Wat is er in Groningen dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:09 schreef reetveter het volgende:
Nou, wie komt er naar Groningen vanavond?
Ben er al.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:09 schreef reetveter het volgende:
Nou, wie komt er naar Groningen vanavond?
Hij heeft z'n SHIFT en CAPSLOCK in moeten leveren voor z'n modschap.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef Lakitu het volgende:
Waarom hebben we nu een mod hier die geen hoofdletters gebruikt?
Gelukkig staan die nog op het schermtoetsenbord.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft z'n SHIFT en CAPSLOCK in moeten leveren voor z'n modschap.
Drie sterren in der lijst van faalhazen voor jou.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij moet eens even lief gaan doen tegen mij potdorie
Heb je die Sooph (quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Drie sterren in der lijst van faalhazen voor jou.
Langswater. In Osdorp. Maar die wijken zeggen me niet zoveel, zal wel goed zijn. Ik ga in ieder geval maar 's middags, anders vind ik het niet, met al die trams en metro's die ik moet nemen.quote:
Ik kreeg vijf sterren.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je die Sooph () al een keer geplayed trouwens of heb je gefaald?
Kom dan met je block bi-atch, kom ik met me homies uit de hood "tha centre' even een drive-by fixen in je buurt battiequote:
Osdorp.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Langswater. In Osdorp. Maar die wijken zeggen me niet zoveel, zal wel goed zijn. Ik ga in ieder geval maar 's middags, anders vind ik het niet, met al die trams en metro's die ik moet nemen.
Ja dus, waar zit jij ergens dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kom dan met je block bi-atch, kom ik met me homies uit de hood "tha centre' even een drive-by fixen in je buurt battie.
hihiihih.
Maar wist heul niet dat jij ook in Groningen zat.
Vonk zelf ook wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
In de lijst der faalhazen? Doe je goed.
Mensen die naar Amsterdam willenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Trouwens, mensen die de weg in Amsterdam niet weten.![]()
Kanker, beste plaats, betaal je wel veel of niet?quote:
Jij kent de weg buiten het centrum ook?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Heel Nederland dus?quote:
Ja. Ik kom overal.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij kent de weg buiten het centrum ook?
Wat doe je nou stoer. Jij kent waarschijnlijk alleen A'dam en verder geen enkele andere stad.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:15 schreef Lakitu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |