abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66730760
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Die Lemmeb ook het moet een hoax zijn hoop ik of een jongetje van 16
Wat, waar? Lemmeb is overigens geen 16, ik heb 'm wel eens ontmoet.
En ik mag 'm wel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:52:46 #102
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66730773
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Bah, financiele probs zijn naar.
Ben je al bij uitzendbureaus langsgeweest?
Nee, maar over het algemeen zitten daar ook niet de banen bij die ik wil . Ik heb altijd het idee dat een bedrijf niet een uitzendbureau inschakelt als het werk (enigszins) leuk is. En ik heb gemerkt dat ik echt depressief word als ik werk moet doen dat ik niet leuk vind. Dus ik breek m'n hoofd nog even voordat ik dat ga doen...
pi_66730907
Van mij ook een voor Greys.

Ik ben eindelijk weer verstandig aan het eten, en daar ben ik heel blij mee. Al is het niet fijn om hier dan over chocoladecombinaties en cheesecakes te lezen. Het kost me altijd een week ontzettend veel moeite om van het snaaien af te kicken, maar daarna gaat het wel weer. Na een paar weken weet ik niet beter. Nu zit ik nog in een precaire periode.

En Tink nog gefeliciterd!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_66731041
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat, waar? Lemmeb is overigens geen 16, ik heb 'm wel eens ontmoet.
En ik mag 'm wel.
Hij zit een beetje te chargeren:
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 07:51 schreef Lemmeb het volgende:
'Bewust kinderlozen' vormen de doodsteek voor het piramidespel waarop onze samenleving gebaseerd is. Maatschappelijke graaiers zijn het, mensen die zich er makkelijk vanaf willen maken om zichzelf meer luxe en gemak te kunnen permitteren.
Het probleem van dit soort topics is altijd dat de één een conceptuele discussie voert terwijl de discussie voor een ander heel persoonlijk is. Daar moet je mee uitkijken.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 15:59:10 #105
163650 Greys
pi_66731082
Dank lieverds voor alle -en.
Maar het moet maar eens over zijn met 'Greys heeft weer eens een nodig' dus ik moet hard een oplossing gaan zoeken maar hij komt er echt!

Nu even stofzuigen en bleekselderij hakken, hoera voor de afleiding!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66731117
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Als je het niet mee de zaal inneemt moet het lukken, toch?
Welke film?
Ja denk ook wel dat het goed komt
The Wrestler
Zit nu op zijn kamer te wachten tot hij klaar is met college (ben zelf eigenlijk bezig met een verslag), dan gaan lasagne maken en om half 10 naar de film
pi_66731149
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nee, maar over het algemeen zitten daar ook niet de banen bij die ik wil . Ik heb altijd het idee dat een bedrijf niet een uitzendbureau inschakelt als het werk (enigszins) leuk is. En ik heb gemerkt dat ik echt depressief word als ik werk moet doen dat ik niet leuk vind. Dus ik breek m'n hoofd nog even voordat ik dat ga doen...
Tijdelijk werk kan toch ook leuk zijn?
Kijk anders eens bij Susa op de site rond, is zoiets misschien iets voor je?
pi_66731183
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:41 schreef conleche het volgende:
@Tink: ik hou best van modern ballet, maar het moet dan wel indrukwekkend zijn. Of het moet je meevoeren in een soort droomwereld: allemaal goed.

Maar dit was gewoon arty farty en heel, heel knullig. Ze probeerden heel hard om een soort wanhoop uit te drukken, maar man, wat kwam dat niet over. Ik had de indruk dat er veel dansers in het publiek zaten en er waren geen lachsalvo's, maar het applaus hield ook niet over en ik ben de laatste jaren nergens geweest waar men niet ging staan op het einde. Nu bleef iedereen stokstijf zitten.
Nah, ik moet zeggen dat IMHO de staande ovatie nogal aan de inflatie onderhevig is 'Men' staat woest enthousiast te applaudiseren voor een of andere knullige, niet-om-aan-te-horen uitvoering van het studentenorkest. Terwijl bij mijn weten een staande ovatie is bedoeld om uitzonderlijke uitvoeringen of stukken toe te juichen

In België doen ze daar rtouwens niet aan mee, aan die trend.
pi_66731203
Volgens mij ga ik m'n stage echt heel tof vinden. . Ik had net een mailtje van m'n begeleider of ik volgende week op donderdag wilde komen, want dan is er een leuke lezing. Sure. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66731266
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nah, ik moet zeggen dat IMHO de staande ovatie nogal aan de inflatie onderhevig is 'Men' staat woest enthousiast te applaudiseren voor een of andere knullige, niet-om-aan-te-horen uitvoering van het studentenorkest. Terwijl bij mijn weten een staande ovatie is bedoeld om uitzonderlijke uitvoeringen of stukken toe te juichen

In België doen ze daar rtouwens niet aan mee, aan die trend.
Precies mijn punt!! Dus als ze de staande ovatie niet doen, dan kan je wel spreken van iets wat men echt niet goed vindt.

Ik ben het ook met je eens dat staande ovaties de andere kant op geen enkele betekenis meer hebben!
pi_66731289
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:55 schreef Claudia_x het volgende:
Van mij ook een voor Greys.

Ik ben eindelijk weer verstandig aan het eten, en daar ben ik heel blij mee. Al is het niet fijn om hier dan over chocoladecombinaties en cheesecakes te lezen. Het kost me altijd een week ontzettend veel moeite om van het snaaien af te kicken, maar daarna gaat het wel weer. Na een paar weken weet ik niet beter. Nu zit ik nog in een precaire periode.

En Tink nog gefeliciterd!
Cheesecake valt bij mij niet onder snaaigedrag Ik eet morgen de hele dag minder als ik weet dat ik dat 's avonds als toetje krijg.
Maar hé, voor het verstandige eten! Nog nieuws op het sport-front?
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:03:32 #112
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66731304
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Tijdelijk werk kan toch ook leuk zijn?
Kijk anders eens bij Susa op de site rond, is zoiets misschien iets voor je?
Ik heb een hekel aan promotiewerk . Heb het ook al een tijdje gedaan (evenals fondswerving). Heeeeel misschien lijkt zoiets als horeca bij evenementen me wel leuk, maar ik wil eigenlijk niet veel reizen. Ik ben 'n veeleisend typeje .
pi_66731348
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Precies mijn punt!! Dus als ze de staande ovatie niet doen, dan kan je wel spreken van iets wat men echt niet goed vindt.

Ik ben het ook met je eens dat staande ovaties de andere kant op geen enkele betekenis meer hebben!
Dat is waar, ja. Maar ik vind het toch jammer van de staande ovatie an sich
pi_66731385
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb altijd het idee dat een bedrijf niet een uitzendbureau inschakelt als het werk (enigszins) leuk is.
Susa schakelt natuurlijk susa zelf in: flexibel baantje
pi_66731499
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Cheesecake valt bij mij niet onder snaaigedrag Ik eet morgen de hele dag minder als ik weet dat ik dat 's avonds als toetje krijg.
Maar hé, voor het verstandige eten! Nog nieuws op het sport-front?
Ja, goed, jij kunt dat. Ik moet van zoet afblijven als ik gezond wil blijven eten. Het begint met een stukje cheesecake en voor ik het weet eet ik elke avond na het eten een hele chocoladereep. In dit soort periodes ('recovering addict') moet ik gewoon echt geen verleidingen in mijn omgeving hebben, anders ga ik geheid weer een klein stukje nemen en ben ik terug bij af. Als ik door deze periode heen ben kan ik zo nu en dan bij bijzondere gelegenheden iets lekkers nemen, bijvoorbeeld als ik uit eten ga. Dat werkt voor mij prima

Laten we over sporten maar zwijgen.
pi_66731508
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is waar, ja. Maar ik vind het toch jammer van de staande ovatie an sich
Ik ook!!

Hmmmmz, nu heb ik ook iets chocoladerigs gegeten: een 'chocomoment' van LU. Best lekker.
pi_66731549
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
Co, de cheesecake die ik vandaag maak eet ik niet vandaag hoor, sowieso. Die moet nog een aantal uren in de koelkast na het bakken, dus dat wordt morgen onder X-factor ofzo.

Maar Tink heeft ook gelijk, het is niet alleen die peukies, ik zit gewoon in een dip. Maar die duurt me alleen veel te lang en ik ga me met de dag rotter voelen dus ik ga in het weekend even broeden op een oplossing. Vanavond even onder de zonnebank denk ik en zometeen maar weer een glas met Supradyn bruistablet. Baat het niet dan schaadt het niet.
gebruik je anticonceptie.. want ik had laatst precies hetzelfde.. en ben overgestapt naar een andere pil en merkte echt weer verschil..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:09:25 #118
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66731565
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Susa schakelt natuurlijk susa zelf in: flexibel baantje
Lief dat je mee denkt, ik ga er vanavond naar kijken . Moet nu helaas weg.

.
pi_66731689
Het ergste is dat ik jarenlang alleen maar gezond at, zonder moeite. Ik ben echt de mist ingegaan tijdens het schrijven van m'n scriptie.
pi_66731848
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
Het ergste is dat ik jarenlang alleen maar gezond at, zonder moeite. Ik ben echt de mist ingegaan tijdens het schrijven van m'n scriptie.
Hoe herkenbaar! Hoewel ik altijd wel van zoete lekkernijen hield, ben ik pas sinds ik aan mijn scriptie schrijf een emotionlele eter geworden, zoals dat dan heet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_66731852
quote:
Volgens mij zat ik een paar maanden geleden ook in die positie (alleen dan zonder scriptie)
Jaren gaat het goed zonder moeite en dan sluipt het er toch weer in.....

(ben al op de helft van mijn verslag, komt nog wel een keer goed met me)
pi_66731859
quote:
Het verbaast me dat het voor jou echt een verslaving is!
Afijn, zal ik dan maar even mededelen dat ik nu een sinaasappeltje en een kiwi ga eten?
pi_66731968
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand een recept voor chocoladesoufflé 'met een twist'? Dus met nog iets erdoor? Sinaasappel of zo, is dat lekker?
Mijn brownies waren altijd de lekkerste, omdat ik er (zonder het te vertellen) een sinaasappelschil doorheen raspte. Dat gaf een heel subtiel smaakje.

Ik zou dit weekend taart bakken, maar ik heb niet zoveel zin meer eigenlijk . Mijn bakbui is weg en ik ben net zo lekker op weg met wat gezonder worden. Mijn lijstje van vandaag is misschien niet om in te lijsten (milkshake gehad van mijn moeder, na het zwemmen/zonnebanken/shoppen, en dat vond ik zo lief, dat ik echt niet ga weigeren), maar het gaat de beterende kant op. Chico heeft weer eens een dipje moet ook maar eens over zijn. En het lukt, met hulp van de zonnebank, de zon buiten en sporten. En nu mn kop uit het zand en bellen.

@Greys: verplicht jezelf niet té erg om je knop a la minute weer te vinden, teleurstelling is dubbel als je na een dag of 2 alsnog 'faalt' in je eigen ogen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66732259
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het verbaast me dat het voor jou echt een verslaving is!
Het verbaast mijzelf ook! Ik heb al zoveel systemen geprobeerd. Ik had dolgraag zo nu en dan iets lekkers willen kunnen eten.

Ik benijd mijn lief. Hij laat een deel van zijn avondeten staan als hij vol zit, hij eet elke dag wel iets lekkers (maar met mate!) en is superslank. Kwestie van goede gewoontes. Ik laat daarentegen NOOIT eten achter op m'n bord. Dat is ondenkbaar. Dat doe je gewoon niet. (Heb ik van huis uit geleerd.) En dan dat wegsnaaien van hele repen chocola en zakken aardappelkroketjes... Picture this: ik op de bank met een bord vol aardappelkroketjes, een grote smile op m'n gezicht en ketchup in m'n mondhoeken. In en in gelukkig ben ik dan. Niet bepaald charmant!

Je zou denken dat ik er slim genoeg voor ben om mate te houden, maar het is helaas te moeilijk voor me. Gewoon niet aan beginnen en dan komt het met mij wel goed.
pi_66732445
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Volgens mij zat ik een paar maanden geleden ook in die positie (alleen dan zonder scriptie)
Jaren gaat het goed zonder moeite en dan sluipt het er toch weer in.....
Maar je merkt ook dat je maar marginaal aankomt. Je komt niet eens in de buurt van wat je vroeger gewogen hebt. En dat is positief!

Ik vraag me af hoe slecht ik vroeger dan wel niet at, dat ik zoveel zwaarder kon worden.
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:39:00 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66732851
Vanmiddag nog naar de markt geweest en de volgende gekocht:
bosui, tomaten,komkommer, bloemkool, peultjes, witlof, paprika's, champignons, uien.. Ga ik morgen een shitload groentes maken met daarbij een lekker varkenshaasje..

Ter compensatie van vandaag met ons uit eten

Markt: ook een ham/prei toastsalade gehaald, die is zo goddelijk lekker. Pff, ik lust iets met prei

Zwemmen is niks geworden,vriend moest naar de tandarts, duurde erg lang.
Wel hebben we een gezamelijke rekening geopend
En ik koop die auto niet dus heb ik vandaag 15000 E bespaard
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66733189
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
pi_66733383

Hoera, ik heb een 7 voor mijn tentamen. Dacht dat ie een stuk slechter was gegaan

Greys, misschien dat sporten ertegen kan helpen? Maakt je hoofd leeg én je wordt strakker.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66733551
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
...
Zo bespaar ik ook altijd!
pi_66733556
goedzo Ewelina
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:03:04 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66733728
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:08:56 #132
236335 neen
schone schijn
pi_66733935
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)me-verkrachting.html

Gadverdamme zeg, zieke geest .
Leeuwarden

Nou, m'n fiets is weer fietsklaar dus dan kan ik weer lekker gaan fietsen maar niet in de regen
het lijkt niet wat het is
pi_66733970
quote:

Ah bah, dat wil je toch ook niet . Eet smakelijk, ik word net geroepen dat we gaan eten .

Die vent heeft vast teveel hentai gekeken oid ...
pi_66734154
quote:

Van mij had de eis nog wel hoger mogen zijn
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66734838
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hij zit een beetje te chargeren:
Da's wel een van z'n specialiteiten .
quote:
[..]

Het probleem van dit soort topics is altijd dat de één een conceptuele discussie voert terwijl de discussie voor een ander heel persoonlijk is. Daar moet je mee uitkijken.
Vind je dat? Ik meng me zelden in de kinderloosdiscussies, de abortusdiscussie doe ik wel eens (POLbewoners he). Het rare vind ik dan dat mensen voor wie het nog nooit een persoonlijke kwestie geweest is emotioneel en persoonlijk doen, en sommigen die zichzelf voor de keuze gesteld vonden zakelijk en/of rationeler.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66734912
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij ga ik m'n stage echt heel tof vinden. . Ik had net een mailtje van m'n begeleider of ik volgende week op donderdag wilde komen, want dan is er een leuke lezing. Sure. .
Leuk voor je!

Waar zit dat instituut van je? Den Haag?
pi_66734953
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef Tinkepink het volgende:

@laureline: nu heb ik je proberen te googelen op basis van dei 2 quotes die je gaf, maar ik heb je nog niet kunnen vinden.
pi_66735004
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Leuk voor je!

Waar zit dat instituut van je? Den Haag?
Ja! Ik hoop dat ik eens de kans heb om met mooi weer naar het strand te gaan... .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:40:20 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66735066
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja! Ik hoop dat ik eens de kans heb om met mooi weer naar het strand te gaan... .
Of even op de foto met Jantje .
Niet meer actief op Fok!
pi_66735102
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ga je elke dag met de trein heen & weer of heb je een logeeradresje daar?
pi_66735269
Ook maar eens een lijstje van mij:

O: Vanilleyoghurt met muesli
T: glas sinaasappelsap
L: 4 knackebrodjes, 3x philedelpia, 1x beetje pindakaas
T: volkorenpistoletje
T: appeltje met kaneel en suiker
D: rijst met kip en groente in zoetzure saus

Ik woog vanmorgen weer 65 kg, maar ik zou niet weten wat ik daarvan moet vinden. Het getal opzich is leuk, maar het zegt denk ik niet zoveel want ik ben niet echt lekker de laatste weken en ben maandag uit eten geweest en heb dinsdag gelunched met een club sandwich met frietjes maar gisteren erg weinig gegeten omdat ik misselijk/beroerd was en mijn verstandkies aan het doorkomen is.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:54:16 #142
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66735475
Wat een dipjes allemaal

Kusje voor de dames met een dipje
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 18:02:53 #143
163650 Greys
pi_66735723
Q, volgens mij is dat een keurig lijstje wat je daar hebt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66735943
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
Q, volgens mij is dat een keurig lijstje wat je daar hebt!
Tnx, ik heb voor mezelf altijd het gevoel dat ik zo vreselijk veel koolhydraten en onnodige suikers eet. Normaal neem ik bijvoorbeeld geen pistoletje als tussendoortje maar een pakje sultanas. Maar dan heb ik weer geen sinaasappelsap. Dus misschien is dat toch niet zo slecht.
Ik vind het nog steeds moeilijk om in te schatten, dus ik moet gewoon maar eens wat vaker lijstjes posten hier denk ik (en ook wat meer 'gewoon' reageren, dus daar moet ik maar wat tijd voor gaan maken).
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 18:18:21 #145
163650 Greys
pi_66736132
Voel je echt niet verplicht om 'gewoon' te reageren hoor Q. Sommige mensen hebben er gewoon echt geen tijd voor of geen zin in en dan kan je alsnog gewoon je lijstjes droppen als je wilt. Niemand zal je er op aankijken, echt niet Dus als je alleen serieuze tips wilt en geen tijd of zin hebt in kletspraat, net zo welkom!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66736154
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef Quinazoline het volgende:
Ook maar eens een lijstje van mij:

O: Vanilleyoghurt met muesli
Waarom geen gewone yoghurt? En wat voor muesli? Van die jaren-70 muesli of met suiker opgeleukt spul?
quote:
T: glas sinaasappelsap
L: 4 knackebrodjes, 3x philedelpia, 1x beetje pindakaas
Daar bleef ik niet op in leven .
quote:
T: volkorenpistoletje
Met tevredenheid?
quote:
T: appeltje met kaneel en suiker
Waarom suiker? Appel heeft toch smaak genoeg? (Maak er anders een warme appel van (oven, magnetron. Proeft zoeter.)
quote:
D: rijst met kip en groente in zoetzure saus
Zoetzure saus, de naam zegt het al, is zoet. Dus suikers. Kant en klaar of zelfgemaakt?

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 18:21:46 #147
163650 Greys
pi_66736243
Sigme, wat ben je streng!
Ik zou willen dat ik zo'n lijstje kon posten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66736353
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef sigme het volgende:
Waarom geen gewone yoghurt? En wat voor muesli? Van die jaren-70 muesli of met suiker opgeleukt spul?
Omdat ik gewone yoghurt te zuur vind en er suiker doorheen doe. Vanilleyoghurt lijkt me dan minder zoet. En het is AH-euroshopper muesli. Met zo min mogelijk dingen er doorheen want dat vind ik ook niet lekker, maar er zitten wel wat rozijntjes en pitjes in geloof ik.
quote:
Daar bleef ik niet op in leven .
Ik ben pas om 10 uur opgestaan, dus ik houd dat wel vol
quote:
Met tevredenheid?
Check, kijken of ik ook harde dingen weg krijg met die verstandskies van mij, en dat is sowieso wel lekker .
quote:
Waarom suiker? Appel heeft toch smaak genoeg? (Maak er anders een warme appel van (oven, magnetron. Proeft zoeter.)
Omdat het een zure appel was . Goed idee dat warmmaken, probeer ik volgende keer.
quote:
Zoetzure saus, de naam zegt het al, is zoet. Dus suikers. Kant en klaar of zelfgemaakt?

Uit een flesje.
pi_66736389
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
Voel je echt niet verplicht om 'gewoon' te reageren hoor Q. Sommige mensen hebben er gewoon echt geen tijd voor of geen zin in en dan kan je alsnog gewoon je lijstjes droppen als je wilt. Niemand zal je er op aankijken, echt niet Dus als je alleen serieuze tips wilt en geen tijd of zin hebt in kletspraat, net zo welkom!
Ik lees regelmatig wel terug, en dan vallen mij vooral de posts op van die mensen die gewoon een opmerking of lijstje neergooien zonder te reageren. En ik vind het zelf leuk om reacties te krijgen, dus vind ik dat ik best tijd kan maken om op anderen te reageren.

Ik geloof wel dat ik vandaag relatief netjes heb gegeten voor mijn doen hoor. Zoals gezegd, normaal zitten er sultanas bij, en meestal geen fruit (want=niet lekker ).
pi_66736476
Ik vind het lijstje van Q vrij netjes eigenlijk . Op de suiker en het pistoletje na dan misschien, maar voor de rest is het keurig. Andere optie voor zure appels: zoetstof?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')