Niet doorslaan in het bijstellen van je image hoor!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:39 schreef conleche het volgende:
[..]
O fuck, het is half 12 geweest. How could I forget.![]()
Ik lees hem morgen wel (of niet, als je dr geen zin/tijd meer in hebt) ...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:41 schreef kwakveense het volgende:
ik heb nog steeds niet geblogdeerst maar eens foto's uploaden van mn camera naar de foto emmer
Weet je dat ik nooit echt bewust naar een begrafenis ben geweest?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben wel meegenomen (1, 2 en 6 jaar oud) en van de eerste twee kan ik me niks meer herinneren en van de laatste eigenlijk ook weinig, behalve dat ik enorm onder de indruk was van de kist die naar beneden zakte. Misschien is het juist voor jou prettig om hem mee te nemen omdat hij je een beetje kan troosten zonder dat hij het zelf weet?
Shhhhhht!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet doorslaan in het bijstellen van je image hoor!
Quequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:43 schreef Adelante het volgende:
Shhhhhht!
Zo liggend op bed op je buik met benen met slippies er aan hoeft echt niet achter een KPD link
Ik heb inmiddels niet genoeg handen meer om te tellen. Ik kan me niet eens meer voorstellen dat mensen van mijn leeftijd nog opa's en oma's hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet je dat ik nooit echt bewust naar een begrafenis ben geweest?Toen ik 5 was, overleed mijn overgrootvader. Maar die begrafenis was alleen maar leuk
Met achterneefjes en -nichtjes
FOK PR kwam eindelijk eens op tijd door veel te laat te leverenquote:
Owwwwwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:48 schreef Adelante het volgende:
FOK PR kwam eindelijk eens op tijd door veel te laat te leveren
Ja, volgaarne!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:49 schreef conleche het volgende:
Ik heb mijn belofte al ingelost. Ik wil hem wel nog eens posten. Wil je dat?
Nee, nee! Vooral door blijven gaan, al post je het hele topic vol! Hoe kan iemand zich hierdoor nou opgelaten voelen? Heel veel sterkte! Ik heb dan niet de bemoedigende woorden, maar ik wil wel zeggen dat ik aan je denk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:24 schreef Vivi het volgende:
Alleen ben ik altijd wel wat huiverig om dit soort stukjes te schrijven omdat ik dan bang ben dat jullie je opgelaten voelen of verplicht om ellenlange bemoedigende stukken te schrijven. Dat moeten jullie echt niet zo voelen hoor, het is al genoeg als ik het ff kwijt ben en dit is helaas momenteel nu mijn realiteit. Maar zoals Greys zegt, dat ze me bewondert enzo, dat hoeft helemaal niet want ik doe helemaal niks bijzonders, behalve zo normaal mogelijk te blijven functioneren, voor mijn kind en ook voor mezelf en voor mijn moeder, want niemand is er bij gebaat als ik gillend rondjes ga rennen ofzo
.
Dus over tot de orde van de dag maar weer.
Ik heb er nog drie. Waarvan er eentje kanker heeft in een vergevorderd stadium.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:46 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels niet genoeg handen meer om te tellen. Ik kan me niet eens meer voorstellen dat mensen van mijn leeftijd nog opa's en oma's hebben.
Ik vind het wel schattig en snap de ophef niet. Ja, die lui zijn net menselijk als ze niet met hun kop op TV zijn (of zich er in elk geval niet van bewust zijn dat ze erop kúnnen zijn). Prima tochquote:
Ik zag het net bij P&W en lag helemaal dubbel om dat filmpje, lachen toch dat ook zij zich druk maken over banale dingenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig en snap de ophef niet. Ja, die lui zijn net menselijk als ze niet met hun kop op TV zijn (of zich er in elk geval niet van bewust zijn dat ze erop kúnnen zijn). Prima toch
Wat voor medicijnen zit jij op??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb een 'schattig'-aanval, zien jullie dat? Zou ik hoowmoow aan het worden zijn of soow
Die is al wel eventjes dood, ja. Popjequote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef P.F het volgende:
Omg, Pavarotti is dood
Jezus, onder welke steen zat ik.
Ik ga whisky drinken en een paar piri-piripinda's eten. Want ik ga morgen lekker pas om half 10 beginnen met werken (en dan doorwerken tot half 8).quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:02 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Must have!![]()
![]()
Oh ja, en ik ga nooit naar bed als ik zeg dat ik ga...
Uhhh, ff kijken: beetje AD, paracetamol en die spuit van gisteren. Zou het daarvan komen denk jequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:55 schreef conleche het volgende:
Wat voor medicijnen zit jij op??
Ik moet eens even goed nadenken over waar me dat aan doet denkenquote:Homorinnetje!! Dat vind ik een lief woord.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:00 schreef P.F het volgende:
Omg, Pavarotti is dood
Jezus, onder welke steen zat ik.
Als je dan maar zo'n flink valse wordtquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh, ff kijken: beetje AD, paracetamol en die spuit van gisteren. Zou het daarvan komen denk je![]()
[..]
Ik moet eens even goed nadenken over waar me dat aan doet denken
Receptioniste. En één van de hoofdtaken was het bewaken van de veiligheid. Nou, dan weet je al genoegquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Morgen uitslapen
Wat was die baan bij de Jellinek nou?
Zo een met zo'n broek. Jeweets; zonder stof op de billenquote:
Nicequote:Op woensdag 4 maart 2009 00:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Receptioniste. En één van de hoofdtaken was het bewaken van de veiligheid. Nou, dan weet je al genoeg.
Jij weet vast wel hoe zo'n broek heet....quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
Nice
Wel erg goed voor de lijn! Moet je eerst op zelfverdedingings- en overmeesteringscursus!
Zoiets als op die foto van Elisa, dus
Welnee, ik heb jaren op jiu-jitsu gezeten en ik heb in jongerencentra gewerkt waar ik diverse trainingen heb gehad met het omgaan met mensen met "lastig" en "agressief" gedrag. en ik ken een aantal mensen die daar komen, dat is al helemaal een gillerquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nice
Wel erg goed voor de lijn! Moet je eerst op zelfverdedingings- en overmeesteringscursus!
Zoiets als op die foto van Elisa, dus
Zonder stof op de billen? Geen idee. Ik ben blijven hangen in de fase van de bioscoopbroekquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij weet vast wel hoe zo'n broek heet....
geldt dat ook voor opa's en oma's?? ik dcht dat dat alleen voor eerstegraads familie gold? ouders broers/zssen en kinderen? even cjhecken voor de zekerheid!! anders is t zonde van je geld die verzekering!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
En even een vrolijker bericht: w00t, vlucht naar St. Petersburg is geboekt4 dagen rondkuieren in april
Met een annuleringsverzekering voor het geval opa ineens overlijdt![]()
Nou ja, ik zag een stukje uit DWDD uit 2007 en toen hadden ze het over z'n erfenis.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die is al wel eventjes dood, ja. PopjeBen je er verdrietig om, dan?
Ow, de goede oude tijdquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
Zonder stof op de billen? Geen idee. Ik ben blijven hangen in de fase van de bioscoopbroek
Die foto's van Yvonne mochten toch niet meer gepost worden voor de schermen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo een met zo'n broek. Jeweets; zonder stof op de billen
[ afbeelding ]
.... maar dan anders!
Nee, ook tweede graad. Opa's en oma's dus.quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]
geldt dat ook voor opa's en oma's?? ik dcht dat dat alleen voor eerstegraads familie gold? ouders broers/zssen en kinderen? even cjhecken voor de zekerheid!! anders is t zonde van je geld die verzekering!
Het is mij ook opgevallen; zodra ze het over iemand erfenis hebben, dan is er iets aan de hand. Op z'n minst is het een veeg teken. Wat ik je brom!quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:16 schreef P.F het volgende:
Nou ja, ik zag een stukje uit DWDD uit 2007 en toen hadden ze het over z'n erfenis.
En toen dacht ik, goh, nu alEn daarna begon er wat te dagen
Ow, kutquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:17 schreef Adelante het volgende:
Die foto's van Yvonne mochten toch niet meer gepost worden voor de schermen?
Nu ben ik benieuwdquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, de goede oude tijd
Nee, ik ga niet weer van die verhalen vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |