Punt achter zetten = stoppen. Dus jij wil stoppen met je goede eetgewoontes?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:31 schreef neen het volgende:
Nee joh, dan zou het juist achter goede staan! Deze week heb ik wel oke gedaan al zeg ik het zelf! Alleen vanavond ga ik uit eten en dan naar voetbal dus dat wordt wat minder.
DAt is toch heel makkelijk? Of denk ik nu te makkelijk?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, het is data-analyse. Krijg een zooi cijfertjes, en dan is het gemiddelde niet het 'ware' gemiddelde en dat moet je dan weer ombouwen via excel. An sich niet veel mis mee (open boek tentamen) maar het duurt lang en we gebruiken het verder nooit. Dus zinloos. Vorige keer had ik halverwege geen zin meer (moest nog een tentamen doen die dag) en ben ik weggelopen. Toen was het een 2. Ik moet nu een 6 halen.
En mooi dat Moblo dr tentamen goed ging. Hoop vanavond ook zoiets te melden.
En Kwak heeft een CI!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
fijn dat je weer teurg bent Vik!
Notatie en afronding enzo lopen ze heel erg over te zeuren. En over vrijheidsgraden. Het is op zich best makkelijk, maar zo'n gezoek wat voor geval je nu weer te pakken hebt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt is toch heel makkelijk? Of denk ik nu te makkelijk?
Het was een punt achter een neenloos topic!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Punt achter zetten = stoppen. Dus jij wil stoppen met je goede eetgewoontes?
thnx mini!! (en iedereen)quote:
De mijnes ligt hier naast mequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En Muis: join the club![]()
. M'n hoorapparaat roept mij
![]()
.
Het is ook wel bizar dat een fohn of een stofzuiger uberhaupt geluid hoort te maken, omdat mensen anders denken dat ie niet werktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef Muis006 het volgende:
Weet je he, niks horen is echt weird
Ik fohn mijn haar een keer niet maar dan kan ik mijn implantaat niet in vanwege het vocht, dus ik zit nu beneden terwijl ik niks hoor. Echt bizar
Ik haat vrijheidsgraden en de wortelN wet enzo met een passiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Notatie en afronding enzo lopen ze heel erg over te zeuren. En over vrijheidsgraden. Het is op zich best makkelijk, maar zo'n gezoek wat voor geval je nu weer te pakken hebt.
Nee hoor, ze hoeven geen geluid te maken. Ik voel wel of een stofzuiger aan staat of nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is ook wel bizar dat een fohn of een stofzuiger uberhaupt geluid hoort te maken, omdat mensen anders denken dat ie niet werkt
Jamaar, het geluid van de stofzuiger is lekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is ook wel bizar dat een fohn of een stofzuiger uberhaupt geluid hoort te maken, omdat mensen anders denken dat ie niet werkt
Ja dat ook, aan de trilling van de vloerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hoeven geen geluid te maken. Ik voel wel of een stofzuiger aan staat of niet.
is goed! zitten wel leuke cafés/koffietentjes in de buurtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
oh kwak! welkom terug!
Ik meot binnenkort nog een keer naar Leiden Centraal (voor een project)zullen we dan ook mini-meeten?
Ik dacht te makkelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Notatie en afronding enzo lopen ze heel erg over te zeuren. En over vrijheidsgraden. Het is op zich best makkelijk, maar zo'n gezoek wat voor geval je nu weer te pakken hebt.
Hoe voel je je nu verder eigenlijk? Ook wat betreft McBijnaVriendjeMaarTochNiet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef kwakveense het volgende:
[..]
is goed! zitten wel leuke cafés/koffietentjes in de buurthet café waar McEx me gdumpt heeft bijvoorbeeld is erg leuk....
Nouja, of ik doe te moeilijkquote:
Ik heb meestal m'n iPod op tijdens het zuigen. Moet wel zeggen: als ik druk bezig ben en Mark zet hem uit om mij te pesten, dan merk ik het niet altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat ook, aan de trilling van de vloer
Wahahahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb meestal m'n iPod op tijdens het zuigen. Moet wel zeggen: als ik druk bezig ben en Mark zet hem uit om mij te pesten, dan merk ik het niet altijd. Zal best een komisch gezicht zijn: iemand die doodserieus doorzuigt, terwijl dat ding niet aan staat
.
ik heb een jaar in Leiden gestudeerdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef kwakveense het volgende:
[..]
is goed! zitten wel leuke cafés/koffietentjes in de buurthet café waar McEx me gdumpt heeft bijvoorbeeld is erg leuk....
ja daar ja, de bruine boon!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb een jaar in Leiden gestudeerd
Dat ene tentje op de eerste hoek, waar ze verse appeltarat hebben
(als je vanaf station richting varkenmarktdingofzo loopt
best goed eigenlijk. t is jammer, maar hij vindt me in elk geval aardig en ach, wat doe je eraan. jaja, kwak kan na een paar dagen drama soms ook best dingen loslaten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu verder eigenlijk? Ook wat betreft McBijnaVriendjeMaarTochNiet?
Oja, donderdag al!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
thnx mini!! (en iedereen)
echt tof, ik ga mini gewoon mini-meeten donderdag al! bizarrrr...bij de repetitie (ben hard brahsm aan t studeren nu...wil ze ook mee kunnen doen)
Gecondoleerd.. ik had dit gemist geloof ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef loveli het volgende:
Tnx, iedereen. Het verlies van iemand blijft moeilijk, maar hij is bijna 100 geworden en het is goed zo.
Ik wist het niet eens. Vind ik ook helemaal niet "des moblos".quote:
kunst vind ik best leuk en interessant, maar zag mezelf niet mn hele toekomst er mee vullen bij nader inzienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wist het niet eens. Vind ik ook helemaal niet "des moblos".
Watzijzeiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, gecondoleerd loveli... Beter laat dan nooit.
Beroepsmatige opmerking:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef progje het volgende:
Lijstje!
O: allbran + halfvolle melk
T: 100 gram druiven
L: salade van kikkererwten, tomaat, komkommer, bosui en dressing van olijfolie, beetje azijn boel kruiden
T: 125 gram magere kwark + worteltjes
D: geen idee, moet nog naar de winkel, iets van groeten en mager vlees denk ik
En mijn collega's zaten vanmiddag aan de whoppers van de burgerking(en patat en milkshake...)
Wat een kwelling.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef progje het volgende:
Lijstje!
O: allbran + halfvolle melk
T: 100 gram druiven
L: salade van kikkererwten, tomaat, komkommer, bosui en dressing van olijfolie, beetje azijn boel kruiden
T: 125 gram magere kwark + worteltjes
D: geen idee, moet nog naar de winkel, iets van groeten en mager vlees denk ik
En mijn collega's zaten vanmiddag aan de whoppers van de burgerking(en patat en milkshake...)
Conservator bij een museum, leraar of werkloze.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, Kwak is back. Gee but it's great to be back home?
En MoBlo: wat voor beroep moet je in hemelsnaam kiezen na een studie kunstgeschiedenis? Recensent bij een krant, ofzo?
Altijd al willen worden en nu ben ik hetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Conservator bij een museum, leraar of werkloze.
Same here.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Altijd al willen worden en nu ben ik het.
En ik dacht op m'n 19e ook niet goed na over wat ik nu wilde. Maar denk niet dat ik iets heel anders zou hebben gekozen. Als ik niet voor Nederlands had gekozen, dan wel voor Engels, geschiedenis of godsdienstwetenschap. De ene kansloze studie ipv de andere dus.
President van de VS?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Same here.. Ik heb ook uiteindelijk gekozen tussen Nederlands, geschiedenis of kunstgeschiedenis. Heb bij die laatste twee wel ook vakken gevolgd. Ik weet ook precies wat ik wil worden, er is alleen niet zoveel vraag naar mensen die dat beroep uitoefenen.
.
Same here, ik ben zo alfa dat het er vanaf druipt en dan op de grond kristalliseertquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Altijd al willen worden en nu ben ik het.
En ik dacht op m'n 19e ook niet goed na over wat ik nu wilde. Maar denk niet dat ik iets heel anders zou hebben gekozen. Als ik niet voor Nederlands had gekozen, dan wel voor Engels, geschiedenis of godsdienstwetenschap. De ene kansloze studie ipv de andere dus.
Ik wilde ook heel graag geschiedenis studeren. Gewoon om de studie. Maar toen won de nerd in mij en ben ik ingenieur gewordenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Same here.. Ik heb ook uiteindelijk gekozen tussen Nederlands, geschiedenis of kunstgeschiedenis. Heb bij die laatste twee wel ook vakken gevolgd. Ik weet ook precies wat ik wil worden, er is alleen niet zoveel vraag naar mensen die dat beroep uitoefenen.
.
ik ook...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat een kwelling.
Niet flauw bedoeld, ik heb echt een enorm zwak voor Burger King.
Phaidra (nee, het wordt anders gespeld, namen zijn m'n fort niet) zal denk ik ook kunstgeschiedenis gestudeerd hebben?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
En MoBlo: wat voor beroep moet je in hemelsnaam kiezen na een studie kunstgeschiedenis? Recensent bij een krant, ofzo?
Ik zou niet graag de hofnar van Mugabe zijn; elke dag aardappels en steeds die agressieve Grace in de buurtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien is de hofnar van Mugabe wel ook editeur!
Ik ook ja! Niet om er ooit in te gaan werken, dat leek me dan weer niks, maar de studie zelf wel. Het lijkt me zo heerlijk om daar veel vanaf te weten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wilde ook heel graag geschiedenis studeren. Gewoon om de studie. Maar toen won de nerd in mij en ben ik ingenieur geworden![]()
Misschien ga ik nog wel 's een bachelor geschiedenis doen, ofzo. Gewoon, voor de leuk
Ik weet dat die banen er zijn (en wat Phaidra doet lijkt me echt een ultiem gave baan (maar die deed toch iets van Archeologie?)), maar je hebt natuurlijk wel een kleine discrepantie tussen aanbod en vraag in dat werkveldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Phaidra (nee, het wordt anders gespeld, namen zijn m'n fort niet) zal denk ik ook kunstgeschiedenis gestudeerd hebben?
Een vriend van me heeft dat gestudeerd en die is nu conservator bij het Bonnefanten. Met regelmatig reisjes naar buitenlanden. Ok, hij is ook een paar jaar werkloos geweest, maar hij heeft er niks geen spijt van zijn studiekeuze dunkt me..
Ja, maar tot mijn verbazing heeft die vriend van me dus een goede baan gevonden, en zijn vriendin - zelfde studie- uiteindelijk ook. Misschien zijn er toch niet zoveel die het einde van de rit halen..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet dat die banen er zijn (en wat Phaidra doet lijkt me echt een ultiem gave baan), maar je hebt natuurlijk wel een kleine discrepantie tussen aanbod en vraag in dat werkveld
Ik ook netquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:28 schreef P.F het volgende:
Dom wijf van de klantenservice aan de telefoon
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Same here, ik ben zo alfa dat het er vanaf druipt en dan op de grond kristalliseert![]()
Je hebt iig een geweldige studententijd gehadquote:Dus toen ben ik eerst kunstacademie gaan doen, wat een Faal was, en daarna literatuurwetenschapen Engels erbij. Dus nu heb ik twee kansloze bachelors
En bijna een kansloze MA
En na nog anderhalf jaar nog een kansloze MA. Hoera.
En dan word ik uitgeverij-miep, docent, als ik het heul goed doe academische miep, als ik veel mazzel heb schrijfster, onder-niveau-werkende of werkloos![]()
Gelukkig heb ik nooit écht lang zonder werk gezeten dus ik heb goede hoop dat ik iig wat ga verdienen tegen die tijd, al dan niet met waar ik voor gestudeerd heb (liever wel natuurlijk)
Ik weet niet wat voor telefoon je hebt... ik moest de verbindingsinstellingen in m'n telefoon veranderen om op internet te kunnen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:31 schreef P.F het volgende:
Ik zo: Ja hoi ik wil de instellingen om te internetten. Via het smsje werkte niet. Handmatig ook niet
-Ja dan moet je een smsje sturen naar ..
Nee, dat werkte niet!
-Ja dan moet je handmatig..
Nee.. Dat werkte niet
(en dat 10 minuten lang
Sterf.
Dat zou ik ook verdringen jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]Interessante uitdrukking voor een alfa
.
[..]
Je hebt iig een geweldige studententijd gehad. Ik weet niet of ik het ook zo naar m'n zin zou hebben gehad als ik een studie zou hebben gedaan waar ik wel goeie banenkansen mee had.
Al denk ik soms dat ik bij commerciële economie / marketing ook wel op m'n plek zou hebben gezeten, maar die gedachte verdring ik dan maar snel.
Dat zou wel gaaf zijn, maar ik weet niet of ik periodiek over interessante dingen kan zeurenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, misschien kun je zo'n blitse NRC-nextcolumniste worden? Dat lijkt me wel iets voor jou. En dan je colums elke twee jaar gebundeld uit laten geven, als een soort Aaf.
Word je vast niet superrijk mee, maar je kunt er allicht van leven
Nokia 6220 classicquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:34 schreef neen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor telefoon je hebt... ik moest de verbindingsinstellingen in m'n telefoon veranderen om op internet te kunnen.
Naar GPRS of weet ik veel wat.
Zo interessant zijn Aafs columns ook weer niet andersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat zou wel gaaf zijn, maar ik weet niet of ik periodiek over interessante dingen kan zeuren(al lees ik geen NRC-next, dus ik weet niet of die columns ook zo zijn
).
Al is het natuurlijk ook een kunst om een oninteressant leven zodanig te kunnen brengen dat het boeiend wordt om te lezen
Ik ben ooit met een vriendin al eens een projectje begonnen voor een kinderboekenserie dat ging over een hondje en een vlinder en hun vriendenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:42 schreef ColdFeet het volgende:
En met de combinatie van jouw literaire en artistieke talent kun je altijd nog de nieuwe Dick Bruna worden
Ik bedacht laatst dat dat toch wel een gelukkig mens moet zijn: hij laat de wereld echt wat moois na als hij overlijdt
Is dat met Windowsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Dat hangt een beetje van je type af en waar je werkt eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, volgens mij is jounalist sowieso een leuk & interssant beroep, vaak.
QFT!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Maria: Ik vind hem zo'n enorme aaibaarheidsfactor hebben, die mankomt een beetje doordat hij, al is 'ie 80+ en multimiljonair, nog steeds op de fiets naar z'n atelier gaat, elke dag. Maar vooral door die leuke snor
Mini, volgens mij is jounalist sowieso een leuk & interssant beroep, vaak.
Is zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat hangt een beetje van je type af en waar je werkt eerlijk gezegd
Ik vond de televisiewereld niet zo leuk (ben waarschijnlijk niet snel en hip genoegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is zoLaat ik het zo stellen: ik ken best wel wat journalisten, en de meesten hebben echt leuk werk
Heb jij slechte ervaringen?
Hoe wordt er op gereageerd? Al ontboden bij de baas?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:10 schreef laziness het volgende:
Eens even kijken hoor...
Loveli gecondoleerd
Vik, het gaat vast een hoop tijd en moeite kosten maar ik weet zeker dat het gaat lukken om te kunnen spraakverstaan. Succes!
Ik was het zat om maar telkens te refereren aan 'de collega' en inmiddels weet het halve kantoor het ook al en om je partner/date/lief/whatever te noemen door middel van zo'nvind ik stom. Dus ja ik zei mijn lief. Misschien moet ik 'm gewoon M. noemen, dat is ook een idee.
Nee, van de week had ik het met de baas over kantoor indeling en hij wilde ons tegen over elkaar zetten. Leek mij niet zo'n goed idee en toen hij vroeg waarom niet heb ik eerlijk gezegd dat we het wel erg goed kunnen vinden en hij zei alleen iets van nee oké dan doen we dat niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe wordt er op gereageerd? Al ontboden bij de baas?
Edgarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik noem mijn mister irl altijd Koentje
En ja, jullie mogen raden hoe hij heet
Jaapquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:20 schreef Muis006 het volgende:
Ik noem mijn mister irl altijd Koentje
En ja, jullie mogen raden hoe hij heet
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, heb net even 2 kommen kippensoep gehad.
Heb zoveel groentes in huis, 1 liter water, 2 kipboillonblokjes, beetje gesneden kipfilet, 3 broccoliroosjes, kwart rode paprika, struikje peterselie, bosuitje, sojasaus, 4 grote champignons, handje peultjes..
Nou dat even koken en dan heb je een enorm vullende kippensoep van,ik denk nog geen 20 kcal per 100 gram
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb meestal m'n iPod op tijdens het zuigen. Moet wel zeggen: als ik druk bezig ben en Mark zet hem uit om mij te pesten, dan merk ik het niet altijd. Zal best een komisch gezicht zijn: iemand die doodserieus doorzuigt, terwijl dat ding niet aan staat
.
Denk je?? Heb er 50 gram kipfilet in gedaan en bouillon is 4 kcal per 100 ml.. Voor de rest zijn er alleen groentes toegevoegd en een scheutje sojasaus..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ik denk dat er wel iets meer dan 20 kcal/100 ml inzit, maar dan nog. De 'bevrediging' en verzadiging die zo'n bak soep geeft, dat is echt prima voor afvallers! Lekker
Ben je nu al naar de dokter geweest?
quote:
Nja, al zit er het dubbele of driedubbele in, maakt dat uit? Is toch sowieso een gezonde&verantwoorde lunch?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Denk je?? Heb er 50 gram kipfilet in gedaan en bouillon is 4 kcal per 100 ml.. Voor de rest zijn er alleen groentes toegevoegd en een scheutje sojasaus..
ja
Die heb ik net besteldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben ooit met een vriendin al eens een projectje begonnen voor een kinderboekenserie dat ging over een hondje en een vlinder en hun vriendenPrikkie de egel en Meneer Fret enzo. Zij schreef de verhaaltjes (met inbreng van moi) en ik maakte plaatjes. Helaas is dat stil gaan liggen en afgezien van een buttload aan verhaaltjes en schetsjes en gekke krabbels op papier hebben we welgeteld 1 gekleurde illustratie
![]()
Dick Bruna is zo gaafDie Nijntje boeken zitten ook geniaal in elkaar, ik was zwaar onder de indruk van De Dood van Oma Pluis, echt geweldig hoe hij zo'n moeilijk onderwerp brengt
Hij heeft inderdaad echt zijn stempel gedrukt op de wereld
Herkenbaarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vond het te veel moeite om m'n mixer tevoorschijn te halen, maar nu sta ik al een kwartier slagroom te kloppen. De mixer pakken was toch sneller geweest..
Hmm lekker,waarvoor??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vond het te veel moeite om m'n mixer tevoorschijn te halen, maar nu sta ik al een kwartier slagroom te kloppen. De mixer pakken was toch sneller geweest..
Ohja, dan had ik het thema in mn hoofd! Goed dat je die gekocht hebt!quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:18 schreef Vivi het volgende:
Dick Bruna is wel een chagrijnige man, btw.
Ja, dat hield ik mijzelf ook al voor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:30 schreef loveli het volgende:
DaA, door je inspanningen is je slagroom vandaag calorie-neutraal.
Nou lijkt me best gezond als je een keer een weekendje zonder vriendje bentquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:35 schreef Miss_S het volgende:
Geen zin om echt terug te lezen, maar in ieder geval welkom terug Kwak
Dit weekend is het eerste weekend in 1 jaar dat ik en mijn vriendje niet samen zijn
Hij is een weekendje weg met zijn cordiaal.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou lijkt me best gezond als je een keer een weekendje zonder vriendje bent. Kom je ons zeker lastigvallen hier?
.
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hey! don't break my heart
Gisteren volgens mij nog wel veel kcal binnen gekregen want lasagne is al snel 700kcal en Mcflurry 395kcal.
Gelukkig de rest van de dag maar 2 volkoren boterhamen met een plakje oude kaas en peer + allbran cornflakes
Dat is toch helemaal niet nodig!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:52 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
ik heb vanavond een gala. Het begint al om 6.30, dus even een heel klein beetje bijlezen, en dan moet ik mezelf mooi gaan maken!
Neem een tamagotchiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohh ik zag net allemaal caviafoto's en en en misschien....![]()
Maar misschien toch maar niet, want ik heb denk ik te weinig tijd voor huisdieren
Weet je hoe fukking veel tijd je nodig hebt voor een Tamagotchi!quote:
Je spelling was goed hoor!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Phaidra (nee, het wordt anders gespeld, namen zijn m'n fort niet) zal denk ik ook kunstgeschiedenis gestudeerd hebben?
Een vriend van me heeft dat gestudeerd en die is nu conservator bij het Bonnefanten. Met regelmatig reisjes naar buitenlanden. Ok, hij is ook een paar jaar werkloos geweest, maar hij heeft er niks geen spijt van zijn studiekeuze dunkt me..
Goed dat je me erop attendeert, ik las er zo overheenquote:
slijmbal.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:55 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch helemaal niet nodig!
![]()
[..]
Neem een tamagotchi
Waar is onze Feyenoord supporter eigenlijk?
Beetje flirten met dames die een kop groter zijn dan hijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed dat je me erop attendeert, ik las er zo overheenSmooth-ass moddafukka, die Neen!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:52 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
ik heb vanavond een gala. Het begint al om 6.30, dus even een heel klein beetje bijlezen, en dan moet ik mezelf mooi gaan maken!
Is dat zo? Dan gaat het feest niet door.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beetje flirten met dames die een kop groter zijn dan hij
K ga proberen een leuke foto te laten maken van de duitser en mij...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]pics or it didn't happen
![]()
veel plezier
<foute mannelijke bierbuikenstem> Hurhur, dan heeft ie iig zekersteweten goed uitzicht, hurhurhur! </foute mannelijke bierbuikenstem>quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beetje flirten met dames die een kop groter zijn dan hij
Heejeuhw, kom jaai hier vaakurrrrquote:
Thanksquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heejeuhw, kom jaai hier vaakurrrr![]()
...
Nee, dit is niet voor mij weggelegdIk hou het dus wel bij een *aai over de bol* en laat nu de experts weer aan het werk (Neen? Viking? This is your cue!).
De halve kilo die er ongewenst aan was komen zeilen is weer retour afzender!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks![]()
Hoe gaat het met de reis naar de 70?
Ik flirt alleen met de dertigplussers hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heejeuhw, kom jaai hier vaakurrrr![]()
...
Nee, dit is niet voor mij weggelegdIk hou het dus wel bij een *aai over de bol* en laat nu de experts weer aan het werk (Neen? Viking? This is your cue!).
Leeftijdsdis-krie-mie-naa-sie, wat ik je brom!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik flirt alleen met de dertigplussers hier.
Klinkt goed, bij mij gaat het ook wel redelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De halve kilo die er ongewenst aan was komen zeilen is weer retour afzender!Ik weeg u dus weer 71.1 en hopelijk kan ik nu dan éindelijk richting 70 gaan!
En met jou gaat het ook wel goed volgens mij?
Nou, ik mag hopen voor jou dat je er niet ineens 10 jr bij hebt gekregenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt goed, bij mij gaat het ook wel redelijk.
Moet alleen weer ongesteld worden dus zal dan wel weer meer wegen
Vik iedereen gokt me altijd ouder dus
Soms krijg ik wel het idee dat mensen dat denkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik mag hopen voor jou dat je er niet ineens 10 jr bij hebt gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |