Idioot hè, hoeveel verschil je bouw maaktquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat, inderdaad~!
Al kan ik me voorstellen dat als je gewend bent een uberslankie te zijn het wel even wennen is![]()
Plus, bouw enzo. Ik ben vrij breed gebouwd ook, PFje volgens mij niet! Maar echt vadsig zal je niet geweest zijn denk ik hoor
Ik geloof het wel... (got the T-shirt enzo), alleen ik ontbeet nogal laat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en ik geloof ook niet dat je 15 boterhammen met nutella in je ontbijt kunt opeten.
Ben ik nu heel erg?
Ja! Zo veel is het ook weer niet!quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en ik geloof ook niet dat je 15 boterhammen met nutella in je ontbijt kunt opeten.
Ben ik nu heel erg?
Holy moly! Het is idd een prestatiequote:'s ochtends 15 boterhammen nutella
's middags 10 boterhammen nutella + een pak Spaanse crackers
1 pak chocomel, 1 pak fristi.
Eventueel 's avonds nog een zak chips.
Tadaaa En honger dat ik had!
Doeegquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Holy moly! Het is idd een prestatie![]()
Ik ga naar de bus en dan les hebben van 5-7!Bai bai luffli wans!
Ik wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gewichten zijn raar! Op de vorige meet was ik 1.75, SHE ook. Ik woog 67, SHE ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef loveli het volgende:
Bouw maakt ontzettend veel uit. Oud-huisgenootje van me was 1.92 en 63 kilo, maar ze moest maat 42 broeken kopen ivm bouw. Op dat moment was ik 14cm korter en woog hetzelfde, maar wel broekmaat 36. O ja, zij had wel grotere borsten dan ik.
Nog zo'n handicap van mijn geschifte lijf: zelfs bij een BMI van 18 paste ik maar net in laarzen met normale wijdtemaatquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
joykrijg m'n laars nèt dicht
even de stad in om een luchtje te scheppen, onderdelen te halen en dan weer terug
Ik geloof het niet, maar ze eet wel weinig vlees of ander biologisch. Dacht ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:44 schreef P.F het volgende:
Is Mini_rulez vegetariër?
Ik kwam haar naam tegen in het vega topic, dus ik dacht van: Hèquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, maar ze eet wel weinig vlees of ander biologisch. Dacht ik.
En oke, ik ben overtuigd.
shut up.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:00 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Het is echt lekker weer buiten! Helemaal niet koud enzo!
Heb helemaal de lente in m'n bol.
Het regent idiootquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:00 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Het is echt lekker weer buiten! Helemaal niet koud enzo!
Heb helemaal de lente in m'n bol.
Hey, mijn naam!quote:
Oja, ik zag je andere post te laat...quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:18 schreef P.F het volgende:
Ik was aan het lezen in het vegetariër topic in CUL!
Wat moet je maken? Het hangt ook van de soort bloem af hoeveel je nodig hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:23 schreef P.F het volgende:
Ik kan de verhoudingen voor aangemengde bloem niet vindenSowieso, sauzen zijn fiesss.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:20 schreef k_i_m het volgende:
Goddamnit. Afgewezen worden voor een simpele administratieve baan. Watskebeurt?.
2 maanden geleden gevallen tijdens het snowboarden. Eigenlijjk, gevallen bij het uit de lift komenquote:
Dat is inderdaad precies wat de huisarts me verteldequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Chickie, lig daar niet teveel wakker van. Een gescheurde meniscus is echt de piece of cake onder het knieenleed! Het doet pijn zolang dat loszittende flupje meniscus er nog zit, dat irriteert en doet vaak zelfs flink pijn.
Wat ze doen bij gescheurde meniscus: kijkoperatie, losgescheurde stukje eraf knippen. Je kunt dat kleine stukje best missen, je meniscus blijft het prima doen, en de irritatie is weg. Meestal is de revalidatietijd zolang als nodig is om je kniegewricht weer soepel te maken na een kijkoperatie: week of 4.
Dat lijkt mij nou zo leukquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met bikken&boren is dat wat anders, maar ik vond een kijkoperatie aan mijn knie echt leukDie ruggenprik vond ik sowieso echt de grap van de eeuw
Hè, wat heeft die arts daar nu beet? Oh, mijn been
![]()
En ik mocht op het scherm meekijken en dan liet 'ie zo zien van 'dit zijn je banden *peur peur* mooi elastisch hoor'
Noem mij maar raar
250 ml rode wijnsaus obv aangemende bloem.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat moet je maken? Het hangt ook van de soort bloem af hoeveel je nodig hebt.
Maar ik weet niet of dat goed is/een saus zo hoortquote:2. Ingrediënten en materialen
250 ml rode wijn
25 g bloem
25 g boter of minder
3 g zout
Maatbeker
Weegschaal
Steelpan
pollepel
3. Activiteiten
De materialen pakken. De wijn afmeten. De bloem af wegen. De boter afwegen.
De boter smelten, de bloem erdoor mengen en er met de rode wijn een gebonden saus van maken. Bij gebruik van minder boter dan bloem, de hete wijn binden met aangemengde bloem en de boter er door roeren. De saus afmaken met zout.
Tijdsschema
Tijd Activiteit
0-5 Materialen pakken
5-10 Afwegen en afmeten
10-25 Ingrediënten toevoegen, saus binden
25-30 Saus op smaak maken met zout
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:38 schreef P.F het volgende:
[..]
250 ml rode wijnsaus obv aangemende bloem.
Ik heb nu dit (bedacht)
[..]
Maar ik weet niet of dat goed is/een saus zo hoort
Ja dat zijn minuten (quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:41 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn dat minuten PF? Volgens mij maak ik een sausje in een minuut of 10. Incl. voorbereiding.
Of de hoeveelheden kloppen weet ik niet. Ik kook op gevoel
Ben bang dat conleche gelijk heeftquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef conleche het volgende:
[..]
PF!! Die saus is niet te vreten, wat ik je brom!!
Ik moet 250 ml saus maken OBV (wat is obvquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef conleche het volgende:
[..]
PF!! Die saus is niet te vreten, wat ik je brom!!
Zal een prima saus worden zo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:38 schreef P.F het volgende:
Maar ik weet niet of dat goed is/een saus zo hoort
De vraag is niet aan mij gesteld, maar ik mis een beetje een vleessmaak in je saus.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moet 250 ml saus maken OBV (wat is obv?) van aangemende bloem.
En, de smaak is niet belangrijk, de regels, die zijn belangrijk
Hoe zou jij hem maken?
Bloemkool met rode wijn is wel eh, apart!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:49 schreef P.F het volgende:
Ja godver dit was een bloemkoolsaus. En je kan witte sausen ook met bouillon maken. Dus ik vond ook met rode wijn.
Oh, jij bent echt fakking briljantquote:
Het lag niet aan mijquote:P.F says:
wat is obv
P.F says:
250 ml rode wijnsaus obv aangemengde bloem
Chico says:
obv? ondervoorbehoud?
P.F says:
ik weet t niet?
Chico says:
ik weet ook niet ;P
Ah, dat zou wel handig kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:42 schreef Vivi het volgende:
Misschien is een van de twee wat creatief omgesprongen met de waarheid.
Kim, een IRO is een individuele Reintegratie Overeenkomst, dan kan je o.a. budget aan vragen om je omscholing te bekostigen (tussen 5.00 en 7.500 euro geloof ik). Informeer ende Google !!!.
Hm, ik moet sowieso 120 gram bloem/120 gram boter/1 liter vocht aanhoudenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De vraag is niet aan mij gesteld, maar ik mis een beetje een vleessmaak in je saus.
Eerst vlees bakken in de boter en dan afmaken met wijn en een klein beetje (!) bloem (of nog beter maizena). Zo zou ik het doen.
O jeetje!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ah, dat zou wel handig kunnen zijn.
Nou, ik ben erachter hoor. Ze hebben op mijn oude homepage (die ik 10 jaar geleden in elkaar heb geknutseld om te kijken of ik het kon) gekeken. En daar had ik wat oude verhaaltjes opstaan die ze in het verkeerde keelgat zijn geschoten.
Dus nu werd mij geadviseerd mijn site eens door te lopen met iemand die mij dan kon adviseren hoe ik over kwam op andere mensen. Ik wist niet eens dat dat ding nog online stond. Misschien moet ik toch maar een speciaal sollicitatieadres maken, in plaats van mijn emailadres die ik al 10 jaar heb
.
Nouja, beter dat je er zo achter komt bij deze baan dan bij een baan die je echt-heel-graag-had-gewild.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ah, dat zou wel handig kunnen zijn.
Nou, ik ben erachter hoor. Ze hebben op mijn oude homepage (die ik 10 jaar geleden in elkaar heb geknutseld om te kijken of ik het kon) gekeken. En daar had ik wat oude verhaaltjes opstaan die ze in het verkeerde keelgat zijn geschoten.
Dus nu werd mij geadviseerd mijn site eens door te lopen met iemand die mij dan kon adviseren hoe ik over kwam op andere mensen. Ik wist niet eens dat dat ding nog online stond. Misschien moet ik toch maar een speciaal sollicitatieadres maken, in plaats van mijn emailadres die ik al 10 jaar heb
.
Ik heb het er al afgehaald. Ik heb namelijk nog meer dingen lopenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:56 schreef loveli het volgende:
Kim, wij krijgen zeker geen linkje?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:58 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, reken maar uit. Ik was 20 en de maatschappij was tegen me. Wat voor verhalen denk je dat daaruit komen?.
Inderdaad. Waarschijnlijk hebben ze er geen gevoel voor humor en reageren ze er star en rigide.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Op mijn echte naam krijg je trouwens geen hits. Dus om iemand nou op een internet alter ego af te rekenen vind ik een beetje zuur. Maargoed, dan was het toch al niks voor mij geweest denk ik dan maar.
Mag ik een korte samenvattingquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb het er al afgehaald. Ik heb namelijk nog meer dingen lopen. Het desbetreffende verhaal waar ze over vielen kan ik je wel pmén als je wil
.
Op mijn echte naam krijg je trouwens geen hits. Dus om iemand nou op een internet alter ego af te rekenen vind ik een beetje zuur. Maargoed, dan was het toch al niks voor mij geweest denk ik dan maar.
Oooo, ze hebben gegoogled op je internet alter ego? Dat is wel zuur iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb het er al afgehaald. Ik heb namelijk nog meer dingen lopen. Het desbetreffende verhaal waar ze over vielen kan ik je wel pmén als je wil
.
Als ik rode wijnsaus zou maken? Tja. Om te beginnen gebruik ik al geen bloem, maar zou ik door het vet waar ik het vlees in heb gebraden, eerst een uitje fruiten, dan wijn erin gooien, Als het vlees is zonder veel smaak, dan nog iets van fond erbij of vloeibare bouillon. Laten inkoken, dan proeven en dan peper zout erbij doen. Eventueel zeven en er op het laatst een klont koude boter door kloppen. Veel variaties mogelijk, maar zoiets.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moet 250 ml saus maken OBV (wat is obv?) van aangemende bloem.
En, de smaak is niet belangrijk, de regels, die zijn belangrijk
Hoe zou jij hem maken?
eerste hit bij viking84 is: "Viking84 is geil"quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oooo, ze hebben gegoogled op je internet alter ego? Dat is wel zuur idd.
Ik heb wel eens gemaild met m'n viking84-adres en toen was de eerste hit ook een best wel genant Fok!-topicMag ik ook een pm met dat verhaal?
.
O ja, die jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:05 schreef neen het volgende:
[..]
eerste hit bij viking84 is: "Viking84 is geil"
Als ik op Principessa Farfalla ofzo google dan kom ik op een Poolse pro-ana sitequote:
Fijn, Zwielemans!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:10 schreef zwahiel het volgende:
Jiha!
Vanmiddag eindelijk Electrabel aan de lijn gehad, ze vonden 't zelf ook wel erg veel. Waarschijnlijk hebben ze de berekening gedaan met gas erbij voor de verwarming. Maar ja ik heb dus geen gas. Moest de meterstanden doorgeven en kreeg meteen een excuus van de mevrouw. Ze wilde nog mijn gsm weten en dan zou ik gebeld worden met een nieuw voorstel. Inmiddels had ik al 300 euro voorschot betaald en de daadwerkelijke rekening tot nu toe was maar 43 euro. De geschatte rekening van mij met verbruikersgegevens zou dan zo rond de 220 komen.
Naar alle waarschijnlijkheid zou ik dan niets of misschien een paar tientjes moeten betalen.
Pak van mijn hart!
@ P.F. als je op mij zoekt krijg je tilllate.com dat ik fotograaf was en veel van tweakers
Ik had ergens gesolliciteerd bij een groot detacheringsbedrijf. Het gesprek was stom, en daarna kreeg ik een mailtje terug wat me niet aanstond. En daar heb ik op gereageerd op mijn site. Overigens heeft de desbetreffende persoon de link gekregen en is het verhaal nog jaren in het bedrijf rondgegaan.quote:
Dat interview heb ik destijds ook gelezen iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je op mijn naam googlet is de eerste hit een interviewtje wat ik eens heb gegeven aan de universiteitskrant.. Verder niets. En ik hoop natuurlijk dat mijn naam vermeld gaat worden bij het project waar ik op m'n stage aan meewerk.
.
Leuk! Google! (en googlebooks!) 286 hits.quote:Wiel y Santiago
Wiel y Santiago, log van mijn stage periode in Santiago de Chile, ... maar de tekst: “Luggage WTJ van Horck” en plofte er slechts een tas op de band. ...
http://www.wielgoesonline.net/ - 413k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Crossmedia Experience Learning Laboratory - People - Wiel van Horck - [ Vertaal deze pagina ]
Crossmedia Experience Learning Laboratory - People - Wiel van Horck ... Wiel van Horck. Wiel van Horck. Junior Research Fellow ...
http://www.crossmedialab.nl/people/19/wiel-van-horck - 10k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Wiel van Horck BComn. - LinkedIn - [ Vertaal deze pagina ]
View Wiel van Horck BComn.'s professional profile on LinkedIn. LinkedIn is the world's largest business network, helping professionals like Wiel van Horck ...
http://www.linkedin.com/pub/9/407/90a - 28k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
LinkedIn: Directory - LinkedIn
Buck Van Hooser, Leed Ap · Laura Van Hoosier, Apr · Wiel Van Horck Bcomn. Jon Van Hoozer, CMB · Tammy (Van Hoose) Dysert · Roderic Van Hopsa tot Heisa ...
http://www.linkedin.com/directory/people/v/v568/84497.html - 42k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Wiel van horck bcomn, overview - Hyves.net - Always in touch with ... - [ Vertaal deze pagina ]
Since the start in October 2004, Hyves has grown into Holland's most popular website, with over 5 million members and over 2 billion pageviews per month.
http://zwahiel.hyves.nl/ - 51k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Hogeschool Utrecht - Scripties
Auteur(s) Wiel van Horck Instelling Opdrachtgever Hogeschool Utrecht (HU). Faculteit Communicatie en Journalistiek (FCJ). Digitale Communicatie (DC). ...
http://www.hu.nl/Mediathe(...)ie+en+Journalistiek/ Digitale.../Scripties.htm
Annoteren via social tagging: onderzoek naar beweegredenen bij ... - Resultaten voor Zoeken naar boeken met Google
door W.T.J. van Horck - 60 pagina’s
Tenslotte dank ik vrienden, collega's en familie voor de ondersteuning, het luisterend oor, het begrip en de stimulans. UTRECHT, juni 2008. Wiel van Horck ...
http://books.google.com/books?isbn=9090232877
Als het idd een stel stijve harken zijn (en dat zijn sollicitatiecommissies helaas vaak) kan ik me prima voorstellen dat ze hierop afgeknapt zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:14 schreef loveli het volgende:
lol@stukje van k_i_m. Die hebben echt geen gevoel voor humor als ze dat als reden aanvoeren.
Met een stomme jongen in het CJP magazinequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké, ik hap. Welke blind date, Bolletje?
I'm famous.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat interview heb ik destijds ook gelezen idd.
Waarom doe je het dan? Of is dit een stomme vraag.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Met een stomme jongen in het CJP magazine
O, omdat het mij eerst wel grappig leek, maar in praktijk was het stom.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan? Of is dit een stomme vraag.
Geen idee, maar echt geheim zal het niet zijn, anders wassie wel underkoffer!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:21 schreef cyclechick het volgende:
Als iemand een geheim beroep heeft, en uniform draagt wat lijkt op politie of marine, wat doet ie dan?
Ik zag hem niet, maar mail met hemquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Geen idee, maar echt geheim zal het niet zijn, anders wassie wel underkoffer!!
Wat is een geheim beroep?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:21 schreef cyclechick het volgende:
Als iemand een geheim beroep heeft, en uniform draagt wat lijkt op politie of marine, wat doet ie dan?
Aandacht trekken en uitsloven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:21 schreef cyclechick het volgende:
Vertel dan eens wat meer. Via internet ontmoet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik zag hem niet, maar mail met hem
Stripper!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:21 schreef cyclechick het volgende:
Majorettequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn moesje zat bij de majorette, vroeger![]()
Dat is cool!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil ook PMEn ik ga Chico PM'en over de knie!
En ik googelde net mezelf en ik kom erachter dat ik in een of ander handboek word genoemd: 'recent onderzoek van ir. ColdFeet toonde het maatschappelijke belang van yadada aan'. Wauw
jij bent het nieuwe Zenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:36 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of er nu een nieuwe weg geopend is voor mij, nu ik mijn verleden heb afgeschud.
Alleen de duistere kanten, tochquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:36 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of er nu een nieuwe weg geopend is voor mij, nu ik mijn verleden heb afgeschud.
Hebben verkeersleiders een uniform dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:33 schreef cyclechick het volgende:
Nee, hij wilde het gewoon niet zeggen eerst, flauw he.. Maar ik heb een oneindig doorzettingsvermogen, en toen brak hij
Oh de tofheidquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:33 schreef ColdFeet het volgende:En ik googelde net mezelf en ik kom erachter dat ik in een of ander handboek word genoemd: 'recent onderzoek van ir. ColdFeet toonde het maatschappelijke belang van yadada aan'. Wauw
Ik probeerde het net nog even,en hij vond nog twee pagina's (die nu dus weg zijn) en twee linkjes naar fok, omdat ik daar een foto had geplaatst en de tekst bij het quoten het adres van mijn homepeedzj liet zienquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Jeetje Kim.![]()
Is het ook uit de google-cache weg?
En mag ik ook op de PM-lijst?![]()
Als je op mijn echte naam googlet vind je de site van mijn werk, verschillende krantensites met het verhaal over het kabelbaanongeluk, stamboom van verre familie en schoolbank.nl.
Niet echt heel spannend dus.
Tram 10 is alleen een spitslijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:40 schreef Syrena het volgende:
Zitten er hier Hagenezen? Ik ben de reis naar mijn opleiding aan het plannen, als ik het goed zie en ik zou uitstappen op Den Haag Centraal en tram 10 naar de Ary v.d. Spuyweg missen om 10.01, ben ik dan de sjaak? Want volgens mij gaat er dan niks meer richting Celebesstraat.
Ik haat dit
Hey hey niet zo nieuwsgierig hequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben verkeersleiders een uniform dan?
En is het een internet date meneer? En wanneer ga je hem meeten?
Alleen 9. Ik werk daar in de buurt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
Vanaf de Raamweg kun je ook lopen?![]()
Daar rijden lijn 9 en 11 geloof ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |