Inderdaad. Wijf eruit. Die chips wil ik wel.quote:
Wacht maar tot je er achter komt dat ze een vhc heeft.quote:
Heb jij dat trouwens? Anders gaat het mooi niet door de 19e.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er achter komt dat ze een vhc heeft.
Ik weet waar jullie van houdenquote:
Wat is een vhcquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een hoe?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoelang was je ook alweer weggeweest?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:50 schreef Emimich het volgende:
Sinds wanneer is slowchat toegestaan in het FB-topic?
typo.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet waar jullie van houden!
[..]
Wat is een vhc?
Nee, ik heb geen piercings. Als je een gestreched oor niet meetelt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb jij dat trouwens? Anders gaat het mooi niet door de 19e.
Begin januari ben ik geband voor het aanmaken van een kloon!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
Hoelang was je ook alweer weggeweest?
Tot hoeveel mm kun je je ook ook alweer stretchen zonder dat 'ie permanent gestretched is?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen piercings. Als je een gestreched oor niet meetelt.
Een kloon aanmaken toen je geband was?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Begin januari ben ik geband voor het aanmaken van een kloon!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
BT gaat op vakantie als ze zo doorgaat in het FB-topic.
8mmquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tot hoeveel mm kun je je ook ook alweer stretchen zonder dat 'ie permanent gestretched is?
Ah dat is nog aardig watquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
Swarmahoer, zou je misschien met hoofdletters willen typen?
Dan krijg ik het idee dat je echt een mod bent en niet gewoon in een plas blauwe verf bent gevallen.
Nee, het ging meer om de naam van de kloon. Gelukkig heb ik niet gekloond tijdens mijn ban, want oorspronkelijk stond mijn straf tot Pasen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:54 schreef bloodysunday het volgende:
Een kloon aanmaken toen je geband was?
Haha er mag ook niks hequote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, het ging meer om de naam van de kloon. Gelukkig heb ik niet gekloond tijdens mijn ban, want oorspronkelijk stond mijn straf tot Pasen!
Ok, dan is het goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen piercings. Als je een gestreched oor niet meetelt.
Whehe ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:57 schreef Emimich het volgende:
Die nieuwe mod is volgens mij echt geselecteerd op de meet!
Zo van, Remlof en Yvonne gaan naar de meet, vinden iemand wel aardig en maken hem maar meteen blauw!
Mijne was al dicht gegroeid, ik had die stretcher er uit gehaald en er een week niet meer ingedaan..quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah dat is nog aardig watik overweeg het ook te doen
vind het in een bepaalde mate wel heel mooi staan.
1 minuut te vroegquote:
Echt een vrouwenprobleem dit zegquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijne was al dicht gegroeid, ik had die stretcher er uit gehaald en er een week niet meer ingedaan..![]()
M'n ouders vinden het niks, maar wat jij zegt, tot een bepaalde maat is het wel mooi ja. Ik vind 10mm mooij, maar dan groeit het dus niet meer dicht.
Nee en dat is wel kutquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijne was al dicht gegroeid, ik had die stretcher er uit gehaald en er een week niet meer ingedaan..![]()
M'n ouders vinden het niks, maar wat jij zegt, tot een bepaalde maat is het wel mooi ja. Ik vind 10mm mooij, maar dan groeit het dus niet meer dicht.
Praat met respect als de baas je wat zegt, dankjewel.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Echt een vrouwenprobleem dit zeg
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Praat met respect als de baas je wat zegt, dankjewel.
[..]
Dat was echt chaos geworden, echt jammer dat dit niet gelukt is!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe ja dat denk ik ookterwijl ik Remlof bijnaaaaa zo ver had om mij te kiezen
[..]
Chaos met mij als modquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat was echt chaos geworden, echt jammer dat dit niet gelukt is!
Dan zou ik nooit meer rot opmerkingen naar je durven makenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ja dat denk ik ookterwijl ik Remlof bijnaaaaa zo ver had om mij te kiezen
Idem dito.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee en dat is wel kutik hoef niet voor eeuwig een groot gat in mn oor.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef Dagoduck het volgende:
met z'n apple
http://www.neilyoung.com/forkintheroad/forkintheroadvideo.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |