Staat in je bevestiging of op de site. Laaste keer dat ik iets bestelde bij hun is al even geleden. Mijn eigen abo heb ik bij T-Mobile vandaan en niet op de site.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
Bio,
Weet jij hoe het in elkaar steekt met de betaling bij 2call ?
Toch niet aan de deur hopelijk. Ideal/afschrift ? Hoe heb jij dat gedaan ?
De info staat op de bevestiging.quote:Levering
Uw bestelling wordt via TNT Post aangetekend en verzekerd (onder rembours indien van toepassing) verzonden. De volgende werkdag, na de ontvangst van de benodigde bescheiden (mits voor 15:00), kunt u het pakket dan thuis verwachten.
Oke! Wist ik niet, nooit bezig gehouden met yellowsnow! Thanks for the infoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:27 schreef Stinosss het volgende:
Yellowsnow is geen jailbreak maar een bypass voor je simlock.
Genoeg duidelijke instructies te vinden op internet. Zo moeilijk is het allemaal niet!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Cydex het volgende:
Yellowsnow en jailbreak kan ik dus als echte leek zelf toepassen, of is dat niet zo verstandig?
Google er anders even opquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef Cydex het volgende:
Yellowsnow en jailbreak kan ik dus als echte leek zelf toepassen, of is dat niet zo verstandig?
Ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:10 schreef Stpan het volgende:
Ik kom hier Terug na de bezorging Van m'n iPhone.
In de tussentijd een vraag: kun je je iPhone als mp3-speler gebruiken zonder dat je simkaart erin zit?
Vet! Hopelijk kan je 'm wel van cydia afhalen!quote:
Ja dat kan ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:14 schreef Intocable het volgende:
[..]
Vet! Hopelijk kan je 'm wel van cydia afhalen!
Hoe heet hij? Ik heb op fracture gezocht. maar zonder resultaat!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat kan ookIk heb hem al een tijdje, de reactie van mijn vriendin was geweldig
Linkje? Of speciale aanbieding voor leden?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:10 schreef Stpan het volgende:
Ik heb m'n T-mobile abonnement verlengt: 2 jaar 300 minuten voor 28,50, 2 jaar gratis internet 'plus' en 0 euro voor de iPhone.
iBrokequote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef Intocable het volgende:
[..]
Hoe heet hij? Ik heb op fracture gezocht. maar zonder resultaat!
Waah held!quote:
Onbetaalbaar die reactiesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:39 schreef Intocable het volgende:
[..]
Waah held! Vier vanavond mn verjaardag. eens wat vrienden laten schrikken![]()
Net gedownloadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onbetaalbaar die reactiesHelemaal omdat het scherm daarna ook een error weergeeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |