Daar is genoeg software voor, zoals iRealsms, teller, tellen en preview uitschakelenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:39 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Om maar een paar punten te noemen:
- Character counter bij smsen
- SMS-tellen
En begrijp me niet verkeerd, ik heb mijn iphone ongeveer een maand of 5 en ben en super tevreden mee!
Jazeker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef Stinosss het volgende:
Dat weet ik, maar zoiets zou standaard geïntegreerd moeten zijn.
Klopt. Is niet zo, even Cydia opstarten en dan is het dat wel, klaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef Stinosss het volgende:
Dat weet ik, maar zoiets zou standaard geïntegreerd moeten zijn.
Heb ik ook al geruime tijd gedaan. Maar met Apple firmware-updates is het niet echt handig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:30 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Klopt. Is niet zo, even Cydia opstarten en dan is het dat wel, klaar.
Ik denk het niet neequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Intocable het volgende:
[..]
Alleen om te communiceren tussen pc : iPhone of headset
Lezen de meeste niet op verschillende fora´s over de iPhone?
biteSMS telt en je smsjes, en geeft aan wanneer je bijvoorbeeld 2 berichten gaat versturenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:39 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Om maar een paar punten te noemen:
- Bluetooth ondersteuning
- Standaard meerdere Exhange Servers invoeren
- Character counter bij smsen
- SMS-tellen
- Mogelijkheid om softwarematig mijn iphone op ''stil'' te zetten
- Build-in navigatie
En begrijp me niet verkeerd, ik heb mijn iphone ongeveer een maand of 5 en ben en super tevreden mee!
Enne... hoe krijg je dat dan voor elkaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Een icoontje? Zijn genoeg cydia apps die dat kunnen hoor.
Nouja, ik verwacht dat binnen nu en een maand mijn 'silent-switch' afbreekt. Softwarematig op stil ztten zou dan wel fijn zijn.
Zo moeilijk is dat nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
Enne... hoe krijg je dat dan voor elkaar
Ik hoor er nu echt voor het eerst vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet. Het is een bekend probleem zoals op verschillende fora te lezen is.
Weet iemand hoe het zit met de garantie van een Zwitserse iPhone in Nederland?
Sorry, ik ben me pas sinds een paar dagen aan het verdiepen in de iPhone. Het spijt mequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Intocable het volgende:
[..]
Lezen de meeste niet op verschillende fora´s over de iPhone?
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry, ik ben me pas sinds een paar dagen aan het verdiepen in de iPhone. Het spijt me.
Meuning!quote:
Mja, ik denk sowieso dat het iPhone / iPod publiek niet voor een extra gadget gaan als er genoeg apps te verkrijgen op dit gebied.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meuning!
Trouwens hoe denken de iPhone bezitters hierover?
http://www.iphoneclub.nl/(...)l-doodskist-psp.html
Precies, ik denk dat de iPhone er wel voor heeft gezorgd dat men het "normaal" is gaan vinden dat je meer kan met een telefoon dan alleen bellen en internetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:24 schreef Intocable het volgende:
[..]
Mja, ik denk sowieso dat het iPhone / iPod publiek niet voor een extra gadget gaan als er genoeg apps te verkrijgen op dit gebied.
Voor de het publiek dat geen iPod/phone heeft.. is het niet echt meer aantrekkelijk een psp aan te schaffen. Dit vooral te denken aan alle upcoming consoles
De consument wordt meer en meer verwend en neemt geen genoegen meer met een portable console net als de pspquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat de iPhone er wel voor heeft gezorgd dat men het "normaal" is gaan vinden dat je meer kan met een telefoon dan alleen bellen en internetten.
Sowieso een simlock van at&t. Betwijfel of hij de 3G mee kan krijgen zonder abonnement af te sluiten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:44 schreef Cydex het volgende:
Mijn broer is nu in Florida en vroeg of hij een Iphone moest meenemen. Waar moet hij nu op letten, is het mogelijk om een simlock vrije Iphone in een winkel te kopen? Of zit er altijd een simlock op, gecombineerd met een abo.
Als het simlock vrij is, kan ik gewoon mijn simkaart er in doen en er mee spelen, toch?
Dat is dan balen. Enige optie is dan een tweedehands zonder simlock (maar dat zal dan wel geen 3G zijn).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:47 schreef Intocable het volgende:
[..]
Sowieso een simlock van at&t. Betwijfel of hij de 3G mee kan krijgen zonder abonnement af te sluiten.
Genoeg 2de hands iPhones (2G & 3G) te koop overal. De simlock kan altijd eraf gehaald worden dmv. Jailbreak.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:57 schreef Cydex het volgende:
[..]
Dat is dan balen. Enige optie is dan een tweedehands zonder simlock (maar dat zal dan wel geen 3G zijn).
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:14 schreef Intocable het volgende:
[..]
Genoeg 2de hands iPhones (2G & 3G) te koop overal. De simlock kan altijd eraf gehaald worden dmv. Jailbreak yellowsn0w.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |