Ik had laatst iets soortgelijks, toen ik al mijn Cydia applicaties had verwijderd werkte 'ie weer.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
Sinds vandaag kan ik geen reservekopie maken. Ik krijg de melding dat de iPhone ontkoppeld is. De rest gaat prima.Gisteren deed hij het nog prima. Maar sinds vandaag krijg ik die melding.
Heb wel de miPatch ( hackulo) geinstalleerd via Cydia ( las dat ergens op een forum), en paar andere topics via internet en iphoneclub ( waar dit bericht werd verwijderd) gezocht maar het probleem blijft zich voordoen.
Iemand van jullie een idee?
Geen idee, ik had zelf op dat moment nog niet zoveel Cydia apps. Voor hetzelfde geld was het gewoon toeval.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
Pff als ik dat doe ben ik lang bezig. Heb namelijk ook categories er op staan. Gisteren had ik ook Cydia programma's er op staan en dat ging toen prima. Heb wel paar gekraakte apps er op gezet. Wellicht dat de reden?
Good!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:31 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ow het is opgelost. Had 4 applicaties geinstaleerd en nu verwijderd. En nu maakt hij wel een reservekopie. Iig bedankt voor het meedenken.
Ook maar even pimpen met die van mij dan..quote:
Hey die is vet, heb je misschien een linkje?quote:Op zondag 8 maart 2009 01:29 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ook maar even pimpen met die van mij dan..
[ afbeelding ]
Een heel mooi kunstwerk van Stephen Fairey (OBEY)
Heb er zelf wat geresized naar iPhone formaat.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:43 schreef Intocable het volgende:
[..]
Hey die is vet, heb je misschien een linkje?
quote:
Hij zal daar wel werken, let alleen goed op dat je je data-verbinding uitzet! Of in ieder geval de roaming functie (volgens mij moet dat voldoende zijn? Ik heb hem toen maar helemaal uitgezet to be sure) anders kost het je al gauw een 15 euro per MB en je iPhone tikt heel wat MB's weg zonder dat je het merkt!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:33 schreef timp0e het volgende:
Hey!
Ik heb ook een iPhone, en ik ga binnenkort naar Amerika (NYC). Kan ik daar met mijn Nederlandse iPhone gewoon bellen?
Eigenlijk zou ik hem liever thuis willen laten, maar omdat een vriend daar woont moet ik wel kunnen bellen anders kan hij ons niet bereiken....
Alvast bedankt!
Hey toppie! Thanks!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:20 schreef Shrien het volgende:
[..]
Heb er zelf wat geresized naar iPhone formaat.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee
Alleen als je automatisch mail/agenda/contacten syncen aan hebt staan. Of als je apps gebruikt die een internetverbinding nodig hebben. Het is allemaal vrij makkelijk in de hand te houden.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:52 schreef c0nd0r het volgende:
je iPhone tikt heel wat MB's weg zonder dat je het merkt!
Te weinig informatie hierover om op dit moment iets te kunne zeggen. Het blijven speculatiesquote:Op maandag 9 maart 2009 15:32 schreef TNA het volgende:
[..]
Geruchten gaan over de aankondiging hiervan in juni.
Dat is wat meestal wordt bedoeld met het woord 'geruchten'.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:35 schreef Intocable het volgende:
[..]
Te weinig informatie hierover om op dit moment iets te kunne zeggen. Het blijven speculaties
Jaquote:Op maandag 9 maart 2009 15:36 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is wat meestal wordt bedoeld met het woord 'geruchten'.
Chill, want precies dan (eigenlijk net iets eerderquote:Op maandag 9 maart 2009 15:36 schreef Merkie het volgende:
Ik gok op een zelfde planning als met de aankondiging en release van de 3G. Juni aangekondigd, juli uit.
True, maar je bent er zo aan gewend dat het allemaal zo makkelijk gaat dat je het niet eens meer door hebt wat allemaal wel of niet internet gebruikt! En tegen die prijs zeg ik: liever safe than sorry!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:54 schreef portier het volgende:
[..]
Alleen als je automatisch mail/agenda/contacten syncen aan hebt staan. Of als je apps gebruikt die een internetverbinding nodig hebben. Het is allemaal vrij makkelijk in de hand te houden.
Dat is al helemaal waar. Het is bijna "normaal" te noemen dat het grootste gedeelte van de iPhone 24/7 met het internet in verbinding staatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
True, maar je bent er zo aan gewend dat het allemaal zo makkelijk gaat dat je het niet eens meer door hebt wat allemaal wel of niet internet gebruikt! En tegen die prijs zeg ik: liever safe than sorry!
Vrij oninteressant eigenlijk. 3G en GPS zit er al op, die ene megapixel boeit me niet, een videofunctie is al te krijgen met jailbreak, 8 GB geheugen vind ik meer dan genoeg en videobellen vind ik arelaxed. Titanium kan wel mooi zijn, een uitneembare batterij praktisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:41 schreef Nashje het volgende:
Nieuwe iPhone volgens geruchten:
* Titanium en glas
* OLED (organische licht technologie) scherm ter vervanging van huidig LCD-scherm.
* 3G
* GPS
* Toegevoegde camera boven scherm
* uitneembare batterij
* 3.2 MP-camera
* Videofunctie
* 32GB
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:41 schreef Nashje het volgende:
Nieuwe iPhone volgens geruchten:
* Titanium en glas
* OLED (organische licht technologie) scherm ter vervanging van huidig LCD-scherm.
* 3G
* GPS
* Toegevoegde camera boven scherm
* uitneembare batterij
* 3.2 MP-camera
* Videofunctie
* 32GB
LCD is de bovenste, OLED de onderstequote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Vrij oninteressant eigenlijk. 3G en GPS zit er al op, die ene megapixel boeit me niet, een videofunctie is al te krijgen met jailbreak, 8 GB geheugen vind ik meer dan genoeg en videobellen vind ik arelaxed. Titanium kan wel mooi zijn, een uitneembare batterij praktisch.
Samenvatting: wat moet ik me bij OLED voorstellen?
Die inderdaad door een random internetuser gemodeld is en dus totaal niet interessant is voor hoe de nieuwe iPhone eruit komt te zien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Intocable het volgende:
Ja dat zijn de stats van dat alu iPhone concept
Precies, de markt is nog steeds aan het groeien, ze zouden wel gek zijn om nu al een nieuw model te brengenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:20 schreef portier het volgende:
[..]
Die inderdaad door een random internetuser gemodeld is en dus totaal niet interessant is voor hoe de nieuwe iPhone eruit komt te zien.
Ik denk trouwens dat het nog wel eens veel langer kan duren voordat er een nieuwe iPhone komt. Als je ziet hoeveel succes dat ding nu heeft. Bovendien lopen de meeste contracten nog wel 1,5 jaar, dus Apple hoeft pas over een jaar iets aan te kondigen om de fanschare te behouden.
Nice!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
LCD is de bovenste, OLED de onderste
[ afbeelding ]
In Amerika lopen deze zomer de eerste contracten af.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:20 schreef portier het volgende:
[..]
Die inderdaad door een random internetuser gemodeld is en dus totaal niet interessant is voor hoe de nieuwe iPhone eruit komt te zien.
Ik denk trouwens dat het nog wel eens veel langer kan duren voordat er een nieuwe iPhone komt. Als je ziet hoeveel succes dat ding nu heeft. Bovendien lopen de meeste contracten nog wel 1,5 jaar, dus Apple hoeft pas over een jaar iets aan te kondigen om de fanschare te behouden.
Is dat niet van de eerste generatie iPhones? Die kunnen allemaal nog overstappen naar de iPhone 3G. De 3G werd pas juni 2008 aangekondigd en heeft in principe allemaal 2 jarig contract.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:26 schreef TNA het volgende:
[..]
In Amerika lopen deze zomer de eerste contracten af.
Ze kunnen ook overstappen naar een nieuwe iPhone.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:41 schreef portier het volgende:
[..]
Is dat niet van de eerste generatie iPhones? Die kunnen allemaal nog overstappen naar de iPhone 3G. De 3G werd pas juni 2008 aangekondigd en heeft in principe allemaal 2 jarig contract.
Apple moet wel. De specs van de iPhone worden met de dag steeds gedateerder. 12MP camera's, HD video recording, OLED-schermen, het zijn allemaal termen die je steeds meer ziet in de niewe high-end mobieltjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:20 schreef portier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apple moet wel. De specs van de iPhone worden met de dag steeds gedateerder. 12MP camera's, HD video recording, OLED-schermen, het zijn allemaal termen die je steeds meer ziet in de niewe high-end mobieltjes.
Ik heb nog nooit een telefoon na een jaar weggedaan omdat die versleten was of onbruikbaar door nieuwe technologie. Bovendien zijn de contracten allemaal voor 2 jaar, wat wel heel raar zou zijn als de iPhone zo'n korte life cycle zou hebben.quote:Daarnaast is een life cycle van een jaar doodnormaal voor een telefoon. Als Apple geen nieuwe iPhone uitbrengt gaan de verkopen rap dalen lijkt me.
Hij heeft simpelweg een punt. Natuurlijk is de iPhone een prachtig apparaat, maar op verschillende fronten gaan telefoons die nu uitkomen de iPhone voorbij. Apple kan niet eindeloos blijven roepen "de iPhone is toch wel beter".quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef portier het volgende:
[..]![]()
![]()
! Lul niet zo slap man, wat een onzin. Bovendien is de iMac het bewijs dat het Apple aan haar reedt zal roesten.
De computermarkt is totaal niet vergelijkbaar. De meeste mensen doen drie of vier jaar met een computer, dat is gemiddeld een stuk langer dan met een mobiele telefoon.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:58 schreef portier het volgende:
[..]![]()
![]()
! Lul niet zo slap man, wat een onzin. Bovendien is de iMac het bewijs dat het Apple aan haar reedt zal roesten.
Wat jij doet is irrelevant, daar stemt Apple de bedrijfspolicy echt niet op af hoorquote:Ik heb nog nooit een telefoon na een jaar weggedaan omdat die versleten was of onbruikbaar door nieuwe technologie. Bovendien zijn de contracten allemaal voor 2 jaar, wat wel heel raar zou zijn als de iPhone zo'n korte life cycle zou hebben.
Toen de iPhone uitkwam waren andere serieuze telefoons al verder hoor. Het enige wat de iPhone op ze voor had was de mooie bediening en het OS.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij heeft simpelweg een punt. Natuurlijk is de iPhone een prachtig apparaat, maar op verschillende fronten gaan telefoons die nu uitkomen de iPhone voorbij. Apple kan niet eindeloos blijven roepen "de iPhone is toch wel beter".
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij heeft simpelweg een punt. Natuurlijk is de iPhone een prachtig apparaat, maar op verschillende fronten gaan telefoons die nu uitkomen de iPhone voorbij. Apple kan niet eindeloos blijven roepen "de iPhone is toch wel beter".
Wat is er dan zo ontzettend fantastisch dat de iPhone niet heeft? Er zijn nog een hoop dingen die Apple softwarematig kan verbeteren (en ook moet verbeteren vind ik, als pure werktelefoon is WM op een aantal punten beter, dat vind ik echt zonde). En kom alsjeblieft niet met een 12 megapixel cameraquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
Toen de iPhone uitkwam waren andere serieuze telefoons al verder hoor. Het enige wat de iPhone op ze voor had was de mooie bediening en het OS.
Iedereen weet ondertussen wel wat de tekortkomingen van de iPhone zijn, moeten die nou iedere keer weer uitgelegd worden?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:02 schreef portier het volgende:
[..]
[..]
Wat is er dan zo ontzettend fantastisch dat de iPhone niet heeft? Er zijn nog een hoop dingen die Apple softwarematig kan verbeteren (en ook moet verbeteren vind ik, als pure werktelefoon is WM op een aantal punten beter, dat vind ik echt zonde). En kom alsjeblieft niet met een 12 megapixel camera.
De grootste tekortkomingen van de iPhone voor mij zijn geen TomTom, geen MMS, geen filmmogelijkheid en geen info op mn lockscreen kunnen plaatsen. Allemaal softwarematige beperkingen die Apple op kan, en zou moeten, lossen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:06 schreef Repeat het volgende:
[..]
Iedereen weet ondertussen wel wat de tekortkomingen van de iPhone zijn, moeten die nou iedere keer weer uitgelegd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |