Die laatste zin klinkt een beetje alsof je op korte termijn van plan bent bij hem weg te gaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog steeds honger
En financiele crisis.. ben gvd 300E aan boodschappen kwijt, dat is inclusief blikvoer enzo... elke keer als zijn kinderen er zijn draai ik voor de kosten op.. wil ik niet meer, ik wil een aparte rekening... Hij ook wel maar wat is nou voor wie?
Ik woon bij zijn huis in.. WOZ, rioolrechten dat wil ik voor de helft meebetalen maar nieuwe trapbekleding niet.. da's nooit van mij en zal van mij, met verkoop van het huis, nooit voor mij zijn.
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Het was een luchtig garpje dearquote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, laten we daar op juichen
Haha, zo ernstig is het nou ook niet maar ik betaal sowieso de helft van de vaste lasten en dus veel te veel boodschappen
Aparte rekening gaan we dus deze week nog regelenNiks aan de hand dus eigenlijks maar ik heb nu niks meer op de lopende rekening en dat heb ik nou nog nooit gehad
Tink, nee, het gaat niet goed. Geestelijk wel, want haar humor en spirit waarmee ze iedereen om zich heen weet op te fleuren is een niet-aflatende bron van verbazing en bewondering voor mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe is het met haar? Houdt ze de moed er nog een beetje in? Lijkt de opleving door te zetten?
You're kiddin' right???quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:04 schreef sigme het volgende:
Ik lever gewoon alle inkomsten in bij mijn lief. En in ruil ervoor krijg ik zakgeld. Al jaren te weinig
![]()
Ben jij gek! Niet schamen, ik verbied het je!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja maar ik was gewoon te snel met ergeren
Wij gaan die rekening ook openen om uit eten te gaan, lekker hotelletje te pakken enzo.. dus da's alweer klaar![]()
![]()
Zo klein zijn mijn problemen dus... ik weet dat er grotere zijn en ik schaam mij
En wat Greys zegt: Verder hebben we óók een gezamenlijke rekening waar ik elke maand geld op stort en hij het dubbele van mijn bedrag. Daar betalen we de hypotheek, de boodschappen en al die hoerige rioolrechten, waterschapsbelasting, afvalstoffenheffing, WOZ enzo van.
datte
Nee hoorquote:
Wat mooi en lief dat Stan die video heeft gemaakt zeg..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tink, nee, het gaat niet goed. Geestelijk wel, want haar humor en spirit waarmee ze iedereen om zich heen weet op te fleuren is een niet-aflatende bron van verbazing en bewondering voor mij.
Maar fysiek gaat het erg, erg slecht. Zo slecht dat ze een datum voor euthanasie wil gaan prikken, binnenkort. Ze houdt totaal geen voedsel meer binnen, haar lever is ernstig vergroot en eergisteren is er 2,5 liter vocht uit haar buik gehaald met een drain. En de tumoren schieten als paddestoelen omhoog in d'r lijfje.
Ik zal d'r zo missen straks..zelfs de gesprekken waarvan je normaliter denkt "Pfff...jaahaaahhh, maaaahhh!"
Kutkloteziekte. Ik snap gewoon niet dat ze mensen op de maan kunnen zetten en niks aan die ziekte kunnen doen.
En Dean, hij is zo gek op oma en wil d'r elke dag bellen. Nu zal hij nooit op woensdagmiddag taartjes met oma kunnen gaan eten oid. En hij is nog te klein om hem echt iets uit te leggen, maar niet klein genoeg om niet te merken dat oma straks *weg* is. Ik probeer het wel hoor, vertellen dat oma ziek is en straks naar de hemel gaat, maar ik betwijfel of hij er ook maar iets van begrijpt.
Stan is wel echt mijn rots momenteel, dat is superfijn. Hij heeft een hele mooie film gemaakt over mijn moeder voor op d'r uitvaart en is een middag alleen bij haar geweest om haar te "interviewen". Ze heeft voor ons (ik en mijn broertje en Dean) ook nog allerlei dingen gezegd op video, maar die krijgen we "later" pas. Stan was helemaal geemotioneerd toen ie thuiskwam, zo lief.
Geeft niks joh, er valt ook niks nuttigs op te zeggenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef sigme het volgende:
Aargh wat is leven toch klote.
Sorry Vivi. Ik wou dat ik wat nuttigers kon zeggen.
Ik hoop dat MoBlo's schoonmoeder er beter af komt.
Weet je, dat helpt eigenlijk best welquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:12 schreef kwakveense het volgende:vivi, dat vind ik zó mooi van die film... meer kan ik eigenlijk niet zeggen tegen je. ik denk aan je, best vaak. maar ja, dat helpt niet echt he?
We hadden toevallig laatst een discussie over Dean wel of niet meenemen naar de uitvaart, aan de ene kant leek mij het "verwerkingsgewijs" misschien wel goed omdat het voor hem dan misschien beter te bevatten valt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:19 schreef loveli het volgende:
Vivi, ik krijg er kippevel van. Voor wat het waard is, ik was net drie toen mijn oma overleed. Ik heb nog best sterke herinneringen aan haar. Toen ze was overleden heb ik haar nog een kus en een knuffel gegeven en ik begreep het heel goed toen m'n moeder vertelde dat ze in de hemel was.
En zeker met de films die gemaakt zijn, maak je de herinneringen van Dean sterker. Zoals ik het me herinner is het voor een kind een stuk makkelijker om met sterfgevallen om te gaan. Voor jou ben ik blij dat je Stan hebt. Zo te horen doet hij precies de goede dingen voor jullie.
Waarom eet je niet wat dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou dan vertrek ik richting douche en naar bed..
Weltrusten lieve dames en heren
* uniekhoorn heeft nog steeds honger
Mooi, genoeg over jou. Dan gaan we het nu weer over mij hebbenquote:
heb je zin in je nieuwe baan of hik je er een beetje tegenaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:29 schreef sigme het volgende:
Volgende week haak ik af; bijlezen is geen optie bij dagen van 12 uur van huis.
De mengeling van onzin, zaken van leven en dood, ergernissen, problemen en af en toe iets over eten maakt dit een leuke reeks. Vind ik.
Lief gezegd van je!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:33 schreef Chicolate het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen Viev, zo mooi vind ik je stuk. Zit hier met kippenvel, van hoe vreselijk de situatie eigenlijk is, en van hoe mooi dingen als die video zijn. Sprakeloos gewoon, te zien aan het gebrek aan smileys in mijn post. Voel me niet verplicht om er iets over te zeggen, maar het doet me wat. Nu zal ik er ook over ophouden, zoals je vroeg.
bij de crematie van mijn oom waren er ook kindjes bij (zn nichtjes en neefje van zn vrouw's kant). Die kids waren wel verdreitig, maar vonden het ook fijn om erbij te zijn. En... eigenlijk was het vooral voor de volwassenen erg fijn dat ze er waren. Mn tante had er eentje op schoot, die haar helemaal heeft ondergesnotterd, maar ze zei later dat de het heel fijn vond als afleiding zeg maar, ze had dat kind vast, en was zelf daardoor heel sterk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
We hadden toevallig laatst een discussie over Dean wel of niet meenemen naar de uitvaart, aan de ene kant leek mij het "verwerkingsgewijs" misschien wel goed omdat het voor hem dan misschien beter te bevatten valt.
Maar Stan zei dat het hem geen goed idee leek omdat ie dan wordt geconfronteert met een hele boel volwassen emotie en verdriet waar ie nog geen raad mee weet.
Vind het heel moeilijk, zoiets.
Ik denk dat ik nu het meest neig naar niet meenemen, maar dan meer vanuit het oogpunt dat je dan zelf teveel wordt afgeleidt en geen ruimte kan en durft te geven aan het verdriet van dat moment.
Ik ben wel meegenomen (1, 2 en 6 jaar oud) en van de eerste twee kan ik me niks meer herinneren en van de laatste eigenlijk ook weinig, behalve dat ik enorm onder de indruk was van de kist die naar beneden zakte. Misschien is het juist voor jou prettig om hem mee te nemen omdat hij je een beetje kan troosten zonder dat hij het zelf weet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
We hadden toevallig laatst een discussie over Dean wel of niet meenemen naar de uitvaart, aan de ene kant leek mij het "verwerkingsgewijs" misschien wel goed omdat het voor hem dan misschien beter te bevatten valt.
Maar Stan zei dat het hem geen goed idee leek omdat ie dan wordt geconfronteert met een hele boel volwassen emotie en verdriet waar ie nog geen raad mee weet.
Ik denk dat ik nu het meest neig naar niet meenemen, maar dan meer vanuit het oogpunt dat je dan zelf teveel wordt afgeleidt en geen ruimte kan en durft te geven aan het verdriet van dat moment.
Hmm. De nieuwe baan is, denk & hoop ik, erg leuk. Hard werken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
heb je zin in je nieuwe baan of hik je er een beetje tegenaan?
Dit was een leuke spraakverwarringquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:37 schreef conleche het volgende:
Dat ging dus niet over jou, maar over uniekhoorn die honger had.![]()
I knowz! Daarom stelde ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat ging dus niet over jou, maar over uniekhoorn die honger had.![]()
Nou, troost je. Ik heb geen idee hoe ik je zou moeten bemoedigen. Echt nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:24 schreef Vivi het volgende:
Alleen ben ik altijd wel wat huiverig om dit soort stukjes te schrijven omdat ik dan bang ben dat jullie je opgelaten voelen of verplicht om ellenlange bemoedigende stukken te schrijven
Mooi, en misschien is het best een leuke periode weer, als je een beetje in dat ritme zit eenmaal.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. De nieuwe baan is, denk & hoop ik, erg leuk. Hard werken.
Maar ik zie wel op tegen zoveel van huis te zijn, zo lang. Een heel jaar, 32 uur. Ik ben nu 6 maanden thuis, en het verveelt me nooit.
Maar soit. Het moet gedaan worden. Als alles goed gaat kan ik volgend jaar weer kiezen voor vrijheid. En he, ik ben gezond, al mijn geliefden zijn gezond, het leven lijkt prachtig.
Niet doorslaan in het bijstellen van je image hoor!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:39 schreef conleche het volgende:
[..]
O fuck, het is half 12 geweest. How could I forget.![]()
Ik lees hem morgen wel (of niet, als je dr geen zin/tijd meer in hebt) ...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:41 schreef kwakveense het volgende:
ik heb nog steeds niet geblogdeerst maar eens foto's uploaden van mn camera naar de foto emmer
Weet je dat ik nooit echt bewust naar een begrafenis ben geweest?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben wel meegenomen (1, 2 en 6 jaar oud) en van de eerste twee kan ik me niks meer herinneren en van de laatste eigenlijk ook weinig, behalve dat ik enorm onder de indruk was van de kist die naar beneden zakte. Misschien is het juist voor jou prettig om hem mee te nemen omdat hij je een beetje kan troosten zonder dat hij het zelf weet?
Shhhhhht!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet doorslaan in het bijstellen van je image hoor!
Quequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:43 schreef Adelante het volgende:
Shhhhhht!
Zo liggend op bed op je buik met benen met slippies er aan hoeft echt niet achter een KPD link
Ik heb inmiddels niet genoeg handen meer om te tellen. Ik kan me niet eens meer voorstellen dat mensen van mijn leeftijd nog opa's en oma's hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet je dat ik nooit echt bewust naar een begrafenis ben geweest?Toen ik 5 was, overleed mijn overgrootvader. Maar die begrafenis was alleen maar leuk
Met achterneefjes en -nichtjes
FOK PR kwam eindelijk eens op tijd door veel te laat te leverenquote:
Owwwwwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
FOK PR kwam eindelijk eens op tijd door veel te laat te leveren
Ja, volgaarne!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:49 schreef conleche het volgende:
Ik heb mijn belofte al ingelost. Ik wil hem wel nog eens posten. Wil je dat?
Nee, nee! Vooral door blijven gaan, al post je het hele topic vol! Hoe kan iemand zich hierdoor nou opgelaten voelen? Heel veel sterkte! Ik heb dan niet de bemoedigende woorden, maar ik wil wel zeggen dat ik aan je denk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:24 schreef Vivi het volgende:
Alleen ben ik altijd wel wat huiverig om dit soort stukjes te schrijven omdat ik dan bang ben dat jullie je opgelaten voelen of verplicht om ellenlange bemoedigende stukken te schrijven. Dat moeten jullie echt niet zo voelen hoor, het is al genoeg als ik het ff kwijt ben en dit is helaas momenteel nu mijn realiteit. Maar zoals Greys zegt, dat ze me bewondert enzo, dat hoeft helemaal niet want ik doe helemaal niks bijzonders, behalve zo normaal mogelijk te blijven functioneren, voor mijn kind en ook voor mezelf en voor mijn moeder, want niemand is er bij gebaat als ik gillend rondjes ga rennen ofzo
.
Dus over tot de orde van de dag maar weer.
Ik heb er nog drie. Waarvan er eentje kanker heeft in een vergevorderd stadium.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels niet genoeg handen meer om te tellen. Ik kan me niet eens meer voorstellen dat mensen van mijn leeftijd nog opa's en oma's hebben.
Ik vind het wel schattig en snap de ophef niet. Ja, die lui zijn net menselijk als ze niet met hun kop op TV zijn (of zich er in elk geval niet van bewust zijn dat ze erop kúnnen zijn). Prima tochquote:
Ik zag het net bij P&W en lag helemaal dubbel om dat filmpje, lachen toch dat ook zij zich druk maken over banale dingenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig en snap de ophef niet. Ja, die lui zijn net menselijk als ze niet met hun kop op TV zijn (of zich er in elk geval niet van bewust zijn dat ze erop kúnnen zijn). Prima toch
Wat voor medicijnen zit jij op??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een 'schattig'-aanval, zien jullie dat? Zou ik hoowmoow aan het worden zijn of soow
Die is al wel eventjes dood, ja. Popjequote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef P.F het volgende:
Omg, Pavarotti is dood
Jezus, onder welke steen zat ik.
Ik ga whisky drinken en een paar piri-piripinda's eten. Want ik ga morgen lekker pas om half 10 beginnen met werken (en dan doorwerken tot half 8).quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:02 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Must have!![]()
![]()
Oh ja, en ik ga nooit naar bed als ik zeg dat ik ga...
Uhhh, ff kijken: beetje AD, paracetamol en die spuit van gisteren. Zou het daarvan komen denk jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:55 schreef conleche het volgende:
Wat voor medicijnen zit jij op??
Ik moet eens even goed nadenken over waar me dat aan doet denkenquote:Homorinnetje!! Dat vind ik een lief woord.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef P.F het volgende:
Omg, Pavarotti is dood
Jezus, onder welke steen zat ik.
Als je dan maar zo'n flink valse wordtquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh, ff kijken: beetje AD, paracetamol en die spuit van gisteren. Zou het daarvan komen denk je![]()
[..]
Ik moet eens even goed nadenken over waar me dat aan doet denken
Receptioniste. En één van de hoofdtaken was het bewaken van de veiligheid. Nou, dan weet je al genoegquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Morgen uitslapen
Wat was die baan bij de Jellinek nou?
Zo een met zo'n broek. Jeweets; zonder stof op de billenquote:
Nicequote:Op woensdag 4 maart 2009 00:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Receptioniste. En één van de hoofdtaken was het bewaken van de veiligheid. Nou, dan weet je al genoeg.
Jij weet vast wel hoe zo'n broek heet....quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
Nice
Wel erg goed voor de lijn! Moet je eerst op zelfverdedingings- en overmeesteringscursus!
Zoiets als op die foto van Elisa, dus
Welnee, ik heb jaren op jiu-jitsu gezeten en ik heb in jongerencentra gewerkt waar ik diverse trainingen heb gehad met het omgaan met mensen met "lastig" en "agressief" gedrag. en ik ken een aantal mensen die daar komen, dat is al helemaal een gillerquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nice
Wel erg goed voor de lijn! Moet je eerst op zelfverdedingings- en overmeesteringscursus!
Zoiets als op die foto van Elisa, dus
Zonder stof op de billen? Geen idee. Ik ben blijven hangen in de fase van de bioscoopbroekquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij weet vast wel hoe zo'n broek heet....
geldt dat ook voor opa's en oma's?? ik dcht dat dat alleen voor eerstegraads familie gold? ouders broers/zssen en kinderen? even cjhecken voor de zekerheid!! anders is t zonde van je geld die verzekering!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
En even een vrolijker bericht: w00t, vlucht naar St. Petersburg is geboekt4 dagen rondkuieren in april
Met een annuleringsverzekering voor het geval opa ineens overlijdt![]()
Nou ja, ik zag een stukje uit DWDD uit 2007 en toen hadden ze het over z'n erfenis.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die is al wel eventjes dood, ja. PopjeBen je er verdrietig om, dan?
Ow, de goede oude tijdquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Zonder stof op de billen? Geen idee. Ik ben blijven hangen in de fase van de bioscoopbroek
Die foto's van Yvonne mochten toch niet meer gepost worden voor de schermen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo een met zo'n broek. Jeweets; zonder stof op de billen
[ afbeelding ]
.... maar dan anders!
Nee, ook tweede graad. Opa's en oma's dus.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]
geldt dat ook voor opa's en oma's?? ik dcht dat dat alleen voor eerstegraads familie gold? ouders broers/zssen en kinderen? even cjhecken voor de zekerheid!! anders is t zonde van je geld die verzekering!
Het is mij ook opgevallen; zodra ze het over iemand erfenis hebben, dan is er iets aan de hand. Op z'n minst is het een veeg teken. Wat ik je brom!quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:16 schreef P.F het volgende:
Nou ja, ik zag een stukje uit DWDD uit 2007 en toen hadden ze het over z'n erfenis.
En toen dacht ik, goh, nu alEn daarna begon er wat te dagen
Ow, kutquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:17 schreef Adelante het volgende:
Die foto's van Yvonne mochten toch niet meer gepost worden voor de schermen?
Nu ben ik benieuwdquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, de goede oude tijd
Nee, ik ga niet weer van die verhalen vertellen
Verstandig! Ik ga ook. Trusten allenquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:27 schreef ColdFeet het volgende:
Nu ben ik benieuwd
Maar nee, ik ga naar bed! Welterusten
een chatafspraak? als in een afspraak om op een specifiek tijdstip beiden online te zijn, opdat jij haar kan verleiden tot een date? zoiets?quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen
Verder weinig plannen vandaag. Vanavond wel een chatafspraak met een leuke vrouw!. Maar eens kijken of daar nog iets uit komt
.
Zoiets jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een chatafspraak? als in een afspraak om op een specifiek tijdstip beiden online te zijn, opdat jij haar kan verleiden tot een date? zoiets?
quote:
gevonden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Heb haar op het internet gevonden () en nu gaan we eerst een keer chatten om te kijken of het een beetje klikt, want we weten nog niet zoveel van elkaar. En als het klikt gaan we wat afspreken natuurlijk
.
kansloze websitequote:
Haha. Ik heb me van de week ff aangemeld op wat datingsites. Profieltje aanmaken, zo min mogelijk invullen en eens kijken wat voor vrouwen er zoal zaten. En deze sprak me wel (heel ergquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
gevonden?
een datingsite? marktplaats? ebay? googlen op 'vrouw zoekt vrouw voor chatten en misschien meer'?
leuk! chatten met vreemde vrouwen en ze verleiden tot dates ken ik nog wel uit mijn internet-date periode![]()
tell me!
Best wel jaquote:
oh jij meester-verleidster, jijquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha. Ik heb me van de week ff aangemeld op wat datingsites. Profieltje aanmaken, zo min mogelijk invullen en eens kijken wat voor vrouwen er zoal zaten. En deze sprak me wel (heel erg) aan, dus ik heb haar een berichtje gestuurd en al m'n charmes in de strijd gegooid. En dat werkte, want nu wil ze dus met me chatten
![]()
. En als ze op de chat ook leuk is, zal ik haar idd verleiden tot een date
.
het was iig gratis (ja, ok, dan heb je ook geen brljante site nee) maar kommop.. ik heb één keer wat betaald bij een datingsite en vond 't nog steeds nietsquote:
Ik heb daar vorig jaar, als onderdeel van mijn kortstondige internetdate-carriere, kort rondgekeken...vrijdagavond profiel gemaakt, zaterdagmiddag eerste date, zaterdagavond staan zoenen in een portiekjequote:Op woensdag 4 maart 2009 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best wel ja(heb er op aanraden van MoBlo ff rondgekeken, maar daar zit eigs niks van mijn gading).
Deze woont niet in de buurt, helaasquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh jij meester-verleidster, jij
maar relatieplanet is best grappig...ruime keuze, in alle soorten en maten, en altijd wel iets in de buurt...het is net een supermarkt
gratis, ja...en dat is ook wel te merken...van de andere kant, zonder die website was ik er nooit achter gekomen dat ik best goed in de markt lig bij bijstandsmoedersquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was iig gratis (ja, ok, dan heb je ook geen brljante site nee) maar kommop.. ik heb één keer wat betaald bij een datingsite en vond 't nog steeds niets
Zo, dat ging rapquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb daar vorig jaar, als onderdeel van mijn kortstondige internetdate-carriere, kort rondgekeken...vrijdagavond profiel gemaakt, zaterdagmiddag eerste date, zaterdagavond staan zoenen in een portiekje![]()
maar niet veel echt interessante mensen daar...
is dat zo? ik vond het wel meevallen, eigenlijk...heb daar een paar maanden gezeten en had elke week een date, en dat terwijl ik zelf misschien maar 2 of 3 x een berichtje verstuurd heb...quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Als man heb je het trouwens best zwaar op RP of je moet heel knap, heel slim of liefst allebei zijn.
Nou dan ben je echt een uitzondering op de regel hoor. Ik hoor heel veel mannen klagen dat ze het zo zwaar hebben. Vrouwen nemen vaak een afwachtende houding aan en mannen moeten hen vervolgens proberen te verleiden. Als je eens wist hoeveel berichtjes m'n zus wel niet kreegquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is dat zo? ik vond het wel meevallen, eigenlijk...heb daar een paar maanden gezeten en had elke week een date, en dat terwijl ik zelf misschien maar 2 of 3 x een berichtje verstuurd heb...
maar goed, ik ben natuurlijk heel knap en heel slim
maar serieus...ik had binnen 2 dagen iets van 50 berichtjes binnen, geloof ik
Ik had het er gewoon even mee gehad...misschien iets te veel gedaan in korte tijd, maar goed, het is nieuw en je krijgt aandacht en het is laagdrempelig, dus ik heb me redelijk uit kunnen leven, zeg maar...maar wel steeds hetzelfde ritueel en dezelfde kennismakingsgesprekken...het begon op elkaar te lijken...misschien dat ik het over een tijdje wel weer eens doe, maar voor nu vind ik het wel even prima...quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo, dat ging rap. Waarom internetdate je nu niet meer? Heb je een lief of date je op andere manieren? Ik heb altijd via internet gedate, dus ik weet niet eens hoe ik irl een vrouw moet versieren
.
Ik heb mijn dochter wel meegenomen toen mijn vader gestorven was. Ze was toen 1 jaar en rende overal tussendoor. Mijn man is tijdens de kerkdienst met haar naar buiten gegaan, omdat ze toen te druk was.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach ja...een avondje profielen van mannen doorstruinen leert dat de meesten ook echt geen idee hebben, en dat er duidelijk een reden is dat ze vrijgezel zijn...maar ik hoor van vrouwen wel dat ze snel iets van 200 berichtjes hebben...tja, da's dan ook niet echt meer serieus te nemen, natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dan ben je echt een uitzondering op de regel hoor. Ik hoor heel veel mannen klagen dat ze het zo zwaar hebben. Vrouwen nemen vaak een afwachtende houding aan en mannen moeten hen vervolgens proberen te verleiden. Als je eens wist hoeveel berichtjes m'n zus wel niet kreeg. Ze had ze voor het utzoeken hoor
. Dan moet je je wel kunnen onderscheiden op de eoa manier
.
nou ja, het doet pijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Auw MoBlo.
Hoe voel je je nu?
Pijn al wat minder? Ego weer okee?
En wat een k##-nieuws over je schoonmoeder.
Ik krijg ook altijd berichtjes van mannen, ook zo sneuquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ach ja...een avondje profielen van mannen doorstruinen leert dat de meesten ook echt geen idee hebben, en dat er duidelijk een reden is dat ze vrijgezel zijn...maar ik hoor van vrouwen wel dat ze snel iets van 200 berichtjes hebben...tja, da's dan ook niet echt meer serieus te nemen, natuurlijk
In mijn ervaring stellen de leuke, zelfverzekerde vrouwen zich helemaal niet zo afwachtend op...
Humorquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:25 schreef laziness het volgende:
Gooit mijn 'collega' net een vakliteratuur blaadje op mijn bureau met een artikel over relaties op de werkvloer
dat idee krijg ik ook, ja...mannen die elke dag naar alle nieuwe aanmeldingen hetzelfde berichtje sturen...statistisch gezien zou er dan wel haast één moeten reageren, is ongetwijfeld de theorie...de praktijk is anders, vermoed ik...quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg ook altijd berichtjes van mannen, ook zo sneu.
Of van vrouwen die totáááál niet aan m'n zoekprofiel voldoen. "Lees mijn tekst even," denk ik dan. Volgens mij sturen die mannen naar alle vrouwen een standaardberichtje in de hoop dat er één is die hapt. Maar als je iemand echt leuk vindt, dan moet je echt een persoonlijk berichtje sturen, waarmee je ook laat zien dat je haar tekst gelezen hebt. Daarmee sorteer je veel meer effect
.
Ik lees je stukjes en ik zit nu met tranen in mijn ogen. En ik zit verdorie op mijn werk!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:24 schreef Vivi het volgende:
Alleen ben ik altijd wel wat huiverig om dit soort stukjes te schrijven omdat ik dan bang ben dat jullie je opgelaten voelen of verplicht om ellenlange bemoedigende stukken te schrijven. Dat moeten jullie echt niet zo voelen hoor, het is al genoeg als ik het ff kwijt ben en dit is helaas momenteel nu mijn realiteit. Maar zoals Greys zegt, dat ze me bewondert enzo, dat hoeft helemaal niet want ik doe helemaal niks bijzonders, behalve zo normaal mogelijk te blijven functioneren, voor mijn kind en ook voor mezelf en voor mijn moeder, want niemand is er bij gebaat als ik gillend rondjes ga rennen ofzo
.
Dus over tot de orde van de dag maar weer.
toen m'n oma doodging heeft m'n reisverzekering alles betaald en geregeld voor me, best ideaal.....quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]
geldt dat ook voor opa's en oma's?? ik dcht dat dat alleen voor eerstegraads familie gold? ouders broers/zssen en kinderen? even cjhecken voor de zekerheid!! anders is t zonde van je geld die verzekering!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag geen zin om te werkenEn dat vind ik toch zo slap van mezelf.
Dat klinkt al positiever dan gister.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, het doet pijnmaar zaterdag ga ik met een mede Diversion900 rijder de kappen solderen en in orde maken, motor poetsen en vertroetelen en oplappen
en dan komt alles voor wat betreft motor goed.
Ze klinkt als mijn zus, die is ook zo nuchter en onbewogen.quote:Schoonmoes is idd even schrikken, maar ben geloof ik de enige. Ok, mijn moeder schrok ook heel erg, Zit in de familie denk ik...ben blij dat ze zelf heel positief is enzo ("Ja, ik ga niet dood hoor, het net dure kronen laten plaatsen
"
) en René heeft ook zoiets van 'ja, kut, zal wel, afwachten maar', maar woensdag wordt haar borst afgezet! Da's niet niets
![]()
Ja. Lief dat je er naar vraagt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Is het gisteren nog goed gegaan trouwens?
nog even en je mag op vakantiequote:Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag geen zin om te werkenEn dat vind ik toch zo slap van mezelf.
Heb jij je eigenlijk al ingesmeerd met iets tegen spierpijn en blauwe plekken? Ik weet even niet meer hoe het heet, het is een homeopatisch cremetje dat je gewoon bij het Kruitvat kunt kopen dat bij mij altijd wonderen doet in dit soort situaties.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nog even en je mag op vakantie![]()
![]()
ff doorbijten![]()
en idd, VIk vroeg het al,en je had ook al antwoord gegeven, maar fijn dat 't nog goed is gegaan
da's mooi kutquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:57 schreef Chicolate het volgende:
Zo, en het vrolijke nieuws: ik moet naar de orthopeed voor mijn knie, de huisarts denkt aan een gescheurde meniscus. Oh joy.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:57 schreef Chicolate het volgende:
Zo, en het vrolijke nieuws: ik moet naar de orthopeed voor mijn knie, de huisarts denkt aan een gescheurde meniscus. Oh joy.
Nu ben je wel een topickillahquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
GelukkigHoest met de meneer?
![]()
En hee neefje-lief![]()
*aai over de bol*
En no problemo, Mo!
Ja wel oke. We doen gewoon normaal tegen elkaar op het werk en hebben nog geen tijd gehad om elkaar buiten het werk te zien sinds zondag.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
GelukkigHoest met de meneer?
![]()
En hee neefje-lief![]()
*aai over de bol*
En no problemo, Mo!
Welke? Kan ook wel een beetje gebruiken!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:54 schreef Adelante het volgende:
Van die Supradyn tabletten krijg je best veel energie zo op de vroege ochtend
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Welke? Kan ook wel een beetje gebruiken!
pffoei Vivi , ik zou zoveel dingen willen zeggen maar weet niet wat...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tink, nee, het gaat niet goed. Geestelijk wel, want haar humor en spirit waarmee ze iedereen om zich heen weet op te fleuren is een niet-aflatende bron van verbazing en bewondering voor mij.
*knip*
Beetje awkward of gaat het wel relaxt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja wel oke. We doen gewoon normaal tegen elkaar op het werk en hebben nog geen tijd gehad om elkaar buiten het werk te zien sinds zondag.
Thanks, ik had moeders net nog aan de telefoon en ze is het echt zat nu, zei ze. Ik snap het wel hoor, als je continue met een emmer onder je kin zit en omvalt als je even uit bed gaat. Ook krijgt ze nu iemand die 24/7 bij haar in huis is en dat háát ze, dus ze ging d'r oncoloog bellen om te vragen "wat wijsheid is". Ik weet het denk ik welquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:01 schreef progje het volgende:
[..]
pffoei Vivi , ik zou zoveel dingen willen zeggen maar weet niet wat...
Heel erg veel sterkte te komende tijd met alles
Die heb ik net ook genomen! Een bruistablet met een eng geel kleurtje!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:54 schreef Adelante het volgende:
Van die Supradyn tabletten krijg je best veel energie zo op de vroege ochtend
30 cent per tablet voor drie keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitaminen en mineralen, da's geen geld tochquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik net ook genomen! Een bruistablet met een eng geel kleurtje!
Duur spul zeg!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Thanks, ik had moeders net nog aan de telefoon en ze is het echt zat nu, zei ze. Ik snap het wel hoor, als je continue met een emmer onder je kin zit en omvalt als je even uit bed gaat. Ook krijgt ze nu iemand die 24/7 bij haar in huis is en dat háát ze, dus ze ging d'r oncoloog bellen om te vragen "wat wijsheid is". Ik weet het denk ik wel.
Wat voel ik me machteloos zeg, bah.
Geeeen idee of het ook bij jouw moeder helpt, ik weet dat gember kan helpen tegen overgeven (veel aangeraden aan zwangere vrouwen met erge ochtendmisselijkheid). Lapmiddel om het wat minder onaangenaam te maken, zeg maar. Bah. Wat een moeilijke tijd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Thanks, ik had moeders net nog aan de telefoon en ze is het echt zat nu, zei ze. Ik snap het wel hoor, als je continue met een emmer onder je kin zit en omvalt als je even uit bed gaat. Ook krijgt ze nu iemand die 24/7 bij haar in huis is en dat háát ze, dus ze ging d'r oncoloog bellen om te vragen "wat wijsheid is". Ik weet het denk ik wel.
Chico, wat heb je uitgespookt?! Zal wel flink pijn doen lijkt me? Gaat het snel gebeuren?
Vivi wat moet het verschrikkelijk voor je zijn.. Je zou zoveel willen je doen voor je moeder, maar je kan niet veel meer doen dan er voor haar zijn en dat voelt gewoon als te weinig he..quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Chico, wat heb je uitgespookt?! Zal wel flink pijn doen lijkt me? Gaat het snel gebeuren?
Ik heb Supradyn -- Energy, die werken ook als een idiootquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je neemt eens wat mee bij de AH
Ik had twee buisjes voor 17 euroquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
30 cent per tablet voor drie keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitaminen en mineralen, da's geen geld toch
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, precies wat jij zegt. Ik zou het dan ook egoistisch vinden om haar te zeggen dat zequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
Viev, mwwwwwwwwah!
Ik ben er voor je als je me nodig hebt. Maar dat weet je.
En ik kan me ook voorstellen dat je moeder dit zat is, dit is só not her natuurlijk, so not glamourous met die emmerNou ja, je weet wel wat ik bedoel....
B-vitamines staan erom bekend dat ze energie vrijmaken. Wat er verder in dat spul zit maakt niet heel veel indruk op me, ik denk dat een goed vitamine-B complex net zo nuttig is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
30 cent per tablet voor drie keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitaminen en mineralen, da's geen geld toch
En dit is slecht enquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb daar vorig jaar, als onderdeel van mijn kortstondige internetdate-carriere, kort rondgekeken...vrijdagavond profiel gemaakt, zaterdagmiddag eerste date, zaterdagavond staan zoenen in een portiekje![]()
Je hebt staan bekken met een oninteressant type?quote:maar niet veel echt interessante mensen daar...
Maar het is ook niet zo gek dat je er gevoelsmatig eigenlijk minder achter staat dan je eigenlijk wil toegevenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, precies wat jij zegt. Ik zou het dan ook egoistisch vinden om haar te zeggen dat ze
"dat" nog niet moet doen.
Dat had ik ook al voorsgesteld, maar ze heeft al de zwaarste anti-misselijkheid meds die er zijn, en zelfs die doen niks meer. En ik denk ook niet dat ze het zou binnenhoudenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Geeeen idee of het ook bij jouw moeder helpt, ik weet dat gember kan helpen tegen overgeven (veel aangeraden aan zwangere vrouwen met erge ochtendmisselijkheid). Lapmiddel om het wat minder onaangenaam te maken, zeg maar. Bah. Wat een moeilijke tijd.
Chickie, lig daar niet teveel wakker van. Een gescheurde meniscus is echt de piece of cake onder het knieenleed! Het doet pijn zolang dat loszittende flupje meniscus er nog zit, dat irriteert en doet vaak zelfs flink pijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:57 schreef Chicolate het volgende:
*ril*quote:
Klopt, en aan de andere kant heb ik ook het "Get it over with gevoel".quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar het is ook niet zo gek dat je er gevoelsmatig eigenlijk minder achter staat dan je eigenlijk wil toegeven.
Dat dubbele gevoel maakt het misschien nog wel het moeilijkst. Mijn advies: probeer er niet te veel bij stil te staan en accepteer je gevoelens zoals ze komen. Alle gevoelens zijn normaal en op z'n plaats.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt, en aan de andere kant heb ik ook het "Get it over with gevoel".. Omndat ik af wil van dat zwaard van Damocles wat al de hele tijd boven mijn hoofd bungelt. Ik voel me al een elastiekje wat te ver is uitgerekt, ofzo, ik wil weer terugspringen en laat dat verdriet dan ook maar daadwerkelijk komen, en daarmee de ontspanning, ofzo.
Natuurlijk wil ik het aller, allerliefste dat ze als bij toverslag weer beter is maar dat is helaas geen optie.
Nou het is best wel snelquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En dit is slecht enomdat......?
[..]
Je hebt staan bekken met een oninteressant type?
Shame on you!
Het blijft natuurlijk rot, maar vergeleken met kraakbeenschade of sechte banden is het echt een makkie en kun je erna razendsnel weer op niveau sporten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*ril*
Dit klinkt helemaal niet als een piece of a cake!
Ohja, werken![]()
Dat begrijp ik heel goed...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt, en aan de andere kant heb ik ook het "Get it over with gevoel".. Omndat ik af wil van dat zwaard van Damocles wat al de hele tijd boven mijn hoofd bungelt. Ik voel me al een elastiekje wat te ver is uitgerekt, ofzo, ik wil weer terugspringen en laat dat verdriet dan ook maar daadwerkelijk komen, en daarmee de ontspanning, ofzo.
Natuurlijk wil ik het aller, allerliefste dat ze als bij toverslag weer beter is maar dat is helaas geen optie.
Wat heb jij precies en hoe gaat het met je knie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk rot, maar vergeleken met kraakbeenschade of sechte banden is het echt een makkie en kun je erna razendsnel weer op niveau sporten.
Je voelt je natuurlijk ook volkomen hulpeloos en machteloos! Het lijkt me ook zo erg om iemand zo te zien lijden. Pijn zien hebben. Hoe graag je dan iemand ook bij je zou willen houden, je wilt tegelijk ook dat dat ophoudt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik anders doen denk ik. Iemand kan in het echt wel heel anders zijn dan op papier. Dat kan je maar het beste zo snel mogelijk weten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou het is best wel snel. Vrijdag iemand onlin treffen, zaterdag meeten, zaterdagavond zoenen
. Mijn snelste keer was dinsdag iemand treffen, zaterdag ontmoeten en van zoenen kwam het niet
. En zelfs dat vond ik nog te snel. Wil toch wel een week of 2 chatten en mailen eerst voor ik iets afspreek
.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef progje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik heel goed...
Mijn neef heeft een ongeluk gehad.. en lag daarna in coma.. na 2 weken kwamen ze er achter dat hij toch echt hersendood was...toen hebben ze toch nog 1 week wat extra onderzoeken gedaan, maar helaas er was echt geen hoop meer.. Toen is besloten de beademing te stoppen (daar was ik ook bij)
Ik weet nog dat ik op het moment dat hij overleden was een soort van rust over mij heen kreeg.. ja natuurlijk ook enorm veel verdriet, maar ook de rust dat hij nu in ieder geval rust had....
Beschadigd kraakbeen aan de bovenkant en slappe banden aan de binnenkant.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat heb jij precies en hoe gaat het met je knie?
Dat is wel fijn aan Fok! hè! Je merkt dat mensen in wezen allemaal hetzelfde zijn en dan voel je je raar genoeg toch getroost en/of begrepen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef Vivi het volgende:
[..], dat is ook heftig zeg! Fijn dat jullie dat niet raar vinden, ik voel me er soms best schuldig om, alsof ik 'r dood zou willen!
Ik ook. De vorm klinkt interessant en de beschrijving maakt mij niet veel wijzer om eerlijk te zijn . Vooral dit :"vol roestige, fysieke conversatie, onhandige duetten" uit de NYT intrigeert mij. Is het boeiend of zit je eerder met gekromde tenen in je stoel?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef conleche het volgende:
Ik ga vanavond hier naar toe: http://www.ssba.nl/page.ocl?pageid=3&ev=34091
Ben benieuwd.
Precies het gevoel dat ik er ook bij had! Ik zal het je vanavond laten weten!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. De vorm klinkt interessant en de beschrijving maakt mij niet veel wijzer om eerlijk te zijn . Vooral dit :"vol roestige, fysieke conversatie, onhandige duetten" uit de NYT intrigeert mij. Is het boeiend of zit je eerder met gekromde tenen in je stoel?
Het gaat wel relaxt. We vermijden geen onderwerpen over buiten het werk om maar te zorgen dat collega's het niet horen o.i.d.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Beetje awkward of gaat het wel relaxt?
Datquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet gewoon effe niks beters te zeggen dan kut. KUT. Met een hoofdletter K. en een hoofdletter U. en een hoofdletter T. En godverdomme.
Ik wil voordat ik ga daten toch wel een beetje kunnen beoordelen of het een kans van slagen zou kúnnen hebben en daarvoor moet ik eerst wel het eea van iemand wetenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik anders doen denk ik. Iemand kan in het echt wel heel anders zijn dan op papier. Dat kan je maar het beste zo snel mogelijk weten.
Zoenen in portiekjes is spannend.
Dat zou ik niet doen. Bovendien: de liefde van je leven vinden......noem dat maar lichtvoetig!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik voel me bijna schuldig dat ik doorkwebbel over lichtvoetige onderwerpen nu.
Je bent overgekwalificeerd blijkbaar...quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:20 schreef k_i_m het volgende:
Goddamnit. Afgewezen worden voor een simpele administratieve baan. Watskebeurt?.
Doe niet zo gekquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:59 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:20 schreef k_i_m het volgende:
Goddamnit. Afgewezen worden voor een simpele administratieve baan. Watskebeurt?.
Gaven ze een reden?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:20 schreef k_i_m het volgende:
Kut Kim! Maar bovenstaande is wel slimquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:22 schreef k_i_m het volgende:
Geen idee. Ik heb teruggemaild, dat het voor mijn reïntegratie noodzakelijk is de reden te weten. Ben benieuwd of ze mijn cv nog heeft of dat ze wat moet verzinnen. Want dat standaard antwoord daar kenne we niks mee natuurlijk
.
Bij zo'n bedrijf WIL je niet eens werken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:20 schreef k_i_m het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:27 schreef k_i_m het volgende:
Nee, dat heb ik niet gedaan. Omdat mijn wederhelft een beetje angstig werd bij het idee dat er agressieve mensen aan de balie zouden kunnen staan. Ik ga natuurlijk ook niet met plezier naar mijn werk als ik weet dat hij zich thuis op zit te vreten.
Klopt, mijn vriend is al eens met de dood bedreigd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij kunnen de "klanten" van een helpdesk anders ook flink tekeer gaan
Klopt, alleen staan die over het algemeen niet naast je bureauquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen de "klanten" van een helpdesk anders ook flink tekeer gaan
Klopt! Is ook al een paar keer voorgekomen dat vrienden van haar iedereen optrommelden want "het zou toch niet lang meer duren". Kwamen we ter plaatse dan viel het weer mee, of ze knapte tóch weer op. Je wordt daar heel nerveus van, ofzo. Echt een emotionele achtbaan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:41 schreef AKnynke het volgende:
dat dubbele gevoel herken ik heel erg goed Vivi!
Op een gegeven moment was ik het compleet zat met m'n oma. Elke keer als ik haar weer sprak was het weer afscheidnemen, en dat vergt emotioneel zoveel. En ze ging maar niet dood....En toch wil je ook niet dat ze dood gaat.
En dan was dit nog maar (dat klinkt ook gek) m'n oma, met je moeder moet het nog heel anders zijn. En m'n oma was oud, en wou zelf graag dood etc.
Je zal wel te "zwaar"zijn bevonden (niet letterlijk he beebquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:22 schreef k_i_m het volgende:
Geen idee. Ik heb teruggemaild, dat het voor mijn reïntegratie noodzakelijk is de reden te weten. Ben benieuwd of ze mijn cv nog heeft of dat ze wat moet verzinnen. Want dat standaard antwoord daar kenne we niks mee natuurlijk
.
Nee, maar bij backoffice moet je wel naar hun bureau toe. Dat deed jij toch eerst als werk, of herinner ik het me nu verkeerd?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klopt, alleen staan die over het algemeen niet naast je bureau.
Ik dacht ook al: waar láát je het!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even ontopic tussendoor: ik heb nu al 1300 kcal gegetenVijf aardappelkroketten én mayo én roomyoghurt én ontbijtkoek is helaas toch wat te veel van het goede. Vanavond maar even een halfuurtje op de crosstrainer. Dan kan ik tenminste normaal dooreten
Gelukkig wil ik niet meer afvallen, anders zou er verder alleen nog maar sla op het menu staan vandaag.
Voor mij hoef je iig het niet te laten hoor!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:59 schreef Viking84 het volgende:
Ga maar niet bij het CWI werkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klopt, alleen staan die over het algemeen niet naast je bureau.
Ik was ook niet knockout maar ik kreeg wel een klein roesje en ik mocht mijn Ipod op! Had ook niet zo'n zin om naar dat gebik en geboor te luisterenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Het gaat wel relaxt. We vermijden geen onderwerpen over buiten het werk om maar te zorgen dat collega's het niet horen o.i.d.
Verder mailen we tijdens werktijd![]()
Viev![]()
Chico, het ergste aan zo'n meniscus operatie is het feit dat je niet knockout bent en kan horen wat ze doen
Volgens mij heb ik gisteren 2000 kcal op ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even ontopic tussendoor: ik heb nu al 1300 kcal gegetenVijf aardappelkroketten én mayo én roomyoghurt én ontbijtkoek is helaas toch wat te veel van het goede. Vanavond maar even een halfuurtje op de crosstrainer. Dan kan ik tenminste normaal dooreten
Gelukkig wil ik niet meer afvallen, anders zou er verder alleen nog maar sla op het menu staan vandaag.
Dat was me al duidelijk gemaakt iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Voor mij hoef je iig het niet te laten hoor!
Ik denk ik zeg het zelf ook nog even voor het geval mijn alters niet serieus werden genomenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat was me al duidelijk gemaakt idd.
Met bikken&boren is dat wat anders, maar ik vond een kijkoperatie aan mijn knie echt leukquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik was ook niet knockout maar ik kreeg wel een klein roesje en ik mocht mijn Ipod op! Had ook niet zo'n zin om naar dat gebik en geboor te luisteren.
Dan ga ik ook nog een keer uit eten deze weekquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:44 schreef Tinkepink het volgende:
*zen* Maria *zen*
En het schijnt voor je metabolisme heel goed te zijn om iig één keer per week flink veel te eten![]()
![]()
Toen ik nog in mijn "afvalperiode" zat ging ik ook minimaal 1x per week uit eten en nog steeds was ik binnen een half jaar 10 kg kwijt. En op normale dagen at ik zeker niet raar weinig ofzo. Het kan dus best.
Klopt. Maar als er 1.80cm sjagerijnigheid naast je staat voor een stomme vraag hebben mensen over het algemeen toch niet zo'n behoefte om uit hun plaat te gaan. Heel gek. Gek ja.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, maar bij backoffice moet je wel naar hun bureau toe. Dat deed jij toch eerst als werk, of herinner ik het me nu verkeerd?
Een wat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je zal wel te "zwaar"zijn bevonden (niet letterlijk he beeb).
Ga je een IRO aanvragen?
Heel vreemd inderdaad. Raar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Klopt. Maar als er 1.80cm sjagerijnigheid naast je staat voor een stomme vraag hebben mensen over het algemeen toch niet zo'n behoefte om uit hun plaat te gaan. Heel gek. Gek ja.
Echt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:44 schreef Vivi het volgende:
Mariaatje, lots of sjoegur in gekookte worst he!!!
Oh dat scheeltquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:44 schreef Tinkepink het volgende:
*zen* Maria *zen*
En het schijnt voor je metabolisme heel goed te zijn om iig één keer per week flink veel te eten![]()
![]()
Toen ik nog in mijn "afvalperiode" zat ging ik ook minimaal 1x per week uit eten en nog steeds was ik binnen een half jaar 10 kg kwijt. En op normale dagen at ik zeker niet raar weinig ofzo. Het kan dus best.
Vrijdagnacht online, maandag in het bos, vandaag de dag getrouwdquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef conleche het volgende:
Dat laatste zou ik anders doen denk ik. Iemand kan in het echt wel heel anders zijn dan op papier. Dat kan je maar het beste zo snel mogelijk weten.
Ik kan ook wel wat energie gebruiken..quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef loveli het volgende:
[..]
B-vitamines staan erom bekend dat ze energie vrijmaken. Wat er verder in dat spul zit maakt niet heel veel indruk op me, ik denk dat een goed vitamine-B complex net zo nuttig is.
De aanbevolen dagelijkse hoeveelheid is wat je nodig hebt om te functioneren, dus zodat je net geen scheurbuik krijgt, je tanden in je mond blijven en je haar niet uitvalt. Als je meer neemt dan dat, heb je er wel baat bij. Krijg je minder dan de ADH binnen, dan heb je een probleem.
*schrapt gekookte worst van future lijstjes* ik denk dat het dat 'gekookte' is wat het gezonder aan doet doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:53 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, gekookte worst bevat ook veel slechte vetten. Beter van niet, dus.
Ik vond je diner gister (op de swirl na) best OKZo'n klein empanadaatje, OK, niet voor elke dag, maar dat kan best een keer. En niet-te-vet vlees met groente is
Ik snap je laatste opmerking niet zo. Zucht je omdat je nog zoveel moet eten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:00 schreef P.F het volgende:
Mijn B: pannenkoekjes @ 110 kcal per 100 gram, 1/5e daarvan
fruit + chocolade (110 kcal)
pizzapuntje (110 kcal)
soja shake (110 kcal/5)
gezond koekje (110 kcal)
= 374 kcal en ik moet nog een hele dagHmpf.
Heb je stiekem geen kleine hersenschudding opgelopen met je val? Ik zou het in elk geval wel even goed in de gaten houden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
hey![]()
ik ben nog best positief ingesteld, maar kan me op geen enkele manier concentreren op mn tentamen leren![]()
vrijdag mag ik het gaan proberen en nou ja.. zoals het er nu naar uitziet wordt 't 'm niet.. kan nog geen woord onthouden
Ja, nog 1500 te gaan.. Ik ga nog een pak diepvries spinazie a la creme eten als D (189 kcal) maar dan moet ik er nog 1300.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik snap je laatste opmerking niet zo. Zucht je omdat je nog zoveel moet eten?
Slecht? niets slecht aan hoor...in principe liever zo snel mogelijk afspreken en weten of er een klik is ipv oeverloos, eeuwenlang chatten...dat zorgt alleen maar voor verwachtingen, en hoe meer verwachtingen, des te kleiner is de kans dat de date daaraan voldoet...quote:
ik bek alleen maar met interessante typesquote:Je hebt staan bekken met een oninteressant type?
Shame on you!
ben nu wel aan het twijfelen.. ik kijk 't nog even een dagje aan, maar misschien anders maar even dokter opzoeken..quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Heb je stiekem geen kleine hersenschudding opgelopen met je val? Ik zou het in elk geval wel even goed in de gaten houden.
Maak het jezelf makkelijk en eet dan iets calorierijks bij de spinazie: aardappelpuree en vissticks is natuurlijk een klassieker bij spinazie. Toetje erbij. Vanmiddag nog wat lekkers eten. Klaar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, nog 1500 te gaan.. Ik ga nog een pak diepvries spinazie a la creme eten als D (189 kcal) maar dan moet ik er nog 1300.
Ik weet gewoon niet wat ik nog moet eten en ik heb ook geen trek
eens...met beide opmerkingen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vrijdagnacht online, maandag in het bos, vandaag de dag getrouwd
Hm.. Ja en zilvervliesrijst of zo! Maar ik zit altijd al vol na 3 happen rijst.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
alleen spinazie als avondeten lijkt me ook wat weinig PF!
Ja, maar ik wil ook weer gezond eten dus het is even nadenken.. (Al die koekjes waren voor school, ik had geen keuzequote:Op woensdag 4 maart 2009 13:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maak het jezelf makkelijk en eet dan iets calorierijks bij de spinazie: aardappelpuree en vissticks is natuurlijk een klassieker bij spinazie. Toetje erbij. Vanmiddag nog wat lekkers eten. Klaar.
Was best lekker, alleen moet ik meer stroop en minder rest doen maar dat fix ik zo wel..quote:sojamelk 165
water 135
citroensap 5
becel dieet olie 3
boekweitmeel 50
bakpoeder 4
rijstmeel 50
zout 1
ahorn siroop 3
Daar zit omega 3 en 6 in, dat is goed voor jequote:
Grappig! Volgens mij hebben de meeste mensen dat andersom. Ik ook. 's zomers kan ik de hele dag leven op salade en watermeloen, 's winters wi ik stoofvlees met aardappelpuree en dingen met kaas en mayoquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:12 schreef P.F het volgende:
Gek dat ik in de zomer een paard op kan, maar dat ik elke winter 5-8 kilo afval doordat mijn trek/eetlust/levenslust weg isSlaat nergens op, dus ik heb mijzelf ook vaak gedwangvoederd maar dan kotste ik het weer uit
Omega 6 krijgen we al meer dan genoeg binnen. Becel is niet goed voor jou, wel voor Unilever. De omega-6 in becel is linolzuur, als we daar te veel van binnenkrijgen kan een omzettingsproduct daarvan minder prettige dingen veroorzaken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar zit omega 3 en 6 in, dat is goed voor je
Plus, ik heb een halve liter van dat spul, dat ga ik niet opeens weggooien omdat sommige mensen het niet zo een goed idee vinden? Kost allemaal geld![]()
Oké maar mijn werkstuk gaat over dat het wel goed is en ik vind het wel goed en het voedingcentrum vindt het ook. Dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Omega 6 krijgen we al meer dan genoeg binnen. Becel is niet goed voor jou, wel voor Unilever. De omega-6 in becel is linolzuur, als we daar te veel van binnenkrijgen kan een omzettingsproduct daarvan minder prettige dingen veroorzaken.
Ach, ze zal het wel niet in onmengen eten. Gewoon flesje leegmaken en volgende keer normale olie kopen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Omega 6 krijgen we al meer dan genoeg binnen. Becel is niet goed voor jou, wel voor Unilever. De omega-6 in becel is linolzuur, als we daar te veel van binnenkrijgen kan een omzettingsproduct daarvan minder prettige dingen veroorzaken.
Maar er staat een gezonde-keuzeklavertje op!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Stom hè, dat je zelfbeeld zich niet aanpast naar je afvallerijenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet iets doen aan mn zelfbeeld geloof ik![]()
Ik voel me een beetje een tientonner en denk altijd dat ik een spekkie ben enzo en dat ben ik ook best, maar minder erg dan ik mezelf voorhoud geloof ikIk stond namelijk net voor een lange spiegel en toen dacht ik: "Heuj! Zo valt het best mee van de zijkant af!" Terwijl als ik voor een kleine spiegel sta, ik me een hangbuikzwijn voel
Pumbaa in da house.
Note to self: lange spiegel kopen voor uitzet
Ja! En ik kan er een gezonde keuze klavertje op plakken! Woohoo!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar er staat een gezonde-keuzeklavertje op!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar er staat een gezonde-keuzeklavertje op!
De rest van je pannekoek ziet er prima uit, hoor. Ik zag gewoon een stokpaardje van me langsdravenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké maar mijn werkstuk gaat over dat het wel goed is en ik vind het wel goed en het voedingcentrum vindt het ook. Dus
Nee, serieus. Ik moet gewoon een een of ander kut verhaal ophangen over dat mijn pannenkoek awesome is met extra vitamine B12, B, E & omega 3 en 6. En dan ben ik er klaar mee..
Nou ik ben dus niet echt afgevallen de laatste tijd, dit is mijn standaard zelfbeeldquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stom hè, dat je zelfbeeld zich niet aanpast naar je afvallerijen
Ik vind mezelf vadsiger dan ooit, terwijl ik 12 kilo afgevallen ben
Ja stom is dat!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet iets doen aan mn zelfbeeld geloof ik![]()
Ik voel me een beetje een tientonner en denk altijd dat ik een spekkie ben enzo en dat ben ik ook best, maar minder erg dan ik mezelf voorhoud geloof ikIk stond namelijk net voor een lange spiegel en toen dacht ik: "Heuj! Zo valt het best mee van de zijkant af!" Terwijl als ik voor een kleine spiegel sta, ik me een hangbuikzwijn voel
Pumbaa in da house.
Note to self: lange spiegel kopen voor uitzet
Ik heb studieboeken van het voedingscentrum, ik bewandel het obvious pad!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gezond voor de aandeelhouders en het personeel van Unilver en dus ook voor de Nederlandse economie. PF is maakt vaderlandslievende gerechten!
Wel als dat in 3-4 maanden gebeurd! Dan ben je echt niet sexy&hot! Dan heb je een plofkop en een zwangere buik!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja hallo, 1.75 met 72 kilo is sowieso ook niet vadsig.
Dat, inderdaad~!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja hallo, 1.75 met 72 kilo is sowieso ook niet vadsig.
En naar aanleiding van wat jij schrijft over je studie vermoed ik dat het obvious pad ook het meest gewaardeerde pad is bij jullie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb studieboeken van het voedingscentrum, ik bewandel het obvious pad!
Ongelooflijk hè. Temeer daar het gros van de mensheid daar serieus op afgaat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gezond voor de aandeelhouders en het personeel van Unilver en dus ook voor de Nederlandse economie. PF is maakt vaderlandslievende gerechten!
Jup, ik moet er niet van afwijken want dan heb ik geen voldoendequote:Op woensdag 4 maart 2009 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En naar aanleiding van wat jij schrijft over je studie vermoed ik dat het obvious pad ook het meest gewaardeerde pad is bij jullie.
's ochtends 15 boterhammen nutellaquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:28 schreef loveli het volgende:
10 kilo in een maand vind ik een prestatie op zich!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |