Onder het regime van BT durft niemand meer te baggeren. Voor je het weet zit je vastgebonden en vliegen de zweepjes om je oren. Of je moet er van houden natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou de touwtjes niet laten vieren hoor
En dit soort opmerkingen zouden dan meteen 3 notes opleveren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onder het regime van BT durft niemand meer te baggeren. Voor je het weet zit je vastgebonden en vliegen de zweepjes om je oren. Of je moet er van houden natuurlijk.
Je droom.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onder het regime van BT durft niemand meer te baggeren. Voor je het weet zit je vastgebonden en vliegen de zweepjes om je oren. Of je moet er van houden natuurlijk.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Oeik zit nu te denken hoe jou hoofd er uit ziet. Ik denk aan sexy
![]()
KB wat hadden we nu afgesproken? Zulke dingen niet in de SC zeggen.quote:
Nah, bij remlof krijg je er meteen een weekban voor, en tegenspraak wordt niet geduld, het laatste én enige woord is voor de baas.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dit soort opmerkingen zouden dan meteen 3 notes opleveren.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, staat mn moeder hier achter me, is Jenni klaar met downloaden en opent 'ie meteen zelfklikte net op tijd weg.
Als ik mod was, had je nu weer een noot.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
KB wat hadden we nu afgesproken? Zulke dingen niet in de SC zeggen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmy, staat mn moeder hier achter me, is Jenni klaar met downloaden en opent 'ie meteen zelfklikte net op tijd weg.
Als ik een mod was had jij nu 2 noten. In je gezicht!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als ik mod was, had je nu weer een noot.
Whehe, je moet oefenen op je google skills!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idem dito.Maar goed, 8mm kan ook mooi zijn.
![]()
Ik zocht mooie foto's maar ik kan niks vinden. n00bsearch.
KANKERquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, je moet oefenen op je google skills!![]()
[ afbeelding ]
Dit wil ik in ieder geval niet
Positieve notes jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dit soort opmerkingen zouden dan meteen 3 notes opleveren.
Das handig. Kun je 50 cent in hangen voor het boodschappen karretje.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Serieus? Dan wil ik jou wel als modquote:
Ik was een keer als klein meisje in een surfwinkel oid, stond er een man achter de kassa die zulke stretchings hadquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dag BTtje, het was weer gezelli!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik ga nog snel wat eten en aan het werk, fijne avond en tot laturrrr![]()
!
Toen was je nog een klein meisje, maar in de tussentijd, heb je al zo veel andere dingen gezien, waar je als klein meisje van moest overgeven, jij schrikt nergens meer van.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was een keer als klein meisje in een surfwinkel oid, stond er een man achter de kassa die zulke stretchings hadik weet nog dat ik door zn oor heen kon kijken en toen bijna moest overgeven!
Oké.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Weet niet ik wil daar denk ik gewoon aan denken?
Vrouwen zijn duurder.quote:
Loopt ze strax met een gezicht van 10 meter dik omdat alles ontstoken isquote:
NOSquote:
MBO hahahahahahahaahah!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zit bij zo'n mongool in de klasKreupele josti.
''anders zie je nix van dat topje''quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:19 schreef bloodysunday het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n._nos_viral%5D.html
hihi
HAHAHA Eva Jinek+1
''mijn innerlijke moraal ''quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |