abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:25:32 #1
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66683643

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:26:31 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66683681
TT-suggestie: [Apple iPhone #25] Waar de_boswachter onzeker is.
pi_66683692
KLIK

Als het goed is klopt hij zo he Bio
Heb nu 30¤ HI Abbo, wil hem verlengen met HI Eindeloos Online.

Prijs valt me mee eerlijk gezegd.

[ Bericht 20% gewijzigd door de_boswachter op 04-03-2009 11:33:25 ]
U MAD?
pi_66683727
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:26 schreef TNA het volgende:
Niet onzeker. Wel nieuwsgierig en veelvragend.
Of is dat een reden om er een OP voor aan te passen ?
U MAD?
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:27:55 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66683742
Iemand die de OP kan vernieuwen? Stuk over firmware 2.0 is verouderd en het stuk over importeren is achterhaald..
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:28:24 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66683761
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:26 schreef TNA het volgende:
Done
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:30:01 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66683832
quote:
Waarom die je niet 1 jaar? Betaal je 350 voor de telefoon. Kans is groot dat er een nieuwe komt ergens dit jaar, dus dan kun je begin volgend jaar voor de nieuwe, plus dat je oude nog wat knaken waard is
pi_66683838
IK HOEF UM AL NIET MEER !!!

DAT ZAL JE LEREN BIOGARDE !!!!!!!
U MAD?
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:31:39 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66683900
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:28 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Done
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef de_boswachter het volgende:

Het is niet erg om ervaringen te vragen, maar vragen of 'ie een trilfunctie heeft getuigt niet van veel 1337 Googleskillz
pi_66683988
Nee klopt. Ik heb volgende week een cursus google op mijn werk (for real)
U MAD?
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:36:04 #11
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66684075
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef de_boswachter het volgende:

Ja dat zal hem echt leren
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:16 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Doe zelf niet anders (met verschillende iPhones) en het is nog nooit fout gegaan.
[..]

Serieus? Ik dacht dat, dat je die via dat jailbreak programma alleen kon vernieuwen?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_66684475
Tvptje
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:49:32 #13
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66684508
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:36 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Ja dat zal hem echt leren
[..]

Serieus? Ik dacht dat, dat je die via dat jailbreak programma alleen kon vernieuwen?
Jailbreakprogramma maakt de firmware voor je, met iTunes kun je 'm erop zetten.
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:52:57 #14
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66684618
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:49 schreef TNA het volgende:

[..]

Jailbreakprogramma maakt de firmware voor je, met iTunes kun je 'm erop zetten.
Mwah dan kan ik hem wel is gaan updaten ja
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
pi_66684691
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 22:10 schreef Shrien het volgende:
iPhone (2G) perongeluk geupdate naar 2.2.1, daarna weer gedowngrade naar 2.2, maar nu wil die geen netwerk meer vinden.. Bij het opstarten druk ik wel op 'unlock' en daarna mijn pincode..

Iemand een oplossing ?
pi_66684802
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:55 schreef Shrien het volgende:

[..]

Je baseband ff updaten denk ik
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:22:13 #17
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66685635
Meer mensen die de melding in de app-store krijgen dat het te druk is?
pi_66685821
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:22 schreef Biogarde het volgende:
Meer mensen die de melding in de app-store krijgen dat het te druk is?
App-store op de iPhone in ieder geval niet.
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:29:34 #19
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66685864
Nee, ik bedoel op de computer
pi_66685932
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:30 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Waarom die je niet 1 jaar? Betaal je 350 voor de telefoon. Kans is groot dat er een nieuwe komt ergens dit jaar, dus dan kun je begin volgend jaar voor de nieuwe, plus dat je oude nog wat knaken waard is
Ben nog aan het twijfelen
U MAD?
pi_66696713
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:58 schreef Intocable het volgende:

[..]

Je baseband ff updaten denk ik
Pwnertool gebruikt, doet het perfect
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:17:49 #22
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_66697429
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:23 schreef Biogarde het volgende:
Nadeel is dat wij geen echte Apple stores hebben in Nederland.

Wanneer je als klant van AT&T (USA) met je kapotte toestel een Apple store binnenloopt, dan ruilen ze 'm op. In Nederland moet je naar T-Mobile als hij daar vandaan komt, en zij sturen 'm op naar een repaircenter.
Waar ze overigens ook niets repareren. Ze doen alleen een softwarecheck en als ze iets tegenkomen dat niet werkt krijg je een nieuwe, de oude gaat dan naar het almachtige Apple reparatiehoofdkwartier op Jupiter.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:31:11 #23
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66697868
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:17 schreef portier het volgende:

[..]

Waar ze overigens ook niets repareren. Ze doen alleen een softwarecheck en als ze iets tegenkomen dat niet werkt krijg je een nieuwe, de oude gaat dan naar het almachtige Apple reparatiehoofdkwartier op Jupiter.
Ze mogen in Nederland die dingen idd niet openen

Ik moest hardop lachen om je Jupiter
pi_66697940
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ze mogen in Nederland die dingen idd niet openen

Ik moest hardop lachen om je Jupiter
Jupiter.

Waar doen ze dat dan Ierland?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:48:21 #25
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66698407
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:34 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Jupiter.

Waar doen ze dat dan Ierland?
Que?
pi_66698477
Die icons Stocks en Maps werken die daadwerkelijk ? Of moet ik hiervoor een aantal dingen downloaden uit de Apple store ?

Ik begreep al eerder dat ik ITunes tegoed kon kopen bij o.a. de Dixons he ? Is dat een beetje te doen qua makkelijkheid
U MAD?
pi_66699494
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 17:48 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Que?
Het almachtige reparatiehoofdkwartier van Apple in Europa, is dat niet in Ierland?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:43:59 #28
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_66705223
tvp
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_66705854
Heb mijn iPhone nu een maandje, maar ben er zoooo blij mee
Ik snap gewoon niet dat mensen voor een andere telefoon gaan.
Het werkt allemaal prima, leuke apss om te downloaden....

Ben er helemaal blij mee. Wilde ik toch even kwijt
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:22:28 #30
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_66706880
Ik heb toch even een paar vraagjes

Is het irritant op te smse met de Iphone? Want ik had eerst een aantal smsjes op een HTC Diamond moeten tikken, en vond het touch niet zo fijn

Verder, ik heb meestal een telefoon 3 jaar, nu heb ik een Samsung D900 ook al 3 jaar. Maar ik wil nu een mp3 + telefoon in één. Daarom dat mijn interesse uitgaat naar de Iphone Zal ik hem binnenkort kopen, of nog wachten op de "Iphone 4G"? (de nieuwe).

Wanneer komt de nieuwe Iphone uit? En welke veranderingen zijn er?

Laatste; zal ik hem met of zonder T-mobile Abbo nemen?

Alvast Thnx!
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:47:16 #31
20641 portier
pi_66707881
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Saninl het volgende:

Is het irritant op te smse met de Iphone? Want ik had eerst een aantal smsjes op een HTC Diamond moeten tikken, en vond het touch niet zo fijn
Loop een willekeurige T-Mobile shop, Apple reseller of Mediamarkt in en dikke kans dat je op een tentoongestelde iPhone kan uitproberen of je smsen fijn vindt. En het moet ook wel wennen natuurlijk, plus dat de AutoCorrectie een hoop doet.
quote:
Verder, ik heb meestal een telefoon 3 jaar, nu heb ik een Samsung D900 ook al 3 jaar. Maar ik wil nu een mp3 + telefoon in één. Daarom dat mijn interesse uitgaat naar de Iphone Zal ik hem binnenkort kopen, of nog wachten op de "Iphone 4G"? (de nieuwe).

Ik denk dat de enige reden waarom er een nieuwe iPhone zou kunnen komen op korte termijn is omdat de EU regels een losse accu voorschrijven, maar anders dan dat kun je nog wel een tijdje wachten op de volgende iPhone.
quote:

Alvast Thnx!
Moet je zelf weten. Sommige mensen vinden T-Mobile niet hip genoeg. Je kan op iPhoneclub.nl rondneuzen wat de abonnementen allemaal doen.
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_66708253
Ik zit al een tijdje te loeren op de iPhone. Na er achter te zijn gekomen alleen T-Mobile deze dingen in Nederland verkoopt ben ik erg gaan twijfelen. Ik zit op het moment bij Vodafone maar ben sowieso van plan daar weg te gaan, en wil eigenlijk het liefste naar KPN gaan. Wil de iPhone graag met een abbo kopen (en internet erbij), want om los 600 euro te betalen vind ik een beetje teveel van het goede. Hoe zijn hier de meningen over T-Mobile?
  woensdag 4 maart 2009 @ 21:59:52 #33
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_66708374
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef portier het volgende:

[..]

Loop een willekeurige T-Mobile shop, Apple reseller of Mediamarkt in en dikke kans dat je op een tentoongestelde iPhone kan uitproberen of je smsen fijn vindt. En het moet ook wel wennen natuurlijk, plus dat de AutoCorrectie een hoop doet.
[..]

Ik denk dat de enige reden waarom er een nieuwe iPhone zou kunnen komen op korte termijn is omdat de EU regels een losse accu voorschrijven, maar anders dan dat kun je nog wel een tijdje wachten op de volgende iPhone.
[..]

Moet je zelf weten. Sommige mensen vinden T-Mobile niet hip genoeg. Je kan op iPhoneclub.nl rondneuzen wat de abonnementen allemaal doen.
Hartstikke bedankt, ik zal in het weekend eens een shop gaan zoeken in Eindhoven , en dat inderdaad even uitproberen. Ik dacht ergens te hebben gelezen dat binnen 8 maanden een nieuwe Iphone op de markt kwam vandaar die vraag.

Ik had al op Iphoneclub.nl gekeken en qua provider maakt het mij weinig uit, zo goedkoop mogelijk eigenlijk Maar daar zie ik eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer... Zoveel verschillende abonnementen
pi_66710376
TVP.
pi_66710922
Wat is dit voor dikke bullshit trouwens

pi_66710981
Kan ik op de iPhone mijn smsjes vergrendelen met code, zodat anderen ze niet ongewilt gaan lezen??
U MAD?
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:01:29 #37
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_66711097
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:57 schreef Nashje het volgende:
Wat is dit voor dikke bullshit trouwens

[ afbeelding ]
Niks raar aan toch?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_66711260
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:01 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Niks raar aan toch?
Voor zover ik weet hebben ze 'm niet bij KPN... Dus waarom dat logo erbij staat is mij een raadsel.
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:06:37 #39
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_66711298
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:05 schreef Nashje het volgende:

[..]

Voor zover ik weet hebben ze 'm niet bij KPN... Dus waarom dat logo erbij staat is mij een raadsel.
Er zijn meerdere manieren om je iPhone te krijgen. Ik heb 'm zelf gewoon simlockvrij, met Vodafone en internet voor ¤25 per maand, inclusief telefoon dus.
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_66711464
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:05 schreef Nashje het volgende:

[..]

Tip van Bio: www.2call.nl . Kun je je abbo verlengen met Iphone ook al is het geen T-Mobile.
U MAD?
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:12:25 #41
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_66711540
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:06 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Er zijn meerdere manieren om je iPhone te krijgen. Ik heb 'm zelf gewoon simlockvrij, met Vodafone en internet voor ¤25 per maand, inclusief telefoon dus.
Internet een beetje snel?
En hoeveel belminuten en hoeveel SMSjes heb je?
heb je linkje voor me?
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:14:42 #42
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_66711647
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Internet een beetje snel?
En hoeveel belminuten en hoeveel SMSjes heb je?
heb je linkje voor me?
Internet is het snelst in Nederland mogelijk op je mobiel bij Vodafone . Ik heb geloof ik 225 belminuten/smsjes. Linkje heb ik niet, de aanbieding was in november 2008, en enkel die maand. Ik zou even http://www.iphoneclub.nl/(...)en-en-alternatieven/ in de gaten houden, de komende week zal dat geüpdatet worden (vorige maand enkel T-Mobile aanbiedingen, en dat maakt dus weinig uit)
  woensdag 4 maart 2009 @ 23:45:39 #43
20641 portier
pi_66712891
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Saninl het volgende:
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat binnen 8 maanden een nieuwe Iphone op de markt kwam vandaar die vraag.
Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik 10 miljoen in de loterij heb gewonnen .
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Kan ik op de iPhone mijn smsjes vergrendelen met code, zodat anderen ze niet ongewilt gaan lezen??
Je kan een codeslot instellen.
GEILE VROUWPERSONEN!
  donderdag 5 maart 2009 @ 04:11:50 #44
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66716455
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Internet is het snelst in Nederland mogelijk op je mobiel bij Vodafone . Ik heb geloof ik 225 belminuten/smsjes. Linkje heb ik niet, de aanbieding was in november 2008, en enkel die maand. Ik zou even http://www.iphoneclub.nl/(...)en-en-alternatieven/ in de gaten houden, de komende week zal dat geüpdatet worden (vorige maand enkel T-Mobile aanbiedingen, en dat maakt dus weinig uit)
Alleen heb je bij Voda te maken met een FUP en is het bij T-Mobile onbeperkt. En het tikt best aan wanneer je gaat streamen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 07:30:00 #45
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66716896
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon een codeslot op je iPhone?
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Saninl het volgende:

Alvast Thnx!
Tjah ik vind het fijn smsen (weliswaar sms ik dan ook in landscape modus met een niet standaard sms programma biteSMS)
pi_66717379
Ik heb een kras op mijn scherm
Dacht dat het onmogelijk was, maar het is mij toch gelukt
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:28:25 #47
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66717460
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 08:24 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een kras op mijn scherm
Dacht dat het onmogelijk was, maar het is mij toch gelukt
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?
pi_66717597
tvp
pi_66717698
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 04:11 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Alleen heb je bij Voda te maken met een FUP en is het bij T-Mobile onbeperkt. En het tikt best aan wanneer je gaat streamen.
Ik was die site van de IPhoneclub eens aan het checken en daar waar nogal wat problemen met dat internetten. Gasten die in het buitenland waren en dan rekeningen hadden van 1000 euro
Aangezien ik nogal vaak door Duitsland toer lijkt me dit wel belangrijk.

Wanneer ik een Hi onbeperkt internet abbonnement heb moet dit in principe toch niks uitmaken of wel ?
Ik weet dat er dan extra kosten bovenop komen wanneer ik bijvoorbeeld dit forum open omdat ik dit in het buitenland doe.
Maar mijn vraag is: Gebruikt de IPhone automatisch met een programma streaming. M.a.w. maakt hij vanzelf gebruik van het datanetwerk zonder dat je me je vingers aan het toestel zet. En moet je dit uitschakelen ?

Hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is.
U MAD?
pi_66718269
Op het moment dat je naar Duitsland gaat, Roaming uitzetten.
pi_66718322
En hoe staat het met firmware 2.3?
pi_66718365
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:06 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Aah oke. Dat is wel een hele lekkere aanbieding, zeker voor november 2008. Nu heb je bij 2call opzich ook wel een leuke: 8GB Vodafone Basis 35 2 jaar 300 28,00 + internet. Ook al zou ik weg willen bij Vodafone, zoiets zou toch nog aantrekkelijk zijn. KPN is in prijzen ook gewoon een stuk duurder. Jammer dat dat internet er trouwens niet gratis bij zit .
pi_66718456
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:12 schreef c0nd0r het volgende:
En hoe staat het met firmware 2.3?
wat wil je dat er verbeterd wordt dan?
of wat gaat er verbeterd worden?
pi_66719211
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:10 schreef Doekje het volgende:
Roaming van data sowieso uitzetten. En volgens mij staat het standaard zelfs uit.
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 08:28 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?
Ik denk met sleutels in mijn broekzak
Je ziet het eigenlijk alleen maar bij een niet te donker, effen vlak. Maar het blijft vervelend.
pi_66719442
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:10 schreef Doekje het volgende:
En als je dicht bij de Duitse grens woont waar het netwerk nog wel eens op de duitser wil springen ?
Maakt dat wat uit als je roaming standaard uitzet ? Dat zou betekenen dat wanneer ik in het buitenland ben geen netwerk meer heb en dus ook niet kan bellen..........
Want roaming houdt toch gewoon het overschakelen op bijv. een buitenlands netwerk in ?
Wat gebruikt een IPhone dan wat een "normale" telefoon niet doet ? Ik download namelijk niks extra's wanneer ik nu met mijn Samsung gebruik maak van T-Mobile Duitsland of E-Plus.
U MAD?
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:58:49 #56
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66719447
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:48 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Roaming van data sowieso uitzetten. En volgens mij staat het standaard zelfs uit.
[..]

Ik denk met sleutels in mijn broekzak
Je ziet het eigenlijk alleen maar bij een niet te donker, effen vlak. Maar het blijft vervelend.
Boh vervelend zeg, en je had geen screen protector erop?
pi_66719607
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En als je dicht bij de Duitse grens woont waar het netwerk nog wel eens op de duitser wil springen ?
Maakt dat wat uit als je roaming standaard uitzet ? Dat zou betekenen dat wanneer ik in het buitenland ben geen netwerk meer heb en dus ook niet kan bellen..........
Want roaming houdt toch gewoon het overschakelen op bijv. een buitenlands netwerk in ?
Wat gebruikt een IPhone dan wat een "normale" telefoon niet doet ? Ik download namelijk niks extra's wanneer ik nu met mijn Samsung gebruik maak van T-Mobile Duitsland of E-Plus.
Je kan alleen data roaming aan of uitzetten. Bellen en SMS'en gaat altijd, mits je bereik hebt.
pi_66719708
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:05 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Je kan alleen data roaming aan of uitzetten. Bellen en SMS'en gaat altijd, mits je bereik hebt.
OK. Het begrip data-roaming ken ik niet van de telefoon die ik nu heb

En die gasten op die forums die films zaten te downloaden op hun IPOD in het buitenland en toen een rekening van 3000 euro kregen En dan verbaasd doen
Dan kun je beter even eerst research doen
U MAD?
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:11:37 #59
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66719755
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

OK. Het begrip data-roaming ken ik niet van de telefoon die ik nu heb

En die gasten op die forums die films zaten te downloaden op hun IPOD in het buitenland en toen een rekening van 3000 euro kregen En dan verbaasd doen
Dan kun je beter even eerst research doen
Sowieso... een film downloaden op je ipod of iphone
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:31:28 #60
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_66720382
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:13 schreef Nashje het volgende:

[..]

Aah oke. Dat is wel een hele lekkere aanbieding, zeker voor november 2008. Nu heb je bij 2call opzich ook wel een leuke: 8GB Vodafone Basis 35 2 jaar 300 28,00 + internet. Ook al zou ik weg willen bij Vodafone, zoiets zou toch nog aantrekkelijk zijn. KPN is in prijzen ook gewoon een stuk duurder. Jammer dat dat internet er trouwens niet gratis bij zit .
Heb zelf T-mobile, 150 minuten, 150 smsjes + internet onbeperkt + gratis 16GB telefoon voor 29,95. Gesimlocked

[ Bericht 0% gewijzigd door Maraca op 05-03-2009 11:09:26 ]
pi_66720747
Misschien is het ook wel leuk je springboard / lockscreen te posten. Moet hier een nieuw topic voor gemaakt worden of?
pi_66725312
Vanmorgen contact gehad met 2call omdat ik een aantal vragen had, en ik moet toegeven: Superservice aan de telefoon.
Heb op al mijn vragen antwoord gekregen op een vriendelijke manier. Is al een pluspuntje.

Verder zojuist een half uurtje gespeeld met de IPhone van een collega van me, die dat ding ook pas nieuw heeft. Echt, wat een verrijking
Die menu's
Die applicaties
En zo easy allemaal.

Enige waar ik mee zit is dat hij een T-Mobile abbonnement heeft, en daardoor alle instellingen al op die telefoon zaten (email/sms etc.)

Wanneer ik er 1 met HI bestel zal ik dat allemaal zelf moeten instellen toch ? Zijn er sites waar ik die instellingen kan zien en dus rechtstreeks kan overnemen ?
U MAD?
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:04:58 #63
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66725395
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
Vanmorgen contact gehad met 2call omdat ik een aantal vragen had, en ik moet toegeven: Superservice aan de telefoon.
Heb op al mijn vragen antwoord gekregen op een vriendelijke manier. Is al een pluspuntje.

Verder zojuist een half uurtje gespeeld met de IPhone van een collega van me, die dat ding ook pas nieuw heeft. Echt, wat een verrijking
Die menu's
Die applicaties
En zo easy allemaal.

Enige waar ik mee zit is dat hij een T-Mobile abbonnement heeft, en daardoor alle instellingen al op die telefoon zaten (email/sms etc.)

Wanneer ik er 1 met HI bestel zal ik dat allemaal zelf moeten instellen toch ? Zijn er sites waar ik die instellingen kan zien en dus rechtstreeks kan overnemen ?
Ja hoor, die zijn er

http://www.iphoneclub.nl/(...)prs-edge-kpn-hi.html

http://www.iphoneclub.nl/(...)ellingen-kpn-hi.html
pi_66725424
tnx.

Ik ben momenteel verliefder op de IPhone dan op mijn vriendin.
Ik wil um hebben NU NU NU NU
U MAD?
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:07:27 #65
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66725461
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
tnx.

Ik ben momenteel verliefder op de IPhone dan op mijn vriendin.
Ik wil um hebben NU NU NU NU
Dat zou ik nou ook weer niet al te hard tegen je vriendin zeggen
pi_66732262
Klasgenoot heeft nu ook een iPhone. Hij vond mijne helemaal geweldig. Nu heeft hij er ook één. Eerste vraag was waar hij de simkaart in moest doen hehe.

Hoop dat er snel een bluetooth applicatie komt waarmee je bestanden kunt uitwisselen met een andere telefoon. Dat is het enige dat ik mis.
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:35:42 #67
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_66732726
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef AssyriskaFF het volgende:
Klasgenoot heeft nu ook een iPhone. Hij vond mijne helemaal geweldig. Nu heeft hij er ook één. Eerste vraag was waar hij de simkaart in moest doen hehe.

Hoop dat er snel een bluetooth applicatie komt waarmee je bestanden kunt uitwisselen met een andere telefoon. Dat is het enige dat ik mis.
Ja, dat was ook mijn eerste gedachte Wel waardeloos dat ze dat niet even ergens vermelden..had gelukkig oorbellen in die ook paste
pi_66733264
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb zelf T-mobile, 150 minuten, 150 smsjes + internet onbeperkt + gratis 16GB telefoon voor 29,95. Gesimlocked
Okay! Ik ben zelf niet zo´n T-mobile fan eerlijk gezegd. 29,95 is nog wel oke ja, maar 150 minuten is echt te weinig voor mij. Doe het dubbele maar, ja echt, snap er ook niets van maargoed. Sms gemiddeld 4/5 keer op een dag ofzo. 300min is al gauw veel duurder.
quote:
Wat? Zit er geen bluetooth functie in?
pi_66733789
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Okay! Ik ben zelf niet zo´n T-mobile fan eerlijk gezegd. 29,95 is nog wel oke ja, maar 150 minuten is echt te weinig voor mij. Doe het dubbele maar, ja echt, snap er ook niets van maargoed. Sms gemiddeld 4/5 keer op een dag ofzo. 300min is al gauw veel duurder.
[..]

Wat? Zit er geen bluetooth functie in?

Alleen om te communiceren tussen pc : iPhone of headset

Lezen de meeste niet op verschillende fora´s over de iPhone?
pi_66736093
quote:
En waar moet je de simkaart indoen

Overigens;

http://www.iphoneclub.nl/(...)art-en-ask-the-dead/

Geweldig. Dat wil ik meteen hebben.
U MAD?
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:39:15 #71
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_66736852
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:17 schreef fetss het volgende:

[..]

wat wil je dat er verbeterd wordt dan?
of wat gaat er verbeterd worden?
Om maar een paar punten te noemen:
- Bluetooth ondersteuning
- Standaard meerdere Exhange Servers invoeren
- Character counter bij smsen
- SMS-tellen
- Mogelijkheid om softwarematig mijn iphone op ''stil'' te zetten
- Build-in navigatie

En begrijp me niet verkeerd, ik heb mijn iphone ongeveer een maand of 5 en ben en super tevreden mee!
pi_66737070
Softwarematig op stil zetten? Wat heeft dat voor nut?
Ik zou wel een icoontje bovenaan willen zien als 'ie op stil staat
  donderdag 5 maart 2009 @ 18:48:22 #73
170462 Stinosss
pi_66737161
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:45 schreef super-muffin het volgende:
Softwarematig op stil zetten? Wat heeft dat voor nut?
Ik zou wel een icoontje bovenaan willen zien als 'ie op stil staat
Een icoontje? Zijn genoeg cydia apps die dat kunnen hoor.

Nouja, ik verwacht dat binnen nu en een maand mijn 'silent-switch' afbreekt. Softwarematig op stil ztten zou dan wel fijn zijn.
pi_66737255
Maar ik ga niet jailbreaken.

Ik heb dat gehad, en je kunt het nog wel switchen met een opgevouwen papiertje. Maar ik heb gewoon een nieuwe gekregen
  donderdag 5 maart 2009 @ 19:02:52 #75
170462 Stinosss
pi_66737655
IK heb een iPhone uit Zwitserland. Heb er een simonly kaartje van Vodafone inzitten. Weet iemand hoe het zit met garantie?
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:14:26 #76
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66740556
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:39 schreef Stinosss het volgende:

[..]

- SMS-tellen

En begrijp me niet verkeerd, ik heb mijn iphone ongeveer een maand of 5 en ben en super tevreden mee!
Daar is genoeg software voor, zoals iRealsms, teller, tellen en preview uitschakelen
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:16:07 #77
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_66740637
Behalve meerdere exchange servers kan alles vanuit Cydia.
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:29:13 #78
170462 Stinosss
pi_66741154
Dat weet ik, maar zoiets zou standaard geïntegreerd moeten zijn.
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:29:44 #79
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66741176
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef Stinosss het volgende:
Jazeker.
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:30:37 #80
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_66741219
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef Stinosss het volgende:
Klopt. Is niet zo, even Cydia opstarten en dan is het dat wel, klaar.
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:42:54 #81
170462 Stinosss
pi_66744270
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 20:30 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Klopt. Is niet zo, even Cydia opstarten en dan is het dat wel, klaar.
Heb ik ook al geruime tijd gedaan. Maar met Apple firmware-updates is het niet echt handig.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 07:52:41 #82
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66753995
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Intocable het volgende:

[..]

Alleen om te communiceren tussen pc : iPhone of headset

Ik denk het niet nee Hopelijk komt die functionaliteit nog wel eens, data (via bluetooth) uitwisselen met een andere telefoon
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:39 schreef Stinosss het volgende:

[..]

- Bluetooth ondersteuning
- Standaard meerdere Exhange Servers invoeren
- SMS-tellen

- Mogelijkheid om softwarematig mijn iphone op ''stil'' te zetten
- Build-in navigatie

biteSMS telt en je smsjes, en geeft aan wanneer je bijvoorbeeld 2 berichten gaat versturen
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Een icoontje? Zijn genoeg cydia apps die dat kunnen hoor.

Nouja, ik verwacht dat binnen nu en een maand mijn 'silent-switch' afbreekt. Softwarematig op stil ztten zou dan wel fijn zijn.
Enne... hoe krijg je dat dan voor elkaar
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:55:26 #83
170462 Stinosss
pi_66754982
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 07:52 schreef Bellerophon het volgende:

Enne... hoe krijg je dat dan voor elkaar
Zo moeilijk is dat niet . Het is een bekend probleem zoals op verschillende fora te lezen is.

Weet iemand hoe het zit met de garantie van een Zwitserse iPhone in Nederland?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:56:29 #84
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66755011
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Zo moeilijk is dat niet . Het is een bekend probleem zoals op verschillende fora te lezen is.

Weet iemand hoe het zit met de garantie van een Zwitserse iPhone in Nederland?
Ik hoor er nu echt voor het eerst van
pi_66755354
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Intocable het volgende:

[..]

Sorry, ik ben me pas sinds een paar dagen aan het verdiepen in de iPhone. Het spijt me .
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:12:17 #86
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66755432
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:09 schreef Nashje het volgende:

[..]

Sorry, ik ben me pas sinds een paar dagen aan het verdiepen in de iPhone. Het spijt me .
Het is je vergeven
pi_66755521
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:12 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Het is je vergeven
Goedemorgen trouwens
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:19:15 #88
170462 Stinosss
pi_66755641
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:21:14 #89
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66755702
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef Intocable het volgende:

[..]

Goedemorgen trouwens
Meuning!

Trouwens hoe denken de iPhone bezitters hierover?
http://www.iphoneclub.nl/(...)l-doodskist-psp.html
pi_66755807
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Meuning!

Trouwens hoe denken de iPhone bezitters hierover?
http://www.iphoneclub.nl/(...)l-doodskist-psp.html
Mja, ik denk sowieso dat het iPhone / iPod publiek niet voor een extra gadget gaan als er genoeg apps te verkrijgen op dit gebied.
Voor de het publiek dat geen iPod/phone heeft.. is het niet echt meer aantrekkelijk een psp aan te schaffen. Dit vooral te denken aan alle upcoming consoles

[ Bericht 0% gewijzigd door Intocable op 06-03-2009 09:25:17 (typo) ]
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:28:12 #91
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66755903
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:24 schreef Intocable het volgende:

[..]

Mja, ik denk sowieso dat het iPhone / iPod publiek niet voor een extra gadget gaan als er genoeg apps te verkrijgen op dit gebied.
Voor de het publiek dat geen iPod/phone heeft.. is het niet echt meer aantrekkelijk een psp aan te schaffen. Dit vooral te denken aan alle upcoming consoles
Precies, ik denk dat de iPhone er wel voor heeft gezorgd dat men het "normaal" is gaan vinden dat je meer kan met een telefoon dan alleen bellen en internetten.
pi_66755927
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:28 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Precies, ik denk dat de iPhone er wel voor heeft gezorgd dat men het "normaal" is gaan vinden dat je meer kan met een telefoon dan alleen bellen en internetten.
De consument wordt meer en meer verwend en neemt geen genoegen meer met een portable console net als de psp
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:44:57 #93
92117 Cydex
Pennywise but Poundfoolish
pi_66756438
Mijn broer is nu in Florida en vroeg of hij een Iphone moest meenemen. Waar moet hij nu op letten, is het mogelijk om een simlock vrije Iphone in een winkel te kopen? Of zit er altijd een simlock op, gecombineerd met een abo.

Als het simlock vrij is, kan ik gewoon mijn simkaart er in doen en er mee spelen, toch?
"Werk, en de vreugde komt vanzelf" - Goethe -
pi_66756505
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:44 schreef Cydex het volgende:
Mijn broer is nu in Florida en vroeg of hij een Iphone moest meenemen. Waar moet hij nu op letten, is het mogelijk om een simlock vrije Iphone in een winkel te kopen? Of zit er altijd een simlock op, gecombineerd met een abo.

Als het simlock vrij is, kan ik gewoon mijn simkaart er in doen en er mee spelen, toch?
Sowieso een simlock van at&t. Betwijfel of hij de 3G mee kan krijgen zonder abonnement af te sluiten.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:57:26 #95
92117 Cydex
pi_66756816
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:47 schreef Intocable het volgende:

[..]

Sowieso een simlock van at&t. Betwijfel of hij de 3G mee kan krijgen zonder abonnement af te sluiten.
Dat is dan balen. Enige optie is dan een tweedehands zonder simlock (maar dat zal dan wel geen 3G zijn).
pi_66757262
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:57 schreef Cydex het volgende:

[..]

Dat is dan balen. Enige optie is dan een tweedehands zonder simlock (maar dat zal dan wel geen 3G zijn).
Genoeg 2de hands iPhones (2G & 3G) te koop overal. De simlock kan altijd eraf gehaald worden dmv. Jailbreak.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:01:17 #97
20641 portier
pi_66758808
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:14 schreef Intocable het volgende:

[..]

Genoeg 2de hands iPhones (2G & 3G) te koop overal. De simlock kan altijd eraf gehaald worden dmv. Jailbreak yellowsn0w.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_66758867
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:01 schreef portier het volgende:

[..]

yellowsn0w is toch gewoon een jailbreak? zelfde als quickpwn etc. maar dan voor 3g
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:27:48 #99
170462 Stinosss
pi_66761765
Yellowsnow is geen jailbreak maar een bypass voor je simlock.
pi_66762742
Bio,

Weet jij hoe het in elkaar steekt met de betaling bij 2call ?
Toch niet aan de deur hopelijk. Ideal/afschrift ? Hoe heb jij dat gedaan ?
U MAD?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:23:49 #101
92117 Cydex
pi_66763672
Yellowsnow en jailbreak kan ik dus als echte leek zelf toepassen, of is dat niet zo verstandig?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:40:26 #102
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66764402
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
Bio,

Weet jij hoe het in elkaar steekt met de betaling bij 2call ?
Toch niet aan de deur hopelijk. Ideal/afschrift ? Hoe heb jij dat gedaan ?
Staat in je bevestiging of op de site. Laaste keer dat ik iets bestelde bij hun is al even geleden. Mijn eigen abo heb ik bij T-Mobile vandaan en niet op de site.

Lees even de voorwaarden op de site.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:43:44 #103
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66764565
quote:
Levering
Uw bestelling wordt via TNT Post aangetekend en verzekerd (onder rembours indien van toepassing) verzonden. De volgende werkdag, na de ontvangst van de benodigde bescheiden (mits voor 15:00), kunt u het pakket dan thuis verwachten.
De info staat op de bevestiging.
pi_66764642
Ik heb nog niks besteld dus

Thanx
U MAD?
pi_66764984
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:27 schreef Stinosss het volgende:
Yellowsnow is geen jailbreak maar een bypass voor je simlock.
Oke! Wist ik niet, nooit bezig gehouden met yellowsnow! Thanks for the info
pi_66765095
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Cydex het volgende:
Yellowsnow en jailbreak kan ik dus als echte leek zelf toepassen, of is dat niet zo verstandig?
Genoeg duidelijke instructies te vinden op internet. Zo moeilijk is het allemaal niet!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:04:31 #107
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66765417
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Cydex het volgende:
Google er anders even op
pi_66765905
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:04 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Google er anders even op
Wat is Google
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:20:43 #109
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_66766094
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:15 schreef Intocable het volgende:

[..]

Wat is Google
pi_66766146
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:20 schreef Shrien het volgende:

[..]

pi_66766301
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:15 schreef Intocable het volgende:

[..]

Wat is Google
Google dat even op Google.
U MAD?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:29:17 #112
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66766425
pi_66767055
Ok weer even OnTopic.

Laatst merkte ik na een albumpje via iTunes (iPhone) binnen te slurpen dat m'n iPhone ( Bovenste gedeelte bij wifi chip ) gloeiend heet was geworden. Touchscreen reageerde nauwelijks meer.
Iemand wel eens eerder gehad? Ohja betreffend de 2G
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:05:08 #114
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66767755

Apple keurde deze app af Sad
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:10:34 #115
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_66767945
Ik kom hier Terug na de bezorging Van m'n iPhone.

In de tussentijd een vraag: kun je je iPhone als mp3-speler gebruiken zonder dat je simkaart erin zit?

Ik heb m'n T-mobile abonnement verlengt: 2 jaar 300 minuten voor 28,50, 2 jaar gratis internet 'plus' en 0 euro voor de iPhone.
Toen vond ik het opeens wel weer een aardige deal
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:11:26 #116
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66767979
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:10 schreef Stpan het volgende:
Ik kom hier Terug na de bezorging Van m'n iPhone.

In de tussentijd een vraag: kun je je iPhone als mp3-speler gebruiken zonder dat je simkaart erin zit?
Ja.
pi_66768097
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:05 schreef Biogarde het volgende:

Apple keurde deze app af Sad
Vet! Hopelijk kan je 'm wel van cydia afhalen!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:29:03 #118
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66768592
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:14 schreef Intocable het volgende:

[..]

Vet! Hopelijk kan je 'm wel van cydia afhalen!
Ja dat kan ook Ik heb hem al een tijdje, de reactie van mijn vriendin was geweldig
pi_66768739
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:29 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Ja dat kan ook Ik heb hem al een tijdje, de reactie van mijn vriendin was geweldig
Hoe heet hij? Ik heb op fracture gezocht. maar zonder resultaat!
pi_66768823
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:10 schreef Stpan het volgende:
Ik heb m'n T-mobile abonnement verlengt: 2 jaar 300 minuten voor 28,50, 2 jaar gratis internet 'plus' en 0 euro voor de iPhone.
Linkje? Of speciale aanbieding voor leden?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:38:23 #121
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66768924
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef Intocable het volgende:

[..]

Hoe heet hij? Ik heb op fracture gezocht. maar zonder resultaat!
iBroke

pi_66768952
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

iBroke

[ afbeelding ]
Waah held! Vier vanavond mn verjaardag. eens wat vrienden laten schrikken
Natuurlijk pas na het nuttigen van flink wat pilsener
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:41:13 #124
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66769029
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:39 schreef Intocable het volgende:

[..]

Waah held! Vier vanavond mn verjaardag. eens wat vrienden laten schrikken
Onbetaalbaar die reacties Helemaal omdat het scherm daarna ook een error weergeeft
pi_66769106
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:41 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Onbetaalbaar die reacties Helemaal omdat het scherm daarna ook een error weergeeft
Net gedownload wat prachtig! Dit wordt lachen!

Krijg alleen geen error.. ook jammer dat je scherm wat naar onder is geschoven voor het uitvoeren van
pi_66770918
!
pi_66770942
Hey!

Ik heb ook een iPhone, en ik ga binnenkort naar Amerika (NYC). Kan ik daar met mijn Nederlandse iPhone gewoon bellen?
Eigenlijk zou ik hem liever thuis willen laten, maar omdat een vriend daar woont moet ik wel kunnen bellen anders kan hij ons niet bereiken....

Alvast bedankt!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 16:41:53 #128
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66771240
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:33 schreef timp0e het volgende:
Hey!

Ik heb ook een iPhone, en ik ga binnenkort naar Amerika (NYC). Kan ik daar met mijn Nederlandse iPhone gewoon bellen?
Eigenlijk zou ik hem liever thuis willen laten, maar omdat een vriend daar woont moet ik wel kunnen bellen anders kan hij ons niet bereiken....

Alvast bedankt!
Ik zou lekker Skypen over internet met je iPhone.
pi_66784964
Net even alles uitgerekend, en ik denk dat ik voor een Hi ¤30 abo ga bij 2call.nl. Die is in verhouding het goedkoopst. Wat ik me wel afvraag. Het is een 30 euro abonnement, maar is nu dus 24,95. Betaal ik er dan al die tijd 24,95 voor? Of ga ik op een gegeven moment verder met 30? Zie het nergens staan ofzo..

Heb nog een berg vragen. Ik zit nu bij Vodafone. Mijn sim-only loopt in juli af, vanaf mei mag ik eigenlijk pas gaan opzeggen, maar is het nu al bij Hi te regelen dat ze mij overnemen? En dat terwijl ik bij 2call dat abonnement wil afsluiten? En is het mogelijk om toch mijn nummer te behouden?

Dank alvast .
pi_66794894
Zojuist contract vernieuwd en een 16 Gig zwart besteld met i150 in de online shop voor 0,00 euro

Nu maar wachten op deTNT
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:30:05 #131
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66795026
Als we het toch over jailbreak hebben, mag ik deze site vast ook wel posten
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:33:33 #132
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66795083
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
Snap het ff niet..
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:41:39 #133
20641 portier
pi_66795238
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:44 schreef Nashje het volgende:
Net even alles uitgerekend, en ik denk dat ik voor een Hi ¤30 abo ga bij 2call.nl. Die is in verhouding het goedkoopst. Wat ik me wel afvraag. Het is een 30 euro abonnement, maar is nu dus 24,95. Betaal ik er dan al die tijd 24,95 voor? Of ga ik op een gegeven moment verder met 30? Zie het nergens staan ofzo..
Het lijkt erop dat het voor 12 maanden is, maar je kan 2call voor de zekerheid bellen.
quote:
Heb nog een berg vragen. Ik zit nu bij Vodafone. Mijn sim-only loopt in juli af, vanaf mei mag ik eigenlijk pas gaan opzeggen, maar is het nu al bij Hi te regelen dat ze mij overnemen? En dat terwijl ik bij 2call dat abonnement wil afsluiten? En is het mogelijk om toch mijn nummer te behouden?
Je zit er nog minimaal 3 maanden aan vast, dat is wettelijk geregeld. Als je zo snel mogelijk je iPhone werkend wil hebben bij Hi moet je het volgende doen. Eerst moet je schriftelijk je abonnement bij Vodafone per direct opzeggen. Je koopt dan de laatste maanden af (je betaald je abonnementskosten volledig in 1 keer). Dan krijg je een brief van Vodafone per wanneer je wordt afgesloten. Met die brief kan je naar Hi gaan en nummerbehoud aanvragen. Zij regelen dan dat op de dag dat je wordt afgesloten door Vodafone, je nummer naar Hi gaat. Tot die tijd zit je sowieso aan een ander nummer vast (en aan een dubbel abonnement).
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_66795564
quote:
Jailbreak wordt aantrekkelijker met de dag.
I'll throw my apples if you get too close to me.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:57:30 #135
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_66795625
quote:
Ik gebruik het ook ja, works like a charm
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:45:19 #136
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_66802935

Saninl wil ook een Iphone, maar misschien wordt het een Nokia N85
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:45:47 #137
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66802950
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:45 schreef Saninl het volgende:

Saninl wil ook een Iphone, maar misschien wordt het een Nokia N85
Dat zijn wel 2 uiterste
pi_66802971
Gisteren mijn Iphone op de grond laten vallen. Grote barsten in het scherm

Kan dat gemaakt worden?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:47:23 #139
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66803007
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gisteren mijn Iphone op de grond laten vallen. Grote barsten in het scherm

Kan dat gemaakt worden?
Reparatie iPhone bij PDATech.nl
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:48:28 #140
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66803046
Heb je pics?
pi_66803078
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:47 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Reparatie iPhone bij PDATech.nl
Thanx Bio!
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:48 schreef Biogarde het volgende:
Heb je pics?
Zal ze even maken voor je.
pi_66803250
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:55:30 #143
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_66803308
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dat zijn wel 2 uiterste
scheelt alleen het touchscreen, en dat voor 200,- minder
Vandaar dat ik misschien geen Iphone koop
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:01:59 #144
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_66803521
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[ afbeelding ]
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:17:23 #145
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_66803927
quote:
[ afbeelding ]
What did you do?
pi_66804026
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 18:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

What did you do?
Iets met drank en coördinatie
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:26:58 #147
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_66804198
Drank maakt meer kapot dan je lief is..

* Maraca knuffelt haar iPhone
pi_66806144
Zonde zeg.

Hebben julie nooit last van dat je SpringBoard crasht? Ik heb eergister mijn iPhone hersteld omdat hij wel eens crashte. Ik deed gister mijn muziek aan en stopte mijn iphone in mijn jas en hij crashte. Kan het misschien zijn omdat ik te snel op een bepaalde knop druk? Heb em gejailbreaked.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 19:35:53 #149
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66806169
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:35 schreef AssyriskaFF het volgende:
Zonde zeg.

Hebben julie nooit last van dat je SpringBoard crasht? Ik heb eergister mijn iPhone hersteld omdat hij wel eens crashte. Ik deed gister mijn muziek aan en stopte mijn iphone in mijn jas en hij crashte. Kan het misschien zijn omdat ik te snel op een bepaalde knop druk? Heb em gejailbreaked.
Een enkele keer, maar het gebeurt zelden. Dat plaatje ziet er zo eng uit, alsof de iPhone dood is
pi_66806569
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 19:35 schreef TNA het volgende:

[..]

Een enkele keer, maar het gebeurt zelden. Dat plaatje ziet er zo eng uit, alsof de iPhone dood is
Ja bij mij ook zelden. Alleen vorige week crashte hij telkens omdat ik geen internet ( wifi teken in beeld maar geen internet) had. Had em aan de lader en elkens als hij op de homeknop drukte crashte hij. Irritant. Lader er af en hij crashte niet :S.
pi_66808297
tvp
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_66811763
Ik heb ook een raar probleem.
Het is de laatste twee dagen zo dat ik soms niet kan internetten.. Ik heb nog een Orange abbo, maar thuis kan ik gewoon op onze wifi...
Nou ben ik dus thuis wel eens gewoon aan het surfen. En tot nu toe had ik nooit probelem, maar nu wil hij soms niet het internet op. Ik heb wel gewoon goed bereik enzo.. Heel raar.
Het is meestal zo dat het een paar keer lukt om naar verschillende sites te gaan, maar als ik dan weer naar een nieuwe site ga, doet ie niets meer.... Dan zie je dat rondje draaien alsof ie even moet laden.
Het helpt wel als ik de iPhone weer uit en aan zet. Maar daar heb ik natuurlijk geen zin aan iedere keer...
Weet iemand wat het kan zijn? Iets in de instellingen?

Anders tocjh maar even langs de T-Mobile store..
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_66811884
Sinds vandaag kan ik geen reservekopie maken. Ik krijg de melding dat de iPhone ontkoppeld is. De rest gaat prima.Gisteren deed hij het nog prima. Maar sinds vandaag krijg ik die melding.

Heb wel de miPatch ( hackulo) geinstalleerd via Cydia ( las dat ergens op een forum), en paar andere topics via internet en iphoneclub ( waar dit bericht werd verwijderd) gezocht maar het probleem blijft zich voordoen.

Iemand van jullie een idee?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 22:56:19 #154
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66812560
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 22:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
Sinds vandaag kan ik geen reservekopie maken. Ik krijg de melding dat de iPhone ontkoppeld is. De rest gaat prima.Gisteren deed hij het nog prima. Maar sinds vandaag krijg ik die melding.

Heb wel de miPatch ( hackulo) geinstalleerd via Cydia ( las dat ergens op een forum), en paar andere topics via internet en iphoneclub ( waar dit bericht werd verwijderd) gezocht maar het probleem blijft zich voordoen.

Iemand van jullie een idee?
Ik had laatst iets soortgelijks, toen ik al mijn Cydia applicaties had verwijderd werkte 'ie weer.
pi_66813111
Pff als ik dat doe ben ik lang bezig. Heb namelijk ook categories er op staan. Gisteren had ik ook Cydia programma's er op staan en dat ging toen prima. Heb wel paar gekraakte apps er op gezet. Wellicht dat de reden?
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:22:56 #156
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66813383
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
Pff als ik dat doe ben ik lang bezig. Heb namelijk ook categories er op staan. Gisteren had ik ook Cydia programma's er op staan en dat ging toen prima. Heb wel paar gekraakte apps er op gezet. Wellicht dat de reden?
Geen idee, ik had zelf op dat moment nog niet zoveel Cydia apps. Voor hetzelfde geld was het gewoon toeval.
pi_66813600
Ow het is opgelost. Had 4 applicaties geinstaleerd en nu verwijderd. En nu maakt hij wel een reservekopie. Iig bedankt voor het meedenken .
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:34:05 #158
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66813676
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 23:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ow het is opgelost. Had 4 applicaties geinstaleerd en nu verwijderd. En nu maakt hij wel een reservekopie. Iig bedankt voor het meedenken .
Good!
  zondag 8 maart 2009 @ 00:54:09 #159
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66815604

zondag 8 maart 2009 @ 01:29:07 #160
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_66816054
quote:
Op zondag 8 maart 2009 00:54 schreef Biogarde het volgende:
[ afbeelding ]

Ook maar even pimpen met die van mij dan..

Een heel mooi kunstwerk van Stephen Fairey (OBEY)
pi_66821801
quote:
Op zondag 8 maart 2009 01:29 schreef Shrien het volgende:

[..]

Ook maar even pimpen met die van mij dan..
[ afbeelding ]
Een heel mooi kunstwerk van Stephen Fairey (OBEY)
Hey die is vet, heb je misschien een linkje?
  zondag 8 maart 2009 @ 16:18:28 #162
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_66829116
Nou, dan doe ik ook even mee

Vraagje: welke dock hebben jullie voor je iPhone? Ik heb nu op de slaapkamer een dubbele lader staan (voor mijn iPod en iPhone), maar ik wil ook bij de computer een dock hebben zodat hij kan syncen. Welke kunnen jullie aanraden? Ik zag bij de Media Markt ook ééntje van Apple, maar daar zaten geen kabels bij Welke kabels zou ik dan nodig hebben.. die ene die ook bij de iPhone zelf zat? (USB kabel).
  zondag 8 maart 2009 @ 16:27:55 #163
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66829410
Ik heb zelf: http://store.apple.com/nl/product/MB125G/B?fnode=MTY1NDAzOQ&mco=NTQyNjk#overview

Maar die is er ook zonder remote en dan kost hij rond de 20, 25 Euro. Ook de koop bij T-Mobile winkels.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:38:59 #164
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_66829734
Kijk, dat zocht ik .. leuk prijsje ook Van de week dan maar even langs T-mobile en hopen dat ze er eentje hebben zonder remote.. die verzendkosten van Apple zijn belachelijk (¤ 7.90)
  zondag 8 maart 2009 @ 17:20:44 #165
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_66831059
Dit is trouwens ook briljant

zondag 8 maart 2009 @ 18:20:31 #166
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_66832907
quote:
Op zondag 8 maart 2009 12:43 schreef Intocable het volgende:

[..]

Hey die is vet, heb je misschien een linkje?
Heb er zelf wat geresized naar iPhone formaat.

Veel plezier ermee
pi_66835163
Ik kan nog steeds niet mijn programma's syncen, zowel downloaden als via de store wil niet. Ik heb mijn iPhone compleet herstart, alles verwijderd en de nieuwste updates gedaan.

Ben radeloos, apparaat heeft voor mij geen nut meer dan alleen bellen, en dat kan natuurlijk niet

Iemand nog suggesties ?
  maandag 9 maart 2009 @ 07:54:37 #168
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66849470
quote:
[ afbeelding ]
Fuck... en geen verzekering op de iPhone?
pi_66851422
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 16:33 schreef timp0e het volgende:
Hey!

Alvast bedankt!
Hij zal daar wel werken, let alleen goed op dat je je data-verbinding uitzet! Of in ieder geval de roaming functie (volgens mij moet dat voldoende zijn? Ik heb hem toen maar helemaal uitgezet to be sure) anders kost het je al gauw een 15 euro per MB en je iPhone tikt heel wat MB's weg zonder dat je het merkt!
pi_66852082
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:20 schreef Shrien het volgende:

[..]

Heb er zelf wat geresized naar iPhone formaat.

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Veel plezier ermee
Hey toppie! Thanks!
  maandag 9 maart 2009 @ 10:54:20 #171
20641 portier
pi_66853045
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:52 schreef c0nd0r het volgende:
je iPhone tikt heel wat MB's weg zonder dat je het merkt!
Alleen als je automatisch mail/agenda/contacten syncen aan hebt staan. Of als je apps gebruikt die een internetverbinding nodig hebben. Het is allemaal vrij makkelijk in de hand te houden.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_66862005
Is er al zicht op een opvolger van de 3G?
  maandag 9 maart 2009 @ 15:32:54 #173
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66862033
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:32 schreef Repeat het volgende:
Is er al zicht op een opvolger van de 3G?
Geruchten gaan over de aankondiging hiervan in juni.
pi_66862111
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:32 schreef TNA het volgende:

[..]

Geruchten gaan over de aankondiging hiervan in juni.
Te weinig informatie hierover om op dit moment iets te kunne zeggen. Het blijven speculaties
  maandag 9 maart 2009 @ 15:36:17 #175
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66862152
Ik gok op een zelfde planning als met de aankondiging en release van de 3G. Juni aangekondigd, juli uit.
2000 light years from home
  maandag 9 maart 2009 @ 15:36:34 #176
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66862162
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:35 schreef Intocable het volgende:

[..]

Te weinig informatie hierover om op dit moment iets te kunne zeggen. Het blijven speculaties
Dat is wat meestal wordt bedoeld met het woord 'geruchten'.
pi_66862347
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:36 schreef TNA het volgende:

[..]

Dat is wat meestal wordt bedoeld met het woord 'geruchten'.
Ja
pi_66863040
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:36 schreef Merkie het volgende:
Ik gok op een zelfde planning als met de aankondiging en release van de 3G. Juni aangekondigd, juli uit.
Chill, want precies dan (eigenlijk net iets eerder ) loopt mn huidige abo af. Eens kijken wat ik dan ter overbrugging kan regelen...
pi_66887079
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:54 schreef portier het volgende:

[..]

Alleen als je automatisch mail/agenda/contacten syncen aan hebt staan. Of als je apps gebruikt die een internetverbinding nodig hebben. Het is allemaal vrij makkelijk in de hand te houden.
True, maar je bent er zo aan gewend dat het allemaal zo makkelijk gaat dat je het niet eens meer door hebt wat allemaal wel of niet internet gebruikt! En tegen die prijs zeg ik: liever safe than sorry!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 09:46:28 #180
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66887192
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:42 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

True, maar je bent er zo aan gewend dat het allemaal zo makkelijk gaat dat je het niet eens meer door hebt wat allemaal wel of niet internet gebruikt! En tegen die prijs zeg ik: liever safe than sorry!
Dat is al helemaal waar. Het is bijna "normaal" te noemen dat het grootste gedeelte van de iPhone 24/7 met het internet in verbinding staat
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:05:25 #181
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_66887674
De opvolger van de 3G zal zich toch meer op spellen richten? Of zijn er andere geruchten van verbeteringen?
pi_66888673
Nieuwe iPhone volgens geruchten:
* Titanium en glas
* OLED (organische licht technologie) scherm ter vervanging van huidig LCD-scherm.
* 3G
* GPS
* Toegevoegde camera boven scherm
* uitneembare batterij
* 3.2 MP-camera
* Videofunctie
* 32GB
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:54:13 #183
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66889043
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:41 schreef Nashje het volgende:
* Titanium en glas
* OLED (organische licht technologie) scherm ter vervanging van huidig LCD-scherm.
* 3G
* GPS
* uitneembare batterij
* 3.2 MP-camera
* Videofunctie
* 32GB
Vrij oninteressant eigenlijk. 3G en GPS zit er al op, die ene megapixel boeit me niet, een videofunctie is al te krijgen met jailbreak, 8 GB geheugen vind ik meer dan genoeg en videobellen vind ik arelaxed. Titanium kan wel mooi zijn, een uitneembare batterij praktisch.

Samenvatting: wat moet ik me bij OLED voorstellen?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:55:12 #184
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66889067
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:41 schreef Nashje het volgende:
* Titanium en glas
* 3G
* GPS
* uitneembare batterij
* 3.2 MP-camera
* Videofunctie
* 32GB
Als ze dat zouden doen zou het echt afbreuk doen aan de huidige vormgeving
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:57:10 #185
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66889117
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:54 schreef TNA het volgende:

[..]

Vrij oninteressant eigenlijk. 3G en GPS zit er al op, die ene megapixel boeit me niet, een videofunctie is al te krijgen met jailbreak, 8 GB geheugen vind ik meer dan genoeg en videobellen vind ik arelaxed. Titanium kan wel mooi zijn, een uitneembare batterij praktisch.

Samenvatting: wat moet ik me bij OLED voorstellen?
LCD is de bovenste, OLED de onderste

pi_66889436
Ja dat zijn de stats van dat alu iPhone concept
  dinsdag 10 maart 2009 @ 11:20:48 #187
20641 portier
pi_66889895
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Intocable het volgende:
Ja dat zijn de stats van dat alu iPhone concept
Die inderdaad door een random internetuser gemodeld is en dus totaal niet interessant is voor hoe de nieuwe iPhone eruit komt te zien.
Ik denk trouwens dat het nog wel eens veel langer kan duren voordat er een nieuwe iPhone komt. Als je ziet hoeveel succes dat ding nu heeft. Bovendien lopen de meeste contracten nog wel 1,5 jaar, dus Apple hoeft pas over een jaar iets aan te kondigen om de fanschare te behouden.
GEILE VROUWPERSONEN!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 11:21:32 #188
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66889932
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:20 schreef portier het volgende:

[..]

Die inderdaad door een random internetuser gemodeld is en dus totaal niet interessant is voor hoe de nieuwe iPhone eruit komt te zien.
Ik denk trouwens dat het nog wel eens veel langer kan duren voordat er een nieuwe iPhone komt. Als je ziet hoeveel succes dat ding nu heeft. Bovendien lopen de meeste contracten nog wel 1,5 jaar, dus Apple hoeft pas over een jaar iets aan te kondigen om de fanschare te behouden.
Precies, de markt is nog steeds aan het groeien, ze zouden wel gek zijn om nu al een nieuw model te brengen
  dinsdag 10 maart 2009 @ 11:26:00 #189
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66890100
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:57 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

LCD is de bovenste, OLED de onderste

[ afbeelding ]
Nice!
quote:

[..]

In Amerika lopen deze zomer de eerste contracten af.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:41:52 #190
20641 portier
pi_66892777
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:26 schreef TNA het volgende:
[..]

In Amerika lopen deze zomer de eerste contracten af.
Is dat niet van de eerste generatie iPhones? Die kunnen allemaal nog overstappen naar de iPhone 3G. De 3G werd pas juni 2008 aangekondigd en heeft in principe allemaal 2 jarig contract.
GEILE VROUWPERSONEN!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 12:52:58 #191
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66893095
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:41 schreef portier het volgende:

[..]

Is dat niet van de eerste generatie iPhones? Die kunnen allemaal nog overstappen naar de iPhone 3G. De 3G werd pas juni 2008 aangekondigd en heeft in principe allemaal 2 jarig contract.
Ze kunnen ook overstappen naar een nieuwe iPhone.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:05:00 #192
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66893513
quote:

[..]

Apple moet wel. De specs van de iPhone worden met de dag steeds gedateerder. 12MP camera's, HD video recording, OLED-schermen, het zijn allemaal termen die je steeds meer ziet in de niewe high-end mobieltjes.

Daarnaast is een life cycle van een jaar doodnormaal voor een telefoon. Als Apple geen nieuwe iPhone uitbrengt gaan de verkopen rap dalen lijkt me.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 13:58:16 #193
20641 portier
pi_66895215
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:05 schreef Merkie het volgende:

[..]

Apple moet wel. De specs van de iPhone worden met de dag steeds gedateerder. 12MP camera's, HD video recording, OLED-schermen, het zijn allemaal termen die je steeds meer ziet in de niewe high-end mobieltjes.
! Lul niet zo slap man, wat een onzin. Bovendien is de iMac het bewijs dat het Apple aan haar reedt zal roesten.
quote:
Daarnaast is een life cycle van een jaar doodnormaal voor een telefoon. Als Apple geen nieuwe iPhone uitbrengt gaan de verkopen rap dalen lijkt me.
Ik heb nog nooit een telefoon na een jaar weggedaan omdat die versleten was of onbruikbaar door nieuwe technologie. Bovendien zijn de contracten allemaal voor 2 jaar, wat wel heel raar zou zijn als de iPhone zo'n korte life cycle zou hebben.
GEILE VROUWPERSONEN!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:03:42 #194
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66895420
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef portier het volgende:

[..]

! Lul niet zo slap man, wat een onzin. Bovendien is de iMac het bewijs dat het Apple aan haar reedt zal roesten.
Hij heeft simpelweg een punt. Natuurlijk is de iPhone een prachtig apparaat, maar op verschillende fronten gaan telefoons die nu uitkomen de iPhone voorbij. Apple kan niet eindeloos blijven roepen "de iPhone is toch wel beter".
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:48:25 #195
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66897178
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef portier het volgende:

[..]

De computermarkt is totaal niet vergelijkbaar. De meeste mensen doen drie of vier jaar met een computer, dat is gemiddeld een stuk langer dan met een mobiele telefoon.
quote:
Ik heb nog nooit een telefoon na een jaar weggedaan omdat die versleten was of onbruikbaar door nieuwe technologie. Bovendien zijn de contracten allemaal voor 2 jaar, wat wel heel raar zou zijn als de iPhone zo'n korte life cycle zou hebben.
Wat jij doet is irrelevant, daar stemt Apple de bedrijfspolicy echt niet op af hoor . Daarnaast zijn er ook een heleboel klanten met een abonnement van één jaar die nog géén iPhone hebben. Telefoons worden gemiddeld binnen één jaar opgevolgd, en Apple zal daar ongetwijfeld aan mee doen. Als je niet refresht ben je niet interessant, en zeker in de telefoonmarkt (waar de concurrentie moordend is) ben je dan snel "out of play".
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:53:39 #196
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66897352
Maakt iemand hier weleens gebruik van hotspots, omdat deze gratis zijn met een iPhoneabonnement en sneller dan 3G?
pi_66897381
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef TNA het volgende:

[..]

Hij heeft simpelweg een punt. Natuurlijk is de iPhone een prachtig apparaat, maar op verschillende fronten gaan telefoons die nu uitkomen de iPhone voorbij. Apple kan niet eindeloos blijven roepen "de iPhone is toch wel beter".
Toen de iPhone uitkwam waren andere serieuze telefoons al verder hoor. Het enige wat de iPhone op ze voor had was de mooie bediening en het OS.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:02:26 #198
20641 portier
pi_66897665
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef TNA het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 14:54 schreef Repeat het volgende:

[..]

Toen de iPhone uitkwam waren andere serieuze telefoons al verder hoor. Het enige wat de iPhone op ze voor had was de mooie bediening en het OS.
Wat is er dan zo ontzettend fantastisch dat de iPhone niet heeft? Er zijn nog een hoop dingen die Apple softwarematig kan verbeteren (en ook moet verbeteren vind ik, als pure werktelefoon is WM op een aantal punten beter, dat vind ik echt zonde). En kom alsjeblieft niet met een 12 megapixel camera .
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_66897792
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:02 schreef portier het volgende:

[..]

[..]

Wat is er dan zo ontzettend fantastisch dat de iPhone niet heeft? Er zijn nog een hoop dingen die Apple softwarematig kan verbeteren (en ook moet verbeteren vind ik, als pure werktelefoon is WM op een aantal punten beter, dat vind ik echt zonde). En kom alsjeblieft niet met een 12 megapixel camera .
Iedereen weet ondertussen wel wat de tekortkomingen van de iPhone zijn, moeten die nou iedere keer weer uitgelegd worden?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:09:07 #200
20641 portier
pi_66897914
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:06 schreef Repeat het volgende:

[..]

Iedereen weet ondertussen wel wat de tekortkomingen van de iPhone zijn, moeten die nou iedere keer weer uitgelegd worden?
De grootste tekortkomingen van de iPhone voor mij zijn geen TomTom, geen MMS, geen filmmogelijkheid en geen info op mn lockscreen kunnen plaatsen. Allemaal softwarematige beperkingen die Apple op kan, en zou moeten, lossen.
En nu hardwarematig. Enlighten me.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_66898220
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:09 schreef portier het volgende:

[..]

De grootste tekortkomingen van de iPhone voor mij zijn geen TomTom, geen MMS, geen filmmogelijkheid en geen info op mn lockscreen kunnen plaatsen. Allemaal softwarematige beperkingen die Apple op kan, en zou moeten, lossen.
En nu hardwarematig. Enlighten me.
ok daar komt het standaardlijstje weer

Geen out of the box:

- tethering (echt belachelijk)
- bluetooth file transfer ed
- copy paste

en wat je zegt idd het filmen, de mms etc.

hardware?
goeie camera, autofocus etc.

Een 5 jaar oude nokia doet dit allemaal out of the box (de camera daargelaten). Waarom doet apple het dan niet? Ik snap het niet.
pi_66898439
Iemand hier heel toevallig ook bezig met de iPhone SDK en Cocos2d?
pi_66898845
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:16 schreef Repeat het volgende:

[..]

Geen out of the box:

- copy paste

hardware?

Een 5 jaar oude nokia doet dit allemaal out of the box (de camera daargelaten). Waarom doet apple het dan niet? Ik snap het niet.
Ik denk dat die dingen bij Apple wel bekend zijn. De vraag is eerder.. waarom bevat de iPhone 3G dit niet?
De 2G was hun eerste model dat op de markt kwam. Daarvoor waren er al mobiele telefoons met betere specs. Snel daarna hebben ze de 3G uitgebracht. Waarom zou Apple er niet voor hebben gekozen dit erin te bakken
pi_66898894
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:32 schreef Intocable het volgende:

[..]

Ik denk dat die dingen bij Apple wel bekend zijn. De vraag is eerder.. waarom bevat de iPhone 3G dit niet?
De 2G was hun eerste model dat op de markt kwam. Daarvoor waren er al mobiele telefoons met betere specs. Snel daarna hebben ze de 3G uitgebracht. Waarom zou Apple er niet voor hebben gekozen dit erin te bakken
Dat zeg ik
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:36:14 #205
20641 portier
pi_66899013
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:16 schreef Repeat het volgende:

[..]

Geen out of the box:

- copy paste

hardware?

Alleen een camera dus. Volgens mij staren mensen zich veel te blind op het aantal MP's. Met een telefoon maak je in principe toch alleen maar snapshots. Dan heb je geen 5MP camera nodig, zeker niet als je ze erna nog wilt versturen. Bovendien is het grootste euvel aan telefooncamera's dat ze een beroerde lens hebben. Zonder goed glas is het sowieso lastig goede foto's maken. En de iPhone kan het best.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_66899054
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:36 schreef portier het volgende:

[..]

Alleen een camera dus. Volgens mij staren mensen zich veel te blind op het aantal MP's. Met een telefoon maak je in principe toch alleen maar snapshots. Dan heb je geen 5MP camera nodig, zeker niet als je ze erna nog wilt versturen. Bovendien is het grootste euvel aan telefooncamera's dat ze een beroerde lens hebben. Zonder goed glas is het sowieso lastig goede foto's maken. En de iPhone kan het best.
Voor het gemak sla je de overige punten maar over?

pi_66899217
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:33 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dat zeg ik
Lijkt me niet zo moeilijk: iTunes -> iStore -> $$$
Waarom zou je nog apps kopen als je ze snel even via wifi (of bluetooth zelfs) naar elkaar kunt sturen.
Idem met muziek/films.

Sterker nog ik denk dat om deze reden ook het gebruik van Flash niet is toegestaan in Safari.
Weer het afknijpen van je OS om het verkeer maar zo veel mogelijk te kunnen sturen en controleren via iTunes.
pi_66899244
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:36 schreef portier het volgende:

[..]

Ik heb hier een HTC HD liggen met een 5MP. De foto's die daar mee gemaakt worden zijn bijna te vergelijken met de iPhone. Je moet echt de juiste omstandigheden hebben om een redelijke foto te maken. Ik vind dat de fotos snel overbelicht zijn. Dit kan natuurlijk ook aan mijn camera kwaliteiten liggen.

Wat ik niet snap aan de iPhone.. Met het uitbrengen van de OS hebben ze een hele nieuwe sensatie gemaakt qua telefoon OS ( Als ik het zo mag zeggen ). Zelf denk ik dat hier ook redelijk lang over na is gedacht. Waarom kunnen ze hardware matig dit nou niet het zelfde doen?

Je zou bijna denken dat Apple dit expres doet. Door op zo'n manier iedereen constant te verlekkeren.. Dus ik denk zelf dat de iPhone in juni opnieuw wordt uitgebracht.. met daarin weer een tekortkoming om zo het eindeloze proces door te spelen.

Correct me if i'm wrong
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:07:19 #209
20641 portier
pi_66900140
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:37 schreef Repeat het volgende:

[..]

Voor het gemak sla je de overige punten maar over?

De overige punten zijn softwarematige punten die, zoals ik al aangaf, geen reden zijn voor een nieuwe iPhone. Ik vroeg om hardwarematige punten, waar jij er maar 1 van gaf, dus reageer ik alleen daarop.

Ik onderken het belang van een flink aantal software updates zeker niet. Het aantal jailbreaks voor die features zou bij Apple toch ook wel een lampje moeten doen branden. Daar moeten ze absoluut nog wat aan doen. Ik zie alleen niet zo in waarom er in juni een nieuwe iPhone uit zo moeten komen. Ik denk dat iedereen meer heeft aan een flinke software update.

' '
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_66900215
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef portier het volgende:

[..]

De overige punten zijn softwarematige punten die, zoals ik al aangaf, geen reden zijn voor een nieuwe iPhone. Ik vroeg om hardwarematige punten, waar jij er maar 1 van gaf, dus reageer ik alleen daarop.

Ik onderken het belang van een flink aantal software updates zeker niet. Het aantal jailbreaks voor die features zou bij Apple toch ook wel een lampje moeten doen branden. Daar moeten ze absoluut nog wat aan doen. Ik zie alleen niet zo in waarom er in juni een nieuwe iPhone uit zo moeten komen. Ik denk dat iedereen meer heeft aan een flinke software update.

' '
Dan zijn we het eens
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:25:28 #211
20641 portier
pi_66900917
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:09 schreef Repeat het volgende:

[..]

Dan zijn we het eens
Fijn .
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_66900992
Nog 12 dagen alvorens de bestelling geplaatst gaat worden
U MAD?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:28:43 #213
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_66901047
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:27 schreef de_boswachter het volgende:
Nog 12 dagen alvorens de bestelling geplaatst gaat worden
Je gaat voor de iPhone?
pi_66901227
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:28 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je gaat voor de iPhone?
Nee een plasma TV
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:33:47 #215
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_66901258
Cool. Past die in je binnenzak?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:16:37 #216
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_66902916
Ik zou erg graag een iPhone 16GB willen en ben een aantal afwegingen aan het maken. Nu zijn er voor mij nog 2 opties over:
1. iPhone halen uit UK voor 434 Euro + een Vodafone Super SIM Only abonnement
2. iPhone i.c.m T-Mobile abonnement.

Ik ben aan het rekenen geslagen, er vanuit gaande dat ik ~500 SMS-berichten per maand verstuur.

1. iPhone (434) + Vodafone 25,50 X 24= 1040 Euro
2. T-Mobile abonnement van 65 Euro per maand = 1560 Euro

In beide opties ga ik er vanuit dat ik niet over mijn bundel heenga. Toch heb ik nu een aantal afwegingen te maken waar ik moeite mee heb. Zo is de snelheid van 3G van Vodafone in contrast met die van T-Mobile veel sneller (ik woon trouwens in Groningen, ik weet niet of dat verschil maakt met dekking oid). Edoch heb ik bij T-Mobile weer het voordeel dat ik nog gewoon garantie heb en niet hoef te unlocken e.d. Heeft T-Mobile een meerwaarde, ondanks de lage internetsnelheid, en is het dus ook helemaal niet zo gek om die prijs ervoor te betalen? Of gaat de iPhone toch niet snel kapot en is Vodafone 'beter'?
Nu moet ik dus afwegen of de tragere 3G van T-Mobile afweegt tegen een iPhone halen uit het buitenland en mede door die te unlocken de garantie te verliezen.. Ik weet 't niet. Opzich trekt Vodafone Super SIM Only abonnement mij wel, mede door het voordelig SMS'en en de snellere 3G verbinding. Wat is verstandiger om te doen? Prijs speelt opzich geen rol, alleen moet wel in het achterhoofd worden gehouden dat ik veel SMS en miniem aantal minuten bel.
Oh noes!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:07:00 #217
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66909164
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:33 schreef Anthraxx het volgende:
Cool. Past die in je binnenzak?
Flink proppen
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:13:24 #218
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66909449
Apple heeft de iPhone gebracht als gadget/multimedia device waarmee ze met een aantal punten uitblinken. Zaken die je misschien mist worden gecompenseerd door het verschrikkelijk makkelijk te bedienen OS, een app-store waarin voor iedereen wel wat te vinden is, het hoge gadget/ -gehalte, het voor een telefoon een grote hoeveelheid aan opslag, het grote scherm en de kwaliteit van het scherm icm de resolutie. Ik vergeet wellicht een aantal dingen.

Je blijft door al deze ervaringen hunkeren naar de volgende move/telefoon van Apple die net weer iets beter is, maar ook weer dingen mist die je wellicht tegen die tijd terug kan vinden op een telefoon van HTC/Nokia/whatever.

Apple weet dat dondersgoed en hebben laten zien hoe je om moet gaan met de term marketing.

Vind de houding van Apple wat betreft de app-store echt verschrikkelijk, maar ik ben bang dat m'n volgende toestel opnieuw een iPhone is.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:15:55 #219
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66909574
En ik heb nog nooit zoveel met een toestel zitten spelen als met m'n iPwny

Dagelijks even de app-store doorbladeren, beetje foto's kijken, apps uitproberen, muziek luisteren, series kijken in bed en internetten
pi_66912223
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:28 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je gaat voor de iPhone?
Jep
Helemaal overtuigd nadat ik heb mogen spelen met het ding (hihihi ) van mijn collega.
U MAD?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:34:11 #221
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_66913327
Ik mis helemaal niks met Cydia, Bio .
pi_66915945
Wat zijn eigenlijk de ervaringen hier vd users met HI EINDELOOS ONLINE op de iPhone?
U MAD?
pi_66916234
Eindeloos online is gepauperte eerste klas. Ver vandaan blijven.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 22:39:14 #224
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_66916525
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef Repeat het volgende:
Sowieso is KPN fail. Vodabaas . Die hebben pas internet, ik hijs met m'n PDAnet via op mijn iPhone downloads binnen op 250kb/s.
pi_66916778
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef Repeat het volgende:
Dat heb ik nu op mijn G600. Is me nooit tegengevallen. Wellicht dat het op de iPhone tegenvalt, kan dat? Stelt die andere eisen? Is daar ergens een grafiek van te vinden van de vers. mobiele inetaanbieder + kosten vs. snelheid?
U MAD?
pi_66917189
En tabellen met providers, abbo en kosten? Want volgens mij ben ik met Hi niet echt het allergoedkoopste uit. Mijn dank is groot als iemand dit weet te vinden
U MAD?
  woensdag 11 maart 2009 @ 07:50:54 #227
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66923520
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Sowieso is KPN fail. Vodabaas . Die hebben pas internet, ik hijs met m'n PDAnet via op mijn iPhone downloads binnen op 250kb/s.
Ben ook te spreken over T-mobile

Trouwens, wat een thema zeg
http://www.iphoneclub.nl/(...)oor-je-iphone-cydia/
pi_66923962
Bio:

Wanneer ik bijv. zou kiezen voor T-Mobile bij 2Call dan krijg ik toch niet zo'n lelijk branded ding of wel ?
Of bestaan die niet bij de iPhone ?
U MAD?
  woensdag 11 maart 2009 @ 08:36:43 #229
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66924144
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
Bio:

Wanneer ik bijv. zou kiezen voor T-Mobile bij 2Call dan krijg ik toch niet zo'n lelijk branded ding of wel ?
Of bestaan die niet bij de iPhone ?
Nee, ik heb er 1 van T-mobile
pi_66924395
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 07:50 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Ben ook te spreken over T-mobile

Trouwens, wat een thema zeg
http://www.iphoneclub.nl/(...)oor-je-iphone-cydia/
Waauw! geweldige interface.
Heb je hem al geprobeerd Bellerophon?
pi_66924414
Wat is nou een goede FM transmitter voor in de auto? Ik heb helaas geen mogelijkheid om de iPhone direct aan te sluiten, en er zit ook geen beschikbare line-in meer op de radio ivm een wisselaar. Wie heeft er ervaring met een goede FM transmitter die nog een beetje fatsoenlijk geluid geeft?

Ohja, eentje die tevens geschikt is voor een Nano 4G zou fijn zijn.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_66924504
Kan ik nou trouwens bij T-mobile ook nog een SMS bundel o.i.d. bij zo'n iPhone abo afsluiten? Of moet ik dan meteen een graad hoger gaan zitten qua hele abonnement?
  woensdag 11 maart 2009 @ 08:56:40 #233
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66924565
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:50 schreef Intocable het volgende:

[..]

Nee nog niet, hij is er namelijk nog niet he Misschien volgende week

@Condor, volgens mij gaat dat via je gehele pakket, dus geen sms bundel los
pi_66924625
Boswachter je lijkt wel op mij . Ik heb momenteel ook een G600, en na het aanraken van de iPhone hier op het werk ben ik ook in luv . Oja en ik wil ook een Hi abo .
pi_66924663
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:56 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Ah oke
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:54:02 #236
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66926063
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:50 schreef Intocable het volgende:

[..]

Hij is er nog niet en hij lijkt kansloos veel op een interface wat zo iets van Windows zou kunnen zijn

En bekijk dat filmpje maar eens goed. Bij het openen van een categorie heb je hier en daar laadtijden. Iets waar je nu totaal geen last van hebt.
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:02:50 #237
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66926306
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Hij is er nog niet en hij lijkt kansloos veel op een interface wat zo iets van Windows zou kunnen zijn

En bekijk dat filmpje maar eens goed. Bij het openen van een categorie heb je hier en daar laadtijden. Iets waar je nu totaal geen last van hebt.
Maar het is altijd leuk om het even uit te proberen
pi_66927125
quote:

[..]

Internet kan wel beter zijn bij Vodafone, maar het bereik is echt dramatisch tegenwoordig. En nee, ik ben niet de enige. Steeds meer mensen in mijn omgeving hoor ik daarover. Ben je aan het bellen valt ineens het gesprek weg . Ik word er echt schijtziek van, en ik heb dan ook besloten dat dit mijn laatste paar maandjes gaan worden bij Vodafone.
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:33:53 #239
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_66927239
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Nashje het volgende:

[..]

Internet kan wel beter zijn bij Vodafone, maar het bereik is echt dramatisch tegenwoordig. En nee, ik ben niet de enige. Steeds meer mensen in mijn omgeving hoor ik daarover. Ben je aan het bellen valt ineens het gesprek weg . Ik word er echt schijtziek van, en ik heb dan ook besloten dat dit mijn laatste paar maandjes gaan worden bij Vodafone.
grappig, ik had dat net meer bij KPN.
pi_66927847
quote:

[..]

http://www.belzaak.nl/mobiel_internet/vergelijk/snelheid/

HI en KPN komen er toch echt het beste uit hoor.... (weet wel niet welke datum deze grafiek op gebaseerd is)

En zoals Nashje al zegt: Ik heb op het terrein waar ik werk op mijn werktelefoon ook amper bereik met Vodafone.
U MAD?
pi_66927951
Ik heb eergisteren de Iphone besteld bij T-Mobile. 28,50 per maand, + 9,95 onbeperkt sms'en + 14,95 onbeperkt internet. Dat internet is dan gratis, dat zou ik pas op m'n vacature te zien krijgen, zei de belmevrouw van T-Mobile. Het duurt nog een paar dagen voordat ik 'm krijg en dat zijn gewoon dagen twijfel. Ik wil helemaal niet zoveel uitgeven aan een telefoon, maar wellicht overwint uiteindelijk m'n Iphone verslaving het. Als ik Bio's relaas zo hoor, komt dat vast goed .
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:10:03 #242
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66928235
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef Stofje het volgende:
Ik heb eergisteren de Iphone besteld bij T-Mobile. 28,50 per maand, + 9,95 onbeperkt sms'en + 14,95 onbeperkt internet. Dat internet is dan gratis, dat zou ik pas op m'n vacature te zien krijgen, zei de belmevrouw van T-Mobile. Het duurt nog een paar dagen voordat ik 'm krijg en dat zijn gewoon dagen twijfel. Ik wil helemaal niet zoveel uitgeven aan een telefoon, maar wellicht overwint uiteindelijk m'n Iphone verslaving het. Als ik Bio's relaas zo hoor, komt dat vast goed .
Geloof me, je verslaving zal het overwinnen
pi_66928378
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik snap het echt niet hoor. Heeft Apple één van de meest bruikbare, intuitieve interfaces op een mobieltje ooit gemaakt, zijn er weer van die prutsers die er een windows-like-skin met bijbehorende vertraging overheen moeten leggen. Te bizar gewoon.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_66928527
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:56 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Hm, das jammer.. Ik heb iPhone al een tijdje maar had hem nog met m'n oude (T-mobile) abo en sinds deze maand dan met speciale iPhone abo (laagste) maar merk nu al dat ik niet uitkom met SMSen en teveel belminuten over hou
Met mn oude abo had ik de SMS verdubbelaar en je hebt nu zelfs voor 10 euro 1000 smsjes ofzo? dus dat leek me wel wat.. Een abo hoger is me dan weer net een stap te ver..
pi_66929854
quote:

[..]

Excuses. Ik heb nog even verder research gedaan, en mijn vorige post (tabel) zegt niet zo heel veel:

http://www.vergelijkmobielinternet.nl/vergelijk-internet-gsm.html

Echter wanneer ik bijvoorbeeld prijzen van de vers. aanbieders vergelijk dan merk ik dat T-Mobile best prijzig is, Vodafone ook trouwen t.o.v. Hi.

Is er hier niemand met Eindeloos Online van Hi in combinatie met de iPhone ?
U MAD?
pi_66930079
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Excuses. Ik heb nog even verder research gedaan, en mijn vorige post (tabel) zegt niet zo heel veel:

Echter wanneer ik bijvoorbeeld prijzen van de vers. aanbieders vergelijk dan merk ik dat T-Mobile best prijzig is, Vodafone ook trouwen t.o.v. Hi.

Ja ik, alleen heb ik de 2g los gekocht. Abonnement loopt nog van een andere mobiel + Eindeloos online van hi
pi_66930825
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:00 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je ziet toch dat Hi maar 128kbit biedt. Dat is gewoon weinig.
quote:

[..]

Voor hoelang tot ze de rem erop gooien?
pi_66931036
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ik heb er dus geen reet verstand van, maar ik krijg Web n Walk 1 mbps:

http://img135.imageshack.us/img135/3141/schemajw1.jpg
( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1309286 )
quote:
Bij Web'n'Walk plus heb je ook de beschikking over enkele tv zenders.
Op dit moment zijn dat Nederland1 en 3, RTL4, SBS6 en MTV.
Wellicht zullen er op een later tijdstip nog meer zenders worden toegevoegd.

Wist ik nog niet eens .
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:41:49 #249
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66931160
quote:

[..]

[..]

Welke rem?
pi_66931196
quote:

[..]

[..]

Dat zeg ik
U MAD?
pi_66931231
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:07 schreef Intocable het volgende:

[..]

Ja ik, alleen heb ik de 2g los gekocht. Abonnement loopt nog van een andere mobiel + Eindeloos online van hi
En hoe bevalt het ?
Kom je op Youtube enzo zonder extra te moeten betalen ?

Misschien een domme vraag : Maar heeft iPhone Windows Mobile (of hoe dat ook heet)
U MAD?
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:46:57 #252
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66931345
YouTube is gratis. En de iPhone heeft z'n eigen iPhone OS, en geen Windows Mobile (godzijdank) .

128 kbit/s is wel veel te weinig voor YouTube overigens.
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:48:35 #253
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66931402
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En hoe bevalt het ?

Misschien een domme vraag : Maar heeft iPhone Windows Mobile (of hoe dat ook heet)

Zoals al eerder vermeld, godzijdank niet
pi_66931945
quote:

[..]

En hoe bevalt het ?

Youtube is inderdaad gratis geworden. Zelf zit ik alleen wanneer ik wifi bereik heb op youtube. Via edge valt het bijna niet te doen
pi_66931964
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Zoals al eerder vermeld, godzijdank niet
Dat zou wat zijn
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:07:30 #256
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66932061
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:04 schreef Intocable het volgende:

[..]

Youtube is inderdaad gratis geworden. Zelf zit ik alleen wanneer ik wifi bereik heb op youtube. Via edge valt het bijna niet te doen
Met 3G is het nog goed te doen
quote:

[..]

Dat zou wat zijn
Daar schuilt juist de kracht van de iPhone in, de structuur erachter, het gaat allemaal zo ontzettend snel.
pi_66932138
quote:

[..]

Maar goed. To da point jeweetz met een concreet voorbeeld:
Kun je lekker fokken op je iPown ?
En de rest van de sites ? Las nl. dat er op smartphones die windows mobile hadden nogal veel problemen waren met Hi Eindeloos.
U MAD?
pi_66932201
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En de rest van de sites ? Las nl. dat er op smartphones die windows mobile hadden nogal veel problemen waren met Hi Eindeloos.
Geen problemen mee
Werkt lekker!
pi_66932256
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:07 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Met 3G is het nog goed te doen
[..]

Daar schuilt juist de kracht van de iPhone in, de structuur erachter, het gaat allemaal zo ontzettend snel.
Ja dat geloof ik wel. Heb een 1stgen iPhone hè.. vandaar dat ik alleen wifi gebruik bij deze dingen
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:14:04 #260
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66932335
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Websites zoals Fok gaan echt als een tiet
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef Intocable het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik wel. Heb een 1stgen iPhone hè.. vandaar dat ik alleen wifi gebruik bij deze dingen
Oef zuur, ja dan kan ik het me voorstellen
pi_66932421
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Websites zoals Fok gaan echt als een tiet
[..]

Oef zuur, ja dan kan ik het me voorstellen
Ach ik wou zo graag als een van de eerste een iPhone hebben.. have to pay the price for it
Aan de ene kant een beetje impulsief maarja
pi_66932492
Ik snap niet dat er mensen zijn die serieus kunnen FOKken op een iPhone. Misschien uit pure verveling ofzo, maar bruikbaar is anders. De snelheid is wel okay, maar een forum (wat gebaseerd is op textinput en text lezen) leent zich gewoon niet voor dit soort formaten (formaatjes) beeldscherm wmb.
pi_66932553
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die serieus kunnen FOKken op een iPhone. Misschien uit pure verveling ofzo, maar bruikbaar is anders. De snelheid is wel okay, maar een forum (wat gebaseerd is op textinput en text lezen) leent zich gewoon niet voor dit soort formaten (formaatjes) beeldscherm wmb.
Daar kies je natuurlijk zelf voor, als je onderweg (trein etc) bent is het toch zeker een goede bezigheid
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:20:08 #264
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66932565
quote:
Landscape modus is naar mijn mening goed te doen
pi_66932634
Ik vind het behelpen.Maar goed.
pi_66932702
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef Jarno het volgende:
Wanneer je een djonko wil roken en er is geen koffieshop in de buurt, dan ren je toch ook naar de huisdealer ?

Wat ik wil zeggen: Het hoeft ook niet pc-internetwaardig te zijn, zolang ik maar af en toe eens kan loeren.
U MAD?
pi_66932754
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef Jarno het volgende:
Met de mobiele layout is het nog wel te doen op veel kleinere schermpjes vind ik.
pi_66932795
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:38 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ik heb er dus geen reet verstand van, maar ik krijg Web n Walk 1 mbps:

http://img135.imageshack.us/img135/3141/schemajw1.jpg
( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1309286 )
[..]

Wist ik nog niet eens .
Ja, en Hi biedt dus maar 1/8e van die snelheid.
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:26:33 #269
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66932824
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wanneer je een djonko wil roken en er is geen koffieshop in de buurt, dan ren je toch ook naar de huisdealer ?

Wat ik wil zeggen: Het hoeft ook niet pc-internetwaardig te zijn, zolang ik maar af en toe eens kan loeren.
Ik was blij voor die verklarende zin, anders snapte ik er echt geen reet van Maar dat is precies het juiste internetgebruik, even af en toe
pi_66933116
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

prachtige toelichting
pi_66935049
quote:

[..]

Is gewoon gemiddeld toch?
pi_66935085
quote:

[..]

En hoe bevalt het ?

Dat zou wat zijn . Apple iPhone met een Windows OS .
pi_66935221
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn . Apple iPhone met een Windows OS .
Dan koop ik per direct een nokia
pi_66935238
quote:
Is dat dan niet zo bij 95% van alle websites?
pi_66935333
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:34 schreef Intocable het volgende:

[..]

3310!
pi_66935552
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:34 schreef Intocable het volgende:

[..]

Ach wees maar niet bang. Lijkt me niet dat Apple ineens met Windows als OS gaat komen . Of ze moeten Mac OS écht zat zijn .

iPhone OS verslaat Windows Mobile trouwens..
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:44:20 #277
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66935607
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ach wees maar niet bang. Lijkt me niet dat Apple ineens met Windows als OS gaat komen . Of ze moeten Mac OS écht zat zijn .

iPhone OS verslaat Windows Mobile trouwens..
OSX verslaat Vista ook, maar ja
En een iPhone zal nooit Windows Mobile gaan bevatten.
pi_66935732
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:44 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

OSX verslaat Vista ook, maar ja
En een iPhone zal nooit Windows Mobile gaan bevatten.
En da's maar goed ook.
pi_66937332
Iemand installer 4 al geprobeerd?
pi_66946340
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Ik zou even http://www.iphoneclub.nl/(...)en-en-alternatieven/ in de gaten houden, de komende week zal dat geüpdatet worden (vorige maand enkel T-Mobile aanbiedingen, en dat maakt dus weinig uit)
Gaat ie nog geupdate worden of niet?
pi_66947615
Okay, ik ben gezwicht. Ik heb m'n iPhone gejailbreakt. En dat alleen om te kunnen scrobblen. Achja.
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:50:09 #282
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66948387
@ Stof: Live TV werkt niet op de iPhone. Zit wel bij dat abo in, maar de iPhone kan niet overweg met de stream.
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:51:22 #283
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66948451
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef Jarno het volgende:
Okay, ik ben gezwicht. Ik heb m'n iPhone gejailbreakt. En dat alleen om te kunnen scrobblen. Achja.
Installeer gelijk SBsettings. Kun je met een veeg aan de bovenzijde van je scherm zo al je opties naar voren toveren. Van het aan en uitzetten van je WIFI tot.. etc etc. Hoef je ook geen programma af te sluiten.
pi_66948499
Bio, ik vrees dat ik je de komende weken zo nu en dan toch wel eens op msn zal aanspreken .
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:53:07 #285
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66948514
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:52 schreef Stofje het volgende:
Bio, ik vrees dat ik je de komende weken zo nu en dan toch wel eens op msn zal aanspreken .
Je weet me te vinden
pi_66949905
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:51 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Installeer gelijk SBsettings. Kun je met een veeg aan de bovenzijde van je scherm zo al je opties naar voren toveren. Van het aan en uitzetten van je WIFI tot.. etc etc. Hoef je ook geen programma af te sluiten.
Doet het niet! . Hij failed op 1 van de packages die geinstalleerd moeten worden, met een host unreachable ofzo.
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:37:11 #287
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66950128
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:32 schreef Jarno het volgende:

[..]

Doet het niet! . Hij failed op 1 van de packages die geinstalleerd moeten worden, met een host unreachable ofzo.
Oh, ff Cydia afsluiten en opnieuw laten draaien en dan weer SB opzoeken en installeren.
pi_66950392
Ahja. Nu wel. Kek. Nog meer aanraders?
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:44:51 #289
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_66950434
Eerst leek SBsettings me nieteens zo handig/nodig maar nu gebruik ik het minstens 5x per dag. Echt top!
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:45:37 #290
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_66950470
Winterboard. Hierin kun je themes activeren. Themes moet je wel downloaden en installeren en activeren in Winterboard.

Intelliscreen is ook wijs, maar daar moet je voor betalen na 2 weken.

Er zijn echt talloze handige apps en fun apps. Ook hele ringtone en SMS tone-packs.
pi_66950529
Winterboard ken ik nog wel van mijn 2G idd. Maar ik ben niet zo van het themen. Ik laat het zo maar eens. Ben met het weer on-the-road kunnen scrobblen al meer dan tevreden.
pi_66951878
Jezus, wat ben jij vermoeiend Boswachter!! Bel je je moeder ook nog steeds als je wilt weten hoe je de wasmachine in moet stellen?? (TVP)
Eens een Baaron, altijd een Baaron!
pi_66952132
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef Foppema het volgende:
Jezus, wat ben jij vermoeiend Boswachter!! Bel je je moeder ook nog steeds als je wilt weten hoe je de wasmachine in moet stellen?? (TVP)
Schaam je je als je vragen stelt? Ik ben hier om wat meer te weten voordat ik wat aanschaf.
U MAD?
pi_66953000
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef Foppema het volgende:
Niet zo zeiken, waar de fuck is een forum nou voor? Juist ja.
  donderdag 12 maart 2009 @ 07:24:35 #295
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66958621
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Schaam je je als je vragen stelt? Ik ben hier om wat meer te weten voordat ik wat aanschaf.
Groot gelijk heb je
Bedoel door vragen te stellen, is het jailbreaken van je iphone bijvoorbeeld veel minder eng dan verwacht
pi_66959179
Vanmorgen ging ik mijn iPhone syncen voor nieuwe podcasts, waarop mijn iPhone vond dat alles wat al op het apparaat stond in de categorie overig valt. Nu heb ik dus 7gb aan verspilde ruimte op mijn telefoon, waar ik dus niets meer mee kan. Is het mogelijk die bestanden handmatig te verwijderen?
pi_66959941
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:39 schreef Misan het volgende:
Vanmorgen ging ik mijn iPhone syncen voor nieuwe podcasts, waarop mijn iPhone vond dat alles wat al op het apparaat stond in de categorie overig valt. Nu heb ik dus 7gb aan verspilde ruimte op mijn telefoon, waar ik dus niets meer mee kan. Is het mogelijk die bestanden handmatig te verwijderen?
nee
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:18:45 #298
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66960072
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:14 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

nee
Ook niet met iFunBox? Of iets dergelijks?
pi_66960380
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:14 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

nee
hij is gejailbreaked trouwens
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:34:02 #300
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_66960500
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:29 schreef Misan het volgende:

[..]

hij is gejailbreaked trouwens
Met iFunBox kan je alle mappen in je iPhone handmatig beheren via je pc, misschien kan je daarmee die podcasts vinden?
pi_66960541
nog een bepaalde repository nodig daarvoor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')