Inderdaad. Wijf eruit. Die chips wil ik wel.quote:
Wacht maar tot je er achter komt dat ze een vhc heeft.quote:
Heb jij dat trouwens? Anders gaat het mooi niet door de 19e.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er achter komt dat ze een vhc heeft.
Ik weet waar jullie van houdenquote:
Wat is een vhcquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een hoe?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoelang was je ook alweer weggeweest?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:50 schreef Emimich het volgende:
Sinds wanneer is slowchat toegestaan in het FB-topic?
typo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet waar jullie van houden!
[..]
Wat is een vhc?
Nee, ik heb geen piercings. Als je een gestreched oor niet meetelt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb jij dat trouwens? Anders gaat het mooi niet door de 19e.
Begin januari ben ik geband voor het aanmaken van een kloon!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
Hoelang was je ook alweer weggeweest?
Tot hoeveel mm kun je je ook ook alweer stretchen zonder dat 'ie permanent gestretched is?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen piercings. Als je een gestreched oor niet meetelt.
Een kloon aanmaken toen je geband was?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Begin januari ben ik geband voor het aanmaken van een kloon!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
BT gaat op vakantie als ze zo doorgaat in het FB-topic.
8mmquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot hoeveel mm kun je je ook ook alweer stretchen zonder dat 'ie permanent gestretched is?
Ah dat is nog aardig watquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
Swarmahoer, zou je misschien met hoofdletters willen typen?
Dan krijg ik het idee dat je echt een mod bent en niet gewoon in een plas blauwe verf bent gevallen.
Nee, het ging meer om de naam van de kloon. Gelukkig heb ik niet gekloond tijdens mijn ban, want oorspronkelijk stond mijn straf tot Pasen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:54 schreef bloodysunday het volgende:
Een kloon aanmaken toen je geband was?
Haha er mag ook niks hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, het ging meer om de naam van de kloon. Gelukkig heb ik niet gekloond tijdens mijn ban, want oorspronkelijk stond mijn straf tot Pasen!
Ok, dan is het goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen piercings. Als je een gestreched oor niet meetelt.
Whehe ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:57 schreef Emimich het volgende:
Die nieuwe mod is volgens mij echt geselecteerd op de meet!
Zo van, Remlof en Yvonne gaan naar de meet, vinden iemand wel aardig en maken hem maar meteen blauw!
Mijne was al dicht gegroeid, ik had die stretcher er uit gehaald en er een week niet meer ingedaan..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah dat is nog aardig watik overweeg het ook te doen
vind het in een bepaalde mate wel heel mooi staan.
1 minuut te vroegquote:
Echt een vrouwenprobleem dit zegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijne was al dicht gegroeid, ik had die stretcher er uit gehaald en er een week niet meer ingedaan..![]()
M'n ouders vinden het niks, maar wat jij zegt, tot een bepaalde maat is het wel mooi ja. Ik vind 10mm mooij, maar dan groeit het dus niet meer dicht.
Nee en dat is wel kutquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijne was al dicht gegroeid, ik had die stretcher er uit gehaald en er een week niet meer ingedaan..![]()
M'n ouders vinden het niks, maar wat jij zegt, tot een bepaalde maat is het wel mooi ja. Ik vind 10mm mooij, maar dan groeit het dus niet meer dicht.
Praat met respect als de baas je wat zegt, dankjewel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Echt een vrouwenprobleem dit zeg
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Praat met respect als de baas je wat zegt, dankjewel.
[..]
Dat was echt chaos geworden, echt jammer dat dit niet gelukt is!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe ja dat denk ik ookterwijl ik Remlof bijnaaaaa zo ver had om mij te kiezen
[..]
Chaos met mij als modquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was echt chaos geworden, echt jammer dat dit niet gelukt is!
Dan zou ik nooit meer rot opmerkingen naar je durven makenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ja dat denk ik ookterwijl ik Remlof bijnaaaaa zo ver had om mij te kiezen
Idem dito.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee en dat is wel kutik hoef niet voor eeuwig een groot gat in mn oor.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
met z'n apple
http://www.neilyoung.com/forkintheroad/forkintheroadvideo.html
Onder het regime van BT durft niemand meer te baggeren. Voor je het weet zit je vastgebonden en vliegen de zweepjes om je oren. Of je moet er van houden natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou de touwtjes niet laten vieren hoor
En dit soort opmerkingen zouden dan meteen 3 notes opleveren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onder het regime van BT durft niemand meer te baggeren. Voor je het weet zit je vastgebonden en vliegen de zweepjes om je oren. Of je moet er van houden natuurlijk.
Je droom.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onder het regime van BT durft niemand meer te baggeren. Voor je het weet zit je vastgebonden en vliegen de zweepjes om je oren. Of je moet er van houden natuurlijk.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Oeik zit nu te denken hoe jou hoofd er uit ziet. Ik denk aan sexy
![]()
KB wat hadden we nu afgesproken? Zulke dingen niet in de SC zeggen.quote:
Nah, bij remlof krijg je er meteen een weekban voor, en tegenspraak wordt niet geduld, het laatste én enige woord is voor de baas.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dit soort opmerkingen zouden dan meteen 3 notes opleveren.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, staat mn moeder hier achter me, is Jenni klaar met downloaden en opent 'ie meteen zelfklikte net op tijd weg.
Als ik mod was, had je nu weer een noot.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
KB wat hadden we nu afgesproken? Zulke dingen niet in de SC zeggen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, staat mn moeder hier achter me, is Jenni klaar met downloaden en opent 'ie meteen zelfklikte net op tijd weg.
Als ik een mod was had jij nu 2 noten. In je gezicht!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als ik mod was, had je nu weer een noot.
Whehe, je moet oefenen op je google skills!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idem dito.Maar goed, 8mm kan ook mooi zijn.
![]()
Ik zocht mooie foto's maar ik kan niks vinden. n00bsearch.
KANKERquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, je moet oefenen op je google skills!![]()
[ afbeelding ]
Dit wil ik in ieder geval niet
Positieve notes jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dit soort opmerkingen zouden dan meteen 3 notes opleveren.
Das handig. Kun je 50 cent in hangen voor het boodschappen karretje.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus? Dan wil ik jou wel als modquote:
Ik was een keer als klein meisje in een surfwinkel oid, stond er een man achter de kassa die zulke stretchings hadquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dag BTtje, het was weer gezelli!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga nog snel wat eten en aan het werk, fijne avond en tot laturrrr![]()
!
Toen was je nog een klein meisje, maar in de tussentijd, heb je al zo veel andere dingen gezien, waar je als klein meisje van moest overgeven, jij schrikt nergens meer van.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was een keer als klein meisje in een surfwinkel oid, stond er een man achter de kassa die zulke stretchings hadik weet nog dat ik door zn oor heen kon kijken en toen bijna moest overgeven!
Oké.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Weet niet ik wil daar denk ik gewoon aan denken?
Vrouwen zijn duurder.quote:
Loopt ze strax met een gezicht van 10 meter dik omdat alles ontstoken isquote:
NOSquote:
MBO hahahahahahahaahah!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zit bij zo'n mongool in de klasKreupele josti.
''anders zie je nix van dat topje''quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:19 schreef bloodysunday het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n._nos_viral%5D.html
hihi
HAHAHA Eva Jinek+1
''mijn innerlijke moraal ''quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
Tijd voor mijn power napje. Welterusten.
Dat snap k echt niet hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
Tijd voor mijn power napje. Welterusten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat snap k echt niet heAls je thuis bent denk je toch niet van "Oh, ik ga even slapen
"
Ik powernap altijd in de bus.
Nouja, anders gezegd; ik slaap altijd in de busquote:
Ik ken wel meer van die mensen die een uurtje of zo gaan slapen als ze thuis komenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat snap k echt niet heAls je thuis bent denk je toch niet van "Oh, ik ga even slapen
"
Ik powernap altijd in de bus.
Neem gewoon red bull ofzo denk ik danquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken wel meer van die mensen die een uurtje of zo gaan slapen als ze thuis komen
Mja, kan k niet hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken wel meer van die mensen die een uurtje of zo gaan slapen als ze thuis komen
Alleen mensen met kanker en andere ziektes hebben slaap nodig in de middag.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit vraag jij niet omdat je het wilt weten, dit vraag je omdat je wilt pimpen met wat je leert op school zodat wij denken ''Omg, waar heeft hij het over, ik snap er niks van. Wat is die zh slim''quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:33 schreef Zotheid het volgende:
ADP = ATP - 3e fosfaatgroep + energie
Klopt dit?
Hence de PI.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
InternetheldEn opkankeren uit deze sc, newbie.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit vraag jij niet omdat je het wilt weten, dit vraag je omdat je wilt pimpen met wat je leert op school zodat wij denken ''Omg, waar heeft hij het over, ik snap er niks van. Wat is die zh slim''
Ik bedoel ook niet te zeggen dat het normaal isquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alleen mensen met kanker en andere ziektes hebben slaap nodig in de middag.
Omg, waar heeft hij het over, ik snap er niks van. Wat is die zh slimquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:33 schreef Zotheid het volgende:
Klopt dit?
Hihi, je hebt me door.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit vraag jij niet omdat je het wilt weten, dit vraag je omdat je wilt pimpen met wat je leert op school zodat wij denken ''Omg, waar heeft hij het over, ik snap er niks van. Wat is die zh slim''
In de middag even slapen is uiterst relaxed.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet te zeggen dat het normaal isIk vind het ook kansloos, maar ja.
ZOMG, HET WERKT!!!11quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omg, waar heeft hij het over, ik snap er niks van. Wat is die zh slim
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tot in de middag slapen is uiterst relaxed.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alleen mensen met kanker en andere ziektes hebben slaap nodig in de middag.
Jullie zijn gewoon een stelletje luiwammesen. Vroeger als je terug kwam van het werken in de mijnen, moest je meteen helpen in het huishouden en daarna naar bed om de volgende ochtend weer vroeg uit de veren naar de mijnen te gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In de middag even slapen is uiterst relaxed.
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een stelletje luiwammesen. Vroeger als je terug kwam van het werken in de mijnen, moest je meteen helpen in het huishouden en daarna naar bed om de volgende ochtend weer vroeg uit de veren naar de mijnen te gaan.
?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
De koe werd/werdt geslacht door de slager.
Pfff, wie weet het antwoord?
Glucosemoleculen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:37 schreef bloodysunday het volgende:
C6H12O6 + 6H2O + 6O2 --> 6CO2 + 12 H2O + E
ff stoer doen hoor![]()
Mooi was die tijdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een stelletje luiwammesen. Vroeger als je terug kwam van het werken in de mijnen, moest je meteen helpen in het huishouden en daarna naar bed om de volgende ochtend weer vroeg uit de veren naar de mijnen te gaan.
Geen idee..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
WERDT!!!11quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Volgens mij is het een strikvraag, het is namelijk "De koe wert geslacht door de slager."quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:33 schreef Zotheid het volgende:
Klopt dit?
Ik denk toch echt wertdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij is het een strikvraag, het is namelijk "De koe wert geslacht door de slager."
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat wij als geborenen in de 50-er/60-er/70-er jaren, nog leven?!?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mooi was die tijd
Maargoed, welkom in 2009.
d00d....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat wij als geborenen in de 50-er/60-er/70-er jaren, nog leven?!?
Volgens de theorieën anno 2004 - 2005 zouden we toch al lang dood moeten zijn? Waarom? Lezen maar!
Wij zaten in auto's zonder veiligheidsstoeltjes, gordel of airbag.
Onze bedden en speelgoed waren geschilderd met verf vol lood en cadmium.
Boven aan een trap was geen hekje; wie te ver ging kukelde naar beneden.
Als je wakker werd in bed hoorde niemand dat, en als er echt iets was moest je hard schreeuwen voordat je ouders het merkten.
Flessen met gevaarlijke stoffen en alle apotheekflessen konden we gewoon met onze handjes en beperkte motoriek openen.
Poorten en deuren gingen gewoon dicht en als je met je vingers er tussen zat waren ze weg,
Op de fiets zat je achterop met je poep op de bagagedrager en probeerde je je vast te houden aan de schroefveren van het zadel voor je.
Een helm hadden ze nog niet eens op een bromfiets, laat staan op een fiets.
Water dronken we uit de kraan, niet uit een fles.
Kleur en smaakstoffen moeten ook toen al bestaan hebben, want zo rood, groen of geel als die limonade toen was, zie ik ze nu echt niet meer.
Een kauwgom legde je 's avonds op het nachtkastje en stak je 's morgens weer in je mond.
Op school hadden ze maar één maat bank en met zo'n heerlijk gevaarlijke klep eraan.
Schoenen waren meestal al ingedragen door broer, zus, neef of zo, en ook je fiets was of te groot of te klein.
Een fiets had geen versnellingen en als een band kapot was leerde je vader je zo snel mogelijk om hem zelf te plakken.
We gingen 's morgens weg van huis en we kwamen terug als de straatverlichting aan ging. Niemand wist in de tussentijd waar we waren en we hadden geen GSM mee!
Het bos of een park was een plek om te spelen en geen vieze mannetjesverzamelplek.
Als we naar een vriendje gingen, liep je er gewoon naar toe, je hoefde niet aan te bellen en ook geen afspraak te maken. Er ging ook geen volwassene met je mee.
Wij aten ook al koekjes en kregen brood met veel boter en werden toch niet dik.
We dronken uit dezelfde fles als onze vrienden en niemand werd er ziek van.
Wij hadden geen Playstation, Nintendo, X-box, 64 televisiezenders, videofilms, dvd, surround sound, eigen televisies, computer of internet. Wij hadden vrienden!
De televisiezender begon pas om 18.00 uur. Dan kwam een uurtje wat leuks voor kinderen en oh wee als je daarna durfde op te staan om op een knopje van een andere zender te duwen (die zaten aan het toestel vast). Pa bepaalde wat en hoe lang je daarna nog keek.
We hebben ons gesneden, botten gebroken, tanden uitgevallen en hier werd niemand voor naar de rechter gesleept. Dat waren gewoon 'ongelukken en soms kreeg je er ook nog zelf een extra pak slaag voor.
Wij vochten en sloegen elkaar soms groen en blauw, er was geen volwassene die zich er druk over maakte, laat staan dat je een lieveheersbeestje op je jas knoopte.
Pedagogisch verantwoord speelgoed maakten we zelf; met stokken sloegen we naar ballen, we bouwden zeepkisten en merkten onder aan de berg dat we de rem vergeten waren.
We voetbalden op straat, en alleen wie goed was mocht mee doen; wie niet goed genoeg was moest maar blijven kijken en leren omgaan met teleurstellingen.
Op school zaten ook domme kinderen. Zij gingen en kwamen op dezelfde tijd als wij en kregen de zelfde lessen. Zij deden soms een klas nog een jaar en daarover waren ook geen discussies op ouderavonden. De meester had altijd gelijk.
We smeerden onze boterhammen zelf, met een grote mensen mes, en als je ze vergeten was kon je op school niets kopen! Als je de korst niet at had je een beetje meer honger de rest van de dag.
Wij gingen met de fiets naar school, helemaal zelf, ook in de winter!
Als je moeder aan de huisdeur naar je zwaaide was je een watje!
Als je problemen veroorzaakt had waren je ouders het eens met de politie. Ze kwamen wel om je te halen, maar niet om je er uit te lullen. Onze daden hadden consequenties. Dat was duidelijk en je kon je niet verstoppen.
Wij hadden vrijheid, mislukkingen, succes en verantwoordelijkheid.We hebben moeten leren er mee om te gaan.
Onze generatie heeft veel mensen voortgebracht die problemen kunnen oplossen, innovatief bezig zijn en daarbij risico durven nemen en instaan voor de gevolgen.
Hoor jij ook daar bij? GEFELICITEERD! WIJ WAREN HELDEN!
NU WEET JIJ, ZACHT WATTENKIND, OOK WEER EENS WAT HELDEN ZIJN !
Is dat een nieuwe attractie op de Efteling?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Volgens mij is het een strikvraag, het is namelijk "De koe wert geslacht door de slager."
Ruben Nicolai ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tijdens de IQtest aan de vwokinderen: "Wat is ananas in het Engels, enenas of enenes?"
Kind: "Eneeenas!"
Presentator: "Fout, het is pineapple! PWNED!"
Da's van die lama gast. Eikel is datquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tijdens de IQtest aan de vwokinderen: "Wat is ananas in het Engels, enenas of enenes?"
Kind: "Eneeenas!"
Presentator: "Fout, het is pineapple! PWNED!"
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
Eindelijk weer een beetje niveau in de SC.
Dit is veel te hoog niveau voor mijquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
Eindelijk weer een beetje niveau in de SC.
Lekker niksen vandaag.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:44 schreef jordeeeh het volgende:
He, het is al bijna 5 uurLekker zonder muziek in de bus
Lekker slapen
En dan als k thuis ben weer gitaar spelen
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:44 schreef Florian_ het volgende:
Ik zei net tegen mezelf: "Jongeman, om 16:30 ga je nog even een uurtje aan het werk, huphup".
Het is nu 16:44
Je speelt gitaar? Watveur lawaai?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:44 schreef jordeeeh het volgende:
He, het is al bijna 5 uurLekker zonder muziek in de bus
Lekker slapen
En dan als k thuis ben weer gitaar spelen
Luchtgitaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je speelt gitaar? Watveur lawaai?
Ja kalf, beter let je wat meer op.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:33 schreef Zotheid het volgende:
Klopt dit?
Sinds wanneer ben je hier nou weer in geinteresseerdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:47 schreef Zotheid het volgende:
6CO2 + 6H2O + energie = C6H12O6+602
HAHAHAHA, WAT LEUK, NET ALS DIE GRAPJES VAN GISTEREN!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Perkjes schoffelen is niet echt mijn favoriete bezigheid, sorry.
Doe je VMBO TL ofzo?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we elkaar pijpen voor geld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Sorry.quote:
Stofwisseling is van belang bij functionele anatomie.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je hier nou weer in geinteresseerd
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Perkjes schoffelen is niet echt mijn favoriete bezigheid, sorry.
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:44 schreef Florian_ het volgende:
Ik zei net tegen mezelf: "Jongeman, om 16:30 ga je nog even een uurtje aan het werk, huphup".
Het is nu 16:44
Je ziet ook meteen dat je HBO doet, daar heb je zulke kennis niet eens nodig, paupers daar.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Stofwisseling is van belang bij functionele anatomie.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ook. Zullen we elkaar pijpen voor geld?
Akoestisch.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je speelt gitaar? Watveur lawaai?
blablablaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:47 schreef Zotheid het volgende:
6CO2 + 6H2O + energie = C6H12O6+602
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe je VMBO TL ofzo?![]()
Dan moet ik je eerst 10 eu betalen en jij daarna mij. Schieten we weinig mee op.Dat was juist het grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primum non nocere
Manipuleren van naïeve meisjes mag ook niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:50 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen we die falende pogingen tot manipulatie van wat dan ook dingen achterwege laten?
Maar ik ga hierna geneeskunde doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je ziet ook meteen dat je HBO doet, daar heb je zulke kennis niet eens nodig, paupers daar.
Dat doe je toch heul niet met die vage DNA codes of wat het ook zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Manipuleren van naïeve meisjes mogen ook niet?
Wat? Gewoon het idee alquote:
Meest overschatte opleiding van de uni, maar past goed in het rijtje van opleidingen die jij straks allemaal gedaan hebt.quote:
Kennis is macht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat doe je toch heul niet met die vage DNA codes of wat het ook zijn?
Maar je zei "van wat dan ook" dus ik dacht dat dat ook niet meer mocht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat doe je toch heul niet met die vage DNA codes of wat het ook zijn?
DANK JE WEL HE!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Meest overschatte opleiding van de uni, maar past goed in het rijtje van opleidingen die jij straks allemaal gedaan hebt.
Helemaal de bom omdat jij WO doetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Meest overschatte opleiding van de uni, maar past goed in het rijtje van opleidingen die jij straks allemaal gedaan hebt.
pleun!quote:
Trek je wel een broek aan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven uitgenodigd om te komen kijken bij een kamer in A'dam!
Ach. Je bent vast blij als je een goed opgeleide arts hebt als je straks iets mankeert, of niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kijk je gelijk voor een tweepersoonskamer?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven uitgenodigd om te komen kijken bij een kamer in A'dam!
Nee, maar dat van mij stelt ook niet zo veel voor, ik heb altijd al gezegd dat het qua niveau altijd overdreven wordt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helemaal de bom omdat jij WO doet
Waar in A'dam?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:53 schreef Smart_ass het volgende:
Oh zeker.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach. Je bent vast blij als je een goed opgeleide arts hebt als je straks iets mankeert, of niet?
Welke vraag?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Los mijn vraag dan maar eens op, zonder wiki of google ensow.
F x r = F x rquote:
Eerder uit. Zal wel een soort van MikesApartment.com zijnquote:
Daar ben ik niet mee bekend, maar ik heb nu wel zo'n idee wat het is ja..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerder uit. Zal wel een soort van MikesApartment.com zijn
Ik met vriendengroep hier: http://www.clubvillamar.com/lloret-de-mar/la-montgoda/quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:54 schreef Skaff-a het volgende:
http://www.kuypersverhuur.nl/nl/h/villas/112/calistelle/
Hier ga ik chillen in de zomer.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Daar ben ik niet mee bekend, maar ik heb nu wel zo'n idee wat het is ja..
Dan wel Koppel, dan wel Nm.quote:
Zou ik d'r de deur wijzen. Die chips mag ze laten liggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch, als ze zich aan je aanbood...
Binas, tering, dat boek moet ik hier nog ergens hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat leer ik niet uit mn kop, staat gewoon in Binas
Internet proatjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou ik d'r de deur wijzen. Die chips mag ze laten liggen.
Net zoals Basisboek Wiskunde waar je (en ik ook trouwens) enkel de 1e paar pagina's van begrijpt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Binas, tering, dat boek moet ik hier nog ergens hebben.
Neequote:
Dat gaat over verantwoordelijk lenen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:58 schreef KingOfPop het volgende:
Heuj een brief van de ib-groep, eens even zien hoeveel die paupers nu weer van me moeten hebben
True, true.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Net zoals Basisboek Wiskunde waar je (en ik ook trouwens) enkel de 1e paar pagina's van begrijpt?
Laat hem nou, Broekpaling heeft nu eenmaal een laag standaard.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neeik vind d'r echt niet aantrekkelijk.
Ik ook niet. Ben ik nu zwanger?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neeik vind d'r echt niet aantrekkelijk.
Het gaat best wel te ver hier, ik heb focking vakantie en hoor niet aan school te denkenquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Laat hem nou, Broekpaling heeft nu eenmaal een laag standaard.
quote:
Idd jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat over verantwoordelijk lenen.
De shredder vond de brief heerlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat over verantwoordelijk lenen.
Joah moar denk jij uberhaupt wel eens aan school?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Het gaat best wel te ver hier, ik heb focking vakantie en hoor niet aan school te denken
Hehe, dat is wel een sterkequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
Bij Plasterk aanbellen om te plassen is nooit grappig.
Dan krijgt ze een klap voor dr rotkop.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch, als ze zich aan je aanbood...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
Dan zit ik straks bij Florian.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nah, onderaan beginnen.. ehm.. Leiden
Dat blijktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Laat hem nou, Broekpaling heeft nu eenmaal een laag standaard.
Broekpaling met een broekpaling is nooit grappig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
Je neus ophalen bij de plastische chirurg is nooit grappigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
STERK bwhehehe, ik snap hem!!!11 PlasSTERK!!11quote:
Oeh, verkeerd voorbeeld dus, alhoewel, hij hoort daar wel thuis ja.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
STERK bwhehehe, ik snap hem!!!11 PlasSTERK!!11
Deze is echt kankerslecht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
VU.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef Zotheid het volgende:
Ik hoorde van een geneeskundestudent aan de VU in Amsterdam dat hij te horen kreeg van een professor dat "Ziektes de wil van god zijn".
Ik schaam me nu al voor deel 999 tot 1001.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:03 schreef Florian_ het volgende:
Gaan we vandaag nog #1000 halen jongens?
Ik wist dat er zo een faalpost aan zat te komen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef Florian_ het volgende:
Je neus ophalen bij de plastische chirurg is nooit grappig
De leeftijd van een juwelier bepalen door zijn ringen te tellen is nooit grappig
Het woord STIER in koeieletters opschrijven is nooit grappig
Een hond die niet weet hoe je quiz spelt, is nooit grappig
Uitgeput zijn na een golftournooi is nooit grappig
Een mummie die onomwonden toegeeft dat alles veel te ingewikkeld is nooit grappig
Een zondagskind met sterallures is ook niet grappig
De pirates of the caribbean een zendmachtiging geven is ook niet grappig
Een uraniumatoom op dieet zetten omdat hij een isotoop blijkt is ook niet grappig
Het Maastrichts koor met Grieze staar is ook niet grappig
Een landloper op drijfzand zetten is ook niet grappig
Een wolk van een baby die alles onder regent is ook niet grappig
Een zwangere vrouw een buikspreker noemen is ook niet grappig
Jezus met een inlegkruisje is ook niet grappig
Een pas gescheiden Chinees zonderling noemen is ook niet grappig
Met spanning naar je banden kijken is nooit grappig
Op de pedalen van je ligfiets gaan staan is nooit grappig
Knock-out gaan door je eigen klapschaatsen is nooit grappig
Je hand opsteken naar een zwaailicht is nooit grappig
Aan de vleugels van een kraanvogel draaien en wachten tot er warm water uitkomt is nooit grappig
Even iets kortsluiten met een elektricien is nooit grappig
Vragen of ze bij Ziggo nog een kabelbaan hebben is nooit grappig
Bij een afrekening in het criminele circuit vragen om een bonnetje is nooit grappig
Gehecht zijn aan je litteken is nooit grappig
De Nooit Grappigjes over de wateroverlast in Bangladesh die blijven binnenstromen zijn niet grappig
Een monteur die zijn sleutelbeen breekt is nooit grappig
Een snowboarder met bindingsangst is nooit grappig
Een reusachtig bezoekersaantal bij Madurodam is nooit grappig
Enkel een retourtje kopen is nooit grappig
Het Wilde Westen cowboycotten is nooit grappig
Een vuurspuwer met een burnout is nooit grappig
Een tube zaaddodende pasta een massavernietigingswapen noemen is nooit grappig
Tegen een medewerker van een bierbrouwerij zeggen dat ie geflest wordt is nooit grappig
Een juwelier die uitgenodigd wordt voor de zwakste schakel is nooit grappig
Een juwelier die betrokken raakt bij een kettingbotsing is nooit grappig
Een legkip die zijn dagtaak een eitje vindt is nooit grappig
Een nicht op een ventweg zien rijden is nooit grappig
Een kippenfokker met een opgeruimd humeur is nooit grappig
Sinterklaas de zwartepiet toespelen is nooit grappig
Een pukkelkop vragen wat een grindtegel kost is nooit grappig
Een hoerenloper die hierover liegt pineukio noemen is nooit grappig
Een goudvis willen slijten bij een juwelier is nooit grappig
Een Surinamer met hooikoorts een polletjesslikker noemen is nooit grappig
Hutu's die geen GSM gebruiken omdat er te veel toetsies opzitten is nooit grappig
Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig
Tijdens een ballonvaart door de mand vallen, is nooit grappig
Een dinosaurus op een motorfiets een TT-Rex noemen is nooit grappig
Een geheim vertellen in een kamer met kliklaminaat is nooit grappig
Een analfabeet een leesbril cadeau geven is nooit grappig
Er als de kippen bij zijn als er wordt geruimd, is nooit grappig
Risk spelen in een landrover is nooit grappig
Een gids die je alle hoeken van het veld laat zien is nooit grappig
Een ingewikkelde mummy is nooit grappig
Een boot bouwen van zink is nooit grappig
Een wethouder van openbare werken met drempelvrees is nooit grappig
Iemand zonder gebit met zijn bek vol tanden laten staan is nooit grappig
Een barbeque voor de Partij voor de Dieren organiseren is nooit grappig
Iemand met trombose een film laten kijken met bloedstollende momenten is nooit grappig
Een anorexiapatient met mee-eters is nooit grappig
Een begrafenisondernemer die tegen de familie "tot ziens" zegt is nooit grappig
Een telefoontoestel in een rolstoel een mobieltje noemen is nooit grappig
Een kip die zijn dagtaak een eitje vindt is nooit grappig
Een kok in een vliegtuig een luchtkoker noemen is nooit grappig
In een discussie over stotteren steeds in de herhaling vallen is nooit grappig
Om doodse stilte vragen bij een begrafenis is nooit grappig
's Morgens bij de file de spits afbijten is nooit grappig
Tegen het windje van je partner in fietsen is nooit grappig
Een tuinman om de tuin leiden is nooit grappig
Bush die in de war raakt is nooit grappig
Een vrouw met bollettjes in d´r hol een drugs-mokkel noemen is nooit grappig
Een skinhead die met de handen in het haar zit is nooit grappig
Iemand met annorexia een snoepreisje aanbieden is nooit grappig
Tegen een agent van het arrestatieteam vertellen dat hij een boeiend beroep heeft is nooit grappig
Een antiekwinkel vragen of ze nog iets nieuws hebben, is nooit grappig
Chauffeur zijn op een collectebus is nooit grappig
Een verkouden pyromaan die de rest aansteekt is nooit grappig
Niet in een pashokje passen, is nooit grappig
Een heroinehoertje op naaldhakken is nooit grappig
Voor een dubbeltje geboren worden terwijl we al lang met euro's betalen, is nooit grappig
In een Duitse schoenenwinkel zeggen dat je maat 40-45 hebt, is nooit grappig
Een dom blondje in een SMART is nooit grappig
Een tor die kleine kevertjes lastigvalt, een tor-pedo noemen is nooit grappig
Een student die wiet verbouwt een teelbal noemen is nooit grappig
Een blinde die te diep in het glaasje heeft gekeken is nooit grappig
Dikke vandalen die ruzie opzoeken, zijn nooit grappig
Een vrijgezel een single voor zijn verjaardag geven, is nooit grappig
In een dierentuin vragen waar de masturberen zitten is nooit grappig
Een hartchirurg die na de operatie zegt: "Hier klopt iets niet", is nooit grappig
God.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef Zotheid het volgende:
Ik hoorde van een geneeskundestudent aan de VU in Amsterdam dat hij te horen kreeg van een professor dat "Ziektes de wil van god zijn".
Ik wist dat iemand mijn faalpost in zijn geheel zou quotenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo een faalpost aan zat te komen.
Dan mag D_A nog wel is opschieten met zn stukjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:03 schreef Florian_ het volgende:
Gaan we vandaag nog #1000 halen jongens?
Is het heel raar dat ik me niet verbaas wie die post gemaakt heeft?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo een faalpost aan zat te komen.
^ is ook niet grappig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef Florian_ het volgende:
Je neus ophalen bij de plastische chirurg is nooit grappig
De leeftijd van een juwelier bepalen door zijn ringen te tellen is nooit grappig
Het woord STIER in koeieletters opschrijven is nooit grappig
Een hond die niet weet hoe je quiz spelt, is nooit grappig
Uitgeput zijn na een golftournooi is nooit grappig
Een mummie die onomwonden toegeeft dat alles veel te ingewikkeld is nooit grappig
Een zondagskind met sterallures is ook niet grappig
De pirates of the caribbean een zendmachtiging geven is ook niet grappig
Een uraniumatoom op dieet zetten omdat hij een isotoop blijkt is ook niet grappig
Het Maastrichts koor met Grieze staar is ook niet grappig
Een landloper op drijfzand zetten is ook niet grappig
Een wolk van een baby die alles onder regent is ook niet grappig
Een zwangere vrouw een buikspreker noemen is ook niet grappig
Jezus met een inlegkruisje is ook niet grappig
Een pas gescheiden Chinees zonderling noemen is ook niet grappig
Met spanning naar je banden kijken is nooit grappig
Op de pedalen van je ligfiets gaan staan is nooit grappig
Knock-out gaan door je eigen klapschaatsen is nooit grappig
Je hand opsteken naar een zwaailicht is nooit grappig
Aan de vleugels van een kraanvogel draaien en wachten tot er warm water uitkomt is nooit grappig
Even iets kortsluiten met een elektricien is nooit grappig
Vragen of ze bij Ziggo nog een kabelbaan hebben is nooit grappig
Bij een afrekening in het criminele circuit vragen om een bonnetje is nooit grappig
Gehecht zijn aan je litteken is nooit grappig
De Nooit Grappigjes over de wateroverlast in Bangladesh die blijven binnenstromen zijn niet grappig
Een monteur die zijn sleutelbeen breekt is nooit grappig
Een snowboarder met bindingsangst is nooit grappig
Een reusachtig bezoekersaantal bij Madurodam is nooit grappig
Enkel een retourtje kopen is nooit grappig
Het Wilde Westen cowboycotten is nooit grappig
Een vuurspuwer met een burnout is nooit grappig
Een tube zaaddodende pasta een massavernietigingswapen noemen is nooit grappig
Tegen een medewerker van een bierbrouwerij zeggen dat ie geflest wordt is nooit grappig
Een juwelier die uitgenodigd wordt voor de zwakste schakel is nooit grappig
Een juwelier die betrokken raakt bij een kettingbotsing is nooit grappig
Een legkip die zijn dagtaak een eitje vindt is nooit grappig
Een nicht op een ventweg zien rijden is nooit grappig
Een kippenfokker met een opgeruimd humeur is nooit grappig
Sinterklaas de zwartepiet toespelen is nooit grappig
Een pukkelkop vragen wat een grindtegel kost is nooit grappig
Een hoerenloper die hierover liegt pineukio noemen is nooit grappig
Een goudvis willen slijten bij een juwelier is nooit grappig
Een Surinamer met hooikoorts een polletjesslikker noemen is nooit grappig
Hutu's die geen GSM gebruiken omdat er te veel toetsies opzitten is nooit grappig
Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig
Tijdens een ballonvaart door de mand vallen, is nooit grappig
Een dinosaurus op een motorfiets een TT-Rex noemen is nooit grappig
Een geheim vertellen in een kamer met kliklaminaat is nooit grappig
Een analfabeet een leesbril cadeau geven is nooit grappig
Er als de kippen bij zijn als er wordt geruimd, is nooit grappig
Risk spelen in een landrover is nooit grappig
Een gids die je alle hoeken van het veld laat zien is nooit grappig
Een ingewikkelde mummy is nooit grappig
Een boot bouwen van zink is nooit grappig
Een wethouder van openbare werken met drempelvrees is nooit grappig
Iemand zonder gebit met zijn bek vol tanden laten staan is nooit grappig
Een barbeque voor de Partij voor de Dieren organiseren is nooit grappig
Iemand met trombose een film laten kijken met bloedstollende momenten is nooit grappig
Een anorexiapatient met mee-eters is nooit grappig
Een begrafenisondernemer die tegen de familie "tot ziens" zegt is nooit grappig
Een telefoontoestel in een rolstoel een mobieltje noemen is nooit grappig
Een kip die zijn dagtaak een eitje vindt is nooit grappig
Een kok in een vliegtuig een luchtkoker noemen is nooit grappig
In een discussie over stotteren steeds in de herhaling vallen is nooit grappig
Om doodse stilte vragen bij een begrafenis is nooit grappig
's Morgens bij de file de spits afbijten is nooit grappig
Tegen het windje van je partner in fietsen is nooit grappig
Een tuinman om de tuin leiden is nooit grappig
Bush die in de war raakt is nooit grappig
Een vrouw met bollettjes in d´r hol een drugs-mokkel noemen is nooit grappig
Een skinhead die met de handen in het haar zit is nooit grappig
Iemand met annorexia een snoepreisje aanbieden is nooit grappig
Tegen een agent van het arrestatieteam vertellen dat hij een boeiend beroep heeft is nooit grappig
Een antiekwinkel vragen of ze nog iets nieuws hebben, is nooit grappig
Chauffeur zijn op een collectebus is nooit grappig
Een verkouden pyromaan die de rest aansteekt is nooit grappig
Niet in een pashokje passen, is nooit grappig
Een heroinehoertje op naaldhakken is nooit grappig
Voor een dubbeltje geboren worden terwijl we al lang met euro's betalen, is nooit grappig
In een Duitse schoenenwinkel zeggen dat je maat 40-45 hebt, is nooit grappig
Een dom blondje in een SMART is nooit grappig
Een tor die kleine kevertjes lastigvalt, een tor-pedo noemen is nooit grappig
Een student die wiet verbouwt een teelbal noemen is nooit grappig
Een blinde die te diep in het glaasje heeft gekeken is nooit grappig
Dikke vandalen die ruzie opzoeken, zijn nooit grappig
Een vrijgezel een single voor zijn verjaardag geven, is nooit grappig
In een dierentuin vragen waar de masturberen zitten is nooit grappig
Een hartchirurg die na de operatie zegt: "Hier klopt iets niet", is nooit grappig
Dit is dan weer jammer.quote:
Jij moet eens even lief gaan doen tegen mij potdoriequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik me niet verbaas wie die post gemaakt heeft?
Als ik geld had, kwam ikquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:09 schreef reetveter het volgende:
Nou, wie komt er naar Groningen vanavond?
Ik ben zaterdag naar Groningen geweest.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:09 schreef reetveter het volgende:
Wat is er in Groningen dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:09 schreef reetveter het volgende:
Ben er al.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:09 schreef reetveter het volgende:
Hij heeft z'n SHIFT en CAPSLOCK in moeten leveren voor z'n modschap.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef Lakitu het volgende:
Waarom hebben we nu een mod hier die geen hoofdletters gebruikt?
Gelukkig staan die nog op het schermtoetsenbord.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft z'n SHIFT en CAPSLOCK in moeten leveren voor z'n modschap.
Drie sterren in der lijst van faalhazen voor jou.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij moet eens even lief gaan doen tegen mij potdorie
Heb je die Sooph (quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Drie sterren in der lijst van faalhazen voor jou.
Langswater. In Osdorp. Maar die wijken zeggen me niet zoveel, zal wel goed zijn. Ik ga in ieder geval maar 's middags, anders vind ik het niet, met al die trams en metro's die ik moet nemen.quote:
Ik kreeg vijf sterren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je die Sooph () al een keer geplayed trouwens of heb je gefaald?
Kom dan met je block bi-atch, kom ik met me homies uit de hood "tha centre' even een drive-by fixen in je buurt battiequote:
Osdorp.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Langswater. In Osdorp. Maar die wijken zeggen me niet zoveel, zal wel goed zijn. Ik ga in ieder geval maar 's middags, anders vind ik het niet, met al die trams en metro's die ik moet nemen.
Ja dus, waar zit jij ergens dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kom dan met je block bi-atch, kom ik met me homies uit de hood "tha centre' even een drive-by fixen in je buurt battie.
hihiihih.
Maar wist heul niet dat jij ook in Groningen zat.
Vonk zelf ook wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
In de lijst der faalhazen? Doe je goed.
Mensen die naar Amsterdam willenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Trouwens, mensen die de weg in Amsterdam niet weten.![]()
Kanker, beste plaats, betaal je wel veel of niet?quote:
Jij kent de weg buiten het centrum ook?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Heel Nederland dus?quote:
Ja. Ik kom overal.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij kent de weg buiten het centrum ook?
Wat doe je nou stoer. Jij kent waarschijnlijk alleen A'dam en verder geen enkele andere stad.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |