Daar zit omega 3 en 6 in, dat is goed voor jequote:
Grappig! Volgens mij hebben de meeste mensen dat andersom. Ik ook. 's zomers kan ik de hele dag leven op salade en watermeloen, 's winters wi ik stoofvlees met aardappelpuree en dingen met kaas en mayoquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:12 schreef P.F het volgende:
Gek dat ik in de zomer een paard op kan, maar dat ik elke winter 5-8 kilo afval doordat mijn trek/eetlust/levenslust weg isSlaat nergens op, dus ik heb mijzelf ook vaak gedwangvoederd maar dan kotste ik het weer uit
Omega 6 krijgen we al meer dan genoeg binnen. Becel is niet goed voor jou, wel voor Unilever. De omega-6 in becel is linolzuur, als we daar te veel van binnenkrijgen kan een omzettingsproduct daarvan minder prettige dingen veroorzaken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Daar zit omega 3 en 6 in, dat is goed voor je
Plus, ik heb een halve liter van dat spul, dat ga ik niet opeens weggooien omdat sommige mensen het niet zo een goed idee vinden? Kost allemaal geld![]()
Oké maar mijn werkstuk gaat over dat het wel goed is en ik vind het wel goed en het voedingcentrum vindt het ook. Dusquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Omega 6 krijgen we al meer dan genoeg binnen. Becel is niet goed voor jou, wel voor Unilever. De omega-6 in becel is linolzuur, als we daar te veel van binnenkrijgen kan een omzettingsproduct daarvan minder prettige dingen veroorzaken.
Ach, ze zal het wel niet in onmengen eten. Gewoon flesje leegmaken en volgende keer normale olie kopen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Omega 6 krijgen we al meer dan genoeg binnen. Becel is niet goed voor jou, wel voor Unilever. De omega-6 in becel is linolzuur, als we daar te veel van binnenkrijgen kan een omzettingsproduct daarvan minder prettige dingen veroorzaken.
Maar er staat een gezonde-keuzeklavertje op!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Stom hè, dat je zelfbeeld zich niet aanpast naar je afvallerijenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet iets doen aan mn zelfbeeld geloof ik![]()
Ik voel me een beetje een tientonner en denk altijd dat ik een spekkie ben enzo en dat ben ik ook best, maar minder erg dan ik mezelf voorhoud geloof ikIk stond namelijk net voor een lange spiegel en toen dacht ik: "Heuj! Zo valt het best mee van de zijkant af!" Terwijl als ik voor een kleine spiegel sta, ik me een hangbuikzwijn voel
Pumbaa in da house.
Note to self: lange spiegel kopen voor uitzet
Ja! En ik kan er een gezonde keuze klavertje op plakken! Woohoo!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar er staat een gezonde-keuzeklavertje op!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar er staat een gezonde-keuzeklavertje op!
De rest van je pannekoek ziet er prima uit, hoor. Ik zag gewoon een stokpaardje van me langsdravenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Oké maar mijn werkstuk gaat over dat het wel goed is en ik vind het wel goed en het voedingcentrum vindt het ook. Dus
Nee, serieus. Ik moet gewoon een een of ander kut verhaal ophangen over dat mijn pannenkoek awesome is met extra vitamine B12, B, E & omega 3 en 6. En dan ben ik er klaar mee..
Nou ik ben dus niet echt afgevallen de laatste tijd, dit is mijn standaard zelfbeeldquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stom hè, dat je zelfbeeld zich niet aanpast naar je afvallerijen
Ik vind mezelf vadsiger dan ooit, terwijl ik 12 kilo afgevallen ben
Ja stom is dat!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet iets doen aan mn zelfbeeld geloof ik![]()
Ik voel me een beetje een tientonner en denk altijd dat ik een spekkie ben enzo en dat ben ik ook best, maar minder erg dan ik mezelf voorhoud geloof ikIk stond namelijk net voor een lange spiegel en toen dacht ik: "Heuj! Zo valt het best mee van de zijkant af!" Terwijl als ik voor een kleine spiegel sta, ik me een hangbuikzwijn voel
Pumbaa in da house.
Note to self: lange spiegel kopen voor uitzet
Ik heb studieboeken van het voedingscentrum, ik bewandel het obvious pad!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gezond voor de aandeelhouders en het personeel van Unilver en dus ook voor de Nederlandse economie. PF is maakt vaderlandslievende gerechten!
Wel als dat in 3-4 maanden gebeurd! Dan ben je echt niet sexy&hot! Dan heb je een plofkop en een zwangere buik!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja hallo, 1.75 met 72 kilo is sowieso ook niet vadsig.
Dat, inderdaad~!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja hallo, 1.75 met 72 kilo is sowieso ook niet vadsig.
En naar aanleiding van wat jij schrijft over je studie vermoed ik dat het obvious pad ook het meest gewaardeerde pad is bij jullie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb studieboeken van het voedingscentrum, ik bewandel het obvious pad!
Ongelooflijk hè. Temeer daar het gros van de mensheid daar serieus op afgaat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gezond voor de aandeelhouders en het personeel van Unilver en dus ook voor de Nederlandse economie. PF is maakt vaderlandslievende gerechten!
Jup, ik moet er niet van afwijken want dan heb ik geen voldoendequote:Op woensdag 4 maart 2009 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En naar aanleiding van wat jij schrijft over je studie vermoed ik dat het obvious pad ook het meest gewaardeerde pad is bij jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |