quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hey! don't break my heart
Gisteren volgens mij nog wel veel kcal binnen gekregen want lasagne is al snel 700kcal en Mcflurry 395kcal.
Gelukkig de rest van de dag maar 2 volkoren boterhamen met een plakje oude kaas en peer + allbran cornflakes
Dat is toch helemaal niet nodig!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:52 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
ik heb vanavond een gala. Het begint al om 6.30, dus even een heel klein beetje bijlezen, en dan moet ik mezelf mooi gaan maken!
Neem een tamagotchiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohh ik zag net allemaal caviafoto's en en en misschien....![]()
Maar misschien toch maar niet, want ik heb denk ik te weinig tijd voor huisdieren
Weet je hoe fukking veel tijd je nodig hebt voor een Tamagotchi!quote:
Je spelling was goed hoor!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Phaidra (nee, het wordt anders gespeld, namen zijn m'n fort niet) zal denk ik ook kunstgeschiedenis gestudeerd hebben?
Een vriend van me heeft dat gestudeerd en die is nu conservator bij het Bonnefanten. Met regelmatig reisjes naar buitenlanden. Ok, hij is ook een paar jaar werkloos geweest, maar hij heeft er niks geen spijt van zijn studiekeuze dunkt me..
Goed dat je me erop attendeert, ik las er zo overheenquote:
slijmbal.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:55 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch helemaal niet nodig!
![]()
[..]
Neem een tamagotchi
Waar is onze Feyenoord supporter eigenlijk?
Beetje flirten met dames die een kop groter zijn dan hijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Goed dat je me erop attendeert, ik las er zo overheenSmooth-ass moddafukka, die Neen!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:52 schreef AKnynke het volgende:
tvp..
ik heb vanavond een gala. Het begint al om 6.30, dus even een heel klein beetje bijlezen, en dan moet ik mezelf mooi gaan maken!
Is dat zo? Dan gaat het feest niet door.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beetje flirten met dames die een kop groter zijn dan hij
K ga proberen een leuke foto te laten maken van de duitser en mij...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]pics or it didn't happen
![]()
veel plezier
<foute mannelijke bierbuikenstem> Hurhur, dan heeft ie iig zekersteweten goed uitzicht, hurhurhur! </foute mannelijke bierbuikenstem>quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beetje flirten met dames die een kop groter zijn dan hij
Heejeuhw, kom jaai hier vaakurrrrquote:
Thanksquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heejeuhw, kom jaai hier vaakurrrr![]()
...
Nee, dit is niet voor mij weggelegdIk hou het dus wel bij een *aai over de bol* en laat nu de experts weer aan het werk (Neen? Viking? This is your cue!).
De halve kilo die er ongewenst aan was komen zeilen is weer retour afzender!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanks![]()
Hoe gaat het met de reis naar de 70?
Ik flirt alleen met de dertigplussers hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heejeuhw, kom jaai hier vaakurrrr![]()
...
Nee, dit is niet voor mij weggelegdIk hou het dus wel bij een *aai over de bol* en laat nu de experts weer aan het werk (Neen? Viking? This is your cue!).
Leeftijdsdis-krie-mie-naa-sie, wat ik je brom!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik flirt alleen met de dertigplussers hier.
Klinkt goed, bij mij gaat het ook wel redelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De halve kilo die er ongewenst aan was komen zeilen is weer retour afzender!Ik weeg u dus weer 71.1 en hopelijk kan ik nu dan éindelijk richting 70 gaan!
En met jou gaat het ook wel goed volgens mij?
Nou, ik mag hopen voor jou dat je er niet ineens 10 jr bij hebt gekregenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klinkt goed, bij mij gaat het ook wel redelijk.
Moet alleen weer ongesteld worden dus zal dan wel weer meer wegen
Vik iedereen gokt me altijd ouder dus
Soms krijg ik wel het idee dat mensen dat denkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik mag hopen voor jou dat je er niet ineens 10 jr bij hebt gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |