De vraag is niet aan mij gesteld, maar ik mis een beetje een vleessmaak in je saus.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moet 250 ml saus maken OBV (wat is obv?) van aangemende bloem.
En, de smaak is niet belangrijk, de regels, die zijn belangrijk
Hoe zou jij hem maken?
Bloemkool met rode wijn is wel eh, apart!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:49 schreef P.F het volgende:
Ja godver dit was een bloemkoolsaus. En je kan witte sausen ook met bouillon maken. Dus ik vond ook met rode wijn.
Oh, jij bent echt fakking briljantquote:
Het lag niet aan mijquote:P.F says:
wat is obv
P.F says:
250 ml rode wijnsaus obv aangemengde bloem
Chico says:
obv? ondervoorbehoud?
P.F says:
ik weet t niet?
Chico says:
ik weet ook niet ;P
Ah, dat zou wel handig kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:42 schreef Vivi het volgende:
Misschien is een van de twee wat creatief omgesprongen met de waarheid.
Kim, een IRO is een individuele Reintegratie Overeenkomst, dan kan je o.a. budget aan vragen om je omscholing te bekostigen (tussen 5.00 en 7.500 euro geloof ik). Informeer ende Google !!!.
Hm, ik moet sowieso 120 gram bloem/120 gram boter/1 liter vocht aanhoudenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De vraag is niet aan mij gesteld, maar ik mis een beetje een vleessmaak in je saus.
Eerst vlees bakken in de boter en dan afmaken met wijn en een klein beetje (!) bloem (of nog beter maizena). Zo zou ik het doen.
O jeetje!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ah, dat zou wel handig kunnen zijn.
Nou, ik ben erachter hoor. Ze hebben op mijn oude homepage (die ik 10 jaar geleden in elkaar heb geknutseld om te kijken of ik het kon) gekeken. En daar had ik wat oude verhaaltjes opstaan die ze in het verkeerde keelgat zijn geschoten.
Dus nu werd mij geadviseerd mijn site eens door te lopen met iemand die mij dan kon adviseren hoe ik over kwam op andere mensen. Ik wist niet eens dat dat ding nog online stond. Misschien moet ik toch maar een speciaal sollicitatieadres maken, in plaats van mijn emailadres die ik al 10 jaar heb
.
Nouja, beter dat je er zo achter komt bij deze baan dan bij een baan die je echt-heel-graag-had-gewild.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ah, dat zou wel handig kunnen zijn.
Nou, ik ben erachter hoor. Ze hebben op mijn oude homepage (die ik 10 jaar geleden in elkaar heb geknutseld om te kijken of ik het kon) gekeken. En daar had ik wat oude verhaaltjes opstaan die ze in het verkeerde keelgat zijn geschoten.
Dus nu werd mij geadviseerd mijn site eens door te lopen met iemand die mij dan kon adviseren hoe ik over kwam op andere mensen. Ik wist niet eens dat dat ding nog online stond. Misschien moet ik toch maar een speciaal sollicitatieadres maken, in plaats van mijn emailadres die ik al 10 jaar heb
.
Ik heb het er al afgehaald. Ik heb namelijk nog meer dingen lopenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:56 schreef loveli het volgende:
Kim, wij krijgen zeker geen linkje?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:58 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, reken maar uit. Ik was 20 en de maatschappij was tegen me. Wat voor verhalen denk je dat daaruit komen?.
Inderdaad. Waarschijnlijk hebben ze er geen gevoel voor humor en reageren ze er star en rigide.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef k_i_m het volgende:
Op mijn echte naam krijg je trouwens geen hits. Dus om iemand nou op een internet alter ego af te rekenen vind ik een beetje zuur. Maargoed, dan was het toch al niks voor mij geweest denk ik dan maar.
Mag ik een korte samenvattingquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb het er al afgehaald. Ik heb namelijk nog meer dingen lopen. Het desbetreffende verhaal waar ze over vielen kan ik je wel pmén als je wil
.
Op mijn echte naam krijg je trouwens geen hits. Dus om iemand nou op een internet alter ego af te rekenen vind ik een beetje zuur. Maargoed, dan was het toch al niks voor mij geweest denk ik dan maar.
Oooo, ze hebben gegoogled op je internet alter ego? Dat is wel zuur iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb het er al afgehaald. Ik heb namelijk nog meer dingen lopen. Het desbetreffende verhaal waar ze over vielen kan ik je wel pmén als je wil
.
Als ik rode wijnsaus zou maken? Tja. Om te beginnen gebruik ik al geen bloem, maar zou ik door het vet waar ik het vlees in heb gebraden, eerst een uitje fruiten, dan wijn erin gooien, Als het vlees is zonder veel smaak, dan nog iets van fond erbij of vloeibare bouillon. Laten inkoken, dan proeven en dan peper zout erbij doen. Eventueel zeven en er op het laatst een klont koude boter door kloppen. Veel variaties mogelijk, maar zoiets.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moet 250 ml saus maken OBV (wat is obv?) van aangemende bloem.
En, de smaak is niet belangrijk, de regels, die zijn belangrijk
Hoe zou jij hem maken?
eerste hit bij viking84 is: "Viking84 is geil"quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oooo, ze hebben gegoogled op je internet alter ego? Dat is wel zuur idd.
Ik heb wel eens gemaild met m'n viking84-adres en toen was de eerste hit ook een best wel genant Fok!-topicMag ik ook een pm met dat verhaal?
.
O ja, die jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:05 schreef neen het volgende:
[..]
eerste hit bij viking84 is: "Viking84 is geil"
Als ik op Principessa Farfalla ofzo google dan kom ik op een Poolse pro-ana sitequote:
Fijn, Zwielemans!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:10 schreef zwahiel het volgende:
Jiha!
Vanmiddag eindelijk Electrabel aan de lijn gehad, ze vonden 't zelf ook wel erg veel. Waarschijnlijk hebben ze de berekening gedaan met gas erbij voor de verwarming. Maar ja ik heb dus geen gas. Moest de meterstanden doorgeven en kreeg meteen een excuus van de mevrouw. Ze wilde nog mijn gsm weten en dan zou ik gebeld worden met een nieuw voorstel. Inmiddels had ik al 300 euro voorschot betaald en de daadwerkelijke rekening tot nu toe was maar 43 euro. De geschatte rekening van mij met verbruikersgegevens zou dan zo rond de 220 komen.
Naar alle waarschijnlijkheid zou ik dan niets of misschien een paar tientjes moeten betalen.
Pak van mijn hart!
@ P.F. als je op mij zoekt krijg je tilllate.com dat ik fotograaf was en veel van tweakers
Ik had ergens gesolliciteerd bij een groot detacheringsbedrijf. Het gesprek was stom, en daarna kreeg ik een mailtje terug wat me niet aanstond. En daar heb ik op gereageerd op mijn site. Overigens heeft de desbetreffende persoon de link gekregen en is het verhaal nog jaren in het bedrijf rondgegaan.quote:
Dat interview heb ik destijds ook gelezen iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je op mijn naam googlet is de eerste hit een interviewtje wat ik eens heb gegeven aan de universiteitskrant.. Verder niets. En ik hoop natuurlijk dat mijn naam vermeld gaat worden bij het project waar ik op m'n stage aan meewerk.
.
Leuk! Google! (en googlebooks!) 286 hits.quote:Wiel y Santiago
Wiel y Santiago, log van mijn stage periode in Santiago de Chile, ... maar de tekst: “Luggage WTJ van Horck” en plofte er slechts een tas op de band. ...
http://www.wielgoesonline.net/ - 413k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Crossmedia Experience Learning Laboratory - People - Wiel van Horck - [ Vertaal deze pagina ]
Crossmedia Experience Learning Laboratory - People - Wiel van Horck ... Wiel van Horck. Wiel van Horck. Junior Research Fellow ...
http://www.crossmedialab.nl/people/19/wiel-van-horck - 10k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Wiel van Horck BComn. - LinkedIn - [ Vertaal deze pagina ]
View Wiel van Horck BComn.'s professional profile on LinkedIn. LinkedIn is the world's largest business network, helping professionals like Wiel van Horck ...
http://www.linkedin.com/pub/9/407/90a - 28k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
LinkedIn: Directory - LinkedIn
Buck Van Hooser, Leed Ap · Laura Van Hoosier, Apr · Wiel Van Horck Bcomn. Jon Van Hoozer, CMB · Tammy (Van Hoose) Dysert · Roderic Van Hopsa tot Heisa ...
http://www.linkedin.com/directory/people/v/v568/84497.html - 42k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Wiel van horck bcomn, overview - Hyves.net - Always in touch with ... - [ Vertaal deze pagina ]
Since the start in October 2004, Hyves has grown into Holland's most popular website, with over 5 million members and over 2 billion pageviews per month.
http://zwahiel.hyves.nl/ - 51k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
Hogeschool Utrecht - Scripties
Auteur(s) Wiel van Horck Instelling Opdrachtgever Hogeschool Utrecht (HU). Faculteit Communicatie en Journalistiek (FCJ). Digitale Communicatie (DC). ...
http://www.hu.nl/Mediathe(...)ie+en+Journalistiek/ Digitale.../Scripties.htm
Annoteren via social tagging: onderzoek naar beweegredenen bij ... - Resultaten voor Zoeken naar boeken met Google
door W.T.J. van Horck - 60 pagina’s
Tenslotte dank ik vrienden, collega's en familie voor de ondersteuning, het luisterend oor, het begrip en de stimulans. UTRECHT, juni 2008. Wiel van Horck ...
http://books.google.com/books?isbn=9090232877
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |