Dat zou wel gaaf zijn, maar ik weet niet of ik periodiek over interessante dingen kan zeurenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, misschien kun je zo'n blitse NRC-nextcolumniste worden? Dat lijkt me wel iets voor jou. En dan je colums elke twee jaar gebundeld uit laten geven, als een soort Aaf.
Word je vast niet superrijk mee, maar je kunt er allicht van leven
Nokia 6220 classicquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:34 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor telefoon je hebt... ik moest de verbindingsinstellingen in m'n telefoon veranderen om op internet te kunnen.
Naar GPRS of weet ik veel wat.
Zo interessant zijn Aafs columns ook weer niet andersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat zou wel gaaf zijn, maar ik weet niet of ik periodiek over interessante dingen kan zeuren(al lees ik geen NRC-next, dus ik weet niet of die columns ook zo zijn
).
Al is het natuurlijk ook een kunst om een oninteressant leven zodanig te kunnen brengen dat het boeiend wordt om te lezen
Ik ben ooit met een vriendin al eens een projectje begonnen voor een kinderboekenserie dat ging over een hondje en een vlinder en hun vriendenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
En met de combinatie van jouw literaire en artistieke talent kun je altijd nog de nieuwe Dick Bruna worden
Ik bedacht laatst dat dat toch wel een gelukkig mens moet zijn: hij laat de wereld echt wat moois na als hij overlijdt
Is dat met Windowsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Dat hangt een beetje van je type af en waar je werkt eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, volgens mij is jounalist sowieso een leuk & interssant beroep, vaak.
QFT!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Maria: Ik vind hem zo'n enorme aaibaarheidsfactor hebben, die mankomt een beetje doordat hij, al is 'ie 80+ en multimiljonair, nog steeds op de fiets naar z'n atelier gaat, elke dag. Maar vooral door die leuke snor
Mini, volgens mij is jounalist sowieso een leuk & interssant beroep, vaak.
Is zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat hangt een beetje van je type af en waar je werkt eerlijk gezegd
Ik vond de televisiewereld niet zo leuk (ben waarschijnlijk niet snel en hip genoegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is zoLaat ik het zo stellen: ik ken best wel wat journalisten, en de meesten hebben echt leuk werk
Heb jij slechte ervaringen?
Hoe wordt er op gereageerd? Al ontboden bij de baas?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:10 schreef laziness het volgende:
Eens even kijken hoor...
Loveli gecondoleerd
Vik, het gaat vast een hoop tijd en moeite kosten maar ik weet zeker dat het gaat lukken om te kunnen spraakverstaan. Succes!
Ik was het zat om maar telkens te refereren aan 'de collega' en inmiddels weet het halve kantoor het ook al en om je partner/date/lief/whatever te noemen door middel van zo'nvind ik stom. Dus ja ik zei mijn lief. Misschien moet ik 'm gewoon M. noemen, dat is ook een idee.
Nee, van de week had ik het met de baas over kantoor indeling en hij wilde ons tegen over elkaar zetten. Leek mij niet zo'n goed idee en toen hij vroeg waarom niet heb ik eerlijk gezegd dat we het wel erg goed kunnen vinden en hij zei alleen iets van nee oké dan doen we dat niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe wordt er op gereageerd? Al ontboden bij de baas?
Edgarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik noem mijn mister irl altijd Koentje
En ja, jullie mogen raden hoe hij heet
Jaapquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik noem mijn mister irl altijd Koentje
En ja, jullie mogen raden hoe hij heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |