abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:39:24 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66728101

Het vorige deel: Slank #604 Sporten, klerenkast opruimen ...

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:40:08 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66728128
Je zat al lang te azen op de lapo, Muis .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:40:48 #3
148689 Muis006
pi_66728149
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef Viking84 het volgende:
Je zat al lang te azen op de lapo, Muis .
ja klopt, daarom zat ik recepten over te typen.

is het sarcasmedag ofzo?
pi_66728165
Sorry, ik begon met het hele gedoe. .

Ik neem straks een bakje yoghurt denk ik, en vanavond eet ik leftover krieltjes met kip, rode ui en alle kleurtjes paprika.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_66728198
ik ga het uitmaken met René vanavond
Ja doei.
pi_66728226
Gillian! *bibber

Maar die tiramisu komt er natuurlijk alsnog. Kun je dat invriezen, of wordt het dan soppig?
pi_66728268
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga het uitmaken met René vanavond
Het lulligste is dat, als je dat in OUD in een soortgelijke discussie zegt, je al die troelala's over je heen krijgt: 'je zegt dat nu wel, maar bij mijn partner was dat dus echt zo.'
Ja muts, maar dat zegt niet dat mijn partner niet de ware is
pi_66728279
VMW: meestal plan ik ook wel en dat is voor mij inderdaad de enige manier die werkt. Overdag is makkelijk want dan kan ik eigenlijk alleen eten wat ik zelf meeneem naar de uni. Verder tel ik meestal punten (tenzij ik er geen zin in heb, zoals de afgelopen paar dagen ) en dan check ik voordat ik iets eet ook wel even of ik dan nog wel uitkom. Dat werkt eigenlijk altijd goed, maar afgelopen weekend had ik niks gepland omdat ik met anderen samen of buitenshuis at en sindsdien heb ik elke dag zoiets gehad van 'ach, ik zie wel'. Dat werkt dus niet.
Maar goed, vandaag ga ik me weer netjes aan m'n punten houden, dan moet het goedkomen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_66728328
quote:
Ooh!
Ik dacht al, dat kan ze niet menen...
pi_66728336
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het lulligste is dat, als je dat in OUD in een soortgelijke discussie zegt, je al die troelala's over je heen krijgt: 'je zegt dat nu wel, maar bij mijn partner was dat dus echt zo.'
Ja muts, maar dat zegt niet dat mijn partner niet de ware is
het valt me ook mee dat het topic nog niet is

Gemoved naar oud
Gemerged met dat andere topic hierover
Volgebaggerd is
Inclusief een deel 2 en daar halverwege staakt omdat niemand meer wat te zeuren heeft
Ja doei.
pi_66728346
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ooh!
Ik dacht al, dat kan ze niet menen...
mijn vent is wel mijn ware
heus
Ja doei.
pi_66728367
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef Mini_rulez het volgende:
VMW: meestal plan ik ook wel en dat is voor mij inderdaad de enige manier die werkt. Overdat is makkelijk want dan kan ik eigenlijk alleen eten wat ik zelf meeneem naar de uni. Verder tel ik meestal punten (tenzij ik er geen zin in heb, zoals de afgelopen paar dagen ) en dan check ik voordat ik iets eet ook wel even of ik dan nog wel uitkom. Dat werkt eigenlijk altijd goed, maar afgelopen weekend had ik niks gepland omdat ik met anderen samen of buitenshuis at en sindsdien heb ik elke dag zoiets gehad van 'ach, ik zie wel'. Dat werkt dus niet.
Maar goed, vandaag ga ik me weer netjes aan m'n punten houden, dan moet het goedkomen.
Tuurlijk komt het goed.
Ik kon me ook niet herinneren dat jij slechte lijstjes plaatste.
Wat voor punten hou jij eigenlijk bij? WW?
pi_66728383
Die Lemmeb ook het moet een hoax zijn hoop ik of een jongetje van 16
Ja doei.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:47:39 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66728412
Misschien is het een idee om discussies in een ander topic ook in dat andere topic te laten?
Niet meer actief op Fok!
pi_66728426
zeur 's niet zo
Ja doei.
pi_66728441
Wat een vreselijk topic trouwens, in het begin tenminste... Ik had er vanochtend even in gekeken maar ik ben snel weer weggegaan.
pi_66728447
de schade van vandaag.. 2 pepermunt ballen en 2 dropjes.. hopelijk kan ik me verder inhouden ....
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:48:39 #19
148689 Muis006
pi_66728451
Dames, I bid thee farewell voor vanmiddag!

Moge u rijk worden en veel bleekselderij eten.

pi_66728454
er wordt zo vaak naar topics gelinked en hier er (even) over gesproken
Ja doei.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:48:50 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66728460
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
zeur 's niet zo
Hier ga ik maar niet op in .
Niet meer actief op Fok!
pi_66728476
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een vreselijk topic trouwens, in het begin tenminste... Ik had er vanochtend even in gekeken maar ik ben snel weer weggegaan.
\
het idee was me wel grappig maar dat het hier op uit zou draaien dat kon elke helderziende voorspellen
Ja doei.
pi_66728478
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Misschien is het een idee om discussies in een ander topic ook in dat andere topic te laten?
Ben jij met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo?
pi_66728490
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hier ga ik maar niet op in .
mooi
Ja doei.
pi_66728534
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Tuurlijk komt het goed.
Ik kon me ook niet herinneren dat jij slechte lijstjes plaatste.
Wat voor punten hou jij eigenlijk bij? WW?
Yep. Redelijk streng, maar wel vrije porties fruit en groente en zoveel aardappels/pasta als je wilt voor een vast aantal punten, zodat je toch iets kunt eten als je echt wilt.

Moblo: er kwamen van beide kanten ook alleen maar uitersten naar voren, heel vermoeiend.
pi_66728543
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Muis006 het volgende:

bleekselderij
pi_66728544
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dank je.
Jij hebt toch ook altijd wel nette lijstjes, toch? Hou je je daar ook altijd aan?
Dat plannen helpt mij nogal, zeker nu ik de goede hoeveelheden en volgorde doorheb.
Door het plaatsen van het resultatenlijstje voel ik me nog meer gemotiveerd om niet vals te spelen.
Als ik op mijn werk ben, hou ik me bijna altijd aan mijn lijstjes. Ik neem dan allerlei gezonde dingen mee en daar moet ik het dan mee doen (heel soms haal ik een broodje ergens in de buurt, maar dat is zo duur dat ik dat maar 1x in de 2 maanden doe ofzo). Thuis vind ik het moeilijker. Dan zit ik te studeren en vergeet ik vaak te eten, en als ik er dan aan denk, wil ik snel en makkelijk iets eten. Dat resulteert vaak in of te weinig eten (bakje yoghurt/banaan/enz) of snaaien (koekjes/chips/chocola). Maar lijstes maken helpt wel degelijk op zulke momenten!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_66728550
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Muis006 het volgende:

ik lust heel geen bleekselderij
Ja doei.
pi_66728561
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

bleekselderij
dat dus
Ja doei.
pi_66728600
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik snap écht het probleem niet? Heb ik nou zulke leuke&normale vrienden? Natuurlijk verandert er veel als anderen kinderen krijgen, maar daar pas je toch -van twee kanten- je vriendschap op aan?
pi_66728641
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Yep. Redelijk streng, maar wel vrije porties fruit en groente en zoveel aardappels/pasta als je wilt voor een vast aantal punten, zodat je toch iets kunt eten als je echt wilt.
Oh, dat is wel fijn, krijg je qua volume ook redelijk wat binnen en dan voelt het niet alsof je aan het lijnen bent.
Ik mag van mezelf ook zoveel groente als ik wil.
Groente (behalve zie post hierboven).
pi_66728644
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik snap écht het probleem niet? Heb ik nou zulke leuke&normale vrienden? Natuurlijk verandert er veel als anderen kinderen krijgen, maar daar pas je toch -van twee kanten- je vriendschap op aan?
Tja, normale mensen wel zou je zeggen, maar in dat topic leek het alsof er alleen maar mensen zijn die of de hele dag over kinderen willen praten, of daar zo'n hekel aan hebben dat ze het zelfs van hun beste vrienden niet aan willen horen. Die mensen maken het zichzelf gewoon lastig.
pi_66728662
het idee was vooral denk ik dat je dat best kan hebben van je vrienden (anders zijn 't geen vrienden ) maar dat 't al snel ook tijdens een weekendje weg op de kinders uitkomt en om dan eens in de zoveel tijd 's een geheel kinderloos weekendje te willen. Dus zowel in verhaal als in levende lijve..

En daar kunnen dan m.i. de BK's bij mee, maar ook de ouders die even genoeg van hun kinderen hebben

Maar ach, dat eeuwige gemoddergooi met 'egoďst' naar beide kanten, 'tegennatuurlijk' en 'stramienen' en weetikveelwat

Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 14:54:55 #34
163650 Greys
pi_66728689
Ik eet vanavond bleekselderij. For real.
Met appel en cashewnoten.

Niet dat het nog enige zin heeft na dat achterlijke gevreet van net, maar ik lust dus wel graag bleekselderij
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:55:50 #35
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66728712
Goedemiddag!

Lijstje:
O knackebrotje 30+kaas + boterham pindakaas
T appel
L pistoletje gezond
T sinaasappel
D weet ik nog niet
S filmfietsen
Prrrrr
pi_66728723
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tja, normale mensen wel zou je zeggen, maar in dat topic leek het alsof er alleen maar mensen zijn die of de hele dag over kinderen willen praten, of daar zo'n hekel aan hebben dat ze het zelfs van hun beste vrienden niet aan willen horen. Die mensen maken het zichzelf gewoon lastig.
Vooral het 'en nu?' in de TT vind ik verbazingwekkend Dat lijkt me meer iets voor 'overhaast een abortus gehad, emotionele schade, en nu', zoiets
pi_66728726
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Oh, dat is wel fijn, krijg je qua volume ook redelijk wat binnen en dan voelt het niet alsof je aan het lijnen bent.
Ik mag van mezelf ook zoveel groente als ik wil.
Groente (behalve zie post hierboven).
Ja, precies.

Greys: je begint meteen met balansen, da's juist goed!
pi_66728736
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef Phaidra het volgende:
Als ik op mijn werk ben, hou ik me bijna altijd aan mijn lijstjes. Ik neem dan allerlei gezonde dingen mee en daar moet ik het dan mee doen (heel soms haal ik een broodje ergens in de buurt, maar dat is zo duur dat ik dat maar 1x in de 2 maanden doe ofzo). Thuis vind ik het moeilijker. Dan zit ik te studeren en vergeet ik vaak te eten, en als ik er dan aan denk, wil ik snel en makkelijk iets eten. Dat resulteert vaak in of te weinig eten (bakje yoghurt/banaan/enz) of snaaien (koekjes/chips/chocola). Maar lijstes maken helpt wel degelijk op zulke momenten!
Herkenbaar.
Als het op mijn werk even druk is en ik een T oversla heb ik gelijk zin in chocola (dat hier in ruime hoeveelheden aanwezig is ivm kerstattenties).
Als ik me netjes aan mijn lijstje hou heb ik helemaal geen behoefte om te snaaien.
Lijstjes FTW!
pi_66728762
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
Ik eet vanavond bleekselderij. For real.
Met appel en cashewnoten.

Niet dat het nog enige zin heeft na dat achterlijke gevreet van net, maar ik lust dus wel graag bleekselderij
Lekker! Met gerookte kipfilet?

En: welk gevreet?
pi_66728795
ik heb zin in vreten

misschien eten we wel lekker pizza vanavond
Ja doei.
  donderdag 5 maart 2009 @ 14:58:32 #41
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66728810
In mijn "echte" leven heb ik dus echt noooooit gezeik tussen vrienden met en zonder kinderen. Echt niet eens een discussie. Met kinderen is prima, en zonder ook (mits vervelende drukke kinderen, maar dat spreekt voorzich). Ik snap niet waarom dat hier zo'n big issue is waar iedereen elkaar van zijn eigen punt wil overtuigen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66728834
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
Misschien moet je dat vaker tussendoor snacken?
Eventueel met een dipsausje, gevuld met eiersalade of in een bloody (of virgin) mary?

Bij het idee alleen al lopen trouwens de rillingen over mijn rug.
pi_66728845
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vooral het 'en nu?' in de TT vind ik verbazingwekkend Dat lijkt me meer iets voor 'overhaast een abortus gehad, emotionele schade, en nu', zoiets
Ja, inderdaad! 'Net gehoord dat ik kanker heb, en nu?' zou ik begrijpen maar het is niet alsof je verrast kunt zijn ofzo door het feit dat je bewust kinderloos bent. Alsof het vanzelfsprekend een probleem is...
pi_66728876
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef k_i_m het volgende:
In mijn "echte" leven heb ik dus echt noooooit gezeik tussen vrienden met en zonder kinderen. Echt niet eens een discussie. Met kinderen is prima, en zonder ook (mits vervelende drukke kinderen, maar dat spreekt voorzich). Ik snap niet waarom dat hier zo'n big issue is waar iedereen elkaar van zijn eigen punt wil overtuigen .
ik gok dat 't 'tenzij' is?
Ja doei.
pi_66728902
als er nou geen ongezonde dingen waren op het werk was het voor mij ook een stuk eenvoudiger om me op het werk aan mijn lijstjes te houden...

Maar hier lunchen iedereen 's middags aan tafel (en worden er iedere middag ook tosti's gemaakt)... en dan zit ik weer aan mijn maaltijd salade.

En er staat 1 pot met dropjes en 1 pot met mini mars / twix / bounty enzovoort

oja en nog bastogne koeken en allerlei andere koeken
pi_66728910
quote:
Ja, dat, precies! Alleen niet mits maar tenzij

Maar ik ben dan ook een razend leuke tante
pi_66728911
quote:
Deze mensen doen in het echt waarschijnlijk ook wel aardig tegen hun vrienden met kinderen, maar als ze dan op internet zo gaan lopen zeiken kun je je wel afvragen hoe echt die vriendschap is.
pi_66728994
stel hč, je neemt een pizza, wat zou je dan nemen om het schuldgevoel wat te beperken?
Ja doei.
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:05:08 #49
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66729060
tvp...

Net pannenkoeken gehad voor lunch. T vriendje is tenslotte jarig! Voor vanavond zit ik te twijfelen tussen lasagne en zelfgemaakte pizza...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66729085
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
stel hč, je neemt een pizza, wat zou je dan nemen om het schuldgevoel wat te beperken?
Ik zou juist niks anders meer eten en m'n geweten proberen te sussen in de sportschool.
pi_66729119
quote:
Chocoladesoufflé
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:06:59 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66729131
quote:
Heb ik je op een idee gebracht? .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 15:07:35 #53
163650 Greys
pi_66729152
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Lekker! Met gerookte kipfilet?

En: welk gevreet?
Nee, met een stukje rollade en wat aardappelgratin
Straks als avondeten.

En het gevreet: zie vorig topic. Een hele verpakking Fudge & Choco
Ik kan mezelf echt niet tegenhouden. Dammit. En zometeen ook nog een cheesecake bakken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66729182
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb ik je op een idee gebracht? .
nee, dat heeft René gedaan daarnet per sms
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 15:08:38 #55
163650 Greys
pi_66729184
quote:
Gewoon een hele lekkere. Niets schuldgevoel.
Als je dan toch pizza gaat eten, neem dan meteen gewoon wat je lekker vindt.
Als je gaat 'zondigen' kan je er maar beter van genieten ook

(Look who's talking )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66729197
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:05 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik zou juist niks anders meer eten en m'n geweten proberen te sussen in de sportschool.
Ja doei.
pi_66729206
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, met een stukje rollade en wat aardappelgratin
Straks als avondeten.

En het gevreet: zie vorig topic. Een hele verpakking Fudge & Choco
Ik kan mezelf echt niet tegenhouden. Dammit. En zometeen ook nog een cheesecake bakken
Ik ook ik doe een citroencheesecake (extra romige, met slagroom en limoncello) met een sour cream topping en dan geserveerd met een flats blueberryprut en een paar verse blauwe bessen. Jij?
pi_66729210
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Gewoon een hele lekkere. Niets schuldgevoel.
Als je dan toch pizza gaat eten, neem dan meteen gewoon wat je lekker vindt.
Als je gaat 'zondigen' kan je er maar beter van genieten ook

(Look who's talking )
ja, maar, ja, maar... ik woog net weer 67.2
Ja doei.
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:09:58 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66729228
Vorige keer dat ik zei dat ik pizza ging eten kwamen hier ook allemaal reacties van: "nu heb ik ook zin in pizza ".

Ik neem quattro staggioni (of hoe je dat ook schrijft) met zo'n lekkere Italiaanse bodem .
Mark neemt ook ijs. Ik niet .

En of het allemaal doorgaat hangt ff af van de website van NYP, want die wil maar niet naar stap 3 (betalen) gaan . Zou het een voorteken zijn? .
Niet meer actief op Fok!
pi_66729274
moet je eens http://www.justeat.nl proberen echt handig

daar zitten NYP enzo ook altijd tussen
pi_66729281
Volgens mij wil het alleen maar zeggen dat je je pizza bij een lekkere Italiaan moet halen, Vik.
pi_66729309
Greyssie: die cheesecake. Ik zou dat bewaren voor het weekend. Of komt er iemand op bezoek die je iets lekkers wil serveren? Anders zou ik het NIET doen. Dan vergeet je dat fudge-gedoe (wat is dat trouwens precies??) en eet je vanavond tonnen van die bleekselderijsalade, met een paar plakjes rollade en laat je die gratin zitten en er is niets aan de hand.

Okee, dan bewaar ik m'n strengheid tot maandag.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 15:12:36 #63
163650 Greys
pi_66729323
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ook ik doe een citroencheesecake (extra romige, met slagroom en limoncello) met een sour cream topping en dan geserveerd met een flats blueberryprut en een paar verse blauwe bessen. Jij?
Die ene met wat slagroom en witte chocolade er door gesmolten weer. Die evil one.
En er bovenop wat blauwe bessen en frambozen.

Ik denk dat ik deze week me gewoon nog een slag in de rondte snaai en dat ik dan vanaf maandag ga proberen netjes te doen. Hoop dat het dan tussen mijn oren wat beter gaat, want nu trek ik het niet om čn niet te roken čn geen lekkere verkeerde dingen te eten.

Maandag gaat de knop om!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66729345
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:12 schreef conleche het volgende:
Greyssie: die cheesecake. Ik zou dat bewaren voor het weekend. Of komt er iemand op bezoek die je iets lekkers wil serveren? Anders zou ik het NIET doen. Dan vergeet je dat fudge-gedoe (wat is dat trouwens precies??) en eet je vanavond tonnen van die bleekselderijsalade, meet een paar plakjes rollade en laat je die gratin zitten en er is niets aan de hand.
Die conleche is me er toch een wijzerd wat betreft het avondeten dan hč. Ik ben per definitie pro-cheesecake
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:13:34 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66729353
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef progje het volgende:
moet je eens http://www.justeat.nl proberen echt handig

daar zitten NYP enzo ook altijd tussen
Volgens mij kun je daar de pizza's niet aanpassen. Mark wil namelijk een pizza met twee smaken en die zijn er niet standaard met een dubbele bodem .
Niet meer actief op Fok!
pi_66729372
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij wil het alleen maar zeggen dat je je pizza bij een lekkere Italiaan moet halen, Vik.
eensch
Ja doei.
pi_66729374
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
hihi ik ben dus niet de enige die dat soort pizza's maar niks vind
pi_66729383
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens mij kun je daar de pizza's niet aanpassen. Mark wil namelijk een pizza met twee smaken en die zijn er niet standaard met een dubbele bodem .
jawel vaak staat er een link tussen met stel je eigen pizza samen
pi_66729400
nou ja op zijn tijd vind ik een domino's pizza ook ranzig lekker, maar 9 van de 10 keer heb ik de voorkeur "Italiaans", want da's tegenwoordig allemaal 'turk' hier tegenwoordig
Ja doei.
pi_66729413
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Die ene met wat slagroom en witte chocolade er door gesmolten weer. Die evil one.
En er bovenop wat blauwe bessen en frambozen.

Ik denk dat ik deze week me gewoon nog een slag in de rondte snaai en dat ik dan vanaf maandag ga proberen netjes te doen. Hoop dat het dan tussen mijn oren wat beter gaat, want nu trek ik het niet om čn niet te roken čn geen lekkere verkeerde dingen te eten.

Maandag gaat de knop om!
Leef je dan ook weer niet volledig uit hč, dit weekend. Gewoon lekker, maar niet extra eten 'omdat het bijna niet meer kan'.

Ik denk dat ik de blueberryprut ga zeven en met zo'n spuitflesje op de taart doe; mooie streepjes ofzo
pi_66729416
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:00 schreef progje het volgende:
als er nou geen ongezonde dingen waren op het werk was het voor mij ook een stuk eenvoudiger om me op het werk aan mijn lijstjes te houden...

Maar hier lunchen iedereen 's middags aan tafel (en worden er iedere middag ook tosti's gemaakt)... en dan zit ik weer aan mijn maaltijd salade.

En er staat 1 pot met dropjes en 1 pot met mini mars / twix / bounty enzovoort

oja en nog bastogne koeken en allerlei andere koeken
Dat lijkt me echt lastig ja! Er wordt hier wel regelmatig taart uitgedeeld (veel jarigen afgelopen maand) maar verder zijn er weinig ongezonde dingen aanwezig. Er staat een koelkast, waar ik voorgesneden fruit/rauwkost en yoghurt in kan bewaren en in mijn bureaula staat een pot pindakaas. Zo heb ik dus mogelijkheden genoeg, ideaal. De enige verleiding is de koffie-automaat waar redelijke cappuccino en chocolademelk in zit, maar die staat beneden (lees: 5 trappen naar beneden lopen of wachten op de lift). Dat doe je dus ook niet elk half uur.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 15:15:52 #72
163650 Greys
pi_66729436
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:12 schreef conleche het volgende:
Greyssie: die cheesecake. Ik zou dat bewaren voor het weekend. Of komt er iemand op bezoek die je iets lekkers wil serveren? Anders zou ik het NIET doen. Dan vergeet je dat fudge-gedoe (wat is dat trouwens precies??) en eet je vanavond tonnen van die bleekselderijsalade, meet een paar plakjes rollade en laat je die gratin zitten en er is niets aan de hand.
Choc & Fudge is evil ook. Ken je die koekjes met een plakje chocolade er bovenop? Nou, dan is in dit geval het koekje een plak fudge (caramel dus). Dus slechter dan slecht
En ik heb er 6 op en er zaten er 6 in de verpakking, dus ik wil best doen wat jij zegt (tonnen van die bleekselderijsalade en een plakje rollade) maar ik denk dat het weinig meer uithaalt
Mijn ruggegraat is kwijt Co. En mijn goede instelling en humeur ook. Alles is kwijt eigenlijk. Maar ik heb goede hoop dat het snel weer terugkomt. Vanaf maandag denk ik maar, nu niet in elk geval
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66729456
quote:
Gewoon van genieten en de rest van de week geen pizza meer nemen.
Het is niet alsof jij vaak zondigt, dus genieten!
Neem er ook een glaasje wijn bij!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_66729698
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Choc & Fudge is evil ook. Ken je die koekjes met een plakje chocolade er bovenop? Nou, dan is in dit geval het koekje een plak fudge (caramel dus). Dus slechter dan slecht
En ik heb er 6 op en er zaten er 6 in de verpakking, dus ik wil best doen wat jij zegt (tonnen van die bleekselderijsalade en een plakje rollade) maar ik denk dat het weinig meer uithaalt
Mijn ruggegraat is kwijt Co. En mijn goede instelling en humeur ook. Alles is kwijt eigenlijk. Maar ik heb goede hoop dat het snel weer terugkomt. Vanaf maandag denk ik maar, nu niet in elk geval
Tuurlijk maakt dat wel uit en je hebt best ruggegraat, want om met vivi te spreken, anders had je al wel weer aan die kankerstokken gelurkt (of iets van die strekking).

Maar die valkuil van ik kan nu best mezelf volproppen want ik heb toch al teveel gegeten daar moet je van af. 6 van die koeken, ik heb geen idee hoeveel cals, maar laten dat er nu eens duizend zijn. Een lichte avondmaaltijd erbij en wat je verder nog hebt gegeten: je komt geen grammetje aan. Maar als je dan ook nog cheesecake gaat nemen is dat nu precies wat je zal doen aankomen. En denk niet dat jij de enige bent die deze fatalistische gedachten heeft hoor, ik denk dat 80% van de mensen die op hun eten let, dit wel overkomt af en toe. Maar je moet oppassen dat je niet in een vicieuze cirkel terechtkomt.

En die koekjes klinken wel goddelijk, dus ik snap best dat je daar niet maar 1 van in je snavel hebt kunnen stoppen!
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:23:34 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66729708
Zo, het is toch gelukt met New York Pizza, dus niks voorteken .
Ik vind de pizza's wel lekker, mits met Italiaanse bodem .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:23:43 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66729715
Hoi! Bedankt voor de niet felicitaties. Het manvolk in de sauna leek sprekend op die drie mannetjes op Vivi's foto, dus ik heb mijn ogen goed de kost gegeven . Nee, werkelijk, met mijn binnenkomst daalde de gemiddelde leeftijd meteen 20 jaar. De rest was mi-ni-maal 85 ofzo. Maar ik ben nu wel lekker schoon en uitgerust.

@co: die voorstelling klinkt het vreselijk Wat vonden de anderen ervan? Nog lachsalvo's gehoord?

@laureline: nu heb ik je proberen te googelen op basis van dei 2 quotes die je gaf, maar ik heb je nog niet kunnen vinden. Ben wel heel benieuwd naar je werk Kan je me een linkje naar je website pm-en?

@greys: is een lichtkuurtje oid niets voor jou? Krijg sterk de indruk dat je gewoon in een dipje zit en daar -onterecht- je sigaret de schuld van geeft. Of heb je echt moeite om -op emotioneel niveau- afscheid te nemen van je sigaret? Lichamelijk ben je allang afgekickt. Dat weet je toch? Misschien moet je het afscheid nemen van je sigaretten vergelijken met het afscheid nemen van je geliefde, of van een droom oid. Dan kijk je vast op een totaal andere manier naar je gedrag en reacties.

En nu zet ik even de rijst op voor de sushi.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66729737
Ik hou sowieso niet echt van pizza. Mijn meneer wel, dus als we dan toch pizza eten doe ik meestal gewoon met mozzarella of met geitenkaas of met veel groenten. Dat zijn de enige drie die ik enigszins te pruimen vind.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_66729825
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:16 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Gewoon van genieten en de rest van de week geen pizza meer nemen.
Het is niet alsof jij vaak zondigt, dus genieten!
Neem er ook een glaasje wijn bij!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ik heb me ervan laten verzekeren dat ik niets doms heb gezegd of gedaan en dat het allemaal vooral heel gezellig was

en we gaan wrsch toch voor het oorspronkelijke plan.

waren er vergeten vlees uit te halen, maar ik denk dat ik zo dan toch maar kip haal, want anders kost 't weer geld en nu zijn we zuinig enzo
Ja doei.
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:29:32 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66729904
Jij ook jarig vandaag Tink? Gefeliciteerd!

Voor m'n vriendje heb ik deze 4 foto's op 15x20 uitgeprint en ingelijst, erg geslaagd cadeau, al zeg ik hetzelf:

Nu even bijlezen..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 15:31:46 #80
163650 Greys
pi_66729972
Co, de cheesecake die ik vandaag maak eet ik niet vandaag hoor, sowieso. Die moet nog een aantal uren in de koelkast na het bakken, dus dat wordt morgen onder X-factor ofzo.

Maar Tink heeft ook gelijk, het is niet alleen die peukies, ik zit gewoon in een dip. Maar die duurt me alleen veel te lang en ik ga me met de dag rotter voelen dus ik ga in het weekend even broeden op een oplossing. Vanavond even onder de zonnebank denk ik en zometeen maar weer een glas met Supradyn bruistablet. Baat het niet dan schaadt het niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66730003
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:31 schreef Greys het volgende:
Co, de cheesecake die ik vandaag maak eet ik niet vandaag hoor, sowieso. Die moet nog een aantal uren in de koelkast na het bakken, dus dat wordt morgen onder X-factor ofzo.

Maar Tink heeft ook gelijk, het is niet alleen die peukies, ik zit gewoon in een dip. Maar die duurt me alleen veel te lang en ik ga me met de dag rotter voelen dus ik ga in het weekend even broeden op een oplossing. Vanavond even onder de zonnebank denk ik en zometeen maar weer een glas met Supradyn bruistablet. Baat het niet dan schaadt het niet.
Zie PM lieverd!
pi_66730038
op naar een ALV
Ja doei.
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:34:59 #83
148689 Muis006
pi_66730083
Unforeseen turn of events: Mijn papski begint nu aan de hachee dus ik kan de oven niet gebruiken.

Geen kuukskes vanavond!
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:35:17 #84
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66730094
Dikke kus voor Greys . Volgens mij zit ik nu ook in een dipje (en ik gok dat 't te maken heeft met het weer) en dat is kut. Maar er is altijd licht aan de tunnel .
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:35:18 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66730096
quote:

Heeft het niks met de winter te maken? Ik merk gewoon dat ik echt enorm veel behoefte heb aan zon. Ben die hele winter zó zat..
Niet meer actief op Fok!
pi_66730104
Herzlichen Glückwunsch zu deinem Freund, Nynke! (ff in het Duits, voor als hij nog meeleest )

Leuk idee die foto's!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_66730111
quote:

Wandelen in de lunchpauze? (helpt stom genoeg echt) Leuke dingen doen? Mensen opzoeken, attente kaartjes sturen? Quality time met Heer G? Lekker uitgebreid koken?

Of ben ik nu te praktisch?
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:35:48 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66730116
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dikke kus voor Greys . Volgens mij zit ik nu ook in een dipje (en ik gok dat 't te maken heeft met het weer) en dat is kut. Maar er is altijd licht aan de tunnel .
Licht aan de tunnel? .

Dit weekend schijnt de lente een glimp te laten zien .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:36:45 #89
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66730154
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Licht aan de tunnel? .

Dit weekend schijnt de lente een glimp te laten zien .
Ja, dat zei je vorige week ook al! Ik geloof je niet meer .

En licht aan het einde van de tunnel .

Zo duf ben ik nou...
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:36:52 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66730159
Mooie foto's Nynke, en gefeliciteerd met vriendje.

Weet iemand welke rijst je voor sushi kunt gebruiken? Een gewone rondkorrelrijst die je ook voor rijstpap gebruikt?
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:38:06 #91
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66730199
En ben je jarig, Tink? Zoja, gefeliciteerd .
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:38:09 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66730202
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:36 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Ja, dat zei je vorige week ook al! Ik geloof je niet meer .

En licht aan het einde van de tunnel .
Nou . Op Nu.nl staat dat we dit weekend een voorproefje krijgen .

En damn, ik heb een financiele meevaller gehad en als ik geen schuld had om af te betalen was ik in het voorjaar even lekker een paar daagjes naar Parijs geweest ofzo .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:38:31 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66730215
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
En ben je jarig, Tink? Zoja, gefeliciteerd .
Je mag niet feliciteren van Tink .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:39:19 #94
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66730247
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou . Op Nu.nl staat dat we dit weekend een voorproefje krijgen .

En damn, ik heb een financiele meevaller gehad en als ik geen schuld had om af te betalen was ik in het voorjaar even lekker een paar daagjes naar Parijs geweest ofzo .
Ik wil zon . Steeds lees ik hier dat jullie een zonnetje zien, maar bij mij is het alleen nog maar bewolkt kut weer geweest!

En ik zit ook in de financiele problemen. Op zoek naar een extra baantje, maar ik weet niet wat! .
pi_66730318
@Tink: ik hou best van modern ballet, maar het moet dan wel indrukwekkend zijn. Of het moet je meevoeren in een soort droomwereld: allemaal goed.

Maar dit was gewoon arty farty en heel, heel knullig. Ze probeerden heel hard om een soort wanhoop uit te drukken, maar man, wat kwam dat niet over. Ik had de indruk dat er veel dansers in het publiek zaten en er waren geen lachsalvo's, maar het applaus hield ook niet over en ik ben de laatste jaren nergens geweest waar men niet ging staan op het einde. Nu bleef iedereen stokstijf zitten.
pi_66730337
Ik wil ook zon. M'n gezicht is zo bleek dat het me verbaast dat ik nog niet doorschijnend ben.
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:43:34 #97
14746 k_i_m
pi_66730396
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:01 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Deze mensen doen in het echt waarschijnlijk ook wel aardig tegen hun vrienden met kinderen, maar als ze dan op internet zo gaan lopen zeiken kun je je wel afvragen hoe echt die vriendschap is.
Ik denk dat dat de mensen zijn die ineens nooit meer langskomen. Nou, en voor mensen die nooit meer langskomen komen er vanzelf weer mensen voorbij die wel langs willen komen. Problem solved .
In my life
Why do I smile
pi_66730508
Vanavond onverwachts met mijn vriendje naar de bios, hopelijk kan ik van het snoep goed afblijven
(tvp)
pi_66730636
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:46 schreef Miss_S het volgende:
Vanavond onverwachts met mijn vriendje naar de bios, hopelijk kan ik van het snoep goed afblijven
(tvp)
Als je het niet mee de zaal inneemt moet het lukken, toch?
Welke film?
pi_66730683
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
En ik zit ook in de financiele problemen. Op zoek naar een extra baantje, maar ik weet niet wat! .
Bah, financiele probs zijn naar.
Ben je al bij uitzendbureaus langsgeweest?
pi_66730760
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Die Lemmeb ook het moet een hoax zijn hoop ik of een jongetje van 16
Wat, waar? Lemmeb is overigens geen 16, ik heb 'm wel eens ontmoet.
En ik mag 'm wel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:52:46 #102
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66730773
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Bah, financiele probs zijn naar.
Ben je al bij uitzendbureaus langsgeweest?
Nee, maar over het algemeen zitten daar ook niet de banen bij die ik wil . Ik heb altijd het idee dat een bedrijf niet een uitzendbureau inschakelt als het werk (enigszins) leuk is. En ik heb gemerkt dat ik echt depressief word als ik werk moet doen dat ik niet leuk vind. Dus ik breek m'n hoofd nog even voordat ik dat ga doen...
pi_66730907
Van mij ook een voor Greys.

Ik ben eindelijk weer verstandig aan het eten, en daar ben ik heel blij mee. Al is het niet fijn om hier dan over chocoladecombinaties en cheesecakes te lezen. Het kost me altijd een week ontzettend veel moeite om van het snaaien af te kicken, maar daarna gaat het wel weer. Na een paar weken weet ik niet beter. Nu zit ik nog in een precaire periode.

En Tink nog gefeliciterd!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_66731041
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat, waar? Lemmeb is overigens geen 16, ik heb 'm wel eens ontmoet.
En ik mag 'm wel.
Hij zit een beetje te chargeren:
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 07:51 schreef Lemmeb het volgende:
'Bewust kinderlozen' vormen de doodsteek voor het piramidespel waarop onze samenleving gebaseerd is. Maatschappelijke graaiers zijn het, mensen die zich er makkelijk vanaf willen maken om zichzelf meer luxe en gemak te kunnen permitteren.
Het probleem van dit soort topics is altijd dat de één een conceptuele discussie voert terwijl de discussie voor een ander heel persoonlijk is. Daar moet je mee uitkijken.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 15:59:10 #105
163650 Greys
pi_66731082
Dank lieverds voor alle -en.
Maar het moet maar eens over zijn met 'Greys heeft weer eens een nodig' dus ik moet hard een oplossing gaan zoeken maar hij komt er echt!

Nu even stofzuigen en bleekselderij hakken, hoera voor de afleiding!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66731117
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Als je het niet mee de zaal inneemt moet het lukken, toch?
Welke film?
Ja denk ook wel dat het goed komt
The Wrestler
Zit nu op zijn kamer te wachten tot hij klaar is met college (ben zelf eigenlijk bezig met een verslag), dan gaan lasagne maken en om half 10 naar de film
pi_66731149
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nee, maar over het algemeen zitten daar ook niet de banen bij die ik wil . Ik heb altijd het idee dat een bedrijf niet een uitzendbureau inschakelt als het werk (enigszins) leuk is. En ik heb gemerkt dat ik echt depressief word als ik werk moet doen dat ik niet leuk vind. Dus ik breek m'n hoofd nog even voordat ik dat ga doen...
Tijdelijk werk kan toch ook leuk zijn?
Kijk anders eens bij Susa op de site rond, is zoiets misschien iets voor je?
pi_66731183
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:41 schreef conleche het volgende:
@Tink: ik hou best van modern ballet, maar het moet dan wel indrukwekkend zijn. Of het moet je meevoeren in een soort droomwereld: allemaal goed.

Maar dit was gewoon arty farty en heel, heel knullig. Ze probeerden heel hard om een soort wanhoop uit te drukken, maar man, wat kwam dat niet over. Ik had de indruk dat er veel dansers in het publiek zaten en er waren geen lachsalvo's, maar het applaus hield ook niet over en ik ben de laatste jaren nergens geweest waar men niet ging staan op het einde. Nu bleef iedereen stokstijf zitten.
Nah, ik moet zeggen dat IMHO de staande ovatie nogal aan de inflatie onderhevig is 'Men' staat woest enthousiast te applaudiseren voor een of andere knullige, niet-om-aan-te-horen uitvoering van het studentenorkest. Terwijl bij mijn weten een staande ovatie is bedoeld om uitzonderlijke uitvoeringen of stukken toe te juichen

In België doen ze daar rtouwens niet aan mee, aan die trend.
pi_66731203
Volgens mij ga ik m'n stage echt heel tof vinden. . Ik had net een mailtje van m'n begeleider of ik volgende week op donderdag wilde komen, want dan is er een leuke lezing. Sure. .
pi_66731266
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nah, ik moet zeggen dat IMHO de staande ovatie nogal aan de inflatie onderhevig is 'Men' staat woest enthousiast te applaudiseren voor een of andere knullige, niet-om-aan-te-horen uitvoering van het studentenorkest. Terwijl bij mijn weten een staande ovatie is bedoeld om uitzonderlijke uitvoeringen of stukken toe te juichen

In België doen ze daar rtouwens niet aan mee, aan die trend.
Precies mijn punt!! Dus als ze de staande ovatie niet doen, dan kan je wel spreken van iets wat men echt niet goed vindt.

Ik ben het ook met je eens dat staande ovaties de andere kant op geen enkele betekenis meer hebben!
pi_66731289
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:55 schreef Claudia_x het volgende:
Van mij ook een voor Greys.

Ik ben eindelijk weer verstandig aan het eten, en daar ben ik heel blij mee. Al is het niet fijn om hier dan over chocoladecombinaties en cheesecakes te lezen. Het kost me altijd een week ontzettend veel moeite om van het snaaien af te kicken, maar daarna gaat het wel weer. Na een paar weken weet ik niet beter. Nu zit ik nog in een precaire periode.

En Tink nog gefeliciterd!
Cheesecake valt bij mij niet onder snaaigedrag Ik eet morgen de hele dag minder als ik weet dat ik dat 's avonds als toetje krijg.
Maar hé, voor het verstandige eten! Nog nieuws op het sport-front?
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:03:32 #112
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66731304
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Tijdelijk werk kan toch ook leuk zijn?
Kijk anders eens bij Susa op de site rond, is zoiets misschien iets voor je?
Ik heb een hekel aan promotiewerk . Heb het ook al een tijdje gedaan (evenals fondswerving). Heeeeel misschien lijkt zoiets als horeca bij evenementen me wel leuk, maar ik wil eigenlijk niet veel reizen. Ik ben 'n veeleisend typeje .
pi_66731348
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Precies mijn punt!! Dus als ze de staande ovatie niet doen, dan kan je wel spreken van iets wat men echt niet goed vindt.

Ik ben het ook met je eens dat staande ovaties de andere kant op geen enkele betekenis meer hebben!
Dat is waar, ja. Maar ik vind het toch jammer van de staande ovatie an sich
pi_66731385
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb altijd het idee dat een bedrijf niet een uitzendbureau inschakelt als het werk (enigszins) leuk is.
Susa schakelt natuurlijk susa zelf in: flexibel baantje
pi_66731499
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Cheesecake valt bij mij niet onder snaaigedrag Ik eet morgen de hele dag minder als ik weet dat ik dat 's avonds als toetje krijg.
Maar hé, voor het verstandige eten! Nog nieuws op het sport-front?
Ja, goed, jij kunt dat. Ik moet van zoet afblijven als ik gezond wil blijven eten. Het begint met een stukje cheesecake en voor ik het weet eet ik elke avond na het eten een hele chocoladereep. In dit soort periodes ('recovering addict') moet ik gewoon echt geen verleidingen in mijn omgeving hebben, anders ga ik geheid weer een klein stukje nemen en ben ik terug bij af. Als ik door deze periode heen ben kan ik zo nu en dan bij bijzondere gelegenheden iets lekkers nemen, bijvoorbeeld als ik uit eten ga. Dat werkt voor mij prima

Laten we over sporten maar zwijgen.
pi_66731508
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:04 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat is waar, ja. Maar ik vind het toch jammer van de staande ovatie an sich
Ik ook!!

Hmmmmz, nu heb ik ook iets chocoladerigs gegeten: een 'chocomoment' van LU. Best lekker.
pi_66731549
quote:

gebruik je anticonceptie.. want ik had laatst precies hetzelfde.. en ben overgestapt naar een andere pil en merkte echt weer verschil..
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:09:25 #118
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_66731565
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Susa schakelt natuurlijk susa zelf in: flexibel baantje
Lief dat je mee denkt, ik ga er vanavond naar kijken . Moet nu helaas weg.

.
pi_66731689
Het ergste is dat ik jarenlang alleen maar gezond at, zonder moeite. Ik ben echt de mist ingegaan tijdens het schrijven van m'n scriptie.
pi_66731848
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
Het ergste is dat ik jarenlang alleen maar gezond at, zonder moeite. Ik ben echt de mist ingegaan tijdens het schrijven van m'n scriptie.
Hoe herkenbaar! Hoewel ik altijd wel van zoete lekkernijen hield, ben ik pas sinds ik aan mijn scriptie schrijf een emotionlele eter geworden, zoals dat dan heet.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_66731852
quote:
Volgens mij zat ik een paar maanden geleden ook in die positie (alleen dan zonder scriptie)
Jaren gaat het goed zonder moeite en dan sluipt het er toch weer in.....

(ben al op de helft van mijn verslag, komt nog wel een keer goed met me)
pi_66731859
quote:
Het verbaast me dat het voor jou echt een verslaving is!
Afijn, zal ik dan maar even mededelen dat ik nu een sinaasappeltje en een kiwi ga eten?
pi_66731968
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heeft iemand een recept voor chocoladesoufflé 'met een twist'? Dus met nog iets erdoor? Sinaasappel of zo, is dat lekker?
Mijn brownies waren altijd de lekkerste, omdat ik er (zonder het te vertellen) een sinaasappelschil doorheen raspte. Dat gaf een heel subtiel smaakje.

Ik zou dit weekend taart bakken, maar ik heb niet zoveel zin meer eigenlijk . Mijn bakbui is weg en ik ben net zo lekker op weg met wat gezonder worden. Mijn lijstje van vandaag is misschien niet om in te lijsten (milkshake gehad van mijn moeder, na het zwemmen/zonnebanken/shoppen, en dat vond ik zo lief, dat ik echt niet ga weigeren), maar het gaat de beterende kant op. Chico heeft weer eens een dipje moet ook maar eens over zijn. En het lukt, met hulp van de zonnebank, de zon buiten en sporten. En nu mn kop uit het zand en bellen.

@Greys: verplicht jezelf niet té erg om je knop a la minute weer te vinden, teleurstelling is dubbel als je na een dag of 2 alsnog 'faalt' in je eigen ogen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_66732259
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het verbaast me dat het voor jou echt een verslaving is!
Het verbaast mijzelf ook! Ik heb al zoveel systemen geprobeerd. Ik had dolgraag zo nu en dan iets lekkers willen kunnen eten.

Ik benijd mijn lief. Hij laat een deel van zijn avondeten staan als hij vol zit, hij eet elke dag wel iets lekkers (maar met mate!) en is superslank. Kwestie van goede gewoontes. Ik laat daarentegen NOOIT eten achter op m'n bord. Dat is ondenkbaar. Dat doe je gewoon niet. (Heb ik van huis uit geleerd.) En dan dat wegsnaaien van hele repen chocola en zakken aardappelkroketjes... Picture this: ik op de bank met een bord vol aardappelkroketjes, een grote smile op m'n gezicht en ketchup in m'n mondhoeken. In en in gelukkig ben ik dan. Niet bepaald charmant!

Je zou denken dat ik er slim genoeg voor ben om mate te houden, maar het is helaas te moeilijk voor me. Gewoon niet aan beginnen en dan komt het met mij wel goed.
pi_66732445
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Volgens mij zat ik een paar maanden geleden ook in die positie (alleen dan zonder scriptie)
Jaren gaat het goed zonder moeite en dan sluipt het er toch weer in.....
Maar je merkt ook dat je maar marginaal aankomt. Je komt niet eens in de buurt van wat je vroeger gewogen hebt. En dat is positief!

Ik vraag me af hoe slecht ik vroeger dan wel niet at, dat ik zoveel zwaarder kon worden.
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:39:00 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66732851
Vanmiddag nog naar de markt geweest en de volgende gekocht:
bosui, tomaten,komkommer, bloemkool, peultjes, witlof, paprika's, champignons, uien.. Ga ik morgen een shitload groentes maken met daarbij een lekker varkenshaasje..

Ter compensatie van vandaag met ons uit eten

Markt: ook een ham/prei toastsalade gehaald, die is zo goddelijk lekker. Pff, ik lust iets met prei

Zwemmen is niks geworden,vriend moest naar de tandarts, duurde erg lang.
Wel hebben we een gezamelijke rekening geopend
En ik koop die auto niet dus heb ik vandaag 15000 E bespaard
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_66733189
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
pi_66733383

Hoera, ik heb een 7 voor mijn tentamen. Dacht dat ie een stuk slechter was gegaan

Greys, misschien dat sporten ertegen kan helpen? Maakt je hoofd leeg én je wordt strakker.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66733551
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
...
Zo bespaar ik ook altijd!
pi_66733556
goedzo Ewelina
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:03:04 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66733728
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:08:56 #132
236335 neen
schone schijn
pi_66733935
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:03 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)me-verkrachting.html

Gadverdamme zeg, zieke geest .
Leeuwarden

Nou, m'n fiets is weer fietsklaar dus dan kan ik weer lekker gaan fietsen maar niet in de regen
het lijkt niet wat het is
pi_66733970
quote:

Ah bah, dat wil je toch ook niet . Eet smakelijk, ik word net geroepen dat we gaan eten .

Die vent heeft vast teveel hentai gekeken oid ...
pi_66734154
quote:

Van mij had de eis nog wel hoger mogen zijn
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_66734838
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hij zit een beetje te chargeren:
Da's wel een van z'n specialiteiten .
quote:
[..]

Het probleem van dit soort topics is altijd dat de één een conceptuele discussie voert terwijl de discussie voor een ander heel persoonlijk is. Daar moet je mee uitkijken.
Vind je dat? Ik meng me zelden in de kinderloosdiscussies, de abortusdiscussie doe ik wel eens (POLbewoners he). Het rare vind ik dan dat mensen voor wie het nog nooit een persoonlijke kwestie geweest is emotioneel en persoonlijk doen, en sommigen die zichzelf voor de keuze gesteld vonden zakelijk en/of rationeler.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66734912
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij ga ik m'n stage echt heel tof vinden. . Ik had net een mailtje van m'n begeleider of ik volgende week op donderdag wilde komen, want dan is er een leuke lezing. Sure. .
Leuk voor je!

Waar zit dat instituut van je? Den Haag?
pi_66734953
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:23 schreef Tinkepink het volgende:

@laureline: nu heb ik je proberen te googelen op basis van dei 2 quotes die je gaf, maar ik heb je nog niet kunnen vinden.
pi_66735004
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Leuk voor je!

Waar zit dat instituut van je? Den Haag?
Ja! Ik hoop dat ik eens de kans heb om met mooi weer naar het strand te gaan... .
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:40:20 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66735066
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja! Ik hoop dat ik eens de kans heb om met mooi weer naar het strand te gaan... .
Of even op de foto met Jantje .
Niet meer actief op Fok!
pi_66735102
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ga je elke dag met de trein heen & weer of heb je een logeeradresje daar?
pi_66735269
Ook maar eens een lijstje van mij:

O: Vanilleyoghurt met muesli
T: glas sinaasappelsap
L: 4 knackebrodjes, 3x philedelpia, 1x beetje pindakaas
T: volkorenpistoletje
T: appeltje met kaneel en suiker
D: rijst met kip en groente in zoetzure saus

Ik woog vanmorgen weer 65 kg, maar ik zou niet weten wat ik daarvan moet vinden. Het getal opzich is leuk, maar het zegt denk ik niet zoveel want ik ben niet echt lekker de laatste weken en ben maandag uit eten geweest en heb dinsdag gelunched met een club sandwich met frietjes maar gisteren erg weinig gegeten omdat ik misselijk/beroerd was en mijn verstandkies aan het doorkomen is.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:54:16 #142
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_66735475
Wat een dipjes allemaal

Kusje voor de dames met een dipje
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 18:02:53 #143
163650 Greys
pi_66735723
Q, volgens mij is dat een keurig lijstje wat je daar hebt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66735943
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:02 schreef Greys het volgende:
Q, volgens mij is dat een keurig lijstje wat je daar hebt!
Tnx, ik heb voor mezelf altijd het gevoel dat ik zo vreselijk veel koolhydraten en onnodige suikers eet. Normaal neem ik bijvoorbeeld geen pistoletje als tussendoortje maar een pakje sultanas. Maar dan heb ik weer geen sinaasappelsap. Dus misschien is dat toch niet zo slecht.
Ik vind het nog steeds moeilijk om in te schatten, dus ik moet gewoon maar eens wat vaker lijstjes posten hier denk ik (en ook wat meer 'gewoon' reageren, dus daar moet ik maar wat tijd voor gaan maken).
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 18:18:21 #145
163650 Greys
pi_66736132
Voel je echt niet verplicht om 'gewoon' te reageren hoor Q. Sommige mensen hebben er gewoon echt geen tijd voor of geen zin in en dan kan je alsnog gewoon je lijstjes droppen als je wilt. Niemand zal je er op aankijken, echt niet Dus als je alleen serieuze tips wilt en geen tijd of zin hebt in kletspraat, net zo welkom!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66736154
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:47 schreef Quinazoline het volgende:
Ook maar eens een lijstje van mij:

O: Vanilleyoghurt met muesli
Waarom geen gewone yoghurt? En wat voor muesli? Van die jaren-70 muesli of met suiker opgeleukt spul?
quote:
T: glas sinaasappelsap
L: 4 knackebrodjes, 3x philedelpia, 1x beetje pindakaas
Daar bleef ik niet op in leven .
quote:
T: volkorenpistoletje
Met tevredenheid?
quote:
T: appeltje met kaneel en suiker
Waarom suiker? Appel heeft toch smaak genoeg? (Maak er anders een warme appel van (oven, magnetron. Proeft zoeter.)
quote:
D: rijst met kip en groente in zoetzure saus
Zoetzure saus, de naam zegt het al, is zoet. Dus suikers. Kant en klaar of zelfgemaakt?

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 18:21:46 #147
163650 Greys
pi_66736243
Sigme, wat ben je streng!
Ik zou willen dat ik zo'n lijstje kon posten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66736353
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:19 schreef sigme het volgende:
Waarom geen gewone yoghurt? En wat voor muesli? Van die jaren-70 muesli of met suiker opgeleukt spul?
Omdat ik gewone yoghurt te zuur vind en er suiker doorheen doe. Vanilleyoghurt lijkt me dan minder zoet. En het is AH-euroshopper muesli. Met zo min mogelijk dingen er doorheen want dat vind ik ook niet lekker, maar er zitten wel wat rozijntjes en pitjes in geloof ik.
quote:
Daar bleef ik niet op in leven .
Ik ben pas om 10 uur opgestaan, dus ik houd dat wel vol
quote:
Met tevredenheid?
Check, kijken of ik ook harde dingen weg krijg met die verstandskies van mij, en dat is sowieso wel lekker .
quote:
Waarom suiker? Appel heeft toch smaak genoeg? (Maak er anders een warme appel van (oven, magnetron. Proeft zoeter.)
Omdat het een zure appel was . Goed idee dat warmmaken, probeer ik volgende keer.
quote:
Zoetzure saus, de naam zegt het al, is zoet. Dus suikers. Kant en klaar of zelfgemaakt?

Uit een flesje.
pi_66736389
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
Voel je echt niet verplicht om 'gewoon' te reageren hoor Q. Sommige mensen hebben er gewoon echt geen tijd voor of geen zin in en dan kan je alsnog gewoon je lijstjes droppen als je wilt. Niemand zal je er op aankijken, echt niet Dus als je alleen serieuze tips wilt en geen tijd of zin hebt in kletspraat, net zo welkom!
Ik lees regelmatig wel terug, en dan vallen mij vooral de posts op van die mensen die gewoon een opmerking of lijstje neergooien zonder te reageren. En ik vind het zelf leuk om reacties te krijgen, dus vind ik dat ik best tijd kan maken om op anderen te reageren.

Ik geloof wel dat ik vandaag relatief netjes heb gegeten voor mijn doen hoor. Zoals gezegd, normaal zitten er sultanas bij, en meestal geen fruit (want=niet lekker ).
pi_66736476
Ik vind het lijstje van Q vrij netjes eigenlijk . Op de suiker en het pistoletje na dan misschien, maar voor de rest is het keurig. Andere optie voor zure appels: zoetstof?
pi_66736552
Eigenlijk moet ik gewoon niet flauw doen en ze zo eten. Ik ontbeet eerst ook met cruesli en vanille-yoghurt, maar daar ben ik ook zonder problemen vanaf gestapt. Als mijn kies geen pijn meer doet (morgen naar de tandarts ) dan moet ik mijn appels maar weer 'heel' gaan eten. Da's eigenlijk de beste optie. En dan gewoon even doorbijten .
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 18:33:20 #152
163650 Greys
pi_66736637
Appel met kaneel uit de magnetron is echt zálig Q, moet je echt eens proberen idd!

En leuk dat je wat vaker wilt reageren, graag zelfs. Vinden we des te gezelliger
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66736763
Ik heb geen magnetron , maar wel een oven, dus dat moet lukken.

Als ik toch bezig ben: wij koken meestal 200 gram pasta of rijst, en zijn met zijn tweeen. Mijn vriend eet meestal wat meer dan ik. Zou dat dan een normale hoeveelheid zijn?
Ik kon altijd enorme hoeveelheden eten, zeker toen ik nog alleen woonde: ruim koken voor twee dagen en dan toch alles op eten, dus ben een beetje het 'gevoel' voor normale hoeveelheden kwijt.
pi_66736764
tvp
pi_66736778
Iemand nog een nodig? Bij deze. Geen tijd om terug te lezen...

Lijstje:

O twee vitalu crackers
T koekje
L 4 bruine boterhammen met filet americain en pindakaas
T appel
T 6 kaaskoekjes
D Hutspot met runderlapje
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_66736794
Ik vind het ook best een goed lijstje hoor Q

Mijn lijstje tot nu toe:
O: peer en allbran cornflakes met halfvolle melk
L: 2 volkoren geroosterde boterhammen met 1 oude kaas
D: lasagne
pi_66736797
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:36 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb geen magnetron , maar wel een oven, dus dat moet lukken.

Als ik toch bezig ben: wij koken meestal 200 gram pasta of rijst, en zijn met zijn tweeen. Mijn vriend eet meestal wat meer dan ik. Zou dat dan een normale hoeveelheid zijn?
Ik kon altijd enorme hoeveelheden eten, zeker toen ik nog alleen woonde: ruim koken voor twee dagen en dan toch alles op eten, dus ben een beetje het 'gevoel' voor normale hoeveelheden kwijt.
Ik heb van mijn mams geleerd 100 gr per persoon is een normale hoeveelheid.
The way you rock'n'roll
pi_66736809
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:25 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Omdat ik gewone yoghurt te zuur vind en er suiker doorheen doe. Vanilleyoghurt lijkt me dan minder zoet. En het is AH-euroshopper muesli. Met zo min mogelijk dingen er doorheen want dat vind ik ook niet lekker, maar er zitten wel wat rozijntjes en pitjes in geloof ik.
Oh ja, die muesli heb ik ook wel gehad, die vond ik wel lekker.
Wat betreft die yoghurt-met-suiker versus vanilleyoghurt; dat lijkt me dan de moeite waard om wat preciezer uit te zoeken. Misschien is het wel beter als je suiker in yoghurt kiept, en sowieso zou je bij zelf doseren het steeds een stapje minder zoet kunnen maken, of zoetstof gebruiken ipv suiker. Ikzelf vind sinaasappelsap dor de yoghurt wel lekker.
quote:
[..]

Ik ben pas om 10 uur opgestaan, dus ik houd dat wel vol
[..]

Check, kijken of ik ook harde dingen weg krijg met die verstandskies van mij, en dat is sowieso wel lekker .
[..]
Ok . Hoewel ik vermoed dat de vitaminenmaffia zal zeggen dat je dat broodje dan beter met wat rauwkost kan eten.
quote:
Omdat het een zure appel was . Goed idee dat warmmaken, probeer ik volgende keer.
Er zwerft ergens een magnetronappelrecept met kaneel. Bron is Muis dacht ik.
quote:
[..]

Uit een flesje.
Zelf maken is beter . Is dat een optie?
pi_66736827
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:37 schreef Miss_S het volgende:
Ik vind het ook best een goed lijstje hoor Q

Mijn lijstje tot nu toe:
O: peer en allbran cornflakes met halfvolle melk
L: 2 volkoren geroosterde boterhammen met 1 oude kaas
D: lasagne
Waarom niet wat meer tussendoortjes? Stofwisseling op gang houden en zulks...?
The way you rock'n'roll
pi_66736841
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Sigme, wat ben je streng!
Ik zou willen dat ik zo'n lijstje kon posten!
Het is niet streng bedoeld . Ik vind dat je, om iemand zinnige tips te geven, vaak meer details nodig hebt dan het kale lijstje. Op zich lijkt Q's lijsje mij ook best in orde, totdat Q zelf zegt wat veel koolhydraten / suiker erin te vinden. Koolhydraten hou ik geen verstand van, maar er zit inderdaad redelijk wat suiker in de lijst.
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:39:13 #161
236335 neen
schone schijn
pi_66736849
O: 2 boterhammen Pindakaas + 1 beker melk (halfvol)
T: 1 kop koffie
L: 3 bammetjes met hagelslag + 1 beker melk (halfvol)
T: appel + 2 koffie
D: rijst, groenteiets, babi ketchap, rendang
T: koffie + misschien een pilsje bij voetbal of wat Rivella

O ja, er ligt hier nu een reep chocolade... m'n moeder en zusje eten wit, m'n pa melk en voor mij ligt er een puur. wat moet ik daarme, rot op
pi_66736850
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef sigme het volgende:

Die zou ik ook wel graag willen weten
pi_66736871
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Waarom niet wat meer tussendoortjes? Stofwisseling op gang houden en zulks...?
Veel in de auto gezeten en niets bij tussen lunch en diner zat 2 uurtjes dus dat is wel goed.
pi_66736902
Magnetronappel is toch gewoon appel in stukjes, kaneel over gooien en in magnetron opwarmen? Of heb ik hét ingredient nu gemist ofzo?

Schop mij, ik moet een mini (her)tentamen leren maar ik vind het niet interessant genoeg .
pi_66736931
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Veel in de auto gezeten en niets bij tussen lunch en diner zat 2 uurtjes dus dat is wel goed.
Oke, het klinkt zo weinig allemaal maar ik denk dat het met de kaas en lasagne uiteindelijk daardoor wel mee valt qua kcals? Niet wederom onder de 1000 hoop ik wel.
The way you rock'n'roll
pi_66736939
Ik doe vloeibare zoetstof door de yoghurt. En door de brinta. Ik heb het zonder zoet geprobeerd, maar dat wil niet.

O: Smoothie
L: Twee snee-en brood met leverworst en stroop
T: Dropje, 2 speculaasjes
T: Kop aspergesoep (uit pakje)
T: Twee speculaasjes bij een kop thee
D: Spagetti met nepgehakt, paprika en aubergine

Die laatste moet ik zo eens gaan maken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66736951
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Oke, het klinkt zo weinig allemaal maar ik denk dat het met de kaas en lasagne uiteindelijk daardoor wel mee valt qua kcals? Niet wederom onder de 1000 hoop ik wel.
Nee dit is wel gewoon teveel genoeg kcal, zeker met die lasagne
pi_66736972
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef Chicolate het volgende:
Schop mij, ik moet een mini (her)tentamen leren maar ik vind het niet interessant genoeg .
* Dizzy-Miss-Lizzy mega rot trap richting Chico geeft

Ik heb gisteren met 'de collega' the curious case of benjamin button gezien. Ik vond 'm maar matig
The way you rock'n'roll
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:43:40 #169
148689 Muis006
pi_66737001
Magnetron appel met kaneel

Benodigheden:

1 appel
kaneel
1 magnetron
mesje

1. schil de appel en snijdt hem in stukjes (grootte mag je zelf weten, hoe gedurfd!)
2. pleur het in een magnetronbakje, liefst met een beetje flair
3. zet het in de magnetron en verwarm de appel een minuut of 3, 4 op vol vermogen
4. haal het bakje met appel uit de magnetron, drapeer wat kaneel over je appel en prak het een beetje
5. eet het op!
pi_66737010
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja, die muesli heb ik ook wel gehad, die vond ik wel lekker.
Wat betreft die yoghurt-met-suiker versus vanilleyoghurt; dat lijkt me dan de moeite waard om wat preciezer uit te zoeken. Misschien is het wel beter als je suiker in yoghurt kiept, en sowieso zou je bij zelf doseren het steeds een stapje minder zoet kunnen maken, of zoetstof gebruiken ipv suiker. Ikzelf vind sinaasappelsap dor de yoghurt wel lekker.
[..]

[..]
Ok . Hoewel ik vermoed dat de vitaminenmaffia zal zeggen dat je dat broodje dan beter met wat rauwkost kan eten.
[..]

[..]

Zelf maken is beter . Is dat een optie?
Saus zelf maken doe ik zoveel mogelijk, maar had ik vandaag geen tijd voor. Dank voor de tips verder. Kga nu ff koken (+eten uiteraard ).
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:44:16 #171
148689 Muis006
pi_66737024
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:40 schreef Chicolate het volgende:
Magnetronappel is toch gewoon appel in stukjes, kaneel over gooien en in magnetron opwarmen? Of heb ik hét ingredient nu gemist ofzo?

Nee precies goed, young padawan.
pi_66737042
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:

Benodigheden:

1 appel
kaneel
1 magnetron
mesje

1. schil de appel en snijdt hem in stukjes (grootte mag je zelf weten, hoe gedurfd!)
3. zet het in de magnetron en verwarm de appel een minuut of 3, 4 op vol vermogen
4. haal het bakje met appel uit de magnetron, drapeer wat kaneel over je appel en prak het een beetje
5. eet het op!
Dankjewel
Dat ga ik zeker proberen lekkerder dan steeds een appel als tussendoortje
pi_66737055
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

* Dizzy-Miss-Lizzy mega rot trap richting Chico geeft

Ik heb gisteren met 'de collega' the curious case of benjamin button gezien. Ik vond 'm maar matig
Ik las: "DML Chico richting trapt rolt"
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:45:46 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66737079
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef Muis006 het volgende:

Benodigheden:

1 appel
kaneel
1 magnetron
mesje

5. eet het op!
3, 4 minuten? Dan heb je geen warme appel, maar kokendhete appel waar je je bek aan brandt .

Ik doe altijd 50 seconden en niet prakken .
Niet meer actief op Fok!
pi_66737087
Vooruit, mijn lijstje dan.

• Bak brinta (kwartliter halfvolle melk, 50 gram brinta)
  • 35 minuten hardlopen
  • Bak fruitsalade (van elk een halve: appel, banaan, sinaasappel) + kwakje (0,5% vet) yoghurt
  • 4 boterhammen (mayo, kaas en worst), 1 boterham houmous, 1 volkorenbeschuit boter & jam
  • In tuin werken
  • 2 tortilla wraps, vulling 1 ons rundergehakt, half blikje mais, kwart rode paprika, half lenteuitje, wat plakjes peper, knoflook, 1 avocado, kwakje creme fraiche
  • ik moet verrassend weinig
      donderdag 5 maart 2009 @ 18:46:08 #176
    148689 Muis006
    pi_66737089
    Lalalalijst:

O: aardbeienkwark
    L: restje opgebakken rijst met uitjes
    T: 3 speculaasjes
    D: hachee met rijst en sla
    T: een chocoladekoekje (toch wel, ha!)
    pi_66737112
    zo uit eten

Nu alleen even zorgen dat ik wat gezonds kies... (ik zag tonijn op de kaart staat ) en van de frietjes en/of aardappels die je er bij krijgt dan maar afblijven
    pi_66737143
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 18:46 schreef progje het volgende:
    zo uit eten

Nu alleen even zorgen dat ik wat gezonds kies... (ik zag tonijn op de kaart staat ) en van de frietjes en/of aardappels die je er bij krijgt dan maar afblijven
    Ja doe je dat echt?
    Ik ga niet zo vaak uit eten. Als ik dan ga, ga ik me niet inhouden hoor. Ik wil er wel van genieten dan.
    The way you rock'n'roll
    pi_66737157
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Saus zelf maken doe ik zoveel mogelijk, maar had ik vandaag geen tijd voor. Dank voor de tips verder. Kga nu ff koken (+eten uiteraard ).

Voor mij helpt het; meeposten, lijstjes posten, commentaar lezen. Dus doe gezellig mee.
    pi_66737160
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 18:46 schreef sigme het volgende:
    + kwakje
    Hoeveel kcal was dat ook alweer?
      donderdag 5 maart 2009 @ 18:48:56 #181
    148689 Muis006
    pi_66737180
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 18:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

3, 4 minuten? Dan heb je geen warme appel, maar kokendhete appel waar je je bek aan brandt .

Ik doe altijd 50 seconden en niet prakken .
    Ja want je schuift het ook meteen vanuit de magnetron je bek in. Ik mag hopen dat mensen verstand genoeg hebben om te weten dat het heet is.

Als je de appel langer dan 50 seconden in de magnetron doet, is hij een stuk zachter en lijkt het wat meer op appelcompote.
    pi_66737242
    De weledelgeleerde Prinses Farfallus meldt zich!
      donderdag 5 maart 2009 @ 18:51:25 #183
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66737261
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja want je schuift het ook meteen vanuit de magnetron je bek in. Ik mag hopen dat mensen verstand genoeg hebben om te weten dat het heet is.

Als je de appel langer dan 50 seconden in de magnetron doet, is hij een stuk zachter en lijkt het wat meer op appelcompote.
    Dan ga ik dat morgen eens proberen .
    En dan niet meteen m'n mond inschuiven.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_66737380
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja doe je dat echt?
    Ik ga niet zo vaak uit eten. Als ik dan ga, ga ik me niet inhouden hoor. Ik wil er wel van genieten dan.
    Wel geregeld uit eten ja..
    Mijn vriend (maar ja die is ook wat ouder...) gaat het liefste 2x in de week uit eten..
    Maar ja dat wil ik dus niet als ik ook nog op mijn lijn moet letten...

Mijn vriend is gelukkig ook kook-gek en kan echt heel goed koken, maar daarom vindt hij het juist ook zo leuk om uit eten te gaan, dingen proeven en zo
    pi_66737554
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoeveel kcal was dat ook alweer?
    15
      donderdag 5 maart 2009 @ 19:00:43 #186
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_66737564
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
    Wat? ben je geslaagd?
    pi_66737719
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 19:00 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Wat? ben je geslaagd?
    Nee ik wou gewoon hoi zeggen. En dat stond op de brief van een ex huisgenootje en het klonk wel grappig
    pi_66737725
    quote:
    Hallo
      donderdag 5 maart 2009 @ 19:12:50 #189
    236335 neen
    schone schijn
    pi_66738002
    quote:
    He dude, hoe is je lijstje.
    pi_66738029
    Ik kom even trots wezen: ipv 2x15 minuten heb ik 1x15 en 1x21 minuten gerend. En het ging best gemakkelijk Als ik nou mijn lijstje vandaag even goed houd, dan is dit een modeldag Maar ik moet het koekjesschap in de supermarkt dan wel weten te ontwijken dadelijk.
      donderdag 5 maart 2009 @ 19:14:36 #191
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_66738073
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 19:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee ik wou gewoon hoi zeggen. En dat stond op de brief van een ex huisgenootje en het klonk wel grappig
    Hoogedelgestrenge vrouwe farfallus, ik heb vandaag getraind en braaf gegeten.

Wat krijg ik als beloning?
      donderdag 5 maart 2009 @ 19:15:49 #192
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66738121
    Dat lijstje van Q. zag er inderdaad goed uit, maar Sigme heeft wel gelijk: veel suikers.

Mijn -zeer nette- verjaardaglijstje (voor een verjaardag dan ):
    o. croissant
    t. appel
    l. gepofte aardappel + yoghurtcreme + beetje salade
    t. mini-magnum
    d. veel verse zalm + nog veel meer zelfgemaakte sushi (zalm, avocado, komkommer, rivierkreeftjes en surimi in wisselende combinaties)
    pi_66738125
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 19:13 schreef SiTuSavais het volgende:
    Ik kom even trots wezen: ipv 2x15 minuten heb ik 1x15 en 1x21 minuten gerend. En het ging best gemakkelijk Als ik nou mijn lijstje vandaag even goed houd, dan is dit een modeldag Maar ik moet het koekjesschap in de supermarkt dan wel weten te ontwijken dadelijk.
    Je kunt het!!
    Ik kon het niet, maar ik heb een goede smoes, het is niet voor mezelf.
    Ik heb wel filet americain voor het weekend, en net las ik Co's rosbief-geplak en nu heb ik daar ook zin in

Toch al beter dan een chococaramelpaaseitje.
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_66738170
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 19:13 schreef SiTuSavais het volgende:
    Ik kom even trots wezen: ipv 2x15 minuten heb ik 1x15 en 1x21 minuten gerend. En het ging best gemakkelijk
    quote:
    Als ik nou mijn lijstje vandaag even goed houd, dan is dit een modeldag Maar ik moet het koekjesschap in de supermarkt dan wel weten te ontwijken dadelijk.
    [Belgische mevrouwenstem]Kom op, je kan het! Nu opgeven zou een beetje dom zijn [/Belgische mevrouwenstem]
      donderdag 5 maart 2009 @ 19:19:44 #195
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_66738250
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
    Dat lijstje van Q. zag er inderdaad goed uit, maar Sigme heeft wel gelijk: veel suikers.

Mijn -zeer nette- verjaardaglijstje (voor een verjaardag dan ):
    o. croissant
    t. appel
    l. gepofte aardappel + yoghurtcreme + beetje salade
    t. mini-magnum
    d. veel verse zalm + nog veel meer zelfgemaakte sushi (zalm, avocado, komkommer, rivierkreeftjes en surimi in wisselende combinaties)
    Gefeliciteerd met de jarige (wie is er jarig?) !
    Prrrrr
      donderdag 5 maart 2009 @ 19:20:36 #196
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_66738280
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 19:19 schreef mspoez het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met de jarige (wie is er jarig?) !
    pi_66738512
    Tink, van harte!
    The way you rock'n'roll
      donderdag 5 maart 2009 @ 19:26:58 #198
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_66738523

Hoera voor jou!
    Prrrrr
      donderdag 5 maart 2009 @ 19:28:39 #199
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_66738589
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 19:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
    Tink, van harte! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
    żʎzzıl-ssıɯ-ʎzzıp ɹǝǝʍ nou ʇɐp ǝɾ ǝop ǝoɥ
    Prrrrr
    pi_66739514
    Oh Co, ik heb ein-de-lijk nieuws van je Secret Santa pakketje ... ze hebben het boek waarschijnlijk weggegooid . Dus ik ga morgen aan de slag om voor jou een nieuw pakje te regelen En boos worden op de verkopers, want ze willen MIJ op laten draaien voor de bijdrage die bol.com vraagt van kopers en verkopers
    pi_66739585
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 17:33 schreef sigme het volgende:

Vind je dat? Ik meng me zelden in de kinderloosdiscussies, de abortusdiscussie doe ik wel eens (POLbewoners he). Het rare vind ik dan dat mensen voor wie het nog nooit een persoonlijke kwestie geweest is emotioneel en persoonlijk doen, en sommigen die zichzelf voor de keuze gesteld vonden zakelijk en/of rationeler.
    Henk Kamp (nog geen minister) zat eens bij Sonja Barend de stelling te verdedigen dat moeders verpicht aan het werk moesten. In de zaal zaten allemaal, je raadt het al, moeders. Als Kamp het bij Sonja had over uitkeringen, dan zaten in de zaal ineens allemaal mensen met een uitkering. In zo'n situatie kun je nog moeilijk een gesprek voeren over 'mensen die uitkering ontvangen'. Het gaat dan om een specifieke mevrouw Y die allemaal heel erge dingen heeft meegemaakt en heel zielig is.

Zo gaat dat ook vaak in discussies over het al dan niet krijgen van kinderen. Ik heb wel eens fervent verdedigd dat je kinderen neemt en niet krijgt. Dan vallen allemaal gekrenkte vrouwen over je heen (want onvruchtbaar bijvoorbeeld). Lastig.

Ik maak me doorgaans overigens ook niet erg geliefd door veel begrip te hebben voor het anti-abortusstandpunt.
    pi_66739852
    Gefeliciteerd Tink!
    En nu heb ik ook meteen zin in een verjaardag met sushi.

Lijstje vandaag:
    O: verse ananas met yoghurt
    L: volkorenboterham kroket, bak sla
    T: 2 handjes cashewnoten
    D: gebakken kip, spinazie, 1 röstidriehoekje (echt kindereten dus)
    T: weetnognie. Er zijn nog vieze AH-nepFestinipeerijsjes in de vriezer, er ligt nog een stuk pure chocola met carameldingetjes erin, niet echt lekker anders was het al op (ook een tip voor als je wilt minderen: gewoon vies snoep kopen), en citroenkwark en magere kwark. Ik denk dat ik het laatste doe. En nog een half uurtje op de crosstrainer ga.

Zo'n weekje zondigen doet echt wonderen hier voor de spirit erna Dus geniet ervan, dames op het slechte pad.
    pi_66739979
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Henk Kamp (nog geen minister) zat eens bij Sonja Barend de stelling te verdedigen dat moeders verpicht aan het werk moesten. In de zaal zaten allemaal, je raadt het al, moeders. Als Kamp het bij Sonja had over uitkeringen, dan zaten in de zaal ineens allemaal mensen met een uitkering. In zo'n situatie kun je nog moeilijk een gesprek voeren over 'mensen die uitkering ontvangen'. Het gaat dan om een specifieke mevrouw Y die allemaal heel erge dingen heeft meegemaakt en heel zielig is.
    Maar moet je je daaraan conformeren door te zwijgen?
    quote:
    Zo gaat dat ook vaak in discussies over het al dan niet krijgen van kinderen. Ik heb wel eens fervent verdedigd dat je kinderen neemt en niet krijgt. Dan vallen allemaal gekrenkte vrouwen over je heen (want onvruchtbaar bijvoorbeeld). Lastig.
    Je kan kinderen naar mijn mening: nemen | niet nemen | niet krijgen.
    quote:
    Ik maak me doorgaans overigens ook niet erg geliefd door veel begrip te hebben voor het anti-abortusstandpunt.
    Ach ja. Ik hou van discussies met argumenten, ik ben dan ook meer gesteld op m'n tegensprekers dan op de medestanders. (Vandaar ook mijn waardering voor Lemmeb ) Sowieso willen medestanders -over welk onderwerp dan ook- nog wel eens idiote argumenten gebruiken. Ik heb daarover ook een tijd lang een onderschrift van Kousbroek gevoerd: de hemel beware me voor de argumenten van sommige van mijn medestanders (oid).
    pi_66740218
    Goeieavond! Ik zal zo even terugbladeren, nu eerst een lijstje:

O: bakje optimel yoghurt
    T: boterham ham
    T: boterham ham
    L: krentenbol, plakje ontbijtkoek, cup a soup
    T: banaan
    S: uurtje fitness
    D: goed gevulde groentensoep met stokbrood

In de sportschool heb ik:
    * 15 min. gefietst
    * half uur loopband (ook wandelen tussendoor, ik bouw nog op)
    * kwartier roeien

Ik had eigenlijk geen zin om te gaan, maar achteraf toch blij dat ik niet zwak was
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_66740327
    Hee, gefeliciteerd Tink!
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_66740526
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef Claudia_x het volgende:

Ik denk dat er nog altijd mensen zijn die echt kinderen krijgen. In de contreien waar ik opgegroeid ben, gebeurt het wel: trouwen, sex (in die volgorde), geen voorbehoedsmiddelen: tadaaaah. Op die manier krijg je ook al snel een elftal.
    Mensen die stoppen met de pil, hun sexleven afstemmen op de kalender en dan ook nog beweren dat je kinderen niet neemt, maar krijgt... Daar krijg ik jeuk van

Afijn: ik hed me rot gehaast om op tijd op pilatesles te zijn, komt de invaljuf niet opdagen Toen heb ik zelf een half uurtje thuis op m'n matje gepilatest - oh discipline en daarna een stukje gerend. Wat kut ging

Dus nu baal ik van mijn gebrek aan sportieve activiteiten van vandaag
    pi_66740539
    Slanktechnisch niet verantwoord, maar de 3es-sinas in blik smaakt toch wel heel erg als Fanta
    Budgettechnisch is het wel weer oké natuurlijk.

/einde dienstmededeling
      donderdag 5 maart 2009 @ 20:14:21 #208
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66740553
    Gefeliciteerd Tink! mwah!

Oh en trouwens! Ik heb vanochtend Special K ontdekt! Lekker spul eigenlijk Volgens mij was de consensus dat het niet zulk slecht spul was, toch?

Ennn verder baal ik dat ik precies áltijd de goede geest krijg qua sporten als ik het technisch gezien niet kan Mn voet doet nog steeds zeer en heb geen zin om naar de dokter te gaan (is namelijk een zeurderige pijn, geen échte AAAUW), maar Evyen lijkt me geen tof plan

Ennnn.

Bla!

Edit: uiteraard kan je ervan op aan dat ik die sport-drive weer meteen kwijt ben zodra ik tijd heb / geen voetpijn heb / etc.
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_66740662
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

Oh en trouwens! Ik heb vanochtend Special K ontdekt! Lekker spul eigenlijk Volgens mij was de consensus dat het niet zulk slecht spul was, toch?

Ennn verder baal ik dat ik precies áltijd de goede geest krijg qua sporten als ik het technisch gezien niet kan Mn voet doet nog steeds zeer en heb geen zin om naar de dokter te gaan (is namelijk een zeurderige pijn, geen échte AAAUW), maar Evyen lijkt me geen tof plan

Ennnn.

Bla!
    Ja, ik vind Special K ook lekker! Haal het af en toe wel eens in huis, ik varieer nogal qua ontbijt en anders blijft zo'n pak zo lang staan

Misschien moet je binnenkort toch maar even naar de dokter? Het duurt toch al best lang?
    pi_66740714
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ennnn.

Bla!

Edit: uiteraard kan je ervan op aan dat ik die sport-drive weer meteen kwijt ben zodra ik tijd heb / geen voetpijn heb / etc.
    Dat heb ik mezelf ook 2 maanden voorgehouden, en als ik 2 maanden geleden naar de huisarts was gegaan, was ik nu overal alweer vanaf geweest. En keer langsgaan kan geen kwaad: is het niets, dan is het nog steeds niets, is het wel iets, dan kunnen ze er misschien iets aan doen .
      donderdag 5 maart 2009 @ 20:20:04 #211
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_66740795
    grr...gingen we eindelijk koken, belt de vader van het vriendje voor z'n verjaardag. En moet ik dus wachten tot ze uitgebeld zijn... En ik heb honger!
    pi_66740804
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 20:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar moet je je daaraan conformeren door te zwijgen?
    Nee, maar het maakt het moeilijk om een behoorlijke discussie te voeren. Ik kan daar slecht tegen, oneigenlijke argumenten.

Daarom ben ik ook gestopt om naar de Informatiemarkt te gaan met mijn eigen politieke partij.

Ontopic: Ik heb ontdekt dat mijn supermarkt 0% vet yoghurtjes heeft van het eigen merk. Die zijn lekker en goedkoop! Ik ben momenteel verslaafd.
      donderdag 5 maart 2009 @ 20:26:19 #213
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66741032
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ik vind Special K ook lekker! Haal het af en toe wel eens in huis, ik varieer nogal qua ontbijt en anders blijft zo'n pak zo lang staan

Misschien moet je binnenkort toch maar even naar de dokter? Het duurt toch al best lang?
    En tis ook niet superslecht, toch? *blij* Ik vond het iig wel funky, die vlokken Ze blijven ook crunchy in de melk

En ehh het duurt nu ehhh... 2 weken ofzo. Soms voel ik het nauwelijks meer, maar als ik een dag gelopen heb voelt het weer wat dik en mekkerende-pijn-achtig. Irritant dus voornamelijk
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 20:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat heb ik mezelf ook 2 maanden voorgehouden, en als ik 2 maanden geleden naar de huisarts was gegaan, was ik nu overal alweer vanaf geweest. En keer langsgaan kan geen kwaad: is het niets, dan is het nog steeds niets, is het wel iets, dan kunnen ze er misschien iets aan doen .
    Nou weet je, stiekem heb ik een hekel aan mn huisarts Hij kijkt altijd ongeveer zo " " of zo " " en doet me altijd voelen alsof ik me aanstel... Want iedere keer dat ik er kwam was het: "Hier, om te ontstressen" *schrijft placebo's voor terwijl ik eerder lage bloedwaarden had*
    of "Wat denk JIJ wat we daaraan kunnen doen "
    of "Oh, dat je al 4 weken last van je rug hebt is heel normaal, ik zou afwachten tot 6 tot 8 weken en als het dán niet over is... "
    of *toont bultje op been* *huisarts kijkt er van afstand naar* "Oh da's niks. Kan om cosmetische redenen wel verwijderd worden als je wilt"
    Ik:

En binnenkort verhuis ik écht naar Alkmaar en krijg ik in Alkmaar een huisarts en dán wil ik wel gaan als ik er nog last van heb
    pi_66741194
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 20:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En tis ook niet superslecht, toch? *blij* Ik vond het iig wel funky, die vlokken Ze blijven ook crunchy in de melk

En ehh het duurt nu ehhh... 2 weken ofzo. Soms voel ik het nauwelijks meer, maar als ik een dag gelopen heb voelt het weer wat dik en mekkerende-pijn-achtig. Irritant dus voornamelijk
    [..]

Nou weet je, stiekem heb ik een hekel aan mn huisarts Hij kijkt altijd ongeveer zo " " of zo " " en doet me altijd voelen alsof ik me aanstel... Want iedere keer dat ik er kwam was het: "Hier, om te ontstressen" *schrijft placebo's voor terwijl ik eerder lage bloedwaarden had*
    of "Wat denk JIJ wat we daaraan kunnen doen "
    of "Oh, dat je al 4 weken last van je rug hebt is heel normaal, ik zou afwachten tot 6 tot 8 weken en als het dán niet over is... "
    of *toont bultje op been* *huisarts kijkt er van afstand naar* "Oh da's niks. Kan om cosmetische redenen wel verwijderd worden als je wilt"
    Ik:

En binnenkort verhuis ik écht naar Alkmaar en krijg ik in Alkmaar een huisarts en dán wil ik wel gaan als ik er nog last van heb
    Nee joh, volgensmij is het een gezond ontbijt!

Hmm, nou dan hoop ik maar dat binnenkort héél snel is
    pi_66741322
    Wat een hork, die huisarts . De mijne neemt me altijd bloedserieus, zelfs als het echt niets is of niets aan gedaan kan worden. "Ik zie dat je vaak keelontsteking hebt gehad, maar ik kan je pas doorsturen om je amandelen te laten knippen als je minstens 3x per jaar ernstig ontstoken amandelen hebt, dus kom de komende keren gewoon meteen langs" ... en toen was de tweede keer bij een andere arts "Oh ja, dit is niets, maar ik kan je wel iets homeopatisch meegeven" ...

Maar uhm, als je een afspraak gaat maken met een huisarts, kan je toch ook aangeven dat je graag een afspraak wil met een ander? Pijn die terug blijft komen is niet goed .
      donderdag 5 maart 2009 @ 20:34:25 #216
    236335 neen
    schone schijn
    pi_66741366
    Nou, ik sluit deze dag qua eten maar af. Morgen wordt niet een al te beste dag gok ik... eerst met m'n pa en vriend + vader uit eten en dan naar voetbal. Dat betekend dus lekker eten en bier, misschien maar even fietsen dan! hij is er nu toch klaar voor

Zag net een foto van paar maand terug en nu heb ik een veel dikkere kop
      donderdag 5 maart 2009 @ 20:36:32 #217
    148689 Muis006
    pi_66741438
    Ik heb zin in een angus beef burger op een getoast broodje, met rode uienringen en een dikke klodder zure mayo en ketchup.

Gelukkig hebben we dat niet
      donderdag 5 maart 2009 @ 20:37:31 #218
    148689 Muis006
    pi_66741476
    En ik vind mijn chocoladekoekjes niet zo lekker scheelt weer in de kcal.
      donderdag 5 maart 2009 @ 20:37:34 #219
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66741481
    Binnenkort is snel, Goodbye! Als het goed is is de boel voor het huisje bijna rond En dan ga ik me meteen inschrijven bij de gemeente!

En ja, het is best een hork En die invaller van jou ook zo te horen Maar ik ben dan ook zo'n muts die zich schuldig voelt als ze aangeeft niet meer bij hem te willen Ik zie het nog even aan en ga een rustig weekend hebben Hopelijk rust de voet dan goed uit

Even gamen met vriend en een vriend van ons! Ik kom zo weer even neuzen denk ik
    pi_66741646
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 20:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, maar het maakt het moeilijk om een behoorlijke discussie te voeren. Ik kan daar slecht tegen, oneigenlijke argumenten.

Daarom ben ik ook gestopt om naar de Informatiemarkt te gaan met mijn eigen politieke partij.

Ontopic: Ik heb ontdekt dat mijn supermarkt 0% vet yoghurtjes heeft van het eigen merk. Die zijn lekker en goedkoop! Ik ben momenteel verslaafd.
    Welke zijn dat?
    Ik heb vandaag 3es sinas in blik gekocht, soms ben ik misselijk en dan moet ik koolzuur Ik heb er net eentje geprobeerd en ze smaken gewoon hetzelfde als Fanta De fijnproevende wederhelft vond het ook.

*burp*
    pi_66741699
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Binnenkort is snel, Goodbye! Als het goed is is de boel voor het huisje bijna rond En dan ga ik me meteen inschrijven bij de gemeente!

En ja, het is best een hork En die invaller van jou ook zo te horen Maar ik ben dan ook zo'n muts die zich schuldig voelt als ze aangeeft niet meer bij hem te willen Ik zie het nog even aan en ga een rustig weekend hebben Hopelijk rust de voet dan goed uit

Even gamen met vriend en een vriend van ons! Ik kom zo weer even neuzen denk ik
    Nee, ze meende het echt, ze geloofde dat ik met iets homeopatisch wel geholpen zou zijn. En dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Maar lekker, een rustig weekend! En welk spel? Ben jij nu ook Fear2 verslaafd?
      donderdag 5 maart 2009 @ 20:53:48 #222
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66742136
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee, ze meende het echt, ze geloofde dat ik met iets homeopatisch wel geholpen zou zijn. En dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Maar lekker, een rustig weekend! En welk spel? Ben jij nu ook Fear2 verslaafd?
    Ik geloof best in homeopathische shizzle, maar dan voor lichte dingen niet voor alles!

Ja! Films kijken, huiswerk, you know the drill en ik heb Fear2 nog niet gespeeld Ik heb weer even ingelogd op mn WoW account Tis wel weer lekker relaxing en we spelen met vrienden
    pi_66742969
    Koekjesschap voorbijgelopen zonder dat er per ongeluk een pak in m'n mandje viel

Ik stel naar de dokter gaan ook altijd uit. Kleine pijntjes spaar ik altijd op . Nu heb ik eigenlijk niet eens een huisarts Daar moet ik toch eens werk van maken. In België had ik een heel toffe dokter Hij deed ook heel veel zelf ipv het door een assistente te laten doen. En je consult werd niet exact getimed op 10 minuten.
      donderdag 5 maart 2009 @ 21:38:48 #224
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66744065
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 21:16 schreef SiTuSavais het volgende:
    Koekjesschap voorbijgelopen zonder dat er per ongeluk een pak in m'n mandje viel

Ik stel naar de dokter gaan ook altijd uit. Kleine pijntjes spaar ik altijd op . Nu heb ik eigenlijk niet eens een huisarts Daar moet ik toch eens werk van maken. In België had ik een heel toffe dokter Hij deed ook heel veel zelf ipv het door een assistente te laten doen. En je consult werd niet exact getimed op 10 minuten.
    Haa! Dat doe ik ook altijd! Dan heb ik een waslijst van 5 vragen van dingen waar ik enigszins last van heb of geregeld last van heb Maarja, vorige keer ging dat dus zo ongeveer als boven beschreven, maar dan met nog 2 vragen erbij ofzo

Da's wel tof! Goede huisartsen lijken wel schaars te zijn.

By the way. Slowest. Topic. Ever.
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 21:41:18 #225
    163650 Greys
    pi_66744183
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 19:28 schreef mspoez het volgende:

[..]

żʎzzıl-ssıɯ-ʎzzıp ɹǝǝʍ nou ʇɐp ǝɾ ǝop ǝoɥ
    Hoe doe jij dat omgekeerde dan?

Ik heb net voor 219 euro bij de H&M besteld
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66744348
    Ik ben moeeee. En ik heb spierpijn.
    pi_66744402
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 19:12 schreef neen het volgende:

[..]

He dude, hoe is je lijstje.
    Slecht.
      donderdag 5 maart 2009 @ 21:48:05 #228
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66744523
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Vertel! Laat zien! Plaatjes!
      donderdag 5 maart 2009 @ 21:48:21 #229
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66744536
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
    Ik ben moeeee. En ik heb spierpijn.
    mwah! op je bolletje.
      donderdag 5 maart 2009 @ 21:49:17 #230
    148689 Muis006
    pi_66744584
    Greysie, laat de buit eens zien?
    pi_66744595
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

mwah! op je bolletje.
    Senk joe! Ik ga zo lekker slapen denk ik.
    pi_66744635
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Pics (van je shopping chart) or it didn't happen H&M is tof.
      donderdag 5 maart 2009 @ 21:50:45 #233
    236335 neen
    schone schijn
    pi_66744658
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 21:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Slecht.
    Slechter dan morgen?
      donderdag 5 maart 2009 @ 21:51:34 #234
    148689 Muis006
    pi_66744692
    Mijn H&M pakketje is Manco

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 21:56:01 #235
    163650 Greys
    pi_66744928
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
    Mijn H&M pakketje is Manco

En bij mij roept er iemand iets over een 25% code ongeveer 1 minuut nádat ik mijn bestelling heb ingevoerd
    Dammit.

Ik ga even plaatjes zoeken!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      donderdag 5 maart 2009 @ 21:56:28 #236
    14746 k_i_m
    pi_66744952
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 20:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mensen die stoppen met de pil, hun sexleven afstemmen op de kalender en dan ook nog beweren dat je kinderen niet neemt, maar krijgt... Daar krijg ik jeuk van
    . En toch is er echt niks wat je kan doen om er zeker van te zijn dat het raak is. Je weet het niet tot het zover is. Dat noem ik toch niet nemen. Als ik iets neem weet ik wat ik ervoor moet doen om er zeker van te zijn dat ik het NU krijg .
    In my life
    Why do I smile
      donderdag 5 maart 2009 @ 21:56:59 #237
    148689 Muis006
    pi_66744980
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 21:56 schreef Greys het volgende:

[..]

En bij mij roept er iemand iets over een 25% code ongeveer 1 minuut nádat ik mijn bestelling heb ingevoerd
    Dammit.

Ik ga even plaatjes zoeken!
    Ahhw volgende keer beter! Ik heb ook geen kortingscodes gebruikt bij mijn bestelling.
      donderdag 5 maart 2009 @ 21:57:52 #238
    14746 k_i_m
    pi_66745055
    Ik heb trouwens zelfgemaakte pizza gegeten vanavond .
    In my life
    Why do I smile
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:01:18 #239
    148689 Muis006
    pi_66745230
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef k_i_m het volgende:
    Ik heb trouwens zelfgemaakte pizza gegeten vanavond .
    Oh lekker wat heb je er allemaal op gedaan?
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:07:00 #240
    14746 k_i_m
    pi_66745480
    Heel veel tonijn, rode ui ringetjes, mozzarella, zwarte olijven, een beetje strooikaas en zelfgemaakt deeg met tomatensaus met verse basilicum .
    In my life
    Why do I smile
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:10:32 #241
    163650 Greys
    pi_66745661
    De buit. Ik zie nu al dat zeker de helft me niet gaat staan en terug moet.
    Maar goed, ben ik toch bezig geweest zullen we maar zeggen

Het linker bloezzzzje besteld. Die rok ook. Dat gaat dus terug denk ik, het is só not me

Deze blouse:

Dit is nogmaals die gekleurde blouse van hierboven, dan zie je de onderkant:

Jurk:

Rok (die van de bovenste foto, onder die gekleurde blouse):

Rok en top, maar dan de top in het zwart:

Onderbroekies:

Trui:

Blouse/top:

Schoenen (even in het echt bekijken, weet niet of ik het wat vind):

Riem:

En ik twijfelde nog over deze top maar ik denk dat die me niet gaat staan, daar moet je petite voor zijn.
    Dus niet genomen:
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:15:04 #242
    14746 k_i_m
    pi_66745912
    Oeh, dat zwart witte jurkje is leuk! .
    In my life
    Why do I smile
    pi_66745982
    Ik vind het zwart/witte jurkje echt heel erg leuk!
    En de gestreepte trui ook. Het zwarte blousje zal je ook heel mooi staan denk ik!!

Ik ga maar even op m'n handen zitten.
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:17:15 #244
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_66746040
    Ruffles ben ik nie zo van Greys, maar die gestreepte rok + top En die gestreepte trui en het jurkje zijn ook tof!

En ik ga Goodbye's plan na-apen: slapie doen
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:17:33 #245
    14746 k_i_m
    pi_66746051
    .
    In my life
    Why do I smile
    pi_66746095
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:17 schreef k_i_m het volgende:
    .
    Waarom zo vrolijk, Kimster??
    pi_66746143
    Oeh, dat eerste blousje is cute En die combi rok+top zat ook al in mijn verlanglijstje, net als die schoenen.
    Ik vind ze erg mooi, maar volgens mij val ik spontaan voorover als ik ze aan zou trekken
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:22:10 #248
    163650 Greys
    pi_66746337
    Leuk meissies, dank! Jullie pikken er meteen de dingen uit die ik ook het leukst vind!
    Ik twijfel aan die creme rok, die gekleurde blouse, de schoenen en ook een beetje aan dat panterachtige ding. Maar misschien valt het mee. Heer G vond dat gekleurde dingetje zo leuk Dus ik zal een poging wagen.

Aan die onderste heb ik ook goed gedaan toch, om die niet te nemen? Daar heb ik teveel tiet en te grote schouders enzo voor toch? Of zal ik hem in het zwart er nog even bij gooien?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66746421
    Ik vind die onderste niet zo, iets teveel ruches en zo.
    pi_66746490
    Leuke bestelling Greys .

Volgens mij maakt die onderste je instant-zwanger, die zou ik niet doen .
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:25:03 #251
    163650 Greys
    pi_66746506
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:19 schreef SiTuSavais het volgende:
    Oeh, dat eerste blousje is cute En die combi rok+top zat ook al in mijn verlanglijstje, net als die schoenen.
    Ik vind ze erg mooi, maar volgens mij val ik spontaan voorover als ik ze aan zou trekken
    Ik loop dagelijks op hoge hakken, dus ik wandel er zo op weg
    Eiiiigenlijk wilde ik deze ook, maar die heeft hakken van 12 centimeter en dat is zelfs mij teveel van het goede:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:25:04 #252
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66746510
    Zwartwit jurkje
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:26:04 #253
    163650 Greys
    pi_66746563
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef Chicolate het volgende:
    Leuke bestelling Greys .

Volgens mij maakt die onderste je instant-zwanger, die zou ik niet doen .
    *bestelt*

Grapje
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66746597
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
    Leuk meissies, dank! Jullie pikken er meteen de dingen uit die ik ook het leukst vind!
    Ik twijfel aan die creme rok, die gekleurde blouse, de schoenen en ook een beetje aan dat panterachtige ding. Maar misschien valt het mee. Heer G vond dat gekleurde dingetje zo leuk Dus ik zal een poging wagen.

Aan die onderste heb ik ook goed gedaan toch, om die niet te nemen? Daar heb ik teveel tiet en te grote schouders enzo voor toch? Of zal ik hem in het zwart er nog even bij gooien?
    Onderste lijkt me niks. Lijk je altijd zwanger in, zelfs als je petite bent, tenzij je in een of andere onnatuurlijke foto-pose staat
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:27:00 #255
    163650 Greys
    pi_66746620
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef Vivi het volgende:
    Zwartwit jurkje
    Nou, nu maar hopen dat ie past als jullie hem allemaal net zo leuk vinden als ik!
    Dan moet het wel wat zijn! Is het niet te 'jong' voor iemand van 35 dus?
    Ik heb hem in 42 besteld, moet goed komen toch?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66746629
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef Greys het volgende:

[..]

*bestelt*

Grapje
    Alleen de looks dan he, het kind moet je wel iets langer dan 9 maanden op wachten dan.
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:27:43 #257
    14746 k_i_m
    pi_66746671
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom zo vrolijk, Kimster??
    Oh, ik moest even lachen omdat iedereen gelijk hetzelfde jurkje eruit pikt .
    In my life
    Why do I smile
    pi_66746723
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik loop dagelijks op hoge hakken, dus ik wandel er zo op weg
    Eiiiigenlijk wilde ik deze ook, maar die heeft hakken van 12 centimeter en dat is zelfs mij teveel van het goede:

[ afbeelding ]
    Ik ook wel, in de winter, maar op de een of andere manier vind ik het altijd indrukwekkender bij open schoentjes En ik moet een reden hebben om ze níet te bestellen, dus ik denk dat ik die gedachte erin houd
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:29:16 #259
    148689 Muis006
    pi_66746767
    Greysie wat leuk allemaal!

En met die mededeling ga ik slapen. Morgenochtend opruimen en de was doen voor mijn mutti, weliswaar met 2 uur vertraging, thuiskomt
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:31:14 #260
    163650 Greys
    pi_66746907
    Muizzie, slaap lekker en fijn dat je moessie er morgen weer is!
    En dankjewel!

Het model van dat zwartwitte jurkje is heel leuk. Ik heb er precies al zo'n jurkje van, knalrood met zwarte stiksels. Niet van de H&M maar wel net zoiets. Nog nooit aangehad, durf ik dan weer niet enzo
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:35:56 #261
    14746 k_i_m
    pi_66747195
    Ik moet ook jurkjes. Ik heb al jaren geen jurkjes meer in de kast gehad, op een incidentele spijkerrok na . Als ik nou gewoon eens een keer normaal woog, in plaats van vlak voor de zomer nog even snel weer een maat groter worden door wat dan ook . Daardoor koop ik elke keer toch maar geen kleren. Omdat ik denk; ja, maar straks heb ik weer een maat kleiner. Dan wacht ik nog wel even .
    In my life
    Why do I smile
    pi_66747339
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 17:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Ga je elke dag met de trein heen & weer of heb je een logeeradresje daar?
    Beetje laat, ik was al weg naar m'n werk: nee, ik hoef daar maar één dag in de week echt te zijn om mee te lopen in het instituut, werkzaamheden voor het project kan ik thuis doen. . Ideaal!

*leest verder bij*
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:38:18 #263
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66747371
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou, nu maar hopen dat ie past als jullie hem allemaal net zo leuk vinden als ik!
    Dan moet het wel wat zijn! Is het niet te 'jong' voor iemand van 35 dus?
    Ik heb hem in 42 besteld, moet goed komen toch?
    Ja!
    Nee!
    Ja!
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:39:19 #264
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66747434
    Lijst:
    3 x volkorenboterham met rundvleessalade
    2 x beschuit met halvajam
    1 x gekookt eitje
    4 x toastje met ham/prei salade
    1x stukje osseworst
    1 x 1 hele gevulde paprika
    1 x pizza shoarma met knoflooksaus
    1 x handje patat
    1 x dame blanche
    8 x bier

Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:43:10 #265
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_66747649
    Dat gekleurde ding is het leukst, maar dat komt vast door het decollete
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_66747662
    Nou ik ga maar eens op bed aan. En sla morgen mijn werkcolleges maar een keer over, ik ben nog lang niet klaar met het voorbereiden van mijn hertentamen (en vriendinnetje gaat ook niet, dus zit ik daar wat eenzaam te wezen). Dat wordt bijwerken dit weekend .
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:45:52 #267
    163650 Greys
    pi_66747826
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef k_i_m het volgende:
    Ik moet ook jurkjes. Ik heb al jaren geen jurkjes meer in de kast gehad, op een incidentele spijkerrok na . Als ik nou gewoon eens een keer normaal woog, in plaats van vlak voor de zomer nog even snel weer een maat groter worden door wat dan ook . Daardoor koop ik elke keer toch maar geen kleren. Omdat ik denk; ja, maar straks heb ik weer een maat kleiner. Dan wacht ik nog wel even .
    Ik hoop ook dat ze straks te groot zijn over een paar maanden.
    Dan laat ik ze wel innemen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:50:02 #268
    163650 Greys
    pi_66748060
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:43 schreef Adelante het volgende:
    Dat gekleurde ding is het leukst, maar dat komt vast door het decollete
    Ik heb speciaal voor jou Borie-door-de-Ikea-tunnel foto's geplaatst in het Bengalentopic.
    Huphup! Kijken jij!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66748065
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Greys het volgende:

Dat zwarte topje is ook mooi en te veel tiet kan niet.
    sommige kledingstukken staan nou eenmaal beter(vind ik) als je juist wat meer tiet hebt.
    #35.
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:56:22 #270
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66748364
    Oh Greys die kokerrok is ook saxay!
      donderdag 5 maart 2009 @ 22:56:58 #271
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66748409
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Watch me & learn.. .
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:59:17 #272
    163650 Greys
    pi_66748523
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

sommige kledingstukken staan nou eenmaal beter(vind ik) als je juist wat meer tiet hebt.
    Ik denk dat dat bij dat topje nou net niet echt geweldig is, door die ruches lijkt het nóg groter
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Vivi het volgende:
    Oh Greys die kokerrok is ook saxay!
    Ik ben alleen niet helemaal weg van die kleur (wilde uiteraard meteen weer zwart nemen) maar misschien is zoiets toch wel eens goed voor de verandering. We zullen zien!
    quote:

[..]

Watch me & learn.. .
    Heb je iets met ruches dat je even kunt showen aan Clayton?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66748565
    quote:

[..]

Watch me & learn.. .
    I did
    #35.
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:01:22 #274
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66748641
    Het vloerkleed?
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 23:02:42 #275
    163650 Greys
    pi_66748727
    Oh nog even aan Cootje showen (ik weet niet of ze wel eens in F&F komt tegenwoordig ) :
    Kijk Boor al een schootschouderkat worden!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:05:08 #276
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66748845
    Aww

Ik wil toch ook wel een kat, heb ik besloten, een ragdoll, maar die beesten kosten meer dan een vakantie .

pi_66748859
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
    Oh nog even aan Cootje showen (ik weet niet of ze wel eens in F&F komt tegenwoordig ) :
    Kijk Boor al een schootschouderkat worden!

[ afbeelding ]

Wat is hij gróót!!!
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 23:07:44 #278
    163650 Greys
    pi_66748961
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 23:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat is hij gróót!!!
    Ja he? Kijk maar naast de Bink:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:08:46 #279
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66749008
    Nou zeg, wat een kanjer
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:09:17 #280
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_66749029
    Dat hoofd van de Bink .
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:09:24 #281
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66749037
    Wat een schatje Greys, echt te lief... Ik mis mijn katje ook maar ze heeft het goed bij mijn ex

Lijst morgen:
    Uitslapen!!
    O/L stobrood a 120 gram (=400 cal!) met osseworst en gesneden ui, gekookt ei
    3 kwartier wandelen en een uur zwemmen
    Sinaasappel en peer

D: Halve bloemkool, geroerbakte champignons/ui/paprika/peultjes/peterselie/knoflook en een stukje gegrilde tonijn

Slapen... Klinkt als een balansdag toch?
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:10:46 #282
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_66749098
    Ik zie die hond altijd IN de lens kijken, is dat aangeleerd ofzo?
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 23:11:13 #283
    163650 Greys
    pi_66749114
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 23:09 schreef Vivi het volgende:
    Dat hoofd van de Bink .
    Zoals SHE altijd al heeft gezegd: La Bink is camerageil!

Uniekhoorn, jouw lijstje van vandaag was nog erger dan die van mij! Acht bier!
    Heb je er wel van genoten, was het lekker, de patatjes?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:11:48 #284
    236335 neen
    schone schijn
    pi_66749144
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
    Ik zie die hond altijd IN de lens kijken, is dat aangeleerd ofzo?
    Ze zeggen wel eens dat honden op hun baasjes lijken, dus Greys... doe jij dat ook altijd?
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 23:16:02 #285
    163650 Greys
    pi_66749335
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef neen het volgende:

[..]

Ze zeggen wel eens dat honden op hun baasjes lijken, dus Greys... doe jij dat ook altijd?
    Uhuh
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_66749365
    She was ook camera geil maar we zien er niets van.
    #35.
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:17:08 #287
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_66749380
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 22:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat ze straks te groot zijn over een paar maanden.
    Dan laat ik ze wel innemen
    Ehm? Moet dat niet te klein zijn?
    Prrrrr
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:17:35 #288
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66749397
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Zoals SHE altijd al heeft gezegd: La Bink is camerageil!

Uniekhoorn, jouw lijstje van vandaag was nog erger dan die van mij! Acht bier!
    Heb je er wel van genoten, was het lekker, de patatjes?
    Goddelijk, echt verschrikkelijk lekker..
    Het waren 8 halve liters

Dus de komende dagen is het alleen weer brood, gezond beleg, stukje mager vis of vlees met groentes PUNT. Maar zaterdag begint de werkweek weer dus dan is het makkelijk
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:19:57 #289
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_66749494
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef mspoez het volgende:

[..]

Ehm? Moet dat niet te klein zijn?
    Ze hoopt dat ze over een paar maanden te klein zijn?
    Denk het niet, dan wordt het badpak ipv bikini aan de kust
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:20:42 #290
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_66749530
    tvp

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:23:08 #291
    131016 mspoez
    Crazy catlady
    pi_66749626
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ze hoopt dat ze over een paar maanden te klein zijn?
    Prrrrr
    pi_66750079
    Bink kijkt echt heel eng op die foto!!

8 halve liters bier, dat is echt heel veel toch? Ben je nu dan niet wat tipsy, UH??
    pi_66750156
    Ik ga dames, wat is het leven toch magnificent(u2-nloth).
    met te veel of te weinig tiet.
    #35.
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:37:42 #294
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_66750166
    Gadver, vrouwenbesnijdenis even bij pauw en witteman

Zo slacht je je geit nog niet
    pi_66750211
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 23:37 schreef Clayton1 het volgende:
    Ik ga dames, wat is het leven toch magnificent(u2-nloth).
    met te veel of te weinig tiet.
    Ik vind jou een beetje raar.
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:38:58 #296
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_66750221
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 23:34 schreef conleche het volgende:
    Bink kijkt echt heel eng op die foto!!

8 halve liters bier, dat is echt heel veel toch? Ben je nu dan niet wat tipsy, UH??
    Ach, mijn wodka cola werkt aardig ontnuchterend
    Laten we het zo zeggen: Het is niet verstandig om te gaan autorijden
    pi_66750247
    quote:
    Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind jou een beetje raar.
    hoezo leg eens uit.
    #35.
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:45:14 #298
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66750420
    Ik vind dat dit topic maar eens vol moet.
    Niet meer actief op Fok!
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:45:33 #299
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66750430
    Anders kan ik pas morgen een tvp plaatsen.
    Niet meer actief op Fok!
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:45:44 #300
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66750439
    Ik kan niet slapen! .
    Niet meer actief op Fok!
      donderdag 5 maart 2009 @ 23:45:59 #301
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_66750446
    Vol! .