Akoestisch.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je speelt gitaar? Watveur lawaai?
blablablaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:47 schreef Zotheid het volgende:
6CO2 + 6H2O + energie = C6H12O6+602
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe je VMBO TL ofzo?![]()
Dan moet ik je eerst 10 eu betalen en jij daarna mij. Schieten we weinig mee op.Dat was juist het grapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Primum non nocere
Manipuleren van naïeve meisjes mag ook niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:50 schreef Broekpaling het volgende:
Zullen we die falende pogingen tot manipulatie van wat dan ook dingen achterwege laten?
Maar ik ga hierna geneeskunde doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je ziet ook meteen dat je HBO doet, daar heb je zulke kennis niet eens nodig, paupers daar.
Dat doe je toch heul niet met die vage DNA codes of wat het ook zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Manipuleren van naïeve meisjes mogen ook niet?
Wat? Gewoon het idee alquote:
Meest overschatte opleiding van de uni, maar past goed in het rijtje van opleidingen die jij straks allemaal gedaan hebt.quote:
Kennis is macht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat doe je toch heul niet met die vage DNA codes of wat het ook zijn?
Maar je zei "van wat dan ook" dus ik dacht dat dat ook niet meer mocht.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat doe je toch heul niet met die vage DNA codes of wat het ook zijn?
DANK JE WEL HE!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Meest overschatte opleiding van de uni, maar past goed in het rijtje van opleidingen die jij straks allemaal gedaan hebt.
Helemaal de bom omdat jij WO doetquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Meest overschatte opleiding van de uni, maar past goed in het rijtje van opleidingen die jij straks allemaal gedaan hebt.
pleun!quote:
Trek je wel een broek aan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven uitgenodigd om te komen kijken bij een kamer in A'dam!
Ach. Je bent vast blij als je een goed opgeleide arts hebt als je straks iets mankeert, of niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kijk je gelijk voor een tweepersoonskamer?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven uitgenodigd om te komen kijken bij een kamer in A'dam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |