Nou dat verschilt heel erg per persoon. De één kan meteen al geluiden onderscheiden, bij anderen klinkt het als één bak herrie waar niks van te maken valt (zoals bij mij dus). Maar van spraakverstaan moet ik idd nog niets verwachten nu en ze moeten idd nog eea afstellen. Denk dat dat bij een ABI (dat heeft Muis dus) ook zo is, al zijn de resultaten met een ABI wel minder goed dan met een CI.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:16 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Oh, ik had er eigenlijk wel het idee bij dat het best lang duurde voordat het allemaal een beetje te verstaan was. Maar ik heb er natuurlijk geen onderzoek naar gedaan, misschien op tv gezien. Is dit dat apparaatje waarbij ze nog het een en ander moeten afstellen, of is dat eerder bij dat van Muis?
Ahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat verschilt heel erg per persoon. De één kan meteen al geluiden onderscheiden, bij anderen klinkt het als één bak herrie waar niks van te maken valt (zoals bij mij dus). Maar van spraakverstaan moet ik idd nog niets verwachten nu en ze moeten idd nog eea afstellen. Denk dat dat bij een ABI (dat heeft Muis dus) ook zo is, al zijn de resultaten met een ABI wel minder goed dan met een CI.
Heb hem nu ff afgezet. Word er dizzy van. Later vanmiddag maar weer even een uurtje oefenen. Water laten stromen, telefoon laten overgaan etc etc.
Natuurlijk geef ik niet op johquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:34 schreef Muis006 het volgende:
Vikkerd, niet opgeven!
Mijn implantaat is een stuk minder goed dan het jouwe en bij mij was na 2 weken de 'knop' om: toen hoorde ik alles weer zoals ik het me herinnerde.
Moraal: niet opgeven!
Goedzo! De enige verdere tip die ik je kan geven is: hou hem de hele dag op. Ik weet dat het vermoeiend en absoluut niet leuk is, maar je bereikt de meeste en snelste resultaten als je hem de hele dag op hebt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk geef ik niet op joh. Alleen een beetje bezorgd: "Gaat dit wel goedkomen?". Maar maandag gaan ze weer prutsen en dan kunnen ze hem vast al beter afstellen
.
@ VMW: revalidatie is gewoon oefenen met geluiden, weer leren verstaan...
Awww! Welkom thuis! Wat is het fijn om een écht thuis te hebben om naar terug te verlangen als je weg bent!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:25 schreef kwakveense het volgende:ik ben zo blij! ik stond toen ik t eerste vleigtuig in stapte eventjes met traantjes in mn ogen
omdat ik besefte dat ik nu écht naar huis ging, en toen werd ik zó gelukkig
Het komt vast wel goed, gewoon blijven oefenen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Natuurlijk geef ik niet op joh. Alleen een beetje bezorgd: "Gaat dit wel goedkomen?". Maar maandag gaan ze weer prutsen en dan kunnen ze hem vast al beter afstellen
.
@ VMW: revalidatie is gewoon oefenen met geluiden, weer leren verstaan...
Zal ik hem dan maar inkoppen?quote:
Oh leuk, standaard universiteits-ICT-tentamentjes?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar inkoppen?Een punt achter zijn slechte eetgewoontes.
Zo. Ik heb zo'n beetje alles wel doorgelezen wat ik moet weten voor tentamen, kan nu niets oefenen (want mijn excel is opeens nederlands geworden en dan werken de engelse commando's niet meerHet is een veredeld tentamen 'omgaan met excel' ofzo) ... en hoe zou het tentamen van Moblo gegaan zijn?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag!
fijn dat je weer teurg bent Vik!
Zit nu op 't werk, dus zal zo even rustig bijlezen
Tentamen ging best nog wel redelijk, eigenlijk, maargoed, dat kan ook schijn zijn.
Denk dat ik met de herkansing van volgende week het wel ga halen, dus dát is in ieder geval mooi![]()
Da's een fijn idee.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag!
fijn dat je weer teurg bent Vik!
Zit nu op 't werk, dus zal zo even rustig bijlezen
Tentamen ging best nog wel redelijk, eigenlijk, maargoed, dat kan ook schijn zijn.
Denk dat ik met de herkansing van volgende week het wel ga halen, dus dát is in ieder geval mooi![]()
quote:
Eigenlijk was het gewoon een tvpquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En nu moeten wij vragen waarachter en waarom?
Nee joh, dan zou het juist achter goede staan! Deze week heb ik wel oke gedaan al zeg ik het zelf! Alleen vanavond ga ik uit eten en dan naar voetbal dus dat wordt wat minder.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar inkoppen?Een punt achter zijn slechte eetgewoontes.
Zo. Ik heb zo'n beetje alles wel doorgelezen wat ik moet weten voor tentamen, kan nu niets oefenen (want mijn excel is opeens nederlands geworden en dan werken de engelse commando's niet meerHet is een veredeld tentamen 'omgaan met excel' ofzo) ... en hoe zou het tentamen van Moblo gegaan zijn?
Nou, het is data-analyse. Krijg een zooi cijfertjes, en dan is het gemiddelde niet het 'ware' gemiddelde en dat moet je dan weer ombouwen via excel. An sich niet veel mis mee (open boek tentamen) maar het duurt lang en we gebruiken het verder nooit. Dus zinloos. Vorige keer had ik halverwege geen zin meer (moest nog een tentamen doen die dag) en ben ik weggelopen. Toen was het een 2quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh leuk, standaard universiteits-ICT-tentamentjes?Die heb ik ook moeten doen
3 jaar geleden. En ze hebben afgelopen maand voor de leuk eens een keer mn resultaten op mn cijferoverzicht gezet
![]()
Zuukzes iig chico-san!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |