Punt achter zetten = stoppen. Dus jij wil stoppen met je goede eetgewoontes?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:31 schreef neen het volgende:
Nee joh, dan zou het juist achter goede staan! Deze week heb ik wel oke gedaan al zeg ik het zelf! Alleen vanavond ga ik uit eten en dan naar voetbal dus dat wordt wat minder.
DAt is toch heel makkelijk? Of denk ik nu te makkelijk?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, het is data-analyse. Krijg een zooi cijfertjes, en dan is het gemiddelde niet het 'ware' gemiddelde en dat moet je dan weer ombouwen via excel. An sich niet veel mis mee (open boek tentamen) maar het duurt lang en we gebruiken het verder nooit. Dus zinloos. Vorige keer had ik halverwege geen zin meer (moest nog een tentamen doen die dag) en ben ik weggelopen. Toen was het een 2. Ik moet nu een 6 halen.
En mooi dat Moblo dr tentamen goed ging. Hoop vanavond ook zoiets te melden.
En Kwak heeft een CI!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
fijn dat je weer teurg bent Vik!
Notatie en afronding enzo lopen ze heel erg over te zeuren. En over vrijheidsgraden. Het is op zich best makkelijk, maar zo'n gezoek wat voor geval je nu weer te pakken hebt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
DAt is toch heel makkelijk? Of denk ik nu te makkelijk?
Het was een punt achter een neenloos topic!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Punt achter zetten = stoppen. Dus jij wil stoppen met je goede eetgewoontes?
thnx mini!! (en iedereen)quote:
De mijnes ligt hier naast mequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En Muis: join the club![]()
. M'n hoorapparaat roept mij
![]()
.
Het is ook wel bizar dat een fohn of een stofzuiger uberhaupt geluid hoort te maken, omdat mensen anders denken dat ie niet werktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:36 schreef Muis006 het volgende:
Weet je he, niks horen is echt weird
Ik fohn mijn haar een keer niet maar dan kan ik mijn implantaat niet in vanwege het vocht, dus ik zit nu beneden terwijl ik niks hoor. Echt bizar
Ik haat vrijheidsgraden en de wortelN wet enzo met een passiequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Notatie en afronding enzo lopen ze heel erg over te zeuren. En over vrijheidsgraden. Het is op zich best makkelijk, maar zo'n gezoek wat voor geval je nu weer te pakken hebt.
Nee hoor, ze hoeven geen geluid te maken. Ik voel wel of een stofzuiger aan staat of nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is ook wel bizar dat een fohn of een stofzuiger uberhaupt geluid hoort te maken, omdat mensen anders denken dat ie niet werkt
Jamaar, het geluid van de stofzuiger is lekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is ook wel bizar dat een fohn of een stofzuiger uberhaupt geluid hoort te maken, omdat mensen anders denken dat ie niet werkt
Ja dat ook, aan de trilling van de vloerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hoeven geen geluid te maken. Ik voel wel of een stofzuiger aan staat of niet.
is goed! zitten wel leuke cafés/koffietentjes in de buurtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
oh kwak! welkom terug!
Ik meot binnenkort nog een keer naar Leiden Centraal (voor een project)zullen we dan ook mini-meeten?
Ik dacht te makkelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Notatie en afronding enzo lopen ze heel erg over te zeuren. En over vrijheidsgraden. Het is op zich best makkelijk, maar zo'n gezoek wat voor geval je nu weer te pakken hebt.
Hoe voel je je nu verder eigenlijk? Ook wat betreft McBijnaVriendjeMaarTochNiet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef kwakveense het volgende:
[..]
is goed! zitten wel leuke cafés/koffietentjes in de buurthet café waar McEx me gdumpt heeft bijvoorbeeld is erg leuk....
Nouja, of ik doe te moeilijkquote:
Ik heb meestal m'n iPod op tijdens het zuigen. Moet wel zeggen: als ik druk bezig ben en Mark zet hem uit om mij te pesten, dan merk ik het niet altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat ook, aan de trilling van de vloer
Wahahahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb meestal m'n iPod op tijdens het zuigen. Moet wel zeggen: als ik druk bezig ben en Mark zet hem uit om mij te pesten, dan merk ik het niet altijd. Zal best een komisch gezicht zijn: iemand die doodserieus doorzuigt, terwijl dat ding niet aan staat
.
ik heb een jaar in Leiden gestudeerdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:40 schreef kwakveense het volgende:
[..]
is goed! zitten wel leuke cafés/koffietentjes in de buurthet café waar McEx me gdumpt heeft bijvoorbeeld is erg leuk....
ja daar ja, de bruine boon!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb een jaar in Leiden gestudeerd
Dat ene tentje op de eerste hoek, waar ze verse appeltarat hebben
(als je vanaf station richting varkenmarktdingofzo loopt
best goed eigenlijk. t is jammer, maar hij vindt me in elk geval aardig en ach, wat doe je eraan. jaja, kwak kan na een paar dagen drama soms ook best dingen loslaten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu verder eigenlijk? Ook wat betreft McBijnaVriendjeMaarTochNiet?
Oja, donderdag al!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef kwakveense het volgende:
[..]
thnx mini!! (en iedereen)
echt tof, ik ga mini gewoon mini-meeten donderdag al! bizarrrr...bij de repetitie (ben hard brahsm aan t studeren nu...wil ze ook mee kunnen doen)
Gecondoleerd.. ik had dit gemist geloof ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef loveli het volgende:
Tnx, iedereen. Het verlies van iemand blijft moeilijk, maar hij is bijna 100 geworden en het is goed zo.
Ik wist het niet eens. Vind ik ook helemaal niet "des moblos".quote:
kunst vind ik best leuk en interessant, maar zag mezelf niet mn hele toekomst er mee vullen bij nader inzienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wist het niet eens. Vind ik ook helemaal niet "des moblos".
Watzijzeiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, gecondoleerd loveli... Beter laat dan nooit.
Beroepsmatige opmerking:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef progje het volgende:
Lijstje!
O: allbran + halfvolle melk
T: 100 gram druiven
L: salade van kikkererwten, tomaat, komkommer, bosui en dressing van olijfolie, beetje azijn boel kruiden
T: 125 gram magere kwark + worteltjes
D: geen idee, moet nog naar de winkel, iets van groeten en mager vlees denk ik
En mijn collega's zaten vanmiddag aan de whoppers van de burgerking(en patat en milkshake...)
Wat een kwelling.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef progje het volgende:
Lijstje!
O: allbran + halfvolle melk
T: 100 gram druiven
L: salade van kikkererwten, tomaat, komkommer, bosui en dressing van olijfolie, beetje azijn boel kruiden
T: 125 gram magere kwark + worteltjes
D: geen idee, moet nog naar de winkel, iets van groeten en mager vlees denk ik
En mijn collega's zaten vanmiddag aan de whoppers van de burgerking(en patat en milkshake...)
Conservator bij een museum, leraar of werkloze.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, Kwak is back. Gee but it's great to be back home?
En MoBlo: wat voor beroep moet je in hemelsnaam kiezen na een studie kunstgeschiedenis? Recensent bij een krant, ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |