abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:19:25 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66680044
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

kansloze website
Best wel ja (heb er op aanraden van MoBlo ff rondgekeken, maar daar zit eigs niks van mijn gading).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:21:10 #127
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66680079
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha. Ik heb me van de week ff aangemeld op wat datingsites. Profieltje aanmaken, zo min mogelijk invullen en eens kijken wat voor vrouwen er zoal zaten. En deze sprak me wel (heel erg ) aan, dus ik heb haar een berichtje gestuurd en al m'n charmes in de strijd gegooid. En dat werkte, want nu wil ze dus met me chatten . En als ze op de chat ook leuk is, zal ik haar idd verleiden tot een date .
oh jij meester-verleidster, jij

maar relatieplanet is best grappig...ruime keuze, in alle soorten en maten, en altijd wel iets in de buurt...het is net een supermarkt
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_66680112
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

kansloze website
het was iig gratis (ja, ok, dan heb je ook geen brljante site nee) maar kommop.. ik heb één keer wat betaald bij een datingsite en vond 't nog steeds niets
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:23:39 #129
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66680134
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Best wel ja (heb er op aanraden van MoBlo ff rondgekeken, maar daar zit eigs niks van mijn gading).
Ik heb daar vorig jaar, als onderdeel van mijn kortstondige internetdate-carriere, kort rondgekeken...vrijdagavond profiel gemaakt, zaterdagmiddag eerste date, zaterdagavond staan zoenen in een portiekje

maar niet veel echt interessante mensen daar...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:24:12 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66680143
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

oh jij meester-verleidster, jij

maar relatieplanet is best grappig...ruime keuze, in alle soorten en maten, en altijd wel iets in de buurt...het is net een supermarkt
Deze woont niet in de buurt, helaas Waarom wonen alle leuke vrouwen zo ver weg? woon ik zo ver bij alle leuke vrouwen vandaan? Maar ik ben op dit moment op weinig meer uit dan spannende dates en spannende dates , dus het maakt mij niet zoveel uit verder .

Als man heb je het trouwens best zwaar op RP of je moet heel knap, heel slim of liefst allebei zijn .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:25:02 #131
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66680158
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het was iig gratis (ja, ok, dan heb je ook geen brljante site nee) maar kommop.. ik heb één keer wat betaald bij een datingsite en vond 't nog steeds niets
gratis, ja...en dat is ook wel te merken...van de andere kant, zonder die website was ik er nooit achter gekomen dat ik best goed in de markt lig bij bijstandsmoeders
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:25:25 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66680164
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:23 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik heb daar vorig jaar, als onderdeel van mijn kortstondige internetdate-carriere, kort rondgekeken...vrijdagavond profiel gemaakt, zaterdagmiddag eerste date, zaterdagavond staan zoenen in een portiekje

maar niet veel echt interessante mensen daar...
Zo, dat ging rap . Waarom internetdate je nu niet meer? Heb je een lief of date je op andere manieren? Ik heb altijd via internet gedate, dus ik weet niet eens hoe ik irl een vrouw moet versieren .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:25:43 #133
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_66680168
Viev en een dikke knuf!
Ik geloof dat je moeder het zo lang volhoudt op die mentaliteit van haar, wat een stoere vrouw! En Stan, wat lief dat hij voor jullie een herinnering heeft gemaakt die je tot in de lengte van dagen kan bewaren en terug kijken.

Zo weer een werkdag.
Gooit mijn 'collega' net een vakliteratuur blaadje op mijn bureau met een artikel over relaties op de werkvloer
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:27:01 #134
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66680199
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:24 schreef Viking84 het volgende:

Als man heb je het trouwens best zwaar op RP of je moet heel knap, heel slim of liefst allebei zijn .
is dat zo? ik vond het wel meevallen, eigenlijk...heb daar een paar maanden gezeten en had elke week een date, en dat terwijl ik zelf misschien maar 2 of 3 x een berichtje verstuurd heb...

maar goed, ik ben natuurlijk heel knap en heel slim

maar serieus...ik had binnen 2 dagen iets van 50 berichtjes binnen, geloof ik
pi_66680219
Goedemorgen.

Vivi, ik kan (en wil ) me onmogelijk voorstellen hoe jij je voelt.
Je spreekt zo warm over je moeder. Wat moet dit moeilijk voor je zijn.
Sterkte.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:28:54 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66680245
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:27 schreef Abbadon het volgende:

[..]

is dat zo? ik vond het wel meevallen, eigenlijk...heb daar een paar maanden gezeten en had elke week een date, en dat terwijl ik zelf misschien maar 2 of 3 x een berichtje verstuurd heb...

maar goed, ik ben natuurlijk heel knap en heel slim

maar serieus...ik had binnen 2 dagen iets van 50 berichtjes binnen, geloof ik
Nou dan ben je echt een uitzondering op de regel hoor. Ik hoor heel veel mannen klagen dat ze het zo zwaar hebben. Vrouwen nemen vaak een afwachtende houding aan en mannen moeten hen vervolgens proberen te verleiden. Als je eens wist hoeveel berichtjes m'n zus wel niet kreeg . Ze had ze voor het utzoeken hoor . Dan moet je je wel kunnen onderscheiden op de eoa manier .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:29:43 #137
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66680262
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zo, dat ging rap . Waarom internetdate je nu niet meer? Heb je een lief of date je op andere manieren? Ik heb altijd via internet gedate, dus ik weet niet eens hoe ik irl een vrouw moet versieren .
Ik had het er gewoon even mee gehad...misschien iets te veel gedaan in korte tijd, maar goed, het is nieuw en je krijgt aandacht en het is laagdrempelig, dus ik heb me redelijk uit kunnen leven, zeg maar...maar wel steeds hetzelfde ritueel en dezelfde kennismakingsgesprekken...het begon op elkaar te lijken...misschien dat ik het over een tijdje wel weer eens doe, maar voor nu vind ik het wel even prima...
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:30:55 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66680287
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

We hadden toevallig laatst een discussie over Dean wel of niet meenemen naar de uitvaart, aan de ene kant leek mij het "verwerkingsgewijs" misschien wel goed omdat het voor hem dan misschien beter te bevatten valt.

Maar Stan zei dat het hem geen goed idee leek omdat ie dan wordt geconfronteert met een hele boel volwassen emotie en verdriet waar ie nog geen raad mee weet.

Vind het heel moeilijk, zoiets.

Ik denk dat ik nu het meest neig naar niet meenemen, maar dan meer vanuit het oogpunt dat je dan zelf teveel wordt afgeleidt en geen ruimte kan en durft te geven aan het verdriet van dat moment.
Ik heb mijn dochter wel meegenomen toen mijn vader gestorven was. Ze was toen 1 jaar en rende overal tussendoor. Mijn man is tijdens de kerkdienst met haar naar buiten gegaan, omdat ze toen te druk was.
Tijdens de crematiedienst is ze er gewoon bijgebleven en zorgde voor een ontspannen noot op een toch wel zwaar moment.
Ze zat toen vol in de speenfase en had deze dag ook haar speen mee. Iedere keer als ze iemand zag huilen liep ze naar hem of haar toe om te troosten. Maar dan wel op de -voor haar- doeltreffenste manier: ze drukte je gewoon haar speen in de mond .
Ik heb niet de indruk dat andere mensen het als storend hebben ervaren. Mij gaf het meer een soort van circle-of-life-gevoel, wat het verlies dragelijker maakte.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66680291
Auw MoBlo.
Hoe voel je je nu?
Pijn al wat minder? Ego weer okee?

En wat een k##-nieuws over je schoonmoeder.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:33:01 #140
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66680328
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou dan ben je echt een uitzondering op de regel hoor. Ik hoor heel veel mannen klagen dat ze het zo zwaar hebben. Vrouwen nemen vaak een afwachtende houding aan en mannen moeten hen vervolgens proberen te verleiden. Als je eens wist hoeveel berichtjes m'n zus wel niet kreeg . Ze had ze voor het utzoeken hoor . Dan moet je je wel kunnen onderscheiden op de eoa manier .
Ach ja...een avondje profielen van mannen doorstruinen leert dat de meesten ook echt geen idee hebben, en dat er duidelijk een reden is dat ze vrijgezel zijn...maar ik hoor van vrouwen wel dat ze snel iets van 200 berichtjes hebben...tja, da's dan ook niet echt meer serieus te nemen, natuurlijk

In mijn ervaring stellen de leuke, zelfverzekerde vrouwen zich helemaal niet zo afwachtend op...
pi_66680397
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Auw MoBlo.
Hoe voel je je nu?
Pijn al wat minder? Ego weer okee?

En wat een k##-nieuws over je schoonmoeder.
nou ja, het doet pijn maar zaterdag ga ik met een mede Diversion900 rijder de kappen solderen en in orde maken, motor poetsen en vertroetelen en oplappen en dan komt alles voor wat betreft motor goed.

Schoonmoes is idd even schrikken, maar ben geloof ik de enige. Ok, mijn moeder schrok ook heel erg, Zit in de familie denk ik... ben blij dat ze zelf heel positief is enzo ("Ja, ik ga niet dood hoor, het net dure kronen laten plaatsen " ) en René heeft ook zoiets van 'ja, kut, zal wel, afwachten maar', maar woensdag wordt haar borst afgezet! Da's niet niets
Ja doei.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:36:11 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66680410
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:33 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ach ja...een avondje profielen van mannen doorstruinen leert dat de meesten ook echt geen idee hebben, en dat er duidelijk een reden is dat ze vrijgezel zijn...maar ik hoor van vrouwen wel dat ze snel iets van 200 berichtjes hebben...tja, da's dan ook niet echt meer serieus te nemen, natuurlijk

In mijn ervaring stellen de leuke, zelfverzekerde vrouwen zich helemaal niet zo afwachtend op...
Ik krijg ook altijd berichtjes van mannen, ook zo sneu .
Of van vrouwen die totáááál niet aan m'n zoekprofiel voldoen. "Lees mijn tekst even," denk ik dan . Volgens mij sturen die mannen naar alle vrouwen een standaardberichtje in de hoop dat er één is die hapt. Maar als je iemand echt leuk vindt, dan moet je echt een persoonlijk berichtje sturen, waarmee je ook laat zien dat je haar tekst gelezen hebt. Daarmee sorteer je veel meer effect .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:37:45 #143
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_66680446
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:25 schreef laziness het volgende:
Gooit mijn 'collega' net een vakliteratuur blaadje op mijn bureau met een artikel over relaties op de werkvloer
Humor
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:41:01 #144
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66680531
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:36 schreef Viking84 het volgende:

Ik krijg ook altijd berichtjes van mannen, ook zo sneu .
Of van vrouwen die totáááál niet aan m'n zoekprofiel voldoen. "Lees mijn tekst even," denk ik dan . Volgens mij sturen die mannen naar alle vrouwen een standaardberichtje in de hoop dat er één is die hapt. Maar als je iemand echt leuk vindt, dan moet je echt een persoonlijk berichtje sturen, waarmee je ook laat zien dat je haar tekst gelezen hebt. Daarmee sorteer je veel meer effect .
dat idee krijg ik ook, ja...mannen die elke dag naar alle nieuwe aanmeldingen hetzelfde berichtje sturen...statistisch gezien zou er dan wel haast één moeten reageren, is ongetwijfeld de theorie...de praktijk is anders, vermoed ik...

maar goed, ik kreeg ook berichtjes van alleenstaande, werkeloze moeders van 3 kinderen van ruim in de 40...dus dat geldt niet exclusief voor mannen
pi_66680636
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:24 schreef Vivi het volgende:
Alleen ben ik altijd wel wat huiverig om dit soort stukjes te schrijven omdat ik dan bang ben dat jullie je opgelaten voelen of verplicht om ellenlange bemoedigende stukken te schrijven . Dat moeten jullie echt niet zo voelen hoor, het is al genoeg als ik het ff kwijt ben en dit is helaas momenteel nu mijn realiteit. Maar zoals Greys zegt, dat ze me bewondert enzo, dat hoeft helemaal niet want ik doe helemaal niks bijzonders, behalve zo normaal mogelijk te blijven functioneren, voor mijn kind en ook voor mezelf en voor mijn moeder, want niemand is er bij gebaat als ik gillend rondjes ga rennen ofzo .

Dus over tot de orde van de dag maar weer .
Ik lees je stukjes en ik zit nu met tranen in mijn ogen. En ik zit verdorie op mijn werk!

Wat verdrietig dat het nu allemaal zo dichtbij komt. Een onafwendbaar, beklemmend iets. En zo ontzettend oneerlijk... Ik denk ook regelmatig aan jullie en ik wil jullie heel veel sterkte wensen. (En je hoeft je niet opgelaten te voelen hoor!! Als we met onze woorden ook maar een klein lichtpuntje kunnen vormen in deze klotesituatie, doen we dat met alle liefde)

En wat betreft herinneringen, mijn nichtje was 3 toen mijn vader overleed en ze begreep het toen ook heel goed en nu (ze is 12) kan ze zich ook nog veel van hem herinneren. Mijn zus is daarom ook heel blij dat ze haar overal bij betrokken heeft (ze was erbij toen hij overleed, ze is bij de begrafenis geweest, enz.). Ze vond dat ook totaal niet eng ofzo, het was juist ontzettend ontroerend om te zien hoe zij ermee omging. Opa nog een kusje geven, een tekening in de kist leggen... (sorry, hier wil jij natuurlijk nog helemaal niet mee bezig zijn). Het maakte het voor ons ook wat dragelijker ofzo. Ik hoop dat het voor Dean ook zo werkt.
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:45:58 #146
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66680648
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 00:15 schreef kwakveense het volgende:

[..]

geldt dat ook voor opa's en oma's?? ik dcht dat dat alleen voor eerstegraads familie gold? ouders broers/zssen en kinderen? even cjhecken voor de zekerheid!! anders is t zonde van je geld die verzekering!
toen m'n oma doodging heeft m'n reisverzekering alles betaald en geregeld voor me, best ideaal.....

blegh, buikpijn en lamlendig.

en vrijdag heb ik een gala en dan moet het beter zijn...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:49:01 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66680722
Ik heb vandaag geen zin om te werken En dat vind ik toch zo slap van mezelf.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:49:38 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66680739
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb vandaag geen zin om te werken En dat vind ik toch zo slap van mezelf.
. Is het gisteren nog goed gegaan trouwens?
Niet meer actief op Fok!
pi_66680781
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, het doet pijn maar zaterdag ga ik met een mede Diversion900 rijder de kappen solderen en in orde maken, motor poetsen en vertroetelen en oplappen en dan komt alles voor wat betreft motor goed.
Dat klinkt al positiever dan gister.
quote:
Schoonmoes is idd even schrikken, maar ben geloof ik de enige. Ok, mijn moeder schrok ook heel erg, Zit in de familie denk ik... ben blij dat ze zelf heel positief is enzo ("Ja, ik ga niet dood hoor, het net dure kronen laten plaatsen " ) en René heeft ook zoiets van 'ja, kut, zal wel, afwachten maar', maar woensdag wordt haar borst afgezet! Da's niet niets
Ze klinkt als mijn zus, die is ook zo nuchter en onbewogen.
En bij haar gaat het inmiddels goed. Ik duim dat het bij je schoonmams meevalt.
  woensdag 4 maart 2009 @ 09:52:03 #150
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66680811
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 09:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Is het gisteren nog goed gegaan trouwens?
Ja. Lief dat je er naar vraagt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')