abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66759688
En worden er citroenen verbouwd in Nederland? Nee he?
pi_66759758
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef P.F het volgende:
En worden er citroenen verbouwd in Nederland? Nee he?
Dat lijkt me niet. Ik had een citroenboompje (die bloesem, wat rúikt dat lekker! ) op het terras, maar die moest iedere winter naar binnen. Ze kunnen niet tegen strenge vorst.
pi_66759893
Hmpf. Daar gaat m'n duurzame recept
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:35:05 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_66759924
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:33 schreef P.F het volgende:
Hmpf. Daar gaat m'n duurzame recept
Kan je geen citroenvervanger gebruiken? Volgens mij bestaat er van dat spul in flesjes ook een bioversie. En dat is níet van citroenen gemaakt, maar van wat anders. Alleen dat plastic, dat is natuurlijk niet duurzaam
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_66759978
Ik heb mijn eerste magnetronappel . En gelukkig smaakt ie beter dan ie ruikt , wat stinkt dat ding zeg. En de hele magnetron stond onder de damp ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:37:16 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66760006
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
@loveli: ik heb daar helemaal overheen gelezen, dat van je "oom" Sorry. Zo`n bijzonder mens te moeten missen zal vast niet makkelijk zijn.
Ik ook .

Gecondoleerd, loveli .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:39:32 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66760081
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:36 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb mijn eerste magnetronappel . En gelukkig smaakt ie beter dan ie ruikt , wat stinkt dat ding zeg. En de hele magnetron stond onder de damp ...
Magnetronappel! Ik heb nooit dat ie stinkt
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 11:45:30 #108
70532 loveli
N
pi_66760286
Tnx, iedereen. Het verlies van iemand blijft moeilijk, maar hij is bijna 100 geworden en het is goed zo.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 11:50:17 #109
70532 loveli
N
pi_66760483
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef P.F het volgende:
Weet iemand toevallig of alpro soja drink (naturel) een eko keurmerk heeft?
*grijpt in koelkast*
Sustainable Development
Wij zijn overtuigd dat duurzaam ondernemen het voortbestaan van onze planeet ten goede komt.
Ontdek ons engaement op: www.alprosoya.com

En zijn de citroenen alleen duurzaam als ze in Nederland worden verbouwd? Nee toch?
crap in = crap out
pi_66760550
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef loveli het volgende:
Tnx, iedereen. Het verlies van iemand blijft moeilijk, maar hij is bijna 100 geworden en het is goed zo.
Oh loveli, gecondoleerd Ik had geloof ik niet meegekregen dat het je oom was.
pi_66760701
Gecondoleerd Loveli
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Magnetronappel! Ik heb nooit dat ie stinkt
Mja ik geloof dat ik iets fout deed ofzo . Het was wel een groene, zure appel (waar ik wat zoetstof over gegooid heb achteraf), misschien daarom?
pi_66760705
Lijstje gisteren:
O: brinta
L: salade
T: verwenfruitrestje
D: kip hawaii met heel veel groenten en een beetje rijst. Gekookte paprika's(ik bak ze altijd alleen) zijn trouwens best lekker.
T: klein bakje yoghurt met appel en kaneel

Vandaag
O: brinta
L: 4 knäckebröd met pindakaas (wel al op)
T: misschien wat salade met een paar gebakken kipstukjes
T: appel mits geen salade
D: iets in frituur
T: niets, of die salade als ik die straks niet eet

Voor het weekend heb ik wel allemaal gezonde dingetjes gepland, soepjes, salades, lekkere broodjes Want ik heb na het weekend een paar tentamens, dus als ik me niet op een gezonde manier verwen, wordt het een vreetfestijn met vooral veel suiker.
pi_66760789
Gecondoleerd loveli.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef P.F het volgende:
Weet iemand toevallig of alpro soja drink (naturel) een eko keurmerk heeft?
Google wist het.
Zie vraag 4 van dit pdfje: klik
pi_66760882
Vik, wat spannend Is het niet beangstigend, dat metaalachtige geluid?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:01:35 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_66760889
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:56 schreef Chicolate het volgende:

Mja ik geloof dat ik iets fout deed ofzo . Het was wel een groene, zure appel (waar ik wat zoetstof over gegooid heb achteraf), misschien daarom?
Groene zijn lekkerder gewoon zo, vind ik Knapperig en niet weeïg. Zoetstof ben ik zelf geen fan van (niet alleen om het aspartaam vraagstuk waarvan de een zegt dat het troep is en de ander zegt dat het tof is, ik vind het niet lekker ), misschien dat dat als je het warm maakt vaag gaat doen? Zou kunnen! Edit: of wacht, mn mams deed het in dr koffie of thee, dus het zou moeten kunnen zonder raar te doen

Ik doe altijd appel met kaneel zonder suiker, maar soms met een handje rozijntjes (ook suiker )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_66760937
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Groene zijn lekkerder gewoon zo, vind ik Knapperig en niet weeïg. Zoetstof ben ik zelf geen fan van (niet alleen om het aspartaam vraagstuk waarvan de een zegt dat het troep is en de ander zegt dat het tof is, ik vind het niet lekker ), misschien dat dat als je het warm maakt vaag gaat doen? Zou kunnen!

Ik doe altijd appel met kaneel zonder suiker, maar soms met een handje rozijntjes (ook suiker )
Ik weet in ieder geval wel dat van die poederzoetstof gek gaat schuimen en vreemd ruikt als je het in de magnetron zet. Toen ben ik maar brinta zonder zoetstof gaan eten.

edit: Oh, achteraf nee dan weet ik het niet. Bij mij ruikt het juist lekker, naar appeltaart/crumble.
pi_66761009
Zoetstof moet je inderdaad niet te ver verwarmen, apartaam denatureert bij 180 graden . Dan ben je dus je zoete smaakje ook meteen kwijt. Je kan er ook geen cake mee bakken ofzo. Maar ik gooide het er dus achteraf pas overheen .
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 12:06:23 #118
70532 loveli
N
pi_66761056
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:51 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Oh loveli, gecondoleerd Ik had geloof ik niet meegekregen dat het je oom was.
Tnx, we noemden hem alleen 'oom', hij was geen familie.
crap in = crap out
pi_66761081
Bij het koken/bakken kan je beter Natrena vloeibaar gebruiken. Dat behoudt wel zijn zoetkracht!!
pi_66761120
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]
Zoetstof ben ik zelf geen fan van (niet alleen om het aspartaam vraagstuk waarvan de een zegt dat het troep is en de ander zegt dat het tof is, ik vind het niet lekker ),
I'm with you! Zoetstof smaakt raar. En cola light enzo dientengevolge ook. Bah.

Suiker FTW (met mate) (maar 200 gram in de cheesecake, hoor)

Afijn: zwembad!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:11:15 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_66761205
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:01 schreef SiTuSavais het volgende:
Vik, wat spannend Is het niet beangstigend, dat metaalachtige geluid?
Ja best wel . En ook doordat ik allemaal verhalen over bliksemstarts heb gelezen en me afvraag of het bij mij wel goed gaat komen. Ben nu even aan het lezen op het CI-forum, soortgelijke verhalen van mensen die ook een beetje teleurgesteld waren na de eerste aansluiting, en dat helpt wel bij het relativeren. Het gáát goed komen, het duurt misschien even wat langer .
* Viking84 probeert optimistisch te blijven...

Ben wel blij dat ik m'n hoorapparaat nog heb, dus ben iig niet helemáál doof.
Niet meer actief op Fok!
pi_66761264
Ik hou eigenlijk ook helemaal niet van zoetstof. Je koffie gaat er héél vies van smaken
Hoewel ik cola light wel juist lekkerder vind. Maar dat is dan ook het enige.

Bij mij is suiker echt hét probleem met eten, ik blijf er moeite mee hebben om dat met mate te eten.
Ik vind het helemaal niet moeilijk om avondeten/hartige snacks te laten staan, en als ik even iets zouts 'moet' (wat dus bijna nooit gebeurt) dan is het met een kopje bouillon ook verholpen.
pi_66761355
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja best wel . En ook doordat ik allemaal verhalen over bliksemstarts heb gelezen en me afvraag of het bij mij wel goed gaat komen. Ben nu even aan het lezen op het CI-forum, soortgelijke verhalen van mensen die ook een beetje teleurgesteld waren na de eerste aansluiting, en dat helpt wel bij het relativeren. Het gáát goed komen, het duurt misschien even wat langer .
* Viking84 probeert optimistisch te blijven...

Ben wel blij dat ik m'n hoorapparaat nog heb, dus ben iig niet helemáál doof.
Oh, ik had er eigenlijk wel het idee bij dat het best lang duurde voordat het allemaal een beetje te verstaan was. Maar ik heb er natuurlijk geen onderzoek naar gedaan, misschien op tv gezien. Is dit dat apparaatje waarbij ze nog het een en ander moeten afstellen, of is dat eerder bij dat van Muis?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:21:51 #124
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_66761565
joehoe!

even een grote zwaai, ik ben weer thuis, en ook al bijna uitgepakt en opgeruimd!

heel moe dus geen tijd genomen om bij te lezen. alleen even een dikke voor vikje, kop op! het wordt vast beter, je hersenen moeten gewoon even wat neuropaadjes aanleggen enzo spannend hoor allemaal, veel sterkte met je nieuwe bionische onderdeel...

nu ga ik boodschappen doen. hongerrrr... en ben in de war met de tijd. ik denk steeds "oh ik heb vaochtend nog..." en dan is dat eigenlijk gisterochtend... gelukkig wel een paar uur geslapen in t vliegtuig met behulp van een slaapmasker en wat inslaaptabletjes (te koop op vliegveld, jeuj!) nu nog even doorzetten tot vanavond wat later, en dan hoop ik de jetlag voor te blijven...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_66761607
WB Kwakkie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')