

Dus over tot de orde van de dag maar weer .
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:27:08 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66673976

Nou dan vertrek ik richting douche en naar bed..
Weltrusten lieve dames en heren

* uniekhoorn heeft nog steeds honger
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:28:55 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66674053
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:19 schreef loveli het volgende:
Vivi, ik krijg er kippevel van. Voor wat het waard is, ik was net drie toen mijn oma overleed. Ik heb nog best sterke herinneringen aan haar. Toen ze was overleden heb ik haar nog een kus en een knuffel gegeven en ik begreep het heel goed toen m'n moeder vertelde dat ze in de hemel was.
En zeker met de films die gemaakt zijn, maak je de herinneringen van Dean sterker. Zoals ik het me herinner is het voor een kind een stuk makkelijker om met sterfgevallen om te gaan. Voor jou ben ik blij dat je Stan hebt. Zo te horen doet hij precies de goede dingen voor jullie.
We hadden toevallig laatst een discussie over Dean wel of niet meenemen naar de uitvaart, aan de ene kant leek mij het "verwerkingsgewijs" misschien wel goed omdat het voor hem dan misschien beter te bevatten valt.

Maar Stan zei dat het hem geen goed idee leek omdat ie dan wordt geconfronteert met een hele boel volwassen emotie en verdriet waar ie nog geen raad mee weet.

Vind het heel moeilijk, zoiets.

Ik denk dat ik nu het meest neig naar niet meenemen, maar dan meer vanuit het oogpunt dat je dan zelf teveel wordt afgeleidt en geen ruimte kan en durft te geven aan het verdriet van dat moment.
pi_66674061
Volgende week haak ik af; bijlezen is geen optie bij dagen van 12 uur van huis.
De mengeling van onzin, zaken van leven en dood, ergernissen, problemen en af en toe iets over eten maakt dit een leuke reeks. Vind ik.
pi_66674064
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:27 schreef uniekhoorn het volgende:

Nou dan vertrek ik richting douche en naar bed..
Weltrusten lieve dames en heren

* uniekhoorn heeft nog steeds honger
Waarom eet je niet wat dan?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:29:26 #35
33954 ElisaB
pi_66674074
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:24 schreef Vivi het volgende:
Mooi, genoeg over jou. Dan gaan we het nu weer over mij hebben

Gek wijf
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:31:45 #36
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66674163
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:29 schreef sigme het volgende:
Volgende week haak ik af; bijlezen is geen optie bij dagen van 12 uur van huis.
De mengeling van onzin, zaken van leven en dood, ergernissen, problemen en af en toe iets over eten maakt dit een leuke reeks. Vind ik.
heb je zin in je nieuwe baan of hik je er een beetje tegenaan?
pi_66674226
Ik weet niet wat ik moet zeggen Viev, zo mooi vind ik je stuk. Zit hier met kippenvel, van hoe vreselijk de situatie eigenlijk is, en van hoe mooi dingen als die video zijn. Sprakeloos gewoon, te zien aan het gebrek aan smileys in mijn post. Voel me niet verplicht om er iets over te zeggen, maar het doet me wat. Nu zal ik er ook over ophouden, zoals je vroeg.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:33:14 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66674235
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom eet je niet wat dan?
?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:33:54 #39
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66674265
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen Viev, zo mooi vind ik je stuk. Zit hier met kippenvel, van hoe vreselijk de situatie eigenlijk is, en van hoe mooi dingen als die video zijn. Sprakeloos gewoon, te zien aan het gebrek aan smileys in mijn post. Voel me niet verplicht om er iets over te zeggen, maar het doet me wat. Nu zal ik er ook over ophouden, zoals je vroeg.
Lief gezegd van je!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:34:13 #40
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66674275
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

We hadden toevallig laatst een discussie over Dean wel of niet meenemen naar de uitvaart, aan de ene kant leek mij het "verwerkingsgewijs" misschien wel goed omdat het voor hem dan misschien beter te bevatten valt.

Maar Stan zei dat het hem geen goed idee leek omdat ie dan wordt geconfronteert met een hele boel volwassen emotie en verdriet waar ie nog geen raad mee weet.

Ik denk dat ik nu het meest neig naar niet meenemen, maar dan meer vanuit het oogpunt dat je dan zelf teveel wordt afgeleidt en geen ruimte kan en durft te geven aan het verdriet van dat moment.
bij de crematie van mijn oom waren er ook kindjes bij (zn nichtjes en neefje van zn vrouw's kant). Die kids waren wel verdreitig, maar vonden het ook fijn om erbij te zijn. En... eigenlijk was het vooral voor de volwassenen erg fijn dat ze er waren. Mn tante had er eentje op schoot, die haar helemaal heeft ondergesnotterd, maar ze zei later dat de het heel fijn vond als afleiding zeg maar, ze had dat kind vast, en was zelf daardoor heel sterk.

ik zou gewoon doen wat op dat moment voor jou goed voelt. dean zelf zal er later weinig van merken of hij er wel of niet bij was, of in elk geval begrijpen wanneer hij er niet was denk ik...
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:35:36 #41
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66674321
oh het onderwerp was net gesloten zie ik maar goed, ik wilde gewoon een praktische ervaring meegeven...

mn oom was ook jong, 63, en hij is maar 2 maanden ziek geweest... maar ik heb nog nooit iemand zo sterk gezien als mn tante op de crematie (tante is pas 45) met die hummel op schoot...maar goed, doen dus wat voor jóu goed voelt.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:36:01 #42
14746 k_i_m
pi_66674338
quote:

[..]

Ik ben wel meegenomen (1, 2 en 6 jaar oud) en van de eerste twee kan ik me niks meer herinneren en van de laatste eigenlijk ook weinig, behalve dat ik enorm onder de indruk was van de kist die naar beneden zakte. Misschien is het juist voor jou prettig om hem mee te nemen omdat hij je een beetje kan troosten zonder dat hij het zelf weet?
In my life
Why do I smile
pi_66674375
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

?
Dat ging dus niet over jou, maar over uniekhoorn die honger had.
pi_66674377
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

heb je zin in je nieuwe baan of hik je er een beetje tegenaan?
Hmm. De nieuwe baan is, denk & hoop ik, erg leuk. Hard werken.

Maar ik zie wel op tegen zoveel van huis te zijn, zo lang. Een heel jaar, 32 uur. Ik ben nu 6 maanden thuis, en het verveelt me nooit.

Maar soit. Het moet gedaan worden. Als alles goed gaat kan ik volgend jaar weer kiezen voor vrijheid. En he, ik ben gezond, al mijn geliefden zijn gezond, het leven lijkt prachtig.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:38:33 #45
33954 ElisaB
pi_66674445
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:37 schreef conleche het volgende:

Dit was een leuke spraakverwarring

't was niet echt
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:38:39 #46
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66674447
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:37 schreef conleche het volgende:

[..]

I knowz! Daarom stelde ik ook voor....
pi_66674486
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:38 schreef Vivi het volgende:

[..]

I knowz! Daarom stelde ik ook voor....
O fuck, het is half 12 geweest. How could I forget.
pi_66674491
quote:
Alleen ben ik altijd wel wat huiverig om dit soort stukjes te schrijven omdat ik dan bang ben dat jullie je opgelaten voelen of verplicht om ellenlange bemoedigende stukken te schrijven
Nou, troost je. Ik heb geen idee hoe ik je zou moeten bemoedigen. Echt niet Het lijkt me allemaal zo moeilijk

Maar ik denk aan je, dat weet je!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:40:05 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66674509
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmm. De nieuwe baan is, denk & hoop ik, erg leuk. Hard werken.

Maar ik zie wel op tegen zoveel van huis te zijn, zo lang. Een heel jaar, 32 uur. Ik ben nu 6 maanden thuis, en het verveelt me nooit.

Maar soit. Het moet gedaan worden. Als alles goed gaat kan ik volgend jaar weer kiezen voor vrijheid. En he, ik ben gezond, al mijn geliefden zijn gezond, het leven lijkt prachtig.
Mooi, en misschien is het best een leuke periode weer, als je een beetje in dat ritme zit eenmaal.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:40:27 #50
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_66674523
*uit lurkstand*

Vivi, ik weet niks zinnigs te zeggen, dus maar gewoon een welgemeend sterkte en een
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:40:47 #51
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66674536
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:39 schreef conleche het volgende:

[..]

O fuck, het is half 12 geweest. How could I forget.

Niet doorslaan in het bijstellen van je image hoor!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:41:42 #52
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66674567
ik heb nog steeds niet geblogd eerst maar eens foto's uploaden van mn camera naar de foto emmer
pi_66674606
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:41 schreef kwakveense het volgende:
ik heb nog steeds niet geblogd eerst maar eens foto's uploaden van mn camera naar de foto emmer
Ik lees hem morgen wel (of niet, als je dr geen zin/tijd meer in hebt) ...

Trusten allemaal . Kinderbedtijd enzo .
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:42:43 #54
3185 Adelante
To let it go now
pi_66674607
Kinderen op een begrafenis zijn vaak ook wel weer een soort van "afleiding". Je neemt afscheid maar wordt meteen geconfronteerd met nieuw leven en waar diegene waar je afscheid van neemt ook aan heeft bijgedragen. Dat verdriet dat je zult hebben, zal er vaak ook niet op alleen die begrafenis uitkomen, want er komen nog genoeg momenten waarop je ineens even iets met je moeder wilt delen of wacht op een reactie die niet meer komen gaat. Dus om die begrafenis voor jezelf wat "aangenamer" te maken zou ik 'm meenemen, maar da's slechts mijn beleving
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66674617
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:36 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik ben wel meegenomen (1, 2 en 6 jaar oud) en van de eerste twee kan ik me niks meer herinneren en van de laatste eigenlijk ook weinig, behalve dat ik enorm onder de indruk was van de kist die naar beneden zakte. Misschien is het juist voor jou prettig om hem mee te nemen omdat hij je een beetje kan troosten zonder dat hij het zelf weet?
Weet je dat ik nooit echt bewust naar een begrafenis ben geweest? Toen ik 5 was, overleed mijn overgrootvader. Maar die begrafenis was alleen maar leuk Met achterneefjes en -nichtjes
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:43:33 #56
3185 Adelante
To let it go now
pi_66674633
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

Niet doorslaan in het bijstellen van je image hoor!
Shhhhhht!

Zo liggend op bed op je buik met benen met slippies er aan hoeft echt niet achter een KPD link
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:44:21 #57
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66674660
Jullie zijn allemaal schatten .

En nu ga ik slapen!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:44:41 #58
33954 ElisaB
pi_66674669
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:43 schreef Adelante het volgende:
Shhhhhht!

Zo liggend op bed op je buik met benen met slippies er aan hoeft echt niet achter een KPD link
Que Hebbik iets gemist of zo
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:46:36 #59
14746 k_i_m
pi_66674742
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Weet je dat ik nooit echt bewust naar een begrafenis ben geweest? Toen ik 5 was, overleed mijn overgrootvader. Maar die begrafenis was alleen maar leuk Met achterneefjes en -nichtjes
Ik heb inmiddels niet genoeg handen meer om te tellen. Ik kan me niet eens meer voorstellen dat mensen van mijn leeftijd nog opa's en oma's hebben .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:47:00 #60
33954 ElisaB
pi_66674759
Waarom kijk ik dan ook niet in de kantlijn voor ik op een linkje klik in het 'nieuwe topics' lijstje

Ik ga ff KPD uit mijn AT halen
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:48:00 #61
3185 Adelante
To let it go now
pi_66674797
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:44 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Que Hebbik iets gemist of zo
FOK PR kwam eindelijk eens op tijd door veel te laat te leveren
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:49:10 #62
33954 ElisaB
pi_66674834
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
FOK PR kwam eindelijk eens op tijd door veel te laat te leveren
Owwwwwwwwwwwwwww

pi_66674849
Ik heb mijn belofte al ingelost. Ik wil hem wel nog eens posten. Wil je dat?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:50:17 #64
33954 ElisaB
pi_66674864
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:49 schreef conleche het volgende:
Ik heb mijn belofte al ingelost. Ik wil hem wel nog eens posten. Wil je dat?
Ja, volgaarne!
pi_66674871
quote:
Alleen ben ik altijd wel wat huiverig om dit soort stukjes te schrijven omdat ik dan bang ben dat jullie je opgelaten voelen of verplicht om ellenlange bemoedigende stukken te schrijven . Dat moeten jullie echt niet zo voelen hoor, het is al genoeg als ik het ff kwijt ben en dit is helaas momenteel nu mijn realiteit. Maar zoals Greys zegt, dat ze me bewondert enzo, dat hoeft helemaal niet want ik doe helemaal niks bijzonders, behalve zo normaal mogelijk te blijven functioneren, voor mijn kind en ook voor mezelf en voor mijn moeder, want niemand is er bij gebaat als ik gillend rondjes ga rennen ofzo .

Nee, nee! Vooral door blijven gaan, al post je het hele topic vol! Hoe kan iemand zich hierdoor nou opgelaten voelen? Heel veel sterkte! Ik heb dan niet de bemoedigende woorden, maar ik wil wel zeggen dat ik aan je denk.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:50:36 #66
3185 Adelante
To let it go now
pi_66674878
pi_66674918
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels niet genoeg handen meer om te tellen. Ik kan me niet eens meer voorstellen dat mensen van mijn leeftijd nog opa's en oma's hebben .
Ik heb er nog drie. Waarvan er eentje kanker heeft in een vergevorderd stadium.

Mijn oma overleed terwijl ik in het vliegtuig zat; ik ben niet teruggekomen naar NL voor de begrafenis, want ik had een paar dagen eerder al afscheid genomen.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:51:44 #68
33954 ElisaB
pi_66674920
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:

IK ZIE JE BOOORRRSSTTEEUH!
Ik vind het wel schattig en snap de ophef niet. Ja, die lui zijn net menselijk als ze niet met hun kop op TV zijn (of zich er in elk geval niet van bewust zijn dat ze erop kúnnen zijn). Prima toch
pi_66674943
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja, volgaarne!

Ze zijn echt heerlijjk!!!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:52:56 #70
33954 ElisaB
pi_66674963
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:52 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]

Ze zijn echt heerlijjk!!!
Skattig!

Bedankt; ik had het niet willen missen
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:53:27 #71
14746 k_i_m
pi_66674985
Leuk man, spookverhalen op sbs6. Kan ik straks weer niet slapen .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:53:36 #72
33954 ElisaB
pi_66674994
Ik heb een 'schattig'-aanval, zien jullie dat? Zou ik hoowmoow aan het worden zijn of soow
pi_66674995
En even een vrolijker bericht: w00t, vlucht naar St. Petersburg is geboekt 4 dagen rondkuieren in april
Met een annuleringsverzekering voor het geval opa ineens overlijdt
  dinsdag 3 maart 2009 @ 23:55:05 #74
3185 Adelante
To let it go now
pi_66675046
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik vind het wel schattig en snap de ophef niet. Ja, die lui zijn net menselijk als ze niet met hun kop op TV zijn (of zich er in elk geval niet van bewust zijn dat ze erop kúnnen zijn). Prima toch
Ik zag het net bij P&W en lag helemaal dubbel om dat filmpje, lachen toch dat ook zij zich druk maken over banale dingen
pi_66675050
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een 'schattig'-aanval, zien jullie dat? Zou ik hoowmoow aan het worden zijn of soow
Wat voor medicijnen zit jij op??

Homorinnetje!! Dat vind ik een lief woord.
pi_66675152
Ik loop steeds een half topic achter
pi_66675248
Omg, Pavarotti is dood

Jezus, onder welke steen zat ik.
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:02:23 #78
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66675321

Must have!

Oh ja, en ik ga nooit naar bed als ik zeg dat ik ga...
pi_66675362
Weten we
pi_66675370
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef P.F het volgende:
Omg, Pavarotti is dood

Die is al wel eventjes dood, ja. Popje Ben je er verdrietig om, dan?
pi_66675422
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:02 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]

Must have!

Oh ja, en ik ga nooit naar bed als ik zeg dat ik ga...
Ik ga whisky drinken en een paar piri-piripinda's eten. Want ik ga morgen lekker pas om half 10 beginnen met werken (en dan doorwerken tot half 8).

Dus of je nog even blijft plakken, dan pak ik de drank
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:05:42 #82
14746 k_i_m
pi_66675448
Ik kan straks echt niet meer slapen .
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:06:46 #83
33954 ElisaB
pi_66675489
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:55 schreef conleche het volgende:
Wat voor medicijnen zit jij op??
Uhhh, ff kijken: beetje AD, paracetamol en die spuit van gisteren. Zou het daarvan komen denk je
quote:
Homorinnetje!! Dat vind ik een lief woord.
Ik moet eens even goed nadenken over waar me dat aan doet denken
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:07:22 #84
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66675514
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef P.F het volgende:
Omg, Pavarotti is dood

Niet schrikken hoor, maarreh..Elvis, jeweetwel...
pi_66675524
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:05 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan straks echt niet meer slapen .
Morgen uitslapen
Wat was die baan bij de Jellinek nou?
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:07:45 #86
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66675529
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Uhhh, ff kijken: beetje AD, paracetamol en die spuit van gisteren. Zou het daarvan komen denk je
[..]

Ik moet eens even goed nadenken over waar me dat aan doet denken
Als je dan maar zo'n flink valse wordt
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:09:24 #87
14746 k_i_m
pi_66675574
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Morgen uitslapen
Wat was die baan bij de Jellinek nou?
Receptioniste. En één van de hoofdtaken was het bewaken van de veiligheid. Nou, dan weet je al genoeg .
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:11:10 #88
33954 ElisaB
pi_66675621
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:07 schreef Vivi het volgende:
Als je dan maar zo'n flink valse wordt
Zo een met zo'n broek. Jeweets; zonder stof op de billen

.... maar dan anders!
pi_66675680
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:09 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Receptioniste. En één van de hoofdtaken was het bewaken van de veiligheid. Nou, dan weet je al genoeg .
Nice
Wel erg goed voor de lijn! Moet je eerst op zelfverdedingings- en overmeesteringscursus!
Zoiets als op die foto van Elisa, dus
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:14:19 #90
33954 ElisaB
pi_66675725
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
Nice
Wel erg goed voor de lijn! Moet je eerst op zelfverdedingings- en overmeesteringscursus!
Jij weet vast wel hoe zo'n broek heet....
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:15:28 #91
14746 k_i_m
pi_66675757
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nice
Welnee, ik heb jaren op jiu-jitsu gezeten en ik heb in jongerencentra gewerkt waar ik diverse trainingen heb gehad met het omgaan met mensen met "lastig" en "agressief" gedrag. en ik ken een aantal mensen die daar komen, dat is al helemaal een giller .
In my life
Why do I smile
pi_66675762
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jij weet vast wel hoe zo'n broek heet....
Zonder stof op de billen? Geen idee. Ik ben blijven hangen in de fase van de bioscoopbroek
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:15:35 #93
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66675763
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
En even een vrolijker bericht: w00t, vlucht naar St. Petersburg is geboekt 4 dagen rondkuieren in april
Met een annuleringsverzekering voor het geval opa ineens overlijdt
geldt dat ook voor opa's en oma's?? ik dcht dat dat alleen voor eerstegraads familie gold? ouders broers/zssen en kinderen? even cjhecken voor de zekerheid!! anders is t zonde van je geld die verzekering!
pi_66675781
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Die is al wel eventjes dood, ja. Popje Ben je er verdrietig om, dan?
Nou ja, ik zag een stukje uit DWDD uit 2007 en toen hadden ze het over z'n erfenis.
En toen dacht ik, goh, nu al En daarna begon er wat te dagen
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:17:14 #95
33954 ElisaB
pi_66675812
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Zonder stof op de billen? Geen idee. Ik ben blijven hangen in de fase van de bioscoopbroek
Ow, de goede oude tijd

Nee, ik ga niet weer van die verhalen vertellen
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:17:20 #96
3185 Adelante
To let it go now
pi_66675814
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zo een met zo'n broek. Jeweets; zonder stof op de billen

[ afbeelding ]

.... maar dan anders!
Die foto's van Yvonne mochten toch niet meer gepost worden voor de schermen?
pi_66675824
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:15 schreef kwakveense het volgende:

[..]

geldt dat ook voor opa's en oma's?? ik dcht dat dat alleen voor eerstegraads familie gold? ouders broers/zssen en kinderen? even cjhecken voor de zekerheid!! anders is t zonde van je geld die verzekering!
Nee, ook tweede graad. Opa's en oma's dus.
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:18:07 #98
33954 ElisaB
pi_66675832
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:16 schreef P.F het volgende:
Nou ja, ik zag een stukje uit DWDD uit 2007 en toen hadden ze het over z'n erfenis.
En toen dacht ik, goh, nu al En daarna begon er wat te dagen
Het is mij ook opgevallen; zodra ze het over iemand erfenis hebben, dan is er iets aan de hand. Op z'n minst is het een veeg teken. Wat ik je brom!
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:18:49 #99
33954 ElisaB
pi_66675854
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:17 schreef Adelante het volgende:
Die foto's van Yvonne mochten toch niet meer gepost worden voor de schermen?
Ow, kut Had je wel even mogen zeggen vóór ik 'm postte.

Goed, tot zover mijn carriere als mod F&F
pi_66676079
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow, de goede oude tijd

Nee, ik ga niet weer van die verhalen vertellen
Nu ben ik benieuwd
Maar nee, ik ga naar bed! Welterusten
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:29:08 #101
33954 ElisaB
pi_66676120
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:27 schreef ColdFeet het volgende:
Nu ben ik benieuwd
Maar nee, ik ga naar bed! Welterusten
Verstandig! Ik ga ook. Trusten allen
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:35:42 #102
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66676268
ik niet ik eet roze m&m's en ben foto's aan t uploaden

trustels
  woensdag 4 maart 2009 @ 04:36:50 #104
236335 neen
schone schijn
pi_66678154
TVP alvast, mijn lijstje + doppinda's + wodka.

Vroeger toen ik nog klein was overleed mijn opa, van die kant heb ik nogal een grote familie en ik ging toen op de begraafplaats spelen met m'n neefjes en nichtjes. Op de een of andere manier is mijn nichtje toen in het gat beland waar m'n opa in zou komen, ze kon er ook niet zelf uitkomen dus toen moest een volwassene helpen.
het lijkt niet wat het is
pi_66678195
tvp, wat een tijdstip
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 4 maart 2009 @ 06:39:47 #106
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  woensdag 4 maart 2009 @ 06:40:25 #107
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66678338
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 05:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
tvp, wat een tijdstip
ben je wel helemaal in orde
pi_66678342
In iemand's gegraven graf vallen...brrrrr Is zoiets nou nog steeds "6 feet deep"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66678420
Vivi.. ik ben met Greys, en de rest

@CF: St Petersburg tof

@begrafenissen: heb nog maar een oma.
Opa 1 ging dood toen ik 14 was, oma 1 toen ik 20 was en opa 2 toen ik 22 was.. erg bewust allemaal dus

@mezelf: auw kan me niet echt meer bewegen
Nek is het ergste, gevolgd door been en heup soepeltjes

Nu nog heeeeel even verder slapen en dan opstaan en leren...

[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 04-03-2009 08:15:28 ]
Ja doei.
pi_66678575
Goedemorgen
Weer een halve kilo eraf
pi_66678837
Goeiemorgen .

@Moblo: die pijn zal nog wel even wat erger gaan worden , hup pijnstillers erin.
pi_66678888
ben niet zo van de pijnstillers.. ik kijk 't nog even aan

Lijstje voor vandaag:

O: 2 rijstwafels filet americain
T: 2 rijstwafels appelstroop
L: 2 boterhammen slankie
T: appel
D: lasagnette verdi

en leren... heb me afgemeld voor college, want 't is niet echt te doen. Hoop dat ik wel wat concentratie op kan brengen om te leren.. eerst maar 's wakker worden en hopen dat de katten zo wat rustiger gaan doen... want die zijn echt killing-druk
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 08:35:38 #113
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66679126
Goedemorgen

Is het vandaag weer gezellig hier?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_66679326
ja goed

weer een ons af in vergelijking met gisteren en zit nu op 67,4 wrsch de schrik

zit nu met een kat op mijn schoot wakker te worden en wat belangrijke mail af te handelen en naast me ligt al een schrijfblok klaar voor de samenvatting die ik ga maken om de tentamenstof van vrijdag eens in mijn hoofd te rammen

maar het is lekker weer en ik wil motorrijden maar dat kan nog even niet.. dus straks ook maar even de motordealer bellen of ze schroefjes hebben en besluiten welke knippers ik wil bestellen om erop te zetten. Twee nieuwe knippers, schroeven voor de kuipruit en vrijdag even de kuip solderen met een theelepeltje

emmer sop er overheen (hij is nog nooit door mij schoongemaakt ) en tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa moet goedkomen.

Ben zeer positief gestemd vandaag. Gisteren nog even met mijn mamsie gebeld en haar de optie van Bachelor - werken - reis - Master verteld en ze begreep die optie en zou 't niet gek of stom, eerder goed vinden, als ik die keus maak
Daarnaast nog even wat gekeuveld en verteld dat ik ben gevallen en René heeft haar nog even uitgelegd hoe het met schoonmoesje zit..

En vandaag schijnt de zon, ga ik niet meer aan de val denken, positief vooruitkijken met schoonmoes en gewoon vrijdag even dat tentamen halen

Tsjakka

oh, en afvallen, dát ook nog
Ja doei.
pi_66679352
Tranen in m'n ogen van Vivi's verhaal. . Ik weet ook niet zo goed wat te zeggen, dus ik geef maar gewoon een knuffel en kus: .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 4 maart 2009 @ 08:57:13 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66679545
Goedemorgen

Jeej, MoBlo is goedgehumeurd .
Viev: zoals Kwak ook al zei: ik denk ook regelmatig aan je... . We leven allemaal heel erg met je mee en ga rustig door met dingen van je afschrijven hier .
Begrafenissen: ik heb een stuk of vier begrafenissen meegemaakt en ik kan de verleiding nooit weerstaan om even in de kist te kijken, terwijl ik daar helemaal niet tegen kan en dan kan ik niet meer stoppen met huilen. Op zo'n moment besef je pas echt dat de overledene gewoon echt weg is, gewoon een levenloze pop ahw, en dat is best confronterend . Shit, krijg zelfs nu weer tranen in m'n ogen...

Verder weinig plannen vandaag. Vanavond wel een chatafspraak met een leuke vrouw! . Maar eens kijken of daar nog iets uit komt .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:05:33 #117
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66679717
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen

Verder weinig plannen vandaag. Vanavond wel een chatafspraak met een leuke vrouw! . Maar eens kijken of daar nog iets uit komt .
een chatafspraak? als in een afspraak om op een specifiek tijdstip beiden online te zijn, opdat jij haar kan verleiden tot een date? zoiets?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_66679808
ik heb bij mn opa de tranen uit mijn lijf gehuild (opa 1).

Bij oma 1 was ik zo betrokken bij het sterfproces.
Opname ziekenhuis, voor haar gezorgd, dagen in het ziekenhuis gezeten, mee naar onderzoeken, familie op de hoogte houden, etc. Ook aanwezig geweest bij het sterven zelf (wat zeer gezellig was met elkaar. Godzijdank. Al keek de verpleging wel raar toen we daar allemaal grapjes zaten te maken, anekdotes zaten te vertellen en niet meer bij kwamen van het lachen bij het verhaal hoe ze door een strandstoel heen zakte
Anderhalf uur later blies ze haar laatste adem uit en dat was mooi. Gehuild even, en daarna regelen en door.
Het was helemaal goed zo. Ze had als ze geen longontsteking had opgelopen, wrsch nog wel 90 geworden, maar helaas, het mocht niet zo zijn.. De dagen erna, bij de uitvaart, heb geen traan hoeven laten. Ze had rust en 't was mooi zo.. en dat vond ik heel fijn

Bij opa 2 had ik niet echt de behoefte om echt verdriet te hebben. Had geen band met hem, daarbij was hij al 2 jaar zo dement als een deur en nou ja, de enige traan die ik heb gelaten is omdat mijn paps moest huilen en daar kon ik dan weer niet tegen...
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:10:08 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66679840
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:05 schreef Abbadon het volgende:

[..]

een chatafspraak? als in een afspraak om op een specifiek tijdstip beiden online te zijn, opdat jij haar kan verleiden tot een date? zoiets?
Zoiets ja .

Heb haar op het internet gevonden ( ) en nu gaan we eerst een keer chatten om te kijken of het een beetje klikt, want we weten nog niet zoveel van elkaar. En als het klikt gaan we wat afspreken natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_66679883
Knuz?
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:12:46 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66679898
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Knuz?
.

Relatieplanet en vervolgens heb ik haar op Hyves opgezocht en een berichtje gestuurd .
Niet meer actief op Fok!
pi_66679909
spannend
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:14:34 #123
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66679928
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zoiets ja .

Heb haar op het internet gevonden ( ) en nu gaan we eerst een keer chatten om te kijken of het een beetje klikt, want we weten nog niet zoveel van elkaar. En als het klikt gaan we wat afspreken natuurlijk .
gevonden?

een datingsite? marktplaats? ebay? googlen op 'vrouw zoekt vrouw voor chatten en misschien meer'?

leuk! chatten met vreemde vrouwen en ze verleiden tot dates ken ik nog wel uit mijn internet-date periode

tell me!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:15:05 #124
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66679940
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Knuz?
kansloze website
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:18:54 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66680032
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:14 schreef Abbadon het volgende:

[..]

gevonden?

een datingsite? marktplaats? ebay? googlen op 'vrouw zoekt vrouw voor chatten en misschien meer'?

leuk! chatten met vreemde vrouwen en ze verleiden tot dates ken ik nog wel uit mijn internet-date periode

tell me!
Haha. Ik heb me van de week ff aangemeld op wat datingsites. Profieltje aanmaken, zo min mogelijk invullen en eens kijken wat voor vrouwen er zoal zaten. En deze sprak me wel (heel erg ) aan, dus ik heb haar een berichtje gestuurd en al m'n charmes in de strijd gegooid. En dat werkte, want nu wil ze dus met me chatten . En als ze op de chat ook leuk is, zal ik haar idd verleiden tot een date .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:19:25 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66680044
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

kansloze website
Best wel ja (heb er op aanraden van MoBlo ff rondgekeken, maar daar zit eigs niks van mijn gading).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:21:10 #127
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66680079
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha. Ik heb me van de week ff aangemeld op wat datingsites. Profieltje aanmaken, zo min mogelijk invullen en eens kijken wat voor vrouwen er zoal zaten. En deze sprak me wel (heel erg ) aan, dus ik heb haar een berichtje gestuurd en al m'n charmes in de strijd gegooid. En dat werkte, want nu wil ze dus met me chatten . En als ze op de chat ook leuk is, zal ik haar idd verleiden tot een date .
oh jij meester-verleidster, jij

maar relatieplanet is best grappig...ruime keuze, in alle soorten en maten, en altijd wel iets in de buurt...het is net een supermarkt
pi_66680112
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

kansloze website
het was iig gratis (ja, ok, dan heb je ook geen brljante site nee) maar kommop.. ik heb één keer wat betaald bij een datingsite en vond 't nog steeds niets
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:23:39 #129
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66680134
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Best wel ja (heb er op aanraden van MoBlo ff rondgekeken, maar daar zit eigs niks van mijn gading).
Ik heb daar vorig jaar, als onderdeel van mijn kortstondige internetdate-carriere, kort rondgekeken...vrijdagavond profiel gemaakt, zaterdagmiddag eerste date, zaterdagavond staan zoenen in een portiekje

maar niet veel echt interessante mensen daar...
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:24:12 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66680143
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

oh jij meester-verleidster, jij

maar relatieplanet is best grappig...ruime keuze, in alle soorten en maten, en altijd wel iets in de buurt...het is net een supermarkt
Deze woont niet in de buurt, helaas Waarom wonen alle leuke vrouwen zo ver weg? woon ik zo ver bij alle leuke vrouwen vandaan? Maar ik ben op dit moment op weinig meer uit dan spannende dates en spannende dates , dus het maakt mij niet zoveel uit verder .

Als man heb je het trouwens best zwaar op RP of je moet heel knap, heel slim of liefst allebei zijn .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:25:02 #131
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66680158
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het was iig gratis (ja, ok, dan heb je ook geen brljante site nee) maar kommop.. ik heb één keer wat betaald bij een datingsite en vond 't nog steeds niets
gratis, ja...en dat is ook wel te merken...van de andere kant, zonder die website was ik er nooit achter gekomen dat ik best goed in de markt lig bij bijstandsmoeders
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:25:25 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66680164
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:23 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik heb daar vorig jaar, als onderdeel van mijn kortstondige internetdate-carriere, kort rondgekeken...vrijdagavond profiel gemaakt, zaterdagmiddag eerste date, zaterdagavond staan zoenen in een portiekje

Zo, dat ging rap . Waarom internetdate je nu niet meer? Heb je een lief of date je op andere manieren? Ik heb altijd via internet gedate, dus ik weet niet eens hoe ik irl een vrouw moet versieren .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:25:43 #133
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_66680168
Viev en een dikke knuf!
Ik geloof dat je moeder het zo lang volhoudt op die mentaliteit van haar, wat een stoere vrouw! En Stan, wat lief dat hij voor jullie een herinnering heeft gemaakt die je tot in de lengte van dagen kan bewaren en terug kijken.

Zo weer een werkdag.
Gooit mijn 'collega' net een vakliteratuur blaadje op mijn bureau met een artikel over relaties op de werkvloer
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:27:01 #134
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66680199
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:24 schreef Viking84 het volgende:

Als man heb je het trouwens best zwaar op RP of je moet heel knap, heel slim of liefst allebei zijn .
is dat zo? ik vond het wel meevallen, eigenlijk...heb daar een paar maanden gezeten en had elke week een date, en dat terwijl ik zelf misschien maar 2 of 3 x een berichtje verstuurd heb...

maar goed, ik ben natuurlijk heel knap en heel slim

maar serieus...ik had binnen 2 dagen iets van 50 berichtjes binnen, geloof ik
pi_66680219
Goedemorgen.

Vivi, ik kan (en wil ) me onmogelijk voorstellen hoe jij je voelt.
Je spreekt zo warm over je moeder. Wat moet dit moeilijk voor je zijn.
Sterkte.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:28:54 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66680245
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:27 schreef Abbadon het volgende:

[..]

is dat zo? ik vond het wel meevallen, eigenlijk...heb daar een paar maanden gezeten en had elke week een date, en dat terwijl ik zelf misschien maar 2 of 3 x een berichtje verstuurd heb...

maar goed, ik ben natuurlijk heel knap en heel slim

maar serieus...ik had binnen 2 dagen iets van 50 berichtjes binnen, geloof ik
Nou dan ben je echt een uitzondering op de regel hoor. Ik hoor heel veel mannen klagen dat ze het zo zwaar hebben. Vrouwen nemen vaak een afwachtende houding aan en mannen moeten hen vervolgens proberen te verleiden. Als je eens wist hoeveel berichtjes m'n zus wel niet kreeg . Ze had ze voor het utzoeken hoor . Dan moet je je wel kunnen onderscheiden op de eoa manier .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:29:43 #137
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66680262
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zo, dat ging rap . Waarom internetdate je nu niet meer? Heb je een lief of date je op andere manieren? Ik heb altijd via internet gedate, dus ik weet niet eens hoe ik irl een vrouw moet versieren .
Ik had het er gewoon even mee gehad...misschien iets te veel gedaan in korte tijd, maar goed, het is nieuw en je krijgt aandacht en het is laagdrempelig, dus ik heb me redelijk uit kunnen leven, zeg maar...maar wel steeds hetzelfde ritueel en dezelfde kennismakingsgesprekken...het begon op elkaar te lijken...misschien dat ik het over een tijdje wel weer eens doe, maar voor nu vind ik het wel even prima...
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:30:55 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66680287
quote:

[..]

Ik heb mijn dochter wel meegenomen toen mijn vader gestorven was. Ze was toen 1 jaar en rende overal tussendoor. Mijn man is tijdens de kerkdienst met haar naar buiten gegaan, omdat ze toen te druk was.
Tijdens de crematiedienst is ze er gewoon bijgebleven en zorgde voor een ontspannen noot op een toch wel zwaar moment.
Ze zat toen vol in de speenfase en had deze dag ook haar speen mee. Iedere keer als ze iemand zag huilen liep ze naar hem of haar toe om te troosten. Maar dan wel op de -voor haar- doeltreffenste manier: ze drukte je gewoon haar speen in de mond .
Ik heb niet de indruk dat andere mensen het als storend hebben ervaren. Mij gaf het meer een soort van circle-of-life-gevoel, wat het verlies dragelijker maakte.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66680291
Auw MoBlo.
Hoe voel je je nu?
Pijn al wat minder? Ego weer okee?

En wat een k##-nieuws over je schoonmoeder.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:33:01 #140
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66680328
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou dan ben je echt een uitzondering op de regel hoor. Ik hoor heel veel mannen klagen dat ze het zo zwaar hebben. Vrouwen nemen vaak een afwachtende houding aan en mannen moeten hen vervolgens proberen te verleiden. Als je eens wist hoeveel berichtjes m'n zus wel niet kreeg . Ze had ze voor het utzoeken hoor . Dan moet je je wel kunnen onderscheiden op de eoa manier .
Ach ja...een avondje profielen van mannen doorstruinen leert dat de meesten ook echt geen idee hebben, en dat er duidelijk een reden is dat ze vrijgezel zijn...maar ik hoor van vrouwen wel dat ze snel iets van 200 berichtjes hebben...tja, da's dan ook niet echt meer serieus te nemen, natuurlijk

In mijn ervaring stellen de leuke, zelfverzekerde vrouwen zich helemaal niet zo afwachtend op...
pi_66680397
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Auw MoBlo.
Hoe voel je je nu?
Pijn al wat minder? Ego weer okee?

En wat een k##-nieuws over je schoonmoeder.
nou ja, het doet pijn maar zaterdag ga ik met een mede Diversion900 rijder de kappen solderen en in orde maken, motor poetsen en vertroetelen en oplappen en dan komt alles voor wat betreft motor goed.

Schoonmoes is idd even schrikken, maar ben geloof ik de enige. Ok, mijn moeder schrok ook heel erg, Zit in de familie denk ik... ben blij dat ze zelf heel positief is enzo ("Ja, ik ga niet dood hoor, het net dure kronen laten plaatsen " ) en René heeft ook zoiets van 'ja, kut, zal wel, afwachten maar', maar woensdag wordt haar borst afgezet! Da's niet niets
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:36:11 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66680410
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:33 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ach ja...een avondje profielen van mannen doorstruinen leert dat de meesten ook echt geen idee hebben, en dat er duidelijk een reden is dat ze vrijgezel zijn...maar ik hoor van vrouwen wel dat ze snel iets van 200 berichtjes hebben...tja, da's dan ook niet echt meer serieus te nemen, natuurlijk

In mijn ervaring stellen de leuke, zelfverzekerde vrouwen zich helemaal niet zo afwachtend op...
Ik krijg ook altijd berichtjes van mannen, ook zo sneu .
Of van vrouwen die totáááál niet aan m'n zoekprofiel voldoen. "Lees mijn tekst even," denk ik dan . Volgens mij sturen die mannen naar alle vrouwen een standaardberichtje in de hoop dat er één is die hapt. Maar als je iemand echt leuk vindt, dan moet je echt een persoonlijk berichtje sturen, waarmee je ook laat zien dat je haar tekst gelezen hebt. Daarmee sorteer je veel meer effect .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:37:45 #143
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66680446
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:25 schreef laziness het volgende:
Gooit mijn 'collega' net een vakliteratuur blaadje op mijn bureau met een artikel over relaties op de werkvloer
Humor
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:41:01 #144
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66680531
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:36 schreef Viking84 het volgende:

Ik krijg ook altijd berichtjes van mannen, ook zo sneu .
Of van vrouwen die totáááál niet aan m'n zoekprofiel voldoen. "Lees mijn tekst even," denk ik dan . Volgens mij sturen die mannen naar alle vrouwen een standaardberichtje in de hoop dat er één is die hapt. Maar als je iemand echt leuk vindt, dan moet je echt een persoonlijk berichtje sturen, waarmee je ook laat zien dat je haar tekst gelezen hebt. Daarmee sorteer je veel meer effect .
dat idee krijg ik ook, ja...mannen die elke dag naar alle nieuwe aanmeldingen hetzelfde berichtje sturen...statistisch gezien zou er dan wel haast één moeten reageren, is ongetwijfeld de theorie...de praktijk is anders, vermoed ik...

maar goed, ik kreeg ook berichtjes van alleenstaande, werkeloze moeders van 3 kinderen van ruim in de 40...dus dat geldt niet exclusief voor mannen
pi_66680636
quote:

Ik lees je stukjes en ik zit nu met tranen in mijn ogen. En ik zit verdorie op mijn werk!

Wat verdrietig dat het nu allemaal zo dichtbij komt. Een onafwendbaar, beklemmend iets. En zo ontzettend oneerlijk... Ik denk ook regelmatig aan jullie en ik wil jullie heel veel sterkte wensen. (En je hoeft je niet opgelaten te voelen hoor!! Als we met onze woorden ook maar een klein lichtpuntje kunnen vormen in deze klotesituatie, doen we dat met alle liefde)

En wat betreft herinneringen, mijn nichtje was 3 toen mijn vader overleed en ze begreep het toen ook heel goed en nu (ze is 12) kan ze zich ook nog veel van hem herinneren. Mijn zus is daarom ook heel blij dat ze haar overal bij betrokken heeft (ze was erbij toen hij overleed, ze is bij de begrafenis geweest, enz.). Ze vond dat ook totaal niet eng ofzo, het was juist ontzettend ontroerend om te zien hoe zij ermee omging. Opa nog een kusje geven, een tekening in de kist leggen... (sorry, hier wil jij natuurlijk nog helemaal niet mee bezig zijn). Het maakte het voor ons ook wat dragelijker ofzo. Ik hoop dat het voor Dean ook zo werkt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:45:58 #146
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66680648
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:15 schreef kwakveense het volgende:

[..]

toen m'n oma doodging heeft m'n reisverzekering alles betaald en geregeld voor me, best ideaal.....

blegh, buikpijn en lamlendig.

en vrijdag heb ik een gala en dan moet het beter zijn...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:49:01 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66680722
Ik heb vandaag geen zin om te werken En dat vind ik toch zo slap van mezelf.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:49:38 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66680739
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
. Is het gisteren nog goed gegaan trouwens?
Niet meer actief op Fok!
pi_66680781
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, het doet pijn maar zaterdag ga ik met een mede Diversion900 rijder de kappen solderen en in orde maken, motor poetsen en vertroetelen en oplappen en dan komt alles voor wat betreft motor goed.
Dat klinkt al positiever dan gister.
quote:
Schoonmoes is idd even schrikken, maar ben geloof ik de enige. Ok, mijn moeder schrok ook heel erg, Zit in de familie denk ik... ben blij dat ze zelf heel positief is enzo ("Ja, ik ga niet dood hoor, het net dure kronen laten plaatsen " ) en René heeft ook zoiets van 'ja, kut, zal wel, afwachten maar', maar woensdag wordt haar borst afgezet! Da's niet niets
Ze klinkt als mijn zus, die is ook zo nuchter en onbewogen.
En bij haar gaat het inmiddels goed. Ik duim dat het bij je schoonmams meevalt.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:52:03 #150
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66680811
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Is het gisteren nog goed gegaan trouwens?
Ja. Lief dat je er naar vraagt.
pi_66680833
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
nog even en je mag op vakantie

ff doorbijten

en idd, VIk vroeg het al,en je had ook al antwoord gegeven, maar fijn dat 't nog goed is gegaan
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:54:43 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66680868
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nog even en je mag op vakantie

ff doorbijten

en idd, VIk vroeg het al,en je had ook al antwoord gegeven, maar fijn dat 't nog goed is gegaan
Heb jij je eigenlijk al ingesmeerd met iets tegen spierpijn en blauwe plekken? Ik weet even niet meer hoe het heet, het is een homeopatisch cremetje dat je gewoon bij het Kruitvat kunt kopen dat bij mij altijd wonderen doet in dit soort situaties.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:56:53 #153
244125 laziness
pi_66680920
Tegen blauwe plekken gebruik je arniflor
pi_66680929
SRL-gelei
Ja doei.
pi_66680937
Ik zou het heel fijn vinden als er kinderen op een uitvaart zijn. Dat klinkt misschien gek uit mijn mond, maar kinderen zorgen voor een ontspannen sfeer. En ze hebben meestal prima in de gaten dat ze zich moeten gedragen op bepaalde momenten. Als iemand het even te zwaar heeft, even overmand wordt door verdriet, is het heerlijk om even een kind op schoot te nemen en daar wat tegen te praten. Gewoon, om even met iets anders bezig te zijn dan je eigen verdriet. En misschien onthouden ze er wel iets van, zolang je ze niet met hun neus in de kist drukt, lijkt het me niet traumatiserend te werken. Wat ik wél storend vond, was mijn tante die bij de begravenis van mijn opa overal foto's van wilde maken. Foto's van de mensen die bij de kist stonden (te huilen) etc. Ze hing bijna in de kist om een foto van mijn dode opa te maken. Sorry maar dan ga je bij mij te ver. Er is haar vriendelijk verzocht om de camera alleen op haar eigen kinderen te richten

Heb zelf al meerdere begravenissen mee moeten maken, veel mensen in mijn omgeving zijn de afgelopen jaren gestorven en er staat er alweer eentje op het programma. Je went er nooit aan.

Zo, en het vrolijke nieuws: ik moet naar de orthopeed voor mijn knie, de huisarts denkt aan een gescheurde meniscus . Oh joy.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:59:04 #156
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66680967
Vief ondanks dat je me een rare vind
pi_66680990
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:57 schreef Chicolate het volgende:

Zo, en het vrolijke nieuws: ik moet naar de orthopeed voor mijn knie, de huisarts denkt aan een gescheurde meniscus . Oh joy.
da's mooi kut

Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:04:10 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66681102
quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:05:28 #159
244125 laziness
pi_66681142
Chico dat is mooi klote dan!
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:18:01 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66681456
Haai!

Vivi: en . Wat schrijf je er mooi over en wat is je mams toch een wonderbaarlijk mens! Dat wou ik toch even kwijt, ondanks dat het onderwerp gesloten was Ik denk veel aan jullie. Joe strong wan

En nog een knuf ook voor Chico en Mo, voor de auw.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:33:32 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66681895
Topic killaaaaahr!
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:34:09 #162
244125 laziness
pi_66681919
Nah het was de hele tijd al slow hoor Mariaatje
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:37:16 #163
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66682021
heej Tante Maria
pi_66682049
Mariaaa bedankt voor je lieve PM

Nyn ook trouwens
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:39:09 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66682073
Gelukkig Hoest met de meneer?

En hee neefje-lief *aai over de bol*

En no problemo, Mo!
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:52:06 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66682486
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

En no problemo, Mo!
Nu ben je wel een topickillah .

Ik ga eens een microwave appel maken en dan m'n kamer opruimen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:54:15 #167
244125 laziness
pi_66682557
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

En no problemo, Mo!
Ja wel oke. We doen gewoon normaal tegen elkaar op het werk en hebben nog geen tijd gehad om elkaar buiten het werk te zien sinds zondag.
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:54:35 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_66682564
Van die Supradyn tabletten krijg je best veel energie zo op de vroege ochtend
pi_66682629
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:54 schreef Adelante het volgende:
Welke? Kan ook wel een beetje gebruiken!
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:59:30 #170
3185 Adelante
To let it go now
pi_66682736
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Welke? Kan ook wel een beetje gebruiken!

Je neemt eens wat mee bij de AH
pi_66682805
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

*knip*
pffoei Vivi , ik zou zoveel dingen willen zeggen maar weet niet wat...

Heel erg veel sterkte te komende tijd met alles
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:04:02 #172
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66682915
Voor Vivi en haar mams en voor Motorbloempje en haar schoonmama en haar motor en haar auw en voor Chico en haar knie en voor Kwak met haar oren en voor iedereen hier omdat ik jullie allemaal geweldige vrouwen vind.
Prrrrr
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:04:12 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66682921
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:54 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja wel oke. We doen gewoon normaal tegen elkaar op het werk en hebben nog geen tijd gehad om elkaar buiten het werk te zien sinds zondag.
Beetje awkward of gaat het wel relaxt?
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:05:40 #174
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66682970
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:01 schreef progje het volgende:

[..]

pffoei Vivi , ik zou zoveel dingen willen zeggen maar weet niet wat...

Heel erg veel sterkte te komende tijd met alles
Thanks, ik had moeders net nog aan de telefoon en ze is het echt zat nu, zei ze. Ik snap het wel hoor, als je continue met een emmer onder je kin zit en omvalt als je even uit bed gaat. Ook krijgt ze nu iemand die 24/7 bij haar in huis is en dat háát ze, dus ze ging d'r oncoloog bellen om te vragen "wat wijsheid is". Ik weet het denk ik wel .

Wat voel ik me machteloos zeg, bah.

Chico, wat heb je uitgespookt?! Zal wel flink pijn doen lijkt me? Gaat het snel gebeuren?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2009 @ 11:05:48 #175
163650 Greys
pi_66682975
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:54 schreef Adelante het volgende:
Die heb ik net ook genomen! Een bruistablet met een eng geel kleurtje!
Duur spul zeg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:07:46 #176
3185 Adelante
To let it go now
pi_66683051
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Die heb ik net ook genomen! Een bruistablet met een eng geel kleurtje!
Duur spul zeg!
30 cent per tablet voor drie keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitaminen en mineralen, da's geen geld toch
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:09:41 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66683117
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Thanks, ik had moeders net nog aan de telefoon en ze is het echt zat nu, zei ze. Ik snap het wel hoor, als je continue met een emmer onder je kin zit en omvalt als je even uit bed gaat. Ook krijgt ze nu iemand die 24/7 bij haar in huis is en dat háát ze, dus ze ging d'r oncoloog bellen om te vragen "wat wijsheid is". Ik weet het denk ik wel .

*knuffel*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2009 @ 11:10:18 #178
163650 Greys
pi_66683135
Viev, mwwwwwwwwah!
Ik ben er voor je als je me nodig hebt. Maar dat weet je.
En ik kan me ook voorstellen dat je moeder dit zat is, dit is só not her natuurlijk, so not glamourous met die emmer Nou ja, je weet wel wat ik bedoel....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 11:10:45 #179
70532 loveli
N
pi_66683146
quote:

[..]

Chico, wat heb je uitgespookt?! Zal wel flink pijn doen lijkt me? Gaat het snel gebeuren?
Geeeen idee of het ook bij jouw moeder helpt, ik weet dat gember kan helpen tegen overgeven (veel aangeraden aan zwangere vrouwen met erge ochtendmisselijkheid). Lapmiddel om het wat minder onaangenaam te maken, zeg maar. Bah. Wat een moeilijke tijd.
crap in = crap out
pi_66683159
quote:

[..]

Vivi wat moet het verschrikkelijk voor je zijn.. Je zou zoveel willen je doen voor je moeder, maar je kan niet veel meer doen dan er voor haar zijn en dat voelt gewoon als te weinig he..

Nogmaals een hele dikke knuffel
pi_66683184
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:59 schreef Adelante het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je neemt eens wat mee bij de AH
Ik heb Supradyn -- Energy, die werken ook als een idioot
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2009 @ 11:11:58 #182
163650 Greys
pi_66683191
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:07 schreef Adelante het volgende:

[..]

30 cent per tablet voor drie keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitaminen en mineralen, da's geen geld toch
Ik had twee buisjes voor 17 euro
Ik heb het nog niet omgerekend. Die van mij was geel met een paarse band, die verpakking.
Ook Supradyn, maar dan een andere variant denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:12:28 #183
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66683205
quote:

[..]

ik vind het moedig dat ze de stap naar euthanasie durft te nemen. Bij ons ook veel besproken met m'n oma, maar om echt de stap te nemen, dat vergt nogal wat.

Woont je moeder ver van je vandaan?
pi_66683213
Moblo
Wat een shit dag voor jou ook gisteren... Zo komt alles ook weer lekker tegelijk..

Doe vandaag wel even rustig aan he!
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:13:18 #185
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66683236
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
Viev, mwwwwwwwwah!
Ik ben er voor je als je me nodig hebt. Maar dat weet je.
En ik kan me ook voorstellen dat je moeder dit zat is, dit is só not her natuurlijk, so not glamourous met die emmer Nou ja, je weet wel wat ik bedoel....
Nou, inderdaad, precies wat jij zegt. Ik zou het dan ook egoistisch vinden om haar te zeggen dat ze
"dat" nog niet moet doen.
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 11:15:32 #186
70532 loveli
N
pi_66683290
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:07 schreef Adelante het volgende:

[..]

B-vitamines staan erom bekend dat ze energie vrijmaken. Wat er verder in dat spul zit maakt niet heel veel indruk op me, ik denk dat een goed vitamine-B complex net zo nuttig is.

De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid is wat je nodig hebt om te functioneren, dus zodat je net geen scheurbuik krijgt, je tanden in je mond blijven en je haar niet uitvalt. Als je meer neemt dan dat, heb je er wel baat bij. Krijg je minder dan de ADH binnen, dan heb je een probleem.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2009 @ 11:15:37 #187
163650 Greys
pi_66683294
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:23 schreef Abbadon het volgende:

[..]

En dit is slecht en omdat......?
quote:
Je hebt staan bekken met een oninteressant type?
Shame on you!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:15:56 #188
14746 k_i_m
pi_66683303
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:13 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, inderdaad, precies wat jij zegt. Ik zou het dan ook egoistisch vinden om haar te zeggen dat ze
"dat" nog niet moet doen.
Maar het is ook niet zo gek dat je er gevoelsmatig eigenlijk minder achter staat dan je eigenlijk wil toegeven .
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:17:14 #189
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66683344
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Geeeen idee of het ook bij jouw moeder helpt, ik weet dat gember kan helpen tegen overgeven (veel aangeraden aan zwangere vrouwen met erge ochtendmisselijkheid). Lapmiddel om het wat minder onaangenaam te maken, zeg maar. Bah. Wat een moeilijke tijd.
Dat had ik ook al voorsgesteld, maar ze heeft al de zwaarste anti-misselijkheid meds die er zijn, en zelfs die doen niks meer. En ik denk ook niet dat ze het zou binnenhouden .

Maar lief dat je meedenkt .

En ze woont idd nogal ver weg, ik in Zeist en zij in Beverwijk. En ik heb ook nog eens geen auto dus dat is best een onderneming, vooral als je met een kleintje zit. Wel rot idd, anders was ik elke middag bij 'd'r langs gegaan om 'r te helpen. En logeren bij d'r trekt zij weer niet omdat Dean gewoon te druk is om een paar dagen om zich heen te hebben, hoe lief ze hem ook vindt hoor. En S. kan ook niet steeds vrij nemen, die heeft net al voor mij moeten zorgen .
pi_66683347
quote:
Chickie, lig daar niet teveel wakker van. Een gescheurde meniscus is echt de piece of cake onder het knieenleed! Het doet pijn zolang dat loszittende flupje meniscus er nog zit, dat irriteert en doet vaak zelfs flink pijn.
Wat ze doen bij gescheurde meniscus: kijkoperatie, losgescheurde stukje eraf knippen. Je kunt dat kleine stukje best missen, je meniscus blijft het prima doen, en de irritatie is weg. Meestal is de revalidatietijd zolang als nodig is om je kniegewricht weer soepel te maken na een kijkoperatie: week of 4.
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:19:52 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66683423
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

*horrorverhaal*
*ril*
Dit klinkt helemaal niet als een piece of a cake!
Ohja, werken
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:20:45 #192
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66683446
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Maar het is ook niet zo gek dat je er gevoelsmatig eigenlijk minder achter staat dan je eigenlijk wil toegeven .
Klopt, en aan de andere kant heb ik ook het "Get it over with gevoel". . Omndat ik af wil van dat zwaard van Damocles wat al de hele tijd boven mijn hoofd bungelt. Ik voel me al een elastiekje wat te ver is uitgerekt, ofzo, ik wil weer terugspringen en laat dat verdriet dan ook maar daadwerkelijk komen, en daarmee de ontspanning, ofzo.

Natuurlijk wil ik het aller, allerliefste dat ze als bij toverslag weer beter is maar dat is helaas geen optie.
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:21:19 #193
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66683465
Nog even een eetlijstje om er even wat ontopics in te gooien:
o. 2 volkorenbrood met jam + vegapasta
t. appel + 2 plakken ontbijtkoek
l. geen idee - ik ga eten bij een school in de buurt
t. groente met mayo
t. kiwi
d. brood
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:22:56 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66683523
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef Vivi het volgende:

[..]

Klopt, en aan de andere kant heb ik ook het "Get it over with gevoel". . Omndat ik af wil van dat zwaard van Damocles wat al de hele tijd boven mijn hoofd bungelt. Ik voel me al een elastiekje wat te ver is uitgerekt, ofzo, ik wil weer terugspringen en laat dat verdriet dan ook maar daadwerkelijk komen, en daarmee de ontspanning, ofzo.

Natuurlijk wil ik het aller, allerliefste dat ze als bij toverslag weer beter is maar dat is helaas geen optie.
Dat dubbele gevoel maakt het misschien nog wel het moeilijkst. Mijn advies: probeer er niet te veel bij stil te staan en accepteer je gevoelens zoals ze komen. Alle gevoelens zijn normaal en op z'n plaats.
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:24:43 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66683600
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Shame on you!
Nou het is best wel snel . Vrijdag iemand onlin treffen, zaterdag meeten, zaterdagavond zoenen . Mijn snelste keer was dinsdag iemand treffen, zaterdag ontmoeten en van zoenen kwam het niet . En zelfs dat vond ik nog te snel. Wil toch wel een week of 2 chatten en mailen eerst voor ik iets afspreek .
Niet meer actief op Fok!
pi_66683607
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

*ril*
Dit klinkt helemaal niet als een piece of a cake!
Ohja, werken
Het blijft natuurlijk rot, maar vergeleken met kraakbeenschade of sechte banden is het echt een makkie en kun je erna razendsnel weer op niveau sporten.
pi_66683625
quote:

[..]

Dat begrijp ik heel goed...
Mijn neef heeft een ongeluk gehad.. en lag daarna in coma.. na 2 weken kwamen ze er achter dat hij toch echt hersendood was...toen hebben ze toch nog 1 week wat extra onderzoeken gedaan, maar helaas er was echt geen hoop meer.. Toen is besloten de beademing te stoppen (daar was ik ook bij )
Ik weet nog dat ik op het moment dat hij overleden was een soort van rust over mij heen kreeg.. ja natuurlijk ook enorm veel verdriet, maar ook de rust dat hij nu in ieder geval rust had....
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 11:25:46 #198
70532 loveli
N
pi_66683654
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk rot, maar vergeleken met kraakbeenschade of sechte banden is het echt een makkie en kun je erna razendsnel weer op niveau sporten.
Wat heb jij precies en hoe gaat het met je knie?
crap in = crap out
pi_66683693
quote:

[..]

Je voelt je natuurlijk ook volkomen hulpeloos en machteloos! Het lijkt me ook zo erg om iemand zo te zien lijden. Pijn zien hebben. Hoe graag je dan iemand ook bij je zou willen houden, je wilt tegelijk ook dat dat ophoudt.
pi_66683711
Ik word heel erg misselijk als ik die Supradyn op m'n nuchtere maag slik. Sinds ik bijna in de auto gepuked heb daardoor, mijd ik die tabletten

O: Brintaaaa
T: Sneetje pindakaas
L: Twee sneetjes pindakaas
T: Appel
D: Aardappels in de oven, spitskool en valess

voor Vivi!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66683762
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou het is best wel snel . Vrijdag iemand onlin treffen, zaterdag meeten, zaterdagavond zoenen . Mijn snelste keer was dinsdag iemand treffen, zaterdag ontmoeten en van zoenen kwam het niet . En zelfs dat vond ik nog te snel. Wil toch wel een week of 2 chatten en mailen eerst voor ik iets afspreek .
Dat laatste zou ik anders doen denk ik. Iemand kan in het echt wel heel anders zijn dan op papier. Dat kan je maar het beste zo snel mogelijk weten.

Zoenen in portiekjes is spannend.
pi_66683796
Lijstje van gisteren was best gezond, alleen 's avonds bij mijn vriendin was er chocolade... en ik ben ongesteld.. geen goede combinatie dus .. niet echt een top gezonde dag gisteren..

Vandaag:

O: allbran + halfvolle melk
T: niks heb ff geen trek
L: salade van tomaten + kidney beans + avocado + sjalotje
T: 10 pinda's + 125 gram 0% vet yoghurt
D: peultjes met tja.. kip denk ik
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:30:44 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66683862
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef progje het volgende:

[..]

Dat begrijp ik heel goed...
Mijn neef heeft een ongeluk gehad.. en lag daarna in coma.. na 2 weken kwamen ze er achter dat hij toch echt hersendood was...toen hebben ze toch nog 1 week wat extra onderzoeken gedaan, maar helaas er was echt geen hoop meer.. Toen is besloten de beademing te stoppen (daar was ik ook bij )
Ik weet nog dat ik op het moment dat hij overleden was een soort van rust over mij heen kreeg.. ja natuurlijk ook enorm veel verdriet, maar ook de rust dat hij nu in ieder geval rust had....
, dat is ook heftig zeg! Fijn dat jullie dat niet raar vinden, ik voel me er soms best schuldig om, alsof ik 'r dood zou willen!
pi_66683865
Ik ga vanavond hier naar toe: http://www.ssba.nl/page.ocl?pageid=3&ev=34091

Ben benieuwd.
pi_66683978
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat heb jij precies en hoe gaat het met je knie?
Beschadigd kraakbeen aan de bovenkant en slappe banden aan de binnenkant.
Ik merk dat, nu ik mijn quadriceps flink train, de pijn in mijn knie minder wordt en sneller wegtrekt. Jammer dat je er zulke lelijke bovenbenen van krijgt
Ik blijf het in de gaten houden; als mijn knie gevoelig is, ga ik niet hardlopen uit angst iets te forceren. En ik koel na lopen en spinnen mijn knie vaak even met een icepack.
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:33:47 #206
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66683980
Lijkt me mooi, Co!
pi_66683985
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

, dat is ook heftig zeg! Fijn dat jullie dat niet raar vinden, ik voel me er soms best schuldig om, alsof ik 'r dood zou willen!
Dat is wel fijn aan Fok! hè! Je merkt dat mensen in wezen allemaal hetzelfde zijn en dan voel je je raar genoeg toch getroost en/of begrepen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:34:42 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66684019
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef conleche het volgende:
Ik ga vanavond hier naar toe: http://www.ssba.nl/page.ocl?pageid=3&ev=34091

Ben benieuwd.
Ik ook. De vorm klinkt interessant en de beschrijving maakt mij niet veel wijzer om eerlijk te zijn . Vooral dit :"vol roestige, fysieke conversatie, onhandige duetten" uit de NYT intrigeert mij. Is het boeiend of zit je eerder met gekromde tenen in je stoel?
pi_66684117
voor Vivi.
Ik kan me niet voorstellen hoe je verdriet is, maar dat dubbele gevoel kan ik me heel goed voorstellen.
pi_66684165
En now for something completely different:

Planning voor vandaag Eetlijstje van gisteren:
O: brinta
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker 1 volkoren knackebrod met houmous
D: onbekend veel spinazie, gekookt aardappeltje en ei
T: handje amandelen

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: 2 gekookt ei
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: opkikker
D: pita broodje met fallafel en knofsaus
T: handje amandelen
pi_66684193
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ook. De vorm klinkt interessant en de beschrijving maakt mij niet veel wijzer om eerlijk te zijn . Vooral dit :"vol roestige, fysieke conversatie, onhandige duetten" uit de NYT intrigeert mij. Is het boeiend of zit je eerder met gekromde tenen in je stoel?
Precies het gevoel dat ik er ook bij had! Ik zal het je vanavond laten weten!
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:41:48 #212
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66684284
dat dubbele gevoel herken ik heel erg goed Vivi!

Op een gegeven moment was ik het compleet zat met m'n oma. Elke keer als ik haar weer sprak was het weer afscheidnemen, en dat vergt emotioneel zoveel. En ze ging maar niet dood....En toch wil je ook niet dat ze dood gaat.

En dan was dit nog maar (dat klinkt ook gek) m'n oma, met je moeder moet het nog heel anders zijn. En m'n oma was oud, en wou zelf graag dood etc.
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:42:29 #213
244125 laziness
pi_66684303
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Beetje awkward of gaat het wel relaxt?
Het gaat wel relaxt. We vermijden geen onderwerpen over buiten het werk om maar te zorgen dat collega's het niet horen o.i.d.
Verder mailen we tijdens werktijd

Viev

Chico, het ergste aan zo'n meniscus operatie is het feit dat je niet knockout bent en kan horen wat ze doen
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:44:22 #214
244125 laziness
pi_66684369
Lijstje:

O twee witte boterhammen met pate
T vitalu cracker
L vier bruine boterhammen met pindakaas en filet americain
T cup a soup
D taco's
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:47:29 #215
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_66684459
Vivi
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet gewoon effe niks beters te zeggen dan kut. KUT. Met een hoofdletter K. en een hoofdletter U. en een hoofdletter T. En godverdomme.
Dat
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66684734
Oh, het is trouwens balen: ik merk dat het veel invloed heeft op mijn gewicht of ik drink of niet Ik denk dat ik me vanaf nu maar ga beperken tot alcohol in het weekend

De lijst voor vandaag:
O: restje opgebakken rijst
T: amandelen
L: broodje hummus of paprikapuree
T: sinaasappel, kiwi
T: sinaasappel, appel
T: broodje
S: spinnen
D: enkel iets van groente; heb meestal niet zo'n trek na het spinnen
T: stukje pure choco, glas kersensap
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:58:10 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66684786
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik anders doen denk ik. Iemand kan in het echt wel heel anders zijn dan op papier. Dat kan je maar het beste zo snel mogelijk weten.

Ik wil voordat ik ga daten toch wel een beetje kunnen beoordelen of het een kans van slagen zou kúnnen hebben en daarvoor moet ik eerst wel het eea van iemand weten . Maar idd, of het echt klikt weet je pas als je elkaar irl ziet, dus daar moet je niet te lang mee wachten .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:59:30 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66684833
Ik voel me bijna schuldig dat ik doorkwebbel over lichtvoetige onderwerpen nu .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:02:22 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66684910
Lijstje van gisteren (hongerdag!):

O: snee brood met ham, snee brood met kaas
L: bakje yoghurt met cupje jam erdoor
T: snee brood met pindakaas
T2: zo'n koekreep met appelvulling, ben de naam kwijt!
D: uit eten met vriendje (kleine dingetjes vieren! niet erg awesome collective, I know!) bij de Argentijn; erg lekker maar vandaag betaal ik de prijs aan opgeblazenheid Eens denken of ik alles nog weet: vooraf mini-empanadaatje, hoofdgerecht 'magere' steak (225 gr was de kleinste die ze hadden ) met gegrillde groenten en wat franse frietjes (merendeel aan vriend voeren ftw!) en twee cola. We hadden allebei ook een craving naar ijs dus zijn we achteraf naar de Swirls gegaan omdat we onze trein toch al gemist hadden Nou, van die craving ben ik ook weer af voor voorlopig

Planningslijstje voor vandaag:
O net op: twee sneetjes brood met gekookte gelderse worst
L: snee brood met iets (worst ofzo)
T: snee brood met iets (heb pas laat les dus moet mezelf op één of andere manier voeden ), en/of banaan.
D: iets in de trein, misschien een krentenbol ofzo
T: thuis nog wat warms, denk aan soep als mn moeder dat heeft. Of een kliekje ofzo.

Mijn lijstjes rocken niet erg, maar gelukkig heb ik donderdag en vrijdag wel weer een ritme
pi_66685054
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:59 schreef Viking84 het volgende:
Dat zou ik niet doen. Bovendien: de liefde van je leven vinden......noem dat maar lichtvoetig!!
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:20:42 #221
14746 k_i_m
pi_66685583
Goddamnit. Afgewezen worden voor een simpele administratieve baan. Watskebeurt? .
In my life
Why do I smile
pi_66685604

kus derop
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:21:23 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66685608
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:20 schreef k_i_m het volgende:
Goddamnit. Afgewezen worden voor een simpele administratieve baan. Watskebeurt? .
Je bent overgekwalificeerd blijkbaar...
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2009 @ 12:21:50 #224
163650 Greys
pi_66685617
quote:
Doe niet zo gek
Ik denk niet dat Viev het waardeert als we hier allemaal met ingehouden adem gaan zitten wachten en niets meer posten tot zij weer nieuws heeft. En dat we dan allemaal OEHHH en OHHHHHH gaan zitten roepen als ze de nieuwe collectie van dat ultrahippe kinderkledingzaakje gezien heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66685627
quote:
pi_66685638
ik heb me aan een pakje kipnoodles vergrepen

Lijstje tot nu toe

O: 2 rijstwafels
T: 1 rijstwafel
L: pitabroodje met wat creme fraiche/bieslook ertussen
L: kipnoodles met wat champignons

Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2009 @ 12:22:34 #227
163650 Greys
pi_66685648
quote:
Gaven ze een reden?
Ben je te oud? Te duur? Te slim?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:22:35 #228
14746 k_i_m
pi_66685649
Geen idee. Ik heb teruggemaild, dat het voor mijn reïntegratie noodzakelijk is de reden te weten . Ben benieuwd of ze mijn cv nog heeft of dat ze wat moet verzinnen. Want dat standaard antwoord daar kenne we niks mee natuurlijk .
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:24:05 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66685700
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:22 schreef k_i_m het volgende:
Geen idee. Ik heb teruggemaild, dat het voor mijn reïntegratie noodzakelijk is de reden te weten . Ben benieuwd of ze mijn cv nog heeft of dat ze wat moet verzinnen. Want dat standaard antwoord daar kenne we niks mee natuurlijk .
Kut Kim! Maar bovenstaande is wel slim
pi_66685736
Balen, Kim Maar heb je nu al gesolliciteerd bij de Jellinek?
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:27:27 #231
14746 k_i_m
pi_66685801
Nee, dat heb ik niet gedaan. Omdat mijn wederhelft een beetje angstig werd bij het idee dat er agressieve mensen aan de balie zouden kunnen staan. Ik ga natuurlijk ook niet met plezier naar mijn werk als ik weet dat hij zich thuis op zit te vreten .
In my life
Why do I smile
pi_66685816
quote:
Bij zo'n bedrijf WIL je niet eens werken.
pi_66685828
Jammer! Is natuurlijk wel een goede reden, maar het leek me wel wat, voor zo'n vervaarlijkerd als jij
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:31:01 #234
14746 k_i_m
pi_66685911
Het leek mij ook leuk. Maargoed, er komt wel weer wat anders voorbij.
In my life
Why do I smile
pi_66685953
Da's kut Kim!

Ik gooi er even een ontopic lijstje in:
O: brinta en een glas verse jus (ca. 150 ml)
T: koffie met melk, mandarijn
L: 2 br.br. met pindakaas, stuk komkommer en een glas optimel (ca. 200 ml)
T: handvol frambozen, mandarijntje, vitalinea (verspreid tussen nu en 17.30)
D: casa di mama
T: misschien een chocolaatje bij de thee?
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:32:29 #236
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66685955
Zo, net heerlijk geluncht:
5 opscheplepels diverse groente + 5 aardappelkroketjes + lepel mayo + stukje kipfilet + vruchtenroomyoghurt

@Kim: ik denk dat je overgekwalificeerd bent. Of misschien zoeken ze een wat dienstbaarder type. Wel kut natuurlijk.
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:33:46 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66686004
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:27 schreef k_i_m het volgende:
Nee, dat heb ik niet gedaan. Omdat mijn wederhelft een beetje angstig werd bij het idee dat er agressieve mensen aan de balie zouden kunnen staan. Ik ga natuurlijk ook niet met plezier naar mijn werk als ik weet dat hij zich thuis op zit te vreten .
Volgens mij kunnen de "klanten" van een helpdesk anders ook flink tekeer gaan
pi_66686066
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
Klopt, mijn vriend is al eens met de dood bedreigd.
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:37:08 #239
14746 k_i_m
pi_66686098
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klopt, alleen staan die over het algemeen niet naast je bureau .
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:38:00 #240
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66686123
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:41 schreef AKnynke het volgende:
dat dubbele gevoel herken ik heel erg goed Vivi!

Op een gegeven moment was ik het compleet zat met m'n oma. Elke keer als ik haar weer sprak was het weer afscheidnemen, en dat vergt emotioneel zoveel. En ze ging maar niet dood....En toch wil je ook niet dat ze dood gaat.

En dan was dit nog maar (dat klinkt ook gek) m'n oma, met je moeder moet het nog heel anders zijn. En m'n oma was oud, en wou zelf graag dood etc.
Klopt! Is ook al een paar keer voorgekomen dat vrienden van haar iedereen optrommelden want "het zou toch niet lang meer duren". Kwamen we ter plaatse dan viel het weer mee, of ze knapte tóch weer op. Je wordt daar heel nerveus van, ofzo. Echt een emotionele achtbaan.
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:38:27 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66686139
Nog even ontopic tussendoor: ik heb nu al 1300 kcal gegeten Vijf aardappelkroketten én mayo én roomyoghurt én ontbijtkoek is helaas toch wat te veel van het goede. Vanavond maar even een halfuurtje op de crosstrainer. Dan kan ik tenminste normaal dooreten Gelukkig wil ik niet meer afvallen, anders zou er verder alleen nog maar sla op het menu staan vandaag.
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:39:14 #242
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66686161
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:22 schreef k_i_m het volgende:
Je zal wel te "zwaar"zijn bevonden (niet letterlijk he beeb ).

Ga je een IRO aanvragen?
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:39:55 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66686182
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee, maar bij backoffice moet je wel naar hun bureau toe. Dat deed jij toch eerst als werk, of herinner ik het me nu verkeerd?
pi_66686195
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even ontopic tussendoor: ik heb nu al 1300 kcal gegeten Vijf aardappelkroketten én mayo én roomyoghurt én ontbijtkoek is helaas toch wat te veel van het goede. Vanavond maar even een halfuurtje op de crosstrainer. Dan kan ik tenminste normaal dooreten Gelukkig wil ik niet meer afvallen, anders zou er verder alleen nog maar sla op het menu staan vandaag.
Ik dacht ook al: waar láát je het!!

Kim, das mooi kut dan!
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:40:09 #245
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66686198
quote:
Voor mij hoef je iig het niet te laten hoor!
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:41:18 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66686238
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ga maar niet bij het CWI werken .

Niet dat je dat wilt maar goed. Ik ben niet zo'n agressieveling, maar mensen bij het CWI zou ik soms graag over de balie willen trekken
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:41:43 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66686258
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:42 schreef laziness het volgende:

[..]

Het gaat wel relaxt. We vermijden geen onderwerpen over buiten het werk om maar te zorgen dat collega's het niet horen o.i.d.
Verder mailen we tijdens werktijd

Viev

Chico, het ergste aan zo'n meniscus operatie is het feit dat je niet knockout bent en kan horen wat ze doen
Ik was ook niet knockout maar ik kreeg wel een klein roesje en ik mocht mijn Ipod op! Had ook niet zo'n zin om naar dat gebik en geboor te luisteren .
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:41:44 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66686260
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij heb ik gisteren 2000 kcal op ofzo En ik wil nog wél afvallen Tis maar goed dat ik niet zó vaak uit eten ga oh gees. Ik had ook niet mentaal moeten gaan optellen Schone lei! Vandaag weer een dag. Balanzzzen
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:44:06 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66686333
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

Voor mij hoef je iig het niet te laten hoor!
Dat was me al duidelijk gemaakt idd .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:44:49 #250
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66686359
Mariaatje, lots of sjoegur in gekookte worst he!!!
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:44:55 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66686363
*zen* Maria *zen*
En het schijnt voor je metabolisme heel goed te zijn om iig één keer per week flink veel te eten

Toen ik nog in mijn "afvalperiode" zat ging ik ook minimaal 1x per week uit eten en nog steeds was ik binnen een half jaar 10 kg kwijt. En op normale dagen at ik zeker niet raar weinig ofzo. Het kan dus best.
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:45:35 #252
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66686383
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat was me al duidelijk gemaakt idd .
Ik denk ik zeg het zelf ook nog even voor het geval mijn alters niet serieus werden genomen .
pi_66686397
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik was ook niet knockout maar ik kreeg wel een klein roesje en ik mocht mijn Ipod op! Had ook niet zo'n zin om naar dat gebik en geboor te luisteren .
Met bikken&boren is dat wat anders, maar ik vond een kijkoperatie aan mijn knie echt leuk Die ruggenprik vond ik sowieso echt de grap van de eeuw Hè, wat heeft die arts daar nu beet? Oh, mijn been
En ik mocht op het scherm meekijken en dan liet 'ie zo zien van 'dit zijn je banden *peur peur* mooi elastisch hoor'

Noem mij maar raar
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:45:57 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66686401
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:44 schreef Tinkepink het volgende:
*zen* Maria *zen*
En het schijnt voor je metabolisme heel goed te zijn om iig één keer per week flink veel te eten

Toen ik nog in mijn "afvalperiode" zat ging ik ook minimaal 1x per week uit eten en nog steeds was ik binnen een half jaar 10 kg kwijt. En op normale dagen at ik zeker niet raar weinig ofzo. Het kan dus best.
Dan ga ik ook nog een keer uit eten deze week .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:46:06 #255
14746 k_i_m
pi_66686407
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, maar bij backoffice moet je wel naar hun bureau toe. Dat deed jij toch eerst als werk, of herinner ik het me nu verkeerd?
Klopt. Maar als er 1.80cm sjagerijnigheid naast je staat voor een stomme vraag hebben mensen over het algemeen toch niet zo'n behoefte om uit hun plaat te gaan. Heel gek. Gek ja.
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:47:12 #256
14746 k_i_m
pi_66686444
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je zal wel te "zwaar"zijn bevonden (niet letterlijk he beeb ).

Ga je een IRO aanvragen?
Een wat?
In my life
Why do I smile
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:47:56 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66686467
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:46 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Klopt. Maar als er 1.80cm sjagerijnigheid naast je staat voor een stomme vraag hebben mensen over het algemeen toch niet zo'n behoefte om uit hun plaat te gaan. Heel gek. Gek ja.
Heel vreemd inderdaad. Raar.
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:48:13 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66686478
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:44 schreef Vivi het volgende:
Mariaatje, lots of sjoegur in gekookte worst he!!!
Echt? Ik vond het qua 'textuur' nog best gezond aandoen Whoops. Ik ga maar weer eens proberen kipfilet te introduceren En vanmiddag neem ik dan wel pindakaas mee.
Thanks for the heads-up!
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:44 schreef Tinkepink het volgende:
*zen* Maria *zen*

Oh dat scheelt *zennnn* Nou, hopelijk heeft mijn metabolisme nu de goede geest gekregen dan! Nog een paar daagjes netjes eten en dan eind van de week de schade bekijken
pi_66686617
Maria, gekookte worst bevat ook veel slechte vetten. Beter van niet, dus.
Ik vond je diner gister (op de swirl na) best OK Zo'n klein empanadaatje, OK, niet voor elke dag, maar dat kan best een keer. En niet-te-vet vlees met groente is
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:57:00 #260
33954 ElisaB
pi_66686725
quote:

Vrijdagnacht online, maandag in het bos, vandaag de dag getrouwd
pi_66686728
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef loveli het volgende:

[..]

B-vitamines staan erom bekend dat ze energie vrijmaken. Wat er verder in dat spul zit maakt niet heel veel indruk op me, ik denk dat een goed vitamine-B complex net zo nuttig is.

De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid is wat je nodig hebt om te functioneren, dus zodat je net geen scheurbuik krijgt, je tanden in je mond blijven en je haar niet uitvalt. Als je meer neemt dan dat, heb je er wel baat bij. Krijg je minder dan de ADH binnen, dan heb je een probleem.
Ik kan ook wel wat energie gebruiken..
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:57:32 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66686742
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:53 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, gekookte worst bevat ook veel slechte vetten. Beter van niet, dus.
Ik vond je diner gister (op de swirl na) best OK Zo'n klein empanadaatje, OK, niet voor elke dag, maar dat kan best een keer. En niet-te-vet vlees met groente is
*schrapt gekookte worst van future lijstjes* ik denk dat het dat 'gekookte' is wat het gezonder aan doet doen

Ik vond dat ik het (op de swirl en de cola na ) inderdaad ook best netjes had gedaan voor een uit-eten-gebeuren Maar toen ging ik in mn hoofd tellen en viel het tóch behoorlijk tegen Maar goed, vandaag weer met goede moed, en zonder verdere gekookte worst shizzle, en mét pindakaas en ehh. Dingesen! Iets wat voor avondeten moet doorgaan! (maaltijdsalades doe ik ook nooit meer, ik ging laatst eens op die verpakkingen kijken en da's HEUL niet mager!)
pi_66686843
Mijn B: pannenkoekjes @ 110 kcal per 100 gram, 1/5e daarvan
fruit + chocolade (110 kcal)
pizzapuntje (110 kcal)
soja shake (110 kcal/5)
gezond koekje (110 kcal)

= 374 kcal en ik moet nog een hele dag Hmpf.
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:01:43 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66686880
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:00 schreef P.F het volgende:
Mijn B: pannenkoekjes @ 110 kcal per 100 gram, 1/5e daarvan
fruit + chocolade (110 kcal)
pizzapuntje (110 kcal)
soja shake (110 kcal/5)
gezond koekje (110 kcal)

= 374 kcal en ik moet nog een hele dag Hmpf.
Ik snap je laatste opmerking niet zo. Zucht je omdat je nog zoveel moet eten?
pi_66686919
hey

ik ben nog best positief ingesteld, maar kan me op geen enkele manier concentreren op mn tentamen leren
vrijdag mag ik het gaan proberen en nou ja.. zoals het er nu naar uitziet wordt 't 'm niet.. kan nog geen woord onthouden
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:04:11 #266
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66686968
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
hey

ik ben nog best positief ingesteld, maar kan me op geen enkele manier concentreren op mn tentamen leren
vrijdag mag ik het gaan proberen en nou ja.. zoals het er nu naar uitziet wordt 't 'm niet.. kan nog geen woord onthouden
Heb je stiekem geen kleine hersenschudding opgelopen met je val? Ik zou het in elk geval wel even goed in de gaten houden.
pi_66686977
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik snap je laatste opmerking niet zo. Zucht je omdat je nog zoveel moet eten?
Ja, nog 1500 te gaan.. Ik ga nog een pak diepvries spinazie a la creme eten als D (189 kcal) maar dan moet ik er nog 1300.

Ik weet gewoon niet wat ik nog moet eten en ik heb ook geen trek
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:06:53 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66687057
alleen spinazie als avondeten lijkt me ook wat weinig PF!
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:07:20 #269
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66687072
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
Slecht? niets slecht aan hoor...in principe liever zo snel mogelijk afspreken en weten of er een klik is ipv oeverloos, eeuwenlang chatten...dat zorgt alleen maar voor verwachtingen, en hoe meer verwachtingen, des te kleiner is de kans dat de date daaraan voldoet...

...en met de wilde ik alleen maar zeggen dat ik gewoon een beetje een slet ben, soms
quote:
Shame on you!
ik bek alleen maar met interessante types uiteraard...
pi_66687073
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:04 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Heb je stiekem geen kleine hersenschudding opgelopen met je val? Ik zou het in elk geval wel even goed in de gaten houden.
ben nu wel aan het twijfelen.. ik kijk 't nog even een dagje aan, maar misschien anders maar even dokter opzoeken..

Irish Bastard heeft namelijk precies dezelfde klachten en waar hij gisteren de grap maakte

"als we nu samen studievertraging aan gaan vragen gelooft niemand ons meer " begin ik die grap steeds minder leuk te vinden

Het zal allemaal wel los lopen en dingen DOEN kan ik allemaal nog wel (dus zo maar wat studiedingen DOEN dan) maar leren zit er vandaag even niet in..
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:07:48 #271
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66687087
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja, nog 1500 te gaan.. Ik ga nog een pak diepvries spinazie a la creme eten als D (189 kcal) maar dan moet ik er nog 1300.

Ik weet gewoon niet wat ik nog moet eten en ik heb ook geen trek
Maak het jezelf makkelijk en eet dan iets calorierijks bij de spinazie: aardappelpuree en vissticks is natuurlijk een klassieker bij spinazie. Toetje erbij. Vanmiddag nog wat lekkers eten. Klaar.
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:08:08 #272
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66687103
quote:

[..]

eens...met beide opmerkingen!
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 13:08:33 #273
70532 loveli
N
pi_66687119
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Vrijdagnacht online, maandag in het bos, vandaag de dag getrouwd
crap in = crap out
pi_66687120
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
alleen spinazie als avondeten lijkt me ook wat weinig PF!
Hm.. Ja en zilvervliesrijst of zo! Maar ik zit altijd al vol na 3 happen rijst.
pi_66687276
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Maak het jezelf makkelijk en eet dan iets calorierijks bij de spinazie: aardappelpuree en vissticks is natuurlijk een klassieker bij spinazie. Toetje erbij. Vanmiddag nog wat lekkers eten. Klaar.
Ja, maar ik wil ook weer gezond eten dus het is even nadenken.. (Al die koekjes waren voor school, ik had geen keuze !)

Ik heb dit gemaakt (pannenkoeken):
quote:
sojamelk 165
water 135
citroensap 5
becel dieet olie 3
boekweitmeel 50
bakpoeder 4
rijstmeel 50
zout 1
ahorn siroop 3
Was best lekker, alleen moet ik meer stroop en minder rest doen maar dat fix ik zo wel..

Gek dat ik in de zomer een paard op kan, maar dat ik elke winter 5-8 kilo afval doordat mijn trek/eetlust/levenslust weg is Slaat nergens op, dus ik heb mijzelf ook vaak gedwangvoederd maar dan kotste ik het weer uit

Oh, ik ga wel een broodje Co maken!
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 13:14:28 #276
70532 loveli
N
pi_66687337
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:12 schreef P.F het volgende:
becel dieet olie
Why?
crap in = crap out
pi_66687358
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Why?
Daar zit omega 3 en 6 in, dat is goed voor je
Plus, ik heb een halve liter van dat spul, dat ga ik niet opeens weggooien omdat sommige mensen het niet zo een goed idee vinden? Kost allemaal geld
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 13:16:08 #278
70532 loveli
N
pi_66687417
En als je per se wilt eten, eet dan dingen waar je vrolijk van wordt. Vermijdt witmeelproducten, vette vis is een topper.
crap in = crap out
pi_66687480
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:12 schreef P.F het volgende:

Gek dat ik in de zomer een paard op kan, maar dat ik elke winter 5-8 kilo afval doordat mijn trek/eetlust/levenslust weg is Slaat nergens op, dus ik heb mijzelf ook vaak gedwangvoederd maar dan kotste ik het weer uit
Grappig! Volgens mij hebben de meeste mensen dat andersom. Ik ook. 's zomers kan ik de hele dag leven op salade en watermeloen, 's winters wi ik stoofvlees met aardappelpuree en dingen met kaas en mayo
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 13:19:08 #280
70532 loveli
N
pi_66687544
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:14 schreef P.F het volgende:

[..]

Daar zit omega 3 en 6 in, dat is goed voor je
Plus, ik heb een halve liter van dat spul, dat ga ik niet opeens weggooien omdat sommige mensen het niet zo een goed idee vinden? Kost allemaal geld
Omega 6 krijgen we al meer dan genoeg binnen. Becel is niet goed voor jou, wel voor Unilever. De omega-6 in becel is linolzuur, als we daar te veel van binnenkrijgen kan een omzettingsproduct daarvan minder prettige dingen veroorzaken.
crap in = crap out
pi_66687646
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Omega 6 krijgen we al meer dan genoeg binnen. Becel is niet goed voor jou, wel voor Unilever. De omega-6 in becel is linolzuur, als we daar te veel van binnenkrijgen kan een omzettingsproduct daarvan minder prettige dingen veroorzaken.
Oké maar mijn werkstuk gaat over dat het wel goed is en ik vind het wel goed en het voedingcentrum vindt het ook. Dus

Nee, serieus. Ik moet gewoon een een of ander kut verhaal ophangen over dat mijn pannenkoek awesome is met extra vitamine B12, B, E & omega 3 en 6. En dan ben ik er klaar mee..
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:21:39 #282
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66687653
quote:

[..]

Ach, ze zal het wel niet in onmengen eten. Gewoon flesje leegmaken en volgende keer normale olie kopen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:22:01 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66687669
Ik moet iets doen aan mn zelfbeeld geloof ik

Ik voel me een beetje een tientonner en denk altijd dat ik een spekkie ben enzo en dat ben ik ook best, maar minder erg dan ik mezelf voorhoud geloof ik Ik stond namelijk net voor een lange spiegel en toen dacht ik: "Heuj! Zo valt het best mee van de zijkant af!" Terwijl als ik voor een kleine spiegel sta, ik me een hangbuikzwijn voel Pumbaa in da house.

Note to self: lange spiegel kopen voor uitzet
pi_66687675
quote:

[..]

Maar er staat een gezonde-keuzeklavertje op!

pi_66687720
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik voel me een beetje een tientonner en denk altijd dat ik een spekkie ben enzo en dat ben ik ook best, maar minder erg dan ik mezelf voorhoud geloof ik Ik stond namelijk net voor een lange spiegel en toen dacht ik: "Heuj! Zo valt het best mee van de zijkant af!" Terwijl als ik voor een kleine spiegel sta, ik me een hangbuikzwijn voel Pumbaa in da house.

Stom hè, dat je zelfbeeld zich niet aanpast naar je afvallerijen
Ik vind mezelf vadsiger dan ooit, terwijl ik 12 kilo afgevallen ben
pi_66687751
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja! En ik kan er een gezonde keuze klavertje op plakken! Woohoo!
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:24:39 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66687769
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gezond voor de aandeelhouders en het personeel van Unilver en dus ook voor de Nederlandse economie. PF is maakt vaderlandslievende gerechten!
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 13:24:58 #288
70532 loveli
N
pi_66687787
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Oké maar mijn werkstuk gaat over dat het wel goed is en ik vind het wel goed en het voedingcentrum vindt het ook. Dus

Nee, serieus. Ik moet gewoon een een of ander kut verhaal ophangen over dat mijn pannenkoek awesome is met extra vitamine B12, B, E & omega 3 en 6. En dan ben ik er klaar mee..
De rest van je pannekoek ziet er prima uit, hoor. Ik zag gewoon een stokpaardje van me langsdraven

En als je nog eens een verslagje moet schrijven over gezonde vetten, dan is hier een kritische noot over Becel.
http://voeding.web-log.nl/voeding/2006/05/goed_voor_hart_.html
crap in = crap out
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:25:29 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66687816
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Stom hè, dat je zelfbeeld zich niet aanpast naar je afvallerijen
Ik vind mezelf vadsiger dan ooit, terwijl ik 12 kilo afgevallen ben
Nou ik ben dus niet echt afgevallen de laatste tijd, dit is mijn standaard zelfbeeld Ik vond mezelf met 65 kilo spekkie, en met 75 kilo ook, en nu met ongeveer 71.5 ook. Lange spiegels all around!
pi_66687846
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ja stom is dat!!
Ik herken het wel, ik was namelijk altijd 55 kilo @ 1.75.. En in 2 maanden was ik opeens 65 kilo @ 1.75 en daarna was ik opeens 72 kilo...En ik wurmde mij nog in maatje 34 en XS en voelde mij onzettend slank
Een jaartje later had ik door dat ik vadsig was..

Nou.. toen begon ik eenmaal af te vallen (tot 62 of zo) voelde ik mij nog steeds dik Zelfbeelden zijn bitches!
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:26:50 #291
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66687875
Ja hallo, 1.75 met 72 kilo is sowieso ook niet vadsig.
pi_66687876
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gezond voor de aandeelhouders en het personeel van Unilver en dus ook voor de Nederlandse economie. PF is maakt vaderlandslievende gerechten!
Ik heb studieboeken van het voedingscentrum, ik bewandel het obvious pad!
pi_66687895
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wel als dat in 3-4 maanden gebeurd! Dan ben je echt niet sexy&hot! Dan heb je een plofkop en een zwangere buik!

10 kilo in een maandje is niet mooi verdeeld, geloof mij!
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:28:31 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66687940
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat, inderdaad~!
Al kan ik me voorstellen dat als je gewend bent een uberslankie te zijn het wel even wennen is

Plus, bouw enzo. Ik ben vrij breed gebouwd ook, PFje volgens mij niet! Maar echt vadsig zal je niet geweest zijn denk ik hoor
  Vis een optie? woensdag 4 maart 2009 @ 13:28:56 #295
70532 loveli
N
pi_66687960
10 kilo in een maand vind ik een prestatie op zich!
crap in = crap out
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:29:14 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66687975
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:26 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb studieboeken van het voedingscentrum, ik bewandel het obvious pad!
En naar aanleiding van wat jij schrijft over je studie vermoed ik dat het obvious pad ook het meest gewaardeerde pad is bij jullie.
pi_66687989
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ongelooflijk hè. Temeer daar het gros van de mensheid daar serieus op afgaat.
Kritisch etiketten lezen FTW
pi_66687990
Nee 72 is ook niet veel! Maar mijn heupen zijn mini, mijn borsten zijn mini.. Moet je voorstellen dat je nu in 1 maand 10 kilo aankomt, dat vet verdeeld zich niet mooi over je hele lichaam of zo!
pi_66688015
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En naar aanleiding van wat jij schrijft over je studie vermoed ik dat het obvious pad ook het meest gewaardeerde pad is bij jullie.
Jup, ik moet er niet van afwijken want dan heb ik geen voldoende
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:30:17 #300
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66688027
Ik geloof gewoon niet dat jij in één maand 10 kilo bent aangekomen .
pi_66688059
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:28 schreef loveli het volgende:
10 kilo in een maand vind ik een prestatie op zich!
's ochtends 15 boterhammen nutella
's middags 10 boterhammen nutella + een pak Spaanse crackers
1 pak chocomel, 1 pak fristi.

Eventueel 's avonds nog een zak chips.

Tadaaa En honger dat ik had!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')