Het almachtige reparatiehoofdkwartier van Apple in Europa, is dat niet in Ierland?quote:
Loop een willekeurige T-Mobile shop, Apple reseller of Mediamarkt in en dikke kans dat je op een tentoongestelde iPhone kan uitproberen of je smsen fijn vindt. En het moet ook wel wennen natuurlijk, plus dat de AutoCorrectie een hoop doet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Saninl het volgende:
Ik heb toch even een paar vraagjes![]()
Is het irritant op te smse met de Iphone? Want ik had eerst een aantal smsjes op een HTC Diamond moeten tikken, en vond het touch niet zo fijn![]()
Ik denk dat de enige reden waarom er een nieuwe iPhone zou kunnen komen op korte termijn is omdat de EU regels een losse accu voorschrijven, maar anders dan dat kun je nog wel een tijdje wachten op de volgende iPhone.quote:Verder, ik heb meestal een telefoon 3 jaar, nu heb ik een Samsung D900 ook al 3 jaar. Maar ik wil nu een mp3 + telefoon in één. Daarom dat mijn interesse uitgaat naar de IphoneZal ik hem binnenkort kopen, of nog wachten op de "Iphone 4G"? (de nieuwe).
Wanneer komt de nieuwe Iphone uit? En welke veranderingen zijn er?
Moet je zelf weten. Sommige mensen vinden T-Mobile niet hip genoeg. Je kan op iPhoneclub.nl rondneuzen wat de abonnementen allemaal doen.quote:Laatste; zal ik hem met of zonder T-mobile Abbo nemen?
Alvast Thnx!
Hartstikke bedankt, ik zal in het weekend eens een shop gaan zoeken in Eindhovenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef portier het volgende:
[..]
Loop een willekeurige T-Mobile shop, Apple reseller of Mediamarkt in en dikke kans dat je op een tentoongestelde iPhone kan uitproberen of je smsen fijn vindt. En het moet ook wel wennen natuurlijk, plus dat de AutoCorrectie een hoop doet.
[..]
Ik denk dat de enige reden waarom er een nieuwe iPhone zou kunnen komen op korte termijn is omdat de EU regels een losse accu voorschrijven, maar anders dan dat kun je nog wel een tijdje wachten op de volgende iPhone.
[..]
Moet je zelf weten. Sommige mensen vinden T-Mobile niet hip genoeg. Je kan op iPhoneclub.nl rondneuzen wat de abonnementen allemaal doen.
Niks raar aan toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:57 schreef Nashje het volgende:
Wat is dit voor dikke bullshit trouwens
[ afbeelding ]
Voor zover ik weet hebben ze 'm niet bij KPN... Dus waarom dat logo erbij staat is mij een raadsel.quote:
Er zijn meerdere manieren om je iPhone te krijgen. Ik heb 'm zelf gewoon simlockvrij, met Vodafone en internet voor ¤25 per maand, inclusief telefoon dus.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben ze 'm niet bij KPN... Dus waarom dat logo erbij staat is mij een raadsel.
Tip van Bio: www.2call.nl . Kun je je abbo verlengen met Iphone ook al is het geen T-Mobile.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben ze 'm niet bij KPN... Dus waarom dat logo erbij staat is mij een raadsel.
Internet een beetje snel?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:06 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren om je iPhone te krijgen. Ik heb 'm zelf gewoon simlockvrij, met Vodafone en internet voor ¤25 per maand, inclusief telefoon dus.
Internet is het snelst in Nederland mogelijk op je mobiel bij Vodafonequote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Internet een beetje snel?
En hoeveel belminuten en hoeveel SMSjes heb je?
heb je linkje voor me?
Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik 10 miljoen in de loterij heb gewonnenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Saninl het volgende:
Ik dacht ergens te hebben gelezen dat binnen 8 maandeneen nieuwe Iphone op de markt kwam vandaar die vraag.
Je kan een codeslot instellen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Kan ik op de iPhone mijn smsjes vergrendelen met code, zodat anderen ze niet ongewilt gaan lezen??
Alleen heb je bij Voda te maken met een FUP en is het bij T-Mobile onbeperkt. En het tikt best aan wanneer je gaat streamen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Internet is het snelst in Nederland mogelijk op je mobiel bij Vodafone. Ik heb geloof ik 225 belminuten/smsjes. Linkje heb ik niet, de aanbieding was in november 2008, en enkel die maand. Ik zou even http://www.iphoneclub.nl/(...)en-en-alternatieven/ in de gaten houden, de komende week zal dat geüpdatet worden (vorige maand enkel T-Mobile aanbiedingen, en dat maakt dus weinig uit)
Gewoon een codeslot op je iPhone?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Kan ik op de iPhone mijn smsjes vergrendelen met code, zodat anderen ze niet ongewilt gaan lezen??
Tjah ik vind het fijn smsen (weliswaar sms ik dan ook in landscape modus met een niet standaard sms programmaquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Saninl het volgende:
Ik heb toch even een paar vraagjes![]()
Is het irritant op te smse met de Iphone? Want ik had eerst een aantal smsjes op een HTC Diamond moeten tikken, en vond het touch niet zo fijn![]()
Verder, ik heb meestal een telefoon 3 jaar, nu heb ik een Samsung D900 ook al 3 jaar. Maar ik wil nu een mp3 + telefoon in één. Daarom dat mijn interesse uitgaat naar de IphoneZal ik hem binnenkort kopen, of nog wachten op de "Iphone 4G"? (de nieuwe).
Wanneer komt de nieuwe Iphone uit? En welke veranderingen zijn er?
Laatste; zal ik hem met of zonder T-mobile Abbo nemen?
Alvast Thnx!
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:24 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een kras op mijn scherm
Dacht dat het onmogelijk was, maar het is mij toch gelukt
Ik was die site van de IPhoneclub eens aan het checken en daar waar nogal wat problemen met dat internetten. Gasten die in het buitenland waren en dan rekeningen hadden van 1000 euroquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alleen heb je bij Voda te maken met een FUP en is het bij T-Mobile onbeperkt. En het tikt best aan wanneer je gaat streamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |