Positieve notes jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dit soort opmerkingen zouden dan meteen 3 notes opleveren.
Das handig. Kun je 50 cent in hangen voor het boodschappen karretje.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, je moet oefenen op je google skills!![]()
[ afbeelding ]
Dit wil ik in ieder geval niet
Serieus? Dan wil ik jou wel als modquote:
Ik was een keer als klein meisje in een surfwinkel oid, stond er een man achter de kassa die zulke stretchings hadquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, je moet oefenen op je google skills!![]()
[ afbeelding ]
Dit wil ik in ieder geval niet
Dag BTtje, het was weer gezelli!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga nog snel wat eten en aan het werk, fijne avond en tot laturrrr![]()
!
Toen was je nog een klein meisje, maar in de tussentijd, heb je al zo veel andere dingen gezien, waar je als klein meisje van moest overgeven, jij schrikt nergens meer van.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was een keer als klein meisje in een surfwinkel oid, stond er een man achter de kassa die zulke stretchings hadik weet nog dat ik door zn oor heen kon kijken en toen bijna moest overgeven!
Oké.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Weet niet ik wil daar denk ik gewoon aan denken?
Vrouwen zijn duurder.quote:
Loopt ze strax met een gezicht van 10 meter dik omdat alles ontstoken isquote:
NOSquote:
MBO hahahahahahahaahah!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zit bij zo'n mongool in de klasKreupele josti.
''anders zie je nix van dat topje''quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:19 schreef bloodysunday het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n._nos_viral%5D.html
hihi
HAHAHA Eva Jinek+1
''mijn innerlijke moraal ''quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |