Ik zou lekker Skypen over internet met je iPhone.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:33 schreef timp0e het volgende:
Hey!
Ik heb ook een iPhone, en ik ga binnenkort naar Amerika (NYC). Kan ik daar met mijn Nederlandse iPhone gewoon bellen?
Eigenlijk zou ik hem liever thuis willen laten, maar omdat een vriend daar woont moet ik wel kunnen bellen anders kan hij ons niet bereiken....
Alvast bedankt!
Snap het ff niet..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
Als we het toch over jailbreak hebben, mag ik deze site vast ook wel posten
Het lijkt erop dat het voor 12 maanden is, maar je kan 2call voor de zekerheid bellen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:44 schreef Nashje het volgende:
Net even alles uitgerekend, en ik denk dat ik voor een Hi ¤30 abo ga bij 2call.nl. Die is in verhouding het goedkoopst. Wat ik me wel afvraag. Het is een 30 euro abonnement, maar is nu dus 24,95. Betaal ik er dan al die tijd 24,95 voor? Of ga ik op een gegeven moment verder met 30? Zie het nergens staan ofzo..
Je zit er nog minimaal 3 maanden aan vast, dat is wettelijk geregeld. Als je zo snel mogelijk je iPhone werkend wil hebben bij Hi moet je het volgende doen. Eerst moet je schriftelijk je abonnement bij Vodafone per direct opzeggen. Je koopt dan de laatste maanden af (je betaald je abonnementskosten volledig in 1 keer). Dan krijg je een brief van Vodafone per wanneer je wordt afgesloten. Met die brief kan je naar Hi gaan en nummerbehoud aanvragen. Zij regelen dan dat op de dag dat je wordt afgesloten door Vodafone, je nummer naar Hi gaat. Tot die tijd zit je sowieso aan een ander nummer vast (en aan een dubbel abonnement).quote:Heb nog een berg vragen. Ik zit nu bij Vodafone. Mijn sim-only loopt in juli af, vanaf mei mag ik eigenlijk pas gaan opzeggen, maar is het nu al bij Hi te regelen dat ze mij overnemen? En dat terwijl ik bij 2call dat abonnement wil afsluiten? En is het mogelijk om toch mijn nummer te behouden?
Jailbreak wordt aantrekkelijker met de dag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
Ik gebruik het ook ja, works like a charmquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:30 schreef TNA het volgende:
Dat zijn wel 2 uiterstequote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:45 schreef Saninl het volgende:
![]()
Saninl wil ook een Iphone, maar misschien wordt het een Nokia N85
Reparatie iPhone bij PDATech.nlquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:46 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gisteren mijn Iphone op de grond laten vallen. Grote barsten in het scherm![]()
Kan dat gemaakt worden?
scheelt alleen het touchscreen, en dat voor 200,- minderquote:
Een enkele keer, maar het gebeurt zelden. Dat plaatje ziet er zo eng uit, alsof de iPhone dood isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:35 schreef AssyriskaFF het volgende:
Zonde zeg.
Hebben julie nooit last van dat je SpringBoard crasht? Ik heb eergister mijn iPhone hersteld omdat hij wel eens crashte. Ik deed gister mijn muziek aan en stopte mijn iphone in mijn jas en hij crashte. Kan het misschien zijn omdat ik te snel op een bepaalde knop druk? Heb em gejailbreaked.
Ja bij mij ook zelden. Alleen vorige week crashte hij telkens omdat ik geen internet ( wifi teken in beeld maar geen internet) had. Had em aan de lader en elkens als hij op de homeknop drukte crashte hij. Irritant. Lader er af en hij crashte niet :S.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Een enkele keer, maar het gebeurt zelden. Dat plaatje ziet er zo eng uit, alsof de iPhone dood is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |