Best wel jaquote:
oh jij meester-verleidster, jijquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha. Ik heb me van de week ff aangemeld op wat datingsites. Profieltje aanmaken, zo min mogelijk invullen en eens kijken wat voor vrouwen er zoal zaten. En deze sprak me wel (heel erg) aan, dus ik heb haar een berichtje gestuurd en al m'n charmes in de strijd gegooid. En dat werkte, want nu wil ze dus met me chatten
![]()
. En als ze op de chat ook leuk is, zal ik haar idd verleiden tot een date
.
het was iig gratis (ja, ok, dan heb je ook geen brljante site nee) maar kommop.. ik heb één keer wat betaald bij een datingsite en vond 't nog steeds nietsquote:
Ik heb daar vorig jaar, als onderdeel van mijn kortstondige internetdate-carriere, kort rondgekeken...vrijdagavond profiel gemaakt, zaterdagmiddag eerste date, zaterdagavond staan zoenen in een portiekjequote:Op woensdag 4 maart 2009 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best wel ja(heb er op aanraden van MoBlo ff rondgekeken, maar daar zit eigs niks van mijn gading).
Deze woont niet in de buurt, helaasquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh jij meester-verleidster, jij
maar relatieplanet is best grappig...ruime keuze, in alle soorten en maten, en altijd wel iets in de buurt...het is net een supermarkt
gratis, ja...en dat is ook wel te merken...van de andere kant, zonder die website was ik er nooit achter gekomen dat ik best goed in de markt lig bij bijstandsmoedersquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het was iig gratis (ja, ok, dan heb je ook geen brljante site nee) maar kommop.. ik heb één keer wat betaald bij een datingsite en vond 't nog steeds niets
Zo, dat ging rapquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb daar vorig jaar, als onderdeel van mijn kortstondige internetdate-carriere, kort rondgekeken...vrijdagavond profiel gemaakt, zaterdagmiddag eerste date, zaterdagavond staan zoenen in een portiekje![]()
maar niet veel echt interessante mensen daar...
is dat zo? ik vond het wel meevallen, eigenlijk...heb daar een paar maanden gezeten en had elke week een date, en dat terwijl ik zelf misschien maar 2 of 3 x een berichtje verstuurd heb...quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Als man heb je het trouwens best zwaar op RP of je moet heel knap, heel slim of liefst allebei zijn.
Nou dan ben je echt een uitzondering op de regel hoor. Ik hoor heel veel mannen klagen dat ze het zo zwaar hebben. Vrouwen nemen vaak een afwachtende houding aan en mannen moeten hen vervolgens proberen te verleiden. Als je eens wist hoeveel berichtjes m'n zus wel niet kreegquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is dat zo? ik vond het wel meevallen, eigenlijk...heb daar een paar maanden gezeten en had elke week een date, en dat terwijl ik zelf misschien maar 2 of 3 x een berichtje verstuurd heb...
maar goed, ik ben natuurlijk heel knap en heel slim
maar serieus...ik had binnen 2 dagen iets van 50 berichtjes binnen, geloof ik
Ik had het er gewoon even mee gehad...misschien iets te veel gedaan in korte tijd, maar goed, het is nieuw en je krijgt aandacht en het is laagdrempelig, dus ik heb me redelijk uit kunnen leven, zeg maar...maar wel steeds hetzelfde ritueel en dezelfde kennismakingsgesprekken...het begon op elkaar te lijken...misschien dat ik het over een tijdje wel weer eens doe, maar voor nu vind ik het wel even prima...quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo, dat ging rap. Waarom internetdate je nu niet meer? Heb je een lief of date je op andere manieren? Ik heb altijd via internet gedate, dus ik weet niet eens hoe ik irl een vrouw moet versieren
.
Ik heb mijn dochter wel meegenomen toen mijn vader gestorven was. Ze was toen 1 jaar en rende overal tussendoor. Mijn man is tijdens de kerkdienst met haar naar buiten gegaan, omdat ze toen te druk was.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
We hadden toevallig laatst een discussie over Dean wel of niet meenemen naar de uitvaart, aan de ene kant leek mij het "verwerkingsgewijs" misschien wel goed omdat het voor hem dan misschien beter te bevatten valt.
Maar Stan zei dat het hem geen goed idee leek omdat ie dan wordt geconfronteert met een hele boel volwassen emotie en verdriet waar ie nog geen raad mee weet.
Vind het heel moeilijk, zoiets.
Ik denk dat ik nu het meest neig naar niet meenemen, maar dan meer vanuit het oogpunt dat je dan zelf teveel wordt afgeleidt en geen ruimte kan en durft te geven aan het verdriet van dat moment.
Ach ja...een avondje profielen van mannen doorstruinen leert dat de meesten ook echt geen idee hebben, en dat er duidelijk een reden is dat ze vrijgezel zijn...maar ik hoor van vrouwen wel dat ze snel iets van 200 berichtjes hebben...tja, da's dan ook niet echt meer serieus te nemen, natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dan ben je echt een uitzondering op de regel hoor. Ik hoor heel veel mannen klagen dat ze het zo zwaar hebben. Vrouwen nemen vaak een afwachtende houding aan en mannen moeten hen vervolgens proberen te verleiden. Als je eens wist hoeveel berichtjes m'n zus wel niet kreeg. Ze had ze voor het utzoeken hoor
. Dan moet je je wel kunnen onderscheiden op de eoa manier
.
nou ja, het doet pijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Auw MoBlo.
Hoe voel je je nu?
Pijn al wat minder? Ego weer okee?
En wat een k##-nieuws over je schoonmoeder.
Ik krijg ook altijd berichtjes van mannen, ook zo sneuquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ach ja...een avondje profielen van mannen doorstruinen leert dat de meesten ook echt geen idee hebben, en dat er duidelijk een reden is dat ze vrijgezel zijn...maar ik hoor van vrouwen wel dat ze snel iets van 200 berichtjes hebben...tja, da's dan ook niet echt meer serieus te nemen, natuurlijk
In mijn ervaring stellen de leuke, zelfverzekerde vrouwen zich helemaal niet zo afwachtend op...
Humorquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:25 schreef laziness het volgende:
Gooit mijn 'collega' net een vakliteratuur blaadje op mijn bureau met een artikel over relaties op de werkvloer
dat idee krijg ik ook, ja...mannen die elke dag naar alle nieuwe aanmeldingen hetzelfde berichtje sturen...statistisch gezien zou er dan wel haast één moeten reageren, is ongetwijfeld de theorie...de praktijk is anders, vermoed ik...quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:36 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg ook altijd berichtjes van mannen, ook zo sneu.
Of van vrouwen die totáááál niet aan m'n zoekprofiel voldoen. "Lees mijn tekst even," denk ik dan. Volgens mij sturen die mannen naar alle vrouwen een standaardberichtje in de hoop dat er één is die hapt. Maar als je iemand echt leuk vindt, dan moet je echt een persoonlijk berichtje sturen, waarmee je ook laat zien dat je haar tekst gelezen hebt. Daarmee sorteer je veel meer effect
.
Ik lees je stukjes en ik zit nu met tranen in mijn ogen. En ik zit verdorie op mijn werk!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:24 schreef Vivi het volgende:
Alleen ben ik altijd wel wat huiverig om dit soort stukjes te schrijven omdat ik dan bang ben dat jullie je opgelaten voelen of verplicht om ellenlange bemoedigende stukken te schrijven. Dat moeten jullie echt niet zo voelen hoor, het is al genoeg als ik het ff kwijt ben en dit is helaas momenteel nu mijn realiteit. Maar zoals Greys zegt, dat ze me bewondert enzo, dat hoeft helemaal niet want ik doe helemaal niks bijzonders, behalve zo normaal mogelijk te blijven functioneren, voor mijn kind en ook voor mezelf en voor mijn moeder, want niemand is er bij gebaat als ik gillend rondjes ga rennen ofzo
.
Dus over tot de orde van de dag maar weer.
toen m'n oma doodging heeft m'n reisverzekering alles betaald en geregeld voor me, best ideaal.....quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]
geldt dat ook voor opa's en oma's?? ik dcht dat dat alleen voor eerstegraads familie gold? ouders broers/zssen en kinderen? even cjhecken voor de zekerheid!! anders is t zonde van je geld die verzekering!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag geen zin om te werkenEn dat vind ik toch zo slap van mezelf.
Dat klinkt al positiever dan gister.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, het doet pijnmaar zaterdag ga ik met een mede Diversion900 rijder de kappen solderen en in orde maken, motor poetsen en vertroetelen en oplappen
en dan komt alles voor wat betreft motor goed.
Ze klinkt als mijn zus, die is ook zo nuchter en onbewogen.quote:Schoonmoes is idd even schrikken, maar ben geloof ik de enige. Ok, mijn moeder schrok ook heel erg, Zit in de familie denk ik...ben blij dat ze zelf heel positief is enzo ("Ja, ik ga niet dood hoor, het net dure kronen laten plaatsen
"
) en René heeft ook zoiets van 'ja, kut, zal wel, afwachten maar', maar woensdag wordt haar borst afgezet! Da's niet niets
![]()
Ja. Lief dat je er naar vraagt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Is het gisteren nog goed gegaan trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |