nog even en je mag op vakantiequote:Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag geen zin om te werkenEn dat vind ik toch zo slap van mezelf.
Heb jij je eigenlijk al ingesmeerd met iets tegen spierpijn en blauwe plekken? Ik weet even niet meer hoe het heet, het is een homeopatisch cremetje dat je gewoon bij het Kruitvat kunt kopen dat bij mij altijd wonderen doet in dit soort situaties.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nog even en je mag op vakantie![]()
![]()
ff doorbijten![]()
en idd, VIk vroeg het al,en je had ook al antwoord gegeven, maar fijn dat 't nog goed is gegaan
da's mooi kutquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:57 schreef Chicolate het volgende:
Zo, en het vrolijke nieuws: ik moet naar de orthopeed voor mijn knie, de huisarts denkt aan een gescheurde meniscus. Oh joy.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:57 schreef Chicolate het volgende:
Zo, en het vrolijke nieuws: ik moet naar de orthopeed voor mijn knie, de huisarts denkt aan een gescheurde meniscus. Oh joy.
Nu ben je wel een topickillahquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
GelukkigHoest met de meneer?
![]()
En hee neefje-lief![]()
*aai over de bol*
En no problemo, Mo!
Ja wel oke. We doen gewoon normaal tegen elkaar op het werk en hebben nog geen tijd gehad om elkaar buiten het werk te zien sinds zondag.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
GelukkigHoest met de meneer?
![]()
En hee neefje-lief![]()
*aai over de bol*
En no problemo, Mo!
Welke? Kan ook wel een beetje gebruiken!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:54 schreef Adelante het volgende:
Van die Supradyn tabletten krijg je best veel energie zo op de vroege ochtend
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Welke? Kan ook wel een beetje gebruiken!
pffoei Vivi , ik zou zoveel dingen willen zeggen maar weet niet wat...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tink, nee, het gaat niet goed. Geestelijk wel, want haar humor en spirit waarmee ze iedereen om zich heen weet op te fleuren is een niet-aflatende bron van verbazing en bewondering voor mij.
*knip*
Beetje awkward of gaat het wel relaxt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja wel oke. We doen gewoon normaal tegen elkaar op het werk en hebben nog geen tijd gehad om elkaar buiten het werk te zien sinds zondag.
Thanks, ik had moeders net nog aan de telefoon en ze is het echt zat nu, zei ze. Ik snap het wel hoor, als je continue met een emmer onder je kin zit en omvalt als je even uit bed gaat. Ook krijgt ze nu iemand die 24/7 bij haar in huis is en dat háát ze, dus ze ging d'r oncoloog bellen om te vragen "wat wijsheid is". Ik weet het denk ik welquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:01 schreef progje het volgende:
[..]
pffoei Vivi , ik zou zoveel dingen willen zeggen maar weet niet wat...
Heel erg veel sterkte te komende tijd met alles
Die heb ik net ook genomen! Een bruistablet met een eng geel kleurtje!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:54 schreef Adelante het volgende:
Van die Supradyn tabletten krijg je best veel energie zo op de vroege ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |