Nee, maar dat van mij stelt ook niet zo veel voor, ik heb altijd al gezegd dat het qua niveau altijd overdreven wordt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Helemaal de bom omdat jij WO doet
Waar in A'dam?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven uitgenodigd om te komen kijken bij een kamer in A'dam!
Oh zeker.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach. Je bent vast blij als je een goed opgeleide arts hebt als je straks iets mankeert, of niet?
Welke vraag?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Los mijn vraag dan maar eens op, zonder wiki of google ensow.
F x r = F x rquote:
Eerder uit. Zal wel een soort van MikesApartment.com zijnquote:
Daar ben ik niet mee bekend, maar ik heb nu wel zo'n idee wat het is ja..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerder uit. Zal wel een soort van MikesApartment.com zijn
Ik met vriendengroep hier: http://www.clubvillamar.com/lloret-de-mar/la-montgoda/quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:54 schreef Skaff-a het volgende:
http://www.kuypersverhuur.nl/nl/h/villas/112/calistelle/
Hier ga ik chillen in de zomer.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Daar ben ik niet mee bekend, maar ik heb nu wel zo'n idee wat het is ja..
Dan wel Koppel, dan wel Nm.quote:
Zou ik d'r de deur wijzen. Die chips mag ze laten liggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch, als ze zich aan je aanbood...
Binas, tering, dat boek moet ik hier nog ergens hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat leer ik niet uit mn kop, staat gewoon in Binas
Internet proatjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou ik d'r de deur wijzen. Die chips mag ze laten liggen.
Net zoals Basisboek Wiskunde waar je (en ik ook trouwens) enkel de 1e paar pagina's van begrijpt?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Binas, tering, dat boek moet ik hier nog ergens hebben.
Neequote:
Dat gaat over verantwoordelijk lenen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:58 schreef KingOfPop het volgende:
Heuj een brief van de ib-groep, eens even zien hoeveel die paupers nu weer van me moeten hebben
True, true.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Net zoals Basisboek Wiskunde waar je (en ik ook trouwens) enkel de 1e paar pagina's van begrijpt?
Laat hem nou, Broekpaling heeft nu eenmaal een laag standaard.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neeik vind d'r echt niet aantrekkelijk.
Ik ook niet. Ben ik nu zwanger?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neeik vind d'r echt niet aantrekkelijk.
Het gaat best wel te ver hier, ik heb focking vakantie en hoor niet aan school te denkenquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Laat hem nou, Broekpaling heeft nu eenmaal een laag standaard.
quote:
Idd jaquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat over verantwoordelijk lenen.
De shredder vond de brief heerlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat gaat over verantwoordelijk lenen.
Joah moar denk jij uberhaupt wel eens aan school?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Het gaat best wel te ver hier, ik heb focking vakantie en hoor niet aan school te denken
Hehe, dat is wel een sterkequote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
Bij Plasterk aanbellen om te plassen is nooit grappig.
Dan krijgt ze een klap voor dr rotkop.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch, als ze zich aan je aanbood...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
Dan zit ik straks bij Florian.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nah, onderaan beginnen.. ehm.. Leiden
Dat blijktquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Laat hem nou, Broekpaling heeft nu eenmaal een laag standaard.
Broekpaling met een broekpaling is nooit grappig.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
Je neus ophalen bij de plastische chirurg is nooit grappigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:01 schreef Broekpaling het volgende:
STERK bwhehehe, ik snap hem!!!11 PlasSTERK!!11quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |