Als het idd een stel stijve harken zijn (en dat zijn sollicitatiecommissies helaas vaak) kan ik me prima voorstellen dat ze hierop afgeknapt zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:14 schreef loveli het volgende:
lol@stukje van k_i_m. Die hebben echt geen gevoel voor humor als ze dat als reden aanvoeren.
Met een stomme jongen in het CJP magazinequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Oké, ik hap. Welke blind date, Bolletje?
I'm famous.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat interview heb ik destijds ook gelezen idd.
Waarom doe je het dan? Of is dit een stomme vraag.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Met een stomme jongen in het CJP magazine
O, omdat het mij eerst wel grappig leek, maar in praktijk was het stom.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan? Of is dit een stomme vraag.
Geen idee, maar echt geheim zal het niet zijn, anders wassie wel underkoffer!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:21 schreef cyclechick het volgende:
Als iemand een geheim beroep heeft, en uniform draagt wat lijkt op politie of marine, wat doet ie dan?
Ik zag hem niet, maar mail met hemquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Geen idee, maar echt geheim zal het niet zijn, anders wassie wel underkoffer!!
Wat is een geheim beroep?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:21 schreef cyclechick het volgende:
Als iemand een geheim beroep heeft, en uniform draagt wat lijkt op politie of marine, wat doet ie dan?
Aandacht trekken en uitsloven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:21 schreef cyclechick het volgende:
Vertel dan eens wat meer. Via internet ontmoet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik zag hem niet, maar mail met hem
Stripper!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:21 schreef cyclechick het volgende:
Majorettequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn moesje zat bij de majorette, vroeger![]()
Dat is cool!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil ook PMEn ik ga Chico PM'en over de knie!
En ik googelde net mezelf en ik kom erachter dat ik in een of ander handboek word genoemd: 'recent onderzoek van ir. ColdFeet toonde het maatschappelijke belang van yadada aan'. Wauw
jij bent het nieuwe Zenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:36 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of er nu een nieuwe weg geopend is voor mij, nu ik mijn verleden heb afgeschud.
Alleen de duistere kanten, tochquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:36 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of er nu een nieuwe weg geopend is voor mij, nu ik mijn verleden heb afgeschud.
Hebben verkeersleiders een uniform dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:33 schreef cyclechick het volgende:
Nee, hij wilde het gewoon niet zeggen eerst, flauw he.. Maar ik heb een oneindig doorzettingsvermogen, en toen brak hij
Oh de tofheidquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:33 schreef ColdFeet het volgende:En ik googelde net mezelf en ik kom erachter dat ik in een of ander handboek word genoemd: 'recent onderzoek van ir. ColdFeet toonde het maatschappelijke belang van yadada aan'. Wauw
Ik probeerde het net nog even,en hij vond nog twee pagina's (die nu dus weg zijn) en twee linkjes naar fok, omdat ik daar een foto had geplaatst en de tekst bij het quoten het adres van mijn homepeedzj liet zienquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Jeetje Kim.![]()
Is het ook uit de google-cache weg?
En mag ik ook op de PM-lijst?![]()
Als je op mijn echte naam googlet vind je de site van mijn werk, verschillende krantensites met het verhaal over het kabelbaanongeluk, stamboom van verre familie en schoolbank.nl.
Niet echt heel spannend dus.
Tram 10 is alleen een spitslijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:40 schreef Syrena het volgende:
Zitten er hier Hagenezen? Ik ben de reis naar mijn opleiding aan het plannen, als ik het goed zie en ik zou uitstappen op Den Haag Centraal en tram 10 naar de Ary v.d. Spuyweg missen om 10.01, ben ik dan de sjaak? Want volgens mij gaat er dan niks meer richting Celebesstraat.
Ik haat dit
Hey hey niet zo nieuwsgierig hequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben verkeersleiders een uniform dan?
En is het een internet date meneer? En wanneer ga je hem meeten?
Alleen 9. Ik werk daar in de buurt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
Vanaf de Raamweg kun je ook lopen?![]()
Daar rijden lijn 9 en 11 geloof ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |