Ik loop dagelijks op hoge hakken, dus ik wandel er zo op wegquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:19 schreef SiTuSavais het volgende:
Oeh, dat eerste blousje is cuteEn die combi rok+top zat ook al in mijn verlanglijstje, net als die schoenen.
Ik vind ze erg mooi, maar volgens mij val ik spontaan voorover als ik ze aan zou trekken
*bestelt*quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:24 schreef Chicolate het volgende:
Leuke bestelling Greys.
Volgens mij maakt die onderste je instant-zwanger, die zou ik niet doen.
Onderste lijkt me niks. Lijk je altijd zwanger in, zelfs als je petite bent, tenzij je in een of andere onnatuurlijke foto-pose staatquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Leuk meissies, dank! Jullie pikken er meteen de dingen uit die ik ook het leukst vind!
Ik twijfel aan die creme rok, die gekleurde blouse, de schoenen en ook een beetje aan dat panterachtige ding. Maar misschien valt het mee. Heer G vond dat gekleurde dingetje zo leukDus ik zal een poging wagen.
Aan die onderste heb ik ook goed gedaan toch, om die niet te nemen? Daar heb ik teveel tiet en te grote schouders enzo voor toch? Of zal ik hem in het zwart er nog even bij gooien?
Nou, nu maar hopen dat ie past als jullie hem allemaal net zo leuk vinden als ik!quote:
quote:
Oh, ik moest even lachen omdat iedereen gelijk hetzelfde jurkje eruit piktquote:
Ik ook wel, in de winter, maar op de een of andere manier vind ik het altijd indrukwekkender bij open schoentjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik loop dagelijks op hoge hakken, dus ik wandel er zo op weg
Eiiiigenlijk wilde ik deze ook, maar die heeft hakken van 12 centimeter en dat is zelfs mij teveel van het goede:
[ afbeelding ]
Beetje laat, ik was al weg naar m'n werk: nee, ik hoef daar maar één dag in de week echt te zijn om mee te lopen in het instituut, werkzaamheden voor het project kan ik thuis doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga je elke dag met de trein heen & weer of heb je een logeeradresje daar?
Ja!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, nu maar hopen dat ie past als jullie hem allemaal net zo leuk vinden als ik!
Dan moet het wel wat zijn! Is het niet te 'jong' voor iemand van 35 dus?
Ik heb hem in 42 besteld, moet goed komen toch?
Ik hoop ook dat ze straks te groot zijn over een paar maanden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet ook jurkjes. Ik heb al jaren geen jurkjes meer in de kast gehad, op een incidentele spijkerrok na. Als ik nou gewoon eens een keer normaal woog, in plaats van vlak voor de zomer nog even snel weer een maat groter worden door wat dan ook
. Daardoor koop ik elke keer toch maar geen kleren. Omdat ik denk; ja, maar straks heb ik weer een maat kleiner. Dan wacht ik nog wel even
.
Ik heb speciaal voor jou Borie-door-de-Ikea-tunnel foto's geplaatst in het Bengalentopic.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:43 schreef Adelante het volgende:
Dat gekleurde ding is het leukst, maar dat komt vast door het decollete
Dat zwarte topje is ook mooi en te veel tiet kan niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Aan die onderste heb ik ook goed gedaan toch, om die niet te nemen? Daar heb ik teveel tiet en te grote schouders enzo voor toch? Of zal ik hem in het zwart er nog even bij gooien?
Watch me & learn..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dat zwarte topje is ook mooi en te veel tiet kan niet.![]()
Ik denk dat dat bij dat topje nou net niet echt geweldig is, door die ruches lijkt het nóg groterquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:50 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dat zwarte topje is ook mooi en te veel tiet kan niet.![]()
sommige kledingstukken staan nou eenmaal beter(vind ik) als je juist wat meer tiet hebt.
Ik ben alleen niet helemaal weg van die kleur (wilde uiteraard meteen weer zwart nemen) maar misschien is zoiets toch wel eens goed voor de verandering. We zullen zien!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |