Onder het regime van BT durft niemand meer te baggeren. Voor je het weet zit je vastgebonden en vliegen de zweepjes om je oren. Of je moet er van houden natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou de touwtjes niet laten vieren hoor
En dit soort opmerkingen zouden dan meteen 3 notes opleveren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onder het regime van BT durft niemand meer te baggeren. Voor je het weet zit je vastgebonden en vliegen de zweepjes om je oren. Of je moet er van houden natuurlijk.
Je droom.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onder het regime van BT durft niemand meer te baggeren. Voor je het weet zit je vastgebonden en vliegen de zweepjes om je oren. Of je moet er van houden natuurlijk.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Oeik zit nu te denken hoe jou hoofd er uit ziet. Ik denk aan sexy
![]()
KB wat hadden we nu afgesproken? Zulke dingen niet in de SC zeggen.quote:
Nah, bij remlof krijg je er meteen een weekban voor, en tegenspraak wordt niet geduld, het laatste én enige woord is voor de baas.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dit soort opmerkingen zouden dan meteen 3 notes opleveren.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, staat mn moeder hier achter me, is Jenni klaar met downloaden en opent 'ie meteen zelfklikte net op tijd weg.
Als ik mod was, had je nu weer een noot.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
KB wat hadden we nu afgesproken? Zulke dingen niet in de SC zeggen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, staat mn moeder hier achter me, is Jenni klaar met downloaden en opent 'ie meteen zelfklikte net op tijd weg.
Als ik een mod was had jij nu 2 noten. In je gezicht!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als ik mod was, had je nu weer een noot.
Whehe, je moet oefenen op je google skills!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idem dito.Maar goed, 8mm kan ook mooi zijn.
![]()
Ik zocht mooie foto's maar ik kan niks vinden. n00bsearch.
KANKERquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, je moet oefenen op je google skills!![]()
[ afbeelding ]
Dit wil ik in ieder geval niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |