quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
Je zat al lang te azen op de lapo, Muis.
Het lulligste is dat, als je dat in OUD in een soortgelijke discussie zegt, je al die troelala's over je heen krijgt: 'je zegt dat nu wel, maar bij mijn partner was dat dus echt zo.'quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga het uitmaken met René vanavond
Ooh!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
Bewust kinderloos, in de 30 en nu?
het valt me ook mee dat het topic nog niet isquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het lulligste is dat, als je dat in OUD in een soortgelijke discussie zegt, je al die troelala's over je heen krijgt: 'je zegt dat nu wel, maar bij mijn partner was dat dus echt zo.'
Ja muts, maar dat zegt niet dat mijn partner niet de ware is
mijn vent is wel mijn warequote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ooh!
Ik dacht al, dat kan ze niet menen...
Tuurlijk komt het goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef Mini_rulez het volgende:
VMW: meestal plan ik ook wel en dat is voor mij inderdaad de enige manier die werkt. Overdat is makkelijk want dan kan ik eigenlijk alleen eten wat ik zelf meeneem naar de uni. Verder tel ik meestal punten (tenzij ik er geen zin in heb, zoals de afgelopen paar dagen) en dan check ik voordat ik iets eet ook wel even of ik dan nog wel uitkom. Dat werkt eigenlijk altijd goed, maar afgelopen weekend had ik niks gepland omdat ik met anderen samen of buitenshuis at en sindsdien heb ik elke dag zoiets gehad van 'ach, ik zie wel'. Dat werkt dus niet.
Maar goed, vandaag ga ik me weer netjes aan m'n punten houden, dan moet het goedkomen.
\quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een vreselijk topic trouwens, in het begin tenminste... Ik had er vanochtend even in gekeken maar ik ben snel weer weggegaan.
Ben jij met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Misschien is het een idee om discussies in een ander topic ook in dat andere topic te laten?
Yep.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tuurlijk komt het goed.
Ik kon me ook niet herinneren dat jij slechte lijstjes plaatste.![]()
Wat voor punten hou jij eigenlijk bij? WW?
bleekselderijquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Muis006 het volgende:
Dames, I bid thee farewell voor vanmiddag!
Moge u rijk worden en veel bleekselderij eten.
Als ik op mijn werk ben, hou ik me bijna altijd aan mijn lijstjes. Ik neem dan allerlei gezonde dingen mee en daar moet ik het dan mee doen (heel soms haal ik een broodje ergens in de buurt, maar dat is zo duur dat ik dat maar 1x in de 2 maanden doe ofzo). Thuis vind ik het moeilijker. Dan zit ik te studeren en vergeet ik vaak te eten, en als ik er dan aan denk, wil ik snel en makkelijk iets eten. Dat resulteert vaak in of te weinig eten (bakje yoghurt/banaan/enz) of snaaien (koekjes/chips/chocola). Maar lijstes maken helpt wel degelijk op zulke momenten!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dank je.
Jij hebt toch ook altijd wel nette lijstjes, toch? Hou je je daar ook altijd aan?
Dat plannen helpt mij nogal, zeker nu ik de goede hoeveelheden en volgorde doorheb.
Door het plaatsen van het resultatenlijstje voel ik me nog meer gemotiveerd om niet vals te spelen.
ik lust heel geen bleekselderijquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Muis006 het volgende:
Dames, I bid thee farewell voor vanmiddag!
Moge u rijk worden en veel bleekselderij eten.
Ik snap écht het probleem niet? Heb ik nou zulke leuke&normale vrienden? Natuurlijk verandert er veel als anderen kinderen krijgen, maar daar pas je toch -van twee kanten- je vriendschap op aan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een vreselijk topic trouwens, in het begin tenminste... Ik had er vanochtend even in gekeken maar ik ben snel weer weggegaan.
Oh, dat is wel fijn, krijg je qua volume ook redelijk wat binnen en dan voelt het niet alsof je aan het lijnen bent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Yep.Redelijk streng, maar wel vrije porties fruit en groente en zoveel aardappels/pasta als je wilt voor een vast aantal punten, zodat je toch iets kunt eten als je echt wilt.
Tja, normale mensen wel zou je zeggen, maar in dat topic leek het alsof er alleen maar mensen zijn die of de hele dag over kinderen willen praten, of daar zo'n hekel aan hebben dat ze het zelfs van hun beste vrienden niet aan willen horen. Die mensen maken het zichzelf gewoon lastig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik snap écht het probleem niet? Heb ik nou zulke leuke&normale vrienden? Natuurlijk verandert er veel als anderen kinderen krijgen, maar daar pas je toch -van twee kanten- je vriendschap op aan?
Vooral het 'en nu?' in de TT vind ik verbazingwekkendquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, normale mensen wel zou je zeggen, maar in dat topic leek het alsof er alleen maar mensen zijn die of de hele dag over kinderen willen praten, of daar zo'n hekel aan hebben dat ze het zelfs van hun beste vrienden niet aan willen horen. Die mensen maken het zichzelf gewoon lastig.
Ja, precies.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel fijn, krijg je qua volume ook redelijk wat binnen en dan voelt het niet alsof je aan het lijnen bent.
Ik mag van mezelf ook zoveel groente als ik wil.
Groente (behalve zie post hierboven).
Herkenbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef Phaidra het volgende:
Als ik op mijn werk ben, hou ik me bijna altijd aan mijn lijstjes. Ik neem dan allerlei gezonde dingen mee en daar moet ik het dan mee doen (heel soms haal ik een broodje ergens in de buurt, maar dat is zo duur dat ik dat maar 1x in de 2 maanden doe ofzo). Thuis vind ik het moeilijker. Dan zit ik te studeren en vergeet ik vaak te eten, en als ik er dan aan denk, wil ik snel en makkelijk iets eten. Dat resulteert vaak in of te weinig eten (bakje yoghurt/banaan/enz) of snaaien (koekjes/chips/chocola). Maar lijstes maken helpt wel degelijk op zulke momenten!
Lekker! Met gerookte kipfilet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
Ik eet vanavond bleekselderij. For real.
Met appel en cashewnoten.
Niet dat het nog enige zin heeft na dat achterlijke gevreet van net, maar ik lust dus wel graag bleekselderij
Misschien moet je dat vaker tussendoor snacken?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
Niet dat het nog enige zin heeft na dat achterlijke gevreet van net, maar ik lust dus wel graag bleekselderij
Ja, inderdaad! 'Net gehoord dat ik kanker heb, en nu?' zou ik begrijpen maar het is niet alsof je verrast kunt zijn ofzo door het feit dat je bewust kinderloos bent.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vooral het 'en nu?' in de TT vind ik verbazingwekkendDat lijkt me meer iets voor 'overhaast een abortus gehad, emotionele schade, en nu', zoiets
ik gok dat 't 'tenzij' is?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef k_i_m het volgende:
In mijn "echte" leven heb ik dus echt noooooit gezeik tussen vrienden met en zonder kinderen. Echt niet eens een discussie. Met kinderen is prima, en zonder ook (mits vervelende drukke kinderen, maar dat spreekt voorzich). Ik snap niet waarom dat hier zo'n big issue is waar iedereen elkaar van zijn eigen punt wil overtuigen.
Ja, dat, precies! Alleen niet mits maar tenzijquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef k_i_m het volgende:
In mijn "echte" leven heb ik dus echt noooooit gezeik tussen vrienden met en zonder kinderen. Echt niet eens een discussie. Met kinderen is prima, en zonder ook (mits vervelende drukke kinderen, maar dat spreekt voorzich). Ik snap niet waarom dat hier zo'n big issue is waar iedereen elkaar van zijn eigen punt wil overtuigen.
Deze mensen doen in het echt waarschijnlijk ook wel aardig tegen hun vrienden met kinderen, maar als ze dan op internet zo gaan lopen zeiken kun je je wel afvragen hoe echt die vriendschap is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou juist niks anders meer eten en m'n geweten proberen te sussen in de sportschool.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
stel hč, je neemt een pizza, wat zou je dan nemen om het schuldgevoel wat te beperken?
Chocoladesouffléquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
stel hč, je neemt een pizza, wat zou je dan nemen om het schuldgevoel wat te beperken?
Heb ik je op een idee gebracht?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, met een stukje rollade en wat aardappelgratinquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker! Met gerookte kipfilet?
En: welk gevreet?
Gewoon een hele lekkere. Niets schuldgevoel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zou juist niks anders meer eten en m'n geweten proberen te sussen in de sportschool.
Ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, met een stukje rollade en wat aardappelgratin
Straks als avondeten.
En het gevreet: zie vorig topic. Een hele verpakking Fudge & Choco
Ik kan mezelf echt niet tegenhouden. Dammit. En zometeen ook nog een cheesecake bakken
ja, maar, ja, maar... ik woog net weer 67.2quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon een hele lekkere. Niets schuldgevoel.
Als je dan toch pizza gaat eten, neem dan meteen gewoon wat je lekker vindt.
Als je gaat 'zondigen' kan je er maar beter van genieten ook
(Look who's talking)
Die ene met wat slagroom en witte chocolade er door gesmolten weer. Die evil one.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ookik doe een citroencheesecake (extra romige, met slagroom en limoncello) met een sour cream topping en dan geserveerd met een flats blueberryprut en een paar verse blauwe bessen. Jij?
Die conleche is me er toch een wijzerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:12 schreef conleche het volgende:
Greyssie: die cheesecake. Ik zou dat bewaren voor het weekend. Of komt er iemand op bezoek die je iets lekkers wil serveren? Anders zou ik het NIET doen. Dan vergeet je dat fudge-gedoe (wat is dat trouwens precies??) en eet je vanavond tonnen van die bleekselderijsalade, meet een paar plakjes rollade en laat je die gratin zitten en er is niets aan de hand.
Volgens mij kun je daar de pizza's niet aanpassen. Mark wil namelijk een pizza met twee smaken en die zijn er niet standaard met een dubbele bodemquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef progje het volgende:
moet je eens http://www.justeat.nl proberen echt handig
daar zitten NYP enzo ook altijd tussen
eenschquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij wil het alleen maar zeggen dat je je pizza bij een lekkere Italiaan moet halen, Vik.
hihi ik ben dus niet de enige die dat soort pizza's maar niks vindquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij wil het alleen maar zeggen dat je je pizza bij een lekkere Italiaan moet halen, Vik.
jawel vaak staat er een link tussen met stel je eigen pizza samenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar de pizza's niet aanpassen. Mark wil namelijk een pizza met twee smaken en die zijn er niet standaard met een dubbele bodem.
Leef je dan ook weer niet volledig uit hč, dit weekend. Gewoon lekker, maar niet extra eten 'omdat het bijna niet meer kan'.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene met wat slagroom en witte chocolade er door gesmolten weer. Die evil one.
En er bovenop wat blauwe bessen en frambozen.
Ik denk dat ik deze week me gewoon nog een slag in de rondte snaai en dat ik dan vanaf maandag ga proberen netjes te doen. Hoop dat het dan tussen mijn oren wat beter gaat, want nu trek ik het niet om čn niet te roken čn geen lekkere verkeerde dingen te eten.
Maandag gaat de knop om!
Dat lijkt me echt lastig ja! Er wordt hier wel regelmatig taart uitgedeeld (veel jarigen afgelopen maand) maar verder zijn er weinig ongezonde dingen aanwezig. Er staat een koelkast, waar ik voorgesneden fruit/rauwkost en yoghurt in kan bewaren en in mijn bureaula staat een pot pindakaas. Zo heb ik dus mogelijkheden genoeg, ideaal. De enige verleiding is de koffie-automaat waar redelijke cappuccino en chocolademelk in zit, maar die staat beneden (lees: 5 trappen naar beneden lopen of wachten op de lift). Dat doe je dus ook niet elk half uur.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:00 schreef progje het volgende:
als er nou geen ongezonde dingen waren op het werk was het voor mij ook een stuk eenvoudiger om me op het werk aan mijn lijstjes te houden...
Maar hier lunchen iedereen 's middags aan tafel (en worden er iedere middag ook tosti's gemaakt)... en dan zit ik weer aan mijn maaltijd salade.
En er staat 1 pot met dropjes en 1 pot met mini mars / twix / bounty enzovoort
oja en nog bastogne koeken en allerlei andere koeken
Choc & Fudge is evil ook. Ken je die koekjes met een plakje chocolade er bovenop? Nou, dan is in dit geval het koekje een plak fudge (caramel dus). Dus slechter dan slechtquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:12 schreef conleche het volgende:
Greyssie: die cheesecake. Ik zou dat bewaren voor het weekend. Of komt er iemand op bezoek die je iets lekkers wil serveren? Anders zou ik het NIET doen. Dan vergeet je dat fudge-gedoe (wat is dat trouwens precies??) en eet je vanavond tonnen van die bleekselderijsalade, meet een paar plakjes rollade en laat je die gratin zitten en er is niets aan de hand.
Gewoon van genieten en de rest van de week geen pizza meer nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk maakt dat wel uit en je hebt best ruggegraat, want om met vivi te spreken, anders had je al wel weer aan die kankerstokken gelurkt (of iets van die strekking).quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Choc & Fudge is evil ook. Ken je die koekjes met een plakje chocolade er bovenop? Nou, dan is in dit geval het koekje een plak fudge (caramel dus). Dus slechter dan slecht![]()
En ik heb er 6 op en er zaten er 6 in de verpakking, dus ik wil best doen wat jij zegt (tonnen van die bleekselderijsalade en een plakje rollade) maar ik denk dat het weinig meer uithaalt
Mijn ruggegraat is kwijt Co. En mijn goede instelling en humeur ook. Alles is kwijt eigenlijk. Maar ik heb goede hoop dat het snel weer terugkomt. Vanaf maandag denk ik maar, nu niet in elk geval
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gewoon van genieten en de rest van de week geen pizza meer nemen.
Het is niet alsof jij vaak zondigt, dus genieten!
Neem er ook een glaasje wijn bij!ja, ik heb me ervan laten verzekeren dat ik niets doms heb gezegd of gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat het allemaal vooral heel gezellig was
![]()
en we gaan wrsch toch voor het oorspronkelijke plan.
waren er vergeten vlees uit te halen, maar ik denk dat ik zo dan toch maar kip haal, want anders kost 't weer geld en nu zijn we zuinig enzo
Ja doei.
Zie PM lieverd!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
Co, de cheesecake die ik vandaag maak eet ik niet vandaag hoor, sowieso. Die moet nog een aantal uren in de koelkast na het bakken, dus dat wordt morgen onder X-factor ofzo.
Maar Tink heeft ook gelijk, het is niet alleen die peukies, ik zit gewoon in een dip. Maar die duurt me alleen veel te lang en ik ga me met de dag rotter voelen dus ik ga in het weekend even broeden op een oplossing. Vanavond even onder de zonnebank denk ik en zometeen maar weer een glas met Supradyn bruistablet. Baat het niet dan schaadt het niet.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
Co, de cheesecake die ik vandaag maak eet ik niet vandaag hoor, sowieso. Die moet nog een aantal uren in de koelkast na het bakken, dus dat wordt morgen onder X-factor ofzo.
Maar Tink heeft ook gelijk, het is niet alleen die peukies, ik zit gewoon in een dip. Maar die duurt me alleen veel te lang en ik ga me met de dag rotter voelen dus ik ga in het weekend even broeden op een oplossing. Vanavond even onder de zonnebank denk ik en zometeen maar weer een glas met Supradyn bruistablet. Baat het niet dan schaadt het niet.
Wandelen in de lunchpauze? (helpt stom genoeg echt) Leuke dingen doen? Mensen opzoeken, attente kaartjes sturen? Quality time met Heer G? Lekker uitgebreid koken?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
Licht aan de tunnel?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dikke kus voor Greys. Volgens mij zit ik nu ook in een dipje (en ik gok dat 't te maken heeft met het weer) en dat is kut. Maar er is altijd licht aan de tunnel
.
Ja, dat zei je vorige week ook al! Ik geloof je niet meerquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Licht aan de tunnel?.
Dit weekend schijnt de lente een glimp te laten zien.
Nouquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, dat zei je vorige week ook al! Ik geloof je niet meer.
En licht aan het einde van de tunnel.
Je mag niet feliciteren van Tinkquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
En ben je jarig, Tink? Zoja, gefeliciteerd.
Ik wil zonquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou. Op Nu.nl staat dat we dit weekend een voorproefje krijgen
.
En damn, ik heb een financiele meevaller gehad en als ik geen schuld had om af te betalen was ik in het voorjaar even lekker een paar daagjes naar Parijs geweest ofzo.
Ik denk dat dat de mensen zijn die ineens nooit meer langskomen. Nou, en voor mensen die nooit meer langskomen komen er vanzelf weer mensen voorbij die wel langs willen komen. Problem solvedquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Deze mensen doen in het echt waarschijnlijk ook wel aardig tegen hun vrienden met kinderen, maar als ze dan op internet zo gaan lopen zeiken kun je je wel afvragen hoe echt die vriendschap is.
Als je het niet mee de zaal inneemt moet het lukken, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:46 schreef Miss_S het volgende:
Vanavond onverwachts met mijn vriendje naar de bios, hopelijk kan ik van het snoep goed afblijven
(tvp)
Bah, financiele probs zijn naar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
En ik zit ook in de financiele problemen. Op zoek naar een extra baantje, maar ik weet niet wat!.
Wat, waar? Lemmeb is overigens geen 16, ik heb 'm wel eens ontmoet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Die Lemmeb ookhet moet een hoax zijn
hoop ik
of een jongetje van 16
Nee, maar over het algemeen zitten daar ook niet de banen bij die ik wilquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bah, financiele probs zijn naar.![]()
Ben je al bij uitzendbureaus langsgeweest?
Hij zit een beetje te chargeren:quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat, waar? Lemmeb is overigens geen 16, ik heb 'm wel eens ontmoet.
En ik mag 'm wel.
Het probleem van dit soort topics is altijd dat de één een conceptuele discussie voert terwijl de discussie voor een ander heel persoonlijk is. Daar moet je mee uitkijken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:51 schreef Lemmeb het volgende:
'Bewust kinderlozen' vormen de doodsteek voor het piramidespel waarop onze samenleving gebaseerd is. Maatschappelijke graaiers zijn het, mensen die zich er makkelijk vanaf willen maken om zichzelf meer luxe en gemak te kunnen permitteren.
Ja denk ook wel dat het goed komtquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als je het niet mee de zaal inneemt moet het lukken, toch?![]()
Welke film?
Tijdelijk werk kan toch ook leuk zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nee, maar over het algemeen zitten daar ook niet de banen bij die ik wil. Ik heb altijd het idee dat een bedrijf niet een uitzendbureau inschakelt als het werk (enigszins) leuk is. En ik heb gemerkt dat ik echt depressief word als ik werk moet doen dat ik niet leuk vind. Dus ik breek m'n hoofd nog even voordat ik dat ga doen...
Nah, ik moet zeggen dat IMHO de staande ovatie nogal aan de inflatie onderhevig isquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:41 schreef conleche het volgende:
@Tink: ik hou best van modern ballet, maar het moet dan wel indrukwekkend zijn. Of het moet je meevoeren in een soort droomwereld: allemaal goed.
Maar dit was gewoon arty farty en heel, heel knullig. Ze probeerden heel hard om een soort wanhoop uit te drukken, maar man, wat kwam dat niet over. Ik had de indruk dat er veel dansers in het publiek zaten en er waren geen lachsalvo's, maar het applaus hield ook niet over en ik ben de laatste jaren nergens geweest waar men niet ging staan op het einde. Nu bleef iedereen stokstijf zitten.
Precies mijn punt!! Dus als ze de staande ovatie niet doen, dan kan je wel spreken van iets wat men echt niet goed vindt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, ik moet zeggen dat IMHO de staande ovatie nogal aan de inflatie onderhevig is'Men' staat woest enthousiast te applaudiseren voor een of andere knullige, niet-om-aan-te-horen uitvoering van het studentenorkest. Terwijl bij mijn weten een staande ovatie is bedoeld om uitzonderlijke uitvoeringen of stukken toe te juichen
In België doen ze daar rtouwens niet aan mee, aan die trend.
Cheesecake valt bij mij niet onder snaaigedragquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:55 schreef Claudia_x het volgende:
Van mij ook eenvoor Greys.
Ik ben eindelijk weer verstandig aan het eten, en daar ben ik heel blij mee. Al is het niet fijn om hier dan over chocoladecombinaties en cheesecakes te lezen.Het kost me altijd een week ontzettend veel moeite om van het snaaien af te kicken, maar daarna gaat het wel weer. Na een paar weken weet ik niet beter. Nu zit ik nog in een precaire periode.
En Tink nog gefeliciterd!
Ik heb een hekel aan promotiewerkquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tijdelijk werk kan toch ook leuk zijn?
Kijk anders eens bij Susa op de site rond, is zoiets misschien iets voor je?
Dat is waar, ja. Maar ik vind het toch jammer van de staande ovatie an sichquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Precies mijn punt!! Dus als ze de staande ovatie niet doen, dan kan je wel spreken van iets wat men echt niet goed vindt.
Ik ben het ook met je eens dat staande ovaties de andere kant op geen enkele betekenis meer hebben!
Susa schakelt natuurlijk susa zelf in: flexibel baantjequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb altijd het idee dat een bedrijf niet een uitzendbureau inschakelt als het werk (enigszins) leuk is.
Ja, goed, jij kunt dat.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cheesecake valt bij mij niet onder snaaigedragIk eet morgen de hele dag minder als ik weet dat ik dat 's avonds als toetje krijg.
Maar hé,voor het verstandige eten! Nog nieuws op het sport-front?
Ik ook!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is waar, ja. Maar ik vind het toch jammer van de staande ovatie an sich
gebruik je anticonceptie.. want ik had laatst precies hetzelfde.. en ben overgestapt naar een andere pil en merkte echt weer verschil..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
Lief dat je mee denkt, ik ga er vanavond naar kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Susa schakelt natuurlijk susa zelf in: flexibel baantje
Hoe herkenbaar! Hoewel ik altijd wel van zoete lekkernijen hield, ben ik pas sinds ik aan mijn scriptie schrijf een emotionlele eter geworden, zoals dat dan heet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
Het ergste is dat ik jarenlang alleen maar gezond at, zonder moeite. Ik ben echt de mist ingegaan tijdens het schrijven van m'n scriptie.
Volgens mij zat ik een paar maanden geleden ook in die positie (alleen dan zonder scriptie)quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
Het ergste is dat ik jarenlang alleen maar gezond at, zonder moeite. Ik ben echt de mist ingegaan tijdens het schrijven van m'n scriptie.
Het verbaast me dat het voor jou echt een verslaving is!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn brownies waren altijd de lekkerste, omdat ik er (zonder het te vertellen) een sinaasappelschil doorheen raspte. Dat gaf een heel subtiel smaakje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand een recept voor chocoladesoufflé 'met een twist'? Dus met nog iets erdoor? Sinaasappel of zo, is dat lekker?
Het verbaast mijzelf ook!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het verbaast me dat het voor jou echt een verslaving is!
Maar je merkt ook dat je maar marginaal aankomt. Je komt niet eens in de buurt van wat je vroeger gewogen hebt. En dat is positief!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik een paar maanden geleden ook in die positie (alleen dan zonder scriptie)
Jaren gaat het goed zonder moeite en dan sluipt het er toch weer in.....
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
En ik koop die auto niet dus heb ik vandaag 15000 E bespaard
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
...
En ik koop die auto niet dus heb ik vandaag 15000 E bespaard
Leeuwardenquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)me-verkrachting.html
Gadverdamme zeg, zieke geest.
Ah bah, dat wil je toch ook nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef Viking84 het volgende:
Da's wel een van z'n specialiteitenquote:
Vind je dat? Ik meng me zelden in de kinderloosdiscussies, de abortusdiscussie doe ik wel eens (POLbewoners he). Het rare vind ik dan dat mensen voor wie het nog nooit een persoonlijke kwestie geweest is emotioneel en persoonlijk doen, en sommigen die zichzelf voor de keuze gesteld vonden zakelijk en/of rationeler.quote:[..]
Het probleem van dit soort topics is altijd dat de één een conceptuele discussie voert terwijl de discussie voor een ander heel persoonlijk is. Daar moet je mee uitkijken.
Leuk voor je!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij ga ik m'n stage echt heel tof vinden.. Ik had net een mailtje van m'n begeleider of ik volgende week op donderdag wilde komen, want dan is er een leuke lezing. Sure.
.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef Tinkepink het volgende:
@laureline: nu heb ik je proberen te googelen op basis van dei 2 quotes die je gaf, maar ik heb je nog niet kunnen vinden.
Ja! Ik hoop dat ik eens de kans heb om met mooi weer naar het strand te gaan...quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk voor je!
Waar zit dat instituut van je? Den Haag?
Of even op de foto met Jantjequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja! Ik hoop dat ik eens de kans heb om met mooi weer naar het strand te gaan....
Ga je elke dag met de trein heen & weer of heb je een logeeradresje daar?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja! Ik hoop dat ik eens de kans heb om met mooi weer naar het strand te gaan....
Tnx, ik heb voor mezelf altijd het gevoel dat ik zo vreselijk veel koolhydraten en onnodige suikers eet. Normaal neem ik bijvoorbeeld geen pistoletje als tussendoortje maar een pakje sultanas. Maar dan heb ik weer geen sinaasappelsap. Dus misschien is dat toch niet zo slecht.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
Q, volgens mij is dat een keurig lijstje wat je daar hebt!
Waarom geen gewone yoghurt? En wat voor muesli? Van die jaren-70 muesli of met suiker opgeleukt spul?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef Quinazoline het volgende:
Ook maar eens een lijstje van mij:
O: Vanilleyoghurt met muesli
Daar bleef ik niet op in levenquote:T: glas sinaasappelsap
L: 4 knackebrodjes, 3x philedelpia, 1x beetje pindakaas
Met tevredenheid?quote:T: volkorenpistoletje
Waarom suiker? Appel heeft toch smaak genoeg? (Maak er anders een warme appel van (oven, magnetron. Proeft zoeter.)quote:T: appeltje met kaneel en suiker
Zoetzure saus, de naam zegt het al, is zoet. Dus suikers. Kant en klaar of zelfgemaakt?quote:D: rijst met kip en groente in zoetzure saus
Omdat ik gewone yoghurt te zuur vind en er suiker doorheen doe. Vanilleyoghurt lijkt me dan minder zoet. En het is AH-euroshopper muesli. Met zo min mogelijk dingen er doorheen want dat vind ik ook niet lekker, maar er zitten wel wat rozijntjes en pitjes in geloof ik.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef sigme het volgende:
Waarom geen gewone yoghurt? En wat voor muesli? Van die jaren-70 muesli of met suiker opgeleukt spul?
Ik ben pas om 10 uur opgestaan, dus ik houd dat wel volquote:Daar bleef ik niet op in leven.
Check, kijken of ik ook harde dingen weg krijg met die verstandskies van mij, en dat is sowieso wel lekkerquote:Met tevredenheid?
Omdat het een zure appel wasquote:Waarom suiker? Appel heeft toch smaak genoeg? (Maak er anders een warme appel van (oven, magnetron. Proeft zoeter.)
Uit een flesje.quote:Zoetzure saus, de naam zegt het al, is zoet. Dus suikers. Kant en klaar of zelfgemaakt?
Ik lees regelmatig wel terug, en dan vallen mij vooral de posts op van die mensen die gewoon een opmerking of lijstje neergooien zonder te reageren. En ik vind het zelf leuk om reacties te krijgen, dus vind ik dat ik best tijd kan maken om op anderen te reageren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
Voel je echt niet verplicht om 'gewoon' te reageren hoor Q. Sommige mensen hebben er gewoon echt geen tijd voor of geen zin in en dan kan je alsnog gewoon je lijstjes droppen als je wilt. Niemand zal je er op aankijken, echt nietDus als je alleen serieuze tips wilt en geen tijd of zin hebt in kletspraat, net zo welkom!
Ik heb van mijn mams geleerd 100 gr per persoon is een normale hoeveelheid.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:36 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb geen magnetron, maar wel een oven, dus dat moet lukken.
Als ik toch bezig ben: wij koken meestal 200 gram pasta of rijst, en zijn met zijn tweeen. Mijn vriend eet meestal wat meer dan ik. Zou dat dan een normale hoeveelheid zijn?
Ik kon altijd enorme hoeveelheden eten, zeker toen ik nog alleen woonde: ruim koken voor twee dagen en dan toch alles op eten, dus ben een beetje het 'gevoel' voor normale hoeveelheden kwijt.
Oh ja, die muesli heb ik ook wel gehad, die vond ik wel lekker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:25 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Omdat ik gewone yoghurt te zuur vind en er suiker doorheen doe. Vanilleyoghurt lijkt me dan minder zoet. En het is AH-euroshopper muesli. Met zo min mogelijk dingen er doorheen want dat vind ik ook niet lekker, maar er zitten wel wat rozijntjes en pitjes in geloof ik.
[..]quote:[..]
Ik ben pas om 10 uur opgestaan, dus ik houd dat wel vol
[..]
Check, kijken of ik ook harde dingen weg krijg met die verstandskies van mij, en dat is sowieso wel lekker.
Er zwerft ergens een magnetronappelrecept met kaneel. Bron is Muis dacht ik.quote:Omdat het een zure appel was. Goed idee dat warmmaken, probeer ik volgende keer.
Zelf maken is beterquote:[..]
Uit een flesje.
Waarom niet wat meer tussendoortjes? Stofwisseling op gang houden en zulks...?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:37 schreef Miss_S het volgende:
Ik vind het ook best een goed lijstje hoor Q
Mijn lijstje tot nu toe:
O: peer en allbran cornflakes met halfvolle melk
L: 2 volkoren geroosterde boterhammen met 1 oude kaas
D: lasagne
Het is niet streng bedoeldquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:21 schreef Greys het volgende:Sigme, wat ben je streng!
Ik zou willen dat ik zo'n lijstje kon posten!
Die zou ik ook wel graag willen wetenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef sigme het volgende:
Er zwerft ergens een magnetronappelrecept met kaneel. Bron is Muis dacht ik.
Veel in de auto gezeten en niets bijquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom niet wat meer tussendoortjes? Stofwisseling op gang houden en zulks...?
Oke, het klinkt zo weinig allemaal maar ik denk dat het met de kaas en lasagne uiteindelijk daardoor wel mee valt qua kcals? Niet wederom onder de 1000 hoop ik wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Veel in de auto gezeten en niets bijtussen lunch en diner zat 2 uurtjes dus dat is wel goed.
Nee dit is wel gewoon teveel genoeg kcal, zeker met die lasagnequote:Op donderdag 5 maart 2009 18:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oke, het klinkt zo weinig allemaal maar ik denk dat het met de kaas en lasagne uiteindelijk daardoor wel mee valt qua kcals? Niet wederom onder de 1000 hoop ik wel.
* Dizzy-Miss-Lizzy mega rot trap richting Chico geeftquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef Chicolate het volgende:
Schop mij, ik moet een mini (her)tentamen leren maar ik vind het niet interessant genoeg.
Saus zelf maken doe ik zoveel mogelijk, maar had ik vandaag geen tijd voor. Dank voor de tips verder. Kga nu ff koken (+eten uiteraardquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, die muesli heb ik ook wel gehad, die vond ik wel lekker.
Wat betreft die yoghurt-met-suiker versus vanilleyoghurt; dat lijkt me dan de moeite waard om wat preciezer uit te zoeken. Misschien is het wel beter als je suiker in yoghurt kiept, en sowieso zou je bij zelf doseren het steeds een stapje minder zoet kunnen maken, of zoetstof gebruiken ipv suiker. Ikzelf vind sinaasappelsap dor de yoghurt wel lekker.
[..]
[..]
Ok. Hoewel ik vermoed dat de vitaminenmaffia zal zeggen dat je dat broodje dan beter met wat rauwkost kan eten.
[..]
Er zwerft ergens een magnetronappelrecept met kaneel. Bron is Muis dacht ik.
[..]
Zelf maken is beter. Is dat een optie?
Nee precies goed, young padawan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef Chicolate het volgende:
Magnetronappel is toch gewoon appel in stukjes, kaneel over gooien en in magnetron opwarmen? Of heb ik hét ingredient nu gemist ofzo?![]()
Schop mij, ik moet een mini (her)tentamen leren maar ik vind het niet interessant genoeg.
Dankjewelquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Magnetron appel met kaneel
Benodigheden:
1 appel
kaneel
1 magnetron
mesje
1. schil de appel en snijdt hem in stukjes (grootte mag je zelf weten, hoe gedurfd!)
2. pleur het in een magnetronbakje, liefst met een beetje flair
3. zet het in de magnetron en verwarm de appel een minuut of 3, 4 op vol vermogen
4. haal het bakje met appel uit de magnetron, drapeer wat kaneel over je appel en prak het een beetje
5. eet het op!
Ik las: "DML Chico richting trapt rolt"quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
* Dizzy-Miss-Lizzy mega rot trap richting Chico geeft![]()
Ik heb gisteren met 'de collega'the curious case of benjamin button gezien. Ik vond 'm maar matig
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:
Magnetron appel met kaneel
Benodigheden:
1 appel
kaneel
1 magnetron
mesje
1. schil de appel en snijdt hem in stukjes (grootte mag je zelf weten, hoe gedurfd!)
2. pleur het in een magnetronbakje, liefst met een beetje flair
3. zet het in de magnetron en verwarm de appel een minuut of 3, 4 op vol vermogen
4. haal het bakje met appel uit de magnetron, drapeer wat kaneel over je appel en prak het een beetje
5. eet het op!
Ja doe je dat echt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:46 schreef progje het volgende:
zo uit eten
Nu alleen even zorgen dat ik wat gezonds kies... (ik zag tonijn op de kaart staat) en van de frietjes en/of aardappels die je er bij krijgt dan maar afblijven
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Saus zelf maken doe ik zoveel mogelijk, maar had ik vandaag geen tijd voor. Dank voor de tips verder. Kga nu ff koken (+eten uiteraard).
Hoeveel kcal was dat ook alweer?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:46 schreef sigme het volgende:
+ kwakje
Ja want je schuift het ook meteen vanuit de magnetron je bek in. Ik mag hopen dat mensen verstand genoeg hebben om te weten dat het heet is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]3, 4 minuten? Dan heb je geen warme appel, maar kokendhete appel waar je je bek aan brandt
.
Ik doe altijd 50 seconden en niet prakken.
Dan ga ik dat morgen eens proberenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja want je schuift het ook meteen vanuit de magnetron je bek in. Ik mag hopen dat mensen verstand genoeg hebben om te weten dat het heet is.
Als je de appel langer dan 50 seconden in de magnetron doet, is hij een stuk zachter en lijkt het wat meer op appelcompote.
Wel geregeld uit eten ja..quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja doe je dat echt?
Ik ga niet zo vaak uit eten. Als ik dan ga, ga ik me niet inhouden hoor. Ik wil er wel van genieten dan.
15quote:
Wat? ben je geslaagd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
De weledelgeleerde Prinses Farfallus meldt zich!
Nee ik wou gewoon hoi zeggen. En dat stond op de brief van een ex huisgenootje en het klonk wel grappigquote:
Halloquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
He dude, hoe is je lijstje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
Hoogedelgestrenge vrouwe farfallus, ik heb vandaag getraind en braaf gegeten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik wou gewoon hoi zeggen. En dat stond op de brief van een ex huisgenootje en het klonk wel grappig
Je kunt het!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:13 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik kom even trots wezen: ipv 2x15 minuten heb ik 1x15 en 1x21 minuten gerend. En het ging best gemakkelijkAls ik nou mijn lijstje vandaag even goed houd, dan is dit een modeldag
Maar ik moet het koekjesschap in de supermarkt dan wel weten te ontwijken dadelijk.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:13 schreef SiTuSavais het volgende:
Ik kom even trots wezen: ipv 2x15 minuten heb ik 1x15 en 1x21 minuten gerend. En het ging best gemakkelijk![]()
[Belgische mevrouwenstem]Kom op, je kan het! Nu opgeven zou een beetje dom zijn [/Belgische mevrouwenstem]quote:Als ik nou mijn lijstje vandaag even goed houd, dan is dit een modeldagMaar ik moet het koekjesschap in de supermarkt dan wel weten te ontwijken dadelijk.
Gefeliciteerd met de jarige (wie is er jarig?) !quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
Dat lijstje van Q. zag er inderdaad goed uit, maar Sigme heeft wel gelijk: veel suikers.
Mijn -zeer nette- verjaardaglijstje (voor een verjaardag dan):
o. croissant
t. appel
l. gepofte aardappel + yoghurtcreme + beetje salade
t. mini-magnum
d. veel verse zalm + nog veel meer zelfgemaakte sushi (zalm, avocado, komkommer, rivierkreeftjes en surimi in wisselende combinaties)
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:19 schreef mspoez het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de jarige (wie is er jarig?) !
żʎzzıl-ssıɯ-ʎzzıp ɹǝǝʍ nou ʇɐp ǝɾ ǝop ǝoɥquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tink, van harte! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Henk Kamp (nog geen minister) zat eens bij Sonja Barend de stelling te verdedigen dat moeders verpicht aan het werk moesten. In de zaal zaten allemaal, je raadt het al, moeders. Als Kamp het bij Sonja had over uitkeringen, dan zaten in de zaal ineens allemaal mensen met een uitkering. In zo'n situatie kun je nog moeilijk een gesprek voeren over 'mensen die uitkering ontvangen'. Het gaat dan om een specifieke mevrouw Y die allemaal heel erge dingen heeft meegemaakt en heel zielig is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:33 schreef sigme het volgende:
Vind je dat? Ik meng me zelden in de kinderloosdiscussies, de abortusdiscussie doe ik wel eens (POLbewoners he). Het rare vind ik dan dat mensen voor wie het nog nooit een persoonlijke kwestie geweest is emotioneel en persoonlijk doen, en sommigen die zichzelf voor de keuze gesteld vonden zakelijk en/of rationeler.
Maar moet je je daaraan conformeren door te zwijgen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Henk Kamp (nog geen minister) zat eens bij Sonja Barend de stelling te verdedigen dat moeders verpicht aan het werk moesten. In de zaal zaten allemaal, je raadt het al, moeders. Als Kamp het bij Sonja had over uitkeringen, dan zaten in de zaal ineens allemaal mensen met een uitkering. In zo'n situatie kun je nog moeilijk een gesprek voeren over 'mensen die uitkering ontvangen'. Het gaat dan om een specifieke mevrouw Y die allemaal heel erge dingen heeft meegemaakt en heel zielig is.
Je kan kinderen naar mijn mening: nemen | niet nemen | niet krijgen.quote:Zo gaat dat ook vaak in discussies over het al dan niet krijgen van kinderen. Ik heb wel eens fervent verdedigd dat je kinderen neemt en niet krijgt. Dan vallen allemaal gekrenkte vrouwen over je heen (want onvruchtbaar bijvoorbeeld). Lastig.
Ach ja. Ik hou van discussies met argumenten, ik ben dan ook meer gesteld op m'n tegensprekers dan op de medestanders. (Vandaar ook mijn waardering voor Lemmebquote:Ik maak me doorgaans overigens ook niet erg geliefd door veel begrip te hebben voor het anti-abortusstandpunt.
Ik denk dat er nog altijd mensen zijn die echt kinderen krijgen. In de contreien waar ik opgegroeid ben, gebeurt het wel: trouwen, sex (in die volgorde), geen voorbehoedsmiddelen: tadaaaah. Op die manier krijg je ook al snel een elftal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
Zo gaat dat ook vaak in discussies over het al dan niet krijgen van kinderen. Ik heb wel eens fervent verdedigd dat je kinderen neemt en niet krijgt. Dan vallen allemaal gekrenkte vrouwen over je heen (want onvruchtbaar bijvoorbeeld). Lastig.
Ja, ik vind Special K ook lekker! Haal het af en toe wel eens in huis, ik varieer nogal qua ontbijt en anders blijft zo'n pak zo lang staanquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefeliciteerd Tink!![]()
mwah!
Oh en trouwens! Ik heb vanochtend Special K ontdekt! Lekker spul eigenlijkVolgens mij was de consensus dat het niet zulk slecht spul was, toch?
![]()
Ennn verder baal ik dat ik precies áltijd de goede geest krijg qua sporten als ik het technisch gezien niet kanMn voet doet nog steeds zeer en heb geen zin om naar de dokter te gaan (is namelijk een zeurderige pijn, geen échte AAAUW), maar Evyen lijkt me geen tof plan
![]()
Ennnn.
Bla!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefeliciteerd Tink!![]()
mwah!
Oh en trouwens! Ik heb vanochtend Special K ontdekt! Lekker spul eigenlijkVolgens mij was de consensus dat het niet zulk slecht spul was, toch?
![]()
Ennn verder baal ik dat ik precies áltijd de goede geest krijg qua sporten als ik het technisch gezien niet kanMn voet doet nog steeds zeer en heb geen zin om naar de dokter te gaan (is namelijk een zeurderige pijn, geen échte AAAUW), maar Evyen lijkt me geen tof plan
![]()
Ennnn.
Bla!
Edit: uiteraard kan je ervan op aan dat ik die sport-drive weer meteen kwijt ben zodra ik tijd heb / geen voetpijn heb / etc.![]()
Nee, maar het maakt het moeilijk om een behoorlijke discussie te voeren. Ik kan daar slecht tegen, oneigenlijke argumenten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar moet je je daaraan conformeren door te zwijgen?
En tis ook niet superslecht, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vind Special K ook lekker! Haal het af en toe wel eens in huis, ik varieer nogal qua ontbijt en anders blijft zo'n pak zo lang staan![]()
Misschien moet je binnenkort toch maar even naar de dokter? Het duurt toch al best lang?
Nou weet je, stiekem heb ik een hekel aan mn huisartsquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat heb ik mezelf ook 2 maanden voorgehouden, en als ik 2 maanden geleden naar de huisarts was gegaan, was ik nu overal alweer vanaf geweest. En keer langsgaan kan geen kwaad: is het niets, dan is het nog steeds niets, is het wel iets, dan kunnen ze er misschien iets aan doen
.
Nee joh, volgensmij is het een gezond ontbijt!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En tis ook niet superslecht, toch?*blij* Ik vond het iig wel funky, die vlokken
Ze blijven ook crunchy in de melk
![]()
En ehh het duurt nu ehhh... 2 weken ofzo. Soms voel ik het nauwelijks meer, maar als ik een dag gelopen heb voelt het weer wat dik en mekkerende-pijn-achtig. Irritant dus voornamelijk![]()
[..]
Nou weet je, stiekem heb ik een hekel aan mn huisartsHij kijkt altijd ongeveer zo "
" of zo "
" en doet me altijd voelen alsof ik me aanstel... Want iedere keer dat ik er kwam was het: "Hier, om te ontstressen" *schrijft placebo's voor terwijl ik eerder lage bloedwaarden had*
of "Wat denk JIJ wat we daaraan kunnen doen"
of "Oh, dat je al 4 weken last van je rug hebt is heel normaal, ik zou afwachten tot 6 tot 8 weken en als het dán niet over is..."
of *toont bultje op been* *huisarts kijkt er van afstand naar* "Oh da's niks. Kan om cosmetische redenen wel verwijderd worden als je wilt"
Ik:![]()
En binnenkort verhuis ik écht naar Alkmaar en krijg ik in Alkmaar een huisarts en dán wil ik wel gaan als ik er nog last van heb
Welke zijn dat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, maar het maakt het moeilijk om een behoorlijke discussie te voeren. Ik kan daar slecht tegen, oneigenlijke argumenten.
Daarom ben ik ook gestopt om naar de Informatiemarkt te gaan met mijn eigen politieke partij.![]()
Ontopic: Ik heb ontdekt dat mijn supermarkt 0% vet yoghurtjes heeft van het eigen merk. Die zijn lekker en goedkoop! Ik ben momenteel verslaafd.
Nee, ze meende het echt, ze geloofde dat ik met iets homeopatisch wel geholpen zou zijn. En dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Binnenkort is snel, Goodbye! Als het goed is is de boel voor het huisje bijna rondEn dan ga ik me meteen inschrijven bij de gemeente!
En ja, het is best een horkEn die invaller van jou ook zo te horen
Maar ik ben dan ook zo'n muts die zich schuldig voelt als ze aangeeft niet meer bij hem te willen
Ik zie het nog even aan en ga een rustig weekend hebben
Hopelijk rust de voet dan goed uit
![]()
Even gamen met vriend en een vriend van ons! Ik kom zo weer even neuzen denk ik
Ik geloof best in homeopathische shizzle, maar dan voor lichte dingenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee, ze meende het echt, ze geloofde dat ik met iets homeopatisch wel geholpen zou zijn. En dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Maar lekker, een rustig weekend! En welk spel? Ben jij nu ook Fear2 verslaafd?
Haa! Dat doe ik ook altijd! Dan heb ik een waslijst van 5 vragen van dingen waar ik enigszins last van heb of geregeld last van hebquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:16 schreef SiTuSavais het volgende:
Koekjesschap voorbijgelopen zonder dat er per ongeluk een pak in m'n mandje viel
Ik stel naar de dokter gaan ook altijd uit. Kleine pijntjes spaar ik altijd op. Nu heb ik eigenlijk niet eens een huisarts
Daar moet ik toch eens werk van maken. In België had ik een heel toffe dokter
Hij deed ook heel veel zelf ipv het door een assistente te laten doen. En je consult werd niet exact getimed op 10 minuten.
Hoe doe jij dat omgekeerde dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:28 schreef mspoez het volgende:
[..]
żʎzzıl-ssıɯ-ʎzzıp ɹǝǝʍ nou ʇɐp ǝɾ ǝop ǝoɥ
Vertel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat omgekeerde dan?
Ik heb net voor 219 euro bij de H&M besteld
Senk joe! Ik ga zo lekker slapen denk ik.quote:
Pics (van je shopping chart) or it didn't happenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat omgekeerde dan?
Ik heb net voor 219 euro bij de H&M besteld
En bij mij roept er iemand iets over een 25% code ongeveer 1 minuut nádat ik mijn bestelling heb ingevoerdquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mensen die stoppen met de pil, hun sexleven afstemmen op de kalender en dan ook nog beweren dat je kinderen niet neemt, maar krijgt... Daar krijg ik jeuk van
Ahhwquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En bij mij roept er iemand iets over een 25% code ongeveer 1 minuut nádat ik mijn bestelling heb ingevoerd
Dammit.
Ik ga even plaatjes zoeken!
Oh lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb trouwens zelfgemaakte pizza gegeten vanavond.
Ik loop dagelijks op hoge hakken, dus ik wandel er zo op wegquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:19 schreef SiTuSavais het volgende:
Oeh, dat eerste blousje is cuteEn die combi rok+top zat ook al in mijn verlanglijstje, net als die schoenen.
Ik vind ze erg mooi, maar volgens mij val ik spontaan voorover als ik ze aan zou trekken
*bestelt*quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef Chicolate het volgende:
Leuke bestelling Greys.
Volgens mij maakt die onderste je instant-zwanger, die zou ik niet doen.
Onderste lijkt me niks. Lijk je altijd zwanger in, zelfs als je petite bent, tenzij je in een of andere onnatuurlijke foto-pose staatquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Leuk meissies, dank! Jullie pikken er meteen de dingen uit die ik ook het leukst vind!
Ik twijfel aan die creme rok, die gekleurde blouse, de schoenen en ook een beetje aan dat panterachtige ding. Maar misschien valt het mee. Heer G vond dat gekleurde dingetje zo leukDus ik zal een poging wagen.
Aan die onderste heb ik ook goed gedaan toch, om die niet te nemen? Daar heb ik teveel tiet en te grote schouders enzo voor toch? Of zal ik hem in het zwart er nog even bij gooien?
Nou, nu maar hopen dat ie past als jullie hem allemaal net zo leuk vinden als ik!quote:
quote:
Oh, ik moest even lachen omdat iedereen gelijk hetzelfde jurkje eruit piktquote:
Ik ook wel, in de winter, maar op de een of andere manier vind ik het altijd indrukwekkender bij open schoentjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik loop dagelijks op hoge hakken, dus ik wandel er zo op weg
Eiiiigenlijk wilde ik deze ook, maar die heeft hakken van 12 centimeter en dat is zelfs mij teveel van het goede:
[ afbeelding ]
Beetje laat, ik was al weg naar m'n werk: nee, ik hoef daar maar één dag in de week echt te zijn om mee te lopen in het instituut, werkzaamheden voor het project kan ik thuis doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga je elke dag met de trein heen & weer of heb je een logeeradresje daar?
Ja!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, nu maar hopen dat ie past als jullie hem allemaal net zo leuk vinden als ik!
Dan moet het wel wat zijn! Is het niet te 'jong' voor iemand van 35 dus?
Ik heb hem in 42 besteld, moet goed komen toch?
Ik hoop ook dat ze straks te groot zijn over een paar maanden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet ook jurkjes. Ik heb al jaren geen jurkjes meer in de kast gehad, op een incidentele spijkerrok na. Als ik nou gewoon eens een keer normaal woog, in plaats van vlak voor de zomer nog even snel weer een maat groter worden door wat dan ook
. Daardoor koop ik elke keer toch maar geen kleren. Omdat ik denk; ja, maar straks heb ik weer een maat kleiner. Dan wacht ik nog wel even
.
Ik heb speciaal voor jou Borie-door-de-Ikea-tunnel foto's geplaatst in het Bengalentopic.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:43 schreef Adelante het volgende:
Dat gekleurde ding is het leukst, maar dat komt vast door het decollete
Dat zwarte topje is ook mooi en te veel tiet kan niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Aan die onderste heb ik ook goed gedaan toch, om die niet te nemen? Daar heb ik teveel tiet en te grote schouders enzo voor toch? Of zal ik hem in het zwart er nog even bij gooien?
Watch me & learn..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dat zwarte topje is ook mooi en te veel tiet kan niet.![]()
Ik denk dat dat bij dat topje nou net niet echt geweldig is, door die ruches lijkt het nóg groterquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dat zwarte topje is ook mooi en te veel tiet kan niet.![]()
sommige kledingstukken staan nou eenmaal beter(vind ik) als je juist wat meer tiet hebt.
Ik ben alleen niet helemaal weg van die kleur (wilde uiteraard meteen weer zwart nemen) maar misschien is zoiets toch wel eens goed voor de verandering. We zullen zien!quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
Oh nog even aan Cootje showen (ik weet niet of ze wel eens in F&F komt tegenwoordig) :
Kijk Boor al een schootschouderkat worden!
[ afbeelding ]
Zoals SHE altijd al heeft gezegd: La Bink is camerageil!quote:
Ze zeggen wel eens dat honden op hun baasjes lijken, dus Greys... doe jij dat ook altijd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
Ik zie die hond altijd IN de lens kijken, is dat aangeleerd ofzo?
Uhuhquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef neen het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat honden op hun baasjes lijken, dus Greys... doe jij dat ook altijd?
Ehm? Moet dat niet te klein zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze straks te groot zijn over een paar maanden.
Dan laat ik ze wel innemen
Goddelijk, echt verschrikkelijk lekker..quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoals SHE altijd al heeft gezegd: La Bink is camerageil!![]()
Uniekhoorn, jouw lijstje van vandaag was nog erger dan die van mij!Acht bier!
Heb je er wel van genoten, was het lekker, de patatjes?
Ze hoopt dat ze over een paar maanden te klein zijn?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze hoopt dat ze over een paar maanden te klein zijn?
Ik vind jou een beetje raar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:37 schreef Clayton1 het volgende:
Ik ga dames, wat is het leven toch magnificent(u2-nloth).
met te veel of te weinig tiet.
Ach, mijn wodka cola werkt aardig ontnuchterendquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:34 schreef conleche het volgende:
Bink kijkt echt heel eng op die foto!!![]()
8 halve liters bier, dat is echt heel veel toch?Ben je nu dan niet wat tipsy, UH??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |