ok daar komt het standaardlijstje weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:09 schreef portier het volgende:
[..]
De grootste tekortkomingen van de iPhone voor mij zijn geen TomTom, geen MMS, geen filmmogelijkheid en geen info op mn lockscreen kunnen plaatsen. Allemaal softwarematige beperkingen die Apple op kan, en zou moeten, lossen.
En nu hardwarematig. Enlighten me.
Ik denk dat die dingen bij Apple wel bekend zijn. De vraag is eerder.. waarom bevat de iPhone 3G dit niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
ok daar komt het standaardlijstje weer
Geen out of the box:
- tethering (echt belachelijk)
- bluetooth file transfer ed
- copy paste
en wat je zegt idd het filmen, de mms etc.
hardware?
goeie camera, autofocus etc.
Een 5 jaar oude nokia doet dit allemaal out of the box (de camera daargelaten). Waarom doet apple het dan niet? Ik snap het niet.
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:32 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ik denk dat die dingen bij Apple wel bekend zijn. De vraag is eerder.. waarom bevat de iPhone 3G dit niet?
De 2G was hun eerste model dat op de markt kwam. Daarvoor waren er al mobiele telefoons met betere specs. Snel daarna hebben ze de 3G uitgebracht. Waarom zou Apple er niet voor hebben gekozen dit erin te bakken
Alleen een camera dus. Volgens mij staren mensen zich veel te blind op het aantal MP's. Met een telefoon maak je in principe toch alleen maar snapshots. Dan heb je geen 5MP camera nodig, zeker niet als je ze erna nog wilt versturen. Bovendien is het grootste euvel aan telefooncamera's dat ze een beroerde lens hebben. Zonder goed glas is het sowieso lastig goede foto's maken. En de iPhone kan het best.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
ok daar komt het standaardlijstje weer
Geen out of the box:
- tethering (echt belachelijk)
- bluetooth file transfer ed
- copy paste
en wat je zegt idd het filmen, de mms etc.
hardware?
goeie camera, autofocus etc.
Een 5 jaar oude nokia doet dit allemaal out of the box (de camera daargelaten). Waarom doet apple het dan niet? Ik snap het niet.
Voor het gemak sla je de overige punten maar over?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:36 schreef portier het volgende:
[..]
Alleen een camera dus. Volgens mij staren mensen zich veel te blind op het aantal MP's. Met een telefoon maak je in principe toch alleen maar snapshots. Dan heb je geen 5MP camera nodig, zeker niet als je ze erna nog wilt versturen. Bovendien is het grootste euvel aan telefooncamera's dat ze een beroerde lens hebben. Zonder goed glas is het sowieso lastig goede foto's maken. En de iPhone kan het best.
Lijkt me niet zo moeilijk: iTunes -> iStore -> $$$quote:
Ik heb hier een HTC HD liggen met een 5MP. De foto's die daar mee gemaakt worden zijn bijna te vergelijken met de iPhone. Je moet echt de juiste omstandigheden hebben om een redelijke foto te maken. Ik vind dat de fotos snel overbelicht zijn. Dit kan natuurlijk ook aan mijn camera kwaliteiten liggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:36 schreef portier het volgende:
[..]
Alleen een camera dus. Volgens mij staren mensen zich veel te blind op het aantal MP's. Met een telefoon maak je in principe toch alleen maar snapshots. Dan heb je geen 5MP camera nodig, zeker niet als je ze erna nog wilt versturen. Bovendien is het grootste euvel aan telefooncamera's dat ze een beroerde lens hebben. Zonder goed glas is het sowieso lastig goede foto's maken. En de iPhone kan het best.
De overige punten zijn softwarematige punten die, zoals ik al aangaf, geen reden zijn voor een nieuwe iPhone. Ik vroeg om hardwarematige punten, waar jij er maar 1 van gaf, dus reageer ik alleen daarop.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
Voor het gemak sla je de overige punten maar over?
Dan zijn we het eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef portier het volgende:
[..]
De overige punten zijn softwarematige punten die, zoals ik al aangaf, geen reden zijn voor een nieuwe iPhone. Ik vroeg om hardwarematige punten, waar jij er maar 1 van gaf, dus reageer ik alleen daarop.
Ik onderken het belang van een flink aantal software updates zeker niet. Het aantal jailbreaks voor die features zou bij Apple toch ook wel een lampje moeten doen branden. Daar moeten ze absoluut nog wat aan doen. Ik zie alleen niet zo in waarom er in juni een nieuwe iPhone uit zo moeten komen. Ik denk dat iedereen meer heeft aan een flinke software update.
''
Fijnquote:
Je gaat voor de iPhone?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:27 schreef de_boswachter het volgende:
Nog 12 dagen alvorens de bestelling geplaatst gaat worden
Flink proppenquote:
Jepquote:
Sowieso is KPN fail. Vodabaasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef Repeat het volgende:
Eindeloos online is gepauperte eerste klas. Ver vandaan blijven.
Dat heb ik nu op mijn G600. Is me nooit tegengevallen. Wellicht dat het op de iPhone tegenvalt, kan dat? Stelt die andere eisen? Is daar ergens een grafiek van te vinden van de vers. mobiele inetaanbieder + kosten vs. snelheid?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef Repeat het volgende:
Eindeloos online is gepauperte eerste klas. Ver vandaan blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |