abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66739585
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:33 schreef sigme het volgende:

Vind je dat? Ik meng me zelden in de kinderloosdiscussies, de abortusdiscussie doe ik wel eens (POLbewoners he). Het rare vind ik dan dat mensen voor wie het nog nooit een persoonlijke kwestie geweest is emotioneel en persoonlijk doen, en sommigen die zichzelf voor de keuze gesteld vonden zakelijk en/of rationeler.
Henk Kamp (nog geen minister) zat eens bij Sonja Barend de stelling te verdedigen dat moeders verpicht aan het werk moesten. In de zaal zaten allemaal, je raadt het al, moeders. Als Kamp het bij Sonja had over uitkeringen, dan zaten in de zaal ineens allemaal mensen met een uitkering. In zo'n situatie kun je nog moeilijk een gesprek voeren over 'mensen die uitkering ontvangen'. Het gaat dan om een specifieke mevrouw Y die allemaal heel erge dingen heeft meegemaakt en heel zielig is.

Zo gaat dat ook vaak in discussies over het al dan niet krijgen van kinderen. Ik heb wel eens fervent verdedigd dat je kinderen neemt en niet krijgt. Dan vallen allemaal gekrenkte vrouwen over je heen (want onvruchtbaar bijvoorbeeld). Lastig.

Ik maak me doorgaans overigens ook niet erg geliefd door veel begrip te hebben voor het anti-abortusstandpunt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_66739852
Gefeliciteerd Tink!
En nu heb ik ook meteen zin in een verjaardag met sushi.

Lijstje vandaag:
O: verse ananas met yoghurt
L: volkorenboterham kroket, bak sla
T: 2 handjes cashewnoten
D: gebakken kip, spinazie, 1 röstidriehoekje (echt kindereten dus)
T: weetnognie. Er zijn nog vieze AH-nepFestinipeerijsjes in de vriezer, er ligt nog een stuk pure chocola met carameldingetjes erin, niet echt lekker anders was het al op (ook een tip voor als je wilt minderen: gewoon vies snoep kopen), en citroenkwark en magere kwark. Ik denk dat ik het laatste doe. En nog een half uurtje op de crosstrainer ga.

Zo'n weekje zondigen doet echt wonderen hier voor de spirit erna Dus geniet ervan, dames op het slechte pad.
pi_66739979
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Henk Kamp (nog geen minister) zat eens bij Sonja Barend de stelling te verdedigen dat moeders verpicht aan het werk moesten. In de zaal zaten allemaal, je raadt het al, moeders. Als Kamp het bij Sonja had over uitkeringen, dan zaten in de zaal ineens allemaal mensen met een uitkering. In zo'n situatie kun je nog moeilijk een gesprek voeren over 'mensen die uitkering ontvangen'. Het gaat dan om een specifieke mevrouw Y die allemaal heel erge dingen heeft meegemaakt en heel zielig is.
Maar moet je je daaraan conformeren door te zwijgen?
quote:
Zo gaat dat ook vaak in discussies over het al dan niet krijgen van kinderen. Ik heb wel eens fervent verdedigd dat je kinderen neemt en niet krijgt. Dan vallen allemaal gekrenkte vrouwen over je heen (want onvruchtbaar bijvoorbeeld). Lastig.
Je kan kinderen naar mijn mening: nemen | niet nemen | niet krijgen.
quote:
Ik maak me doorgaans overigens ook niet erg geliefd door veel begrip te hebben voor het anti-abortusstandpunt.
Ach ja. Ik hou van discussies met argumenten, ik ben dan ook meer gesteld op m'n tegensprekers dan op de medestanders. (Vandaar ook mijn waardering voor Lemmeb ) Sowieso willen medestanders -over welk onderwerp dan ook- nog wel eens idiote argumenten gebruiken. Ik heb daarover ook een tijd lang een onderschrift van Kousbroek gevoerd: de hemel beware me voor de argumenten van sommige van mijn medestanders (oid).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_66740218
Goeieavond! Ik zal zo even terugbladeren, nu eerst een lijstje:

O: bakje optimel yoghurt
T: boterham ham
T: boterham ham
L: krentenbol, plakje ontbijtkoek, cup a soup
T: banaan
S: uurtje fitness
D: goed gevulde groentensoep met stokbrood

In de sportschool heb ik:
* 15 min. gefietst
* half uur loopband (ook wandelen tussendoor, ik bouw nog op)
* kwartier roeien

Ik had eigenlijk geen zin om te gaan, maar achteraf toch blij dat ik niet zwak was
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66740327
Hee, gefeliciteerd Tink!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66740526
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef Claudia_x het volgende:

Ik denk dat er nog altijd mensen zijn die echt kinderen krijgen. In de contreien waar ik opgegroeid ben, gebeurt het wel: trouwen, sex (in die volgorde), geen voorbehoedsmiddelen: tadaaaah. Op die manier krijg je ook al snel een elftal.
Mensen die stoppen met de pil, hun sexleven afstemmen op de kalender en dan ook nog beweren dat je kinderen niet neemt, maar krijgt... Daar krijg ik jeuk van

Afijn: ik hed me rot gehaast om op tijd op pilatesles te zijn, komt de invaljuf niet opdagen Toen heb ik zelf een half uurtje thuis op m'n matje gepilatest - oh discipline en daarna een stukje gerend. Wat kut ging

Dus nu baal ik van mijn gebrek aan sportieve activiteiten van vandaag
pi_66740539
Slanktechnisch niet verantwoord, maar de 3es-sinas in blik smaakt toch wel heel erg als Fanta
Budgettechnisch is het wel weer oké natuurlijk.

/einde dienstmededeling
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:14:21 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66740553
Gefeliciteerd Tink! mwah!

Oh en trouwens! Ik heb vanochtend Special K ontdekt! Lekker spul eigenlijk Volgens mij was de consensus dat het niet zulk slecht spul was, toch?

Ennn verder baal ik dat ik precies áltijd de goede geest krijg qua sporten als ik het technisch gezien niet kan Mn voet doet nog steeds zeer en heb geen zin om naar de dokter te gaan (is namelijk een zeurderige pijn, geen échte AAAUW), maar Evyen lijkt me geen tof plan

Ennnn.

Bla!

Edit: uiteraard kan je ervan op aan dat ik die sport-drive weer meteen kwijt ben zodra ik tijd heb / geen voetpijn heb / etc.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66740662
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

Oh en trouwens! Ik heb vanochtend Special K ontdekt! Lekker spul eigenlijk Volgens mij was de consensus dat het niet zulk slecht spul was, toch?

Ennn verder baal ik dat ik precies áltijd de goede geest krijg qua sporten als ik het technisch gezien niet kan Mn voet doet nog steeds zeer en heb geen zin om naar de dokter te gaan (is namelijk een zeurderige pijn, geen échte AAAUW), maar Evyen lijkt me geen tof plan

Ennnn.

Bla!
Ja, ik vind Special K ook lekker! Haal het af en toe wel eens in huis, ik varieer nogal qua ontbijt en anders blijft zo'n pak zo lang staan

Misschien moet je binnenkort toch maar even naar de dokter? Het duurt toch al best lang?
pi_66740714
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ennnn.

Bla!

Edit: uiteraard kan je ervan op aan dat ik die sport-drive weer meteen kwijt ben zodra ik tijd heb / geen voetpijn heb / etc.
Dat heb ik mezelf ook 2 maanden voorgehouden, en als ik 2 maanden geleden naar de huisarts was gegaan, was ik nu overal alweer vanaf geweest. En keer langsgaan kan geen kwaad: is het niets, dan is het nog steeds niets, is het wel iets, dan kunnen ze er misschien iets aan doen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:20:04 #211
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_66740795
grr...gingen we eindelijk koken, belt de vader van het vriendje voor z'n verjaardag. En moet ik dus wachten tot ze uitgebeld zijn... En ik heb honger!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_66740804
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar moet je je daaraan conformeren door te zwijgen?
Nee, maar het maakt het moeilijk om een behoorlijke discussie te voeren. Ik kan daar slecht tegen, oneigenlijke argumenten.

Daarom ben ik ook gestopt om naar de Informatiemarkt te gaan met mijn eigen politieke partij.

Ontopic: Ik heb ontdekt dat mijn supermarkt 0% vet yoghurtjes heeft van het eigen merk. Die zijn lekker en goedkoop! Ik ben momenteel verslaafd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:26:19 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66741032
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ik vind Special K ook lekker! Haal het af en toe wel eens in huis, ik varieer nogal qua ontbijt en anders blijft zo'n pak zo lang staan

Misschien moet je binnenkort toch maar even naar de dokter? Het duurt toch al best lang?
En tis ook niet superslecht, toch? *blij* Ik vond het iig wel funky, die vlokken Ze blijven ook crunchy in de melk

En ehh het duurt nu ehhh... 2 weken ofzo. Soms voel ik het nauwelijks meer, maar als ik een dag gelopen heb voelt het weer wat dik en mekkerende-pijn-achtig. Irritant dus voornamelijk
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat heb ik mezelf ook 2 maanden voorgehouden, en als ik 2 maanden geleden naar de huisarts was gegaan, was ik nu overal alweer vanaf geweest. En keer langsgaan kan geen kwaad: is het niets, dan is het nog steeds niets, is het wel iets, dan kunnen ze er misschien iets aan doen .
Nou weet je, stiekem heb ik een hekel aan mn huisarts Hij kijkt altijd ongeveer zo " " of zo " " en doet me altijd voelen alsof ik me aanstel... Want iedere keer dat ik er kwam was het: "Hier, om te ontstressen" *schrijft placebo's voor terwijl ik eerder lage bloedwaarden had*
of "Wat denk JIJ wat we daaraan kunnen doen "
of "Oh, dat je al 4 weken last van je rug hebt is heel normaal, ik zou afwachten tot 6 tot 8 weken en als het dán niet over is... "
of *toont bultje op been* *huisarts kijkt er van afstand naar* "Oh da's niks. Kan om cosmetische redenen wel verwijderd worden als je wilt"
Ik:

En binnenkort verhuis ik écht naar Alkmaar en krijg ik in Alkmaar een huisarts en dán wil ik wel gaan als ik er nog last van heb
pi_66741194
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En tis ook niet superslecht, toch? *blij* Ik vond het iig wel funky, die vlokken Ze blijven ook crunchy in de melk

En ehh het duurt nu ehhh... 2 weken ofzo. Soms voel ik het nauwelijks meer, maar als ik een dag gelopen heb voelt het weer wat dik en mekkerende-pijn-achtig. Irritant dus voornamelijk
[..]

Nou weet je, stiekem heb ik een hekel aan mn huisarts Hij kijkt altijd ongeveer zo " " of zo " " en doet me altijd voelen alsof ik me aanstel... Want iedere keer dat ik er kwam was het: "Hier, om te ontstressen" *schrijft placebo's voor terwijl ik eerder lage bloedwaarden had*
of "Wat denk JIJ wat we daaraan kunnen doen "
of "Oh, dat je al 4 weken last van je rug hebt is heel normaal, ik zou afwachten tot 6 tot 8 weken en als het dán niet over is... "
of *toont bultje op been* *huisarts kijkt er van afstand naar* "Oh da's niks. Kan om cosmetische redenen wel verwijderd worden als je wilt"
Ik:

En binnenkort verhuis ik écht naar Alkmaar en krijg ik in Alkmaar een huisarts en dán wil ik wel gaan als ik er nog last van heb
Nee joh, volgensmij is het een gezond ontbijt!

Hmm, nou dan hoop ik maar dat binnenkort héél snel is
pi_66741322
Wat een hork, die huisarts . De mijne neemt me altijd bloedserieus, zelfs als het echt niets is of niets aan gedaan kan worden. "Ik zie dat je vaak keelontsteking hebt gehad, maar ik kan je pas doorsturen om je amandelen te laten knippen als je minstens 3x per jaar ernstig ontstoken amandelen hebt, dus kom de komende keren gewoon meteen langs" ... en toen was de tweede keer bij een andere arts "Oh ja, dit is niets, maar ik kan je wel iets homeopatisch meegeven" ...

Maar uhm, als je een afspraak gaat maken met een huisarts, kan je toch ook aangeven dat je graag een afspraak wil met een ander? Pijn die terug blijft komen is niet goed .
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:34:25 #216
236335 neen
schone schijn
pi_66741366
Nou, ik sluit deze dag qua eten maar af. Morgen wordt niet een al te beste dag gok ik... eerst met m'n pa en vriend + vader uit eten en dan naar voetbal. Dat betekend dus lekker eten en bier, misschien maar even fietsen dan! hij is er nu toch klaar voor

Zag net een foto van paar maand terug en nu heb ik een veel dikkere kop
het lijkt niet wat het is
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:36:32 #217
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_66741438
Ik heb zin in een angus beef burger op een getoast broodje, met rode uienringen en een dikke klodder zure mayo en ketchup.

Gelukkig hebben we dat niet
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:37:31 #218
148689 Muis006
pi_66741476
En ik vind mijn chocoladekoekjes niet zo lekker scheelt weer in de kcal.
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:37:34 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66741481
Binnenkort is snel, Goodbye! Als het goed is is de boel voor het huisje bijna rond En dan ga ik me meteen inschrijven bij de gemeente!

En ja, het is best een hork En die invaller van jou ook zo te horen Maar ik ben dan ook zo'n muts die zich schuldig voelt als ze aangeeft niet meer bij hem te willen Ik zie het nog even aan en ga een rustig weekend hebben Hopelijk rust de voet dan goed uit

Even gamen met vriend en een vriend van ons! Ik kom zo weer even neuzen denk ik
pi_66741646
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, maar het maakt het moeilijk om een behoorlijke discussie te voeren. Ik kan daar slecht tegen, oneigenlijke argumenten.

Daarom ben ik ook gestopt om naar de Informatiemarkt te gaan met mijn eigen politieke partij.

Ontopic: Ik heb ontdekt dat mijn supermarkt 0% vet yoghurtjes heeft van het eigen merk. Die zijn lekker en goedkoop! Ik ben momenteel verslaafd.
Welke zijn dat?
Ik heb vandaag 3es sinas in blik gekocht, soms ben ik misselijk en dan moet ik koolzuur Ik heb er net eentje geprobeerd en ze smaken gewoon hetzelfde als Fanta De fijnproevende wederhelft vond het ook.

*burp*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66741699
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Binnenkort is snel, Goodbye! Als het goed is is de boel voor het huisje bijna rond En dan ga ik me meteen inschrijven bij de gemeente!

En ja, het is best een hork En die invaller van jou ook zo te horen Maar ik ben dan ook zo'n muts die zich schuldig voelt als ze aangeeft niet meer bij hem te willen Ik zie het nog even aan en ga een rustig weekend hebben Hopelijk rust de voet dan goed uit

Even gamen met vriend en een vriend van ons! Ik kom zo weer even neuzen denk ik
Nee, ze meende het echt, ze geloofde dat ik met iets homeopatisch wel geholpen zou zijn. En dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Maar lekker, een rustig weekend! En welk spel? Ben jij nu ook Fear2 verslaafd?
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:53:48 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66742136
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee, ze meende het echt, ze geloofde dat ik met iets homeopatisch wel geholpen zou zijn. En dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Maar lekker, een rustig weekend! En welk spel? Ben jij nu ook Fear2 verslaafd?
Ik geloof best in homeopathische shizzle, maar dan voor lichte dingen niet voor alles!

Ja! Films kijken, huiswerk, you know the drill en ik heb Fear2 nog niet gespeeld Ik heb weer even ingelogd op mn WoW account Tis wel weer lekker relaxing en we spelen met vrienden
pi_66742969
Koekjesschap voorbijgelopen zonder dat er per ongeluk een pak in m'n mandje viel

Ik stel naar de dokter gaan ook altijd uit. Kleine pijntjes spaar ik altijd op . Nu heb ik eigenlijk niet eens een huisarts Daar moet ik toch eens werk van maken. In België had ik een heel toffe dokter Hij deed ook heel veel zelf ipv het door een assistente te laten doen. En je consult werd niet exact getimed op 10 minuten.
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:38:48 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66744065
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:16 schreef SiTuSavais het volgende:
Koekjesschap voorbijgelopen zonder dat er per ongeluk een pak in m'n mandje viel

Ik stel naar de dokter gaan ook altijd uit. Kleine pijntjes spaar ik altijd op . Nu heb ik eigenlijk niet eens een huisarts Daar moet ik toch eens werk van maken. In België had ik een heel toffe dokter Hij deed ook heel veel zelf ipv het door een assistente te laten doen. En je consult werd niet exact getimed op 10 minuten.
Haa! Dat doe ik ook altijd! Dan heb ik een waslijst van 5 vragen van dingen waar ik enigszins last van heb of geregeld last van heb Maarja, vorige keer ging dat dus zo ongeveer als boven beschreven, maar dan met nog 2 vragen erbij ofzo

Da's wel tof! Goede huisartsen lijken wel schaars te zijn.

By the way. Slowest. Topic. Ever.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 21:41:18 #225
163650 Greys
pi_66744183
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:28 schreef mspoez het volgende:

[..]

żʎzzıl-ssıɯ-ʎzzıp ɹǝǝʍ nou ʇɐp ǝɾ ǝop ǝoɥ
Hoe doe jij dat omgekeerde dan?

Ik heb net voor 219 euro bij de H&M besteld
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66744348
Ik ben moeeee. En ik heb spierpijn.
pi_66744402
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:12 schreef neen het volgende:

[..]

He dude, hoe is je lijstje.
Slecht.
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:48:05 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66744523
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Vertel! Laat zien! Plaatjes!
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:48:21 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66744536
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:44 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben moeeee. En ik heb spierpijn.
mwah! op je bolletje.
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:49:17 #230
148689 Muis006
pi_66744584
Greysie, laat de buit eens zien?
pi_66744595
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

mwah! op je bolletje.
Senk joe! Ik ga zo lekker slapen denk ik.
pi_66744635
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Pics (van je shopping chart) or it didn't happen H&M is tof.
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:50:45 #233
236335 neen
schone schijn
pi_66744658
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Slecht.
Slechter dan morgen?
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:51:34 #234
148689 Muis006
pi_66744692
Mijn H&M pakketje is Manco

Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 21:56:01 #235
163650 Greys
pi_66744928
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:51 schreef Muis006 het volgende:
Mijn H&M pakketje is Manco

En bij mij roept er iemand iets over een 25% code ongeveer 1 minuut nádat ik mijn bestelling heb ingevoerd
Dammit.

Ik ga even plaatjes zoeken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:56:28 #236
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66744952
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mensen die stoppen met de pil, hun sexleven afstemmen op de kalender en dan ook nog beweren dat je kinderen niet neemt, maar krijgt... Daar krijg ik jeuk van
. En toch is er echt niks wat je kan doen om er zeker van te zijn dat het raak is. Je weet het niet tot het zover is. Dat noem ik toch niet nemen. Als ik iets neem weet ik wat ik ervoor moet doen om er zeker van te zijn dat ik het NU krijg .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:56:59 #237
148689 Muis006
pi_66744980
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:56 schreef Greys het volgende:

[..]

En bij mij roept er iemand iets over een 25% code ongeveer 1 minuut nádat ik mijn bestelling heb ingevoerd
Dammit.

Ik ga even plaatjes zoeken!
Ahhw volgende keer beter! Ik heb ook geen kortingscodes gebruikt bij mijn bestelling.
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:57:52 #238
14746 k_i_m
pi_66745055
Ik heb trouwens zelfgemaakte pizza gegeten vanavond .
In my life
Why do I smile
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:01:18 #239
148689 Muis006
pi_66745230
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb trouwens zelfgemaakte pizza gegeten vanavond .
Oh lekker wat heb je er allemaal op gedaan?
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:07:00 #240
14746 k_i_m
pi_66745480
Heel veel tonijn, rode ui ringetjes, mozzarella, zwarte olijven, een beetje strooikaas en zelfgemaakt deeg met tomatensaus met verse basilicum .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:10:32 #241
163650 Greys
pi_66745661
De buit. Ik zie nu al dat zeker de helft me niet gaat staan en terug moet.
Maar goed, ben ik toch bezig geweest zullen we maar zeggen

Het linker bloezzzzje besteld. Die rok ook. Dat gaat dus terug denk ik, het is só not me

Deze blouse:

Dit is nogmaals die gekleurde blouse van hierboven, dan zie je de onderkant:

Jurk:

Rok (die van de bovenste foto, onder die gekleurde blouse):

Rok en top, maar dan de top in het zwart:

Onderbroekies:

Trui:

Blouse/top:

Schoenen (even in het echt bekijken, weet niet of ik het wat vind):

Riem:

En ik twijfelde nog over deze top maar ik denk dat die me niet gaat staan, daar moet je petite voor zijn.
Dus niet genomen:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:15:04 #242
14746 k_i_m
pi_66745912
Oeh, dat zwart witte jurkje is leuk! .
In my life
Why do I smile
pi_66745982
Ik vind het zwart/witte jurkje echt heel erg leuk!
En de gestreepte trui ook. Het zwarte blousje zal je ook heel mooi staan denk ik!!

Ik ga maar even op m'n handen zitten.
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:17:15 #244
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66746040
Ruffles ben ik nie zo van Greys, maar die gestreepte rok + top En die gestreepte trui en het jurkje zijn ook tof!

En ik ga Goodbye's plan na-apen: slapie doen
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:17:33 #245
14746 k_i_m
pi_66746051
.
In my life
Why do I smile
pi_66746095
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:17 schreef k_i_m het volgende:
.
Waarom zo vrolijk, Kimster??
pi_66746143
Oeh, dat eerste blousje is cute En die combi rok+top zat ook al in mijn verlanglijstje, net als die schoenen.
Ik vind ze erg mooi, maar volgens mij val ik spontaan voorover als ik ze aan zou trekken
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:22:10 #248
163650 Greys
pi_66746337
Leuk meissies, dank! Jullie pikken er meteen de dingen uit die ik ook het leukst vind!
Ik twijfel aan die creme rok, die gekleurde blouse, de schoenen en ook een beetje aan dat panterachtige ding. Maar misschien valt het mee. Heer G vond dat gekleurde dingetje zo leuk Dus ik zal een poging wagen.

Aan die onderste heb ik ook goed gedaan toch, om die niet te nemen? Daar heb ik teveel tiet en te grote schouders enzo voor toch? Of zal ik hem in het zwart er nog even bij gooien?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66746421
Ik vind die onderste niet zo, iets teveel ruches en zo.
pi_66746490
Leuke bestelling Greys .

Volgens mij maakt die onderste je instant-zwanger, die zou ik niet doen .
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:25:03 #251
163650 Greys
pi_66746506
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:19 schreef SiTuSavais het volgende:
Oeh, dat eerste blousje is cute En die combi rok+top zat ook al in mijn verlanglijstje, net als die schoenen.
Ik vind ze erg mooi, maar volgens mij val ik spontaan voorover als ik ze aan zou trekken
Ik loop dagelijks op hoge hakken, dus ik wandel er zo op weg
Eiiiigenlijk wilde ik deze ook, maar die heeft hakken van 12 centimeter en dat is zelfs mij teveel van het goede:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:25:04 #252
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66746510
Zwartwit jurkje
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:26:04 #253
163650 Greys
pi_66746563
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef Chicolate het volgende:
Leuke bestelling Greys .

Volgens mij maakt die onderste je instant-zwanger, die zou ik niet doen .
*bestelt*

Grapje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66746597
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Leuk meissies, dank! Jullie pikken er meteen de dingen uit die ik ook het leukst vind!
Ik twijfel aan die creme rok, die gekleurde blouse, de schoenen en ook een beetje aan dat panterachtige ding. Maar misschien valt het mee. Heer G vond dat gekleurde dingetje zo leuk Dus ik zal een poging wagen.

Aan die onderste heb ik ook goed gedaan toch, om die niet te nemen? Daar heb ik teveel tiet en te grote schouders enzo voor toch? Of zal ik hem in het zwart er nog even bij gooien?
Onderste lijkt me niks. Lijk je altijd zwanger in, zelfs als je petite bent, tenzij je in een of andere onnatuurlijke foto-pose staat
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:27:00 #255
163650 Greys
pi_66746620
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef Vivi het volgende:
Zwartwit jurkje
Nou, nu maar hopen dat ie past als jullie hem allemaal net zo leuk vinden als ik!
Dan moet het wel wat zijn! Is het niet te 'jong' voor iemand van 35 dus?
Ik heb hem in 42 besteld, moet goed komen toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66746629
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:26 schreef Greys het volgende:

[..]

*bestelt*

Grapje
Alleen de looks dan he, het kind moet je wel iets langer dan 9 maanden op wachten dan.
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:27:43 #257
14746 k_i_m
pi_66746671
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom zo vrolijk, Kimster??
Oh, ik moest even lachen omdat iedereen gelijk hetzelfde jurkje eruit pikt .
In my life
Why do I smile
pi_66746723
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik loop dagelijks op hoge hakken, dus ik wandel er zo op weg
Eiiiigenlijk wilde ik deze ook, maar die heeft hakken van 12 centimeter en dat is zelfs mij teveel van het goede:

[ afbeelding ]
Ik ook wel, in de winter, maar op de een of andere manier vind ik het altijd indrukwekkender bij open schoentjes En ik moet een reden hebben om ze níet te bestellen, dus ik denk dat ik die gedachte erin houd
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:29:16 #259
148689 Muis006
pi_66746767
Greysie wat leuk allemaal!

En met die mededeling ga ik slapen. Morgenochtend opruimen en de was doen voor mijn mutti, weliswaar met 2 uur vertraging, thuiskomt
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:31:14 #260
163650 Greys
pi_66746907
Muizzie, slaap lekker en fijn dat je moessie er morgen weer is!
En dankjewel!

Het model van dat zwartwitte jurkje is heel leuk. Ik heb er precies al zo'n jurkje van, knalrood met zwarte stiksels. Niet van de H&M maar wel net zoiets. Nog nooit aangehad, durf ik dan weer niet enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:35:56 #261
14746 k_i_m
pi_66747195
Ik moet ook jurkjes. Ik heb al jaren geen jurkjes meer in de kast gehad, op een incidentele spijkerrok na . Als ik nou gewoon eens een keer normaal woog, in plaats van vlak voor de zomer nog even snel weer een maat groter worden door wat dan ook . Daardoor koop ik elke keer toch maar geen kleren. Omdat ik denk; ja, maar straks heb ik weer een maat kleiner. Dan wacht ik nog wel even .
In my life
Why do I smile
pi_66747339
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Ga je elke dag met de trein heen & weer of heb je een logeeradresje daar?
Beetje laat, ik was al weg naar m'n werk: nee, ik hoef daar maar één dag in de week echt te zijn om mee te lopen in het instituut, werkzaamheden voor het project kan ik thuis doen. . Ideaal!

*leest verder bij*
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:38:18 #263
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66747371
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou, nu maar hopen dat ie past als jullie hem allemaal net zo leuk vinden als ik!
Dan moet het wel wat zijn! Is het niet te 'jong' voor iemand van 35 dus?
Ik heb hem in 42 besteld, moet goed komen toch?
Ja!
Nee!
Ja!
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:39:19 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66747434
Lijst:
3 x volkorenboterham met rundvleessalade
2 x beschuit met halvajam
1 x gekookt eitje
4 x toastje met ham/prei salade
1x stukje osseworst
1 x 1 hele gevulde paprika
1 x pizza shoarma met knoflooksaus
1 x handje patat
1 x dame blanche
8 x bier

Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:43:10 #265
3185 Adelante
To let it go now
pi_66747649
Dat gekleurde ding is het leukst, maar dat komt vast door het decollete
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_66747662
Nou ik ga maar eens op bed aan. En sla morgen mijn werkcolleges maar een keer over, ik ben nog lang niet klaar met het voorbereiden van mijn hertentamen (en vriendinnetje gaat ook niet, dus zit ik daar wat eenzaam te wezen). Dat wordt bijwerken dit weekend .
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:45:52 #267
163650 Greys
pi_66747826
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet ook jurkjes. Ik heb al jaren geen jurkjes meer in de kast gehad, op een incidentele spijkerrok na . Als ik nou gewoon eens een keer normaal woog, in plaats van vlak voor de zomer nog even snel weer een maat groter worden door wat dan ook . Daardoor koop ik elke keer toch maar geen kleren. Omdat ik denk; ja, maar straks heb ik weer een maat kleiner. Dan wacht ik nog wel even .
Ik hoop ook dat ze straks te groot zijn over een paar maanden.
Dan laat ik ze wel innemen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:50:02 #268
163650 Greys
pi_66748060
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:43 schreef Adelante het volgende:
Dat gekleurde ding is het leukst, maar dat komt vast door het decollete
Ik heb speciaal voor jou Borie-door-de-Ikea-tunnel foto's geplaatst in het Bengalentopic.
Huphup! Kijken jij!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66748065
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Greys het volgende:

Dat zwarte topje is ook mooi en te veel tiet kan niet.
sommige kledingstukken staan nou eenmaal beter(vind ik) als je juist wat meer tiet hebt.
#35.
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:56:22 #270
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66748364
Oh Greys die kokerrok is ook saxay!
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:56:58 #271
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66748409
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Watch me & learn.. .
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 22:59:17 #272
163650 Greys
pi_66748523
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

sommige kledingstukken staan nou eenmaal beter(vind ik) als je juist wat meer tiet hebt.
Ik denk dat dat bij dat topje nou net niet echt geweldig is, door die ruches lijkt het nóg groter
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Vivi het volgende:
Oh Greys die kokerrok is ook saxay!
Ik ben alleen niet helemaal weg van die kleur (wilde uiteraard meteen weer zwart nemen) maar misschien is zoiets toch wel eens goed voor de verandering. We zullen zien!
quote:

[..]

Watch me & learn.. .
Heb je iets met ruches dat je even kunt showen aan Clayton?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66748565
quote:

[..]

Watch me & learn.. .
I did
#35.
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:01:22 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66748641
Het vloerkleed?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 23:02:42 #275
163650 Greys
pi_66748727
Oh nog even aan Cootje showen (ik weet niet of ze wel eens in F&F komt tegenwoordig ) :
Kijk Boor al een schootschouderkat worden!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:05:08 #276
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66748845
Aww

Ik wil toch ook wel een kat, heb ik besloten, een ragdoll, maar die beesten kosten meer dan een vakantie .

pi_66748859
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
Oh nog even aan Cootje showen (ik weet niet of ze wel eens in F&F komt tegenwoordig ) :
Kijk Boor al een schootschouderkat worden!

[ afbeelding ]

Wat is hij gróót!!!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 23:07:44 #278
163650 Greys
pi_66748961
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat is hij gróót!!!
Ja he? Kijk maar naast de Bink:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:08:46 #279
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66749008
Nou zeg, wat een kanjer
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:09:17 #280
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_66749029
Dat hoofd van de Bink .
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:09:24 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66749037
Wat een schatje Greys, echt te lief... Ik mis mijn katje ook maar ze heeft het goed bij mijn ex

Lijst morgen:
Uitslapen!!
O/L stobrood a 120 gram (=400 cal!) met osseworst en gesneden ui, gekookt ei
3 kwartier wandelen en een uur zwemmen
Sinaasappel en peer

D: Halve bloemkool, geroerbakte champignons/ui/paprika/peultjes/peterselie/knoflook en een stukje gegrilde tonijn

Slapen... Klinkt als een balansdag toch?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:10:46 #282
3185 Adelante
To let it go now
pi_66749098
Ik zie die hond altijd IN de lens kijken, is dat aangeleerd ofzo?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 23:11:13 #283
163650 Greys
pi_66749114
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:09 schreef Vivi het volgende:
Dat hoofd van de Bink .
Zoals SHE altijd al heeft gezegd: La Bink is camerageil!

Uniekhoorn, jouw lijstje van vandaag was nog erger dan die van mij! Acht bier!
Heb je er wel van genoten, was het lekker, de patatjes?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:11:48 #284
236335 neen
schone schijn
pi_66749144
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
Ik zie die hond altijd IN de lens kijken, is dat aangeleerd ofzo?
Ze zeggen wel eens dat honden op hun baasjes lijken, dus Greys... doe jij dat ook altijd?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 maart 2009 @ 23:16:02 #285
163650 Greys
pi_66749335
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef neen het volgende:

[..]

Ze zeggen wel eens dat honden op hun baasjes lijken, dus Greys... doe jij dat ook altijd?
Uhuh
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66749365
She was ook camera geil maar we zien er niets van.
#35.
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:17:08 #287
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66749380
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat ze straks te groot zijn over een paar maanden.
Dan laat ik ze wel innemen
Ehm? Moet dat niet te klein zijn?
Prrrrr
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:17:35 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66749397
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Zoals SHE altijd al heeft gezegd: La Bink is camerageil!

Uniekhoorn, jouw lijstje van vandaag was nog erger dan die van mij! Acht bier!
Heb je er wel van genoten, was het lekker, de patatjes?
Goddelijk, echt verschrikkelijk lekker..
Het waren 8 halve liters

Dus de komende dagen is het alleen weer brood, gezond beleg, stukje mager vis of vlees met groentes PUNT. Maar zaterdag begint de werkweek weer dus dan is het makkelijk
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:19:57 #289
3185 Adelante
To let it go now
pi_66749494
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef mspoez het volgende:

[..]

Ehm? Moet dat niet te klein zijn?
Ze hoopt dat ze over een paar maanden te klein zijn?
Denk het niet, dan wordt het badpak ipv bikini aan de kust
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:20:42 #290
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_66749530
tvp

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:23:08 #291
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66749626
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ze hoopt dat ze over een paar maanden te klein zijn?
Prrrrr
pi_66750079
Bink kijkt echt heel eng op die foto!!

8 halve liters bier, dat is echt heel veel toch? Ben je nu dan niet wat tipsy, UH??
pi_66750156
Ik ga dames, wat is het leven toch magnificent(u2-nloth).
met te veel of te weinig tiet.
#35.
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:37:42 #294
3185 Adelante
To let it go now
pi_66750166
Gadver, vrouwenbesnijdenis even bij pauw en witteman

Zo slacht je je geit nog niet
pi_66750211
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:37 schreef Clayton1 het volgende:
Ik ga dames, wat is het leven toch magnificent(u2-nloth).
met te veel of te weinig tiet.
Ik vind jou een beetje raar.
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:38:58 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_66750221
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:34 schreef conleche het volgende:
Bink kijkt echt heel eng op die foto!!

8 halve liters bier, dat is echt heel veel toch? Ben je nu dan niet wat tipsy, UH??
Ach, mijn wodka cola werkt aardig ontnuchterend
Laten we het zo zeggen: Het is niet verstandig om te gaan autorijden
pi_66750247
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind jou een beetje raar.
hoezo leg eens uit.
#35.
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:45:14 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66750420
Ik vind dat dit topic maar eens vol moet.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:45:33 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66750430
Anders kan ik pas morgen een tvp plaatsen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:45:44 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66750439
Ik kan niet slapen! .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')