quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
Je zat al lang te azen op de lapo, Muis.
Het lulligste is dat, als je dat in OUD in een soortgelijke discussie zegt, je al die troelala's over je heen krijgt: 'je zegt dat nu wel, maar bij mijn partner was dat dus echt zo.'quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga het uitmaken met René vanavond
Ooh!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
Bewust kinderloos, in de 30 en nu?
het valt me ook mee dat het topic nog niet isquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het lulligste is dat, als je dat in OUD in een soortgelijke discussie zegt, je al die troelala's over je heen krijgt: 'je zegt dat nu wel, maar bij mijn partner was dat dus echt zo.'
Ja muts, maar dat zegt niet dat mijn partner niet de ware is
mijn vent is wel mijn warequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ooh!
Ik dacht al, dat kan ze niet menen...
Tuurlijk komt het goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef Mini_rulez het volgende:
VMW: meestal plan ik ook wel en dat is voor mij inderdaad de enige manier die werkt. Overdat is makkelijk want dan kan ik eigenlijk alleen eten wat ik zelf meeneem naar de uni. Verder tel ik meestal punten (tenzij ik er geen zin in heb, zoals de afgelopen paar dagen) en dan check ik voordat ik iets eet ook wel even of ik dan nog wel uitkom. Dat werkt eigenlijk altijd goed, maar afgelopen weekend had ik niks gepland omdat ik met anderen samen of buitenshuis at en sindsdien heb ik elke dag zoiets gehad van 'ach, ik zie wel'. Dat werkt dus niet.
Maar goed, vandaag ga ik me weer netjes aan m'n punten houden, dan moet het goedkomen.
\quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een vreselijk topic trouwens, in het begin tenminste... Ik had er vanochtend even in gekeken maar ik ben snel weer weggegaan.
Ben jij met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Misschien is het een idee om discussies in een ander topic ook in dat andere topic te laten?
Yep.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het goed.
Ik kon me ook niet herinneren dat jij slechte lijstjes plaatste.![]()
Wat voor punten hou jij eigenlijk bij? WW?
bleekselderijquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Muis006 het volgende:
Dames, I bid thee farewell voor vanmiddag!
Moge u rijk worden en veel bleekselderij eten.
Als ik op mijn werk ben, hou ik me bijna altijd aan mijn lijstjes. Ik neem dan allerlei gezonde dingen mee en daar moet ik het dan mee doen (heel soms haal ik een broodje ergens in de buurt, maar dat is zo duur dat ik dat maar 1x in de 2 maanden doe ofzo). Thuis vind ik het moeilijker. Dan zit ik te studeren en vergeet ik vaak te eten, en als ik er dan aan denk, wil ik snel en makkelijk iets eten. Dat resulteert vaak in of te weinig eten (bakje yoghurt/banaan/enz) of snaaien (koekjes/chips/chocola). Maar lijstes maken helpt wel degelijk op zulke momenten!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dank je.
Jij hebt toch ook altijd wel nette lijstjes, toch? Hou je je daar ook altijd aan?
Dat plannen helpt mij nogal, zeker nu ik de goede hoeveelheden en volgorde doorheb.
Door het plaatsen van het resultatenlijstje voel ik me nog meer gemotiveerd om niet vals te spelen.
ik lust heel geen bleekselderijquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Muis006 het volgende:
Dames, I bid thee farewell voor vanmiddag!
Moge u rijk worden en veel bleekselderij eten.
Ik snap écht het probleem niet? Heb ik nou zulke leuke&normale vrienden? Natuurlijk verandert er veel als anderen kinderen krijgen, maar daar pas je toch -van twee kanten- je vriendschap op aan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een vreselijk topic trouwens, in het begin tenminste... Ik had er vanochtend even in gekeken maar ik ben snel weer weggegaan.
Oh, dat is wel fijn, krijg je qua volume ook redelijk wat binnen en dan voelt het niet alsof je aan het lijnen bent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Yep.Redelijk streng, maar wel vrije porties fruit en groente en zoveel aardappels/pasta als je wilt voor een vast aantal punten, zodat je toch iets kunt eten als je echt wilt.
Tja, normale mensen wel zou je zeggen, maar in dat topic leek het alsof er alleen maar mensen zijn die of de hele dag over kinderen willen praten, of daar zo'n hekel aan hebben dat ze het zelfs van hun beste vrienden niet aan willen horen. Die mensen maken het zichzelf gewoon lastig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik snap écht het probleem niet? Heb ik nou zulke leuke&normale vrienden? Natuurlijk verandert er veel als anderen kinderen krijgen, maar daar pas je toch -van twee kanten- je vriendschap op aan?
Vooral het 'en nu?' in de TT vind ik verbazingwekkendquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, normale mensen wel zou je zeggen, maar in dat topic leek het alsof er alleen maar mensen zijn die of de hele dag over kinderen willen praten, of daar zo'n hekel aan hebben dat ze het zelfs van hun beste vrienden niet aan willen horen. Die mensen maken het zichzelf gewoon lastig.
Ja, precies.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel fijn, krijg je qua volume ook redelijk wat binnen en dan voelt het niet alsof je aan het lijnen bent.
Ik mag van mezelf ook zoveel groente als ik wil.
Groente (behalve zie post hierboven).
Herkenbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef Phaidra het volgende:
Als ik op mijn werk ben, hou ik me bijna altijd aan mijn lijstjes. Ik neem dan allerlei gezonde dingen mee en daar moet ik het dan mee doen (heel soms haal ik een broodje ergens in de buurt, maar dat is zo duur dat ik dat maar 1x in de 2 maanden doe ofzo). Thuis vind ik het moeilijker. Dan zit ik te studeren en vergeet ik vaak te eten, en als ik er dan aan denk, wil ik snel en makkelijk iets eten. Dat resulteert vaak in of te weinig eten (bakje yoghurt/banaan/enz) of snaaien (koekjes/chips/chocola). Maar lijstes maken helpt wel degelijk op zulke momenten!
Lekker! Met gerookte kipfilet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
Ik eet vanavond bleekselderij. For real.
Met appel en cashewnoten.
Niet dat het nog enige zin heeft na dat achterlijke gevreet van net, maar ik lust dus wel graag bleekselderij
Misschien moet je dat vaker tussendoor snacken?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
Niet dat het nog enige zin heeft na dat achterlijke gevreet van net, maar ik lust dus wel graag bleekselderij
Ja, inderdaad! 'Net gehoord dat ik kanker heb, en nu?' zou ik begrijpen maar het is niet alsof je verrast kunt zijn ofzo door het feit dat je bewust kinderloos bent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vooral het 'en nu?' in de TT vind ik verbazingwekkendDat lijkt me meer iets voor 'overhaast een abortus gehad, emotionele schade, en nu', zoiets
ik gok dat 't 'tenzij' is?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef k_i_m het volgende:
In mijn "echte" leven heb ik dus echt noooooit gezeik tussen vrienden met en zonder kinderen. Echt niet eens een discussie. Met kinderen is prima, en zonder ook (mits vervelende drukke kinderen, maar dat spreekt voorzich). Ik snap niet waarom dat hier zo'n big issue is waar iedereen elkaar van zijn eigen punt wil overtuigen.
Ja, dat, precies! Alleen niet mits maar tenzijquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef k_i_m het volgende:
In mijn "echte" leven heb ik dus echt noooooit gezeik tussen vrienden met en zonder kinderen. Echt niet eens een discussie. Met kinderen is prima, en zonder ook (mits vervelende drukke kinderen, maar dat spreekt voorzich). Ik snap niet waarom dat hier zo'n big issue is waar iedereen elkaar van zijn eigen punt wil overtuigen.
Deze mensen doen in het echt waarschijnlijk ook wel aardig tegen hun vrienden met kinderen, maar als ze dan op internet zo gaan lopen zeiken kun je je wel afvragen hoe echt die vriendschap is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou juist niks anders meer eten en m'n geweten proberen te sussen in de sportschool.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
stel hè, je neemt een pizza, wat zou je dan nemen om het schuldgevoel wat te beperken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |