Dat lijkt me niet. Ik had een citroenboompje (die bloesem, wat rúikt dat lekker!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:28 schreef P.F het volgende:
En worden er citroenen verbouwd in Nederland? Nee he?
Kan je geen citroenvervanger gebruiken? Volgens mij bestaat er van dat spul in flesjes ook een bioversie. En dat is níet van citroenen gemaakt, maar van wat anders. Alleen dat plastic, dat is natuurlijk niet duurzaamquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef Tinkepink het volgende:
@loveli: ik heb daar helemaal overheen gelezen, dat van je "oom"Sorry. Zo`n bijzonder mens te moeten missen zal vast niet makkelijk zijn.
Magnetronappel!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:36 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb mijn eerste magnetronappel. En gelukkig smaakt ie beter dan ie ruikt
, wat stinkt dat ding zeg. En de hele magnetron stond onder de damp ...
*grijpt in koelkast*quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef P.F het volgende:
Weet iemand toevallig of alpro soja drink (naturel) een eko keurmerk heeft?
Oh loveli, gecondoleerdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef loveli het volgende:
Tnx, iedereen. Het verlies van iemand blijft moeilijk, maar hij is bijna 100 geworden en het is goed zo.
Mja ik geloof dat ik iets fout deed ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Magnetronappel!Ik heb nooit dat ie stinkt
Google wist het.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef P.F het volgende:
Weet iemand toevallig of alpro soja drink (naturel) een eko keurmerk heeft?
Groene zijn lekkerder gewoon zo, vind ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:56 schreef Chicolate het volgende:
Mja ik geloof dat ik iets fout deed ofzo. Het was wel een groene, zure appel (waar ik wat zoetstof over gegooid heb achteraf), misschien daarom?
Ik weet in ieder geval wel dat van die poederzoetstof gek gaat schuimen en vreemd ruikt als je het in de magnetron zet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Groene zijn lekkerder gewoon zo, vind ikKnapperig en niet weeïg. Zoetstof ben ik zelf geen fan van (niet alleen om het aspartaam vraagstuk waarvan de een zegt dat het troep is en de ander zegt dat het tof is, ik vind het niet lekker
), misschien dat dat als je het warm maakt vaag gaat doen?
Zou kunnen!
Ik doe altijd appel met kaneel zonder suiker, maar soms met een handje rozijntjes (ook suiker)
Tnx, we noemden hem alleen 'oom', hij was geen familie.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:51 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Oh loveli, gecondoleerdIk had geloof ik niet meegekregen dat het je oom was.
I'm with you! Zoetstof smaakt raar. En cola light enzo dientengevolge ook. Bah.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zoetstof ben ik zelf geen fan van (niet alleen om het aspartaam vraagstuk waarvan de een zegt dat het troep is en de ander zegt dat het tof is, ik vind het niet lekker),
Ja best welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:01 schreef SiTuSavais het volgende:
Vik, wat spannendIs het niet beangstigend, dat metaalachtige geluid?
Oh, ik had er eigenlijk wel het idee bij dat het best lang duurde voordat het allemaal een beetje te verstaan was. Maar ik heb er natuurlijk geen onderzoek naar gedaan, misschien op tv gezien. Is dit dat apparaatje waarbij ze nog het een en ander moeten afstellen, of is dat eerder bij dat van Muis?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja best wel. En ook doordat ik allemaal verhalen over bliksemstarts heb gelezen en me afvraag of het bij mij wel goed gaat komen. Ben nu even aan het lezen op het CI-forum, soortgelijke verhalen van mensen die ook een beetje teleurgesteld waren na de eerste aansluiting, en dat helpt wel bij het relativeren. Het gáát goed komen, het duurt misschien even wat langer
.
* Viking84 probeert optimistisch te blijven...
Ben wel blij dat ik m'n hoorapparaat nog heb, dus ben iig niet helemáál doof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |