Aah oke. Dat is wel een hele lekkere aanbieding, zeker voor november 2008. Nu heb je bij 2call opzich ook wel een leuke: 8GB Vodafone Basis 35 2 jaar 300 28,00 + internet. Ook al zou ik weg willen bij Vodafone, zoiets zou toch nog aantrekkelijk zijn. KPN is in prijzen ook gewoon een stuk duurder. Jammer dat dat internet er trouwens niet gratis bij zitquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:06 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren om je iPhone te krijgen. Ik heb 'm zelf gewoon simlockvrij, met Vodafone en internet voor ¤25 per maand, inclusief telefoon dus.
Roaming van data sowieso uitzetten. En volgens mij staat het standaard zelfs uit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:10 schreef Doekje het volgende:
Op het moment dat je naar Duitsland gaat, Roaming uitzetten.
Ik denk met sleutels in mijn broekzakquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?
En als je dicht bij de Duitse grens woont waar het netwerk nog wel eens op de duitser wil springen ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:10 schreef Doekje het volgende:
Op het moment dat je naar Duitsland gaat, Roaming uitzetten.
Boh vervelend zeg, en je had geen screen protector erop?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Roaming van data sowieso uitzetten. En volgens mij staat het standaard zelfs uit.
[..]
Ik denk met sleutels in mijn broekzak
Je ziet het eigenlijk alleen maar bij een niet te donker, effen vlak. Maar het blijft vervelend.
Je kan alleen data roaming aan of uitzetten. Bellen en SMS'en gaat altijd, mits je bereik hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En als je dicht bij de Duitse grens woont waar het netwerk nog wel eens op de duitser wil springen ?
Maakt dat wat uit als je roaming standaard uitzet ? Dat zou betekenen dat wanneer ik in het buitenland ben geen netwerk meer heb en dus ook niet kan bellen..........
Want roaming houdt toch gewoon het overschakelen op bijv. een buitenlands netwerk in ?
Wat gebruikt een IPhone dan wat een "normale" telefoon niet doet ? Ik download namelijk niks extra's wanneer ik nu met mijn Samsung gebruik maak van T-Mobile Duitsland of E-Plus.
OK. Het begrip data-roaming ken ik niet van de telefoon die ik nu hebquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:05 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Je kan alleen data roaming aan of uitzetten. Bellen en SMS'en gaat altijd, mits je bereik hebt.
Sowieso... een film downloaden op je ipod of iphonequote:Op donderdag 5 maart 2009 10:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK. Het begrip data-roaming ken ik niet van de telefoon die ik nu heb
En die gasten op die forums die films zaten te downloaden op hun IPOD in het buitenland en toen een rekening van 3000 euro kregenEn dan verbaasd doen
Dan kun je beter even eerst research doen
Heb zelf T-mobile, 150 minuten, 150 smsjes + internet onbeperkt + gratis 16GB telefoon voor 29,95. Gesimlockedquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Aah oke. Dat is wel een hele lekkere aanbieding, zeker voor november 2008. Nu heb je bij 2call opzich ook wel een leuke: 8GB Vodafone Basis 35 2 jaar 300 28,00 + internet. Ook al zou ik weg willen bij Vodafone, zoiets zou toch nog aantrekkelijk zijn. KPN is in prijzen ook gewoon een stuk duurder. Jammer dat dat internet er trouwens niet gratis bij zit.
Ja hoor, die zijn erquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
Vanmorgen contact gehad met 2call omdat ik een aantal vragen had, en ik moet toegeven: Superservice aan de telefoon.
Heb op al mijn vragen antwoord gekregen op een vriendelijke manier. Is al een pluspuntje.
Verder zojuist een half uurtje gespeeld met de IPhone van een collega van me, die dat ding ook pas nieuw heeft. Echt, wat een verrijking
Die menu's
Die applicaties
En zo easy allemaal.
Enige waar ik mee zit is dat hij een T-Mobile abbonnement heeft, en daardoor alle instellingen al op die telefoon zaten (email/sms etc.)
Wanneer ik er 1 met HI bestel zal ik dat allemaal zelf moeten instellen toch ? Zijn er sites waar ik die instellingen kan zien en dus rechtstreeks kan overnemen ?
Dat zou ik nou ook weer niet al te hard tegen je vriendin zeggenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:06 schreef de_boswachter het volgende:tnx.
Ik ben momenteel verliefder op de IPhone dan op mijn vriendin.
Ik wil um hebben NU NU NU NU
Ja, dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef AssyriskaFF het volgende:
Klasgenoot heeft nu ook een iPhone. Hij vond mijne helemaal geweldig. Nu heeft hij er ook één. Eerste vraag was waar hij de simkaart in moest doen hehe.
Hoop dat er snel een bluetooth applicatie komt waarmee je bestanden kunt uitwisselen met een andere telefoon. Dat is het enige dat ik mis.
Okay! Ik ben zelf niet zo´n T-mobile fan eerlijk gezegd. 29,95 is nog wel oke ja, maar 150 minuten is echt te weinig voor mij. Doe het dubbele maar, ja echt, snap er ook niets van maargoed. Sms gemiddeld 4/5 keer op een dag ofzo. 300min is al gauw veel duurder.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb zelf T-mobile, 150 minuten, 150 smsjes + internet onbeperkt + gratis 16GB telefoon voor 29,95. Gesimlocked
Wat? Zit er geen bluetooth functie in?quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoop dat er snel een bluetooth applicatie komt waarmee je bestanden kunt uitwisselen met een andere telefoon. Dat is het enige dat ik mis.
Alleen om te communiceren tussen pc : iPhone of headsetquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Okay! Ik ben zelf niet zo´n T-mobile fan eerlijk gezegd. 29,95 is nog wel oke ja, maar 150 minuten is echt te weinig voor mij. Doe het dubbele maar, ja echt, snap er ook niets van maargoed. Sms gemiddeld 4/5 keer op een dag ofzo. 300min is al gauw veel duurder.
[..]
Wat? Zit er geen bluetooth functie in?
En waar moet je de simkaart indoenquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:24 schreef AssyriskaFF het volgende:
Klasgenoot heeft nu ook een iPhone. Hij vond mijne helemaal geweldig. Nu heeft hij er ook één. Eerste vraag was waar hij de simkaart in moest doen hehe.
Om maar een paar punten te noemen:quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:17 schreef fetss het volgende:
[..]
wat wil je dat er verbeterd wordt dan?
of wat gaat er verbeterd worden?
Een icoontje? Zijn genoeg cydia apps die dat kunnen hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:45 schreef super-muffin het volgende:
Softwarematig op stil zetten?Wat heeft dat voor nut?
Ik zou wel een icoontje bovenaan willen zien als 'ie op stil staat
Daar is genoeg software voor, zoals iRealsms, teller, tellen en preview uitschakelenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:39 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Om maar een paar punten te noemen:
- Character counter bij smsen
- SMS-tellen
En begrijp me niet verkeerd, ik heb mijn iphone ongeveer een maand of 5 en ben en super tevreden mee!
Jazeker.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef Stinosss het volgende:
Dat weet ik, maar zoiets zou standaard geïntegreerd moeten zijn.
Klopt. Is niet zo, even Cydia opstarten en dan is het dat wel, klaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef Stinosss het volgende:
Dat weet ik, maar zoiets zou standaard geïntegreerd moeten zijn.
Heb ik ook al geruime tijd gedaan. Maar met Apple firmware-updates is het niet echt handig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:30 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Klopt. Is niet zo, even Cydia opstarten en dan is het dat wel, klaar.
Ik denk het niet neequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Intocable het volgende:
[..]
Alleen om te communiceren tussen pc : iPhone of headset
Lezen de meeste niet op verschillende fora´s over de iPhone?
biteSMS telt en je smsjes, en geeft aan wanneer je bijvoorbeeld 2 berichten gaat versturenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:39 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Om maar een paar punten te noemen:
- Bluetooth ondersteuning
- Standaard meerdere Exhange Servers invoeren
- Character counter bij smsen
- SMS-tellen
- Mogelijkheid om softwarematig mijn iphone op ''stil'' te zetten
- Build-in navigatie
En begrijp me niet verkeerd, ik heb mijn iphone ongeveer een maand of 5 en ben en super tevreden mee!
Enne... hoe krijg je dat dan voor elkaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:48 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Een icoontje? Zijn genoeg cydia apps die dat kunnen hoor.
Nouja, ik verwacht dat binnen nu en een maand mijn 'silent-switch' afbreekt. Softwarematig op stil ztten zou dan wel fijn zijn.
Zo moeilijk is dat nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
Enne... hoe krijg je dat dan voor elkaar
Ik hoor er nu echt voor het eerst vanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet. Het is een bekend probleem zoals op verschillende fora te lezen is.
Weet iemand hoe het zit met de garantie van een Zwitserse iPhone in Nederland?
Sorry, ik ben me pas sinds een paar dagen aan het verdiepen in de iPhone. Het spijt mequote:Op donderdag 5 maart 2009 17:04 schreef Intocable het volgende:
[..]
Lezen de meeste niet op verschillende fora´s over de iPhone?
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sorry, ik ben me pas sinds een paar dagen aan het verdiepen in de iPhone. Het spijt me.
Meuning!quote:
Mja, ik denk sowieso dat het iPhone / iPod publiek niet voor een extra gadget gaan als er genoeg apps te verkrijgen op dit gebied.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meuning!
Trouwens hoe denken de iPhone bezitters hierover?
http://www.iphoneclub.nl/(...)l-doodskist-psp.html
Precies, ik denk dat de iPhone er wel voor heeft gezorgd dat men het "normaal" is gaan vinden dat je meer kan met een telefoon dan alleen bellen en internetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:24 schreef Intocable het volgende:
[..]
Mja, ik denk sowieso dat het iPhone / iPod publiek niet voor een extra gadget gaan als er genoeg apps te verkrijgen op dit gebied.
Voor de het publiek dat geen iPod/phone heeft.. is het niet echt meer aantrekkelijk een psp aan te schaffen. Dit vooral te denken aan alle upcoming consoles
De consument wordt meer en meer verwend en neemt geen genoegen meer met een portable console net als de pspquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat de iPhone er wel voor heeft gezorgd dat men het "normaal" is gaan vinden dat je meer kan met een telefoon dan alleen bellen en internetten.
Sowieso een simlock van at&t. Betwijfel of hij de 3G mee kan krijgen zonder abonnement af te sluiten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:44 schreef Cydex het volgende:
Mijn broer is nu in Florida en vroeg of hij een Iphone moest meenemen. Waar moet hij nu op letten, is het mogelijk om een simlock vrije Iphone in een winkel te kopen? Of zit er altijd een simlock op, gecombineerd met een abo.
Als het simlock vrij is, kan ik gewoon mijn simkaart er in doen en er mee spelen, toch?
Dat is dan balen. Enige optie is dan een tweedehands zonder simlock (maar dat zal dan wel geen 3G zijn).quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:47 schreef Intocable het volgende:
[..]
Sowieso een simlock van at&t. Betwijfel of hij de 3G mee kan krijgen zonder abonnement af te sluiten.
Genoeg 2de hands iPhones (2G & 3G) te koop overal. De simlock kan altijd eraf gehaald worden dmv. Jailbreak.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:57 schreef Cydex het volgende:
[..]
Dat is dan balen. Enige optie is dan een tweedehands zonder simlock (maar dat zal dan wel geen 3G zijn).
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:14 schreef Intocable het volgende:
[..]
Genoeg 2de hands iPhones (2G & 3G) te koop overal. De simlock kan altijd eraf gehaald worden dmv. Jailbreak yellowsn0w.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |