nog even en je mag op vakantiequote:Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag geen zin om te werkenEn dat vind ik toch zo slap van mezelf.
Heb jij je eigenlijk al ingesmeerd met iets tegen spierpijn en blauwe plekken? Ik weet even niet meer hoe het heet, het is een homeopatisch cremetje dat je gewoon bij het Kruitvat kunt kopen dat bij mij altijd wonderen doet in dit soort situaties.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nog even en je mag op vakantie![]()
![]()
ff doorbijten![]()
en idd, VIk vroeg het al,en je had ook al antwoord gegeven, maar fijn dat 't nog goed is gegaan
da's mooi kutquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:57 schreef Chicolate het volgende:
Zo, en het vrolijke nieuws: ik moet naar de orthopeed voor mijn knie, de huisarts denkt aan een gescheurde meniscus. Oh joy.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:57 schreef Chicolate het volgende:
Zo, en het vrolijke nieuws: ik moet naar de orthopeed voor mijn knie, de huisarts denkt aan een gescheurde meniscus. Oh joy.
Nu ben je wel een topickillahquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
GelukkigHoest met de meneer?
![]()
En hee neefje-lief![]()
*aai over de bol*
En no problemo, Mo!
Ja wel oke. We doen gewoon normaal tegen elkaar op het werk en hebben nog geen tijd gehad om elkaar buiten het werk te zien sinds zondag.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
GelukkigHoest met de meneer?
![]()
En hee neefje-lief![]()
*aai over de bol*
En no problemo, Mo!
Welke? Kan ook wel een beetje gebruiken!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:54 schreef Adelante het volgende:
Van die Supradyn tabletten krijg je best veel energie zo op de vroege ochtend
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Welke? Kan ook wel een beetje gebruiken!
pffoei Vivi , ik zou zoveel dingen willen zeggen maar weet niet wat...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tink, nee, het gaat niet goed. Geestelijk wel, want haar humor en spirit waarmee ze iedereen om zich heen weet op te fleuren is een niet-aflatende bron van verbazing en bewondering voor mij.
*knip*
Beetje awkward of gaat het wel relaxt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja wel oke. We doen gewoon normaal tegen elkaar op het werk en hebben nog geen tijd gehad om elkaar buiten het werk te zien sinds zondag.
Thanks, ik had moeders net nog aan de telefoon en ze is het echt zat nu, zei ze. Ik snap het wel hoor, als je continue met een emmer onder je kin zit en omvalt als je even uit bed gaat. Ook krijgt ze nu iemand die 24/7 bij haar in huis is en dat háát ze, dus ze ging d'r oncoloog bellen om te vragen "wat wijsheid is". Ik weet het denk ik welquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:01 schreef progje het volgende:
[..]
pffoei Vivi , ik zou zoveel dingen willen zeggen maar weet niet wat...
Heel erg veel sterkte te komende tijd met alles
Die heb ik net ook genomen! Een bruistablet met een eng geel kleurtje!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:54 schreef Adelante het volgende:
Van die Supradyn tabletten krijg je best veel energie zo op de vroege ochtend
30 cent per tablet voor drie keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitaminen en mineralen, da's geen geld tochquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik net ook genomen! Een bruistablet met een eng geel kleurtje!
Duur spul zeg!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Thanks, ik had moeders net nog aan de telefoon en ze is het echt zat nu, zei ze. Ik snap het wel hoor, als je continue met een emmer onder je kin zit en omvalt als je even uit bed gaat. Ook krijgt ze nu iemand die 24/7 bij haar in huis is en dat háát ze, dus ze ging d'r oncoloog bellen om te vragen "wat wijsheid is". Ik weet het denk ik wel.
Wat voel ik me machteloos zeg, bah.
Geeeen idee of het ook bij jouw moeder helpt, ik weet dat gember kan helpen tegen overgeven (veel aangeraden aan zwangere vrouwen met erge ochtendmisselijkheid). Lapmiddel om het wat minder onaangenaam te maken, zeg maar. Bah. Wat een moeilijke tijd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Thanks, ik had moeders net nog aan de telefoon en ze is het echt zat nu, zei ze. Ik snap het wel hoor, als je continue met een emmer onder je kin zit en omvalt als je even uit bed gaat. Ook krijgt ze nu iemand die 24/7 bij haar in huis is en dat háát ze, dus ze ging d'r oncoloog bellen om te vragen "wat wijsheid is". Ik weet het denk ik wel.
Chico, wat heb je uitgespookt?! Zal wel flink pijn doen lijkt me? Gaat het snel gebeuren?
Vivi wat moet het verschrikkelijk voor je zijn.. Je zou zoveel willen je doen voor je moeder, maar je kan niet veel meer doen dan er voor haar zijn en dat voelt gewoon als te weinig he..quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Chico, wat heb je uitgespookt?! Zal wel flink pijn doen lijkt me? Gaat het snel gebeuren?
Ik heb Supradyn -- Energy, die werken ook als een idiootquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je neemt eens wat mee bij de AH
Ik had twee buisjes voor 17 euroquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
30 cent per tablet voor drie keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitaminen en mineralen, da's geen geld toch
quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, precies wat jij zegt. Ik zou het dan ook egoistisch vinden om haar te zeggen dat zequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:10 schreef Greys het volgende:
Viev, mwwwwwwwwah!
Ik ben er voor je als je me nodig hebt. Maar dat weet je.
En ik kan me ook voorstellen dat je moeder dit zat is, dit is só not her natuurlijk, so not glamourous met die emmerNou ja, je weet wel wat ik bedoel....
B-vitamines staan erom bekend dat ze energie vrijmaken. Wat er verder in dat spul zit maakt niet heel veel indruk op me, ik denk dat een goed vitamine-B complex net zo nuttig is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
30 cent per tablet voor drie keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitaminen en mineralen, da's geen geld toch
En dit is slecht enquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb daar vorig jaar, als onderdeel van mijn kortstondige internetdate-carriere, kort rondgekeken...vrijdagavond profiel gemaakt, zaterdagmiddag eerste date, zaterdagavond staan zoenen in een portiekje![]()
Je hebt staan bekken met een oninteressant type?quote:maar niet veel echt interessante mensen daar...
Maar het is ook niet zo gek dat je er gevoelsmatig eigenlijk minder achter staat dan je eigenlijk wil toegevenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, precies wat jij zegt. Ik zou het dan ook egoistisch vinden om haar te zeggen dat ze
"dat" nog niet moet doen.
Dat had ik ook al voorsgesteld, maar ze heeft al de zwaarste anti-misselijkheid meds die er zijn, en zelfs die doen niks meer. En ik denk ook niet dat ze het zou binnenhoudenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Geeeen idee of het ook bij jouw moeder helpt, ik weet dat gember kan helpen tegen overgeven (veel aangeraden aan zwangere vrouwen met erge ochtendmisselijkheid). Lapmiddel om het wat minder onaangenaam te maken, zeg maar. Bah. Wat een moeilijke tijd.
Chickie, lig daar niet teveel wakker van. Een gescheurde meniscus is echt de piece of cake onder het knieenleed! Het doet pijn zolang dat loszittende flupje meniscus er nog zit, dat irriteert en doet vaak zelfs flink pijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:57 schreef Chicolate het volgende:
*ril*quote:
Klopt, en aan de andere kant heb ik ook het "Get it over with gevoel".quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar het is ook niet zo gek dat je er gevoelsmatig eigenlijk minder achter staat dan je eigenlijk wil toegeven.
Dat dubbele gevoel maakt het misschien nog wel het moeilijkst. Mijn advies: probeer er niet te veel bij stil te staan en accepteer je gevoelens zoals ze komen. Alle gevoelens zijn normaal en op z'n plaats.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt, en aan de andere kant heb ik ook het "Get it over with gevoel".. Omndat ik af wil van dat zwaard van Damocles wat al de hele tijd boven mijn hoofd bungelt. Ik voel me al een elastiekje wat te ver is uitgerekt, ofzo, ik wil weer terugspringen en laat dat verdriet dan ook maar daadwerkelijk komen, en daarmee de ontspanning, ofzo.
Natuurlijk wil ik het aller, allerliefste dat ze als bij toverslag weer beter is maar dat is helaas geen optie.
Nou het is best wel snelquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En dit is slecht enomdat......?
[..]
Je hebt staan bekken met een oninteressant type?
Shame on you!
Het blijft natuurlijk rot, maar vergeleken met kraakbeenschade of sechte banden is het echt een makkie en kun je erna razendsnel weer op niveau sporten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*ril*
Dit klinkt helemaal niet als een piece of a cake!
Ohja, werken![]()
Dat begrijp ik heel goed...quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt, en aan de andere kant heb ik ook het "Get it over with gevoel".. Omndat ik af wil van dat zwaard van Damocles wat al de hele tijd boven mijn hoofd bungelt. Ik voel me al een elastiekje wat te ver is uitgerekt, ofzo, ik wil weer terugspringen en laat dat verdriet dan ook maar daadwerkelijk komen, en daarmee de ontspanning, ofzo.
Natuurlijk wil ik het aller, allerliefste dat ze als bij toverslag weer beter is maar dat is helaas geen optie.
Wat heb jij precies en hoe gaat het met je knie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk rot, maar vergeleken met kraakbeenschade of sechte banden is het echt een makkie en kun je erna razendsnel weer op niveau sporten.
Je voelt je natuurlijk ook volkomen hulpeloos en machteloos! Het lijkt me ook zo erg om iemand zo te zien lijden. Pijn zien hebben. Hoe graag je dan iemand ook bij je zou willen houden, je wilt tegelijk ook dat dat ophoudt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |