abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:29:08 #101
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66676120
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:27 schreef ColdFeet het volgende:
Nu ben ik benieuwd
Maar nee, ik ga naar bed! Welterusten
Verstandig! Ik ga ook. Trusten allen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  woensdag 4 maart 2009 @ 00:35:42 #102
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66676268
ik niet ik eet roze m&m's en ben foto's aan t uploaden

trustels
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 4 maart 2009 @ 04:36:50 #104
236335 neen
schone schijn
pi_66678154
TVP alvast, mijn lijstje + doppinda's + wodka.

Vroeger toen ik nog klein was overleed mijn opa, van die kant heb ik nogal een grote familie en ik ging toen op de begraafplaats spelen met m'n neefjes en nichtjes. Op de een of andere manier is mijn nichtje toen in het gat beland waar m'n opa in zou komen, ze kon er ook niet zelf uitkomen dus toen moest een volwassene helpen.
het lijkt niet wat het is
pi_66678195
tvp, wat een tijdstip
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 4 maart 2009 @ 06:39:47 #106
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  woensdag 4 maart 2009 @ 06:40:25 #107
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66678338
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 05:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
tvp, wat een tijdstip
ben je wel helemaal in orde
pi_66678342
In iemand's gegraven graf vallen...brrrrr Is zoiets nou nog steeds "6 feet deep"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66678420
Vivi.. ik ben met Greys, en de rest

@CF: St Petersburg tof

@begrafenissen: heb nog maar een oma.
Opa 1 ging dood toen ik 14 was, oma 1 toen ik 20 was en opa 2 toen ik 22 was.. erg bewust allemaal dus

@mezelf: auw kan me niet echt meer bewegen
Nek is het ergste, gevolgd door been en heup soepeltjes

Nu nog heeeeel even verder slapen en dan opstaan en leren...

[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 04-03-2009 08:15:28 ]
Ja doei.
pi_66678575
Goedemorgen
Weer een halve kilo eraf
pi_66678837
Goeiemorgen .

@Moblo: die pijn zal nog wel even wat erger gaan worden , hup pijnstillers erin.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66678888
ben niet zo van de pijnstillers.. ik kijk 't nog even aan

Lijstje voor vandaag:

O: 2 rijstwafels filet americain
T: 2 rijstwafels appelstroop
L: 2 boterhammen slankie
T: appel
D: lasagnette verdi

en leren... heb me afgemeld voor college, want 't is niet echt te doen. Hoop dat ik wel wat concentratie op kan brengen om te leren.. eerst maar 's wakker worden en hopen dat de katten zo wat rustiger gaan doen... want die zijn echt killing-druk
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 08:35:38 #113
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66679126
Goedemorgen

Is het vandaag weer gezellig hier?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_66679326
ja goed

weer een ons af in vergelijking met gisteren en zit nu op 67,4 wrsch de schrik

zit nu met een kat op mijn schoot wakker te worden en wat belangrijke mail af te handelen en naast me ligt al een schrijfblok klaar voor de samenvatting die ik ga maken om de tentamenstof van vrijdag eens in mijn hoofd te rammen

maar het is lekker weer en ik wil motorrijden maar dat kan nog even niet.. dus straks ook maar even de motordealer bellen of ze schroefjes hebben en besluiten welke knippers ik wil bestellen om erop te zetten. Twee nieuwe knippers, schroeven voor de kuipruit en vrijdag even de kuip solderen met een theelepeltje

emmer sop er overheen (hij is nog nooit door mij schoongemaakt ) en tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa moet goedkomen.

Ben zeer positief gestemd vandaag. Gisteren nog even met mijn mamsie gebeld en haar de optie van Bachelor - werken - reis - Master verteld en ze begreep die optie en zou 't niet gek of stom, eerder goed vinden, als ik die keus maak
Daarnaast nog even wat gekeuveld en verteld dat ik ben gevallen en René heeft haar nog even uitgelegd hoe het met schoonmoesje zit..

En vandaag schijnt de zon, ga ik niet meer aan de val denken, positief vooruitkijken met schoonmoes en gewoon vrijdag even dat tentamen halen

Tsjakka

oh, en afvallen, dát ook nog
Ja doei.
pi_66679352
Tranen in m'n ogen van Vivi's verhaal. . Ik weet ook niet zo goed wat te zeggen, dus ik geef maar gewoon een knuffel en kus: .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 4 maart 2009 @ 08:57:13 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66679545
Goedemorgen

Jeej, MoBlo is goedgehumeurd .
Viev: zoals Kwak ook al zei: ik denk ook regelmatig aan je... . We leven allemaal heel erg met je mee en ga rustig door met dingen van je afschrijven hier .
Begrafenissen: ik heb een stuk of vier begrafenissen meegemaakt en ik kan de verleiding nooit weerstaan om even in de kist te kijken, terwijl ik daar helemaal niet tegen kan en dan kan ik niet meer stoppen met huilen. Op zo'n moment besef je pas echt dat de overledene gewoon echt weg is, gewoon een levenloze pop ahw, en dat is best confronterend . Shit, krijg zelfs nu weer tranen in m'n ogen...

Verder weinig plannen vandaag. Vanavond wel een chatafspraak met een leuke vrouw! . Maar eens kijken of daar nog iets uit komt .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:05:33 #117
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66679717
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen

Verder weinig plannen vandaag. Vanavond wel een chatafspraak met een leuke vrouw! . Maar eens kijken of daar nog iets uit komt .
een chatafspraak? als in een afspraak om op een specifiek tijdstip beiden online te zijn, opdat jij haar kan verleiden tot een date? zoiets?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_66679808
ik heb bij mn opa de tranen uit mijn lijf gehuild (opa 1).

Bij oma 1 was ik zo betrokken bij het sterfproces.
Opname ziekenhuis, voor haar gezorgd, dagen in het ziekenhuis gezeten, mee naar onderzoeken, familie op de hoogte houden, etc. Ook aanwezig geweest bij het sterven zelf (wat zeer gezellig was met elkaar. Godzijdank. Al keek de verpleging wel raar toen we daar allemaal grapjes zaten te maken, anekdotes zaten te vertellen en niet meer bij kwamen van het lachen bij het verhaal hoe ze door een strandstoel heen zakte
Anderhalf uur later blies ze haar laatste adem uit en dat was mooi. Gehuild even, en daarna regelen en door.
Het was helemaal goed zo. Ze had als ze geen longontsteking had opgelopen, wrsch nog wel 90 geworden, maar helaas, het mocht niet zo zijn.. De dagen erna, bij de uitvaart, heb geen traan hoeven laten. Ze had rust en 't was mooi zo.. en dat vond ik heel fijn

Bij opa 2 had ik niet echt de behoefte om echt verdriet te hebben. Had geen band met hem, daarbij was hij al 2 jaar zo dement als een deur en nou ja, de enige traan die ik heb gelaten is omdat mijn paps moest huilen en daar kon ik dan weer niet tegen...
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:10:08 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66679840
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:05 schreef Abbadon het volgende:

[..]

een chatafspraak? als in een afspraak om op een specifiek tijdstip beiden online te zijn, opdat jij haar kan verleiden tot een date? zoiets?
Zoiets ja .

Heb haar op het internet gevonden ( ) en nu gaan we eerst een keer chatten om te kijken of het een beetje klikt, want we weten nog niet zoveel van elkaar. En als het klikt gaan we wat afspreken natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_66679883
Knuz?
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:12:46 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66679898
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Knuz?
.

Relatieplanet en vervolgens heb ik haar op Hyves opgezocht en een berichtje gestuurd .
Niet meer actief op Fok!
pi_66679909
spannend
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:14:34 #123
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66679928
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zoiets ja .

Heb haar op het internet gevonden ( ) en nu gaan we eerst een keer chatten om te kijken of het een beetje klikt, want we weten nog niet zoveel van elkaar. En als het klikt gaan we wat afspreken natuurlijk .
gevonden?

een datingsite? marktplaats? ebay? googlen op 'vrouw zoekt vrouw voor chatten en misschien meer'?

leuk! chatten met vreemde vrouwen en ze verleiden tot dates ken ik nog wel uit mijn internet-date periode

tell me!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:15:05 #124
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66679940
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Knuz?
kansloze website
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:18:54 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66680032
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:14 schreef Abbadon het volgende:

[..]

gevonden?

een datingsite? marktplaats? ebay? googlen op 'vrouw zoekt vrouw voor chatten en misschien meer'?

leuk! chatten met vreemde vrouwen en ze verleiden tot dates ken ik nog wel uit mijn internet-date periode

tell me!
Haha. Ik heb me van de week ff aangemeld op wat datingsites. Profieltje aanmaken, zo min mogelijk invullen en eens kijken wat voor vrouwen er zoal zaten. En deze sprak me wel (heel erg ) aan, dus ik heb haar een berichtje gestuurd en al m'n charmes in de strijd gegooid. En dat werkte, want nu wil ze dus met me chatten . En als ze op de chat ook leuk is, zal ik haar idd verleiden tot een date .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')