Henk Kamp (nog geen minister) zat eens bij Sonja Barend de stelling te verdedigen dat moeders verpicht aan het werk moesten. In de zaal zaten allemaal, je raadt het al, moeders. Als Kamp het bij Sonja had over uitkeringen, dan zaten in de zaal ineens allemaal mensen met een uitkering. In zo'n situatie kun je nog moeilijk een gesprek voeren over 'mensen die uitkering ontvangen'. Het gaat dan om een specifieke mevrouw Y die allemaal heel erge dingen heeft meegemaakt en heel zielig is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:33 schreef sigme het volgende:
Vind je dat? Ik meng me zelden in de kinderloosdiscussies, de abortusdiscussie doe ik wel eens (POLbewoners he). Het rare vind ik dan dat mensen voor wie het nog nooit een persoonlijke kwestie geweest is emotioneel en persoonlijk doen, en sommigen die zichzelf voor de keuze gesteld vonden zakelijk en/of rationeler.
Maar moet je je daaraan conformeren door te zwijgen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Henk Kamp (nog geen minister) zat eens bij Sonja Barend de stelling te verdedigen dat moeders verpicht aan het werk moesten. In de zaal zaten allemaal, je raadt het al, moeders. Als Kamp het bij Sonja had over uitkeringen, dan zaten in de zaal ineens allemaal mensen met een uitkering. In zo'n situatie kun je nog moeilijk een gesprek voeren over 'mensen die uitkering ontvangen'. Het gaat dan om een specifieke mevrouw Y die allemaal heel erge dingen heeft meegemaakt en heel zielig is.
Je kan kinderen naar mijn mening: nemen | niet nemen | niet krijgen.quote:Zo gaat dat ook vaak in discussies over het al dan niet krijgen van kinderen. Ik heb wel eens fervent verdedigd dat je kinderen neemt en niet krijgt. Dan vallen allemaal gekrenkte vrouwen over je heen (want onvruchtbaar bijvoorbeeld). Lastig.
Ach ja. Ik hou van discussies met argumenten, ik ben dan ook meer gesteld op m'n tegensprekers dan op de medestanders. (Vandaar ook mijn waardering voor Lemmebquote:Ik maak me doorgaans overigens ook niet erg geliefd door veel begrip te hebben voor het anti-abortusstandpunt.
Ik denk dat er nog altijd mensen zijn die echt kinderen krijgen. In de contreien waar ik opgegroeid ben, gebeurt het wel: trouwen, sex (in die volgorde), geen voorbehoedsmiddelen: tadaaaah. Op die manier krijg je ook al snel een elftal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:52 schreef Claudia_x het volgende:
Zo gaat dat ook vaak in discussies over het al dan niet krijgen van kinderen. Ik heb wel eens fervent verdedigd dat je kinderen neemt en niet krijgt. Dan vallen allemaal gekrenkte vrouwen over je heen (want onvruchtbaar bijvoorbeeld). Lastig.
Ja, ik vind Special K ook lekker! Haal het af en toe wel eens in huis, ik varieer nogal qua ontbijt en anders blijft zo'n pak zo lang staanquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefeliciteerd Tink!![]()
mwah!
Oh en trouwens! Ik heb vanochtend Special K ontdekt! Lekker spul eigenlijkVolgens mij was de consensus dat het niet zulk slecht spul was, toch?
![]()
Ennn verder baal ik dat ik precies áltijd de goede geest krijg qua sporten als ik het technisch gezien niet kanMn voet doet nog steeds zeer en heb geen zin om naar de dokter te gaan (is namelijk een zeurderige pijn, geen échte AAAUW), maar Evyen lijkt me geen tof plan
![]()
Ennnn.
Bla!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gefeliciteerd Tink!![]()
mwah!
Oh en trouwens! Ik heb vanochtend Special K ontdekt! Lekker spul eigenlijkVolgens mij was de consensus dat het niet zulk slecht spul was, toch?
![]()
Ennn verder baal ik dat ik precies áltijd de goede geest krijg qua sporten als ik het technisch gezien niet kanMn voet doet nog steeds zeer en heb geen zin om naar de dokter te gaan (is namelijk een zeurderige pijn, geen échte AAAUW), maar Evyen lijkt me geen tof plan
![]()
Ennnn.
Bla!
Edit: uiteraard kan je ervan op aan dat ik die sport-drive weer meteen kwijt ben zodra ik tijd heb / geen voetpijn heb / etc.![]()
Nee, maar het maakt het moeilijk om een behoorlijke discussie te voeren. Ik kan daar slecht tegen, oneigenlijke argumenten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar moet je je daaraan conformeren door te zwijgen?
En tis ook niet superslecht, toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik vind Special K ook lekker! Haal het af en toe wel eens in huis, ik varieer nogal qua ontbijt en anders blijft zo'n pak zo lang staan![]()
Misschien moet je binnenkort toch maar even naar de dokter? Het duurt toch al best lang?
Nou weet je, stiekem heb ik een hekel aan mn huisartsquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat heb ik mezelf ook 2 maanden voorgehouden, en als ik 2 maanden geleden naar de huisarts was gegaan, was ik nu overal alweer vanaf geweest. En keer langsgaan kan geen kwaad: is het niets, dan is het nog steeds niets, is het wel iets, dan kunnen ze er misschien iets aan doen
.
Nee joh, volgensmij is het een gezond ontbijt!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En tis ook niet superslecht, toch?*blij* Ik vond het iig wel funky, die vlokken
Ze blijven ook crunchy in de melk
![]()
En ehh het duurt nu ehhh... 2 weken ofzo. Soms voel ik het nauwelijks meer, maar als ik een dag gelopen heb voelt het weer wat dik en mekkerende-pijn-achtig. Irritant dus voornamelijk![]()
[..]
Nou weet je, stiekem heb ik een hekel aan mn huisartsHij kijkt altijd ongeveer zo "
" of zo "
" en doet me altijd voelen alsof ik me aanstel... Want iedere keer dat ik er kwam was het: "Hier, om te ontstressen" *schrijft placebo's voor terwijl ik eerder lage bloedwaarden had*
of "Wat denk JIJ wat we daaraan kunnen doen"
of "Oh, dat je al 4 weken last van je rug hebt is heel normaal, ik zou afwachten tot 6 tot 8 weken en als het dán niet over is..."
of *toont bultje op been* *huisarts kijkt er van afstand naar* "Oh da's niks. Kan om cosmetische redenen wel verwijderd worden als je wilt"
Ik:![]()
En binnenkort verhuis ik écht naar Alkmaar en krijg ik in Alkmaar een huisarts en dán wil ik wel gaan als ik er nog last van heb
Welke zijn dat?quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, maar het maakt het moeilijk om een behoorlijke discussie te voeren. Ik kan daar slecht tegen, oneigenlijke argumenten.
Daarom ben ik ook gestopt om naar de Informatiemarkt te gaan met mijn eigen politieke partij.![]()
Ontopic: Ik heb ontdekt dat mijn supermarkt 0% vet yoghurtjes heeft van het eigen merk. Die zijn lekker en goedkoop! Ik ben momenteel verslaafd.
Nee, ze meende het echt, ze geloofde dat ik met iets homeopatisch wel geholpen zou zijn. En dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Binnenkort is snel, Goodbye! Als het goed is is de boel voor het huisje bijna rondEn dan ga ik me meteen inschrijven bij de gemeente!
En ja, het is best een horkEn die invaller van jou ook zo te horen
Maar ik ben dan ook zo'n muts die zich schuldig voelt als ze aangeeft niet meer bij hem te willen
Ik zie het nog even aan en ga een rustig weekend hebben
Hopelijk rust de voet dan goed uit
![]()
Even gamen met vriend en een vriend van ons! Ik kom zo weer even neuzen denk ik
Ik geloof best in homeopathische shizzle, maar dan voor lichte dingenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee, ze meende het echt, ze geloofde dat ik met iets homeopatisch wel geholpen zou zijn. En dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Maar lekker, een rustig weekend! En welk spel? Ben jij nu ook Fear2 verslaafd?
Haa! Dat doe ik ook altijd! Dan heb ik een waslijst van 5 vragen van dingen waar ik enigszins last van heb of geregeld last van hebquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:16 schreef SiTuSavais het volgende:
Koekjesschap voorbijgelopen zonder dat er per ongeluk een pak in m'n mandje viel
Ik stel naar de dokter gaan ook altijd uit. Kleine pijntjes spaar ik altijd op. Nu heb ik eigenlijk niet eens een huisarts
Daar moet ik toch eens werk van maken. In België had ik een heel toffe dokter
Hij deed ook heel veel zelf ipv het door een assistente te laten doen. En je consult werd niet exact getimed op 10 minuten.
Hoe doe jij dat omgekeerde dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:28 schreef mspoez het volgende:
[..]
żʎzzıl-ssıɯ-ʎzzıp ɹǝǝʍ nou ʇɐp ǝɾ ǝop ǝoɥ
Vertel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat omgekeerde dan?
Ik heb net voor 219 euro bij de H&M besteld
Senk joe! Ik ga zo lekker slapen denk ik.quote:
Pics (van je shopping chart) or it didn't happenquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat omgekeerde dan?
Ik heb net voor 219 euro bij de H&M besteld
En bij mij roept er iemand iets over een 25% code ongeveer 1 minuut nádat ik mijn bestelling heb ingevoerdquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mensen die stoppen met de pil, hun sexleven afstemmen op de kalender en dan ook nog beweren dat je kinderen niet neemt, maar krijgt... Daar krijg ik jeuk van
Ahhwquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En bij mij roept er iemand iets over een 25% code ongeveer 1 minuut nádat ik mijn bestelling heb ingevoerd
Dammit.
Ik ga even plaatjes zoeken!
Oh lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb trouwens zelfgemaakte pizza gegeten vanavond.
Ik loop dagelijks op hoge hakken, dus ik wandel er zo op wegquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:19 schreef SiTuSavais het volgende:
Oeh, dat eerste blousje is cuteEn die combi rok+top zat ook al in mijn verlanglijstje, net als die schoenen.
Ik vind ze erg mooi, maar volgens mij val ik spontaan voorover als ik ze aan zou trekken
*bestelt*quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef Chicolate het volgende:
Leuke bestelling Greys.
Volgens mij maakt die onderste je instant-zwanger, die zou ik niet doen.
Onderste lijkt me niks. Lijk je altijd zwanger in, zelfs als je petite bent, tenzij je in een of andere onnatuurlijke foto-pose staatquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Leuk meissies, dank! Jullie pikken er meteen de dingen uit die ik ook het leukst vind!
Ik twijfel aan die creme rok, die gekleurde blouse, de schoenen en ook een beetje aan dat panterachtige ding. Maar misschien valt het mee. Heer G vond dat gekleurde dingetje zo leukDus ik zal een poging wagen.
Aan die onderste heb ik ook goed gedaan toch, om die niet te nemen? Daar heb ik teveel tiet en te grote schouders enzo voor toch? Of zal ik hem in het zwart er nog even bij gooien?
Nou, nu maar hopen dat ie past als jullie hem allemaal net zo leuk vinden als ik!quote:
quote:
Oh, ik moest even lachen omdat iedereen gelijk hetzelfde jurkje eruit piktquote:
Ik ook wel, in de winter, maar op de een of andere manier vind ik het altijd indrukwekkender bij open schoentjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik loop dagelijks op hoge hakken, dus ik wandel er zo op weg
Eiiiigenlijk wilde ik deze ook, maar die heeft hakken van 12 centimeter en dat is zelfs mij teveel van het goede:
[ afbeelding ]
Beetje laat, ik was al weg naar m'n werk: nee, ik hoef daar maar één dag in de week echt te zijn om mee te lopen in het instituut, werkzaamheden voor het project kan ik thuis doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga je elke dag met de trein heen & weer of heb je een logeeradresje daar?
Ja!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, nu maar hopen dat ie past als jullie hem allemaal net zo leuk vinden als ik!
Dan moet het wel wat zijn! Is het niet te 'jong' voor iemand van 35 dus?
Ik heb hem in 42 besteld, moet goed komen toch?
Ik hoop ook dat ze straks te groot zijn over een paar maanden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet ook jurkjes. Ik heb al jaren geen jurkjes meer in de kast gehad, op een incidentele spijkerrok na. Als ik nou gewoon eens een keer normaal woog, in plaats van vlak voor de zomer nog even snel weer een maat groter worden door wat dan ook
. Daardoor koop ik elke keer toch maar geen kleren. Omdat ik denk; ja, maar straks heb ik weer een maat kleiner. Dan wacht ik nog wel even
.
Ik heb speciaal voor jou Borie-door-de-Ikea-tunnel foto's geplaatst in het Bengalentopic.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:43 schreef Adelante het volgende:
Dat gekleurde ding is het leukst, maar dat komt vast door het decollete
Dat zwarte topje is ook mooi en te veel tiet kan niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Aan die onderste heb ik ook goed gedaan toch, om die niet te nemen? Daar heb ik teveel tiet en te grote schouders enzo voor toch? Of zal ik hem in het zwart er nog even bij gooien?
Watch me & learn..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dat zwarte topje is ook mooi en te veel tiet kan niet.![]()
Ik denk dat dat bij dat topje nou net niet echt geweldig is, door die ruches lijkt het nóg groterquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dat zwarte topje is ook mooi en te veel tiet kan niet.![]()
sommige kledingstukken staan nou eenmaal beter(vind ik) als je juist wat meer tiet hebt.
Ik ben alleen niet helemaal weg van die kleur (wilde uiteraard meteen weer zwart nemen) maar misschien is zoiets toch wel eens goed voor de verandering. We zullen zien!quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
Oh nog even aan Cootje showen (ik weet niet of ze wel eens in F&F komt tegenwoordig) :
Kijk Boor al een schootschouderkat worden!
[ afbeelding ]
Zoals SHE altijd al heeft gezegd: La Bink is camerageil!quote:
Ze zeggen wel eens dat honden op hun baasjes lijken, dus Greys... doe jij dat ook altijd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
Ik zie die hond altijd IN de lens kijken, is dat aangeleerd ofzo?
Uhuhquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef neen het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat honden op hun baasjes lijken, dus Greys... doe jij dat ook altijd?
Ehm? Moet dat niet te klein zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze straks te groot zijn over een paar maanden.
Dan laat ik ze wel innemen
Goddelijk, echt verschrikkelijk lekker..quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoals SHE altijd al heeft gezegd: La Bink is camerageil!![]()
Uniekhoorn, jouw lijstje van vandaag was nog erger dan die van mij!Acht bier!
Heb je er wel van genoten, was het lekker, de patatjes?
Ze hoopt dat ze over een paar maanden te klein zijn?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze hoopt dat ze over een paar maanden te klein zijn?
Ik vind jou een beetje raar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:37 schreef Clayton1 het volgende:
Ik ga dames, wat is het leven toch magnificent(u2-nloth).
met te veel of te weinig tiet.
Ach, mijn wodka cola werkt aardig ontnuchterendquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:34 schreef conleche het volgende:
Bink kijkt echt heel eng op die foto!!![]()
8 halve liters bier, dat is echt heel veel toch?Ben je nu dan niet wat tipsy, UH??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |