ok daar komt het standaardlijstje weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:09 schreef portier het volgende:
[..]
De grootste tekortkomingen van de iPhone voor mij zijn geen TomTom, geen MMS, geen filmmogelijkheid en geen info op mn lockscreen kunnen plaatsen. Allemaal softwarematige beperkingen die Apple op kan, en zou moeten, lossen.
En nu hardwarematig. Enlighten me.
Ik denk dat die dingen bij Apple wel bekend zijn. De vraag is eerder.. waarom bevat de iPhone 3G dit niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
ok daar komt het standaardlijstje weer
Geen out of the box:
- tethering (echt belachelijk)
- bluetooth file transfer ed
- copy paste
en wat je zegt idd het filmen, de mms etc.
hardware?
goeie camera, autofocus etc.
Een 5 jaar oude nokia doet dit allemaal out of the box (de camera daargelaten). Waarom doet apple het dan niet? Ik snap het niet.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:32 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ik denk dat die dingen bij Apple wel bekend zijn. De vraag is eerder.. waarom bevat de iPhone 3G dit niet?
De 2G was hun eerste model dat op de markt kwam. Daarvoor waren er al mobiele telefoons met betere specs. Snel daarna hebben ze de 3G uitgebracht. Waarom zou Apple er niet voor hebben gekozen dit erin te bakken
Alleen een camera dus. Volgens mij staren mensen zich veel te blind op het aantal MP's. Met een telefoon maak je in principe toch alleen maar snapshots. Dan heb je geen 5MP camera nodig, zeker niet als je ze erna nog wilt versturen. Bovendien is het grootste euvel aan telefooncamera's dat ze een beroerde lens hebben. Zonder goed glas is het sowieso lastig goede foto's maken. En de iPhone kan het best.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
ok daar komt het standaardlijstje weer
Geen out of the box:
- tethering (echt belachelijk)
- bluetooth file transfer ed
- copy paste
en wat je zegt idd het filmen, de mms etc.
hardware?
goeie camera, autofocus etc.
Een 5 jaar oude nokia doet dit allemaal out of the box (de camera daargelaten). Waarom doet apple het dan niet? Ik snap het niet.
Voor het gemak sla je de overige punten maar over?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:36 schreef portier het volgende:
[..]
Alleen een camera dus. Volgens mij staren mensen zich veel te blind op het aantal MP's. Met een telefoon maak je in principe toch alleen maar snapshots. Dan heb je geen 5MP camera nodig, zeker niet als je ze erna nog wilt versturen. Bovendien is het grootste euvel aan telefooncamera's dat ze een beroerde lens hebben. Zonder goed glas is het sowieso lastig goede foto's maken. En de iPhone kan het best.
Lijkt me niet zo moeilijk: iTunes -> iStore -> $$$quote:
Ik heb hier een HTC HD liggen met een 5MP. De foto's die daar mee gemaakt worden zijn bijna te vergelijken met de iPhone. Je moet echt de juiste omstandigheden hebben om een redelijke foto te maken. Ik vind dat de fotos snel overbelicht zijn. Dit kan natuurlijk ook aan mijn camera kwaliteiten liggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:36 schreef portier het volgende:
[..]
Alleen een camera dus. Volgens mij staren mensen zich veel te blind op het aantal MP's. Met een telefoon maak je in principe toch alleen maar snapshots. Dan heb je geen 5MP camera nodig, zeker niet als je ze erna nog wilt versturen. Bovendien is het grootste euvel aan telefooncamera's dat ze een beroerde lens hebben. Zonder goed glas is het sowieso lastig goede foto's maken. En de iPhone kan het best.
De overige punten zijn softwarematige punten die, zoals ik al aangaf, geen reden zijn voor een nieuwe iPhone. Ik vroeg om hardwarematige punten, waar jij er maar 1 van gaf, dus reageer ik alleen daarop.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
Voor het gemak sla je de overige punten maar over?
Dan zijn we het eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef portier het volgende:
[..]
De overige punten zijn softwarematige punten die, zoals ik al aangaf, geen reden zijn voor een nieuwe iPhone. Ik vroeg om hardwarematige punten, waar jij er maar 1 van gaf, dus reageer ik alleen daarop.
Ik onderken het belang van een flink aantal software updates zeker niet. Het aantal jailbreaks voor die features zou bij Apple toch ook wel een lampje moeten doen branden. Daar moeten ze absoluut nog wat aan doen. Ik zie alleen niet zo in waarom er in juni een nieuwe iPhone uit zo moeten komen. Ik denk dat iedereen meer heeft aan een flinke software update.
''
Fijnquote:
Je gaat voor de iPhone?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:27 schreef de_boswachter het volgende:
Nog 12 dagen alvorens de bestelling geplaatst gaat worden
Flink proppenquote:
Jepquote:
Sowieso is KPN fail. Vodabaasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef Repeat het volgende:
Eindeloos online is gepauperte eerste klas. Ver vandaan blijven.
Dat heb ik nu op mijn G600. Is me nooit tegengevallen. Wellicht dat het op de iPhone tegenvalt, kan dat? Stelt die andere eisen? Is daar ergens een grafiek van te vinden van de vers. mobiele inetaanbieder + kosten vs. snelheid?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef Repeat het volgende:
Eindeloos online is gepauperte eerste klas. Ver vandaan blijven.
Ben ook te spreken over T-mobilequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Sowieso is KPN fail. Vodabaas. Die hebben pas internet, ik hijs met m'n PDAnet via op mijn iPhone downloads binnen op 250kb/s.
Nee, ik heb er 1 van T-mobilequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:27 schreef de_boswachter het volgende:
Bio:
Wanneer ik bijv. zou kiezen voor T-Mobile bij 2Call dan krijg ik toch niet zo'n lelijk branded ding of wel ?
Of bestaan die niet bij de iPhone ?
Waauw! geweldige interface.quote:Op woensdag 11 maart 2009 07:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ben ook te spreken over T-mobile![]()
Trouwens, wat een thema zeg![]()
![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)oor-je-iphone-cydia/
Nee nog niet, hij is er namelijk nog niet hequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:50 schreef Intocable het volgende:
[..]
Waauw! geweldige interface.
Heb je hem al geprobeerd Bellerophon?
Ah okequote:Op woensdag 11 maart 2009 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee nog niet, hij is er namelijk nog niet heMisschien volgende week
@Condor, volgens mij gaat dat via je gehele pakket, dus geen sms bundel los
Hij is er nog niet en hij lijkt kansloos veel op een interface wat zo iets van Windows zou kunnen zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:50 schreef Intocable het volgende:
[..]
Waauw! geweldige interface.
Heb je hem al geprobeerd Bellerophon?
Maar het is altijd leuk om het even uit te proberenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij is er nog niet en hij lijkt kansloos veel op een interface wat zo iets van Windows zou kunnen zijn![]()
En bekijk dat filmpje maar eens goed. Bij het openen van een categorie heb je hier en daar laadtijden. Iets waar je nu totaal geen last van hebt.
Internet kan wel beter zijn bij Vodafone, maar het bereik is echt dramatisch tegenwoordig. En nee, ik ben niet de enige. Steeds meer mensen in mijn omgeving hoor ik daarover. Ben je aan het bellen valt ineens het gesprek wegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Sowieso is KPN fail. Vodabaas. Die hebben pas internet, ik hijs met m'n PDAnet via op mijn iPhone downloads binnen op 250kb/s.
grappig, ik had dat net meer bij KPN.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Internet kan wel beter zijn bij Vodafone, maar het bereik is echt dramatisch tegenwoordig. En nee, ik ben niet de enige. Steeds meer mensen in mijn omgeving hoor ik daarover. Ben je aan het bellen valt ineens het gesprek weg. Ik word er echt schijtziek van, en ik heb dan ook besloten dat dit mijn laatste paar maandjes gaan worden bij Vodafone.
http://www.belzaak.nl/mobiel_internet/vergelijk/snelheid/quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Geloof me, je verslaving zal het overwinnenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef Stofje het volgende:
Ik heb eergisteren de Iphone besteld bij T-Mobile. 28,50 per maand, + 9,95 onbeperkt sms'en + 14,95 onbeperkt internet. Dat internet is dan gratis, dat zou ik pas op m'n vacature te zien krijgen, zei de belmevrouw van T-Mobile. Het duurt nog een paar dagen voordat ik 'm krijg en dat zijn gewoon dagen twijfel. Ik wil helemaal niet zoveel uitgeven aan een telefoon, maar wellicht overwint uiteindelijk m'n Iphone verslaving het. Als ik Bio's relaas zo hoor, komt dat vast goed.
Ik snap het echt niet hoor. Heeft Apple één van de meest bruikbare, intuitieve interfaces op een mobieltje ooit gemaakt, zijn er weer van die prutsers die er een windows-like-skin met bijbehorende vertraging overheen moeten leggen. Te bizar gewoon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij is er nog niet en hij lijkt kansloos veel op een interface wat zo iets van Windows zou kunnen zijn![]()
En bekijk dat filmpje maar eens goed. Bij het openen van een categorie heb je hier en daar laadtijden. Iets waar je nu totaal geen last van hebt.
Hm, das jammer.. Ik heb iPhone al een tijdje maar had hem nog met m'n oude (T-mobile) abo en sinds deze maand dan met speciale iPhone abo (laagste) maar merk nu al dat ik niet uitkom met SMSen en teveel belminuten over houquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee nog niet, hij is er namelijk nog niet heMisschien volgende week
@Condor, volgens mij gaat dat via je gehele pakket, dus geen sms bundel los
Excuses. Ik heb nog even verder research gedaan, en mijn vorige post (tabel) zegt niet zo heel veel:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja ik, alleen heb ik de 2g los gekocht. Abonnement loopt nog van een andere mobiel + Eindeloos online van hiquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Excuses. Ik heb nog even verder research gedaan, en mijn vorige post (tabel) zegt niet zo heel veel:
http://www.vergelijkmobielinternet.nl/vergelijk-internet-gsm.html
Echter wanneer ik bijvoorbeeld prijzen van de vers. aanbieders vergelijk dan merk ik dat T-Mobile best prijzig is, Vodafone ook trouwen t.o.v. Hi.
Is er hier niemand met Eindeloos Online van Hi in combinatie met de iPhone ?
Je ziet toch dat Hi maar 128kbit biedt. Dat is gewoon weinig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Excuses. Ik heb nog even verder research gedaan, en mijn vorige post (tabel) zegt niet zo heel veel:
http://www.vergelijkmobielinternet.nl/vergelijk-internet-gsm.html
Echter wanneer ik bijvoorbeeld prijzen van de vers. aanbieders vergelijk dan merk ik dat T-Mobile best prijzig is, Vodafone ook trouwen t.o.v. Hi.
Is er hier niemand met Eindeloos Online van Hi in combinatie met de iPhone ?
Voor hoelang tot ze de rem erop gooien?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:39 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik heb er dus geen reet verstand van, maar ik krijg Web n Walk 1 mbps:quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je ziet toch dat Hi maar 128kbit biedt. Dat is gewoon weinig.
quote:Bij Web'n'Walk plus heb je ook de beschikking over enkele tv zenders.
Op dit moment zijn dat Nederland1 en 3, RTL4, SBS6 en MTV.
Wellicht zullen er op een later tijdstip nog meer zenders worden toegevoegd.
Welke rem?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
Voor hoelang tot ze de rem erop gooien?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
Voor hoelang tot ze de rem erop gooien?
En hoe bevalt het ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:07 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ja ik, alleen heb ik de 2g los gekocht. Abonnement loopt nog van een andere mobiel + Eindeloos online van hi
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hoe bevalt het ?
Kom je op Youtube enzo zonder extra te moeten betalen ?
Misschien een domme vraag: Maar heeft iPhone Windows Mobile (of hoe dat ook heet)
![]()
![]()
Youtube is inderdaad gratis geworden. Zelf zit ik alleen wanneer ik wifi bereik heb op youtube. Via edge valt het bijna niet te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hoe bevalt het ?
Misschien een domme vraag: Maar heeft iPhone Windows Mobile (of hoe dat ook heet)
![]()
![]()
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zoals al eerder vermeld, godzijdank niet
Met 3G is het nog goed te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:04 schreef Intocable het volgende:
[..]
Youtube is inderdaad gratis geworden. Zelf zit ik alleen wanneer ik wifi bereik heb op youtube. Via edge valt het bijna niet te doen
Daar schuilt juist de kracht van de iPhone in, de structuur erachter, het gaat allemaal zo ontzettend snel.quote:
Maar goed. To da point jeweetz met een concreet voorbeeld:quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:04 schreef Intocable het volgende:
[..]
Youtube is inderdaad gratis geworden. Zelf zit ik alleen wanneer ik wifi bereik heb op youtube. Via edge valt het bijna niet te doen
Geen problemen meequote:Op woensdag 11 maart 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar goed. To da point jeweetz met een concreet voorbeeld:
Kun je lekker fokken op je iPown ?
En de rest van de sites ? Las nl. dat er op smartphones die windows mobile hadden nogal veel problemen waren met Hi Eindeloos.
Ja dat geloof ik wel. Heb een 1stgen iPhone hè.. vandaar dat ik alleen wifi gebruik bij deze dingenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met 3G is het nog goed te doen
[..]
Daar schuilt juist de kracht van de iPhone in, de structuur erachter, het gaat allemaal zo ontzettend snel.
Websites zoals Fok gaan echt als een tietquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar goed. To da point jeweetz met een concreet voorbeeld:
Kun je lekker fokken op je iPown ?
En de rest van de sites ? Las nl. dat er op smartphones die windows mobile hadden nogal veel problemen waren met Hi Eindeloos.
Oef zuur, ja dan kan ik het me voorstellenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel. Heb een 1stgen iPhone hè.. vandaar dat ik alleen wifi gebruik bij deze dingen
Ach ik wou zo graag als een van de eerste een iPhone hebben.. have to pay the price for itquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Websites zoals Fok gaan echt als een tiet![]()
[..]
Oef zuur, ja dan kan ik het me voorstellen
Daar kies je natuurlijk zelf voor, als je onderweg (trein etc) bent is het toch zeker een goede bezigheidquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die serieus kunnen FOKken op een iPhone. Misschien uit pure verveling ofzo, maar bruikbaar is anders. De snelheid is wel okay, maar een forum (wat gebaseerd is op textinput en text lezen) leent zich gewoon niet voor dit soort formaten (formaatjes) beeldscherm wmb.
Landscape modus is naar mijn mening goed te doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die serieus kunnen FOKken op een iPhone. Misschien uit pure verveling ofzo, maar bruikbaar is anders. De snelheid is wel okay, maar een forum (wat gebaseerd is op textinput en text lezen) leent zich gewoon niet voor dit soort formaten (formaatjes) beeldscherm wmb.
Wanneer je een djonko wil roken en er is geen koffieshop in de buurt, dan ren je toch ook naar de huisdealer ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:22 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het behelpen.Maar goed.
Ja, en Hi biedt dus maar 1/8e van die snelheid.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb er dus geen reet verstand van, maar ik krijg Web n Walk 1 mbps:
http://img135.imageshack.us/img135/3141/schemajw1.jpg
( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1309286 )
[..]
![]()
Wist ik nog niet eens.
Ik was blij voor die verklarende zin, anders snapte ik er echt geen reet vanquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer je een djonko wil roken en er is geen koffieshop in de buurt, dan ren je toch ook naar de huisdealer ?
Wat ik wil zeggen: Het hoeft ook niet pc-internetwaardig te zijn, zolang ik maar af en toe eens kan loeren.
prachtige toelichtingquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer je een djonko wil roken en er is geen koffieshop in de buurt, dan ren je toch ook naar de huisdealer ?
Wat ik wil zeggen: Het hoeft ook niet pc-internetwaardig te zijn, zolang ik maar af en toe eens kan loeren.
Is gewoon gemiddeld toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:32 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat zou wat zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hoe bevalt het ?
![]()
![]()
Dan koop ik per direct een nokiaquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Apple iPhone met een Windows OS
.
Is dat dan niet zo bij 95% van alle websites?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:18 schreef Jarno het volgende:
Ach wees maar niet bang. Lijkt me niet dat Apple ineens met Windows als OS gaat komenquote:
OSX verslaat Vista ook, maar jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach wees maar niet bang. Lijkt me niet dat Apple ineens met Windows als OS gaat komen. Of ze moeten Mac OS écht zat zijn
.
iPhone OS verslaat Windows Mobile trouwens..
En da's maar goed ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
OSX verslaat Vista ook, maar ja
En een iPhone zal nooit Windows Mobile gaan bevatten.
Gaat ie nog geupdate worden of niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik zou even http://www.iphoneclub.nl/(...)en-en-alternatieven/ in de gaten houden, de komende week zal dat geüpdatet worden (vorige maand enkel T-Mobile aanbiedingen, en dat maakt dus weinig uit)
Installeer gelijk SBsettings. Kun je met een veeg aan de bovenzijde van je scherm zo al je opties naar voren toveren. Van het aan en uitzetten van je WIFI tot.. etc etc. Hoef je ook geen programma af te sluiten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef Jarno het volgende:
Okay, ik ben gezwicht. Ik heb m'n iPhone gejailbreakt. En dat alleen om te kunnen scrobblen. Achja.
Je weet me te vindenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:52 schreef Stofje het volgende:
Bio, ik vrees dat ik je de komende weken zo nu en dan toch wel eens op msn zal aanspreken.
Doet het niet!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Installeer gelijk SBsettings. Kun je met een veeg aan de bovenzijde van je scherm zo al je opties naar voren toveren. Van het aan en uitzetten van je WIFI tot.. etc etc. Hoef je ook geen programma af te sluiten.
Oh, ff Cydia afsluiten en opnieuw laten draaien en dan weer SB opzoeken en installeren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Doet het niet!. Hij failed op 1 van de packages die geinstalleerd moeten worden, met een host unreachable ofzo.
Schaam je je als je vragen stelt? Ik ben hier om wat meer te weten voordat ik wat aanschaf.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef Foppema het volgende:
Jezus, wat ben jij vermoeiend Boswachter!! Bel je je moeder ook nog steeds als je wilt weten hoe je de wasmachine in moet stellen?? (TVP)
Niet zo zeiken, waar de fuck is een forum nou voor? Juist ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef Foppema het volgende:
Jezus, wat ben jij vermoeiend Boswachter!! Bel je je moeder ook nog steeds als je wilt weten hoe je de wasmachine in moet stellen?? (TVP)
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schaam je je als je vragen stelt? Ik ben hier om wat meer te weten voordat ik wat aanschaf.
neequote:Op donderdag 12 maart 2009 08:39 schreef Misan het volgende:
Vanmorgen ging ik mijn iPhone syncen voor nieuwe podcasts, waarop mijn iPhone vond dat alles wat al op het apparaat stond in de categorie overig valt. Nu heb ik dus 7gb aan verspilde ruimte op mijn telefoon, waar ik dus niets meer mee kan. Is het mogelijk die bestanden handmatig te verwijderen?
Ook niet met iFunBox? Of iets dergelijks?quote:
Met iFunBox kan je alle mappen in je iPhone handmatig beheren via je pc, misschien kan je daarmee die podcasts vinden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |