quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
Niet onzeker. Wel nieuwsgierig en veelvragend.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:26 schreef TNA het volgende:
TT-suggestie: [Apple iPhone #25] Waar de_boswachter onzeker is.
Donequote:Op woensdag 4 maart 2009 11:26 schreef TNA het volgende:
TT-suggestie: [Apple iPhone #25] Waar de_boswachter onzeker is.
Waarom die je niet 1 jaar? Betaal je 350 voor de telefoon. Kans is groot dat er een nieuwe komt ergens dit jaar, dus dan kun je begin volgend jaar voor de nieuwe, plus dat je oude nog wat knaken waard isquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.2call.nl/apple_iphone_3g_8gb_met_verlenging_hi_%8030_normaal_verlenging_2_jaar.html?DUUR=2&EX_ID=0&select_phone=Apple&select_type=10223&select_dpw_aboTypeSimOnly=0&select_dpw_aboType=1&select_abonnement=96&select_duur=2&gprs=Hi+Eindeloos+Online+%28%80+9%2C95%29&sms=Geen+Eindeloos+SMS&imode=Geen+Hi+Mobiel+TV
Als het goed is klopt hij zo he Bio
Heb nu 30¤ HI Abbo, wil hem verlengen met HI Eindeloos Online.
Prijs valt me mee eerlijk gezegd.
quote:
Het is niet erg om ervaringen te vragen, maar vragen of 'ie een trilfunctie heeft getuigt niet van veel 1337 Googleskillzquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
IK HOEF UM AL NIET MEER !!!
DAT ZAL JE LEREN BIOGARDE !!!!!!!
Ja dat zal hem echt lerenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef de_boswachter het volgende:
IK HOEF UM AL NIET MEER !!!
DAT ZAL JE LEREN BIOGARDE !!!!!!!
Serieus? Ik dacht dat, dat je die via dat jailbreak programma alleen kon vernieuwen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Doe zelf niet anders (met verschillende iPhones) en het is nog nooit fout gegaan.
[..]
Jailbreakprogramma maakt de firmware voor je, met iTunes kun je 'm erop zetten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat zal hem echt leren
[..]
Serieus? Ik dacht dat, dat je die via dat jailbreak programma alleen kon vernieuwen?
Mwah dan kan ik hem wel is gaan updaten jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Jailbreakprogramma maakt de firmware voor je, met iTunes kun je 'm erop zetten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:10 schreef Shrien het volgende:
iPhone (2G) perongeluk geupdate naar 2.2.1, daarna weer gedowngrade naar 2.2, maar nu wil die geen netwerk meer vinden.. Bij het opstarten druk ik wel op 'unlock' en daarna mijn pincode..
Iemand een oplossing ?
App-store op de iPhone in ieder geval niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:22 schreef Biogarde het volgende:
Meer mensen die de melding in de app-store krijgen dat het te druk is?
Ben nog aan het twijfelenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waarom die je niet 1 jaar? Betaal je 350 voor de telefoon. Kans is groot dat er een nieuwe komt ergens dit jaar, dus dan kun je begin volgend jaar voor de nieuwe, plus dat je oude nog wat knaken waard is
Waar ze overigens ook niets repareren. Ze doen alleen een softwarecheck en als ze iets tegenkomen dat niet werkt krijg je een nieuwe, de oude gaat dan naar het almachtige Apple reparatiehoofdkwartier op Jupiter.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef Biogarde het volgende:
Nadeel is dat wij geen echte Apple stores hebben in Nederland.
Wanneer je als klant van AT&T (USA) met je kapotte toestel een Apple store binnenloopt, dan ruilen ze 'm op. In Nederland moet je naar T-Mobile als hij daar vandaan komt, en zij sturen 'm op naar een repaircenter.
Ze mogen in Nederland die dingen idd niet openenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:17 schreef portier het volgende:
[..]
Waar ze overigens ook niets repareren. Ze doen alleen een softwarecheck en als ze iets tegenkomen dat niet werkt krijg je een nieuwe, de oude gaat dan naar het almachtige Apple reparatiehoofdkwartier op Jupiter.
Jupiter.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze mogen in Nederland die dingen idd niet openen![]()
Ik moest hardop lachen om je Jupiter
Que?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jupiter.
Waar doen ze dat dan Ierland?
Het almachtige reparatiehoofdkwartier van Apple in Europa, is dat niet in Ierland?quote:
Loop een willekeurige T-Mobile shop, Apple reseller of Mediamarkt in en dikke kans dat je op een tentoongestelde iPhone kan uitproberen of je smsen fijn vindt. En het moet ook wel wennen natuurlijk, plus dat de AutoCorrectie een hoop doet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Saninl het volgende:
Ik heb toch even een paar vraagjes![]()
Is het irritant op te smse met de Iphone? Want ik had eerst een aantal smsjes op een HTC Diamond moeten tikken, en vond het touch niet zo fijn![]()
Ik denk dat de enige reden waarom er een nieuwe iPhone zou kunnen komen op korte termijn is omdat de EU regels een losse accu voorschrijven, maar anders dan dat kun je nog wel een tijdje wachten op de volgende iPhone.quote:Verder, ik heb meestal een telefoon 3 jaar, nu heb ik een Samsung D900 ook al 3 jaar. Maar ik wil nu een mp3 + telefoon in één. Daarom dat mijn interesse uitgaat naar de IphoneZal ik hem binnenkort kopen, of nog wachten op de "Iphone 4G"? (de nieuwe).
Wanneer komt de nieuwe Iphone uit? En welke veranderingen zijn er?
Moet je zelf weten. Sommige mensen vinden T-Mobile niet hip genoeg. Je kan op iPhoneclub.nl rondneuzen wat de abonnementen allemaal doen.quote:Laatste; zal ik hem met of zonder T-mobile Abbo nemen?
Alvast Thnx!
Hartstikke bedankt, ik zal in het weekend eens een shop gaan zoeken in Eindhovenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef portier het volgende:
[..]
Loop een willekeurige T-Mobile shop, Apple reseller of Mediamarkt in en dikke kans dat je op een tentoongestelde iPhone kan uitproberen of je smsen fijn vindt. En het moet ook wel wennen natuurlijk, plus dat de AutoCorrectie een hoop doet.
[..]
Ik denk dat de enige reden waarom er een nieuwe iPhone zou kunnen komen op korte termijn is omdat de EU regels een losse accu voorschrijven, maar anders dan dat kun je nog wel een tijdje wachten op de volgende iPhone.
[..]
Moet je zelf weten. Sommige mensen vinden T-Mobile niet hip genoeg. Je kan op iPhoneclub.nl rondneuzen wat de abonnementen allemaal doen.
Niks raar aan toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:57 schreef Nashje het volgende:
Wat is dit voor dikke bullshit trouwens
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet hebben ze 'm niet bij KPN... Dus waarom dat logo erbij staat is mij een raadsel.quote:
Er zijn meerdere manieren om je iPhone te krijgen. Ik heb 'm zelf gewoon simlockvrij, met Vodafone en internet voor ¤25 per maand, inclusief telefoon dus.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben ze 'm niet bij KPN... Dus waarom dat logo erbij staat is mij een raadsel.
Tip van Bio: www.2call.nl . Kun je je abbo verlengen met Iphone ook al is het geen T-Mobile.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben ze 'm niet bij KPN... Dus waarom dat logo erbij staat is mij een raadsel.
Internet een beetje snel?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:06 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren om je iPhone te krijgen. Ik heb 'm zelf gewoon simlockvrij, met Vodafone en internet voor ¤25 per maand, inclusief telefoon dus.
Internet is het snelst in Nederland mogelijk op je mobiel bij Vodafonequote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Internet een beetje snel?
En hoeveel belminuten en hoeveel SMSjes heb je?
heb je linkje voor me?
Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik 10 miljoen in de loterij heb gewonnenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Saninl het volgende:
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat binnen 8 maandeneen nieuwe Iphone op de markt kwam vandaar die vraag.
Je kan een codeslot instellen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Kan ik op de iPhone mijn smsjes vergrendelen met code, zodat anderen ze niet ongewilt gaan lezen??
Alleen heb je bij Voda te maken met een FUP en is het bij T-Mobile onbeperkt. En het tikt best aan wanneer je gaat streamen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Internet is het snelst in Nederland mogelijk op je mobiel bij Vodafone. Ik heb geloof ik 225 belminuten/smsjes. Linkje heb ik niet, de aanbieding was in november 2008, en enkel die maand. Ik zou even http://www.iphoneclub.nl/(...)en-en-alternatieven/ in de gaten houden, de komende week zal dat geüpdatet worden (vorige maand enkel T-Mobile aanbiedingen, en dat maakt dus weinig uit)
Gewoon een codeslot op je iPhone?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Kan ik op de iPhone mijn smsjes vergrendelen met code, zodat anderen ze niet ongewilt gaan lezen??
Tjah ik vind het fijn smsen (weliswaar sms ik dan ook in landscape modus met een niet standaard sms programmaquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Saninl het volgende:
Ik heb toch even een paar vraagjes![]()
Is het irritant op te smse met de Iphone? Want ik had eerst een aantal smsjes op een HTC Diamond moeten tikken, en vond het touch niet zo fijn![]()
Verder, ik heb meestal een telefoon 3 jaar, nu heb ik een Samsung D900 ook al 3 jaar. Maar ik wil nu een mp3 + telefoon in één. Daarom dat mijn interesse uitgaat naar de IphoneZal ik hem binnenkort kopen, of nog wachten op de "Iphone 4G"? (de nieuwe).
Wanneer komt de nieuwe Iphone uit? En welke veranderingen zijn er?
Laatste; zal ik hem met of zonder T-mobile Abbo nemen?
Alvast Thnx!
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:24 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een kras op mijn scherm
Dacht dat het onmogelijk was, maar het is mij toch gelukt
Ik was die site van de IPhoneclub eens aan het checken en daar waar nogal wat problemen met dat internetten. Gasten die in het buitenland waren en dan rekeningen hadden van 1000 euroquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alleen heb je bij Voda te maken met een FUP en is het bij T-Mobile onbeperkt. En het tikt best aan wanneer je gaat streamen.
Aah oke. Dat is wel een hele lekkere aanbieding, zeker voor november 2008. Nu heb je bij 2call opzich ook wel een leuke: 8GB Vodafone Basis 35 2 jaar 300 28,00 + internet. Ook al zou ik weg willen bij Vodafone, zoiets zou toch nog aantrekkelijk zijn. KPN is in prijzen ook gewoon een stuk duurder. Jammer dat dat internet er trouwens niet gratis bij zitquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:06 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren om je iPhone te krijgen. Ik heb 'm zelf gewoon simlockvrij, met Vodafone en internet voor ¤25 per maand, inclusief telefoon dus.
Roaming van data sowieso uitzetten. En volgens mij staat het standaard zelfs uit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:10 schreef Doekje het volgende:
Op het moment dat je naar Duitsland gaat, Roaming uitzetten.
Ik denk met sleutels in mijn broekzakquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?
En als je dicht bij de Duitse grens woont waar het netwerk nog wel eens op de duitser wil springen ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:10 schreef Doekje het volgende:
Op het moment dat je naar Duitsland gaat, Roaming uitzetten.
Boh vervelend zeg, en je had geen screen protector erop?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Roaming van data sowieso uitzetten. En volgens mij staat het standaard zelfs uit.
[..]
Ik denk met sleutels in mijn broekzak
Je ziet het eigenlijk alleen maar bij een niet te donker, effen vlak. Maar het blijft vervelend.
Je kan alleen data roaming aan of uitzetten. Bellen en SMS'en gaat altijd, mits je bereik hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En als je dicht bij de Duitse grens woont waar het netwerk nog wel eens op de duitser wil springen ?
Maakt dat wat uit als je roaming standaard uitzet ? Dat zou betekenen dat wanneer ik in het buitenland ben geen netwerk meer heb en dus ook niet kan bellen..........
Want roaming houdt toch gewoon het overschakelen op bijv. een buitenlands netwerk in ?
Wat gebruikt een IPhone dan wat een "normale" telefoon niet doet ? Ik download namelijk niks extra's wanneer ik nu met mijn Samsung gebruik maak van T-Mobile Duitsland of E-Plus.
OK. Het begrip data-roaming ken ik niet van de telefoon die ik nu hebquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Je kan alleen data roaming aan of uitzetten. Bellen en SMS'en gaat altijd, mits je bereik hebt.
Sowieso... een film downloaden op je ipod of iphonequote:Op donderdag 5 maart 2009 10:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK. Het begrip data-roaming ken ik niet van de telefoon die ik nu heb
En die gasten op die forums die films zaten te downloaden op hun IPOD in het buitenland en toen een rekening van 3000 euro kregenEn dan verbaasd doen
Dan kun je beter even eerst research doen
Heb zelf T-mobile, 150 minuten, 150 smsjes + internet onbeperkt + gratis 16GB telefoon voor 29,95. Gesimlockedquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Aah oke. Dat is wel een hele lekkere aanbieding, zeker voor november 2008. Nu heb je bij 2call opzich ook wel een leuke: 8GB Vodafone Basis 35 2 jaar 300 28,00 + internet. Ook al zou ik weg willen bij Vodafone, zoiets zou toch nog aantrekkelijk zijn. KPN is in prijzen ook gewoon een stuk duurder. Jammer dat dat internet er trouwens niet gratis bij zit.
Ja hoor, die zijn erquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
Vanmorgen contact gehad met 2call omdat ik een aantal vragen had, en ik moet toegeven: Superservice aan de telefoon.
Heb op al mijn vragen antwoord gekregen op een vriendelijke manier. Is al een pluspuntje.
Verder zojuist een half uurtje gespeeld met de IPhone van een collega van me, die dat ding ook pas nieuw heeft. Echt, wat een verrijking
Die menu's
Die applicaties
En zo easy allemaal.
Enige waar ik mee zit is dat hij een T-Mobile abbonnement heeft, en daardoor alle instellingen al op die telefoon zaten (email/sms etc.)
Wanneer ik er 1 met HI bestel zal ik dat allemaal zelf moeten instellen toch ? Zijn er sites waar ik die instellingen kan zien en dus rechtstreeks kan overnemen ?
Dat zou ik nou ook weer niet al te hard tegen je vriendin zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:06 schreef de_boswachter het volgende:tnx.
Ik ben momenteel verliefder op de IPhone dan op mijn vriendin.
Ik wil um hebben NU NU NU NU
Ja, dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef AssyriskaFF het volgende:
Klasgenoot heeft nu ook een iPhone. Hij vond mijne helemaal geweldig. Nu heeft hij er ook één. Eerste vraag was waar hij de simkaart in moest doen hehe.
Hoop dat er snel een bluetooth applicatie komt waarmee je bestanden kunt uitwisselen met een andere telefoon. Dat is het enige dat ik mis.
Okay! Ik ben zelf niet zo´n T-mobile fan eerlijk gezegd. 29,95 is nog wel oke ja, maar 150 minuten is echt te weinig voor mij. Doe het dubbele maar, ja echt, snap er ook niets van maargoed. Sms gemiddeld 4/5 keer op een dag ofzo. 300min is al gauw veel duurder.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb zelf T-mobile, 150 minuten, 150 smsjes + internet onbeperkt + gratis 16GB telefoon voor 29,95. Gesimlocked
Wat? Zit er geen bluetooth functie in?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoop dat er snel een bluetooth applicatie komt waarmee je bestanden kunt uitwisselen met een andere telefoon. Dat is het enige dat ik mis.
Alleen om te communiceren tussen pc : iPhone of headsetquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Okay! Ik ben zelf niet zo´n T-mobile fan eerlijk gezegd. 29,95 is nog wel oke ja, maar 150 minuten is echt te weinig voor mij. Doe het dubbele maar, ja echt, snap er ook niets van maargoed. Sms gemiddeld 4/5 keer op een dag ofzo. 300min is al gauw veel duurder.
[..]
Wat? Zit er geen bluetooth functie in?
En waar moet je de simkaart indoenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef AssyriskaFF het volgende:
Klasgenoot heeft nu ook een iPhone. Hij vond mijne helemaal geweldig. Nu heeft hij er ook één. Eerste vraag was waar hij de simkaart in moest doen hehe.
Om maar een paar punten te noemen:quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:17 schreef fetss het volgende:
[..]
wat wil je dat er verbeterd wordt dan?
of wat gaat er verbeterd worden?
Een icoontje? Zijn genoeg cydia apps die dat kunnen hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:45 schreef super-muffin het volgende:
Softwarematig op stil zetten?Wat heeft dat voor nut?
Ik zou wel een icoontje bovenaan willen zien als 'ie op stil staat
Daar is genoeg software voor, zoals iRealsms, teller, tellen en preview uitschakelenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:39 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Om maar een paar punten te noemen:
- Character counter bij smsen
- SMS-tellen
En begrijp me niet verkeerd, ik heb mijn iphone ongeveer een maand of 5 en ben en super tevreden mee!
Jazeker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef Stinosss het volgende:
Dat weet ik, maar zoiets zou standaard geïntegreerd moeten zijn.
Klopt. Is niet zo, even Cydia opstarten en dan is het dat wel, klaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef Stinosss het volgende:
Dat weet ik, maar zoiets zou standaard geïntegreerd moeten zijn.
Heb ik ook al geruime tijd gedaan. Maar met Apple firmware-updates is het niet echt handig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:30 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Klopt. Is niet zo, even Cydia opstarten en dan is het dat wel, klaar.
Ik denk het niet neequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Intocable het volgende:
[..]
Alleen om te communiceren tussen pc : iPhone of headset
Lezen de meeste niet op verschillende fora´s over de iPhone?
biteSMS telt en je smsjes, en geeft aan wanneer je bijvoorbeeld 2 berichten gaat versturenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:39 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Om maar een paar punten te noemen:
- Bluetooth ondersteuning
- Standaard meerdere Exhange Servers invoeren
- Character counter bij smsen
- SMS-tellen
- Mogelijkheid om softwarematig mijn iphone op ''stil'' te zetten
- Build-in navigatie
En begrijp me niet verkeerd, ik heb mijn iphone ongeveer een maand of 5 en ben en super tevreden mee!
Enne... hoe krijg je dat dan voor elkaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Een icoontje? Zijn genoeg cydia apps die dat kunnen hoor.
Nouja, ik verwacht dat binnen nu en een maand mijn 'silent-switch' afbreekt. Softwarematig op stil ztten zou dan wel fijn zijn.
Zo moeilijk is dat nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
Enne... hoe krijg je dat dan voor elkaar
Ik hoor er nu echt voor het eerst vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet. Het is een bekend probleem zoals op verschillende fora te lezen is.
Weet iemand hoe het zit met de garantie van een Zwitserse iPhone in Nederland?
Sorry, ik ben me pas sinds een paar dagen aan het verdiepen in de iPhone. Het spijt mequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Intocable het volgende:
[..]
Lezen de meeste niet op verschillende fora´s over de iPhone?
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry, ik ben me pas sinds een paar dagen aan het verdiepen in de iPhone. Het spijt me.
Meuning!quote:
Mja, ik denk sowieso dat het iPhone / iPod publiek niet voor een extra gadget gaan als er genoeg apps te verkrijgen op dit gebied.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meuning!
Trouwens hoe denken de iPhone bezitters hierover?
http://www.iphoneclub.nl/(...)l-doodskist-psp.html
Precies, ik denk dat de iPhone er wel voor heeft gezorgd dat men het "normaal" is gaan vinden dat je meer kan met een telefoon dan alleen bellen en internetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:24 schreef Intocable het volgende:
[..]
Mja, ik denk sowieso dat het iPhone / iPod publiek niet voor een extra gadget gaan als er genoeg apps te verkrijgen op dit gebied.
Voor de het publiek dat geen iPod/phone heeft.. is het niet echt meer aantrekkelijk een psp aan te schaffen. Dit vooral te denken aan alle upcoming consoles
De consument wordt meer en meer verwend en neemt geen genoegen meer met een portable console net als de pspquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat de iPhone er wel voor heeft gezorgd dat men het "normaal" is gaan vinden dat je meer kan met een telefoon dan alleen bellen en internetten.
Sowieso een simlock van at&t. Betwijfel of hij de 3G mee kan krijgen zonder abonnement af te sluiten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:44 schreef Cydex het volgende:
Mijn broer is nu in Florida en vroeg of hij een Iphone moest meenemen. Waar moet hij nu op letten, is het mogelijk om een simlock vrije Iphone in een winkel te kopen? Of zit er altijd een simlock op, gecombineerd met een abo.
Als het simlock vrij is, kan ik gewoon mijn simkaart er in doen en er mee spelen, toch?
Dat is dan balen. Enige optie is dan een tweedehands zonder simlock (maar dat zal dan wel geen 3G zijn).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:47 schreef Intocable het volgende:
[..]
Sowieso een simlock van at&t. Betwijfel of hij de 3G mee kan krijgen zonder abonnement af te sluiten.
Genoeg 2de hands iPhones (2G & 3G) te koop overal. De simlock kan altijd eraf gehaald worden dmv. Jailbreak.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:57 schreef Cydex het volgende:
[..]
Dat is dan balen. Enige optie is dan een tweedehands zonder simlock (maar dat zal dan wel geen 3G zijn).
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:14 schreef Intocable het volgende:
[..]
Genoeg 2de hands iPhones (2G & 3G) te koop overal. De simlock kan altijd eraf gehaald worden dmv. Jailbreak yellowsn0w.
Staat in je bevestiging of op de site. Laaste keer dat ik iets bestelde bij hun is al even geleden. Mijn eigen abo heb ik bij T-Mobile vandaan en niet op de site.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
Bio,
Weet jij hoe het in elkaar steekt met de betaling bij 2call ?
Toch niet aan de deur hopelijk. Ideal/afschrift ? Hoe heb jij dat gedaan ?
De info staat op de bevestiging.quote:Levering
Uw bestelling wordt via TNT Post aangetekend en verzekerd (onder rembours indien van toepassing) verzonden. De volgende werkdag, na de ontvangst van de benodigde bescheiden (mits voor 15:00), kunt u het pakket dan thuis verwachten.
Oke! Wist ik niet, nooit bezig gehouden met yellowsnow! Thanks for the infoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:27 schreef Stinosss het volgende:
Yellowsnow is geen jailbreak maar een bypass voor je simlock.
Genoeg duidelijke instructies te vinden op internet. Zo moeilijk is het allemaal niet!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Cydex het volgende:
Yellowsnow en jailbreak kan ik dus als echte leek zelf toepassen, of is dat niet zo verstandig?
Google er anders even opquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Cydex het volgende:
Yellowsnow en jailbreak kan ik dus als echte leek zelf toepassen, of is dat niet zo verstandig?
Ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:10 schreef Stpan het volgende:
Ik kom hier Terug na de bezorging Van m'n iPhone.
In de tussentijd een vraag: kun je je iPhone als mp3-speler gebruiken zonder dat je simkaart erin zit?
Vet! Hopelijk kan je 'm wel van cydia afhalen!quote:
Ja dat kan ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:14 schreef Intocable het volgende:
[..]
Vet! Hopelijk kan je 'm wel van cydia afhalen!
Hoe heet hij? Ik heb op fracture gezocht. maar zonder resultaat!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat kan ookIk heb hem al een tijdje, de reactie van mijn vriendin was geweldig
Linkje? Of speciale aanbieding voor leden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:10 schreef Stpan het volgende:
Ik heb m'n T-mobile abonnement verlengt: 2 jaar 300 minuten voor 28,50, 2 jaar gratis internet 'plus' en 0 euro voor de iPhone.
iBrokequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef Intocable het volgende:
[..]
Hoe heet hij? Ik heb op fracture gezocht. maar zonder resultaat!
Waah held!quote:
Onbetaalbaar die reactiesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:39 schreef Intocable het volgende:
[..]
Waah held! Vier vanavond mn verjaardag. eens wat vrienden laten schrikken![]()
Net gedownloadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onbetaalbaar die reactiesHelemaal omdat het scherm daarna ook een error weergeeft
Ik zou lekker Skypen over internet met je iPhone.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:33 schreef timp0e het volgende:
Hey!
Ik heb ook een iPhone, en ik ga binnenkort naar Amerika (NYC). Kan ik daar met mijn Nederlandse iPhone gewoon bellen?
Eigenlijk zou ik hem liever thuis willen laten, maar omdat een vriend daar woont moet ik wel kunnen bellen anders kan hij ons niet bereiken....
Alvast bedankt!
Snap het ff niet..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
Als we het toch over jailbreak hebben, mag ik deze site vast ook wel posten
Het lijkt erop dat het voor 12 maanden is, maar je kan 2call voor de zekerheid bellen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:44 schreef Nashje het volgende:
Net even alles uitgerekend, en ik denk dat ik voor een Hi ¤30 abo ga bij 2call.nl. Die is in verhouding het goedkoopst. Wat ik me wel afvraag. Het is een 30 euro abonnement, maar is nu dus 24,95. Betaal ik er dan al die tijd 24,95 voor? Of ga ik op een gegeven moment verder met 30? Zie het nergens staan ofzo..
Je zit er nog minimaal 3 maanden aan vast, dat is wettelijk geregeld. Als je zo snel mogelijk je iPhone werkend wil hebben bij Hi moet je het volgende doen. Eerst moet je schriftelijk je abonnement bij Vodafone per direct opzeggen. Je koopt dan de laatste maanden af (je betaald je abonnementskosten volledig in 1 keer). Dan krijg je een brief van Vodafone per wanneer je wordt afgesloten. Met die brief kan je naar Hi gaan en nummerbehoud aanvragen. Zij regelen dan dat op de dag dat je wordt afgesloten door Vodafone, je nummer naar Hi gaat. Tot die tijd zit je sowieso aan een ander nummer vast (en aan een dubbel abonnement).quote:Heb nog een berg vragen. Ik zit nu bij Vodafone. Mijn sim-only loopt in juli af, vanaf mei mag ik eigenlijk pas gaan opzeggen, maar is het nu al bij Hi te regelen dat ze mij overnemen? En dat terwijl ik bij 2call dat abonnement wil afsluiten? En is het mogelijk om toch mijn nummer te behouden?
Jailbreak wordt aantrekkelijker met de dag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
Ik gebruik het ook ja, works like a charmquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
Dat zijn wel 2 uiterstequote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:45 schreef Saninl het volgende:
![]()
Saninl wil ook een Iphone, maar misschien wordt het een Nokia N85
Reparatie iPhone bij PDATech.nlquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gisteren mijn Iphone op de grond laten vallen. Grote barsten in het scherm![]()
Kan dat gemaakt worden?
scheelt alleen het touchscreen, en dat voor 200,- minderquote:
Een enkele keer, maar het gebeurt zelden. Dat plaatje ziet er zo eng uit, alsof de iPhone dood isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:35 schreef AssyriskaFF het volgende:
Zonde zeg.
Hebben julie nooit last van dat je SpringBoard crasht? Ik heb eergister mijn iPhone hersteld omdat hij wel eens crashte. Ik deed gister mijn muziek aan en stopte mijn iphone in mijn jas en hij crashte. Kan het misschien zijn omdat ik te snel op een bepaalde knop druk? Heb em gejailbreaked.
Ja bij mij ook zelden. Alleen vorige week crashte hij telkens omdat ik geen internet ( wifi teken in beeld maar geen internet) had. Had em aan de lader en elkens als hij op de homeknop drukte crashte hij. Irritant. Lader er af en hij crashte niet :S.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Een enkele keer, maar het gebeurt zelden. Dat plaatje ziet er zo eng uit, alsof de iPhone dood is
Ik had laatst iets soortgelijks, toen ik al mijn Cydia applicaties had verwijderd werkte 'ie weer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
Sinds vandaag kan ik geen reservekopie maken. Ik krijg de melding dat de iPhone ontkoppeld is. De rest gaat prima.Gisteren deed hij het nog prima. Maar sinds vandaag krijg ik die melding.
Heb wel de miPatch ( hackulo) geinstalleerd via Cydia ( las dat ergens op een forum), en paar andere topics via internet en iphoneclub ( waar dit bericht werd verwijderd) gezocht maar het probleem blijft zich voordoen.
Iemand van jullie een idee?
Geen idee, ik had zelf op dat moment nog niet zoveel Cydia apps. Voor hetzelfde geld was het gewoon toeval.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
Pff als ik dat doe ben ik lang bezig. Heb namelijk ook categories er op staan. Gisteren had ik ook Cydia programma's er op staan en dat ging toen prima. Heb wel paar gekraakte apps er op gezet. Wellicht dat de reden?
Good!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ow het is opgelost. Had 4 applicaties geinstaleerd en nu verwijderd. En nu maakt hij wel een reservekopie. Iig bedankt voor het meedenken.
Ook maar even pimpen met die van mij dan..quote:
Hey die is vet, heb je misschien een linkje?quote:Op zondag 8 maart 2009 01:29 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ook maar even pimpen met die van mij dan..
[ afbeelding ]
Een heel mooi kunstwerk van Stephen Fairey (OBEY)
Heb er zelf wat geresized naar iPhone formaat.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:43 schreef Intocable het volgende:
[..]
Hey die is vet, heb je misschien een linkje?
quote:
Hij zal daar wel werken, let alleen goed op dat je je data-verbinding uitzet! Of in ieder geval de roaming functie (volgens mij moet dat voldoende zijn? Ik heb hem toen maar helemaal uitgezet to be sure) anders kost het je al gauw een 15 euro per MB en je iPhone tikt heel wat MB's weg zonder dat je het merkt!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:33 schreef timp0e het volgende:
Hey!
Ik heb ook een iPhone, en ik ga binnenkort naar Amerika (NYC). Kan ik daar met mijn Nederlandse iPhone gewoon bellen?
Eigenlijk zou ik hem liever thuis willen laten, maar omdat een vriend daar woont moet ik wel kunnen bellen anders kan hij ons niet bereiken....
Alvast bedankt!
Hey toppie! Thanks!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:20 schreef Shrien het volgende:
[..]
Heb er zelf wat geresized naar iPhone formaat.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee
Alleen als je automatisch mail/agenda/contacten syncen aan hebt staan. Of als je apps gebruikt die een internetverbinding nodig hebben. Het is allemaal vrij makkelijk in de hand te houden.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:52 schreef c0nd0r het volgende:
je iPhone tikt heel wat MB's weg zonder dat je het merkt!
Te weinig informatie hierover om op dit moment iets te kunne zeggen. Het blijven speculatiesquote:Op maandag 9 maart 2009 15:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Geruchten gaan over de aankondiging hiervan in juni.
Dat is wat meestal wordt bedoeld met het woord 'geruchten'.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:35 schreef Intocable het volgende:
[..]
Te weinig informatie hierover om op dit moment iets te kunne zeggen. Het blijven speculaties
Jaquote:Op maandag 9 maart 2009 15:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is wat meestal wordt bedoeld met het woord 'geruchten'.
Chill, want precies dan (eigenlijk net iets eerderquote:Op maandag 9 maart 2009 15:36 schreef Merkie het volgende:
Ik gok op een zelfde planning als met de aankondiging en release van de 3G. Juni aangekondigd, juli uit.
True, maar je bent er zo aan gewend dat het allemaal zo makkelijk gaat dat je het niet eens meer door hebt wat allemaal wel of niet internet gebruikt! En tegen die prijs zeg ik: liever safe than sorry!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:54 schreef portier het volgende:
[..]
Alleen als je automatisch mail/agenda/contacten syncen aan hebt staan. Of als je apps gebruikt die een internetverbinding nodig hebben. Het is allemaal vrij makkelijk in de hand te houden.
Dat is al helemaal waar. Het is bijna "normaal" te noemen dat het grootste gedeelte van de iPhone 24/7 met het internet in verbinding staatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
True, maar je bent er zo aan gewend dat het allemaal zo makkelijk gaat dat je het niet eens meer door hebt wat allemaal wel of niet internet gebruikt! En tegen die prijs zeg ik: liever safe than sorry!
Vrij oninteressant eigenlijk. 3G en GPS zit er al op, die ene megapixel boeit me niet, een videofunctie is al te krijgen met jailbreak, 8 GB geheugen vind ik meer dan genoeg en videobellen vind ik arelaxed. Titanium kan wel mooi zijn, een uitneembare batterij praktisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:41 schreef Nashje het volgende:
Nieuwe iPhone volgens geruchten:
* Titanium en glas
* OLED (organische licht technologie) scherm ter vervanging van huidig LCD-scherm.
* 3G
* GPS
* Toegevoegde camera boven scherm
* uitneembare batterij
* 3.2 MP-camera
* Videofunctie
* 32GB
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:41 schreef Nashje het volgende:
Nieuwe iPhone volgens geruchten:
* Titanium en glas
* OLED (organische licht technologie) scherm ter vervanging van huidig LCD-scherm.
* 3G
* GPS
* Toegevoegde camera boven scherm
* uitneembare batterij
* 3.2 MP-camera
* Videofunctie
* 32GB
LCD is de bovenste, OLED de onderstequote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Vrij oninteressant eigenlijk. 3G en GPS zit er al op, die ene megapixel boeit me niet, een videofunctie is al te krijgen met jailbreak, 8 GB geheugen vind ik meer dan genoeg en videobellen vind ik arelaxed. Titanium kan wel mooi zijn, een uitneembare batterij praktisch.
Samenvatting: wat moet ik me bij OLED voorstellen?
Die inderdaad door een random internetuser gemodeld is en dus totaal niet interessant is voor hoe de nieuwe iPhone eruit komt te zien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Intocable het volgende:
Ja dat zijn de stats van dat alu iPhone concept
Precies, de markt is nog steeds aan het groeien, ze zouden wel gek zijn om nu al een nieuw model te brengenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:20 schreef portier het volgende:
[..]
Die inderdaad door een random internetuser gemodeld is en dus totaal niet interessant is voor hoe de nieuwe iPhone eruit komt te zien.
Ik denk trouwens dat het nog wel eens veel langer kan duren voordat er een nieuwe iPhone komt. Als je ziet hoeveel succes dat ding nu heeft. Bovendien lopen de meeste contracten nog wel 1,5 jaar, dus Apple hoeft pas over een jaar iets aan te kondigen om de fanschare te behouden.
Nice!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
LCD is de bovenste, OLED de onderste
[ afbeelding ]
In Amerika lopen deze zomer de eerste contracten af.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:20 schreef portier het volgende:
[..]
Die inderdaad door een random internetuser gemodeld is en dus totaal niet interessant is voor hoe de nieuwe iPhone eruit komt te zien.
Ik denk trouwens dat het nog wel eens veel langer kan duren voordat er een nieuwe iPhone komt. Als je ziet hoeveel succes dat ding nu heeft. Bovendien lopen de meeste contracten nog wel 1,5 jaar, dus Apple hoeft pas over een jaar iets aan te kondigen om de fanschare te behouden.
Is dat niet van de eerste generatie iPhones? Die kunnen allemaal nog overstappen naar de iPhone 3G. De 3G werd pas juni 2008 aangekondigd en heeft in principe allemaal 2 jarig contract.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:26 schreef TNA het volgende:
[..]
In Amerika lopen deze zomer de eerste contracten af.
Ze kunnen ook overstappen naar een nieuwe iPhone.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:41 schreef portier het volgende:
[..]
Is dat niet van de eerste generatie iPhones? Die kunnen allemaal nog overstappen naar de iPhone 3G. De 3G werd pas juni 2008 aangekondigd en heeft in principe allemaal 2 jarig contract.
Apple moet wel. De specs van de iPhone worden met de dag steeds gedateerder. 12MP camera's, HD video recording, OLED-schermen, het zijn allemaal termen die je steeds meer ziet in de niewe high-end mobieltjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:20 schreef portier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apple moet wel. De specs van de iPhone worden met de dag steeds gedateerder. 12MP camera's, HD video recording, OLED-schermen, het zijn allemaal termen die je steeds meer ziet in de niewe high-end mobieltjes.
Ik heb nog nooit een telefoon na een jaar weggedaan omdat die versleten was of onbruikbaar door nieuwe technologie. Bovendien zijn de contracten allemaal voor 2 jaar, wat wel heel raar zou zijn als de iPhone zo'n korte life cycle zou hebben.quote:Daarnaast is een life cycle van een jaar doodnormaal voor een telefoon. Als Apple geen nieuwe iPhone uitbrengt gaan de verkopen rap dalen lijkt me.
Hij heeft simpelweg een punt. Natuurlijk is de iPhone een prachtig apparaat, maar op verschillende fronten gaan telefoons die nu uitkomen de iPhone voorbij. Apple kan niet eindeloos blijven roepen "de iPhone is toch wel beter".quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef portier het volgende:
[..]![]()
![]()
! Lul niet zo slap man, wat een onzin. Bovendien is de iMac het bewijs dat het Apple aan haar reedt zal roesten.
De computermarkt is totaal niet vergelijkbaar. De meeste mensen doen drie of vier jaar met een computer, dat is gemiddeld een stuk langer dan met een mobiele telefoon.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef portier het volgende:
[..]![]()
![]()
! Lul niet zo slap man, wat een onzin. Bovendien is de iMac het bewijs dat het Apple aan haar reedt zal roesten.
Wat jij doet is irrelevant, daar stemt Apple de bedrijfspolicy echt niet op af hoorquote:Ik heb nog nooit een telefoon na een jaar weggedaan omdat die versleten was of onbruikbaar door nieuwe technologie. Bovendien zijn de contracten allemaal voor 2 jaar, wat wel heel raar zou zijn als de iPhone zo'n korte life cycle zou hebben.
Toen de iPhone uitkwam waren andere serieuze telefoons al verder hoor. Het enige wat de iPhone op ze voor had was de mooie bediening en het OS.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij heeft simpelweg een punt. Natuurlijk is de iPhone een prachtig apparaat, maar op verschillende fronten gaan telefoons die nu uitkomen de iPhone voorbij. Apple kan niet eindeloos blijven roepen "de iPhone is toch wel beter".
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij heeft simpelweg een punt. Natuurlijk is de iPhone een prachtig apparaat, maar op verschillende fronten gaan telefoons die nu uitkomen de iPhone voorbij. Apple kan niet eindeloos blijven roepen "de iPhone is toch wel beter".
Wat is er dan zo ontzettend fantastisch dat de iPhone niet heeft? Er zijn nog een hoop dingen die Apple softwarematig kan verbeteren (en ook moet verbeteren vind ik, als pure werktelefoon is WM op een aantal punten beter, dat vind ik echt zonde). En kom alsjeblieft niet met een 12 megapixel cameraquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Toen de iPhone uitkwam waren andere serieuze telefoons al verder hoor. Het enige wat de iPhone op ze voor had was de mooie bediening en het OS.
Iedereen weet ondertussen wel wat de tekortkomingen van de iPhone zijn, moeten die nou iedere keer weer uitgelegd worden?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:02 schreef portier het volgende:
[..]
[..]
Wat is er dan zo ontzettend fantastisch dat de iPhone niet heeft? Er zijn nog een hoop dingen die Apple softwarematig kan verbeteren (en ook moet verbeteren vind ik, als pure werktelefoon is WM op een aantal punten beter, dat vind ik echt zonde). En kom alsjeblieft niet met een 12 megapixel camera.
De grootste tekortkomingen van de iPhone voor mij zijn geen TomTom, geen MMS, geen filmmogelijkheid en geen info op mn lockscreen kunnen plaatsen. Allemaal softwarematige beperkingen die Apple op kan, en zou moeten, lossen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:06 schreef Repeat het volgende:
[..]
Iedereen weet ondertussen wel wat de tekortkomingen van de iPhone zijn, moeten die nou iedere keer weer uitgelegd worden?
ok daar komt het standaardlijstje weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:09 schreef portier het volgende:
[..]
De grootste tekortkomingen van de iPhone voor mij zijn geen TomTom, geen MMS, geen filmmogelijkheid en geen info op mn lockscreen kunnen plaatsen. Allemaal softwarematige beperkingen die Apple op kan, en zou moeten, lossen.
En nu hardwarematig. Enlighten me.
Ik denk dat die dingen bij Apple wel bekend zijn. De vraag is eerder.. waarom bevat de iPhone 3G dit niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
ok daar komt het standaardlijstje weer
Geen out of the box:
- tethering (echt belachelijk)
- bluetooth file transfer ed
- copy paste
en wat je zegt idd het filmen, de mms etc.
hardware?
goeie camera, autofocus etc.
Een 5 jaar oude nokia doet dit allemaal out of the box (de camera daargelaten). Waarom doet apple het dan niet? Ik snap het niet.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:32 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ik denk dat die dingen bij Apple wel bekend zijn. De vraag is eerder.. waarom bevat de iPhone 3G dit niet?
De 2G was hun eerste model dat op de markt kwam. Daarvoor waren er al mobiele telefoons met betere specs. Snel daarna hebben ze de 3G uitgebracht. Waarom zou Apple er niet voor hebben gekozen dit erin te bakken
Alleen een camera dus. Volgens mij staren mensen zich veel te blind op het aantal MP's. Met een telefoon maak je in principe toch alleen maar snapshots. Dan heb je geen 5MP camera nodig, zeker niet als je ze erna nog wilt versturen. Bovendien is het grootste euvel aan telefooncamera's dat ze een beroerde lens hebben. Zonder goed glas is het sowieso lastig goede foto's maken. En de iPhone kan het best.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
ok daar komt het standaardlijstje weer
Geen out of the box:
- tethering (echt belachelijk)
- bluetooth file transfer ed
- copy paste
en wat je zegt idd het filmen, de mms etc.
hardware?
goeie camera, autofocus etc.
Een 5 jaar oude nokia doet dit allemaal out of the box (de camera daargelaten). Waarom doet apple het dan niet? Ik snap het niet.
Voor het gemak sla je de overige punten maar over?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:36 schreef portier het volgende:
[..]
Alleen een camera dus. Volgens mij staren mensen zich veel te blind op het aantal MP's. Met een telefoon maak je in principe toch alleen maar snapshots. Dan heb je geen 5MP camera nodig, zeker niet als je ze erna nog wilt versturen. Bovendien is het grootste euvel aan telefooncamera's dat ze een beroerde lens hebben. Zonder goed glas is het sowieso lastig goede foto's maken. En de iPhone kan het best.
Lijkt me niet zo moeilijk: iTunes -> iStore -> $$$quote:
Ik heb hier een HTC HD liggen met een 5MP. De foto's die daar mee gemaakt worden zijn bijna te vergelijken met de iPhone. Je moet echt de juiste omstandigheden hebben om een redelijke foto te maken. Ik vind dat de fotos snel overbelicht zijn. Dit kan natuurlijk ook aan mijn camera kwaliteiten liggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:36 schreef portier het volgende:
[..]
Alleen een camera dus. Volgens mij staren mensen zich veel te blind op het aantal MP's. Met een telefoon maak je in principe toch alleen maar snapshots. Dan heb je geen 5MP camera nodig, zeker niet als je ze erna nog wilt versturen. Bovendien is het grootste euvel aan telefooncamera's dat ze een beroerde lens hebben. Zonder goed glas is het sowieso lastig goede foto's maken. En de iPhone kan het best.
De overige punten zijn softwarematige punten die, zoals ik al aangaf, geen reden zijn voor een nieuwe iPhone. Ik vroeg om hardwarematige punten, waar jij er maar 1 van gaf, dus reageer ik alleen daarop.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
Voor het gemak sla je de overige punten maar over?
Dan zijn we het eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef portier het volgende:
[..]
De overige punten zijn softwarematige punten die, zoals ik al aangaf, geen reden zijn voor een nieuwe iPhone. Ik vroeg om hardwarematige punten, waar jij er maar 1 van gaf, dus reageer ik alleen daarop.
Ik onderken het belang van een flink aantal software updates zeker niet. Het aantal jailbreaks voor die features zou bij Apple toch ook wel een lampje moeten doen branden. Daar moeten ze absoluut nog wat aan doen. Ik zie alleen niet zo in waarom er in juni een nieuwe iPhone uit zo moeten komen. Ik denk dat iedereen meer heeft aan een flinke software update.
''
Fijnquote:
Je gaat voor de iPhone?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:27 schreef de_boswachter het volgende:
Nog 12 dagen alvorens de bestelling geplaatst gaat worden
Flink proppenquote:
Jepquote:
Sowieso is KPN fail. Vodabaasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef Repeat het volgende:
Eindeloos online is gepauperte eerste klas. Ver vandaan blijven.
Dat heb ik nu op mijn G600. Is me nooit tegengevallen. Wellicht dat het op de iPhone tegenvalt, kan dat? Stelt die andere eisen? Is daar ergens een grafiek van te vinden van de vers. mobiele inetaanbieder + kosten vs. snelheid?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef Repeat het volgende:
Eindeloos online is gepauperte eerste klas. Ver vandaan blijven.
Ben ook te spreken over T-mobilequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Sowieso is KPN fail. Vodabaas. Die hebben pas internet, ik hijs met m'n PDAnet via op mijn iPhone downloads binnen op 250kb/s.
Nee, ik heb er 1 van T-mobilequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
Bio:
Wanneer ik bijv. zou kiezen voor T-Mobile bij 2Call dan krijg ik toch niet zo'n lelijk branded ding of wel ?
Of bestaan die niet bij de iPhone ?
Waauw! geweldige interface.quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben ook te spreken over T-mobile![]()
Trouwens, wat een thema zeg![]()
![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)oor-je-iphone-cydia/
Nee nog niet, hij is er namelijk nog niet hequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:50 schreef Intocable het volgende:
[..]
Waauw! geweldige interface.
Heb je hem al geprobeerd Bellerophon?
Ah okequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee nog niet, hij is er namelijk nog niet heMisschien volgende week
@Condor, volgens mij gaat dat via je gehele pakket, dus geen sms bundel los
Hij is er nog niet en hij lijkt kansloos veel op een interface wat zo iets van Windows zou kunnen zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:50 schreef Intocable het volgende:
[..]
Waauw! geweldige interface.
Heb je hem al geprobeerd Bellerophon?
Maar het is altijd leuk om het even uit te proberenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij is er nog niet en hij lijkt kansloos veel op een interface wat zo iets van Windows zou kunnen zijn![]()
En bekijk dat filmpje maar eens goed. Bij het openen van een categorie heb je hier en daar laadtijden. Iets waar je nu totaal geen last van hebt.
Internet kan wel beter zijn bij Vodafone, maar het bereik is echt dramatisch tegenwoordig. En nee, ik ben niet de enige. Steeds meer mensen in mijn omgeving hoor ik daarover. Ben je aan het bellen valt ineens het gesprek wegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Sowieso is KPN fail. Vodabaas. Die hebben pas internet, ik hijs met m'n PDAnet via op mijn iPhone downloads binnen op 250kb/s.
grappig, ik had dat net meer bij KPN.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Internet kan wel beter zijn bij Vodafone, maar het bereik is echt dramatisch tegenwoordig. En nee, ik ben niet de enige. Steeds meer mensen in mijn omgeving hoor ik daarover. Ben je aan het bellen valt ineens het gesprek weg. Ik word er echt schijtziek van, en ik heb dan ook besloten dat dit mijn laatste paar maandjes gaan worden bij Vodafone.
http://www.belzaak.nl/mobiel_internet/vergelijk/snelheid/quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Geloof me, je verslaving zal het overwinnenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef Stofje het volgende:
Ik heb eergisteren de Iphone besteld bij T-Mobile. 28,50 per maand, + 9,95 onbeperkt sms'en + 14,95 onbeperkt internet. Dat internet is dan gratis, dat zou ik pas op m'n vacature te zien krijgen, zei de belmevrouw van T-Mobile. Het duurt nog een paar dagen voordat ik 'm krijg en dat zijn gewoon dagen twijfel. Ik wil helemaal niet zoveel uitgeven aan een telefoon, maar wellicht overwint uiteindelijk m'n Iphone verslaving het. Als ik Bio's relaas zo hoor, komt dat vast goed.
Ik snap het echt niet hoor. Heeft Apple één van de meest bruikbare, intuitieve interfaces op een mobieltje ooit gemaakt, zijn er weer van die prutsers die er een windows-like-skin met bijbehorende vertraging overheen moeten leggen. Te bizar gewoon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij is er nog niet en hij lijkt kansloos veel op een interface wat zo iets van Windows zou kunnen zijn![]()
En bekijk dat filmpje maar eens goed. Bij het openen van een categorie heb je hier en daar laadtijden. Iets waar je nu totaal geen last van hebt.
Hm, das jammer.. Ik heb iPhone al een tijdje maar had hem nog met m'n oude (T-mobile) abo en sinds deze maand dan met speciale iPhone abo (laagste) maar merk nu al dat ik niet uitkom met SMSen en teveel belminuten over houquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee nog niet, hij is er namelijk nog niet heMisschien volgende week
@Condor, volgens mij gaat dat via je gehele pakket, dus geen sms bundel los
Excuses. Ik heb nog even verder research gedaan, en mijn vorige post (tabel) zegt niet zo heel veel:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja ik, alleen heb ik de 2g los gekocht. Abonnement loopt nog van een andere mobiel + Eindeloos online van hiquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Excuses. Ik heb nog even verder research gedaan, en mijn vorige post (tabel) zegt niet zo heel veel:
http://www.vergelijkmobielinternet.nl/vergelijk-internet-gsm.html
Echter wanneer ik bijvoorbeeld prijzen van de vers. aanbieders vergelijk dan merk ik dat T-Mobile best prijzig is, Vodafone ook trouwen t.o.v. Hi.
Is er hier niemand met Eindeloos Online van Hi in combinatie met de iPhone ?
Je ziet toch dat Hi maar 128kbit biedt. Dat is gewoon weinig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Excuses. Ik heb nog even verder research gedaan, en mijn vorige post (tabel) zegt niet zo heel veel:
http://www.vergelijkmobielinternet.nl/vergelijk-internet-gsm.html
Echter wanneer ik bijvoorbeeld prijzen van de vers. aanbieders vergelijk dan merk ik dat T-Mobile best prijzig is, Vodafone ook trouwen t.o.v. Hi.
Is er hier niemand met Eindeloos Online van Hi in combinatie met de iPhone ?
Voor hoelang tot ze de rem erop gooien?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik heb er dus geen reet verstand van, maar ik krijg Web n Walk 1 mbps:quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je ziet toch dat Hi maar 128kbit biedt. Dat is gewoon weinig.
quote:Bij Web'n'Walk plus heb je ook de beschikking over enkele tv zenders.
Op dit moment zijn dat Nederland1 en 3, RTL4, SBS6 en MTV.
Wellicht zullen er op een later tijdstip nog meer zenders worden toegevoegd.
Welke rem?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
Voor hoelang tot ze de rem erop gooien?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
Voor hoelang tot ze de rem erop gooien?
En hoe bevalt het ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:07 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ja ik, alleen heb ik de 2g los gekocht. Abonnement loopt nog van een andere mobiel + Eindeloos online van hi
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hoe bevalt het ?
Kom je op Youtube enzo zonder extra te moeten betalen ?
Misschien een domme vraag: Maar heeft iPhone Windows Mobile (of hoe dat ook heet)
![]()
![]()
Youtube is inderdaad gratis geworden. Zelf zit ik alleen wanneer ik wifi bereik heb op youtube. Via edge valt het bijna niet te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hoe bevalt het ?
Misschien een domme vraag: Maar heeft iPhone Windows Mobile (of hoe dat ook heet)
![]()
![]()
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zoals al eerder vermeld, godzijdank niet
Met 3G is het nog goed te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:04 schreef Intocable het volgende:
[..]
Youtube is inderdaad gratis geworden. Zelf zit ik alleen wanneer ik wifi bereik heb op youtube. Via edge valt het bijna niet te doen
Daar schuilt juist de kracht van de iPhone in, de structuur erachter, het gaat allemaal zo ontzettend snel.quote:
Maar goed. To da point jeweetz met een concreet voorbeeld:quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:04 schreef Intocable het volgende:
[..]
Youtube is inderdaad gratis geworden. Zelf zit ik alleen wanneer ik wifi bereik heb op youtube. Via edge valt het bijna niet te doen
Geen problemen meequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar goed. To da point jeweetz met een concreet voorbeeld:
Kun je lekker fokken op je iPown ?
En de rest van de sites ? Las nl. dat er op smartphones die windows mobile hadden nogal veel problemen waren met Hi Eindeloos.
Ja dat geloof ik wel. Heb een 1stgen iPhone hè.. vandaar dat ik alleen wifi gebruik bij deze dingenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met 3G is het nog goed te doen
[..]
Daar schuilt juist de kracht van de iPhone in, de structuur erachter, het gaat allemaal zo ontzettend snel.
Websites zoals Fok gaan echt als een tietquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar goed. To da point jeweetz met een concreet voorbeeld:
Kun je lekker fokken op je iPown ?
En de rest van de sites ? Las nl. dat er op smartphones die windows mobile hadden nogal veel problemen waren met Hi Eindeloos.
Oef zuur, ja dan kan ik het me voorstellenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Heb een 1stgen iPhone hè.. vandaar dat ik alleen wifi gebruik bij deze dingen
Ach ik wou zo graag als een van de eerste een iPhone hebben.. have to pay the price for itquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Websites zoals Fok gaan echt als een tiet![]()
[..]
Oef zuur, ja dan kan ik het me voorstellen
Daar kies je natuurlijk zelf voor, als je onderweg (trein etc) bent is het toch zeker een goede bezigheidquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die serieus kunnen FOKken op een iPhone. Misschien uit pure verveling ofzo, maar bruikbaar is anders. De snelheid is wel okay, maar een forum (wat gebaseerd is op textinput en text lezen) leent zich gewoon niet voor dit soort formaten (formaatjes) beeldscherm wmb.
Landscape modus is naar mijn mening goed te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die serieus kunnen FOKken op een iPhone. Misschien uit pure verveling ofzo, maar bruikbaar is anders. De snelheid is wel okay, maar een forum (wat gebaseerd is op textinput en text lezen) leent zich gewoon niet voor dit soort formaten (formaatjes) beeldscherm wmb.
Wanneer je een djonko wil roken en er is geen koffieshop in de buurt, dan ren je toch ook naar de huisdealer ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het behelpen.Maar goed.
Ja, en Hi biedt dus maar 1/8e van die snelheid.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb er dus geen reet verstand van, maar ik krijg Web n Walk 1 mbps:
http://img135.imageshack.us/img135/3141/schemajw1.jpg
( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1309286 )
[..]
![]()
Wist ik nog niet eens.
Ik was blij voor die verklarende zin, anders snapte ik er echt geen reet vanquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer je een djonko wil roken en er is geen koffieshop in de buurt, dan ren je toch ook naar de huisdealer ?
Wat ik wil zeggen: Het hoeft ook niet pc-internetwaardig te zijn, zolang ik maar af en toe eens kan loeren.
prachtige toelichtingquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer je een djonko wil roken en er is geen koffieshop in de buurt, dan ren je toch ook naar de huisdealer ?
Wat ik wil zeggen: Het hoeft ook niet pc-internetwaardig te zijn, zolang ik maar af en toe eens kan loeren.
Is gewoon gemiddeld toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hoe bevalt het ?
![]()
![]()
Dan koop ik per direct een nokiaquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Apple iPhone met een Windows OS
.
Is dat dan niet zo bij 95% van alle websites?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
Ach wees maar niet bang. Lijkt me niet dat Apple ineens met Windows als OS gaat komenquote:
OSX verslaat Vista ook, maar jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach wees maar niet bang. Lijkt me niet dat Apple ineens met Windows als OS gaat komen. Of ze moeten Mac OS écht zat zijn
.
iPhone OS verslaat Windows Mobile trouwens..
En da's maar goed ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
OSX verslaat Vista ook, maar ja
En een iPhone zal nooit Windows Mobile gaan bevatten.
Gaat ie nog geupdate worden of niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik zou even http://www.iphoneclub.nl/(...)en-en-alternatieven/ in de gaten houden, de komende week zal dat geüpdatet worden (vorige maand enkel T-Mobile aanbiedingen, en dat maakt dus weinig uit)
Installeer gelijk SBsettings. Kun je met een veeg aan de bovenzijde van je scherm zo al je opties naar voren toveren. Van het aan en uitzetten van je WIFI tot.. etc etc. Hoef je ook geen programma af te sluiten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef Jarno het volgende:
Okay, ik ben gezwicht. Ik heb m'n iPhone gejailbreakt. En dat alleen om te kunnen scrobblen. Achja.
Je weet me te vindenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:52 schreef Stofje het volgende:
Bio, ik vrees dat ik je de komende weken zo nu en dan toch wel eens op msn zal aanspreken.
Doet het niet!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Installeer gelijk SBsettings. Kun je met een veeg aan de bovenzijde van je scherm zo al je opties naar voren toveren. Van het aan en uitzetten van je WIFI tot.. etc etc. Hoef je ook geen programma af te sluiten.
Oh, ff Cydia afsluiten en opnieuw laten draaien en dan weer SB opzoeken en installeren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Doet het niet!. Hij failed op 1 van de packages die geinstalleerd moeten worden, met een host unreachable ofzo.
Schaam je je als je vragen stelt? Ik ben hier om wat meer te weten voordat ik wat aanschaf.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef Foppema het volgende:
Jezus, wat ben jij vermoeiend Boswachter!! Bel je je moeder ook nog steeds als je wilt weten hoe je de wasmachine in moet stellen?? (TVP)
Niet zo zeiken, waar de fuck is een forum nou voor? Juist ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef Foppema het volgende:
Jezus, wat ben jij vermoeiend Boswachter!! Bel je je moeder ook nog steeds als je wilt weten hoe je de wasmachine in moet stellen?? (TVP)
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schaam je je als je vragen stelt? Ik ben hier om wat meer te weten voordat ik wat aanschaf.
neequote:Op donderdag 12 maart 2009 08:39 schreef Misan het volgende:
Vanmorgen ging ik mijn iPhone syncen voor nieuwe podcasts, waarop mijn iPhone vond dat alles wat al op het apparaat stond in de categorie overig valt. Nu heb ik dus 7gb aan verspilde ruimte op mijn telefoon, waar ik dus niets meer mee kan. Is het mogelijk die bestanden handmatig te verwijderen?
Ook niet met iFunBox? Of iets dergelijks?quote:
Met iFunBox kan je alle mappen in je iPhone handmatig beheren via je pc, misschien kan je daarmee die podcasts vinden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |